Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  01.02.2007 20:31 Občan
 
občan

Páni policisté, pokud je Váš nástupní plat opravdu tak nízký, tak mi zbývá jediné: "Pane Bože, opatruj naši vlast!!"
Za takhle mrzkou mzdu může nastoupit k vaší složce jenom DEBIL, tak se nedivím Vašim výstupům - jsou hodné výkonům opravdových debilů.
občan

Páni policisté, pokud jsou vaše platy opravdu tak nízké, jak pořád uvádíte, tak mi zbývá jediné: "Pane Bože, opatruj naši vlast!!"
Za takhle mrzkou mzdu může nastoupit k vaší složce jenom DEBIL! Pak se ale taky nedivím Vašim výstupům - jsou hodné výkonům opravdových debilů - viz. foto zemřelého Svobody.
  01.02.2007 20:35 ***
 
Měl by jsi se spíš léčit než brouzdat po internetu. Jestli máš komplexy tak jdi k psychiatrovi on se na tebe podívá. Už jsem ti to jednou psal, ale neposlechl jsi.
  01.02.2007 21:07 haf
 
Pokud se ti zdá náš nástupní plat a mzdy tak skvělé, můžeš se k nám přidat nebo radši néééé byl bys vlastně taky debil ... na to se opravdu nedá nic říct
  01.02.2007 22:02 ci5
 
.....OSLE.....
  01.02.2007 20:27 Gogoland <gogoland@email.cz>
 
Myslím že by pan MUDr, PUDr, a já nevím co ale pan ministr vnitra Langer měl rezignovat na svou funkci, protože stát se něco podobného za vlády ČSSD vyzval by celou vládu k demisi, protože v tom případě by se jednalo " o selhání celého systému PČR ", ale za vlády ODS, pardon trojkoalice je to pochybení jedince, maximálně tak ředitele okresu. Vyzveme Langra k vyvození osobní odpovědnosti a k jeho rezignaci ??
  01.02.2007 20:28 gogoland <gogoland@email.cz>
 
Doplňuji že se jedná o fotky zesnulého skladatele Svobody, kdy tyto fotky měl pořídit a následně novinám prodat nejmenovaný policista.
  01.02.2007 20:32 Karel
 
Když jde o celý okres tak jde určitě o SYSTEMOVOU CHYBU a kdo odpovídá za systém, měl by přijmout osobní odpovědnost.
  01.02.2007 21:10 haf
 
Za to on přeci nemůže ... , vždyť nám všem přeci přidal .... , tím se nechci zastávat kolegu teda pokud to byl on je to fakt hnus
  01.02.2007 20:11 MILANZONA <milanzona@seznam.cz>
 
CHlapi,teď jsem koukal na Nově na Langera a musím Vás o něco poprosit. Dejte do petice bod č. 15 a na něm trvejte. Bod č.15 - odvolání Langera z funkce ministra. V životě jsem neviděl většího narcistu a populistu. Ten člověk si snad platí někoho, kdo mu radí co, jak a kdy říkat aby se co nejvíc zalíbil. Ten člověk prostě NEMÁ RÁD POLICAJTY a čím déle bude ministr, tím hůř pro policii. Vím, že je špatné to co se stalo v případě sebevraždy p. Svobody, ale co o tom teď Langer říká, to je prostě mazec. Nejraději by potrestal celý okres, ze kterého byl ten policajt. A to co dnes předvedl na rádiu IMPULS, k tomu nemám komentář. Langer je největší zlo v dějinách policie.
  01.02.2007 20:22 libor
 
To taky nechápu, co má společnýho okres s nějakým troubou kterej na MČ neoprávněně fotí. Ty jeho slova se zase proti němu můžou obrátit, až bude větší průser. Bude taky říkat, že se má zkoumat MV?
  01.02.2007 20:29 Gogoland <gogoland@email.cz>
 
Svůj názor jsem vyjádřil v příspěvku viz výše
  01.02.2007 21:26 Kolega
 
Že si nevidí do úst, to je pravda! Dnes v TV mimo jiné ministr řekl, že ten policista je zodpovědný ze zveřejnění těch fotografií! Buď neví, co říká, nebo si plete POJMY s DOJMY! Zodpovědnost za zveřejnění jedné fotografie má pouze a jen redakce Blesku!!! Policista může mít jedině zodpovědnost za únik fotografií z místa a následný nelegální prodej!!!
  01.02.2007 21:26 sniper
 
Bohužel bude podobných excesů přibývat, za těchhle podmínek se k PČR inteligentní lidé opravdu hrnout nebudou a jejich místa nahradí kreténi (viz. Svobodovy fotky. Pokud to teda vyfotil policajt...)
  01.02.2007 19:48 kaja
 
Slyšeli jste, policisté fotografové budou vyhozeni bez výsluh. To je totiž to co každýmu leží v hlavě - výsluhy. Nic jinýho je pomalu nezajímá. Když udělali takový výborný motivující zákon, můžou čekat další podobné fotografy. Fór je totiž v tom, že se výsluhy nevztahují na poměrně velkou část policistů a to právě těch co slouží na ulici. Těm (některým z nich) vzhledem k tomu co s nimi provedli novým zákonem bude asi ukradené jestli je vyhodí, nebo ne. Jo jak zaseješ tak sklidíš.
  01.02.2007 19:54 .
 
Je to hyena, ale co chtěl, to má.... A takových bude narůstat geometrickou řadou, jen přemýšlím, kdo tu zůstane sloužit....
Navíc se pan ministr chlubil opět cizím peřím, tu možnost vyhazovu nepřinesl nový zákon, ale už novela starého účinná z minulého roku
  01.02.2007 19:29 Jura Brno <legalnivrazda@seznam.cz>
 
Kája z Chebu

Naprosto s tebou souhlasím, je to ubohost. To je úroveň policie, že? Za to platím daně? Ubohost naší policie je neskutečná. Plně s tebou souhlasím.
  01.02.2007 19:34 .
 
Opět pan kritik? Ještě jsi se nenaučil, jak správně kritizovat??? :-)))) To bych po tobě chtěl moc, učit se co? :-)))
  01.02.2007 19:50 +++
 
To není kritik, je to psychopat kterej má schizofrenický záchvaty.
  01.02.2007 23:24 nespokojený
 
co dodat je to dement
  01.02.2007 19:26 Jura Brno
 
www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů.
  01.02.2007 19:37 gesvik
 
Zdar Jiříku, ty už nevíš, kde brečet viď? Asi malá návštěvnost, že ty bludy taháš kam se dá.
  01.02.2007 22:47 .
 
Chachachachacha
  01.02.2007 19:15 konečná stanice
 
PANE MINISTŘE, KDY KONEČNĚ PŘEHODNOTÍTE TEN SVINSKÝ ZÁKON A SLAVNÝ KARIÉRNÍ ŘÁD PRO HORNÍ PATRA? NA ODDĚLENÍCH TO MEZI LIDMI JEN VŘE.
  01.02.2007 19:14 foto
 
Prý se ušetří hodně peněz na výsluhách a odchodném našim drahým fotografům. Teď to komentoval pan Langer na TV Prima. A pak že výplaty výsluhových nároků budou v budoucnu náročné pro státní rozpočet. Jen tak dál!
  02.02.2007 08:29 Zdeno
 
Výsluhové nároky budou v budoucnu neudržitelné, tomu věřím. Bude to až s rentami přes 25.000,-Kč začnou odcházet z prezidia. To nebude dlouho trvat.
  01.02.2007 18:29 Zbaven ideálů !!!!
 
Hlavně že p. Langr napsal knihu, nebo knihy o policejních excesech (myslím, že se jmenuje ČERNÁ KNIHA POLICEJNÍCH HŘÍCHŮ). Kladu si otázku, kdo napíše ČERNOU KNIHU LANGROVO HŘÍCHŮ. Doufám,že se najde někdo schopný a dá ji dohromady, aby se tento národ, národ konzumentů zaručených informací (viz. NOVA s býv. reportérem Tunou a jemu podobným) pobavil.
  01.02.2007 17:58 Svoboda <jardas11@centrum.cz>
 
Vážený p. ministře Dnes tj 1.2.2007 jste v odpovědi na interpelaci p. poslance Bublana odpoveděl celkem jasně na to , že se snažíte udelat z Ministerstva Vnitra Ministerstvo vnitřnéch věcí.
PTÁM SE již dlopuhou dobu . PROČ SE NIKDO NEPOKUSÍ INICIOVAT TO ABY se MV rozdelilo na 2 čísti a to jak tvrdíte MINISTERSTVO VNITŘNÍCH VĚCÍ a MINISTERSTVO BEZBEČNOSTI nebo jinak nazvané ministerstvo. Jasne by se tím rozdelily jak peníze tak i pravomoci. Spousta občanů totiž pod pojmem MV vidí opravdu jen policii a bezpečnostní složky . Nikdo nevidí že finanční prostředky které do Vašeho rezortu plynou se z VELKÉ části UTÁPĚJÍ opravdu v rozpočtech obcí, správních orgánů, provozu uprchlických zařízení, a podobných aktivitách včetně VOLEB , jejich přípravy a podobně a POLICIE A OSTATNÍ BEZPEČNOSTNÍ SLOŽKY jsou jen a pouze PABĚRKUJÍCÍ součístí co se týče financí i materiálního vybavení.
ZAŘIĎTE PROSÍM ABY SE JIŽ KONEČNĚ tyto dve složky oddělily a celý rotpočet se zprůhlednil . Navís nyní pod Vaše ministerstvo spadlo i bývalé MINISTERSTVO INFORMATIKY a to je DALŠÍ rána do rozpočtu MV. přibyli další lidé ale peníze Vám jako rezortu nikdo nepřidal.
Jako další co si občané nedokážou vysvětlit je situace KDY ARMÁDA má pevně daný rozpočet 1,5 % HDP ROČNĚ a to snížila své stavy z 200 000 pravcovníků na 23 000, a přitom jim finance zůstaly stejné a navašují se s růstem HDP.
PROČ POLICIE a OSTATNÍ BEZPEČNOSTNÍ složky takktéž nemají pevně daný rozpočet jako armáda . PŘITOM POLICISTĚ A HASI%CI jdou daleko více v našem státě potřební a všechny zásahy při živelných událostech ODNESOU VŽDY JAKO PRVNÍ a ARMÁDY SE TOTO VÚBEC NETÝKÁ.
Potom vykládáte že je třeba dodržovat přesčasové hodiny a platovou kázeň. JAK CHCETE PO POLICISTECH aby doodržovaly tato nařízení když cokoli se stane tak V6DY V PRVNÍM SLEDU JSOU NASAZENI tito jako první a jediní kterí zajišťují veřejný pořádek a ARMÁDA se povalije a např. při POVODNÍCH se potom vytahuje že nsadila 1 ROTU cca 140 vojáků na odstranování následků povodní.
Můžete mi prosím poslat odpově%d na tyto otázky zpětně emailem s tím jak hodláte tuto situaci řešit? Jestli např předložíte návrh na rozělení stávajícího ministerstva na dve která by byla daleko pružnější a průhlednějí než jeden OBROVSKÝ MOLOCH ÚŘEDNÍKU který pracuje vlastně SÁM PRO SEBE a stačí i SˇAM SEBE DOKONALE ZAMĚSTNAT. Jsem bývalým zamestnancem tohoto molocha a velmi dobře vím o čem hovořím a jk se v této instituci hospodaří jak s majetkem tak i s živýmí zdroji na nejnižších postech .
DĚKUJI VÁM ZA ODPOVĚĎ. kdybych mel na Vás osobní email nepsal bych veřejně do diskuze ale proč vlastně ne ať si i ostatní udělají názpr jak to vypadá.
Svoboda
  01.02.2007 18:46 email na ministra
 
langer@psp.cz

Veřejná emailová adresa
Kdo ale ví, kdo panu ministrovi vyřizuje emailovou poštu!
  01.02.2007 19:02 adf
 
stačilo by zveřejnit rozpočet na jednotlivé složky, naco navíc úředníků a víc ministerstev? Dej pokoj
  02.02.2007 01:06 dedek <jardas11@centrum.cz>
 
ODPOVEĎ PRO ADF anonyma když už se chcete zučastnit diskuze tak se neschovávejte a dejt alespon emailovou adresu aby bylo kam Vám odpovědět.
Jinak PRO EMAIL NA MINISTRA je to email na poslaneckou sněmovnu na sekretariát mnistra byl ješt vloni email cernohor@mvcr.cz na sekretářku jinak další spojení je na http://www.mvcr.cz/kontakty/index.html
Bylo špatně pochopeno stačilo by jednoho neprůhlednýho molocha rozpustit na 3 kusy
Min. vnitř věcí

Min. bezpečnosti

Min. informatiky a spojů

a trochu ohoblovat stavy a udělat z něj tři průhledná minosterstva jako "křišťál"

Dnes v tom molochu totiž neví nikdo co vlastně nařídil a vydal někdo jiný a je tolik předpisů co chudáci policisté musí podepsat že s nimi byli seznámení a znát je že to snad ani právník nepotřebuje nosit v hlavě tolik věcí jako policista na ulici. Navíc policista si je musí vybavit ve vteřině při zákroku a nenmá čas na příppravu jao právník neo soudce. Řeší věc teď hned protož mu jde občas a dnes cím dál víc o holý život a přežití. Taprv potom má čas rozmýšlet o tom co mel udělat jinak Točit klikou u soustruhu je o nečem jiném a to zcela úplně.
A jen trochu pozapomene už se veze, bezvadná práce z
jedné strany vedení které tlačí na co nejvíc objasněnosti

z druhé strany občané kteří nespolupracuji a praci ztěžují

další strana státní zástupci a soudci kteří spoustu případů shodi ze stolu např i po půlroční zbytečné práci vyšetřovatele

za krkem věčně inspekce a jedna noha stále nakročená do krminálu

soboty neděle noční bez příplatku

24 hodinové služby nebo denní a noční 12 hodinové na ulici za jakéhokoli počasí

při pohledu na platy a výhody třeba v armádě

náplň práce armády , hraní si na vojáčky a občas nejaké cvičení a práce policisty na ulici se nedá srovnat jejich platové ohodnocení s armádou která vlastně nedělá nic

celá léta také nic armáda nedělala. Mnichov apod. nikdy vlastně stát nechránili a nebránili protože to vždycky někdo politicky uhrál někam jinam aby se ozbrojenému střetu vyhnul takže

na co siarmádu vlastně tak královsky platíme?

bylo by levnější si v případě potřeby najmout žoldáky někde jinde i s vybavením a výstrojí.

Když měla dojet k RFE s transpoterem tak v půli cesty kleknul a pak z tekl olej ,

Kde jsou ty peníze co se do nich rok co rok cpou?

základní služba která byla pro armádu největší finanční zátěží ,
strava
ošacení
otop
elektřína,
výbava
byla zrušena ale peníze jim zůstally stejné i na 1/5 stavu vojáků
Kam zmizel veškerý materiál, po voj. zákl služby? auta na přepravu
nádobí
odstatní výstrojní součástky?
někde po soukromých bazarech a dojná kráva platí stále dál.
Když jsou potřeba stihačky tak je zase zaplatíme všichni
Proč si na ně neušetří ministerstvo obrany ze svých peněz a když na ně nemá tak zkrátka nebudou a ne že na ne stát dá další peníze snad armáda ví kdy ji u čeho končí životnost.
Vám také nnikdo nepřidá jako osobě nebo firmě na nové auto když vám staré odejde musíte s tím počítat dopředu a našetřit si na něj.

Vnitru nikdo navíc nedá ani korunu vše si musí platit ze svého a podle toho to vypadá .
Jak píšu výše prachy co jdou na MV nikdy nejdou tam kam by měly tj na Policii ale záhadně se rozplynou po státní správě
po úřadech,
ubytovnách pro berzdomovce a
podobých prospěšných institucích.
Z čeho myslíte že se platí ta ona slavná lodní ubytovna na vltavě?
Samozřejmě že z rozpočtu MV i když to nikdo nevidí, protože neví že peníze magistrátu jsou vlastně dotace státu prostřednictvím Min vnitra.
Taktéž téměř všichni úředníci na

okresních
a krajských úřadech
berou platy z rozpočtu MV a že jich tam je naprosto zbytečných a přitom na přepážkách nikde nikdo věčně není.
Sestěhování všech částí magistrátu v Praze do jedné budouvy je taky opičí služby pro občany .
Zaparkovat není kde u okének fronty i když je tam pořadník .

Je to jen v přebujelosti a neschopnosti organizace .

Začnu vydávat lístky u okénka a vím že denně neoblsložím víc než 200 osob.

Tak po vydání 200 lístků se přepne atum na další den a jede se dál.
Dostanete lístek s objednávkou třeba za měsíc jako u lékaře.
Ten vás nevyřídí tentýž den bez objednání.
Buď máte štěstí a je volno , nebo si zkrátka počkáte na jindy .
Toto řešení ale nikoho z vedení ani nenapadlo natož aby jej zavedl.
Potom se diví, že cizinci na jednom jediném místě v Praze z celé republiky stojí denně fronty.
Kdyby se dalo si vyzvednout objednávku na dobu třeba tak že dnes dostanu lístek na 15 března 10:00 hodin, tak zkrátka přijdete 15 března v danou hodinu.

Budete vyřízení během 1/2 hodiny bez fronty a bez nervů.

Ale to by bylo moc jednoduché.
Další příklad - na Mč je otevřeno celý den jen 2x v týdnu po a st. ostatní dny jen dopoledne a to ještě jen na některých Mč.
Co dělají úředníci ve zbylém čase , když je veškerá agenda zpracovávána v počítačích a další práce krom vyplnění formulářů na přepážce se dál již nekoná

Vše je již zpracováno při řízení s občanem.

Totiž odpoledne se produkují různé tabulky součty nesmyslných čísel a přehledy pro vedení a statistiky . Zkrátka práce pro aparát, který si pro sebe vždycky vymyslí tolik činnosti, aby zaměstnal sám sebe.

Kapři si rybník nevypustí a čím je vetší organiozace a víc odborů a oddělení tím hůř.
Každý po těch dole chce výkazy ,
statistiky
a podobné nesmysly ,
než by zvedl s prominutím pr... ze židle a došel si to někam zpracovat , tak sedí 3/4 měsíce na židli a jak vidime i v televizi hraje karty a přijímá další pracovníky, s tvrzením že se práce nedá zvládnout, aby pak koncem
měsíce
čtvrtletí
nebo roku a podobně honí ty dole, kde že má výsledky .

Mohl by si je klidně z počítače těch lidí dole pod ním zpracovávat průběžně sám, po vceláý měsíc, ale ono je jednodušší a příjemnejší "hrát ony karty a dělat jeden týden na konci měsíce a zbytek proflákat.

To samé např. u soudu po vynesení rozsudku který vám soudce přečte z papíru vytištěného na počítači těsně po ukončení jednání, potom čakáte nejméně jeden měsíc, ne li déle na to, než Vám ho někdo pošle poštou.

Přitom by jste ho mohl dostat hned na místě po přečtění. protože je celý napsaný.

Podobně jako občaský průkaz , čekáte měsíc na to než se vám vrátí zhotovený z nějaké výrobny (což je naíc ještě najatá civilní firma) .

Přitom je to jen o tom,
nascanovat jeden list papíru do databáze i s fotografií
vložit do tiskárny jeden prázdý kus formuláře OP a
vytiskout jej na oboustranné tiskárně a nechat projet laminátorem
poté zadat data do PC databáze
Suma sumárum práce na 1/2 hodiny a hotovo.
Co se dělá po zbytek měsíce jde mimo lidské chápání.
Něco jiného je pas to beru to není jedna stránka ale složitější vazba se spoustou kontrolních znaků apod. tam pochopím že výroba může trvat delší dobu.


Ale třeba u soukromé firmy vydání průkazu zaměstnance s čipem v kartě a zavedení do systému vstupu trvá maximálně tu 1/2 hodinu a je to stejný systém jako OP jeden lístek papíru zatavený v laminační folii.

Tolik k myšlence rozdělení ministerstev , máte-li zájem probírat věci více dopodrobna můžete mi poslat Email a budeme si věci rozebírat podrobněji
Veřejně jen zatěžujeme ostatní kteří musí číst spoustu věcí o kterých nemají ani ponětí jak vlastně probíhají a z jakých důvodů.
Ale rozebrat to mailem klidně můžeme
Třeba systém ajk se na ministerstvu vnitra pohybuje pošta tzv. Kurýrem - PPod tímto označením se dnes vyskytujeí oni cyklisté a znamená to rychlé doručení pošty z jednoho místa na druhé za co nejrychlejší dobu. Ovšem v tomto rezortu je toto slovo a celá služby chápáma naprosto jinak. Třeba dopis kurýrem z jednoho oddělení v Praze na MV a zpátky putuje až 14 dnů. a do jiného kraje i déle. Obyčejná pošta záslilky po praze doručuje dpoporučeně a i s doručenkou a návratkou do 24 hodin. a po republice max do 3 dnů i do poslední zapadlé vesnice. Ale kurýr MV daleko déle. Je to na delší debatu a mohlo by to náhosou ještě být i tajné aby se o tom nikdo nedozvěděl. Jak to chodí . To je príve to že kdo má do .. někam díru musí všecho vedět , ke všemu se vyjádřit , všechno podepsat, a ke všemu zaujmout názor a napsat připomínku i když tomu vůbec nerozumí.
To jsou přispěvky níže o nástupech Sektretážek na posplikovnická místa a podobně s praxí 1 měsíc a odpovědností za chod celorepublokového útvaru, jak takováto osoba která ani neví kde je v budově sklad materálu výdejna kantyna a podobně. Nikoho nezná ani v budove natož po republice může mít na starosti chod útvaru s celorepublikovou pravomocí když nemá anio tušení oč vlastně běží .

Ale má dvě vysoké školy , jednu jako Doktor výsadby stromů a druhou právnickou se vzděláním Bc. aby prošla podmínkami pro přijetí , absolutně bez právní nebo bezpečnostní praxe a už řídí plovičku republiky. Přitom praporčíci i mnozí rotní s 20 a více lety praxe ji strčí znalostmi jak zákonů tak i řízení prace do kapsy ihned.
Svobod