Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  11.12.2008 21:05 ivan
 
Vážený pane ministře,

už jsem Vám psala a posílala i odkazy na youtube a na jiné stránky, abyste se podíval, že policejní zásah proti obyvatelům Janova a proti aktivistům Dělnické strany byl neadekvátní !!Posílala jsem Vám i fotky z 18.10.2008 z Janova, kde byli romští aktivisté ozbrojeni mačetami, noži, připevněnými na násadách od koštěte, tyčemi, klíči od aut a jiným nářadím, které nemělo rozhodně sloužit k opravě aut anebo k zametání chodníku. Pročpak to ?? Proč se ti "mírumilovní" Romové ozbrojili takovými věcmi, když nikomu nechtějí ubližovat a chtějí jenom diskutovat ?? Naproti tomu, aktivisté, kteří přišli do Janova na protest, ozbrojení nebyli, našlo se mezi nimi všeho všudy 1 boxer a myslím, že 2 nebo 3 tyče nebo pálky. Ono je lepší zasahovat proti neozbrojeným náctiletým než proti "romským gorilám",které jsou až po zuby ozbrojené, viďte ?? Jak jsem Vám už psala, tato otázka se mne osobně dost dotýká. Bydlím v takové podobné čtvrti už 19 let a můžu říct, že toho mám akorát tak plné zuby, protože jsem byla několikrát takovými "mírumilovnými" Romy napadena bez důvodu, taktéž moje rodina, moji přátele a moji známí. Váš okouzlující úsměv a lehkost Vaší komunikace s nadsázkou je opravdu super a skvělá, ale to bohužel obyvatelům Janova moc nepomůže a taktéž to nepomůže ani nám všem ostatním. Jak by se Vám líbilo, kdybyste šel po ulici, aniž byste zadal jakoukoliv příčinu k napadení a tam by na Vás šest výrostků pokřikovalo jiné různé hanlivé výrazy, které se ani nedají opakovat, od dámského přirození až po ty jejich výrazy, asi tak nějak a kdybyste se na ulici nikde nedovolal pomoci, protože najednou všichni, co jdou kolem jsou hluší a slepí. Co byste dělal na takovém místě ?? Já Vám řeknu, co byste mohl dělat, mohl byste jedině vytáhnout zbraň a říct jim, at Vás nechají v klidu, pak byste měl respekt. Ale co by dělal člověk, který žádnou zbraň nemá ?? Můžete se snažit jim ukázat, že nemáte nejmenší chuť se s nimi pustit do konverzace, pak je naštvete ještě víc a pustí se do Vás. Můžete jím ukázat, že na ně kašlete a že si jdete svojí cestou, ale to je taky naštve, protože si jich nevšímáte. Nebo se s nimi můžete pustit do potyčky, pokud máte alespoň černý pásek Aikida nebo nějaký kurs kung-fu, karate, aj. sebeobranných kursů. Můžete mi říct pane ministře, jak chcete, aby lidé této země v klidu pracovali, když nemají klid ani na ulicích a ani doma, ve svém soukromí, které zajišťuje i listina práv a svobod?? Když tito "mírumilovní" Romové tancují a zpívají nebo se baví 3x - 4x do týdne, do rána, do dvou do čtyř hodin, at už na hřišti pod balkonem anebo u nich doma slaví narozeniny, když grilují na balkoně a Vy jste si zrovna pověsil prádlo a když se ozvete, tak Vám naskáče celá dvacetičlenná rodina do bytu a braňte se proti nim, zavolejte policii, která přijede po dvou až třech hodinách, když už je klid a není co řešit. Co s tím uděláte pane ministře?? Budete se dál na to dívat a usmívat se a brát všechno na lehkou váhu a s nadsázkou?? Jak by bylo Vám, kdyby Vám tito "mírumilovní" Romové ukopali Vašeho syna skoro k smrti a kdyby ležel 3 týdny na lůžku na Áru v bezvědomí a kdyby se z toho jen taktak dostal, tak by se to všechno opakovalo znovu a Váš syn by skoro umřel?? Co byste dělal?? Já myslím, že byste se tak moc hezky už neusmíval...:o( Je fajn mluvit o tom z ministerského křesla někde od stolu a v teple kanceláře?? Myslím, že byste toho moc udělat nemohl. Mohl byste si pořídit zbraň a tu "mírumilovnou romskou menšinu", co umlátila Vašeho syna skoro k smrti odstřelit, ale to by nemělo řešení. No možná ano, sociálka by ušetřila na dávkách a sběrny kovu by neměly takovou tržbu a hlavně byste si vynutil respekt a příště už by Vás nikdo nezastavoval, Vašemu synovi by to sice moc nepomohlo, protože by byl postižený a Vy byste se na něho díval každý den po celý život, ale měl byste alespoň pocit zadostiučinění. Anebo byste mohl pozvat své přátele motorkáře, kteří by jim řádně domluvili a už by se to neopakovalo, pak byste měl klid Vy i Váš syn, protože tito "mírumilovní občané" by si potom už dali na Vás pozor, věděli by, že máte přátele na lepších místech. Anebo byste pozval aktivisty dělnické strany, kteří by ukázali, že se nebojí a že když něco, takže budou stát za občany této země, za občany Janova, kteří mají stejná práva jako romská menšina, ale kteří se jich nemohou domoci, protože vláda na ně kašle a místo, aby se jich policisté zastali, tak po nich stříkají vodním dělem. Řekněte mi prosím pane ministře jaký je rozdíl mezi bílým rasismem a černým ?? Když Rom řekne " ty k**do jedna bílá zk*rv*ná, já tě zab*ju až z tebe bude krev sříkat" anebo " ty sv*ně jedna bílá, já tě roztčt*rtím zaživa", jak je vidět z různých videií na youtube, tak to není rasismus?? To není rasismus, protože to řekl Rom?? Jak byste se zachoval, kdyby do Vaší kamarádky kopaly Romky a nadávaly ji tam a dávaly by jí různá jména, viz výše uvedená. Díval byste se na to a dělal, že svojí kamarádku neznáte anebo byste se na ni vrhnul a přikryl jí vlastním tělem a postavil se takovým krásným "romským dívkám, plnoštíhlé postavy",kterých je 5,když Vy sám vážíte 52 kg a riskoval byste tím i vlastní zdraví ?? Těch případů je mnohem víc, ale lidé se bojí mluvit, protože nemají zastání u policie a když vypovídají, tak je známí Romů zase zastrašují jako svědky. Dokonce i samotní policisté, kteří svědčili u soudu, utíkají od policie a mění trvalé bydliště i telefony, aby je tito "mírumilovní" Romové náhodou nezastihli doma nebo na mobilu. Vím moc dobře o čem mluvím a není a nebyl to jenom jediný případ. Jestliže stát nedokáže zaručit bezpečnost všem obyvatelům stejně, pak si obyvatelé vynutí tu bezpečnost sami !! Pak lidé sami vezmou spravedlnost do svých rukou a sjednají si nápravu jinou cestou. Pak budou vznikat takovéto, podle Vás,extremistické skupiny, domobrany a jiné další různé skupiny obranného charakteru, pokud s tím stát něco neudělá, to je snad pochopitelné, ne ?? Jestliže někdo žije v tomto státě, tak by se měl řídit jeho zákony a dodržovat je a ne, že jedno etnikum bude mít výhody jen proto, že má trošku tmavší barvu kůže. Jak je možné, že Čechům nevadí ani Vietnamci ani Ukrajinci?? Taky určitě dělají různé potíže, ale ne tolik jako romská menšina. A tím, že jim ustoupíte a přistoupíte na jejich požadavky, tím si jenom pod sebou podřežete větev !! Když uvidí, že Vás mohou vydírat a že Vy jako vláda jim na jejich nesmyslné požadavky přistoupíte, pak už nikdy, už nikdy nebudete mít respekt, nejen u této romské menšiny, protože uvidí, co si mohou dovolit, ale nebudete mít ani respekt u obyčejných řadových občanů jako jsem já. Myslím, že píšu každému z duše a že nazývám věci pravými jmény. Jestliže práva a zákony, tak pro všechny stejné, at je ten člověk bílý nebo černý, žlutý nebo fialový!! Jestliže někdo zdemoluje byt a dostane jiný, nový, když člověk na byt čeká 3 až 8 let a nemůže si ho pořídit, protože nemá peníze, tak tomu říkám nehoráznost !! Jestliže někdo napadne člověka a není za to potrestán, když mu zbůsobil újmu na zdraví, jak na těle, tak i na duši, tomu říkám nespravedlnost a zbabělost !! Pane ministře měl byste se na to podívat i z jiné strany, ze strany obyčejného člověka, řadového občana, který nemá žádné výsady a výhody, který nesedí tam někde v parlamentu, který chodí každý den do práce a chce mít klid a bezpečné ulice, aby se po nich nemusel bát chodit. Jestliže Romové chtějí emigrovat do Kanady, tak jim v tom prosím nebraňte a vyhověte jejich požadavkům o emigraci. Kanada je velká, je tam hodně krásných lesů, dost dřeva na sruby. Volnost a svobodu tam budou mít určitě taky. Řeky jsou tam plné lososů a zvěře je tam také učitě dost. Určitě od kanadské vlády dostanou i větší podporu než u nás. Jenom bych ještě uvedla, že pokud by emigrovali, tak by už neměli žádný nárok na byt a podporu při eventuelním se vrácení nazpátek do České republiky. Mají svobodnou vůli, stejně tak jako my, jestliže někdo emigruje ze svobodné vůle, je to jenom jeho rozhodnutí a nikoho jiného. Kdybych se rozhodla emigrovat já a prodala svůj byt, tak by mi ho taky určitě nikdo nevrátil a neměla bych ani nárok na jiný další a dokonce nový. To, co teď předvádějí Romové, tomu se říká v právnické mluvě vydírání a zastrašování !! Teď už záleží jenom na tom, jestli se tahle vláda nechá zastrašovat a vydírat anebo si sjedná pořádek a ukáže, že stojí za právy většiny obyvatel České republiky. Sjednejte si pořádek a nenechte se zastrašovat a ani vydírat!! Neustupte nátlaku romské menšiny a ukažte, že stojíte alespoň za něco a že jsme Vás nevolili nadarmo !! Děkuji za všechny, jichž se to dotýká.

Zatím
  02.02.2007 16:25 haf
 
A zase je to tady ta naše neriziková práce

http://www.novinky.cz/krimi/opily-ridic-ujizdel-policistum-nocni m-mestem_108361_gak5f.html
  02.02.2007 19:43 riziko práce
 
Můj kolega stavěl vozidlo a je už 1/2 roku na pracovní neschopnosti a hrozí trvalé následky.
  02.02.2007 20:47 asd
 
můj kolega je rok mimo,přetrhané vazy v achilovce, druhý má koleno po 2 operacích atd....
  02.02.2007 16:22 haf
 
pro poctivého neúplatného poldu

myslím, že na to máme stejný názor a hlavně jak říkáš ty je to hrůza co chodí. Sřílejí nám po chodbách a pak ti řenou, že ani neví proč...ono to samo vystřelilo. A o autoritě ani nemluvím, když oni sami neví co to slovo znamená, jak si ji můžou vůbec zjískat !!! Zdarec naši práce snad bude líp
  02.02.2007 16:18 Poldík
 
Sice trošku víc odeběhnu od tématu,ale vzhledem k tomu,že tuto diskuzi čtou i civilisti a defacto lidé,kteří potřebují naši práci,budu rád ,když si přečtou můj příspěvek.Týká se toho,jak si skoro každý stěžuje na to,za co mají dostat policisté přidáno,když skoro vůbec nejsou vidět v ulicích.Bohužel souhlasím stím, že na ulici potkat někdy policistu je skutečně zázrak,ale NIKDO !!!! NIKDY !!!!! A NIKDE !!!! nenapíše proč tomu tak je.
1.aspektem je , že je nás skutečně málo.A to se nedá změnit ze dne na den a díky novému zákonu bude situace daleko ,daleko horší.Nikdo z těch ,kteří na policisty nadávají,že se flákaj a podobný řeči,k policii dobrovolně nenastoupí. Stali by se okamžitě těmi terči pomluv také.Jednodušší je nadávat a nic proto nedělat.
2.aspektem a skutečnou realitou je,jestli pak skutečně občané vědí jakou práci MUSÍ !!!!! v rámci výkonu služby ten zbytek policistů co ještě na té ulici zůstali,skutečně vykonávat. Zná někdo z vás pravdu o tom, jaká je náplň práce běžného poldy ??? Já vám to povím.
Nejdůležitější prací policisty je přebujelá administrativa,psaní stohů papírů a nic jiného. Dennodenně ,když nastoupí hlídka např.v Praze na denní službu,která je většinou od 08:00 hod do 20:00 hod.první co ráno u šéfa vyfasují,je několik doporučených dopisů od obvodních soudů,které policista povinnen doručovat.V tu chvíli je degradován na poštovního doručovatele. Několikrát za směnu musí oběhnout tyto adresy a zkouší najít člověka,kterému je dopis do vlastních rukou určen. Na všechno musí samozřejmě psát výsledek šetření a obálku.Není žádným tajemstvím,že když jednomu a tomu samému soudu odepíšete, že pan XY na uvedené adrese již 5 let nebydlí,vůbec se nedivíte tomu, že další měsíc přijde jedna a ta samá žádost o doručení znovu. A teď si zpočítejte kolik měsíčně hodin stráví policista touto bezvýznamnou činností,místo toho ,aby hlídal na ulici.
Další lahůdkou je když policista několikrát za den vykonává funkci likvidátora pojišťovny. Ten kdo to nezná,nepochopí,kolik času se strávilo např. nad všemi možnými oznámeními,které byli po nedávné vichřici,jednoznačně docházelo ke škodě na majetku vlivem povětrnostních podmínek,ale na vše museli psát tuny papíru obyčekní policisté.Jakoby nestačilo,aby si k tomu vyjížděli sami pojišťovny.
Dalším nesmyslelm je např. nahlášení ztráty RZ (SPZ)Chápu , že se každý bojí zneužití-je-li RZ skutečně odcizena a někdo si na ní u benziny natankuje plnou,ale oznámení by stačilo udělat na příslušném odboru a ne prostřednictvím policie. Kvůli takto banálnímu oznámení policista vypíše klidně i 14 A4 papíru a to nepočítám ohledání místa činu a fotodokumentaci. A takto bych mohl pokračovat do nekonečna.
Policista v přímém výkonu,díky nadměrné administrativě a díky zbytečným úkonům a mnohdy nesmyslným šetřením opravdu stráví na ulici z 12-ti hodinové směnu úplné minimum !!!!! Jediné co za to však slyší,je , že se někde jistojistě fláká a nic nedělá.To je obrovský omyl,vážení,nikde se nefláká,jen dělá práci za druhé (viz. pošťák a likvidátor pojišťovny)

Jestliže nebude upraven současný zákon,ku prospěchu policistů,jestliže tato společnost nezačne brát svého policistu tak jako je tomu běžně ve světě,nezbyde u policejního sboru už ani nikdo,kdo by alespoň toho pošťáka ,nebo likvidátora dělal.
A nesmím zapomínat na případy,kdy nám lidé oznámí,že jim někdo vykrádá např. jejich osobní automobil a jako jediná hlídka v rajónu,chytneme pachatele na místě. Co následuje ??? Ti samí policisté ,co pachatele chytí sním následně stráví X !!! hodin úkony , které by vůbec nemuseli dělat. Takový člověk se přiveze na místní oddělení.Stálá služba využije hlídku k sepsání ÚZ,seznamu věcí a červeňáků,s člověkem se jede na AFIS,k doktorovi,a pak se střeží do doby,než si ho někdo převezme.To někdy trvá i několik hodin.Hlídka po celou dobu není v ulici,ale stará se o jednoho zlodějíčka,který stejně ve finále dostane maximálně pár obecněprospěšných hodin na úklid obce,které z 99 % stejně neodpracuje,a druhý den jde vesele dál krást.Jestliže je znovu chycen,následuje stejný kolotoč nesmyslných úkonů a hlídka celý den znovu zabije na oddělení,než aby střežila venku,kde je to potřeba. A takto to chodí den po dni,službu po službě.
  02.02.2007 16:45 Nakor
 
No a podobný oznámení typu "na balkoně mi sedí holub, přijeďte mi ho zahnat, možná má ptačí chřipku" - "ale paní, tak na něj udělejte kšá a on odletí" - "já žádný kšá dělat nebudu, na balkon nepůjdu, bojím se" - "tak si vezměte koště a násadou zabouchejte na zábradlí" - "tak vy nepřijedete jo? Tak to bude mít pokračování".... A za půl hodony zvoní telefon z policejního prezidia...
  02.02.2007 17:13 Poldík
 
O tom,na co na všechno,dokážou lidi policisty zavolat,na kdejaké kuriozity a já nevím co ještě,na to by se dal napsat román a následně z toho románu vytvořit klidně i muzikál :-) Stejně jako když vyjíždíme na kdejakého ožralého člověka a nebo volně polehávajícího bezdovce,voláme jim záchranky a odvozová vozidla pro opilce,ale běda jak si obyčejný člověk v malé vesnici,chce přivolat RZS pro nemocné dítě. Kdykoliv jsem volal, že má moje dítě vysokou teplotu,nebo nějaký úraz,vždy mi bylo do telefonu řečeno,jestli mám auto a jestli by nebylo lepší,kdybych své dítě přivezl sám,že sanity jsou zaneprázdněné a na vysokou horečku nevyjíždějí,ale že vyjedou v Praze na kdejakou sprominutím chujovinu,to mi hlava nebere. Stačí,když se např. dva mladí snobáci porvou na diskotéce a jeden druhému zlomí ruku. Né aby si dotyčný zajel po své ose na ošetření (vždyt chodit může a horečkou se nikde nezmítá) nechá si pěkně zavolet sanitku na místo a ta ho odveze na ošetření. To je hnus velebnosti,normální hnus.
  02.02.2007 22:33 dan
 
Je to bohužel přesně tak jak říká kolega poldík. Takový lump, který ve finále dostane od soudce pár hodin veřejně prospešných hodin ,zaměstná celou hlídku často i půl večera. Na hlídkové službě menšího města (cca 20 tisíc obyvatel )se to pak odraží tak, že prostě po dlouhé hodiny je počet hlídkových policistů v ulicích roven NULE!!
  02.02.2007 16:14 kobra
 
2.2. 2007 05:00 - 15:41 Aktualizováno
PRAHA - Podle zdroje ČTK se jedná o dvaadvacetiletého muže, který u policie slouží dva roky. Podezřelý policista dostane možná ještě v pátek výpověď. Za zneužití pravomoci veřejného činitele mu hrozí šest měsíců až tři roky vězení, nebo zákaz činnosti.
.....................................
  02.02.2007 16:35 Poctivý neúplatný polda
 
Tak je jsem se strefil ve věku i v odsloužených letech
  02.02.2007 19:44 špátné nábory
 
PROBLÉM BUDE V TOM JAKÉ PODIVNÉ LIDI V TÍŽIVÉ SITUACI PLNÉ ODCHODŮ NÁBORUJE POLICIE DO SVÝCH ŘAD.
  02.02.2007 20:35 haf
 
Poctivý neúplatný polda
no vidíš jak jsi šikovný !!!! Měl si pravdu, jen ať mu dají co si zaslouží !!!!
  02.02.2007 16:02 Nakor
 
for pet
to s Langrem a případnou účinností jsem vedoucímu taky naznačil a říkal něco o tom, že by to mohli stihnout do dubna. Co je na tom pravdy nevim, ale u nás rozhodně na nic nečekaj a mažou pryč dokud to jde výhodně...
  02.02.2007 16:07 .
 
hmmm, tak to bude poslední hřebíček do rakve....
  02.02.2007 18:04 Bez tváře
 
Je to tak. U nás po dnešku taky trpělivost přetekla a podalo si to hned několik lidí. VSČR
  02.02.2007 15:58 Nakor
 
Jj, pravda pravdoucí. Už jsem se svym šéfem mluvil a potvrdil, že jdou dohodou na konci února.
  02.02.2007 16:06 .
 
tak oni mají dohodu????? Normálnímu poldovi dají tak prd a ne dohodu na měsíč....když se parťák kvůli nástupu do jiného zaměstnání ptal, jestli může už po měsíci, tak mu řekli ať na to zapomene.....samozřejmě o místo přišel
  02.02.2007 15:06 Polda
 
Jestli to je pravda tak to bude zajímavé.
  02.02.2007 14:51 Nakor <Nakorr@seznam.cz>
 
Tak jsem přišel do práce a zjistil jsem, že je revoluce. Někde se objevila informace, že ještě letos zrušej (omezej) výsluhový nároky a celý vedení ředitelem počínaje a mym vedoucím konče jde do céčka. Všichni tzv. přesloužilý policajti. Včera se u personalistky netrhly dveře...
  02.02.2007 15:03 123
 
Tak to bude novelou zadarmo nejmíň 500 hodin přesčasů.
  02.02.2007 15:12 Zdeno
 
Tak to aby začali dávat dohromady důchodce nebo aby již otevřeli ty brány tísícům zájemců o službu u policie.
Bude to mít taky jeden klad. Sbor se alespoň vyčistí, neboť všichni pohlaváři odejnou. Jen civilní zaměstnanci u policie zůstanou, ty jsou tu spokojení a je jich dost.
  02.02.2007 15:28 X1
 
Přijmou rómy, ti mají s kriminalitou již praktické zkušenosti a nemusí chodit na praxi, tím zkrátí školu.
  02.02.2007 15:54 pet
 
No něco takovýho se už řešilo a Langr veřejně prohlásil, že je to lež, musel by seupravit zákon. Tzn. návrh čtení hlasování atp. myslím, že bude dost času odejít před případnou účinností. Jenom si nejsem jistý jestli tím, že když odejdou "důchodci" bude něco lepší. Už dnes máme v našem "managmetu" 30ti leté kluky, kteří jsou horší jak "staré struktůry". To se týká slavné VSČR, kde sloužím.
  02.02.2007 14:32 Stanislav Huml <Huml@email.cz>
 
Ve včerejší MFDNES jsem prezentoval svůj článek, jímž jsem chtěl podpořit poctivé policejní příslušníky!!!! Myslím si, že je krajně nespravedlivé, co nám ten pózer Langer provádí.
  02.02.2007 14:40 *
 
nám?
  02.02.2007 18:14 xy
 
Kdo Vás platí ?
  02.02.2007 14:14 Colombo
 
Zajímalo by mne, jestli se pan BUBLAN omluví kriminalistickým technikům?
  02.02.2007 14:23 technik
 
Asi nikdy, tolik cti v sobě určitě mená, někoho z něčeho nařknout je podstatně jednodušší.
  02.02.2007 14:24 technik
 
oprava NEMÁ
  02.02.2007 14:31 Poctivý polda
 
Zajímal by mě věk toho našeho již pseudokolegy, věřil bych tomu, že je to nějaký mladý pitomec do 2-3 let služby, který jaksi nevyzrál profesionálně za okolností vlivu okolního prostředí - peníze, peníze, peníze atd. Doma ho asi málo učili, že z lidského neštěstí nejde dělat kšeft
  02.02.2007 14:36 Jan
 
To, by mě taky zajímalo jak dlouho slouží. Něco takhle geniálního to by jen tak někoho nenapadlo. Teď o tom může přemýšlet.
  02.02.2007 15:21 Poctivý neúplatný polda
 
Jsem pro ať ho opepřej v té horní hranici a né v té spodní a nebo jak to dnes i bývá v tét podspodní. Je to holt debil, neschopný se v cítit do situace poškozených. Takový debil nemá u nás normálních policistů co dělat, prostě kretén neprofesionální hovado, znám i sprostější slova, ale tady ne.
  02.02.2007 15:42 haf
 
A proč by to musel být nějakej mladej ??? Sloužím taky 3 roky a nikdy nic takového by mě nenepadlo. Není to o tom jak dlouho kdo slouží, ale v lidech a hlavně ve výchově !!!!!! A hlavně v tom co se dnes prochází výběrovým řízení !!!!! U nás na OHS je to vidět, to co chodí to je hrůza !
  02.02.2007 15:59 Poctivý neúplatný polda
 
Čekal jsem, že se ozve někdo do těch tří let, ale není to samozřejmě paušalizovatelné, ale " někteří nově příchozí " odkojení dobou peněz a nedobrým základem obecných lidských vlastností za současného všudy-přítomného podnikavectví - ve všem vidět peníze, dospěje do tohoto stádia hyenismu. Nemůžu si pomoci, ale nově příchozí policisté mají dost často posunuté hodnoty života někam jinam, než by měli mít. Důchodce vnímají jako parazity společnosti, kteří by zde již raději ani neměli být, aniž by si uvědomili, že to byli kdysi lidi, kteří byli také mladí, život jednoduchý asi neměli, prostě úcta ke starším lidem, kterou mě rodiče vždy vštěpovali, pustil jsem je sednout v autobuse a pod. Nejsem žádný " starý prďola, ale dnešní lidé kolem těch 20 - 25 let, kteří byli silně formováni nově vzniklou dobou po roce 1989 ( mě bylo 24 let a k policii jsem šel z přesvědčení v 27 letech ze stabilního zaměstnání, které existuje dodnes) mají často jak to vidím " pokřivené " soucítění s jinými, ale podotýkám nelze to paušalizovat na všechny. Záleží z jakého rodinného zázemí přišli a jak na ně citově doma působili. Toť vše. Proto si myslím, že to byl nějaký mlaďas, který chtěl ! jen " vydělat " a přemýšlel " podnikatelsky " .
  02.02.2007 16:06 Poctivý neúplatný polda
 
For Haf :

A v tom máš pravdu, ti co teď chodí - hrůza 18 letí mladíčci, autoritu nemůžou mít i kdyby dělali sebelíp, ale kus je kus a to teď jde, aby se mohli na PP pochválit, že ty díry po zkušených policistech úspěšně látají těmito lacinými " náhražkami ", kteří budou čekat na svou autoritu a zkušenosti těch všeobecně známých minimálně 5-7 let. Tak se měj a nezlob se, jestli jsem ti šlápnul na nohu, nebyl v tom úmysl, ale jen vědomá nedbalost.
  02.02.2007 16:17 haf
 
pro poctivého neúplatného poldu
kolego, nemyslím si že máš tak úplně pravdu. Nejde to paušalizovat na odsloženou dobu, ale spíše věk. Rodiče mě vychovali dobře a jsem na ně právem pyšný. Proti staří nic nemám, taky mě to jednou čeká a za rady (pokud jsou dobré) jsem vždy rád a umím za ně i poděkovat. Mě je letos 30 let k policii jsem šel taky s přesvědčením a odešel jsem ze zaměstnání, které taky stále funguje. Chci tuto práci dělat pro blaho tohoto nevděčného národa ( v některých případech ), ale za ty tři roky co jsem taky zažil, by se dala napsat myslím docela úspěšná kniha. Hlavně o tom jak se tady zachází s financema a materiálem. Tohle by si nikdo v soukromém sektoru nemohl dovolit. A kolik klacků ti hážou nadřízení pod nohy ... škoda mluvit. Taky jsem pro řádné potrestání toho rádoby kolegu, ale hlavní problém vidím v tom, že těm mladým chybí vojna a nějakej řád.
  02.02.2007 16:26 haf
 
pro poctivého neúplatného poldu

myslím, že na to máme stejný názor a hlavně jak říkáš ty je to hrůza co chodí. Sřílejí nám po chodbách a pak ti řenou, že ani neví proč...ono to samo vystřelilo. A o autoritě ani nemluvím, když oni sami neví co to slovo znamená, jak si ji můžou vůbec zjískat !!! Zdarec naši práce snad bude líp
  02.02.2007 17:12 Polda
 
Pro Haf
To o době služby neplatí třeba u Vás na OHS, ale na obvodě ano. Zkušenosti a administrativní zručnost nezískáš za rok. A to nemluvím o místní a osobní znalosti, kdy zkušeného policistu s 12 lety možná nahradí tak 5 rychlokvašek. To je pak úspora.