Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  19.07.2005 19:43 R. H. <bob.hoz@tiscali.cz>
 
Vážený pane, dlouho jsem zvažoval, zda-li Vám napsat. Myslím si totiž, že to ve finále nemá žádný smysl. Možná by se to snad dalo přirovnat k boji s větrnými mlýny... Ale nakonec jsem se rozhodl sdělit Vám můj názor. Nevím, jestli vy poslanci žijete v naprosto jiném světě, nebo vás realita prostě nezajímá! Nejsem fandou sociální demokracie, ale ani s vámi není možné sympatizovat. Zatím jsem neslyšel jediný pozitivní krok, který hodláte učinit v následném volebním období v případě, že vyhrajete volby. Jediné na čem si stavíte předvolební kampaň je házení špíny na sociální demokracii a na policii jako celek! Je mi jasné, že policie je díky represi pro občany nepopulární, ale pokud ji považujete za zbytečnou, dejte policistům "celozávodní dovolenou" na 14 dní a podívejte se pak následně, jak to v této zemi bude vypadat! Víte, že sociální demokracie převzala vládu v zemi, kterou do krize přivedla vláda vaše? Byla to právě vaše vláda ODS která se položila a za kterou musela do voleb "došlapat" úřednická vláda tehdejšího premiéra Tošovského! Není divu, že dluhy ČR se neustále zvyšují, když vláda ČSSD musí žehlit to, co vaše vláda natropila! Ono totiž dnes již není moc co prodat ( a kolikrát za to nedostat zaplaceno ) jako tomu bylo v porevoluční době. Proč se nejvíce vaše strana brání čemukoli, co se týká snižování výhod pro ústavní činitele? Připadá Vám výho málo? Není pro Vás alarmující, že v demokratických volbách jsou třetí nejsilnější stranou komunisté? Pokud Vám to nedochází, nevolí je již jen důchodci v případě že mají 20% hlasů! Lidé je volí, protože jsou nespokojeni! Zajímá Vás to vůbec, nebo se jen snažíte urvat pro sebe co možná nejvíce a "po nás potopa"? Dále bych se Vás chtěl zeptat, jak si představujete "rovný důchod"? Dnes se hovoří o 4.000,- Kč a to ať daný jednotlivec vydělává měs. 7.000,- anebo třeba 300.000,-, jakou bude mít podle Vás motivaci zaměstnaný nechávat si vyplácet vyšší mzdu na výplatní pásku? Vždyť již dnes spousty lidí berou oficiálně min.mzdu a zbytek mají tzv. "na ruku" aby nemuseli odvádět daně. Myslíte si, že to dopadne jinak v případě že každy bude vědět, že ať přispěje do státní kasy jakoukoli částkou, dostane 4.000,-? Proč ODS je proti zavedení registračních pokladen a proč to zdůvodňuje tím, že podnikatelé budou muset zakoupit pokladnu za 20 až 40.000,-? Nezlobte se na mne, ale pokud podnikatel nevydělá 20.000,- za 3 roky aby investoval do zařízení, které si odečte z daní, pak je to asi neprosperující podnikatel a měl by svou živnost zrušit. Na Slovensku jsem dostal pokladní lístek z registrační pokladny i při nákupu zmrzliny!!! Nechápu, proč by z mého kopečku zmrzliny neměl podnikatel odvézt daň z příjmu? Jak jinak chcete aby přiznal, že ho prodal??? Jak jinak ve státě, kde podnikatelé mají domy a auta za miliony přestože nevykazují zisk??? Další věcí je hospodaření v ČR. Nerozumím spoustě věcí a už vůbec ne tomu, že s tím nikdo nic nedělá. Proč mají hejtmani krajů luxusnější a dražší vozy než prezident ČR? Proč ředitel státního podniku Českých drah, podniku který prodělává, má vyšší mzdu než premiér ČR? Proč z peněz daňových poplatníků stát platí kapesné, zdravotní a soc. pojištění osobám které si žádají o politický azyl, ačkoli pocházejí z demokratické země? Proč takový azyl není zamítnut ihned při žádosti, ale řízení o něm trvá i 2 roky ( vícekrát ), které samozřejmě dotyčný na černo pracuje? Jak je možné, že osoby které nepracují a ani nikdy nepracovali mají na sociálních dávkách a všech příplatcích vyšší příjem než dva dospělí v rodině, kde oba pracují? Proč se ze státní pokladny platí vysoké školy lidem, kteří nejsou nijak motivováni zůstat v oboru? Začínám mít pocit, že to zde nejde jen proto, že není vůle něco měnit. Pokud parlament není schopen vytvořit za 15 let legislativu, která by fungovala, pak ji zcela zjevně vytvořit nechce, nebo jsou páni poslanci neschopní a asi by si měli hledat práci jinou! Poslední samostatnou kapitolou mých dotazů je policie a zákon o služebním poměru. Abych to uvedl na pravou míru. Jsem osmým rokem policista v přímém výkonu služby. Policistou jsem chtěl být od 11 let věku a vše jsem tomu podřizoval. Byl to můj životní sen a nastupoval jsem plný elánu a chuti, taky s vírou že je to poslání a na celý život. Praxe mě však velmi rychle vyvedla z omylu. Zjistil jsem, že můj sen byl spíše horrorový. Neustále mě uráží media a potažmo jejich prostřednictvím i ústavní činitelé, kteří neustále hovoří o korupci. Nikdy jsem nevzal žádný úplatek a těžko ho vzal i jakýkoli jiný policista který svou práci bere jako poslání. Jestli máte pocit, že korupce v řadách policie jen bují, proč neschválíte "cílené provokace"? My, poctiví policisté se toho nebojíme, nemáme proč. Vy snad ANO? Není to proto, že by se vám provokatéři nemohli hodit, protože by snad přistihli při něčem vás? Myslíte si že je zkorumpovaná policie? Běžte se zeptat mezi lidi, kteří chtějí umístit dítě do lepší školky! Běžte se zeptat lidí, kteří chtějí babičku do domova seniorů! Sežeňte městký byt! A pak přijdete na to, kde je korupce! Jakoby by nestačilo, že policisté na ulici již nemají žádné společenské postavení, protože na ně "plivete" stále špínu! A proč tedy vůbec policie vybírá hotovost? Protože nepracuje finanční úřad? Myslíte, že je úžasné mít v kapse pokutové bloky v hodnotě dvou výplat a být hmotně odpovědný? Víte, že v dobách kdy policie nabírala, musela sahat do řad uchazečů o zaměstnání úřadů práce? Kam to chcete tímhle tempem dotáhnout, když už ani lidé nechodí dobrovolně ze své vůle? Proč neřeknete lidem pravdu jak je to s výplatami řadových policistů? Víte, že policista který má ženu na mateřské, chodí žádat o sociální dávky a frontu stojí s těmi, které den předtím chytil jak něco vykrádají? To je podle Vás společenská váha a prestiž? Dívíte se pak, že policisté odcházejí po odsloužených letech pracovat raději jako vrátní? Divíte se, když každého pořádného policistu dokážete jen otrávit? A divíte se, když neexistuje žádný služ. postup? Pro mne není životní krédo, vyrazit v 62 letech na ovál a běhat 12 min ke splnění fyzických prověrek proto abych mohl v mínus 10 stupních vypisovat blokovou pokutu! Je pro vás řešením, když se budeme snažit odcházet k armádě, která nikomu není trnem v oku a budeme za 23.000,- čistého leštit Tatru? A když pojedeme někam do boje, tak ačkoli je to naše práce, budeme mít výplatu několikráte vyšší? Víte, moc ani nevěřím, že mi budete ochoten odpovědět a pokud ano, jistě od Vás obdržím jen obecnou odpověď se kterou odpovíte univerzálně všem. Já bych byl jen rád, kdybyste se alespoň trochu zamyslel nad tím, co jsem Vám sdělil. S pozdravem, jeden z mála poctivých blbů v této zemi
  02.02.2007 16:25 haf
 
A zase je to tady ta naše neriziková práce

http://www.novinky.cz/krimi/opily-ridic-ujizdel-policistum-nocni m-mestem_108361_gak5f.html
  02.02.2007 19:43 riziko práce
 
Můj kolega stavěl vozidlo a je už 1/2 roku na pracovní neschopnosti a hrozí trvalé následky.
  02.02.2007 20:47 asd
 
můj kolega je rok mimo,přetrhané vazy v achilovce, druhý má koleno po 2 operacích atd....
  02.02.2007 16:22 haf
 
pro poctivého neúplatného poldu

myslím, že na to máme stejný názor a hlavně jak říkáš ty je to hrůza co chodí. Sřílejí nám po chodbách a pak ti řenou, že ani neví proč...ono to samo vystřelilo. A o autoritě ani nemluvím, když oni sami neví co to slovo znamená, jak si ji můžou vůbec zjískat !!! Zdarec naši práce snad bude líp
  02.02.2007 16:18 Poldík
 
Sice trošku víc odeběhnu od tématu,ale vzhledem k tomu,že tuto diskuzi čtou i civilisti a defacto lidé,kteří potřebují naši práci,budu rád ,když si přečtou můj příspěvek.Týká se toho,jak si skoro každý stěžuje na to,za co mají dostat policisté přidáno,když skoro vůbec nejsou vidět v ulicích.Bohužel souhlasím stím, že na ulici potkat někdy policistu je skutečně zázrak,ale NIKDO !!!! NIKDY !!!!! A NIKDE !!!! nenapíše proč tomu tak je.
1.aspektem je , že je nás skutečně málo.A to se nedá změnit ze dne na den a díky novému zákonu bude situace daleko ,daleko horší.Nikdo z těch ,kteří na policisty nadávají,že se flákaj a podobný řeči,k policii dobrovolně nenastoupí. Stali by se okamžitě těmi terči pomluv také.Jednodušší je nadávat a nic proto nedělat.
2.aspektem a skutečnou realitou je,jestli pak skutečně občané vědí jakou práci MUSÍ !!!!! v rámci výkonu služby ten zbytek policistů co ještě na té ulici zůstali,skutečně vykonávat. Zná někdo z vás pravdu o tom, jaká je náplň práce běžného poldy ??? Já vám to povím.
Nejdůležitější prací policisty je přebujelá administrativa,psaní stohů papírů a nic jiného. Dennodenně ,když nastoupí hlídka např.v Praze na denní službu,která je většinou od 08:00 hod do 20:00 hod.první co ráno u šéfa vyfasují,je několik doporučených dopisů od obvodních soudů,které policista povinnen doručovat.V tu chvíli je degradován na poštovního doručovatele. Několikrát za směnu musí oběhnout tyto adresy a zkouší najít člověka,kterému je dopis do vlastních rukou určen. Na všechno musí samozřejmě psát výsledek šetření a obálku.Není žádným tajemstvím,že když jednomu a tomu samému soudu odepíšete, že pan XY na uvedené adrese již 5 let nebydlí,vůbec se nedivíte tomu, že další měsíc přijde jedna a ta samá žádost o doručení znovu. A teď si zpočítejte kolik měsíčně hodin stráví policista touto bezvýznamnou činností,místo toho ,aby hlídal na ulici.
Další lahůdkou je když policista několikrát za den vykonává funkci likvidátora pojišťovny. Ten kdo to nezná,nepochopí,kolik času se strávilo např. nad všemi možnými oznámeními,které byli po nedávné vichřici,jednoznačně docházelo ke škodě na majetku vlivem povětrnostních podmínek,ale na vše museli psát tuny papíru obyčekní policisté.Jakoby nestačilo,aby si k tomu vyjížděli sami pojišťovny.
Dalším nesmyslelm je např. nahlášení ztráty RZ (SPZ)Chápu , že se každý bojí zneužití-je-li RZ skutečně odcizena a někdo si na ní u benziny natankuje plnou,ale oznámení by stačilo udělat na příslušném odboru a ne prostřednictvím policie. Kvůli takto banálnímu oznámení policista vypíše klidně i 14 A4 papíru a to nepočítám ohledání místa činu a fotodokumentaci. A takto bych mohl pokračovat do nekonečna.
Policista v přímém výkonu,díky nadměrné administrativě a díky zbytečným úkonům a mnohdy nesmyslným šetřením opravdu stráví na ulici z 12-ti hodinové směnu úplné minimum !!!!! Jediné co za to však slyší,je , že se někde jistojistě fláká a nic nedělá.To je obrovský omyl,vážení,nikde se nefláká,jen dělá práci za druhé (viz. pošťák a likvidátor pojišťovny)

Jestliže nebude upraven současný zákon,ku prospěchu policistů,jestliže tato společnost nezačne brát svého policistu tak jako je tomu běžně ve světě,nezbyde u policejního sboru už ani nikdo,kdo by alespoň toho pošťáka ,nebo likvidátora dělal.
A nesmím zapomínat na případy,kdy nám lidé oznámí,že jim někdo vykrádá např. jejich osobní automobil a jako jediná hlídka v rajónu,chytneme pachatele na místě. Co následuje ??? Ti samí policisté ,co pachatele chytí sním následně stráví X !!! hodin úkony , které by vůbec nemuseli dělat. Takový člověk se přiveze na místní oddělení.Stálá služba využije hlídku k sepsání ÚZ,seznamu věcí a červeňáků,s člověkem se jede na AFIS,k doktorovi,a pak se střeží do doby,než si ho někdo převezme.To někdy trvá i několik hodin.Hlídka po celou dobu není v ulici,ale stará se o jednoho zlodějíčka,který stejně ve finále dostane maximálně pár obecněprospěšných hodin na úklid obce,které z 99 % stejně neodpracuje,a druhý den jde vesele dál krást.Jestliže je znovu chycen,následuje stejný kolotoč nesmyslných úkonů a hlídka celý den znovu zabije na oddělení,než aby střežila venku,kde je to potřeba. A takto to chodí den po dni,službu po službě.
  02.02.2007 16:45 Nakor
 
No a podobný oznámení typu "na balkoně mi sedí holub, přijeďte mi ho zahnat, možná má ptačí chřipku" - "ale paní, tak na něj udělejte kšá a on odletí" - "já žádný kšá dělat nebudu, na balkon nepůjdu, bojím se" - "tak si vezměte koště a násadou zabouchejte na zábradlí" - "tak vy nepřijedete jo? Tak to bude mít pokračování".... A za půl hodony zvoní telefon z policejního prezidia...
  02.02.2007 17:13 Poldík
 
O tom,na co na všechno,dokážou lidi policisty zavolat,na kdejaké kuriozity a já nevím co ještě,na to by se dal napsat román a následně z toho románu vytvořit klidně i muzikál :-) Stejně jako když vyjíždíme na kdejakého ožralého člověka a nebo volně polehávajícího bezdovce,voláme jim záchranky a odvozová vozidla pro opilce,ale běda jak si obyčejný člověk v malé vesnici,chce přivolat RZS pro nemocné dítě. Kdykoliv jsem volal, že má moje dítě vysokou teplotu,nebo nějaký úraz,vždy mi bylo do telefonu řečeno,jestli mám auto a jestli by nebylo lepší,kdybych své dítě přivezl sám,že sanity jsou zaneprázdněné a na vysokou horečku nevyjíždějí,ale že vyjedou v Praze na kdejakou sprominutím chujovinu,to mi hlava nebere. Stačí,když se např. dva mladí snobáci porvou na diskotéce a jeden druhému zlomí ruku. Né aby si dotyčný zajel po své ose na ošetření (vždyt chodit může a horečkou se nikde nezmítá) nechá si pěkně zavolet sanitku na místo a ta ho odveze na ošetření. To je hnus velebnosti,normální hnus.
  02.02.2007 22:33 dan
 
Je to bohužel přesně tak jak říká kolega poldík. Takový lump, který ve finále dostane od soudce pár hodin veřejně prospešných hodin ,zaměstná celou hlídku často i půl večera. Na hlídkové službě menšího města (cca 20 tisíc obyvatel )se to pak odraží tak, že prostě po dlouhé hodiny je počet hlídkových policistů v ulicích roven NULE!!
  02.02.2007 16:14 kobra
 
2.2. 2007 05:00 - 15:41 Aktualizováno
PRAHA - Podle zdroje ČTK se jedná o dvaadvacetiletého muže, který u policie slouží dva roky. Podezřelý policista dostane možná ještě v pátek výpověď. Za zneužití pravomoci veřejného činitele mu hrozí šest měsíců až tři roky vězení, nebo zákaz činnosti.
.....................................
  02.02.2007 16:35 Poctivý neúplatný polda
 
Tak je jsem se strefil ve věku i v odsloužených letech
  02.02.2007 19:44 špátné nábory
 
PROBLÉM BUDE V TOM JAKÉ PODIVNÉ LIDI V TÍŽIVÉ SITUACI PLNÉ ODCHODŮ NÁBORUJE POLICIE DO SVÝCH ŘAD.
  02.02.2007 20:35 haf
 
Poctivý neúplatný polda
no vidíš jak jsi šikovný !!!! Měl si pravdu, jen ať mu dají co si zaslouží !!!!
  02.02.2007 16:02 Nakor
 
for pet
to s Langrem a případnou účinností jsem vedoucímu taky naznačil a říkal něco o tom, že by to mohli stihnout do dubna. Co je na tom pravdy nevim, ale u nás rozhodně na nic nečekaj a mažou pryč dokud to jde výhodně...
  02.02.2007 16:07 .
 
hmmm, tak to bude poslední hřebíček do rakve....
  02.02.2007 18:04 Bez tváře
 
Je to tak. U nás po dnešku taky trpělivost přetekla a podalo si to hned několik lidí. VSČR
  02.02.2007 15:58 Nakor
 
Jj, pravda pravdoucí. Už jsem se svym šéfem mluvil a potvrdil, že jdou dohodou na konci února.
  02.02.2007 16:06 .
 
tak oni mají dohodu????? Normálnímu poldovi dají tak prd a ne dohodu na měsíč....když se parťák kvůli nástupu do jiného zaměstnání ptal, jestli může už po měsíci, tak mu řekli ať na to zapomene.....samozřejmě o místo přišel
  02.02.2007 15:06 Polda
 
Jestli to je pravda tak to bude zajímavé.
  02.02.2007 14:51 Nakor <Nakorr@seznam.cz>
 
Tak jsem přišel do práce a zjistil jsem, že je revoluce. Někde se objevila informace, že ještě letos zrušej (omezej) výsluhový nároky a celý vedení ředitelem počínaje a mym vedoucím konče jde do céčka. Všichni tzv. přesloužilý policajti. Včera se u personalistky netrhly dveře...
  02.02.2007 15:03 123
 
Tak to bude novelou zadarmo nejmíň 500 hodin přesčasů.
  02.02.2007 15:12 Zdeno
 
Tak to aby začali dávat dohromady důchodce nebo aby již otevřeli ty brány tísícům zájemců o službu u policie.
Bude to mít taky jeden klad. Sbor se alespoň vyčistí, neboť všichni pohlaváři odejnou. Jen civilní zaměstnanci u policie zůstanou, ty jsou tu spokojení a je jich dost.
  02.02.2007 15:28 X1
 
Přijmou rómy, ti mají s kriminalitou již praktické zkušenosti a nemusí chodit na praxi, tím zkrátí školu.
  02.02.2007 15:54 pet
 
No něco takovýho se už řešilo a Langr veřejně prohlásil, že je to lež, musel by seupravit zákon. Tzn. návrh čtení hlasování atp. myslím, že bude dost času odejít před případnou účinností. Jenom si nejsem jistý jestli tím, že když odejdou "důchodci" bude něco lepší. Už dnes máme v našem "managmetu" 30ti leté kluky, kteří jsou horší jak "staré struktůry". To se týká slavné VSČR, kde sloužím.
  02.02.2007 14:32 Stanislav Huml <Huml@email.cz>
 
Ve včerejší MFDNES jsem prezentoval svůj článek, jímž jsem chtěl podpořit poctivé policejní příslušníky!!!! Myslím si, že je krajně nespravedlivé, co nám ten pózer Langer provádí.
  02.02.2007 14:40 *
 
nám?
  02.02.2007 18:14 xy
 
Kdo Vás platí ?
  02.02.2007 14:14 Colombo
 
Zajímalo by mne, jestli se pan BUBLAN omluví kriminalistickým technikům?
  02.02.2007 14:23 technik
 
Asi nikdy, tolik cti v sobě určitě mená, někoho z něčeho nařknout je podstatně jednodušší.
  02.02.2007 14:24 technik
 
oprava NEMÁ
  02.02.2007 14:31 Poctivý polda
 
Zajímal by mě věk toho našeho již pseudokolegy, věřil bych tomu, že je to nějaký mladý pitomec do 2-3 let služby, který jaksi nevyzrál profesionálně za okolností vlivu okolního prostředí - peníze, peníze, peníze atd. Doma ho asi málo učili, že z lidského neštěstí nejde dělat kšeft
  02.02.2007 14:36 Jan
 
To, by mě taky zajímalo jak dlouho slouží. Něco takhle geniálního to by jen tak někoho nenapadlo. Teď o tom může přemýšlet.
  02.02.2007 15:21 Poctivý neúplatný polda
 
Jsem pro ať ho opepřej v té horní hranici a né v té spodní a nebo jak to dnes i bývá v tét podspodní. Je to holt debil, neschopný se v cítit do situace poškozených. Takový debil nemá u nás normálních policistů co dělat, prostě kretén neprofesionální hovado, znám i sprostější slova, ale tady ne.
  02.02.2007 15:42 haf
 
A proč by to musel být nějakej mladej ??? Sloužím taky 3 roky a nikdy nic takového by mě nenepadlo. Není to o tom jak dlouho kdo slouží, ale v lidech a hlavně ve výchově !!!!!! A hlavně v tom co se dnes prochází výběrovým řízení !!!!! U nás na OHS je to vidět, to co chodí to je hrůza !
  02.02.2007 15:59 Poctivý neúplatný polda
 
Čekal jsem, že se ozve někdo do těch tří let, ale není to samozřejmě paušalizovatelné, ale " někteří nově příchozí " odkojení dobou peněz a nedobrým základem obecných lidských vlastností za současného všudy-přítomného podnikavectví - ve všem vidět peníze, dospěje do tohoto stádia hyenismu. Nemůžu si pomoci, ale nově příchozí policisté mají dost často posunuté hodnoty života někam jinam, než by měli mít. Důchodce vnímají jako parazity společnosti, kteří by zde již raději ani neměli být, aniž by si uvědomili, že to byli kdysi lidi, kteří byli také mladí, život jednoduchý asi neměli, prostě úcta ke starším lidem, kterou mě rodiče vždy vštěpovali, pustil jsem je sednout v autobuse a pod. Nejsem žádný " starý prďola, ale dnešní lidé kolem těch 20 - 25 let, kteří byli silně formováni nově vzniklou dobou po roce 1989 ( mě bylo 24 let a k policii jsem šel z přesvědčení v 27 letech ze stabilního zaměstnání, které existuje dodnes) mají často jak to vidím " pokřivené " soucítění s jinými, ale podotýkám nelze to paušalizovat na všechny. Záleží z jakého rodinného zázemí přišli a jak na ně citově doma působili. Toť vše. Proto si myslím, že to byl nějaký mlaďas, který chtěl ! jen " vydělat " a přemýšlel " podnikatelsky " .
  02.02.2007 16:06 Poctivý neúplatný polda
 
For Haf :

A v tom máš pravdu, ti co teď chodí - hrůza 18 letí mladíčci, autoritu nemůžou mít i kdyby dělali sebelíp, ale kus je kus a to teď jde, aby se mohli na PP pochválit, že ty díry po zkušených policistech úspěšně látají těmito lacinými " náhražkami ", kteří budou čekat na svou autoritu a zkušenosti těch všeobecně známých minimálně 5-7 let. Tak se měj a nezlob se, jestli jsem ti šlápnul na nohu, nebyl v tom úmysl, ale jen vědomá nedbalost.
  02.02.2007 16:17 haf
 
pro poctivého neúplatného poldu
kolego, nemyslím si že máš tak úplně pravdu. Nejde to paušalizovat na odsloženou dobu, ale spíše věk. Rodiče mě vychovali dobře a jsem na ně právem pyšný. Proti staří nic nemám, taky mě to jednou čeká a za rady (pokud jsou dobré) jsem vždy rád a umím za ně i poděkovat. Mě je letos 30 let k policii jsem šel taky s přesvědčením a odešel jsem ze zaměstnání, které taky stále funguje. Chci tuto práci dělat pro blaho tohoto nevděčného národa ( v některých případech ), ale za ty tři roky co jsem taky zažil, by se dala napsat myslím docela úspěšná kniha. Hlavně o tom jak se tady zachází s financema a materiálem. Tohle by si nikdo v soukromém sektoru nemohl dovolit. A kolik klacků ti hážou nadřízení pod nohy ... škoda mluvit. Taky jsem pro řádné potrestání toho rádoby kolegu, ale hlavní problém vidím v tom, že těm mladým chybí vojna a nějakej řád.
  02.02.2007 16:26 haf
 
pro poctivého neúplatného poldu

myslím, že na to máme stejný názor a hlavně jak říkáš ty je to hrůza co chodí. Sřílejí nám po chodbách a pak ti řenou, že ani neví proč...ono to samo vystřelilo. A o autoritě ani nemluvím, když oni sami neví co to slovo znamená, jak si ji můžou vůbec zjískat !!! Zdarec naši práce snad bude líp
  02.02.2007 17:12 Polda
 
Pro Haf
To o době služby neplatí třeba u Vás na OHS, ale na obvodě ano. Zkušenosti a administrativní zručnost nezískáš za rok. A to nemluvím o místní a osobní znalosti, kdy zkušeného policistu s 12 lety možná nahradí tak 5 rychlokvašek. To je pak úspora.