Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  02.02.2007 22:11 adf
 
http://www.iprima.cz/zpravodajstviasport/?460e=1610
  02.02.2007 21:49 výhody
 
Nevím, jak kdo věří či nevěří uklidńujícím zprávám o tom, že nedojde k úpravě výsluhových nároků a odchodného. Jisté je však jedno, společnost není připravena na to, že bývalí policisté ve věku kolem 50 let budou na zaslouženém odpočinku s rentou mezi 20 až 25 tisíci. Vzhledem k deklarovaným snahám snížit mandatorní výdaje státu v příštích letech se tato oblast přímo nabízí. Navíc to přinese i kladné body v očích veřejnosti, neboť obecné povědomí o práci policie, přiživované tu a tam různými excesy, není zrovna dobré. Je to pochopitelné, jsme represivní složka a ne charita rozdávající polívku. Smutné je pouze to, že velká skupina příslušníků, kteří po celou dobu služby sloužili za podstatně mírnějšího zákona, nyní poberou tvrdé výsluhy a vypaří se. Ti kolegové a kolegyně, kteří budou sloužit za podstatně náročnějších podmínek, o své nároky budou v budoucnu tvrdě bojovat a budou se o ně strachovat. A ještě malé srovnání s tolik vychvalovanými podmínkami policie západních zemí, např. Rakouska. Tam je navolena pro příslušníky důstojná státní penze, kterou příslušník pobírá 14 kráte za rok. Má to ale jeden háček, pokud polda odejde od sboru dřív než při dosažení penzijního věku, tato tzv. penze se silně krátí a to bez ohledu na počet odsloužených let. Takže závěrem, stát se opravdu důstojně postará o své zaměstnance, ale až v době, kdy to skutečně potřebují, ne v produktivním věku. A to ještě jsou tam podmínky státní penze nastaveny tak, že si policisté po dobu služby dobrovolně platí penzijní pojištění, které je jim následně při přiznání státní penze v důchodovém věku dále patřičně úměrně zhodnoceno. Takže žádná výroba mladistvých důchodců, kterým se výsluhový příspěvek valorizuje pouze v poloviční výši. No ale neztrácejme hlavu, naši zasloužilí bojovníci ty super podmínky ještě stihnou. U nás bych s úspěchem pochyboval
  02.02.2007 21:56 adf
 
Já přemýšlím, o co jim tam nahoře jde.... když si promítnu mj.jsi o tom moc hezky napsal, že s tvrdostí zákona odejdou ti, co sloužili dle starého, přitom nám padl plat o tisíce dolů, zákon je přísnější a odchází takové množství kolegů, že budeme v jednom zápřahu, nabírají se všichni co mají ruce a nohy, tak těch chyb bude prostě nejen z přetížení přibývat a pak je otázkou, zda budu i já riskovat vyhazov, protože teď mě mohou vyhodit za cokoliv....
  02.02.2007 21:34 nespokojený
 
Nazdar chlapi já si myslím,že ten náš pan ministr si tuto diskusy ani nečtě,protože tomu hovadu je to naprosto jedno jak se mají obyčejní policisté.Tento pochybný pán neměl Plicii nikdy rád a vždycky jí chtě jenom škodit a schazovat.Když pan Topolánek věděl jak je ve skutečnosti zaujatý proti Policii,tak ho neměl do křesla ministra vnitra ani obsazovat.Tento člověk totiž nic pozitivního pro bezpečnostní složky neudělá.Jenom honí vodu a dělá machra.Strašně bych si přál,aby z této situace byla
mezinárodní ostuda jako vrata.Já složím 10 rok radši končím,chtěl jsem toto poslání vykonávat celý život,ale uplně jsem vyhasl díky novému sl.zákonu(paskvilu)!!!!!!!Přeju všem hodně sil,protože ty jsou v poslední době hodně potřeba.
  02.02.2007 21:30 bankrot
 
PODLE KARTÁŘKY SE LETOS POLICIE POLOŽÍ.
  02.02.2007 21:51 pro bankrot
 
Maximálně tak tvoje Božena na záda.
  02.02.2007 22:46 Kolega
 
Bankrot určitě měl na mysli po personální stránce, že?
  03.02.2007 00:08 kobra
 
No, ono se to složení obejde myslím i bez kartářky....:-(
  02.02.2007 21:26 dennis cleanis <ZV130@volny.cz>
 
Co takhle dát se dohromady všichni, kteří mají nárok na rentu a podat žádost o uvolnění v jeden den s tím, že pokud nebude dán jasný příslib změny, tito příslušníci odejdou? Já myslím, že se to týká tak 5-10 tisíc lidí a to už by byl slušnej tlak.
  02.02.2007 22:16 polda
 
1
  02.02.2007 22:22 najk
 
nereálné
  02.02.2007 22:52 Kolega
 
Spíše bych nějakým způsobem rozvířil diskusi směrem do Evropy, ať vidí Evropa, jak je o bezpečnostní složky ČR postaráno! Nevím, nevím, jestli mafie nepřemístí hlavní centrálu do ČR, když tady má přímo unikátní podmínky pro korupcia svojí nezákonnou činnost!!! Vždyť tady za chvíli nebude živáčka v ulicích. Vlastně si pokládám otázku, jestli už to centrum tady není, a čeká a čeká a čeká!
  03.02.2007 00:10 kobra
 
nereálné, ale přesto možné a zajímavé....
  02.02.2007 21:15 odchody ve velkém
 
U NÁS V PRÁCI VŠICHNI AKORÁT HLEDÁME INZERÁTY NA ZAMĚSTNÁNÍ A PTÁME SE LIDÍ JESTLI NEMAJÍ VOLNÁ MÍSTA. MYSLÍM, ŽE TAHLE PRÁCE NEMÁ BUDOUCNOST A LEPŠÍ OHODNOCENÍ. UMĚLI OHODNOTIT AKORÁT SEBE NAHOŘE.
  02.02.2007 20:52 kam to ještě půjde
 
Tak na našem oddělení, kde nás je 9 už si to dva podali a další 2 se taky chystají. Super, kdo tady bude jako sloužit pane Langer? Všechno to vyházejte, co nevyházíte odejde samo, jen aby jste u policie za chvíli nezůstal s panem Husákem sám. A vůbec nejlepší by bylo policii rozpustit, aspoň by neměli novináři o čem psát, ušetřilo by se plno peněz pro naše poslance. Jestli jste chtěli celou policii rozhádat, jestli jste chtěli, aby policisté chodili do práce s nechutí, tak se vám to tedy podařilo a můžete si všichni nahoře pogratulovat. Víte co je nejhorší? Když někdo chodí s nechutí do práce, kterou měl před tím rád a kolem sebe vidí, jak mu odcházejí jeho kolegové do civilu, protože se už na to nemohou koukat. Chtěl jsem ještě nějaký rok vydržet, ale nevím, nevím, to už se opravdu nedá.
  02.02.2007 21:09 Polda
 
Stačilo mi ta reportáž na TV Prima o hromadných odchodech policistů a reakce tiskového mluvčí PP, že odcházející zkušené policisty výhledově doplní novými.
  02.02.2007 21:46 4 all
 
Vůbec se odchodům od bezpečnostních složek nedivím.
A poslední ať zhasne.
  02.02.2007 20:46 361 pro vyvolené
 
BOJUJEME ZA KVALITNÍ NÁBORY A KVALITNÍ PŘÍCHOZÍ KOLEGY. CHCEME ZAPLATIT POLICISTY VE VÝKONU NIKOLI FUNKCIONÁŘE A MANAGEMENT. CHCEME PŘEHODNOTIT TARIFNÍ TŘÍDY PODLE PRAXE A VZDĚLÁNÍ.
  02.02.2007 21:02 ...
 
a neděje se to copak ???? vždyť příjmáme kvalitní mladé policisty co potom prodávají lidská neštěstí. Skvělé pane Langr !!!! to jsou ti co nás zachrání, jen víc takových ...
To vůbec není systémová chyba... radši z té lodi rychle vypadni a netáhni nás všechny ke dnu !!!!!
  02.02.2007 20:41 dvojí metr
 
Pan Husák a pan Langer to jsou největší kritici a břídilové policejní práce. Místo aby náborovali kvalitní lidi, tak je teď všechny budou vyhazovat od policie /viz. prap. který 2 roky sloužil a vyfotil pana Svobodu/.
  02.02.2007 20:50 adf
 
On ho nefotil, jen fotky ukradl z PC a prodal Blesku, ale dobře mu tak, blbovi. Jen mě udivuje, že měl pan ministr potřebu ze sebe vyhrknout, že mu nenáleží žádné odchodné a renty.....:-)))) pane ministře, vy mě utvrzujete v tom, že jste jen ukecaný politik, protože po 2 letech služby nemá nárok ani na jedno, četl jste vůbec ten zákon?????
  02.02.2007 21:04 ...
 
a otom to právě je !!! já si myslím, že on neví vůbec nic a jen tek nesmyslně plácá a plácá to mu jde dobře !!!!!
  02.02.2007 21:12 Polda
 
On náš pan ministr poslední dobou ze sebe chrlí jednu perlu za druhou.
  02.02.2007 21:30 kalousek
 
Takový policista nemá u nás co dělat, jen mě to utvrzuje v tom, že se skutečně dělá kvalitní výběr. Jak k tomu však přijde většina slušných policistů a jak k tomu příjde ten vedoucí oddělení. Zkoumá se systémová chyba jaká. Přece nemůže sedět se svými lidmi pořád na oddělení. Už vidím jak každý říká ať letí taky. Jinak je to co se děje od ledna jeden velký hnus.
  03.02.2007 08:53 Zdeno
 
alibista se snahou zalíbit se hlavně veřejnosti jak je tvrdej na svůj resort. Ale jinak je to nula
  03.02.2007 12:07 Poctivý neúplatný polda
 
Oni to vyřeší - dají visací zámek na počítač a klíč bude u velitele s deníčkem výpjčného - tohle je řešení hodné přemýšlení těch nahoře jen aby uklidnili situaci.

Pamatuji se, jak jsme čekali až budeme mít počítačové evidence, jaká to bude perfektní evidence, možnost si on-line ověřovat potřebná data a když to tehdy přišlo, tak vstup do evidence měla jen stála o 4 lidech a i jejich střídač neměl vstup a na jejich heslo musel lustrovat a takto to fungovalo dosti dlouhý čas, kdy z celého oddělení každý chodil na stálou, když potřeboval prověřovat nějaká data ke spisům a nestále musel prosit stálisty, aby si na něj udělali čas a přes heslo jej pustili do systému. Pak již heslo přidělili všem a každý je monitorován v přístupu.
Já jen doufám, že nějaký chytrák teď nenařídí něco ve stylu, jak jsem výše uvedl. To si ty počítače potom můžou odvézt. Problém byl v lidském faktoru v hyenismu.
  02.02.2007 20:24 Kolega
 
Pane ministře!!! Už Vám odplouvá se záchranou vestou 600 námořníků!!! Při průměrném platu 25000,-Kč brutto to dělá úsporu 15000000,- (patnáct miliónů) měsíčně!!!!!!!!!! Za rok je to 180 melounů, krásných, zelených, šťavnatých, a červenou dužinou. Takové Vám ale vlastně nemůžou chutnat, červená přece není barva ODS.
I když vlastně výročí dvacet let od poslední revoluce se blíží, čili hrozí opět nepokoje, takže čert ví, jakou barvu budete preferovat!?

Pozn. 1948, 1968, 1989, a plus dvacet je 2009. Nebudete pak potřebovat policisty na Vaší straně?
  02.02.2007 21:17 útěky z Titanicu
 
UTEČOU ZA CHVÍLI VŠICHNI, TÍMTO PŘÍSTUPEM URČITĚ!