Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  03.02.2007 20:25 pepe
 
Nevíte někdo, proč se likviduje policie?
Z minula vím, že mají prázdná místa po policistech zamáznout měšťákama.
V civilu je taky dobře, jen ať nechají výsluhy tak, jak mají být. Zasloužíme si je. Hodně zdaru. B D Ě T E .
  03.02.2007 20:20 chudáci z ulice
 
TAK TO JSME VAGABUNDI A ŽEBRÁCI EVROPSKÉ UNIE - ŘADOVÝ POLICISTA ZDALEKA NEDOSÁHNE NA 1000 euro.
  03.02.2007 20:43 OHS
 
Tok to ani za 10 let!!!!
  03.02.2007 21:07 belzebub
 
Jo pane kolego, je to tak. Jsem u tohodle eseročka 22 let a až budu mít těch 1.000,-EURO, což je dneska kolem 28 táců, tak ti dám vědět. Snad v ten okamžik ještě udržím moč a stolici, neboť už budu tak akorát na hranici důchodového věku-
  03.02.2007 19:57 Drak
 
Co je pravda na tom ,že jsou u nás komisaři z EU kvůli tomu bordelu co nastal v policii.Slyšel jsem,že snad mají obvolávat Obvodní oddělení a ptát se na anonymní názory nás obyčejnech poldů. Měli snad i nadhodit, že v EU nesmí mít policajt mín než 1000 euro.
  04.02.2007 09:10 C4
 
5 února je tady prezident EUROCOP na schůzce s pol. prezidentem a šéfem pol. odborů
  03.02.2007 19:47 samson
 
Ŕadový polda při tomto stresu a období plném podrazů nemůže vydržet do důchodu.
  03.02.2007 21:27 L
 
SOPŤÍCI TAKY NE
  03.02.2007 19:16 karel
 
Pak se z naší práce stane práce jako každá jiná ze vším všudy co z toho také vyplývá, budeš muste sakra zpomalit, aby jsi to vydržel do důchodu. To bude taky realita.
  03.02.2007 19:30 vr
 
do důchodu to nejde!neblbni!Už jsi viděl 65 letýho výjezdovýho hasiče?
  03.02.2007 19:31 Jarda Hornik <Jardahornik@seznam.cz>
 
No právě, kdyby nebyly u Policie výsluhy, tak je to zaměstnání jako každé jiné. Jenže proč by k tomu řemeslu vůbec někdo chodil? Proto je renta vláčena na špagátě před frňákem každého poldy jako buřt před ohařem celý život. A když už někteří ohaři ztrácejí rychlost a očekávají, že se konečně zastaví a ochutnají, tak se najde spousta podrazáků, kteří mu toho buřta seberou. Dotáhl jsi, tak tu máš kopanec do prd..le.
  04.02.2007 09:19 C4
 
Jo to je klasika - byl jsi u policie 30-35 let ? Šel jsi z té psychárny a stresu postupně s nervama do hazlu, uhnal jsi infarkt myokardu, zestárnul jsi předčasně těmi 35 lety na nočních a pod. Co teď s tebou ?, že by ti někdo alespoň poděkoval, podal ruku za tolik let práce s těmi zlodějskými ksindly. Nasr.t - tady máš kopanec a táhni ať už tě tady nevidíme. Dnešní realita
  03.02.2007 19:11 123
 
Jsem přesvědčený, že s tímhle přístupem k nám, jednoho dne vstaneme a dozvíme se, že výsluhový příspěvek byl zrušen a tím to skončí. Ať si nikdo nemyslí, že to nejde udělat tak rychle jak je potřeba. Do dvou měsíců se dá stihnout ledasco. Jo taková je realita.
  03.02.2007 19:31 j
 
nestraš jen to ne!
  03.02.2007 19:41 podrazy u MV
 
To by pan KALOUSEK A LANGER asi museli požádat o azyl v dalekých vodách karibiku, protože tento podraz by se dal srovnat jedině s kuponovou privatizací.
  03.02.2007 19:51 Jarda Horník <jardahornik@seznam.cz>
 
No právě proto někde na severu z jednoho OŘ podalo přes 40 lidí během týdne. Vypadá to, že opravdu poslední zhasne
  03.02.2007 19:52 adf
 
taková malá sebevražda....:-) museli by odstěhovat celou sněmovnu i se senátem a prezidentem....:-)))
  03.02.2007 20:58 aa
 
to někde na severu je v děčíně a je tam už 41, včetně komplet vedení okresního ředitelství
  03.02.2007 19:07 a
 
Stále se bavíte o možnosti snižování nebo zrušování výsluhových nároků a odchodného. Ze strany politiků je to samozřejmě popíráno a to i jakákoliv dosavadní úvaha nad touto možností. Zamyslel se někdo nad tím, z jakého důvodu nyní PČR naplňuje ZOŠ novými uchazeči a z jakého důvodu probíhají nové a nové nábory a to v rekordních počtech?
Já jsem nic neřekl.. nic nepotvrzuji.. nic nevyvracím...Tento příspěvek nemůže být brán vážně, neobsahuje taktéž žádné dvojsmysly a podoba s čímkoliv je čistě náhodná...-:))
  03.02.2007 19:10 adf
 
spousta z těch, co nastupují podle mě uvěřila těm žvástům, jak má každý 32 hrubého.....
  03.02.2007 19:42 lži a nepravdy
 
POLITICI LŽOU, ALE NA SEBE NIKDY NEZAPOMENOU, BA ANI NA ASISTENTY.
  03.02.2007 21:05 regan
 
Asi máš pravdu, klidně změny přilepí k jinému zákonu a polda bude ten poslední kdo se to doví, viz přílepky k z.186
  03.02.2007 17:41 polda
 
dokáže mi někdo v současné době říci , zda je pravda story, že chtějí předělat výsluhy: děkuji
  03.02.2007 18:31 Harda Horník <jardahornik@seznam.cz>
 
To ti právě nikdo neřekne. Langer s Kalouskem ví moc dobře, že jakmile podají návrh do parlamentu na změnu výsluh, tak do nabytí účinnosti přestane PČR existovat. Pokud by odcházeli všude tak jak se k tomu chystají na našem pracovišti, znamenalo by to mezi čtvrtinou a polovinou stavu. Zatím jen unikají z řad spřátelných poslanců útržkovité informace, že se snaží tuto dobu (od podání návrhu - po schválení) obejít tím, že to přilepí k jinému zákonu, o kterém policajti netuší, že by se měl týkat jich. Pokud MV v nejbližší době tyto záměry věrohodně nevyvrátí, rozpadne se značná část Policie. Mladí utíkají pro snížení platů a ti délesloužící z kriminálky a vyšetřovačky proto, že je chtějí po celoživotním obětování se, tímto úskokem odrbat. Ale kdo ví? Na jednu stranu potřebují Policii uchovat akceschopnou, na druhou stranu je zde stranický úkol ušetřit co nejvíc peněz. Uvidíme co vyhraje
  03.02.2007 19:09 adf
 
Toho se neboj, lidi, co takovou věc přilepenou k jinému zákonu pustí mezi příslušníky je dost i ve sněmovně a senátu, takže to uvidíš jak začnou utíkat stovky a tisíce lidí (hlavně vedení)
  03.02.2007 19:44 FALEŠNÉ VÁBENÍ
 
JESTLI ŠÁHNOU NA RENTY TAK SE JIM SHROUTÍ VNITŘNÍ BEZPEČNOST TÉTO ZEMĚ.
  03.02.2007 20:30 kobra
 
for: adf...
Já myslím, že stovky už zdrhají a vedení taky...!Takže to o něčem svědčí, ne?......Čus
  03.02.2007 21:40 pro kobru
 
někteří jsou dotčeni tím názorem ministra o opotřebovanosti, někteří na to čekali a někteří už toho mají plné zuby a čekali na impuls....což je současný stav....
  03.02.2007 17:16 najk
 
pane ministře Vašim asistentům (poslaneckým) jste přidali, ja mám na útvaru 6 asistentů a oni nic?
  03.02.2007 17:34 pn
 
A máš je taky jako posranci na živnostňák? Nemáš! Tak se nediv!
  03.02.2007 19:11 pro pn
 
živnosťák jsme museli zrušit - zákaz podnikání.... :-(
  03.02.2007 20:08 666
 
Ty máš asistenty, jenže oni maj asistenty darmožrouty a to je rozdíl!!
  03.02.2007 17:11 podrazy u MV
 
PO REPUBLICE SE ZAČÍNAJÍ ZŘIZOVAT VELICE RYCHLE ŠVINDLKURSY TYPU VOŠ, ABY MOHLI FEŠÁCI ZŮSTAT VE SVÝCH TŘÍDÁCH A S TITULEM DIS SPLNILI PODMÍNKU VZDĚLÁNÍ-VLK SE NAŽRAL.............
  03.02.2007 18:06 :-))
 
Nazdar poldové, já těm starším fandím. Aspoň se na jejich místě nebude rozvalovat nějaký zemědělský ing s mlíkem na bradě, co vyšel ze školy a policejní práci zná pouze z filmu. Je to smutné pozorovat mladé policajty během služby. Mistři světa, samej borec a vyčurá s nima kdejakej drban. Měl jsem je pochybnou čest zažít na jejich dopravní akci. Panebože ta odbornost. Tří se dohadovali co ten řidič vlastně porušil a jaký je to paragraf. Nakonec se ten chytrák podepisoval s Mgr. Jistě se taky tlačí na funkci. Další zase prodává fotky sebevraha, pro něho bohužel mediálně známého a tak pohořel. Je to jako v té pohádce Sůl nad zlato, vám zase chybí starší policajti. Žádná škola nedává patent na rozum /ani stáří/, ale co se na MV poslední dobou děje to je k nevíře. Je vůbec na MV tolik koryt, co je vás Bc, Mgr a podobných taky odborníků?
Mě jako občana nezajímá zda máš před, nebo za, ale jak pracuješ, když tě potřebuji. Všechno je o lidských vztazích a tady pánové prohráváte na celé čáře i s panem PP. Když nemáte jeden k druhému úctu, jak máme mít úctu k vám.
  03.02.2007 18:22 kobra
 
for :-))
Sice nevím od kolika let počítáš "ty starší",kterým fandíš. Po dlouhé době musím ale konstatovat, že sem napsal občan s poměrně dost střízlivým názorem. Nebudu ti v žádném případě vyvracet to, co si celkem dobře vystihl a pravdivě vystihl. Stejně tak máš pravdu v tom, že vztahy mezi lidmi dělají hodně. Ale na druhou stranu, tak jako např. u AČR, MP, na školách všech stupňů, ...atd. tak i u Policie se schází vzorek celé společnosti. Jak ti dobří, tak se najdou i špatní. Těch by mělo být minimum, ale přesto se najdou "exoti" i mezi námi. Nikdy nedocílíš toho, aby se ten špatný vyloučil. A je úplně jedno, jestli je bez titulu nebo jestli má Ing, Mgr, Bc apod. Titul ještě nedává právo k dokonalosti a všeumění. To ve vyžaduje čas, praxi a zkušenosti. S tím postupně začneš přemýšlet zcela jinak než např. ve 20-22-30-..... Ale Policie je díky svému postavení "na ráně" a toho lze dost dobře i zneužít, i médii.
P.S. Je mi 47, a tobě? Čus......
  03.02.2007 18:26 odepisovaný
 
Doporučuji uznat jako VOŠ důstojnické školy a nemusí se vymýšlet žádné švidlkurzy, chodili jsme do nich pět let, dělali zkoušky před komisí ze všech potřebných předmětů!!!
Jejich úroveň byla minimálně na úrovni VOŠ !!!
  03.02.2007 18:46 :-))
 
for kobra

Abych byl celkem upřimnej, nejsem tak docela normální vzorek civilního obyvatelstva. V roce 1976 jsem nastoupil do PŠ SNB v Jihlavě, jako třídního učitele jsem měl kpt. Minkse a v roce 1979 jsem odešel do civilu na vlastní žádost dohodou. Ne, že by se mě práce nelíbila, ale měl jsem názorový konflikt s pracovníkem StB. Nebyl na mě dělán nějaký nátlak z jeich strany, či nějaké šikanování, ale měl jsem určité výhrady k jednomu případu a byl jsem tím znechucen. Že je chyba házet staré poldy přes palubu, to je stará pravda. Vždycky si vzpomenu na pana kpt. Minkse, když se rozpovídal o svých začátcích, kdy se učil od starých poldů z první republiky. Co to stálo dřiny po jejich nucených odchodech a teď jak to vypadá je stejná situace. To asi tak trošku na dokreslení toho, kdo se zde prezentuje se svým názorem. Jinak mě je 52 let. Měj se fajn a dík za zájem.
Nstržm. v.v. J.X.Š.
  03.02.2007 19:01 kobra 2
 
for :-))
Těch názorových střetů začíná přibývat přímo geometrickou řadou. Nedopadne to dobře!! A tomu finále já přihlížet nebudu. Měj se taky fajn a drž nám palce. Tuto epizodu ale dotáhnu až do konce a pak uvídím (jestli k 1.5.-1.6.-1.7.) čus....
  03.02.2007 19:04 jarda
 
Souhlasím s kolegou, ano měli by uznat důstojnické školy. Rozhodně to mělo pro práci u policie větší přínos, než niní když budou uznávat VOŠ typu - dřevařská výroba, zemědělec, stavárna. To nemá s policejní prací nic společného
  03.02.2007 19:07 jarda
 
oprava - nyní