Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  05.02.2007 17:43 nejmenovaný
 
Je to jeden veliký hnus co se děje u Policie.a pan ministr spolu s panem policejním prezidentem jsou podrazáci a lháři největšího kalibru.Langr má našpulenou tlamičku jako kapřík a pořád se nám jenom směje.Ale na každou sviňi se voda vaří.
  05.02.2007 21:41 chaos a zmatek
 
MNĚ TO SPÍŠ PŘIPADÁ, ŽE TADY NIKDO NECHCE ABY TO FUNGOVALO. LIDÉ JSOU ROZHOZENI NOVÝM ZÁKONEM, KAŽDÝ MÁ JENOM ZAJEČÍ ÚMYSLY A CELKOVÁ PRESTIŽ JE NA NULE.
  05.02.2007 16:41 Jezinka
 
Na ČT 24 se právě pan Kiefel vyjádřil, že služební zákon PČR je mnohem tvrdší než jejich.
  05.02.2007 17:09 asd
 
http://www.ct24.cz/vysilani/ Zprávy každou půlhodinu
  05.02.2007 18:22 Polda
 
Pro Nováka a jemu ostatním
Když máme takové výhody tak proč máme tvrdší zákon než je standart v EU. Kde máte ty vaše výhody, když je nevidí ani komisař EU p. Kiefel.
  05.02.2007 18:45 ach jo
 
podle transparency internacional, je i kázeňské řešení přestupku bratříčkování, které je nepřípustné, tím že jeden kolega pustí jiného, nebo ho vyřeší domluvou se vystavuje i tomuto podezření z falešného bratříčkování...proč se TI nekoukne o patro výš? Asi by si z toho hnusu co by na ně pad zlomily vaz..
  05.02.2007 18:45 ach jo
 
kde sou ty výhody???????????????????????????
  05.02.2007 20:00 alan
 
Kázeňské řešení přestupků policistů je protiústavní a z neopodstatněného důvodu nám hrozí daleko větší tresty než ostatním občanům, tak kde je ta rovnost před zákonem, že pane policejní prezidente. Jděte s tím vaším etickým kodexem někam, nedodržujete ho ani vy ve svých televizních prohlášeních, kde lžete jak když tiskne. Fuj to jsem se naštval.
  05.02.2007 21:43 lži a zastrašování
 
Pan Kiefer byl zase obalamucen panem Husákem a Langerem. Těmto pánům nevěřím vůbec nic a do budoucna tuhle policii položí na lopatky.
  05.02.2007 16:29 Jura Brno
 
www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů.
  05.02.2007 16:42 ---
 
Juro, ty trapáku, jdi už do prdrle, nebo někoho nasereš doopravdy a budeš potřebovat server " legalnivrazda II ".
  05.02.2007 17:01 edd
 
jurko ty fakt máš výdrž, jseš dobrej
  05.02.2007 17:13 Zdeno
 
Už se na to vybodni. Nic lepšího nemáš????
  05.02.2007 17:44 nejmenovaný
 
Neotravuj už
  05.02.2007 16:09 Milan
 
Tak jsem si ve volné chvíli přečetl pár příspěvků a když jsem četl příspěvek od Novaka a jemu podobným, tak mi to nedá a musím zareagovat. Ukáži všem civilistům druhou stránku policie, aby jenom neviděli, že policista jenom měří rychlost, rozdává pokuty a sedí v kanceláři. Budu psát ze života policisty, který má po 20 letech něco za sebou, aby si lidé udělali obrázek co policie také dělá. Možná, že se některým udělá nevolno, ale taková je dnešní realita. Zkuste si představit, jak vstupujete do bytu a zde uvidíte otrávenou celou rodinu plynem, jak přijedete k dopravní nehodě, kde ve vozidle jsou všichni mrtví včetně dětí, jak chodíte po kolejích a sbíráte kousky lidského těla, jak vstoupíte do bytu, kde je člověk s uříznutou hlavou, jak jste v bytě 3 hodiny s mrtvolou, která je v rozkladu a druhý den čtete ze zprávy z patologie, že ten člověk měl otevřenou tuberu a vy půl roku chodíte na vyšetření a bojíte se jestli jste se náhodou nenakazili, jestli jste pak ještě nenakazli svoji manželku, svoje děti. Vstoupíte do objektu, kde jsou neznámé látky a druhý den uvidíte, jak v objektu jsou chemici v maskách a říkají vám, že tam byly velice jedovaté látky životu nebezpečné a vy si pak uvědomíte, že jste tam před tím chodil mezi těmito látkami a zase čekáte jestli jste se něčím nenakazil. Jak na pitevním stole vidíte malého človíčka, kterého matka utýrala, jak na pitevním stole vidíte mladou a krásnou dívku, která se neubránila psychopatovi. Jak večer přijdete domů a nemůžete usnout, protože jste byl na mrtvém dítěti, na oběšeném 16 letém chlapci, na znásilněné dívce. Prožíváte neštěstí s lidmi, které je postihlo. V práci uvidíte jak váš kolega se psychicky zhroutil a jen si řeknete "tak jestli mě tohle taky potká a stojí mě to vůbec za to pracovat u policie?". Jak jste v Praze na MMF a stojíte s pořádkovou jednotkou (100 policistů) proti rozvášněnému 2000 davu mladých lidí, jak na vás začnou házet zápalné lahve, dlažební kostky. Jak vidíte svého kolegu, který padá k zemi po úderu dlažební kostkou, jak kolega je v plamenech a kříčí, že potřebuje uhasit, jak křičíte, že to musíme vydržet a nesmíme zklamat a čekáte až přijde nějaká posila a každá minuta trvá nekonečné hodiny. Jak vidíte kolegu, jak na něj dopadla lahev s vápnem a on kříčí, že vůbec nic nevidí. Tímto jsem vám chtěl ukázat také druhou stránku života policisty. Někdy si zkuste zjistit jaký je průměrný věk úmrtí u jednotlivých profesí, jako je úředník, lékař, učitel, prodavačka, herec, dělník v továrně, policista. Možná se budete divit, ale na jednom z prvních míst je policista, průměrný věk úmrtí 56 roků, takže plno policistů si ani důchodu neužije a někteří se ho ani nedožijou. Jestli ale závidíte policistům jejich renty, jejich pro vás vysoké platy, tak si to pojďte vyzkoušet, každý z vás má tu možnost. Uvidíme, jak se vám to bude líbit, jak dlouho vydržíte u policie, jak budete vysvětlovat manželce a dětem, že vám zrušili dovolenou, že o víkendu musíte do práce, i když jste měl mít volno, že musíte za každého počasí jet k dopravní nehodě, řešit různé případy a to bych mohl pokračovat dál a dál. Takže pro ty co pořád jen kritizujou policii a něco pořád jenom závidí pojďte si to vyzkoušet máte možnost, protože zkušení policisté už se na to nemohou dívat a odcházejí od policie. Je to smutné, ale je to tak a pan Langer a Husák se domnívají, že je nahradí mladí a nezkušení policisté. To jsme se právě přesvědčili u mladého policisty, který prodal fotky Blesku a udělal samozřejmě ostudu celé policii a problémy nejen sobě, ale i dalším lidem. Toto se stát za pana ministra Bublana, tak pan Langer ho ihned vyzve, aby odstoupil ze své funkce. Je velice smutné, že celá policie je tak rozhádaná. A kdo za to může? Ať si každý odpoví sám.
  05.02.2007 17:20 Zdeno
 
Milane. Není co dodat.
  05.02.2007 17:49 adg
 
Přesně, ještě bych přidal vyrozumívání rodičů, partnerů apod., že se jejich blízcí nevrátí domů (nehody, vraždy, úrazy apod.) :-(
  05.02.2007 18:59 Fery
 
Souhlas Milane, ale tohle civil nikdy nepochopí. Aby to pochopil, tak by si to musel prožít, ale to už jsi napsal sám.
  05.02.2007 20:36 haf
 
Souhlas, ale jak řekli kolegové výše to běžný občan nepochopí on jen vidí to, že se vozíš v autě buzeruješ lidi, dáváš pokuty anebo bereš úplatky.
  05.02.2007 15:51 pepe
 
Pozor, NOVÁK je nasazený a je řízen z PP.
  05.02.2007 15:45 realista
 
Tak kolegové, to čeho jsem se obával se zřejmě vyplnilo. Po přečtení článku na www. ceskenoviny.cz o návštěvě p. Kiefera u nás jsem se ujistil, že se našemu milovanému managementu zřejmě opět osvědčila úspěšná taktika "Potěmkinových vesnic ". Pan Kiefer byl zcela účelově nasměrován na jednu z nejlépe vybavených a nově zerkonstrovaných služeben v ČR. Tam na něj již čekali " naši " vybraní kolegové, kteří ho dozajista informovali ve stylu, že je vlastně vše v pořádku a není potřeba podléhat panice.
Uvědomta si kolegové, že tento pán půjde vedení našich odborů na ruku, nebot´ reprezentuje stejnou politiku, akorát v celoevropském kontextu. No a naše odbory, až snad na světlou vyjímku p. ing. Burdy, pískají písničku policejního prezidia. Hezký komplot, že ? Takže nutným výsledkem toho všeho je nakonec doporučení p. Kiefera, aby protestní akce byla zrušena.
Co nám nakonec zbývá ? Bez ohledu na doporučení p. Kiefera musíme vydržet a za žádnou cenu to nevzdat. Pokud se nám to nepovede, je konec na dlouhé roky a svých práv se pak již nikdy a nikde nedovoláme.
  05.02.2007 15:54 tak to vidí naše nezávislá média
 
...Policejní prezidium tvrdí, že naprosté většině policistů se roční příjem oproti loňsku zvýší. Ohroženou skupinu prý tvoří 3000 až 5000 policistů, u kterých ale údajně připravuje několik možností, jak snížené platy kompenzovat. Nezávislý odborový svaz policistů demonstraci nepodporuje...

Pan Kiefer zde určitě nepřišel řešit interní problémy této organizace, potažmo této země, on se přišel jenom ujistit, že problém, který tady nastal v bezpečnostní složce a jeho způsob řešení, neohrozí bezpečnost a zájmy okolních zemí...nic víc, nic míň. Prostě vlastní problémy si tady budou muset lidé, příslušníci policie, vyřešit sami...a asi to nebude žádná procházka modrým sadem. :-)
  05.02.2007 16:08 realista
 
Musíme teď plně podporovat Pittbulovu a Hornetovu iniciativu, jinak je po všem. A je úplně šumafuk jak se tato nazývá. Pokud není zcela právně čistý výraz " demonstrace " v názvu akce, nechť se tato nazve jinak. Celý náš protest není o názvu, ale o obsahu.
  05.02.2007 15:30 tojebuřt
 
Tak šéf evr.policejních odborů přijel... a zase odejel.. ukázali mu jen to, co chtěli, ojedinělé výstavné kousky policie a vzorové oddělení.. Řekli jen mu jen to co chtěli a k čemu to bylo? Jaký bude závěr si každý domyslete.. a co bude dál? Nic! Při pomyšlení jaká je skutečnost, kterou jsem měl naposledy v reálu možnost plnými doušky vychutnat o tomto služebním víkendu, mě přepadá beznaděj.. Já nevnímám jako hlavní můj plat a myslím si, že plat je jen vrcholkem ledovce, který ale zdárně odvádí pozornost od mnohdy podstatně hlubších problémů policie, které když někdy někdo vyřeší, spokojím se i s nižším platem..
  05.02.2007 15:56 policista
 
Musíme aspoň něco zkusit, myslím minimálně se zúčastnit demonstrace, může se totiž potom stát, že i ta poslední hrdost vyprchá, já půjdu, abych si mohl říct, že jsem jenom neseděl na zadku a nečekal ... toť vše kolego ...
  05.02.2007 14:38 Petr
 
http://www.ceskenoviny.cz/domov/index_view.php?id=234950 - zpráva z návštěvy šéfa evropských policejních odborů v Praze
  05.02.2007 15:20 Langer
 
Jo jo zaplácli jsme mu hubu jedinou pořádnou služebnou v Praze (víc jich zatím nemáme) a vlk se nažral a koza .... :-)) teď pujdeme na skleničku a pěšáci (lůza) ať si řvou ...
  05.02.2007 14:33 Nespokojený
 
Interpelace poslance Ratha na MV ČR Dr. Langera k platům policistů ze dne 1.2.2007 cituji vás :" Může dojít k propadům, kdy špatně fungoval policejní management kdy někteří příslušníci měli stovky odpracovaných přesčasových hodin, COŽ VY JAKO LÉKAŘ VÍTE, ŽE NENÍ DOBRÉ, protože takovýto policista potom nemůže podávat výkony....Hlavně ža pan Langer ví,že přesčasy zadarmo jsou v pohodě!!!
  05.02.2007 14:27 řadový policista
 
Ti lidé, kteří nám zde nadávají si zřejmě neuvědomují že demokracii v této zemi máme jenom na papíře a spousta politiků jí má plnou hubu ale jenom hodně málo lidí má asi páru co to vůbec je a že se to nemaže na chleba. Dneska zametli s námi a zítra to může být s kýmkoliv jiným, třeba se zde již zmiňovanými učiteli. Od té slavné revoluce se změnilo jenom to, že si neříkáme soudruhu ale pane. Není na místě dívat se na náš protest jako na nespokojené policajty ale je to odrazem dění ve společnosti a je nutné to posuzovat v širších souvislostech. Nenechte se zmást výroky pana ministra a jiných o naších výhodách, přečtěte si zákon o služebním poměru a naše příspěvky zde na těchto stránkách. Nemusíte s námi souhlasit a my respektujeme váš názor, tak respektujte ten náš a normálnímu člověku musí dojít slespoň to, že asi opravdu něco není v pořádku.
  05.02.2007 15:19 .....
 
hezky napsáno, ale bohužel tak s 15-ti letým zpožděním. Některé zvyky, jak ukázala historie, se jenom politicky nedají změnit, ač jim předcházel dobrý úmysl. Krom toho, jak pravil klasik, moc se udržuje nejlépe těmi prostředky, které ji pomohly na svět a...a ty té současné vlády byly naprosto tragické.