Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  05.02.2007 21:46 FINANCE
 
KDY SKONČÍ TENTO NEHORÁZNÝ ZMATEK A DOJDE K PŘEHODNOCENÍ ŠPATNĚ NASTAVENÉHO A PROFINANCOVANÉHO ZÁKONA. KDY BUDOU POLICISTÉ V KLIDU A POHODĚ, ANÍŽ BY MYSLELI NA TO JAK UŽIVIT RODINY NA ZAČÁTKU ROKU 2007.
  05.02.2007 20:58 Svoboda <jardas11@centrum.cz>
 
Proč se p Ministr sanží z bnás dělat cvičené opičky?
Nemusíme porovnávat žádné platy a jejich výše stačí se podívat na platový výměr a rozhodnutí o ustanovení do funkce kde máme platy a náležitosti černé na bílém a nemusíme nic porovnávat ajaksi tam zkrátka nějaké řádky oproti loňsku chybí a o tom to je. Kde chce v už tak slboučkém rozpočtu peníze na nejaké švindl dorovnávání jen někomu a kde přišel na to že ten kdo nesplnuje vzdelání bude mít nejakou přechodnou dobu to mi už vůbec není jasné v zááoně je jasně stanoveno nemáš vzdělání tak od válu a o nějaké dobe na doplnení tam není ani zmínky . Nebo že by už cítil že teče voda do bot a myši opoušějí loď?
  05.02.2007 21:39 férové jednání
 
NECHCI TOHO MNOHO, AKORÁT TROCHU SPRAVEDLIVÉHO JEDNÁNÍ OHLEDNĚ DOROVNÁNÍ PLATŮ NA ULICI, PŘEZKOUMÁNÍ RIZIKOVÝCH PŘÍPLATKŮ U JEDNOTLIVÝCH SLUŽEB PROTI FUNKCIONÁŘŮM A OHODNOCENÍ PRAXE A V ZÁVISLOSTI NA VZDĚLÁNÍ U POLICIE.
  05.02.2007 22:49 ja13
 
Okres na Vysočině ZR: několik řadových příslušníků si podalo odvolání proti zařazení do PT, museli to n rozkaz pana OŘ stánout a hrdina, kterej to neudělal byl tak doslova, a promiňte mi ten výraz "zmrdán" vytaženy všechny ..... musel sklapnout a stáhnout to taky!!!! to je demokracie, jen když si pan OŘ vpracovní době s personalistkou ........
  05.02.2007 20:48 Svoboda <jardas11@centrum.cz>
 
http://www.langer.cz/public/diskuse.php?menu=20&page=20

už Vám došlo o co jde koukněte se sem i s názory
  05.02.2007 21:37 pn
 
dedek , 02.02.2007 01:06

Pokud jsi článek do diskuse, výše uvedeného času napsal Ty, tak jsi trochu mimo. Jsi prostě těžkej mimoň. Ani jsem to nečetl do konce.
  05.02.2007 20:25 Polda
 
Jinak pan ministr Langer chce předvést naší veřejnosti noc dlouhých nožů v podobě kontrol lustračních osvědčení vysokých funkcionářů PČR, kdy toto určitě dopadne jako akce Čisté ruce v podání ČSSD.
  05.02.2007 19:57 Karel
 
Ministr vnitra prohlásil, že pokud se Pavol (Pavel) Mihál, šéf Interpolu prokázal falešným lustračním osvědčením, tak nemá na tak vysokém místě co dělat. Mýlím se nebo se tento člověk při prokazování, že nebyl v StB dopustil přinejmenším padělání a pozměňování veřejné listiny, neboť tím, že v něm uvedl falešné jméno a pak jej používal jako pravé naplnil skutkovou podstatu tohoto trestného činu. V tom případě nemé VŮBEC CO DĚLAT U POLICIE a měl by být propuštěn bez jakýchkoliv nároků na odchodné a výsluhu. Přinejmenším je podezřelý ze spáchání tohoto trestného činu a jeho nadřízený s personální pravomocí by jej měl okamžitě propustit. .........
Aha, já zapomněl, že toto platí jen pro policejní plebs, pro pány nahoře platí jiný zákon, který má sice také číslo 361/2003 Sb., ale jeho výklad je naprosto odlišný.
Všimněte si, jak je trestný čin toho blbce, co prodal fotky Svobody do Blesku, už týden v hlavní zpravodajské relaci, ale tento skutek mnohem výše postaveného policisty jde jakoby do ztracena.
  05.02.2007 20:09 adf
 
ikdyby nešlo o trestný čin (což má z úřední povinnosti už dávno šetřit státní zastupitelství), jde minimálně o kázeňský přestupek a vážné porušení služební přísahy a etického kodexu a nebude sám, vím o dalších......
  05.02.2007 20:16 Polda
 
Stejně je nechají v klidu odejít s tučnou rentou, protože každý bývalý STB, který v současné době zastává vysoký post má něco pro klidný odchod v šuplíku.
  05.02.2007 20:23 adf
 
a hned po policejních stbácích bych se pustil do stbáků u ostatních složek včetně úředníků, ve státním sektoru ani jeden END! A pak se probudím..... :-)
  05.02.2007 19:19 re
 
Včera ve zpravodajství jsem se dozvěděl od pana Husáka, že neví, kdy bude stávka, že mu toto nikdo neoznámil a že nezná pořadatele.
Že by se již nejdnalo o demostranci jak je uváděno? Jedná se zřejmně o další řízenou dezinformaci občanů či nevím co je horší tento pán je mimo mísu, že by nevěděl, že policisté nesmí stávkovat ze zákona ?
  05.02.2007 20:07 adf
 
kdyby jen ze zákona, ono je to přímo z ústavního zákona....
  05.02.2007 20:29 Polda
 
Ono toho bude asi víc co náš pan PP neví ?
  05.02.2007 20:31 Polda
 
Nebo nechce vědět, kdy na toto si musí každý odpovědět sám.
  05.02.2007 19:03 +++
 
Opět jsem se z míst nejpovolanějších doslechl, že výsluhy budou zrušeny. Máme se na co těšit. Odchodné bude ve výši dvou platů.
Bič a pryč.
  05.02.2007 21:48 tojebuřt
 
No, sice tomu nevěřím, ale je třeba to hlídat, tento stát už několikrát přesvědčil že dokáže nemožné a než to projde čtením jako pozměňovací návrh poslaneckou sněmovnou, tak odejít.. Nedokážu si představit, co by se mnou bylo až by mě za pár let vykopli,že nesplňuji třeba zdravotní či fyzické podmínky pro svůj věk 45-50 roků.. do důchodu daleko a kdo bude stát o starýho chlapa a chtít jej zaměstnat.. Takových "zatímfám" jsem už slyšel bez dodání konkrétních důkazů dost.. Víš snad něco konkrétnějšího? Kdy, jakým způsobem a pod.. ?? Jsem dvacet let na ulici, je zřejmé že nebudu moci zůstat do důchodu, když do kanclu se mi uklidit a zahrabat se ještě více papíry, nechce..
  05.02.2007 18:53 361/2003
 
Policisté, šetřete nářky, bude hůř. Dopadnete jako Spartakus.l
  05.02.2007 18:47 ???
 
Není ČR vázána nějakou mezinázodní smlouvou která by zamezila takovej prů...co se stalo teď.
  05.02.2007 18:41 PIpotomcivilbrzovojákavhlavěklid
 
Když to tady čtu je mi smutno, šel jsem kpolicii abych sloužil lidem, ti co si to zaslouží sem nic nenapíšou, a ti kteří sou drbani od povahy sem píšou tyhle urážky odvážnejch a hodnejch policistů mých kolegů, ale řeknu Vám přátelé jen tak dál urážejte, haňte, až nebude nikdo kdo se za vás postaví, budete se cejtit jako policisti.. Dnešní polda je uzlíček nervů, kterej se bojí aby něco nepo... byť jen přestupek, za kterej vyletí bez náhrady... a za ty peníze? Otázka pro civily za kolik se necháte zastřelit, nebo přeject? za 18 000,- měsíčně, gratuluju, jste přijati..
  05.02.2007 19:23 nejmenovaný
 
Kluci ve 3 PT a ještě někde bez směnosti slouží po 10 letech za 15500Kč čistého.konkrétně ve východních čechách kdy pan krajský ředitel pan Přibyl nařídil sebrat nám směnost,ale hlavně že musíme sloužit noční ,soboty a něděle včetně odpoledních.Opravdu paráda a veliká chuť pracovat.