Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.03.2007 18:03 cibulka
 
Jak policisté zatýkali
a obviňovali nevinné
a dále v tom pokračují!

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004021801
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004060901



PPLK. PETR VOJTĚCHOVSKÝ,
KTERÝ MĚL ROZKRÝT
BERDYCHŮV POLICEJNÍ GANG,
EXKLUZÍVNĚ PRO DENÍK PRÁVO

"Byl jsem kriminalizován."


Berdychův gang - "česká chobotnice", která prorostla do policejních špiček a léta beztrestně vydírala, přepadala a vraždila. Toto zločinné spojenectví gangsterů a vysokých policejních důstojníků u nás nemá zatím obdoby.

Až nyní, po zproštění mlčenlivosti, poprvé po dvou letech promluvil bývalý šéf policejního týmu Mari podplukovník Petr Vojtěchovský, jenž měl za úkol gang rozkrýt.
Právu, které už odhalilo množství šokujících skutečností o řádění gangu a jeho vyšetřování, se rozhodl poskytnout exkluzívní rozhovor. Jeho svědectví je otřesné. Nevinní lidé, kteří překáželi gangu, byli zločinnými policisty kriminalizováni. Policisté, kteří na to upozornili, byli umlčeni.


* Vy jste v týmu Mari v květnu 2003 věděli, že byli kriminalizováni nevinní a nepohodlní?

V době, kdy jsem vedl tým Mari, jsme o tom měli zcela konkrétní poznatky.

* Kolik nevinných lidí bylo křivě obviněno a zatýkáno?

Nemohu sdělit přesné číslo ani jména osob. I zde totiž probíhá vyšetřování. Údaje mají k dispozici vyšetřovatel a státní zástupce. Víc opět nelze říct. Snad mohu jen zopakovat, že podezření z kriminalizace nevinných a další údaje byly předány orgánům činným v trestním řízení.

* Jak to bylo možné? Bylo to i tím, že třeba David Berdych znal díky zločinným policistům výslechy utajených svědků?

Ano. Poznatky, že Berdych disponuje výslechy utajených svědků, jsme měli. Bylo to i v původním vyhodnocení Mari z 23. května 2003.

* Jak jste poznatky získali?

Nemohu a nebudu hovořit o kriminálním zpravodajství. A nemluvil bych o tom s novináři, ani kdybych byl v této věci zproštěn mlčenlivosti. A je to navíc stále vyšetřováno.

* Vyhodnocení Mari shrnuje výsledky čtyřměsíční práce tohoto týmu. Obsahuje šokující informace o kriminalizaci nevinných lidí nepohodlných Berdychově gangu a policistům napojeným na gang (viz Právo 22. 12. 2004). Můžete potvrdit jeho autentičnost a vysvětlit, proč nejste autorem vyhodnocení, když jste tým vedl?

Se zmíněným vyhodnocením to bylo tak, že týden před mým zadržením, které se stalo 20. května 2003, jsem byl s náměstkem policejního prezidenta Jaroslavem Macháněm domluven na schůzce, kde on žádal, aby na schůzce se mnou mohl vidět vyhodnocení pracovní skupiny Mari.

Vyhodnocení jsem však osobně nemohl napsat. Bylo už proti mně vedeno trestní řízení, takže jsem měl úplně jiné starosti. Navíc jsem byl 21. května obviněn z trestné činnosti a postaven mimo službu, takže k mé schůzce s panem Macháněm už nedošlo. Musím zde ještě připomenout důležitou okolnost. V dubnu 2003 jsme se z policejního i kriminálního prostředí dozvěděli, že na některé členy týmu Mari se "šije šestka". Tedy kriminalizace se sazbou šest let vězení nepodmíněně.
Vyhodnocení, na které se tážete, v této situaci napsal můj zástupce v týmu Mari Radek Čermák. Je i autorem názvu Mari, protože na začátku roku 2001 založil pod tímto názvem spis, ve kterém shromažďoval informace o gangu lupičů v policejních uniformách. Vyhodnocení pan Čermák dopsal dva dny poté, kdy jsem už v důsledku obvinění a postavení mimo službu ve funkci nebyl.

* Řekl vám Čermák o osudech vyhodnocení Mari? Že musel vyřadit pasáže o únicích závažných policejních informací do podsvětí, vyřadit jména podezřelých vysokých policejních důstojníků i pasáže o kriminalizaci nevinných?

Někdy v létě 2003 mně pan Čermák řekl, že vyhodnocení Mari bylo napsáno a předáno nadřízenému na ÚOOZ plukovníku Stanislavu Plockovi. Ten je vrátil k přepracování s pokynem, že ve vyhodnocení musí být vynechány údaje o policistech. Čermák pokyn splnil. Takže druhá verze údaje, na které se ptáte, neobsahuje. A asi před třemi týdny mi pan Čermák řekl, že toto vše uvedl znovu i při posledním výslechu na inspekci ministra vnitra.

* Plukovník Plocek loni v prosinci Právu vše popřel. Řekl, že žádný pokyn Čermákovi nevydal.

Mohu říci, že o tom, co se dělo s vyhodnocením Mari, a o pokynu plukovníka Plocka jsem se dozvěděl i od jiných členů týmu Mari. Nemám důvod k pochybnostem o jejich sděleních.

* Dá se říci, že obvinění vznesené proti vám, tedy vaše kriminalizace a postavení mimo službu, se negativně promítlo i do další práce týmu Mari?

Mým zadržením a obviněním tým Mari prakticky zanikl, i když ještě asi tři měsíce existoval.

* Domníváte se, že váš případ je případem kriminalizace nepohodlného policisty? (A co kriminalizace nepohodlného občana??? Viz: http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201)

Nepochybně ano. Byl jsem nepochybně kriminalizován. Jsem o tom zcela přesvědčen. Cílem také bylo znevěrohodnit celý tým Mari.

* Nezískali rozpadem týmu Mari gangsteři okolo Berdycha a na ně napojení policisté rok navíc, kterého mohli využít k zametání stop a další násilné trestné činnosti?

Každopádně už v roce 2003 podle vyhodnocení Mari bylo připraveno zatýkání pachatelů. Úkol dokončil tým Uniforma. Jako policista jsem rád, že tým Uniforma dokončil práci.

* Domníváte se, že na vaší kriminalizaci mohl mít někdo osobní zájem? Například bývalý šéf Inspekce ministra vnitra Mikuláš Tomin se minulý týden o vašem týmu dokonce vyjádřil jako o Vojtěchovského gangu.

Budu se držet faktů. Vím, že tehdejší šéf inspekce ministra vnitra Tomin měl nadstandardní vztahy s jedním ze tří oznamovatelů, kteří na mě 20. dubna 2003 podali trestní oznámení. Konkrétně s podnikatelem Karlem Kaprem. Tyto nadstandardní vztahy zatím více popisovat nemohu. Vyšetřování není ukončeno. A nejsem pro tyto otázky zproštěn mlčenlivosti. V této souvislosti chci ještě zdůraznit, že poznatky získanými týmem Mari pan Mikuláš Tomin vůbec neprocházel po celou dobu, co jsem tým vedl (vyšetřování nesměřovalo k Tominovi - pozn. red.).

* Vy jste s Kaprem neměl nadstandardní vztahy? Prý jste se s ním scházel a dokonce ho i podle televizních reportáží vydíral.

Já osobně jsem se dostal do styku s Kaprem pouze přes pana Víta Chalupu, který provozuje restauraci v Radonicích, kde bydlím. Pan Kapr mně řekl spoustu zajímavých věcí k různým osobám, což mě z trestního hlediska zajímalo. Kapr dával velmi zajímavé informace o trestné činnosti jiných osob. Byly později využitelné i v práci týmu Mari. Poslední informace mi Chalupa a Kapr dali v lednu 2003. Týkaly se policejní práce. Pak jsem se s nimi nesešel.

* Patřily ty osoby, na které Kapr poukázal, k Berdychovu gangu?

V současnosti se nemohu blíže vyjádřit. Jedná se o mimořádně závažnou trestnou činnost. Mohl bych narušit vyšetřování. A taky nejsem v tak širokém rozsahu zproštěn mlčenlivosti.

* Nezavinil jste si styky s Kaprem problémy sám? Tento podnikatel je z lecčeho podezírán. Prověřováním podezření okolo Kapra se zabýval příslušník ÚOOZ a pak pražského odboru pro boj s organizovaným zločinem Petr Koňařík. Loni na podzim byl Koňařík obviněn ze spolčení s gangem Berdycha.

S ohledem na závažnost věci si jako policista dovolím pouze říci, že podezření z násilné trestné činnosti podnikatele Karla Kapra vyšetřoval Petr Koňařík.

* Nepodezíráte Koňaříka, že se o vaši kriminalizaci zasadil?

Bez komentáře.

* Tominovy reakce na nález jeho směnek a smlouvy o půjčce v kriminálním prostředí v roce 2002 vašimi podřízenými byly neobvyklé (viz Právo 29. 1. 2005). Jako vysoký policejní důstojník vás a muže, které jste vedl, dokonce obvinil z pomstychtivosti. Domníváte se, že právě uvedené nálezy na jaře 2002 odstartovaly záměr vás kriminalizovat, obvinit, umlčet, zavřít?

Je to jedna z variant příčin mé kriminalizace. Může to tak být. Ale to by mělo odhalit vyšetřování. A musím zdůraznit, že jako policista nemohu a nesmím podléhat pomstychtivosti. Byl jsem vychován, vzdělán a vycvičen k úctě k zákonu a nadřazení zákona nad osobní vášně.

* Vysvětlíte, jak to ve skutečnosti se směnkami a půjčkou bylo?

Na jaře 2002 byly mými podřízenými nalezeny v kriminálním prostředí různé písemnosti, na kterých se vyskytovalo jméno Mikuláše Tomina. Jako vedoucí odboru obchodování s lidmi ÚOOZ jsem na pokyn nadřízeného toto sepsal a zaslal služebním postupem cestou policejního prezídia k adresátovi, kterým byl tehdejší ministr vnitra Stanislav Gross.

* Jednalo se i o směnky avalované Mikulášem Tominem a jeho bratrem Alexejem v hodnotě 1,8 miliónu korun? Šlo i o nález smlouvy o půjče ve výši 1,8 miliónu korun, kterou Mikuláš Tomin poskytl svému arabskému příbuznému?

K osobě Mikuláše Tomina se zde nebudu vyjadřovat. Dovolím si říci, že avalovat směnky a poskytnout půjčku samo o sobě není trestné.

* Dosud jste mlčel k závažným obviněním, o kterých informovala média. Vaše žena měla ve firmě prát špinavé peníze, kontaktovat se s jakýmsi Sergejem z ruskojazyčné mafie , vy jste se měl jako náhončí snažit, aby starosta Jílového u Prahy Karel Dostálek prosadil změnu územního plánu tak, aby se údajně vaše žena dostala k lukrativním pozemkům.

V jedné televizi dokonce odvysílali, že jsem byl ve vazbě. A nebyla to pravda. Soud návrh na mé vzetí do vyšetřovací vazby zamítl.
Útoky na policisty a šíření nepravd o policistech jsou snadné, protože policista je vázán mlčenlivostí a může promluvit, až když je mlčenlivosti zproštěn. Vždy však pouze v rozsahu, který určí zproštění mlčenlivosti.
Mohu s čistým svědomím říci, že má žena se nikdy nedopustila žádného trestného činu stejně jako já. Neprala špinavé peníze. Neznáme žádného Sergeje. Dodnes jsem se nedopídil, kdo to je. S žádnými Rusy a žádnými jinými cizinci moje žena neobchodovala. Ani takový obchod nedomlouvala.
Daňové důkazy o podnikání mé ženy má k dispozici finanční úřad. Vyšetřovatelé mají k dispozici veškeré účetnictví mé ženy, které jim dobrovolně vydala při domovní prohlídce v listopadu 2003. Nikdo neshledal žádné pochybení. Pokusy o kriminalizaci od podzimu 2002 se prostě nezdařily.
K vystoupení pana Dostálka v televizi v červenci 2003 mohu uvést, že pan starosta ve svém vyjádření na Inspekci ministra vnitra vše, co řekl v televizi, popřel. Inspekci dokonce řekl, že mě vůbec nezná.




***

CHAPADLA, TĚLO A MOZEK
ČESKÉ POLICEJNÍ CHOBOTNICE


MOZEK: Vysocí policejní důstojníci - dosud na svobodě?

TĚLO:

1) Obvinění policejní důstojníci Josef Opava , Petr Koňařik, Jiří Žofčín... ze speciálního policejního Odboru pro boj s organizovaným zločinem – OBOZ : Dagestánské a ruskojazyčné gangy

2) Tomáš Půta s kontakty na italské a irské gangy

3) Maroš Šulej, Peter Zajak a slovenské gangy

4) Tajní informátoři OBOZ

5) Vykonavatelé: David Berdych a spol.

6) Gelani Aboud alias Samopalník Tony a arabské gangy


Na snímku zleva obžalovaní gangsteři Radek Trumpeš a David Berdych.


Foto PRÁVO - Michaela Říhová

Datum: 05.02.2005
Autor: Pavel Blažek
Zdroj: Právo
Strana: 16




BERDYCHŮV POLICEJNI GANG V DATECH

1990 až 1996: V Discolandu Sylvie Ivana Jonáka začali působit David Berdych a Antonín Slezák. S podnikem byla spojena násilná kriminalita. V dubnu 1994 byla zavražděna na Jonákovu objednávku jeho manželka Ludvika.

1996 až 2001: V čele gangu je Berdych. První známou akcí byl únos a zavraždění zlatníka Václava Tomana v listopadu 1996. Policie netušila, že šlo o Berdychův gang. Šéf 1. odboru středočeského úřadu vyšetřování Karel Malý v listopadu 1996 přiznal, že nezná motiv vraždy: „Nikdo ho ani nevydíral.“

2001 až 2002: Berdych ve vyšetřovací vazbě. Vedení gangu převzali Tomáš Půta a Maroš Šulej. Gang se rozdělil do skupin. Ve vybraných akcích se skupiny spojovaly. Řídili je: 1. skupina - Tomáš Půta, Daniel Herain alias Pomáda alias Dan Kočka; 2. skupina - Gelani Aboud alias Tony Arab alias Samopalník Tony; 3. skupina - David Berdych. Z gangu odešli a „udělali se pro sebe“: Tomáš Hofer (obviněný) začal spolupracovat s bulharským podsvětím , Jaroslav W. přešel do drogového podsvětí, Aleš L. začal spolupracovat s ruskojazyčným podsvětím .

2003: Zjištění policie, že obětí první známé akce je zavražděný pražský zlatník Václav Toman v listopadu 1996. Podezření, že gang v přestrojení za policisty a vybavený policejními průkazy a odznaky kriminálky spáchal okolo 80 loupežných akcí a zavraždil nejméně tři oběti . Závažné úniky informací z policie do podsvětí. Berdych až díky těmto únikům zjišťuje, že policisté z týmu Mari ÚOOZ znají většinu členů gangu přímo jmény, včetně dat narození. Členové gangu se do této doby totiž znali převážně jen pod přezdívkami.

2004 - 2005: Počet obviněných pachatelů dosáhl 41 osob. Policisté však stále nepozatýkali všechny členy Berdychova policejního gangu, který údajně čítal okolo 60 až 70 lidí. Předpokládá se další zatýkání. Dnes se zatím odhaduje, že ukořistili 50 milionů korun .


Datum: 29.01.2005
Autor: Pavel Blažek
Zdroj: Právo
Strana: 07



Berdychův policejni gang:
česká Chobotnice

Krvavá dramata, kdy se brutální zločinci spolčili s vysokými policejními důstojníky, jsme znali jen z akčních televizních seriálů a mysleli si, že něco takového není u nás možné. Z omylu nás šokujícím způsobem vyvedl gang kolem Davida Berdycha.
Organizovaný zločin prorostl s policií a léta společně neomezeně mučili, vraždili, vydírali a loupili. Ti, kdo ho měli zastavit, naopak brutální zvěrstva sami řídili či se dokonce na bestiálních činech přímo podíleli.

Krvavý tanec rozpoutali už v polovině devadesátých let. Klec začala padat teprve v září 2004. Do té doby se zločinci měli kromě přepadání kamionů dopustit kolem 80 loupežných akcí. Jen 22 z nich se však vyšetřuje, z toho ve třech z nich měl gang vraždit. Tělo oběti se našlo zatím jen ve dvou případech. Obětí české Chobotnice však bude nejspíš mnohem více.

Hovoří se až o dvaceti neobjasněných vraždách, vesměs bohatých lidí, které od roku 1996 přepadali gangsteři v policejních uniformách vybavení služebními průkazy a odznaky kriminálky či elitního Útvaru pro boj s organizovaným zločinem. Dostali je od policejních kompliců.

„Vyšetřujeme jen to, co se daří prokázat a kde se přihlásili poškození. Zatím neznámý počet obětí stále mlčí. Buď se z prožitých hrůz nevzpamatovaly, nebo mlčí ze strachu,“ vysvětlil Právu kriminalista.


Kápové na OBOZ

„Fungovala dohoda s policisty, že se pod jejich krytím bude páchat rozsáhlá trestná činnost,“ vypověděl u soudu Berdych. Uvedl, že činnost gangu, který své oběti unášel a mučil, neřídil on, nýbrž policejní důstojníci z pražského Odboru pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ) Josef Opava a Petr Koňařík ve spojení s podnikatelem Luďkem Žaludem starším, majitelem sklenářství v Praze.

Žalud, Koňařík a Opava podle Berdycha dostávali 30 procent ze zisku, zbytek patřil ostatním z gangu.

Současní vyšetřovatelé teď musí vypátrat, jak, proč a kdy došlo k propojení gangu s policisty, kde je ukryta kořist, kolik únosů, loupeží a vražd zločinci spáchali.

Tělo oběti se našlo zatím jen ve dvou případech.

PĚKNĚ POHROMADĚ. Zleva Petr Koňařík, Josef Opava, Jiří Žofčín a František Brázdil.
Foto TV NOVA, Na vlastní oči

DAVID BERDYCH při soudním líčení zachovával ledový klid.

Foto PRÁVO - Lukáš Táborský

Datum: 29.01.2005
Autor: Pavel Blažek
Zdroj: Právo
Strana: 07



JAK ELITNÍ ZLOČINCI
SROSTLI S ELITNÍ POLICIÍ

Berdych s pomocí policistů
likvidoval konkurenční gangy

Nikdo zatím nespočítal, za kolika úspěšnými a široce medializovanými akcemi policie proti ozbrojeným lupičům stál v pozadí policejní informátor David Berdych a jeho komplicové. Neznámý je také počet konkurenčních lupičských gangů a policejních informátorů, které Berdych s komplici a policisty zločinci zlikvidovali.

Vyšetřovací spisy vedené pod dozorem středočeských žalobců Tomáše Milce a Svatopluka Nauše, který je také vyšetřujícím žalobcem, obsahují výpovědi, podle nichž Berdych jako policejní informátor využíval své pozice v boji proti konkurenčním gangům. Chystal pro ně údajně se svým řídícím policejním důstojníkem Petrem Koňaříkem a jeho policejními komplici i smrtelné pasti. Jedna z nich sklapla před pěti lety na Mělnicku ve Všetatech.

„Tehdy tu vyloupili pobočku České spořitelny. Bylo to 22. 11. 2000,“ vzpomínal starosta Všetat Miroslav Baloun. „Policisté po dohodě s personálem pobočky ji nechali vyloupit. Na ujíždějící auto s lupiči zaútočili, až když vyjelo ze Všetat. Tehdy jednoho z lupičů střelili přímo do hlavy,“ řekl starosta. Uvedl, že se o události mezi místními obyvateli dlouho hovořilo. „Už tehdy jsme si říkali, že se policisté chtěli někoho zbavit. Berdych nás napadl až loni. Když ho zatkli,“ poznamenal starosta. Za mrzuté označil, že centrála České spořitelny pobočku po loupeži zrušila.

Dozorový žalobce Milec se k informacím Práva a sdělením starosty Balouna nevyjádřil. „Je pracovně na policii,“ vysvětlila včera Právu pracovnice středočeského krajského zastupitelství.

Nová obvinění

Přepadení všetatské pobočky a její následné zrušení Právu potvrdila pracovnice tiskového oddělení centrály České spořitelny Helena Matušná. „Pobočka byla před pěti lety přepadena a pak zrušena,“ řekla Právu Matušná. Uvedla, že za posledních pět let došlo na pobočkách spořitelny ke 103 loupežným přepadením.

Kolik z uvedených loupeží zorganizoval informátor Berdych se svými policejními komplici, se neví. „Teprve se vše prověřuje,“ řekl Právu zdroj dobře seznámený s vyšetřováním.

Policisté a žalobci chtějí do září ukončit vyšetřování 25 násilných loupeží spáchaných Berdychovým gangem, který spolu s obviněnými policisty má tvořit 40 osob.
V posledních dnech však k uvedenému počtu přibyl další případ. Je jím oloupení podnikatele z Prahy 10, které se mělo stát v březnu 1996. Berdych se čtyřmi spolupachateli prý tehdy napadl podnikatele údery baseballové pálky do obličeje a naložil do auta. Pak oběť podle ČTK odvezli na chatu jednoho z lupičů a chtěli po ní výkupné deset miliónů. Sumu hledali i v bezpečnostní schránce oběti. Neuspěli, a tak nakonec podle obvinění uneseného podnikatele přiměli k tomu, aby telefonicky přesvědčil známého k vydání dvoumiliónové částky. Té se prý také dočkali.

Vraždili informátory?

Podle informací Práva uvedené obvinění zřejmě nebude poslední. Jedna z obětí Berdychova gangu Právu v pondělí sdělila, že k další loupeži došlo v Praze 10 v roce 1998.

„Byl to taky podnikatel. Lupiči jej v policejních uniformách sledovali na cestě s dcerkou do mateřské školy. Když dcerku předal, tak jej na zpáteční cestě nacpali do auta a odvezli na nějakou chatu. Tam ho dva dny mučili, aby vyzradil úkryt peněz a čísla bankovních kont. Podnikatel povolil, až když mu řekli, že zabijí jeho manželku a dceru. Telefonicky ho pak spojili s manželkou. Ta manželovi řekla, že je držena s dcerkou jako rukojmí. Teprve potom jim unesený podnikatel řekl, co chtěli,“ sdělil Právu svědek, který si nepřál být jmenován. „Berdychovci mě měli v rukou dvakrát. Mám strach,“ vysvětlil.

Zvláštní kapitolu v činnosti gangu tvoří zřejmě popravy informátorů policie. Jde například o táborského starožitníka Václava Skalu, který byl údajně naposledy viděn v jihočeských Kvašejovicích 16. 6. 2002 a od té doby po něm není ani vidu, ani slechu. „Skala byl policejním informátorem snad 30 let. Řídil ho v posledních letech nějaký Vorlíček z policejního prezidia a pak ho půjčili jako agenta Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu. To byl Skalův konec,“ řekl Právu dobře informovaný zdroj. „Z vraždy Skaly jsou obviněni Daniel Herain alias Pomáda, Gelani Aboud alias Samopalník Tony a Martin Švec alias Marci. Obvinění je na vodě. Policisté nemají ani tělo, ani vražednou zbraň,“ řekl Právu advokát seznámený s případem.

Pavel Blažek

Právo 12.07.2005


MUŽI DVOJÍ TVÁŘE

Vyšetřování vázlo proto, že po gangu pátrali detektivové pražského Odboru pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ). Obviněni jsou Koňařík, Opava, Žofčín a Kaňka. Právě je v listopadu 2004 označil zatčený Berdych za organizátory gangu. Podle něho měl dokonce být šéfem gangu bývalý důstojník OBOZ Josef Opava. Gangu pak měli vynášet utajované informace z policejního zákulisí důstojníci OBOZ Petr Koňařík a Jiří Žofčín.
  06.02.2007 18:40 ...
 
podívej te se na čt24 je tam husák živě a opět plácá a plácá
  06.02.2007 18:37 clusoe
 
Novaku, nemáš nějakýho úchylnýho příbuznýho jméne Jura V Brně ?
  06.02.2007 18:21 Pepa
 
Vykašlete se na Juru. Přečtěte si zprávu z jednání dnešního dne.
  06.02.2007 18:30 speed
 
Že by jim konečně začalo docházet co se tady děje ??? Docela pozdě nemyslíte pana Štěpánku a Vám podobní ???
  06.02.2007 18:39 clusoe
 
Kde je ta zpráva ?
  06.02.2007 18:41 speed
 
www.nosp.cz
  06.02.2007 18:15 Jura Brno <legalnivrazda@seznam.cz>
 
www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů. Samozřejmě je to zároveň ostuda celé policie.
  06.02.2007 17:54 Luboš <scpendolino@seznam.cz>
 
Odpověď Gř-cel na odvolání k výši valorizace výsluhového příspěvku:
Jak je uvedeno v námi zaslaném oznámení, ustanovením §225 zákona č.361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, ve znějní pozdějších předpisů , se příspěvek za službu, poskytovaný podle dosavadních právních předpisů považuje za výsluhový příspěvek podle tohoto zákona, a to ve výši, v jaké náležel ke dni, který předcházel dni nabytí účinnosti tohoto zákona, tedy ke dni 31.12.2006.Z uvedeného vyplývá i zvýšení výměry Vašeho výsluhového příspěvku podle §159 citovaného zákona, který se zvyšuje stejným způsoben a ve stejných termínech jako procentní výměra důchodů, přičemž zvýšení výsluhového příspěvku od 1.1.2007 činí polovinu zvýšení procentní výměry důchodů, tedy o 2,8%.
Jak je výše uvedeno, při zvýšení výměry Vašeho výsluhového příspěvku, nikoliv příspěvku za službu, bylo postupováno v souladu s citovanými ustanoveními zákona č.361/2003 Sb.
  06.02.2007 18:55 franta
 
Nic jiného jsi nemohl očekávat.Sežeň si právníka a žaluj to.Jen ta se dočkáš kladného vyřízení.
  09.02.2007 12:00 jura ne z Brna
 
To se nechalo čekat. Tím pádem příští služební zákon klidně výsluhovej příspěvek může zrušit nebo úplně stačí novela zákona. Pak je ale něco špatně, když nový zákony můžou měnit podmínky odchodu od policie za starého zákona. Ale co bychom taky v tomhle českým bordelu plným bezpráví mohli chtít.
  06.02.2007 17:49 Robocop
 
Něco pro pobavení
Naše slavné vedení stále dokolečka hovoří o budování prestiže PČR a na druhé straně tuto maximálním způsobem podkopává. Mluvím tu o náborové kampani NAJDI PARŤÁKA, kdy se nabírá kde kdo. O tomto jsem se přesvědčil dnešního dne při návštěvě rodičů mé družky, kteří nám hned nevěřícně sdělovali velikou novinu koho vzali k PČR v Praze. Tím budoucím kolegou je bývalý spolužák mé družky, kterého má celá vesnice za neschopného zastydlého puberťáka, který většinu svého času tráví sezením u PC. Všichni se diví a musím uvést při pohledu na něho i já jak mohl udělat fyzické testy, kdy je to takový váleček 170 cm vysoký a pomalu metrák vážící. Od družky jsem se dozvěděl, že jak na základní tak i na střední škole měl z TV 3. Co k tomuto dodat asi nic, kdy při pomyšlení, že i u nás na oddělení za dva fyzicky a administrativně zdatné kolegy co odešli do civilu dají něco podobného tak potěš pánbůh.
  06.02.2007 18:04 NOVAK
 
A v čem jseš lepší.Když vás potkavám na ulici tak z toho málem zvracím.Takových vás je tam většina. A DNES SE DÍVEJ NA VLASTNÍ OČI TO JE VAŠE VIZITKA.
  06.02.2007 18:11 Kmetˇ
 
Fyzické testy jsou fraška, i když je někdo neudělá stejně ho berou. Ukažte mi u PČR ženu či dívku, která dá 24 kliků, neznám a neviděl jsem !
  06.02.2007 18:13 Robocop
 
V čem jsem lepší to ať posoudí lidé, kteří nás znají.
  06.02.2007 18:41 - - - -
 
Pro NOVÁKA
--------------
Je zajímavé, že upozorňuje, že se máme dívat na dnešní Na vlastní oči. Sám to neviděl a už odsuzuje šmahem všechny. To mi dává naprosto jasný obrázek o jeho inteligenci a dalších duševních vlastnostech. (Pokud bys Nováku chtěl namítat, jak mohu posuzovat Tvůj zde uvedený písemný projev, tak mohu, myslím si, že můj doktorát z psychologie se zaměřením na sociálně patologické jevy mně k tomu docela opravňuje a materiálu na posudek jsi mi zde poskytl dostatečné množství.)
  06.02.2007 18:54 Robocop
 
Pro Nováka
Mám Vám od své družky vyřídit, že ve všem. Jinak jsou určitě lepší naši bývalý kolegové, kteří odcházejí do civilu a co si budeme namlouvat tak kvalitní lidi půjdou k AČR a né k PČR.
  06.02.2007 21:37 Poctivý neúplatný polda
 
Pravdou je, že když začala profesionalizace armády, tak z původně stanovených fyzických testů museli hodně slevit, protože velká část adeptů neprocházela.

A pro živnostníka Nováka : Nové policisty co jsem měl zatím možnost vidět nesahají po stránce robustnosti a fyzickým dispozicím řešit nějaké fyzické konflikty ani po kotníky lidem na mé směně.
Nováku nic proti tobě nemám i přes nataktní slova ( diplomaticky vyjádřeno ) na nás a včera jsem si do půlnoci s tebou popovídal, ale upřímně pokud by si byl skutečně v nějakém hypotetickém problému, tedy například by tě napadli nějaká skutečná hovada, tak ti noví policisté, které jsem zatím měl možnost vidět by ti nijak nepomohli. Mladíčci kolem 18-19 let s váhou kolem 65 kilo i s oblečením jsou tak na to zavřít někam do kanceláře, odpustit jim tu špínu na ulici a zaměstnant na 1OO% pracovní doby jen papírama. Tam budou využitý. V době když jsem nastoupil, tak mezi námi byl taky takový střízlík, který rychle pochopil, že na ulici nemá šanci. Proto rychle prohlédnul a protože mu to pálilo, tak jako jeden z tech prvních si udělal policejní akademii a zalezl na Okresní ředitelství policie. Tam je mu dobře. A podobní nyní často nastupují k policii - alespoň to co jsem měl možnost zatím vidět - toto je realita.
A ještě jedna věc, jestli ti vadí ta zapařená okna aut a daně které na nás platíš a za to naše nic nedělání, zkus trochu zapátrat směrem k armádě, zda jseš spokojený s odvodem svých daní tímto směrem, případně směrem i jiným.
  06.02.2007 16:53 Zbaven ideálů !!!!
 
Dnes jsem viděl na netu nedělní pořad "OTÁZKY V. MORAVCE" a v nich koktání p. Langra s jeho pohůnkem p. Husákem. Jejich projev byl hrozný a nesmyslný. Jak mi může někdo trvdit, že nemohu srovnávat průměrný hrubý měsíční příjem v roce 2006 a můj měsíční hrubý plat, pevně stanovený v platovém výměru pro rok 2007. Neustále poukazují na to, že nesmíme počítat příplatky za noc, sobotu a neděli a rovněž tak i přesčas. To nechápu proč to nemohu počítat, když tenhle stát mi to do daní v loňském roce pohodlně spočítal a do děravé státní pokladny odebral. Jak můžou tito dva pánové tvrdit, že k propadu došlo u kolegů sloužících jen ve 3 a 4 TT, když bezpečně vím, že se to týká i lidí v 5 a některých i v 6 TT a poukazovat jen na to, že to jsou služebníci sloužící kolem 4 až 5 let. Já sloužím 15 let a propad mého platu je měsíčně o cca. 3.000,- Kč hrubého . Byl jsem zastáncem vyjednávání a to i přesto, že nejsem v NOSP. Po shlédnutí tohoto pořadu jsem 100 % pro radikálnější řešení.............DEMONSTRACE JE OPRAVDU NEVYHNUTELNÁ, protože to co bylo uděláno po 1.1. 2007 s bezp. sbory tohoto státu, budou brzy aplikovat i na civilním obyvatelstvu. I Ti by se měli dle mého názoru k této akci připojit, vždyť jde i o jejich budoucnost.
  06.02.2007 17:03 Shrek
 
Souhlasím, souhlasím, souhlasím! Jako bych poslouchal sám sebe. Je to opravdu na poblití, co s námi odborníci přes ozbrojené sbory udělali. D E M O N S T R A C E !!!
  06.02.2007 17:55 NOVAK
 
J
SEŠ JEDEN VELKEJ B L Á B O L NAPIŠ KOLIK MÁŠ DAN ZE MZDY
  06.02.2007 18:01 Polda
 
Pro kolegy
Na Civila a Nováka nereagujte bude to jeden člověk co nemá na to, aby mohl dělat práci poldy a ze závisti uráží.
  06.02.2007 18:05 ...
 
Pro Novák
prosím tě nech si těch debilních keců !!! Ty jsi ještě nepochopil, že ty tvé srance nikoho nezajímají ???
  06.02.2007 18:34 pro Poldu
 
Leopolde ty jseš ale koumák. Netočili podle tebe majora Zemana? Od tebe bych se nechal vyšetřovat, kdybych něco provedl, to by byla prča. Tvůj Civil
  06.02.2007 15:50 klik
 
To je gól, být ve 3 PT a ve 3 TT a při troše marodění mít 15 800 to je docela masakr. Nemam slov fakt ne.Demonstrace je nevyhnutelná.
  06.02.2007 17:47 novak
 
Přečetl jsem si 3 poslední stránky.Opravdu jste velicí chudáci, asi budu muset udělat nějaký přestupek ,aby jste si polepšili.A propo ,proč to děláš,když je to tak strašný.Já odpovím za tebe, protože by ses neuživil.Lemry nikde nechtěj.A při troše marodění já první týden nedostanu ani korunu a za zbývající 3 týdny tak 4 tisíce. A váš kolega má pravdu v minulém článku , že vas vidíme se válet v autě ,nebo buzerovat lidi, nebo brát uplatky. JINAK CIVIL MÁ VE VŠEM PRAVDU
  06.02.2007 18:10 ...
 
Pro Novak
Tz jeden chudáku, je vidět, že nemáš vůbec tucha, jak policie funguje a kam se odvádí peníze z blokových pokut. Nech si své výlevy a jdi se radši někam léčit, protože tobě už pomůže jen lékař !!!
  06.02.2007 18:33 clusoe
 
Ty Novaku, neměl si v dětství nějaký traumatizující zážitek ?
Myslím tím, jestli tě sexuelně někdo z rodiny nezneužíval. Jinak si nedovedu vysvětlit, že se cpeš pořád někam, kde na tebe nikdo není zvědavej. Dělá ti dobře, když ti tady hromada lidí nadává ? Že ty se utoho vždycky uděláš ?
  06.02.2007 21:43 C4
 
Pro Vincek - na kontě je 41.525,- Kč roste pomalu, ale postupně narůstá a když budem jenom kecat tak nenaroste. Nyní z výplaty zasílám druhou stovku a když to udělají i jiní, myslím, že kolegové, kteří se mnou na směně zaslali, pošlou také tak se k rozumnější částce můžem dopracovat. Kecat ale nestačí.
  06.02.2007 15:46 LK
 
NEBUDE NIC ČEŠI JSOU NÁROD TUPCŮ!
  06.02.2007 16:18 vincek
 
Taky si to mylsím. Ale již dávno říkám, pokud nás tam bude málo a ničeho nedosáhneme, pak holt MÁME CO JSME CHTĚLI. Vždyť je nás tolik tisíc a nedokážeme se posbírat ani na toho právníka - HNUS
  06.02.2007 17:55 haski
 
pro LK : Češi jsou češi, určitě ne národ t.... A když bude potřeba, demonstrace bude, možná i později. Někdy může být zlé na něco dobré. Špatný zákon je nutné změnit a v případě toho našeho - ty podstatné věci 100%. No a teď je k tomu příležitost, tak se snad něco pohne. Musíme víc chtít - poškození i ti zdánlivě nepoškození, a že nás panečku je. Jdu to zase poslat, protože mnoho ustanovení je v novém zákoně špatných, pozitivních (a to ještě zdánlivě) pro zůčastněné málo. Prostě negativa převažují, tak proto.
  06.02.2007 18:23 realista
 
Píši zde pod nickou Realista, protože nejsem již nejmladší a snažím se na svět dívat reálně bez oranžových, ale také bez černých brýlí.
Když to tu tak sleduji, tím myslím, kolik nás sem píše, dále na stav konta potřebného k zaplacení právní pomoci, pak musím , ač mne to velice bolí, souhlasit s kolegou " LK ". V tomto mne utvrzuje i dosti vlažný postoj kolegů na mém pracovišti. Opět se tu projevuje klasická česká, švejkovská povaha, kdy všichni na šatně a u piva nadávají na ten binec, ale sami takticky vyčkávají, nechtějí se do ničeho namočit a tajně doufají, že to snad za ně někdo vzřeší.
Ruku na srdce kolegové:
KOLIK Z VÁS PŘISPĚLO SVOJÍ TROCHOU DO MLÝNA ALESPOŇ TÍM, ŽE POSLALO JEDNU USMOLENOU STOKORUNU NA KONTO INICIATIVY ??
Moc vás asi nebude, a to je přitom to nejmenší, co pro naši věc můžete udělat.
Proto mám i tak trochu obavy ohledně protestu. Proč si myslíte, že pan ministr a pan prezident neustále uvádějí jen mlhavé řeči o nápravě, případně vědomě mylně informují veřejnost ? Oni totiž tak hloupí nejsou, jak si většina myslí. Jsou to totiž staří ostřílení političtí harcovníci, kteří prošli již nejednou bitvou.
A teď to nejdůležitější:
ONI TOTIŽ S PŘESNĚ TAKOVOU NAŠÍ ČESKOU POVAHOU POČÍTAJÍ !!!
Pokud si to rychle neuvědomíme, pak nám nezbývá, než na hezkých pár zavřít hubu, pěkně ohnout hřbet a snášet další nové ústrky a šikanu.
  06.02.2007 18:51 sniper
 
Hlavně by si měli sáhnout na svědomí kolegové z různých OOP a MOP! Peníze posílají a účast na demonstraci prislíbili hlavně policisté z větších porádkových útvarů (ohs, pmj, ppo apod.), kdežto obvoďáci jen nadávají, ale jsou posraní jít na demonstraci a neznám nikoho, kdo by poslal byť jen blbou padesátikorunu na právníka! Asi se jim líbí, že za stejnou práci jsou někteří v 4, jiní v 5 a jiní v 6. třídě! Dále jim nevadí 150 hodin zdarma a ani to, že přišli o příplatky za noční a víkendy... Proboha, vzpamatujte se, to máte nějakou hrdost???
  06.02.2007 21:50 C4
 
Pro Vincek - na kontě je 41.525,- Kč roste pomalu, ale postupně narůstá a když budem jenom kecat tak nenaroste. Nyní z výplaty zasílám druhou stovku a když to udělají i jiní, myslím, že kolegové, kteří se mnou na směně zaslali, pošlou také tak se k rozumnější částce můžem dopracovat. Kecat ale nestačí.
  06.02.2007 14:26 obvoďák
 
Pro všechny civilní respondenty a návštěvníky tohoto fóra. To co se stalo v letošním roce státním zaměstnancům ve služebním poměru kromě Armády ČR se v nejbližších letech stane všem ostatním občanům kromě Armády ČR v této republice. Jelikož Vám naši vrcholní političtí představitelé řeknou, že za tu práci, kterou jste odvedli nemáte nárok na důchody, protože prostě peníze na důchody nejsou. A nebudou Vám schopni vysvětlit kam se ty peníze poděli. Takže se nedivte v jaké situaci jsou policisté, hasiči, záchranáři atd. Již se těším a jsem zvědav jak budete na stejnou situaci, která v současnosti postihla nás reagovat, až se bude týkat většiny občanů ČR. To pak zase vyjdete do ulic a skončí to tzv. Sametovou revolucí !!!!!
  06.02.2007 15:32 Jura Brno
 
06.02.2007 14:26 obvoďák

Máš pravdu, ale většinu lidí to nezaskočí, neboď s tím většina lidí počítá. Je to sice bordel, ale nikdo s tím nic nenadělá. Sametová se nikdy opakovat nebude. Pokud by byla revoluce, tak bude krvavá. Lidi vydrží strašně moc.
  06.02.2007 16:42 tatata..
 
pro jura Brno.....
Pokud tu bude něco krvavýho, tak maxim. tvá obličejová část nebo tvůj anální otvor, až ti do něj někdo z tvých příznivců narve ježka proti bodlinám...! A že jich máš!?!