Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  10.02.2007 12:12 Civil
 
Nasranej občan má pravdu, holenkové. Když si to sčítnete, tak né, že 150 hod. ročně zadarmo, ale naopak, nejméně 100 hod. placeného volna ročně, této společnosti dlužíte...
  10.02.2007 16:12 xx
 
Chovej se asertivně a udržuj kázeň !
  10.02.2007 16:55 civile
 
Této společnosti nedlužím ani halíř, svou práci dělám poctivě a hodiny zdarma bych např.při záplavách (byl jsem jak v Praze 2002, tak na Moravě 1997) odsloužil zdarma bez mrknutí oka. Jen tu žvaníš o tom, čemu prostě nerozumíš....jestli chceš reagovat, prosím diskuzí a ne stup.dníma kecama. Bavme se o zákonu, který se tu řeší a ostatních věcech a ne o nesmyslech kdo komu co dluží....
  10.02.2007 11:58 Drak
 
Nevím jaký máš informace, ale u policie se od doby trvání novýho služ. zák. si policista na ulici nevydělá víc než 17000 čistýho. A to navíc musí dělat 150 h. zadarmo, noční, denní,soboty,neděle bez příplatků.Tak si spočítej hodiny a vyjde ti,že uklízečka má víc.A jak píšeš má čistou hlavu.
  10.02.2007 12:03 Nasranej občan
 
Ty vole, ty snad ani neumíš číst, jinak bys takhle nereagoval. Ale oni tu reagují právě ti z vás, kteří nemají na to, aby měli aspoň ten policajtskej průměr. Touto reakcí končím. Nestojíte mi za čas.
  10.02.2007 11:56 Nasranej občan
 
Občas se mrknu na ty vaše nářky v této diskusi a dlouho jsem nereagoval, ale už to nemůžu vydržet. Co melete o 150 hodninách zadarmo. A co takhle 2 týdny dovolené navíc proti zákoníku práce? Dva týdny rehabilitace? Co o půl hodiny kratší pracovní den oproti zákoníku práce? Co o 10% vyšší tarif za směny - oproti zákoníku práce. Riziko? Máte za něj příplatek! Když se vám nelíbí, že máte 150 % průměrné mzdy v republice, tak táhněte dělat jinam! Kurva buďte rádi že jste kde jste a neserte poctivě pracující lidi.
  10.02.2007 12:18 Jessy
 
Nezlob se ale opravdu o tom víš kuloví! Je pravda, že je dovolená navíc. Počítá se pracovní den 7,5 hod. Pokud slouží v nepřetržitém provozu, například 12 hodin, nebo 24 hodin, tak na dovoleno se bere den=7,5 hod, ale pokud má službu 12 hodin, tak si rozdíl musí nadělat. Tak co na tom prosím tě vydělali?
  10.02.2007 12:27 Civil
 
Jessy
Kuloví o tom víš ty, protože hodiny na dovolenou ti naprosto přesně na půl hodiny, spočítá Ekis, a to speciálně pro nerovnoměrnou dobu služby. He...
  10.02.2007 12:34 Filcka <standa@standa.cz>
 
Nasranej občan
Máš zdravej názor! Koho práce nebaví, ať si najde jinou! Tady je to jak v mateřské školce. Samej ufňukánek. Toto má zajistit naši bezpečnost? Vždiť to umí jenom plakat jako malí fakani. Proč tady nefňuká třeba kriminálka, ÚOOZ, IMV a další. Fňukají tady z 99% šlapky z chodníku těsně poškole. Co by taky chtěli, když ještě v životě nic nedokázali!
  10.02.2007 13:06 speed
 
pro nasranej občan
Tak když se máme tak strašně dobře, proč už nejsi u nás ???? Nemám slov, hlavně že TY to víš ze všech nejlíp ...

pro Filcka
dost dobře asi nechapeš náš problém. My tady chceme pouze poukázat na ten paskvil jménem služební zákon. Sloužím 13 let a práce na ulici mě baví a taky si myslím, že jsem doho v životě dokázal dost, ale i kdybych to napsal neuvěříš a nebude tě to zajímat ... Ti z IMV a kriminálky nebrečí proto, že jsou o 3 až 4 třídy výš něž mi na ulici a jejich plat se v průměru zvýšil o 3000,- až 5000,- kč zaleží na funkci, kterou zastáváš. Narozdíl od nás, kdy my jsme šli o 2000,- až 4000,-kč dolů. Tobě by to asi bylo jedno, kdyby jednoho dne tvůj zaměstnavatel přišel a řekl ti, že budeš brát o 3000,- kč míň. No nic asi jsi na tom finančně velmi dobře.
  10.02.2007 14:28 Filcka <standa@standa.cz>
 
10.02.2007 13:06 speed
podobnou situaci jsem osobně zažil u jedné firmy kde jsem byl zaměstnán. Přeřadili mě na jinou práci za míň peněz. Již dlouho tam nepracuji!
  10.02.2007 15:29 dezinformace
 
Špatné informace, dovolenou musíš zužit a rehabilitace ztratila smysl právě začátkem roku.
  10.02.2007 16:48
 
pro Filcku,
chlapče a kolik je Ti vlastně let? Jsi asi mlád a tedy perspektivní. Poldové před důchodem si nemohou dovolit takové veletoče s neuváženou změnou zaměstnavatele. Věř , že to po letech poznáž i Ty sám.
  10.02.2007 19:41 Cajt
 
Jen pro tvoji info, jako policajt si musím brát dovolenou i když je svátek. To jako narozdíl od tebe! A ke 150 hodinám zadara? Mlčím, od nového roku jsem oddělal 28 hodin který mi nikdo nezaplatí, nemám za ně nárok vůbec na nic, ale nestěžuju si, kolegové jsou na tom i hůře.
  10.02.2007 10:32 Drak
 
ODS a jde jen o to vytvořit v ČR prostor pro manipulační prostor organizacím,kteří dokonočí to co se jim nepodařilo v době kdy byli u moci.Začíná to heslem nespokojený polda = úplatný polda.To znamená když se o policistu nepostará stát tak jak je ve vyspělých státech zcela běžné,tak se o policisty postarají ti co na tom vydělají.Za krátkou dobu se budem srovnávat tak akorát s banánovími republikami.Pro srovnání to začíná tím,že už dnes má uklízečka stejný plat jako policista,který denně nasazuje život a chrání životy jiných.
  10.02.2007 10:47 Filcka <standa@standa.cz>
 
Drak
Tak to mě zajímá. Takovou uklízečku bych chtěl vidět na vlastní oči. A kde bere uklízečka 20 000 tisíc? Tam bych šel uklízet i já. Za dvacet litrů čistá pac, čistá hlava pevná prac doba, to je super. Poraď kde mě zaměstnají za tyto love.
  10.02.2007 19:26 D
 
For Filcka: Třeba na ministerstvu průmyslu a obchodu
  10.02.2007 02:40 občan
 
Dobrý den.Nevím proč si pořád stěžují tito státní policisté na výši svých mezd.Co mají potom říkat jejich kolegové od Městské policie,kteří si o nějaké rentě a mnoho jiných požitků těchto příslušníků mohou nechat jenom zdát.Přitom mají stejně rizikovou prácí(možná i rizikovější),jelikož jsou stále na ulici mezi svými šmejdy.Takže by možná stálo zamyslet se nad tímto ožehavým problémem.
  10.02.2007 08:01 Polda 33
 
pro Občana
Už jsme nabízeli kolegům od MP, že jsou u nás volná místa zda nechtějí k PČR, kdy každý to se smíchem odmítl.
  10.02.2007 08:12 Bývalý strážník Městské policie
 
Pro občana :

Prosím o upřesnění co se skrývá pod tím : " mnohé jiné požitky "
  10.02.2007 09:34 Miras
 
Občane, vy musíte být, s prominutím, úplný vocas, když tady melete takové nesmysly :-)) A co teprve má říkat takovej kotelník ? Pracuje v horším prostředí, má menší plat a rentu taky žádnou...:-))))
  10.02.2007 10:55 taky občan
 
Vážený občane, doporučuji Vám podívat se na statistiku složení úkonů Městské policie. Zde v několika řádech převažuje anonymní nasazování tzv. botiček a odtahů vozidel. Máte pravdu, skutečně se jedná o velmi rizikovou práci (možná i rizikovější)". Nebo se snad mýlím?
  10.02.2007 11:32 občan
 
Pro všechny kteří tuto diskusi stále chápou tak, že jde o nářky přísl. bezpečnostních sborů, kteří pláčou nad tím, že májí malou mzdu.
... NE vážení, nad tím nikdo nepláče. Opakuji NEPLÁČE.
Ale pokud se Vám a mě stane kdekoliv, že mi rozhodnutím sníží moji skutečnou mzdu o 6000,- hrubého měsíčně a se mnou dalším stovkám... kolegů tím, že nás někdo chtěl vytvořením nového zákona mimo jiné také připravit o příplatky za službu v noci + so + ne, na které jsme 17 let měli nárok, a k tomu nám přibalí balíček dalších 150h přesčasů vykonané zdarma v dnech osobního odpočinku, pak zřejmě nežijeme v tržním hospodářství. Tohle prostě pak uslyší třeba celý národ už také proto, aby si všichni rozšířili pohled na tu naši malou, krásnou, kapitalistickou republiku a prostě se o ní více dozvěděli. Zvláště pak ale proto, že nemohu vystát polopravdy a lži našeho pana ministra - politika a (některých dalších), kteří přesvědčují okolí a sebe, že k žádnému snížení nedošlo a kteří zřejmě z důvodu boje o svou popularitu a voliče, sebe a národ klamou, neboť jim předkládají neúplné informace, poloprady a takzvaně prostě mlží, takže doslova LŽOU. Proč? Jde jim předševším zřejmě na prvním místě o vlastní korýtko a to i za cenu, že se ze všeho vylžou.
Takže rád bych Vás všechny poprosil, abyste se nenechali oklamat a nežili tak třeba v mylné představě, že naříkáme a pláčeme. Naopak, díky našim představeným a Vám si uvědomujeme, že se o sebe postráme sami. Nepřišli jsme sem plakat, ale vzájemně se informovat a podpořit. Všem děkuji a přeji krásný víkend.
  10.02.2007 11:34 pro občana
 
Skušeností ti musím říci , že jsem dělal 7 led u MěPo a teď dělám 7 let u PČR a nedá se to srovnat. U MěPo jsem bral 13. plat, příspěvek na dovolennou, odměny za odvedené pokuty a to jsem nemusel chytit pachatele TČ. Co se týče zpracování závažnějších věcí(pach.TČ) jsem vždy předával PČR, která vždy to musel a převzít a já s čistou hlavou odcházel po práci domů.
U PČR nemám 13. plat, příplatek na dovolenou, a odměny, ne za pokuty, jen za zvl. záv. TČ a to , když jsou zrovna peníze. Co se týče práce ,kterou momentálně vykonávám na OOP, můžu říci , že nasazení a výkonu u PČR je o 80 procent vyšší než u MěPO a to spoustu přípádů přebírám od MěPo . A co se týče renty, která je po 15 letech tak za tu se neuživíte, protože činí 4500 Kč. Takže, pokud nemůžete objektivně posoudit tak nesuďte.Děkuji.
  10.02.2007 11:35 Filcka <standa@standa.cz>
 
taky občan
Ono nasazování botiček je určitě velice nebezpečné. Ono pokud mladej blbej policajt nasadí botičku starýmu ostřílenýmu mazáku na jeho např. sedmičkové BMV s SPZ 1B1 0000 tak je to v případě kontaktu tohoto řidiče s blbím policajtem pro tohoto nebezpečné. Pokud je policajt ještě drzej, tak ho to většinou stojí místo. Minimálně z policejního vozu skončí zase u šlapání chodníku.
  10.02.2007 15:30 ohodnocení
 
Kolegové u MP mají solidní dorovnání v podobě odměn a prémií na což u rozpadající se policie ČR na kluky na ulici nezbyde.
  10.02.2007 16:03 policista
 
"občane"Je vidět, že problematiku znáš tak možná z TV NOVA. Jinak úroveň služby státní policie a městké policie je trochu jinde.Nechci se dotknout práce městské policie, ale když mají na ulici problém a to je skoro vždy, tak věc neumí sami řešit a tak u skoro každého jejích výjezdu musí být přítomna i státní policie. V současné době jim veřejný pořádek nic neříká a stali se z nich dopraváci s radary, kteří dávají jen pokuty, ale "taky práce", že??? U případu s nebezpečným pachatelem MP nikdo neuvidí, tak bych chtěl vidět tu jejich rizikovější práci.
  10.02.2007 17:13 ,
 
Ty jseš asi padle na hlavu když meleš takovéhle věci,.Nemůžeš srovnávat MP a státní Policii.MP dostali pravomoce a je to jenom banda ignorantů,kteří místo aby lidi buzerovali kvůli psím hovínkům tak machrujou s radarama a mají tak maximálně vysokou zednickou
  09.02.2007 22:31 hledám práci
 
HLEDÁME SI PRÁCI PANE MINISTŘE, OD NOVÉHO ROKU JE TO U POLICIE NĚJAKÉ ZKAŽENÉ, NEUROVNANÉ A KONFLIKTNÍ.
  09.02.2007 23:29 I Langer
 
Tak mnoho úspěchů při hledání kluci.

http://www.urad-prace.cz/

Hledáte zaměstnance? Inzerujte Vaše volná místa po dobu 40 dní
Úřad práce BenešovÚřad práce BerounÚřad práce BlanskoÚřad práce BřeclavÚřad práce Brno - městoÚřad práce Brno - venkovÚřad práce BruntálÚřad práce Česká LípaÚřad práce České BudějoviceÚřad práce Český KrumlovÚřad práce DěčínÚřad práce DomažliceÚřad práce Frýdek - MístekÚřad práce Havlíčkův BrodÚřad práce HodonínÚřad práce Hradec KrálovéÚřad práce ChebÚřad práce ChomutovÚřad práce ChrudimÚřad práce Jablonec nad NisouÚřad práce JeseníkÚřad práce JičínÚřad práce JihlavaÚřad práce Jindřichův HradecÚřad práce Karlovy VaryÚřad práce KarvináÚřad práce KladnoÚřad práce KlatovyÚřad práce KolínÚřad práce KroměřížÚřad práce Kutná HoraÚřad práce LiberecÚřad práce LitoměřiceÚřad práce LounyÚřad práce MělníkÚřad práce Mladá BoleslavÚřad práce MostÚřad práce NáchodÚřad práce Nový JičínÚřad práce NymburkÚřad práce OlomoucÚřad práce OpavaÚřad práce OstravaÚřad práce PardubiceÚřad práce PelhřimovÚřad práce PísekÚřad práce Plzeň - jihÚřad práce Plzeň - městoÚřad práce Plzeň - severÚřad práce PrahaÚřad práce Praha - východÚřad práce Praha - západÚřad práce PrachaticeÚřad práce PřerovÚřad práce PříbramÚřad práce ProstějovÚřad práce RakovníkÚřad práce RokycanyÚřad práce Rychnov nad KněžnouÚřad práce SemilyÚřad práce SokolovÚřad práce StrakoniceÚřad práce ŠumperkÚřad práce SvitavyÚřad práce TáborÚřad práce TachovÚřad práce TepliceÚřad práce TřebíčÚřad práce TrutnovÚřad práce Uherské HradištěÚřad práce Ústí nad LabemÚřad práce Ústí nad OrlicíÚřad práce VsetínÚřad práce VyškovÚřad práce Žďár nad SázavouÚřad práce ZlínÚřad práce Znojmo

Vždy rád poradím a pomůžu
  09.02.2007 22:22 .
 
www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů. Samozřejmě je to zároveň ostuda celé policie. Tuto reklamu sponzorují občané ČR na své náklady, tzv. sponzorský dar pro PČR.
  09.02.2007 22:26 najk
 
tak Jurko pusť nějakou perlu, prosím
  09.02.2007 21:38 policista
 
Pane Langer prosím Vás změňte si už tu vaši fotografii co tady pořád na nás kouká na těchto stránkách. Usmíváte se tam jako by se vůbec nic nedělo, ale ono se děje pane Langer opravdu děje. Nebo si to pořád nechce připustit? Ona ta loď se pomalu, ale jistě potápí a za chvíli bude úplně na dně a bojím se, že už ji nikdo nevytáhne, protože se to některým skupinám lidí líbí. Aby z té lodi nebyla za chvíli ponorka nebo přímo vrak na dně.
  09.02.2007 22:26 demonstrace
 
Musíš si uvědomit, že tento zákon vyhovuje určitým skupinám v řídících funkcích a dal jim dost velký BIČ na řadové policisty. Ten bič o kterém mluvil ten náš neobjektivní ministr.
  09.02.2007 21:28 xxx
 
Tak jsem si právě přečetl, že si to za měsíc leden podalo do civilu 852 policistů. A to je teprve leden. No na konci roku to bude opravdu zajímavé. Jen aby tady za chvíli nezůstal pan Langer a Husák sami. Jo jinak se vám to tedy opravdu povedlo rozhádat celou policii a znepříjemnit jim tak práci, že zkušení policisté odcházejí do civilu. Ale je vidět, že vám je to úplně jedno. Možná jste rádi, protože ušetříte více peněz za policisty, kteří odcházejí do civilu a na vás zbyde více peněz. Budete si moci udělit vysoké odměny za to, jak to tady zvládáte a tváříte se pořád na veřejnosti, že se vůbec, ale vůbec přece nic neděje.
  09.02.2007 22:29 znechucení
 
PÁNOVÉ LANGER, HUSÁK, SALIVAR A PŘÍŽIVNÍCI NA PREZIDIU NEMAJÍ ZÁJEM O LEPŠÍ CHOD POLICIE. POTŘEBUJÍ NOVÉ MLADÉ LIDI, ABY JE MOHLI OHÝBAT JAK JARNÍ PROUTÍ. AKORÁT ZAPOMNĚLI, ŽE JIM TADY NIKDO NEVYDRŽÍ A VŠICHNI UTEČOU AŽ POZNAJÍ PŘÍSTUP NADŘÍZENÝCH A PRAVIDLA HRY U PČR.
  09.02.2007 23:33 Filcka <standa@standa.cz>
 
09.02.2007 22:29 znechucení
neměj strach, pan ministr si bez vás poradí. Ona se policie bez vás obejde. Nikdo není nenahraditelnej, ani vy ne!
  10.02.2007 08:37 x1
 
Máš pravdu Filcko, každý je nahraditelný, to uznávám. Ale zeptej se tady těch různých policejních flákačů, jak dlouho se " praktikovali " než skutečně o sobě mohli říci, že jsou " policajti " a že si ví rady v různých jak konfliktních situacích, tak po stránce správného posouzení právní stránky a přes někoho laciné přemýšlení to někdy není vůbec ve stylu 1 + 1 = 2. Tradičně se mezi samými policisty hovoří o době služby ( ne policejní školy ) nejméně 5 let, než je člověk alespoň tak odborně vyspělý, že si může být v solidní míře jistý správností své činnosti. Dále je zde vyspělost mnoha a mnoha výslechy s pachateli, zvládání taktiky výslechů - zkrátka není to o tom si obléci uniformu a vyrazit do ulic. Tohle existuje v každé práci a tuplem to platí u Policie ČR, i když si spousta lidí řekne : Co na tom " flákání" může být nějak obtížného. Neznalost této práce dělá laciné hodnocení.
Takže tito noví policisté si na svůj čas budou muset několik let počkat.
  10.02.2007 10:40 Filcka <standa@standa.cz>
 
10.02.2007 08:37 x1
Jasně, souhlasím. Pokud ovšem policajt po škole nemá zkušenosti a není použitelný na 100% nemůže brát 100% plat! Každej člověk po dokončení vzdělání při nástupu do zaměstnání bere také mnohem méně, než jeho zkušení kolegové. Je to logické a správné. Teprve praxe dělá z učně profesionála. To samé platí i u policajtů.
  11.02.2007 00:00 Kutil Tim
 
4 Filcka
Právě díky Novému zákonu tohle pravidlo neplatí.
  09.02.2007 20:55 kkk
 
Odpověď Gř-cel na odvolání k výši valorizace výsluhového příspěvku:
Jak je uvedeno v námi zaslaném oznámení, ustanovením §225 zákona č.361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, ve znějní pozdějších předpisů , se příspěvek za službu, poskytovaný podle dosavadních právních předpisů považuje za výsluhový příspěvek podle tohoto zákona, a to ve výši, v jaké náležel ke dni, který předcházel dni nabytí účinnosti tohoto zákona, tedy ke dni 31.12.2006.Z uvedeného vyplývá i zvýšení výměry Vašeho výsluhového příspěvku podle §159 citovaného zákona, který se zvyšuje stejným způsoben a ve stejných termínech jako procentní výměra důchodů, přičemž zvýšení výsluhového příspěvku od 1.1.2007 činí polovinu zvýšení procentní výměry důchodů, tedy o 2,8%.
Jak je výše uvedeno, při zvýšení výměry Vašeho výsluhového příspěvku, nikoliv příspěvku za službu, bylo postupováno v souladu s citovanými ustanoveními zákona č.361/2003 Sb