Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  10.02.2007 20:05 Takykolega
 
O jaké smlouvě to mluvíš, clusoe??? Nastuduj si služební zákon, prostuduj "rozhodnutí" jménem ČR. Žádná smlouva mezi ČR (zastoupenou) Policií ČR a občanem či policistou neexistuje!!!!!!!!! Vždy se jedná o jednostranný úkon.....
  10.02.2007 20:14 clusoe
 
Jasně, chápu co máš na mysli. Mým úmyslem v příspěvku nebyl právní rozbor zaměstnaneckých vztahů ať již u policie, nebo kdekoli jinde. Snad si poznal, že v příspěvku šlo o něco úplně jiného. A všimni si, že ti jichž se to týkalo, jaksi ani nereagují. Na to se dá reagovat totiž jedině maximálně nějakým nekonstruktivním blábolem, nebo hromadou urážek.
  10.02.2007 19:03 xyxy
 
Pozoruji tuto diskusi již dlouho, je to opradu"na úrovni". Koukám, že většina z vás nemá ráda pravdu. Pokud to stejné co tady budete předvádět i na vaší demonstraci, tak ať se vám daří. To se vnitro pobaví.
  10.02.2007 18:59 clusoe
 
Jeden den jsem tu nebyl. A co nevidí mé oko starého poldy ? Koukám, že se nám tu nekontrolovaně, jako rakovina, rozbujela rodina toho magora Jury z Brna. Filcko, civile a jiní exoti, něco pro vás !
Jak jsem již jednou tady uvedl, lidem jako jste vy a vám podobným nemá cenu vysvětlovat, co obnáší práce řadovýho poldy, hasiče, záchranáře a dalších lidí, jejichž práce je potřebná všude na světě. Vás to vůbec nezajímá. Vy si tady akorát pod rouškou anonymity léčíte své mindráky a víte, že se vám nic nemůže stát. Vy hrdinové, vsadím se, že se ani jeden z vás v životě s ničím nepopral jako chlap a vždycky jste, když o něco šlo, stáli v koutku posraný až za ušima. Nikdy jste nebyli, ostatně jako většina lidí této země, schopni se postavit na zadní, podívat se rovně do očí a jít si, i přes možnou osobní újmu, tvrdě za svým.
Jestli jste to nepochopili, o toto se tady snaží všichni přispívající svými kritickými názory, směřovanými proti nespravedlnosti zákona č. 361, případně proti aroganci moci v jakékoli podobě. Tento projev nelibosti v budoucnu může posloužit jako vzor nebo vodítko i pro jiné skupiny lidí v této zemi, aby se konečně nebáli svobodně vyjádřit svůj názor a naučili se ozvat, pokud se na nich někdo dopouští jakéhokoliv bezpráví. A je naprosto podružné, zda-li se jedná, jako nyní bezpečnostní složky, nebo o jinou skupinu obyvatel.
K vašemu neustálému vytýkání nám, že nám jde pouze o výsluhy a peníze. Nejde pouze o ně, ale ano, máte pravdu jsou opravdu jednou z nejdůležitějších věcí o kterou nám jde. A víte proč ? Každý, kdo nastupuje do nějakého zaměstnání, nastupuje za nějakých finančních podmínek na jedné straně, a také za nějakých pracovních povinností a pravidel na straně druhé. Potom se podepisuje tzv. pracovní smlouva mezi dvěma subjekty, v našem případě mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem. Ta smlouva slouží k tomu, aby nemohly být po dobu trvání pracovního poměru, tak drasticky měněna pravidla hry, a to z obou stran. A je jedno, jestli se tento problém momentálně dotýká poldů, hasičů atd. a nebo úplně jiné skupiny lidí.
Co se týká výsluh, řeknu vám jen jedno. Osobně, když jsem nastupoval k policii, jsem se rozhodoval jestli přistoupím na specifické podmínky, které tato práce obnáší. Tato práce má, jako každá jiná své výhody i nevýhody. Poslední dobou však začínají převažovat pouze ty nevýhody. O těch tady už bylo napsáno mnohokrát.
No a nakonec bych si podle vašeho moralizování měl sypat popel na hlavu, protože mám, dle vás bůh ví jak nemorálně vysoký plat, a možnosti čerpání výsluhové renty, po odsloužení tolika roků, bych měl asi podle vás darovat na charitu. Tak já vám to řeknu férově: NASRAT PANSTVO !!!
Tato práce má totiž tolik negativních stránek a tak ničí člověka, že bych musel být padlej na hlavu, a nechat si od takových, jako jste vy a vám podobných, sebrat i tu jednu z posledních pozitivních stránek této práce.
Rada na závěr. Je my jasné, že vy to, co jsem zde napsal stejně nebudete chtít akceptovat. Jenom jsem vám chtěl říct, že tady sice pláčete " hezky", ale na špatném hrobě.
Jestli vám naše platy, renty a naše pracovní morálka opravdu tak strašně leží v žaludku, pak tady netrácejte čas vaším bezúčelným slintáním a z důvěrou se obraťte na své poslance, případně senátory ve vašem volebním obvodu, neboť tito lidé v naší zemi určují pravidla hry.
Pokud tak neučiníte, nezbyde vám nic jiného, než ty vámi nenáviděné poldy hezky platit ze svých daní, což je dobře, funguje to tak na celém světě, a hlavně hezky držet ty vaše nevymáchaný huby.
  10.02.2007 19:08 Nespokojený policista
 
jsem 100% téhož názoru
  10.02.2007 20:13 Filcka <standa@standa.cz>
 
Kdo tady brečí? To vy policajti tady brečíte nad vaším platem a rentou! Taky nic jinýho vás nezajímá. O právech a demokracii bych pomlčel. Tady je větší totalita než za komančů. Pár prasátek tady má neomezenou moc, kterou jim garantujete z převážné části vy policajti. Obracet se o pomoc na poslance je stejné jako se obracet na poldy. Proč si nenajdete slušnou práci? Protože by jste museli makat! Nikdo vám kromě policie peníze zadazmo nedá.
  10.02.2007 20:19 clusoe for filcka
 
Koukám, že ti nevoní ani politici. Pro tebe zoufalá a bezvýchodná situace. Chceš mít klid jednou pro vždy ? Střel se do bedny, nebo si hupni z nuseláku. Mám takový dojem, že nikomu moc chybět nebudeš.
  10.02.2007 20:48 X1
 
Flicko já jsem slušné zaměstnání měl a toto zaměstnání funguje i teď. K policii jsem šel z nezištných důvodů - být protistranou parchantům co škodí. Rozhodně, ale netoužím po tom, aby při prezentacích jak roste výroba, vývoz, HDP a další ekonomických ukazatelů se někdo rozhodnul, že si jako cíl politické kariéry zvolí drbat jednu cílenou skupinu obyvatel. Pokud uvidím jakousi spravedlnost a v rámci šetření prostředky státní pokladny dopadne negativum spravedlivě na všechny, pak se budem bavit o tom, že není třeba se ozývat / nikoliv brečet - brečí malé děti /. Nevím jak ty, ale já se o politické dění a dění okolo všeobecně zajímám a nevidím nikde od nového roku, že by byl někdo kromě nás ( myslím masově - ne jedince ) postižen finančně.
Víš až budu mít IQ 40 a budu mít naučené jen nejdůležitější režimy, tedy najíst se a dojít si na záchod, tak si přijdu každý měsíc pro ty papírky, co si za ně koupím to jídlo a zda jich mám více a nebo méně nepoznám. Ale já mám přeci jen to IQ trochu vyšší a tedy poznám stav věci a rozhodně nejsem Ládínek, abych jen pokejval hlavou a řeknul - nevadí. Ne,ne já říkám vadí, vadí a vadit bude. Nechci být nějakou skupinou, která se jen proto, že nemůže stávkovat ( ale může demonstrovat ), je vojensky organizovaná bude drbat s navyklým náhledem jako na skupinu, která bude jen a jen držet hubu. Hubu jsme drželi dost douho a jen proto, že mělo přijít nového, moderního, na pilířích EU a nakonec přišel jen přepracovaný, přenovelizovaný paskvil se 150 feudalistickými hodinami.
Zjisti si zda někde v okolních státech mají nějakých 150 hodin zdarma. Práce je snad za peníze, ne ? Nebo jsme v teoriích komunismu ? Sousedé Slováci také nemají žádných 150 hodin zdarma, proč je nemají ? Výsluhy jsou v okolních státech standartem této služby, tedy co máme navíc. Pojď dělat tuto službu a také se ti stát takto odvděčí po splnění 15 let služby. Pojď to zkusit dělat těch 15 let nebo více.
  11.02.2007 00:53 asdf
 
Filcko, jestli jsi přesvědčený, že práce poldy je nicnedělání, jsi za totálního trot.la, pokud jsi ještě nenastoupil....takže máš možnost se flákat, aby jsi se ovšem nedivil......
  10.02.2007 18:54 .
 
Tečka tečka tečka Filcka čárka
  10.02.2007 19:59 tečka
 
já jsem tečka a jsem ujetej na Juru
  10.02.2007 18:41 .
 
Diskuse byla v pohodě až do té doby než jsem začal chodit Jura Brno a jemu podbní dementni
  10.02.2007 18:47 Filcka <standa@standa.cz>
 
Myslíš zřeba dementa tečku?
  10.02.2007 18:47 Filcka <standa@standa.cz>
 
Myslíš třeba dementa tečku?
  10.02.2007 18:53 Filcka
 
Jo jasně maslím Filcku
  10.02.2007 18:56 Nespokojený policista
 
Když budeš dále reagovat, bude to jen pro něho voda na mlýn. Zdrž se takových projevů a diskuse se bude ubírat tím směrem, jakým se ubírat má!!! To platí obecně pro všechny diskutující. Já osobně, když vidím příspěvek od Jury z Brna, tak ho ani nečtu. Tvé příspěvky ZATÍM ano.
  10.02.2007 19:04 Nespokojený policista
 
Tečko, já si občas čtu tuto diskusi na mobilu. Když se tady budou objevovat několikrát zkopírované příspěvky, tak si buď jistý, že u toho displeje budu kroutit hlavou a také ostatní čtenáři tohoto fóra budou mít svůj, určitě ne dobrý, názor na osobu, která se za tou tečkou skrývá. Jak už jsem napsal dříve, jen dáváš podnět Jurovi k reakcím.
  10.02.2007 18:38 Nespokojený policista
 
Vážení kolegové a kolegyně. Reagujte jen na rozumné příspěvky a zdržme se reakcí na vulgárné, nesmyslné a nicneříkající příspěvky některých přispívajících do tohoto fóra. Připadá mi to zbytečné se zabývat takovými příspěvky a zbytečná stráta času na ně reagovat.
  10.02.2007 18:39 asdf
 
Nevěřím, že vulgárně zde reagují příslušníci bezpečnostních sborů a pokud ano, nemají u těchto sborů co pohledávat.
  10.02.2007 18:40 .
 
já si nezačal jenom reaguju na dementa Juru a jeho Velikého Bratra Filcku
  10.02.2007 18:50 Filcka <standa@standa.cz>
 
Nespokojený policista

Koukni na tvého kolegu tečku co tady předvádí! Zrušit celou stránku diskuse může jenom magor.
  10.02.2007 19:20 Rambo
 
.
Tys nezačal prudit? Podívej se zpět na tvé přízpěvky. Slovník máš jako dlaždič a ne jako policista.
  10.02.2007 19:46 David
 
Souhlasím s tebou to co se stalo s těchto stránek je mi do pláče.Většinou se zde již projevují jen zakompleksovaný,a zneuznaný ubožáci jako např. Jura.
  10.02.2007 18:37 asdf
 
Správce těchto webových stránek si v reakci na výše uvedené vyhrazuje právo odstranit takové příspěvky, které budou obsahovat vulgarismy či jinak vybočovat z mezí obecně zachovávaných pravidel slušnosti, úcty k názorům druhých a z linie věcné diskuse.

Prosím správce, aby odstranil vulgární a jinak hanlivé, stejně jako názory mimo věcnou diskuzi. Děkuji policista
  10.02.2007 18:35 Jura Brno
 
Tečko, a ty smrdíš ze všech nejvíc.
  10.02.2007 18:37 .
 
Joooo neřikej a co mi ještě povíš?Oooooo teď si mě dostal
  10.02.2007 18:31 DISKUZE
 
KDO TO JE TEN ZVANÝ FILCKA? TO JE BRATR JURY Z BRNA NEBO CO?
  10.02.2007 18:36 .
 
Je to jedna a ta samá osoba,prostě kretének
  10.02.2007 18:28 .
 
Pro filcku
Jsi smradlavá vložka
  10.02.2007 18:31 Jura Brno
 
a tobě zase smrdí nohy!!!
  10.02.2007 18:33 .
 
Pro Juru z Brna

nee, tobě smrdí víc.
  10.02.2007 18:54 Filcka <standa@standa.cz>
 
tečko
já jsem nevěděl, že mají v blázinci internet. Jak jses k němu dostal? To tam máte povolené za vzorné chování?