Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  10.02.2007 20:05 Takykolega
 
O jaké smlouvě to mluvíš, clusoe??? Nastuduj si služební zákon, prostuduj "rozhodnutí" jménem ČR. Žádná smlouva mezi ČR (zastoupenou) Policií ČR a občanem či policistou neexistuje!!!!!!!!! Vždy se jedná o jednostranný úkon.....
  10.02.2007 20:14 clusoe
 
Jasně, chápu co máš na mysli. Mým úmyslem v příspěvku nebyl právní rozbor zaměstnaneckých vztahů ať již u policie, nebo kdekoli jinde. Snad si poznal, že v příspěvku šlo o něco úplně jiného. A všimni si, že ti jichž se to týkalo, jaksi ani nereagují. Na to se dá reagovat totiž jedině maximálně nějakým nekonstruktivním blábolem, nebo hromadou urážek.
  10.02.2007 19:03 xyxy
 
Pozoruji tuto diskusi již dlouho, je to opradu"na úrovni". Koukám, že většina z vás nemá ráda pravdu. Pokud to stejné co tady budete předvádět i na vaší demonstraci, tak ať se vám daří. To se vnitro pobaví.
  10.02.2007 18:59 clusoe
 
Jeden den jsem tu nebyl. A co nevidí mé oko starého poldy ? Koukám, že se nám tu nekontrolovaně, jako rakovina, rozbujela rodina toho magora Jury z Brna. Filcko, civile a jiní exoti, něco pro vás !
Jak jsem již jednou tady uvedl, lidem jako jste vy a vám podobným nemá cenu vysvětlovat, co obnáší práce řadovýho poldy, hasiče, záchranáře a dalších lidí, jejichž práce je potřebná všude na světě. Vás to vůbec nezajímá. Vy si tady akorát pod rouškou anonymity léčíte své mindráky a víte, že se vám nic nemůže stát. Vy hrdinové, vsadím se, že se ani jeden z vás v životě s ničím nepopral jako chlap a vždycky jste, když o něco šlo, stáli v koutku posraný až za ušima. Nikdy jste nebyli, ostatně jako většina lidí této země, schopni se postavit na zadní, podívat se rovně do očí a jít si, i přes možnou osobní újmu, tvrdě za svým.
Jestli jste to nepochopili, o toto se tady snaží všichni přispívající svými kritickými názory, směřovanými proti nespravedlnosti zákona č. 361, případně proti aroganci moci v jakékoli podobě. Tento projev nelibosti v budoucnu může posloužit jako vzor nebo vodítko i pro jiné skupiny lidí v této zemi, aby se konečně nebáli svobodně vyjádřit svůj názor a naučili se ozvat, pokud se na nich někdo dopouští jakéhokoliv bezpráví. A je naprosto podružné, zda-li se jedná, jako nyní bezpečnostní složky, nebo o jinou skupinu obyvatel.
K vašemu neustálému vytýkání nám, že nám jde pouze o výsluhy a peníze. Nejde pouze o ně, ale ano, máte pravdu jsou opravdu jednou z nejdůležitějších věcí o kterou nám jde. A víte proč ? Každý, kdo nastupuje do nějakého zaměstnání, nastupuje za nějakých finančních podmínek na jedné straně, a také za nějakých pracovních povinností a pravidel na straně druhé. Potom se podepisuje tzv. pracovní smlouva mezi dvěma subjekty, v našem případě mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem. Ta smlouva slouží k tomu, aby nemohly být po dobu trvání pracovního poměru, tak drasticky měněna pravidla hry, a to z obou stran. A je jedno, jestli se tento problém momentálně dotýká poldů, hasičů atd. a nebo úplně jiné skupiny lidí.
Co se týká výsluh, řeknu vám jen jedno. Osobně, když jsem nastupoval k policii, jsem se rozhodoval jestli přistoupím na specifické podmínky, které tato práce obnáší. Tato práce má, jako každá jiná své výhody i nevýhody. Poslední dobou však začínají převažovat pouze ty nevýhody. O těch tady už bylo napsáno mnohokrát.
No a nakonec bych si podle vašeho moralizování měl sypat popel na hlavu, protože mám, dle vás bůh ví jak nemorálně vysoký plat, a možnosti čerpání výsluhové renty, po odsloužení tolika roků, bych měl asi podle vás darovat na charitu. Tak já vám to řeknu férově: NASRAT PANSTVO !!!
Tato práce má totiž tolik negativních stránek a tak ničí člověka, že bych musel být padlej na hlavu, a nechat si od takových, jako jste vy a vám podobných, sebrat i tu jednu z posledních pozitivních stránek této práce.
Rada na závěr. Je my jasné, že vy to, co jsem zde napsal stejně nebudete chtít akceptovat. Jenom jsem vám chtěl říct, že tady sice pláčete " hezky", ale na špatném hrobě.
Jestli vám naše platy, renty a naše pracovní morálka opravdu tak strašně leží v žaludku, pak tady netrácejte čas vaším bezúčelným slintáním a z důvěrou se obraťte na své poslance, případně senátory ve vašem volebním obvodu, neboť tito lidé v naší zemi určují pravidla hry.
Pokud tak neučiníte, nezbyde vám nic jiného, než ty vámi nenáviděné poldy hezky platit ze svých daní, což je dobře, funguje to tak na celém světě, a hlavně hezky držet ty vaše nevymáchaný huby.
  10.02.2007 19:08 Nespokojený policista
 
jsem 100% téhož názoru
  10.02.2007 20:13 Filcka <standa@standa.cz>
 
Kdo tady brečí? To vy policajti tady brečíte nad vaším platem a rentou! Taky nic jinýho vás nezajímá. O právech a demokracii bych pomlčel. Tady je větší totalita než za komančů. Pár prasátek tady má neomezenou moc, kterou jim garantujete z převážné části vy policajti. Obracet se o pomoc na poslance je stejné jako se obracet na poldy. Proč si nenajdete slušnou práci? Protože by jste museli makat! Nikdo vám kromě policie peníze zadazmo nedá.
  10.02.2007 20:19 clusoe for filcka
 
Koukám, že ti nevoní ani politici. Pro tebe zoufalá a bezvýchodná situace. Chceš mít klid jednou pro vždy ? Střel se do bedny, nebo si hupni z nuseláku. Mám takový dojem, že nikomu moc chybět nebudeš.
  10.02.2007 20:48 X1
 
Flicko já jsem slušné zaměstnání měl a toto zaměstnání funguje i teď. K policii jsem šel z nezištných důvodů - být protistranou parchantům co škodí. Rozhodně, ale netoužím po tom, aby při prezentacích jak roste výroba, vývoz, HDP a další ekonomických ukazatelů se někdo rozhodnul, že si jako cíl politické kariéry zvolí drbat jednu cílenou skupinu obyvatel. Pokud uvidím jakousi spravedlnost a v rámci šetření prostředky státní pokladny dopadne negativum spravedlivě na všechny, pak se budem bavit o tom, že není třeba se ozývat / nikoliv brečet - brečí malé děti /. Nevím jak ty, ale já se o politické dění a dění okolo všeobecně zajímám a nevidím nikde od nového roku, že by byl někdo kromě nás ( myslím masově - ne jedince ) postižen finančně.
Víš až budu mít IQ 40 a budu mít naučené jen nejdůležitější režimy, tedy najíst se a dojít si na záchod, tak si přijdu každý měsíc pro ty papírky, co si za ně koupím to jídlo a zda jich mám více a nebo méně nepoznám. Ale já mám přeci jen to IQ trochu vyšší a tedy poznám stav věci a rozhodně nejsem Ládínek, abych jen pokejval hlavou a řeknul - nevadí. Ne,ne já říkám vadí, vadí a vadit bude. Nechci být nějakou skupinou, která se jen proto, že nemůže stávkovat ( ale může demonstrovat ), je vojensky organizovaná bude drbat s navyklým náhledem jako na skupinu, která bude jen a jen držet hubu. Hubu jsme drželi dost douho a jen proto, že mělo přijít nového, moderního, na pilířích EU a nakonec přišel jen přepracovaný, přenovelizovaný paskvil se 150 feudalistickými hodinami.
Zjisti si zda někde v okolních státech mají nějakých 150 hodin zdarma. Práce je snad za peníze, ne ? Nebo jsme v teoriích komunismu ? Sousedé Slováci také nemají žádných 150 hodin zdarma, proč je nemají ? Výsluhy jsou v okolních státech standartem této služby, tedy co máme navíc. Pojď dělat tuto službu a také se ti stát takto odvděčí po splnění 15 let služby. Pojď to zkusit dělat těch 15 let nebo více.
  11.02.2007 00:53 asdf
 
Filcko, jestli jsi přesvědčený, že práce poldy je nicnedělání, jsi za totálního trot.la, pokud jsi ještě nenastoupil....takže máš možnost se flákat, aby jsi se ovšem nedivil......
  10.02.2007 18:54 .
 
Tečka tečka tečka Filcka čárka
  10.02.2007 19:59 tečka
 
já jsem tečka a jsem ujetej na Juru
  10.02.2007 18:41 .
 
Diskuse byla v pohodě až do té doby než jsem začal chodit Jura Brno a jemu podbní dementni
  10.02.2007 18:47 Filcka <standa@standa.cz>
 
Myslíš zřeba dementa tečku?
  10.02.2007 18:47 Filcka <standa@standa.cz>
 
Myslíš třeba dementa tečku?
  10.02.2007 18:53 Filcka
 
Jo jasně maslím Filcku
  10.02.2007 18:56 Nespokojený policista
 
Když budeš dále reagovat, bude to jen pro něho voda na mlýn. Zdrž se takových projevů a diskuse se bude ubírat tím směrem, jakým se ubírat má!!! To platí obecně pro všechny diskutující. Já osobně, když vidím příspěvek od Jury z Brna, tak ho ani nečtu. Tvé příspěvky ZATÍM ano.
  10.02.2007 19:04 Nespokojený policista
 
Tečko, já si občas čtu tuto diskusi na mobilu. Když se tady budou objevovat několikrát zkopírované příspěvky, tak si buď jistý, že u toho displeje budu kroutit hlavou a také ostatní čtenáři tohoto fóra budou mít svůj, určitě ne dobrý, názor na osobu, která se za tou tečkou skrývá. Jak už jsem napsal dříve, jen dáváš podnět Jurovi k reakcím.
  10.02.2007 18:38 Nespokojený policista
 
Vážení kolegové a kolegyně. Reagujte jen na rozumné příspěvky a zdržme se reakcí na vulgárné, nesmyslné a nicneříkající příspěvky některých přispívajících do tohoto fóra. Připadá mi to zbytečné se zabývat takovými příspěvky a zbytečná stráta času na ně reagovat.
  10.02.2007 18:39 asdf
 
Nevěřím, že vulgárně zde reagují příslušníci bezpečnostních sborů a pokud ano, nemají u těchto sborů co pohledávat.
  10.02.2007 18:40 .
 
já si nezačal jenom reaguju na dementa Juru a jeho Velikého Bratra Filcku
  10.02.2007 18:50 Filcka <standa@standa.cz>
 
Nespokojený policista

Koukni na tvého kolegu tečku co tady předvádí! Zrušit celou stránku diskuse může jenom magor.
  10.02.2007 19:20 Rambo
 
.
Tys nezačal prudit? Podívej se zpět na tvé přízpěvky. Slovník máš jako dlaždič a ne jako policista.
  10.02.2007 19:46 David
 
Souhlasím s tebou to co se stalo s těchto stránek je mi do pláče.Většinou se zde již projevují jen zakompleksovaný,a zneuznaný ubožáci jako např. Jura.
  10.02.2007 18:37 asdf
 
Správce těchto webových stránek si v reakci na výše uvedené vyhrazuje právo odstranit takové příspěvky, které budou obsahovat vulgarismy či jinak vybočovat z mezí obecně zachovávaných pravidel slušnosti, úcty k názorům druhých a z linie věcné diskuse.

Prosím správce, aby odstranil vulgární a jinak hanlivé, stejně jako názory mimo věcnou diskuzi. Děkuji policista
  10.02.2007 18:35 Jura Brno
 
Tečko, a ty smrdíš ze všech nejvíc.
  10.02.2007 18:37 .
 
Joooo neřikej a co mi ještě povíš?Oooooo teď si mě dostal
  10.02.2007 18:31 DISKUZE
 
KDO TO JE TEN ZVANÝ FILCKA? TO JE BRATR JURY Z BRNA NEBO CO?
  10.02.2007 18:36 .
 
Je to jedna a ta samá osoba,prostě kretének
  10.02.2007 18:28 .
 
Pro filcku
Jsi smradlavá vložka
  10.02.2007 18:31 Jura Brno
 
a tobě zase smrdí nohy!!!
  10.02.2007 18:33 .
 
Pro Juru z Brna

nee, tobě smrdí víc.
  10.02.2007 18:54 Filcka <standa@standa.cz>
 
tečko
já jsem nevěděl, že mají v blázinci internet. Jak jses k němu dostal? To tam máte povolené za vzorné chování?