Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.03.2007 18:01 cibulka
 
ORGANIZOVANÝ ZLOČIN, NEJMOCNĚJŠÍ STÁTNÍ REZORT: Policie České republiky -stále pod ruskou kontrolou- jako největší skupina čs organizovaného zločinu!
Vydáno dne 20. 02. 2005 (7433 přečtení)


ÚVOD DO SITUACE:

"Členové české vlády a pracovníci ministerstev z let 1993 - 1998 nebudou v souvislosti s několikaset miliardovými daňovými podvody causy lehkých topných olejů (LTO) trestně stíháni. Státní žalobkyně pražského vrchního státního zastupitelství dala policii závazný pokyn, aby případ odložila." Citát z denního tisku 10.11.2004

To nejdůležitější, co v této cause státního organizovaného zločinu musíme rozhodně vědět, chceme-li znát o zemi, ve které žijeme, skutečnou pravdu:

"Většina politiků by nebyla schopna prokázat legální způsob nabytí svých dnešních majetků." (a jim podřízené represívní složky dnešní kriminální (post) komunistické státní moci si této skutečnosti jsou velice dobře vědomy a jejich špičky tyto politiky samy řídí!)

Výše citovaná slova nepochází z některého z nesčetných článků NECENZUROVANÝCH NOVIN, varujících od roku 1990/91 před kriminálními praktikami (post) komunistické státní moci, ale jsou ze sdělení ministra vnitra ČR Františka Bublana v době vrcholícího kriminálního majetkového skandálu předsedy vlády České republiky a ex-ministra vnitra JUDr.Stanislava Grosse z jara 2005...

Co dodat? "Kauza Berdych", správně vyjádřeno, causy státního organizovaného zločinu, pouze společně představují další z mnoha důkazů totální prohnilosti našich státobezpečnostních složek, vnitřní rozklad celé policie, justice a potažmo celého systému státní moci jako takové.

Takový stát a jeho vláda ztrácejí postupně legitimitu v očích občanů, kteří jsou ve stále větší míře nuceni akceptovat a přizpůsobit se skutečnosti, že rostoucí počet oblastí veřejného života společnosti je regulováno nebo řízeno nikoli na základě zákona, v jeho mezích a prostřednictvím legálních institucí, ale spíše na základě neformální autority a moci různých mafií, bratrstev či zájmových skupin, prezentujících a prosazujících své partikulární zájmy jako zájmy veřejné.

Rozsáhlý policejní gang o mnoha desítkách členů byl podle všeho rozdělen na čtyři skupiny, specializované na jednotlivé druhy trestné činnosti. Každou z těchto elitních skupin organizovaného zločinu (spolu)řídili policisté, kteří měli jako důstojníci ÚOOZ na starost právě tuto trestní specializaci. V jeho čele stál mj. stíhaný Josef Opava, napojený na ruskojazyčný organizovaný zločin, velitel celého pražského ÚOOZ...

Poslední vývoj celou kauzu ještě dramatizuje a naznačuje nejen to, že v ÚOOZ zřejmě nepracoval jediný čestný a poctivý vyšší policejní důstojník, ale že kauza se dotýká nejvyšších policejní funkcí v zemi. V pátek dne 17.12. 2004 byli zatčeni zástupce velitele SKPV Zdeněk Pichlík a další vysoký důstojník ÚOOZ Šíma.

ÚOOZ byl zřízen poté, co byl pro trvající úniky informací, trestnou činnost jeho členů a vnitřní spory zrušen Odbor pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ), kterému v té době šéfoval František Brázdil, rovněž zapletený do "kauzy Berdych" a jeho zástupcem byl níže zmíněný Josef Opava, dnes obviněný z rozsáhlé trestné činnosti.

Ve skutečnosti však ÚOOZ, resp. jeho velící důstojníci přímo řídili rozsáhlý zločinecký gang čítající desítky dobře organizovaných osob, který se neštítil ničeho počínaje loupežemi a vydíráním a mučením a vraždami konče. Běžnými metodami mučení bylo přejíždění autem, pálení genitálií elektrickým proudem a bití končící smrtí.




STÁTNÍ ORGANIZOVANÝ ZLOČIN,
NEJMOCNĚJŠÍ REZORT ČR:
Policie České republiky,
stále pod ruskou kontrolou,
jako největší skupina
organizovaného zločinu!

Pohled z Evropy

Kauza ÚOOZ pokračuje!

aneb Jak zneuctít policejní pohřeb

Richard Král
(více o autorovi=">>)

17.2.2005

To nejdůležitější, co v této cause státního organizovaného zločinu
musíme rozhodně vědět, chceme-li znát o zemi, ve které žijeme,
skutečnou pravdu:

"Většina politiků by nebyla schopna prokázat
legální způsob nabytí svých dnešních majetků."

(a jim podřízené represívní složky dnešní kriminální (post) komunistické státní moci si této skutečnosti jsou velice dobře vědomy a jejich špičky tyto politiky samy řídí!)

Sdělení ministra vnitra ČR Františka Bublana v době vrcholícího kriminálního majetkového skandálu předsedy vlády České republiky a ex-ministra vnitra JUDr.Stanislava Grosse... Viz PORTRÉT KRIMINÁLNÍHO STÁTU V ZASTOUPENÍ PŘEDSEDY VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY - ČLENA EU, JUDr.STANISLAVA GROSSE@comp. DŮSTOJNÝ POKRAČOVATEL VÁCLAVA KLAUSE!
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005022704



Z pražské policie opět unikají informace a dějí se podivné incidenty. A "kauza ÚOOZ", nejrozsáhlejší případ organizovaného zločinu řízeným přímo vysokými policejními důstojníky , dostává stále temnější nádech.

Po násilné smrti Zdeňka Janíčka, nalezeného pobodaného a oběšeného ve sklepě, policie ihned zveřejnila verzi o sebevraždě . Pitva prokázala celkem 29 bodných ran, množství bodných ran na krku, a to jak z pravé, tak z levé strany a především minimálně dvě bodné rány v horní části zad. Z policie unikají informace, že Janíček měl na těle hematomy, a podlitinu na tváři. Znamenalo by to, že se nejprve zbil pěstí, poté pobodal na celém těle a nakonec oběsil. Opravdu typická sebevražda...

Média se v tomto případě řídí verzí policie . Psychologové oficiálního světa upozorňují na možnost kombinovaných sebevražd. Padají verze o těžké Janíčkově nemoci, měl prý cukrovku. Nevyrovnal se s problémy v rodině. Spáchal by opravdu trojitou kombinovanou sebevraždu člověk, který je ženatý, má děti, přátele a kousek do důchodu? Dále je patrná křečovitá snaha oddělit Janíčkovu smrt od "kauzy ÚOOZ", což je však absolutně zoufalé, neboť tyto dvě věci hýbají policií a přesně do sebe (mj. časově v souvislosti se zatýkáním Janíčkových kolegů) zapadají . Manželka a dcera Janíčka navíc vypovídají, že byl v posledních týdnech pod velkým psychickým tlakem a v neustálém napětí.

Úterní pohřeb Janíčka byl velmi zvláštní. Pražská policejní správa nedala volno policistům - kolegům Janíčka, kteří se s ním chtěli naposledy rozloučit a museli si brát dovolenou. I přes takové chování jich dorazilo hodně. Byli zamlklí a mlčenliví. Ticho na Janíčkově pohřbu a atmosféra byla prý vskutku zlověstná. Nikdo nepronesl žádný projev, jen příbuzní vzlykali. Čestná salva, jak u podobných pohřbů zvykem, nezazněla.

Obřad poznamenal incident, když neznámý muž neoblečený jako smuteční host začal v jeho průběhu vykřikovat na adresu Janíčka a policie hanlivé výroky. Ačkoli byla místnost plná policistů, po krátké potyčce s policisty (!) usedl muž znovu na lavici smutečních hostů a s pobavením sledoval přítomné. Všemu s kamennými tvářemi přihlíželi policejní prezident Kolář, jeho náměstek Macháně, pražský primátor Pavel Bém, řada poslanců a ministr vnitra Bublan, který však poté odešel. Zřejmě se již na takovou frašku nemohl dívat.

Ptám se, proč ministr vnitra odchází z pohřbu vysokého policejního důstojníka před dokončením obřadu? Proč může jeden drzý výtržník beztrestně narušovat pohřeb vysokého policejního důstojníka?

Podle toho, co se šíří elitními vyšetřovacími složkami pražské policie, resp. jejich zbytky, Janíček byl popraven na příkaz rusky hovořících mužů úzce kooperujících s gangy okolo ÚOOZ . Důvod byl prostý, byl členem zvláštního tajného policejního vyšetřovacího týmu, který se touto kauzou zabývá, resp. snaží zabývat. Věděl tedy příliš mnoho, navíc se velmi dobře znal s vazebně stíhanými kolegy, jeho zástupcem Zdeňkem Pichlíkem a Petrem Šímou, bývalým vysokým důstojníkem OBOZ (Odboru pro boj s organizovaným zločinem). Na rozdíl od Pichlíka, který bydlel v luxusní vile a jezdil v luxusním Audi A6, bydlel Janíček ve starém paneláku a používal služební škodovku. To může svědčit o tom, že byl buď opatrný, nebo méně zkorumpovatelný.

V každém případě mohla Janíčkova smrt splnit více účelů. Odstranit zkušeného kriminalistu z vyšetřování. Odstranit policistu, který je velmi těžko zkorumpovatelný či se již bojí nechat se korumpovat. Vyslat varovný signál policii, resp. dalším členům vyšetřovacího týmu. Zbavit se člověka, který věděl příliš mnoho, osobně se znal s řadou obviněných v "kauze ÚOOZ" a pokud by začal mluvit, mohly by padat další hlavy .

Zločinci si zpravidla nedovolují vraždit policisty, a už vůbec ne jejich důstojníky, neboť vědí, že by jim to vrátilo stokrát. Avšak v případě, kdy organizovaný zločin splývá s policií České republiky, jako je tomu v "kauze ÚOOZ", uplatňují zločinci v policii stejné zákony, jako ve svých zločineckých strukturách . Nemají z ochromené a bezbranné policie respekt. Viz:

JAK TO DNES CHODÍ U POLICIE ČR, kterou si občané platí, aby jim sloužila!
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2006120302

Policie má v současnosti dvě možnosti. První je zavření očí a opakování zaklínadla o sebevraždě. Druhá je pečlivé vybrání policistů bez rodiny, s praxí a velkou odvahou, vytvoření nového zvláštního vyšetřovacího týmu "kauzy ÚOOZ" a jeho umístění na vojenskou základnu střeženou praporem zvláštního určení. Stejným způsobem by poté měli být vybráni státní zástupci a soudci .

Jaké možnosti více věříte? Nebuďme naivní!


Viz:
http://www.cibulka.net/nnoviny/nn1998/nn0198/obsah/1.htm
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003051201
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2002021801
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004021801
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004060901
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003092402


ŘEŠENÍ JE NAŠTĚSTÍ PŘI DOBRÉ POLITICKÉ VŮLI VELICE JEDNODUCHÉ A RYCHLÉ: STAČÍ POUZE ZMĚNIT TECHNICKY JEDNODUCHÝMI A LEVNÝMI ÚPRAVAMI DNEŠNÍ KRIMINÁLNÍ SYSTÉM, KTERÝ TOTO PROSTŘED PO DESETILETÍ UMOŽŇUJE, GENERUJE A JEHO EXPONENTY CHRÁNÍ, V JEHO PRAVÝ SYSTÉMOVÝ OPAK:
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003051202
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004120101



Odeslat jako odkaz
Odeslat text článku
Vytisknout Kauza ÚOOZ se dramatizuje
Richard Král
(více o autorovi=">>)

9.2.2005
Před časem vyšel na Zvědavci článek zabývající se tzv. "kauzou Berdych", která však zjevně osobu průměrného gangstera a diskotékového vyhazovače Davida Berdycha značně přesahuje. Berdych byl pouze zatčen jako jeden z prvních a jeho zatčení odstartovalo následné masivní zatýkání, a to i v řadách elitních policejních útvarů.
Přesnější označení tedy je spíše "kauza ÚOOZ", neboť zločinecké gangy sami řídili, či s nimi alespoň úzce spolupracovali vysocí důstojníci tohoto policejního útvaru, resp. jeho předchůdce OBOZ (Odbor pro boj s organizovaným zločinem). Kauza nabývá nové obrátky a objevují se první mrtví vysoce postavení policisté.

Zástupce ředitele policejní správy hl.m. Prahy plukovník Zdeněk Janíček byl nalezen oběšený a zkrvavený ve sklepě panelového domu, ve kterém bydlel.

Z policie v této souvislosti unikají vskutku děsivé informace. Někdo ze zatčených začal mluvit, a to takřka neuvěřitelné věci. Věci takového charakteru, že se neví, kdo by je měl vůbec vyšetřovat.

Poté co se fakticky rozpadl "elitní" Útvar pro odhalování organizovaného zločinu (ÚOOZ), přičemž část jeho důstojníků je již ve vazbě, část je obviněna a zbývající skupina čeká, co se bude dít, vyšetřuje dosud nejrozsáhlejší kriminální kauzu v historii České republiky Inspekce ministra vnitra.

Jak se prokázalo již mnohokrát, Inspekce připomíná informační cedník, ze kterého unikají informace především do policie a z ní dále ven. Jedná se o podivného kočkopsa, zvláštní policejní orgán vyšetřující trestnou činnost policie (v komparaci s podobnými evropskými orgány dozorujícími práci policie a případnou trestnou činnost jejích členů jde o velice nestandartní instituci), pod vedením Miroslava Borníka, bývalého vyšetřovatele SNB vyšetřujícím protikomunistické demonstrace v letech 1988-89 a za asistence StB vyslýchajícího zadržené a zmlácené demonstranty .

Je otázkou, co je již na papíře v policejních protokolech, a v této chvíli je tedy možné jen skládat střípky do mozaiky.

Plukovník Zdeněk Janíček patřil k blízkým spolupracovníkům a kamarádům Zdeňka Pichlíka, zástupce velitele Služby kriminální policie a vyšetřování Policie ČR (SKPV), který je již od prosince ve vazbě. Do médií již pronikly informace, že Pichlík vcelku bezstarostně bydlel v luxusní vile v pražské Jesenici, která je v katastru nemovitostí napsána na advokátku Helenu Rejholcovou, která obhajuje mj. "příbramského dona" Jaroslava Starku. Starka byl obviněn již z řady trestných činů, hospodářskými počínaje (fiktivní rekonstrukce příbramského kulturního domu) a násilnými konče (přímá účast na únosu a vydírání italského bankéře Giuseppe Roselliho), DOPOSUD VŠAK NEBYLA PODÁNA ANI OBŽALOBA!

Byl to právě Zdeněk Janíček, který řídil vyšetřování zmiňovaného Roselliho únosu a přímo řídil obvinění a poté vyšetřování Starky. Mimochodem, Roselliho únos hrál klíčovou úlohu v posledních chvílích Union banky, neboť se v jeho důsledku neodehrála mimořádná valná hromada a banka byla de facto ochromena.

A nebyl to jediný významný případ, u jehož zrodu a průběhu se Janíček podílel. Jako ředitel Úřadu vyšetřování policie ČR hl.m. Prahy dozoroval (vždy metodicky, a kdykoli mohl zasáhnout i fakticky) vyšetřování veškerých závažných trestných činů zasahujících území hlavního města. Tedy i neúspěšné, resp. úspěšně zmařené pokusy o vyšetřování trestné činnosti osob napojených na gangy okolo ÚOOZ, tj. vydírání, loupeže a vraždy.

Skutečnost, že Janíčkova smrt přesně zapadá do gradujícího vyšetřování "kauzy ÚOOZ", leccos naznačuje. Janíček byl muž na vrcholu kariéry, a o jeho jméně se vážně spekulovalo v souvislosti s nástupcem Jiřího Koláře ve funkci policejního prezidenta.



O generálmajorovi JUDr.Jiřím Kolářovi (na snímku) a o jeho dlouholetém a vysoce úspěšném působeni za komunistické diktatury a sovětské okupace i po ní se můžeme lecos zajímavého dozvědět na http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201.

Ze všech rozhovorů pro policejní časopisy, pro média a i v rozhovorech se samotnými policisty působil plukovník Janíček vždy sebevědomě a sebejistě. Páchá takový muž sebevraždy? Pokud ano, jaké strašné důvody ho k tomu mohou přimět?

A ještě poslední, poněkud kriminalistická otázka. Je standardní při sebevraždě oběšením, že se sebevrah ještě předtím, než si uváže smyčku, pro jistotu po(d)řeže? Sklepní kóje, ve které byl oběšený Janíček nalezen, byla celá od krve včetně vstupních mříží.

Za zmínku ještě stojí jedna skutečnost. David Berdych byl po svém dosud nepravomocném rozsudku u Městského soudu v Praze, který ho odsoudil k jedenácti letům nepodmíněně, zjevně v dobré náladě. Usmíval se, vtipkoval s kumpány a vyměňoval si spiklenecké pohledy s publikem. Ve své odsouzení určitě nevěřil. Jaká neotřesitelná jistota ho k tomu vedla?

Co dodat? Policejní a justiční (post) komunistický systém, nastolený a splácaný na počátku devadesátých let, totálně selhal a zkolaboval.

"Kauza ÚOOZ" představuje fatální důkaz, že nádor zločinu již policii prorostl a pohltil úplně a že totální rozkradení a vytunelování České republiky přímo před očima české policie - a možná přímo pod jejim vedením - rozhodně nebyla žádná náhoda!

Je velmi pravděpodobné, že informace, které byly získány během vyšetřování (přesnější slovo by bylo však "vyšetřování") a které mohly vést i k (sebe)vraždě Zdeňka Janíčka, budou zameteny pod koberec, označeny za nevěrohodné, popř. prohlášeny za utajované skutečnosti.

Skutečné a důsledné vyšetřování nemá kdo vést a ve svém důsledku by pro policii znamenalo katastrofu a pro veřejnost šok.


15 let od sametu IV.
Česká policie plně splynula
s organizovaným zločinem

Richard Král
(více o autorovi=">>)

19.12.2004
Na povrch začíná vyplouvat pomalu zřejmě zatím největší skandál, jaký postihl českou policii za dobu její existence od roku 1989. Je svojí povahou natolik neuvěřitelný, hrůzostrašný a děsivý, že připomíná řadu hollywoodských filmů líčících spiknutí v nejvyšších policejních a politických kruzích a jejich spolupráci se zločinem.

Přestože se ministerstvu vnitra pod vedením dnešního předsedy vlády České republiky JUDr.Stanislava Grosse a orgánům činným v trestním řízení dlouhou dobu dařilo jej ututlat, popř. prezentovat jako klasickou kriminální kauzu organizovaného zločinu s "osobním selháním několika policistů", poslední události ukazují, že její rozsah je obrovský a sahá až k nejvyšším policejním a politickým špičkám.


O celé kauze jistě ještě mnoho uslyšíme (za předpokladu, že se najdou odvážní novináři bez rodiny a dostatečně svobodná masmédia), shrňme však některé základní fakta pro nezasvěcené:

Celá kauza začala v letošním roce zatčením, obviněním a obžalováním několika gangsterů okolo Davida Berdycha, bývalého vyhazovače Discolandu Sylvie za éry Ivana Jonáka. Vzhledem k tomu, že byl Berdych zatčen jako jeden z prvních, začala média tuto kauzu spojovat s jeho jménem.

Podle všeho je však David Berdych pouze šéfem jedné skupiny celého organizovaného gangu, který řídili vysocí důstojníci speciálního Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu (ÚOOZ), který se jako zvláštní elitní policejní složka v rámci Služby kriminální policie a vyšetřování Policie ČR (SKPV) specializuje na boj s organizovaným zločinem, a to jak na národní, tak na mezinárodní úrovni. Má na starosti potírání nejzávažnější trestné činnosti, kterou jsou ve smyslu trestního zákona vraždy, loupeže, vydírání apod.

ÚOOZ byl zřízen poté, co byl pro trvající úniky informací, trestnou činnost jeho členů a vnitřní spory zrušen Odbor pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ), kterému v té době šéfoval František Brázdil, rovněž zapletený do "kauzy Berdych" a jeho zástupcem byl níže zmíněný Josef Opava, dnes obviněný z rozsáhlé trestné činnosti .

Ve skutečnosti však ÚOOZ, resp. jeho velící důstojníci přímo řídili rozsáhlý zločinecký gang čítající desítky dobře organizovaných osob, který se neštítil ničeho počínaje loupežemi a vydíráním a mučením a vraždami konče. Běžnými metodami mučení bylo přejíždění autem, pálení genitálií elektrickým proudem a bití končící smrtí. Jedna z obětí řádění gangu Jaroslav Dub, kterému bylo vyhrožováno zabitím čtyřletého syna, řekl 30.11. 2004 pro média: "Mnozí z Berdychova gangu jsou stále na svobodě. To nám nahání strach. Na svobodě je dokonce i ten, kdo vydírání a únos syna proti nám zosnoval. Je obžalovaný a přitom si jezdí po Praze a Bohnicích v novém voze Jeep Grand Cherokee a směje se všem do tváře. I obětem. Nikdo se nezajímá, jak přišel k tak drahému autu jako šofér rozvážející po Praze pečivo."

Gang byl podle všeho rozdělen na čtyři skupiny, specializované na jednotlivé druhy trestné činnosti. Každou z těchto elitních skupin organizovaného zločinu (spolu)řídili policisté, kteří měli jako důstojníci ÚOOZ na starost právě tuto trestní specializaci. V jeho čele stál mj. stíhaný Josef Opava, napojený na ruskojazyčný organizovaný zločin, velitel pražského ÚOOZ, dále důstojníci ÚOOZ Petr Kovařík a Jiří Žofčín (mimochodem možná i jejich rozmařilé chování, když brázdili opilí Prahu černým luxusním BMW řady 7, mohlo při troše snahy velice snadno přispět k odhalení celé skupiny) a další. Celkem je v současné době (zatím) stíhaných šest důstojníků ÚOOZ. Policie stále nezadržela většinu členů gangu a na řádné vyšetření případu prostě nejsou kapacity, neboť obviněnými jsou právě příslušníci elitního policejního útvaru, který má podobnou závažnou trestnou činnost vyšetřovat. V ÚOOZ, ale i v celé SKPV vládne chaos a rozklad. Nikdo neví, kdo bude dalším zatčeným, kdo spolupracoval s gangstery a kdo nikoli . Poslední slušní policisté, kteří na to už nemají žaludek, odcházejí.

Poslední vývoj celou kauzu ještě dramatizuje a naznačuje nejen to, že v ÚOOZ zřejmě nepracoval jediný čestný a poctivý vyšší policejní důstojník, ale že kauza se dotýká nejvyšších policejní funkcí v zemi. V pátek dne 17.12. 2004 byli zatčeni zástupce velitele SKPV Zdeněk Pichlík a další vysoký důstojník ÚOOZ Šíma .

Co dodat? " Kauza Berdych" představuje důkaz totální prohnilosti našich bezpečnostních složek, vnitřní rozklad celé policie, justice a potažmo celého systému státní moci jako takové. Takový stát a jeho vláda ztrácejí postupně legitimitu v očích občanů, kteří jsou ve stále větší míře nuceni akceptovat a přizpůsobit se skutečnosti, že rostoucí počet oblastí veřejného života společnosti je regulováno nebo řízeno nikoli na základě zákona, v jeho mezích a prostřednictvím legálních institucí, ale spíše na základě neformální autority a moci různých mafií, bratrstev či zájmových skupin, prezentujících a prosazujících své partikulární zájmy jako zájmy veřejné.

Důkazy o tom, že se nejedná o náhodu, ale o vysoce promyšlenou a dlouhodobou strategii v mnohem vyšší hře, přináší následující vynikající a zřejmě zatím nepřekonaná analýza:

UMĚNÍ VÁLKY: TŘINÁCT ZLATÝCH PRAVIDEL, JAK PORAZIT PROTIVNÍKA BEZ BOJE A ANIŽ TO TUŠÍ: NEJVYŠŠÍ ŠKOLA INFILTRACE A POLITICKO-MASMEDIÁLNÍCH MANIPULACÍ!
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005112601


Další zdroje ze sdělovacích prostředků:

· Policejní důstojníci skončili za mřížemi

· Soud vzal do vazby dva elitní policisty

Zástupce ředitele pražské policie
a bývalý šéf pražských vyšetřovatelů
Zdeněk Janíček spáchal sebevraždu.
Podrobnosti k případu policie tají.


7.2. 2005 15:33 - 20:07 - Aktualizováno

Zdeněk Janíček:
K policii nastoupil 1. 3. 1971 (tedy už v prvních letech sovětské okupace, během níž udělal jako spolehlivý nomenklaturní komunista obrovskou karieru!!! - PC). V roce 1976 se stal vyšetřovatelem hospodářské kriminality. Postupně byl šéfem hospodářské kriminální služby v Praze a ředitelem kriminální služby v Praze 4.

V roce 1996 byl jmenován ředitelem pražského úřadu vyšetřování, poté se stal zástupcem pražského policejního ředitele.

PRAHA - "Můžeme potvrdit, že zástupce ředitele Policie ČR, správy hlavního města Prahy, byl nalezen mrtvý ve svém bydlišti. Příčiny smrti policie vyšetřuje," uvedla policejní mluvčí Eva Brožová s tím, že další informace nebude policie až do odvolání poskytovat.

Informační embargo rozpoutalo spekulace
Náhlá sebevražda oběšením Janíčka jako vysokého policejního důstojníka působícího mnoho let v oblasti policejního vyšetřování a neznámé motivy vyvolaly vlnu dohadů. Podle jednoho z bývalých elitních pražských kriminalistů pravdu soudní lékaři vždy neodhalí.

"Sebevraždu bude třeba důkladně vyšetřit. Mohli ho i oběsit. Znám případy, kdy i soudním lékařům uniklo, že šlo o vraždu a ne sebevraždu. Janíček jako vyšetřovatel hodně věděl a mnohá tajemství si odnesl sebou," říká expolicista.

"Možná si myslel, že by měl být zatčen v rámci akce Uniforma II, která má udeřit proti pražským a středočeským policistům napojeným na Berdychův gang," nabízí jeden z policejních důstojníků další motiv.
Právo, Novinky



RUSKÝ STÁTNÍ ORGANIZOVANÝ ZLOČIN,
NEJMOCNĚJŠÍ REZORT ČESKÉ REPUBLIKY:
JAK RUŠTÍ, DAGESTÁNŠTÍ, ARABŠTÍ A DALŠÍ ZLOČINCI
SROSTLI POD RUSKÝM VEDENÍM
SE SPECIÁLNÍMI ELITNÍMI ÚTVARY
ČESKÉ (POST) KOMUNISTICKÉ POLICIE
V JEJICH NEJVYŠŠÍCH PATRECH:

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2002021801
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003092402

ÚVOD DO SITUACE:
"Členové české vlády a pracovníci ministerstev z let 1993 - 1998 nebudou v souvislosti s několikaset miliardovými daňovými podvody causy lehkých topných olejů (LTO) trestně stíháni.
Státní žalobkyně pražského vrchního státního zastupitelství dala policii závazný pokyn, aby případ odložila."
Citát z denního tisku 10.11.2004
  11.02.2007 12:18 Karel
 
Nový web pro bývalé příslušníky bezpečnostních sborů.

http://www.vysluhoveprispevky.estranky.cz/
  11.02.2007 12:43 Filcka <standa@standa.cz>
 
Stránky
www.vysluhoveprispevky.estranky.cz

jsou dobré, přesně šité pro policajty. Pro poldy, kteří nechtějí být rušeni při diskuzi, mají možnost na těchto webovkách perlit. Jsou to soukromé webovky a tam se samozřejmě zdržím komentáře. Ovšem na webovkách www.langer.cz se mě hold nezbavíte.
  11.02.2007 12:48 X1
 
Filcko - tvoje poslední slova " Se mě hold nezbavíte " vypovídá o tvé nenávisti, závisti a jiným skutečně povznášejícím se hodnotám, které jsou tam někde uvnitř tvé hlavy hluboce zakořenělé, neodléčitelné, tak si tu nemoc dále rozvíjej - místa zde máš dost.
  11.02.2007 13:03 asdf
 
Filcko, napiš mi prosím, kdo je to příslušník bezpečnostního sboru, děkuji
  11.02.2007 13:35 Karel
 
Pokud zapátráte na internetu, tak osoba s nickem FILCKA - e-mail standa@standa.cz má na webové adrese www.standa.cz pan JUDr. Stanislav Blažka, Komenského 24, Jihlava, telefon 567 310 700, fax 567 303 178.

Co to je za JUDr-a ?
  11.02.2007 12:09 Hodiny
 
V roce 2007 je 225 pracovních dnů. 6 týdnů dovolené, 2 týdny rehabilitace, zbývá 185 dnů. Každý den 0,5 hodiny k dobru je 92,5 hodin ročně. 2 týdny dovolené a 2 týdny rehabilitace proti zákoníku práce je 160 hodin. Celkem 252,5 hodin volna navíc proti normálním lidem. To je měsíc a půl. Zavřete ústa.
  11.02.2007 12:24 dennis cleanis <ZV130@volny.cz>
 
Ty hodiny, o kterých píšete, tak platí tak možná pro vedoucí, kteří pracují v nesměnném režimu, tedy je to to, co nám na těchto diskuzích rovněž nelíbí. Na regabilitaci nemá nárok každý, ale po splnění podmínky 15 let služby. Půl hodiny k dobru nevím, kde jste vzal, ale pokud je to přestávka, tak ta není započítávána do fondu pracovní doby, takže v případě 12 hodinové směny je mi započítáváno 11 odpracovaných hodin. Šest týdnů dovolené by bylo hezké, ale nám se počítají kalendářní dny, musíte tedy od toho odečíst všechny soboty a neděle a tuším, že i svátky, jsou-li tam. Nemá smysl psát o dalších "výhodách" oproti ostatním zaměstnancům, jako možnost odpracovat až 150 hodin zdarma, neproplácení nočních směn a víkendů, což je jinde běžné, nemožnost podnikat, stávkovat, být v politické straně, mít přísnější tresty v případě porušení pravidel, kdy rozsah těch pravidel je mnohonásobně po Novém roce rozšířen. Má to i další aspekty, ale obávám se, že netoužíte tyto zjišťovat. V každém případě, pokud nám ty výhody závidíte, přijďte nás posílit a užívat si jich, třeba té rehabilitace za 15 let. Až těch 15 let na ulici odsloužíte, zkuste si přečíst to, o čem tu píšete a položit si otázku - Je ta rehabilitace zasloužená?
  11.02.2007 12:25 .
 
Proč máme zavírat ústa nechápu. Říkám pojď si to zkusit, já jsem dříve dělal rukama a některé "požitky " jsem neměl. Teď tedy tyhle " požitky " mám, ale nemám rehabilitaci, to je tedy o ty 2 týdny méně a mám oproti jiným o 2 týdny delší dovolenou ? Není dosti běžné, že mají zaměstnanci dle kolektivní smlouvy i třeba 5 týdnů dovolené. Opravte mě, jestli jsme jako policisté, až tak privilegovanou skupinou. Jestli to někdo neví, tak u nás je i spousta nepožitků. To nikdo nechce slyšet, to je samozřejmé.
  11.02.2007 12:35 Filcka
 
Tečko běž zase dělat rukama a přestaň fňukat!
  11.02.2007 12:56 X1
 
Filcko vysvětli mě slovo fňukat, neznám dostatečně význam tohoto slova. Mám zájem o vysvětlení tohoto slova, protože jsem si všimnul, že je dosti často používáš. Já totiž když vždycky tohle slovo uvedeš, nevím co mám dělat. To víš při té naší inteligenci potřebujem poradit.
  11.02.2007 13:02 abeceda
 
a ty jsi pi.c.usek, u policajtu nedelam, ale manzel ano. Oproti prosincove vyplate donesl o 6 tis. mene, zivi zenu na materske a deti, doma neni skoro videt, nebot je v praci, ovsem od 1.1. uz bez naroku na priplatky, pouze za pausal. Usta si zavri sam a tak si polib tu cast, ktere asi rikas usta, nebot jen z teto casti tela jdou plodit nesmysly a lejna.
  11.02.2007 14:06 Hodiny
 
pro abecedu
Madam, tebe bych chtěl mít doma. Já myslím, že toho ten tvůj alespoň dvakrát za den lituje.
  11.02.2007 14:10 Filcka
 
11.02.2007 13:02 abeceda
velice se omlouvám za můj názor na polici, Neuvědomil jsem si, že pouze policisté pracují 12 a 24 hodin. Ostatní lidi se jenom flákají, sedí na pracákách, odrbávají na daních, provozují trestnou činnost a další neřesti. Pouze policisté jsou ti pracovití, podstivý a neůplatní respektující zákony tohoto státu, kteří si zaslouží platy, renty a další výhody. Já bych preventivně všechny lidi pozavíral do lochu, aby je nenapadlo dělat nic nezákonného, co vy na to?
  11.02.2007 14:28 asdf
 
Filcko zase se tu navážíš do příslušníků, proč se tu vyjadřuješ za někoho, nikdo z nich tu ostatní profese nepomlouvá, jen ty. Ostatních pracujících si váží každý rozumný, ale já a další kolegové ty peníze a možné renty nemáme zadarmo, pokud to nechápeš nebo nevěříš, nastup.....
  11.02.2007 14:55 Filcka
 
asdf
Já jsem možná JUDr. Filcka, ale k poldům nenastoupím, nejsu blbej. Tato práce je pouze pro vyvolené a ty nejlepší a to já rozhodně nejsem.
  11.02.2007 14:57 asdf
 
To nemusíš psát, to vidím z tvých příspěvků.....:-)
  11.02.2007 12:01 Bývalý strážník Městské policie
 
Pro všechy rádoby znalé rozdílů práce u PČR a strážníků Obecních policií - v městech, Městských policií.

Tak tenhle člověk tedy ten " Zálusk " se alespoň přede mnou totálně ztrapnil. Je to naivní neznalec. A když jsem si to jeho povídání četl, tak mě to bylo úplně k smíchu.
Ale na vysvětlenou : Jako on jsem přemýšlel v době když jsem byl také městský strážník a takto jsem přemýšlel jen z naprosté neznalosti práce PČR. Policii ČR jsem vlastně znal jen ze situací, kdy jsme jako strážníci zjistili něco co mohlo být asi trestným činem a tak jsme ty od PČR zavolali, aby si to převzali a maximálně jsme napsali někdy úřední záznam.
Potom jsem odešel k Policii ČR a setkával jsem se z bývalými kolegy na mětské policii při své službě u PČR. pak jsem pochopil a poznal ten obrovský rozdíl v náplní práce a hloubky, která se vyžaduje u zpracování oznámených případů.

Dám zde jenom jednu perličku.

Když jsem jednou takhlen seděl na oddělení a byl jsem šťastný, že mám chviličku na prostudování přiděleného spisu, tak se ozval telefon a dozorčí mě řekl, že měšťáci řeší nějakého řidiče, který jim nechce předložit doklady totožnosti. Oprávnění strážníka je v tomto případě jasné, protože při přestupku má právo osobu, která nedoloží ( hodnověrně ) nebo nechce doložit totožnost, tuto osobu předvést na služebnu Policie ČR ke zjištění totožnosti. V tomto případě bylo ale jednodušší zavolat na PČR, že mají tento mrzký problém, který se u PČR běžně řeší předvedením ke zjištění tožnosti. Takže jsem se musel sebrat jít si nafasovat vozidlo a rozjel jsem se na místo, ale notně nasranej, protože jsem skutečně potřeboval dělat svou práci a ne abych ještě řešil takovou hovadinu. Když jsem tedy dojel na místo, tak zde stáli tři stážníci - bývalí kolegové a sddělili mě to co jsem již z oddělení věděl : Řidič se dopustil přestupku a odmítal předložit doklad totožnosti. Vyřešil jsem to asi tak za 90 vteřin, kdy jsem tomu člověku vysvětlil, jestli je nutné, abych si k vůli jeho hrátkám na to jestli vyndá ten průkazek s podobiznou a ukáže jej strážníkům, kteří dle zákona na to mají nárok - oprávnění a musel k vůli tomuhlen jet, když potřebuji dělat svou práci - řešit přijmuté oznámení.
Řidič vytáhnul obč. průkaz, já jsem ho předal vedle stojícímu strážníkovi a jel jsem nazpátek na oddělení pokračovat v přerušené myšlence. Úplně zbytečný výjezd a jen proto, že se někomu nechtělo důrazně pánovi připomenout možnost předvedení a toto třeba při jeho záměrné nespolupráci realizovat. To by se ale na straně strážníků musel psát papír, které se jim psát nechtěl a kterých my běžně píšeme stovky.
Když bude číst tohle nějaký ten strážník, tak ho prosím ať se nerozčiluje, není to všude stejné, někde se i solidně snaží spolupracovat s PČR a svá oprávnění dokáží využívat lépe než jsem popsal, ale u Mětské policie jsem byl 3 roky a můžu směle srovnávat, takže u Městské policie to byl ráj a u PČR je to peklo a kdo nevěří ať to zkusí a pochopí jako jsem pochopil i já.
  11.02.2007 12:32 dennis cleanis <ZV130@volny.cz>
 
U MP jsem sloužil také a mám podobné zkušenosti. Oni ani nevědí, co jsou jejich pravomoce a co je ještě horší, ani jejich povinnosti. Navíc to neví ani jejich nadřízený, tedy starosta. Když jsem sloužil u MP, bylo to v Praze, tak jsme viděli, jaký je frmol na PČR, proto jsme si nedovolili přitáhnout něco, s čím bychom státní policisty výrazně zatížili. Předali jsme jim vše komplet a spolupráce byla lepší než ji měli třeba na MOP s PMJ, protože ti nebyli schoppni leckdy napsat ani úřeďák. Nyní, když sloužím u PČR, tak jakmile je věc na hraně mezi okvalifikováním přestupku nebo TČ, tak to hned hází nám a to vidí, jaký máme frmol.
  11.02.2007 13:08 asdf
 
Vše je zase o lidech, jsou strážníci obecních policií a městských policií, kteří spolupracují a jsou schopni si s PČR vycházet vstříc a funguje to a stejně tak jsou příslušníci policie, kteří nejsou schopni a ochotni jednat se strážniky. Bez spolupráce to nikdy nepůjde, dokud tady budou oba subjekty. END
  11.02.2007 11:23 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
For comandos.
Jo, jsem z toho úplně odvařenej. To jsem teda nečekal, že se tu setkám s takovými tvrďáky. Kdybych nesloužil cca 15 let na ZJ (zásahová jednotka), kdybys náhodou nevěděl, co to je, tak bych šel okamžitě k JOZ. To bych se něco naučil. Škoda. Tam by mě ale asi nevzali, tam to musí být fakt tvrdé. Ty tam také sloužíš? Podle toho nicku, který používáš. Slušelo by ti to tam. Fakt, dostal mě, musím to jít rozdejchat. Měj se komanďáku.
  11.02.2007 10:51 COMANDOS
 
Ano,úplně si HO dostal.Myslím že výcvik a schopnosti u JOZ MP BRNO na takové výši,že bych tam celou PČR zrušil.Já bych jí asi ale zrušil všude.A nemusíš mít strach za ně,já jim fandím.Jsou to hoši na svém místě.Boty a pejsky bych dal státním,myslím že by si měli v hernách instalovat píchačky,když nejsou venku v autech ,jsou zašitý tam.
  11.02.2007 13:11 gesvik
 
Ty vtipálku, tys mě ale rozesmál
  11.02.2007 10:14 zálusk
 
Máí pravdu ten soudruh co píše,že práce u MP je náročnější a rizikovější než než u PČR na nějakém obvodu.Strážník má za směnu odšlapáno několik hodin v terénu,kdežto stá´ták tak akorát otlačenou zadnici z kanceláře a hlídkař ve vozidle.Asi by pan Langer koukal na zamlžená okénka jejich služebních vozidel.Ti tam musejí makat jak šrouby.Kdežto strážníkovi jde doslova o krk,když je neustále v kontaktu se spodinou lidstva.A prémie a bonusy nemají všichni strážníci.Oni nemají vlastně nic.Policii ČR bych okamžitě zrušil všechny benefity(100% za nemoc,příspěvky na dovolenou-tu mají celý život,rentu atd.)A že strážník není schopen vyřešit nic a volá hned PČR,je taky dobrý nesmysl.Pokaždé když někam tito pánové přijedou,nebo se spíš doplazí,tak je po všem.Stačí se podívat na 112,v Brněš si dělají měštáci radši všechno sami.A že suplují dopravní policii,je jen v pořádku(oni suplují celou polici čr),protože bez městské policie by to tady vypadalo jak na divokém západě.Myslím že pozice městské policie se bude nadále zlepšovat,protože již dnes má zcela nezastupitelnou pozici v bezpečnostním systému České republiky.Podívejme se například na stav v Praze,kdy se nabírá do stavů dalších 1000 strážníků.Proč asi,položme si tuto otázku!Jelikož PČR totálně propadá.Takže již dnes je jasné,že MĚSTSKÁ POLICIE stále expanduje a získává na vážnosti.Takže zdravím všechny nedoceněné strážníky městských policií a snad se na vás bude v připravované novele zákona 553/91 Sb.pamatovat.A mám informace z důvěryhodných zdrojů,že to tak bude.Takže hodně zdraví a pevné nervy při vašich riskantních zákrocích.
  11.02.2007 10:27 Franta
 
Ty nejsi, ale přece žádný strážník, ty jsi jen normální obyčejnej provokatér, který se zařadil do fronty těch idiotů, který maj mindráky s policie, protože sami překračují zákony.
  11.02.2007 10:32 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
for zálusk.
No ty jsi taky pěkně mimo mísu. U MP to opravdu musí být hodně nebezpečné, hlavně když se dělají odtahy, botičky, kontroly kolařů a chodců. Nechci ale MP nějak křivdit, vím, že mají také těžkou službu, také jsem nějaký rok chodil po městě sám a pěšky. Že v Brně dělají měšťáci všechno sami není moc dobrá vizitka. Jestli to ovšem chtějí dělat dobře, tak se nemůžou navážet do všeho. Stačí mi, když vidím v TV jejich zásahovou jednotku a mám strach za ně. Jestli vidíš potřebnost MP v tom, jak se k ní nabírají lidé, je to tvůj názor. Já v tom vidím jen to, že do MP se hrne mnohem víc peněz a je tahle služba pro lidi zajímavější. To je odpověď na tvou otázku. PČR v současné době propadá, to máš pravdu. Není to ale vinou policistů, je to vina managementu a zákona, o kterém je zde řeč. Hezky jsi to napsal o těch nedoceněných strážnících. Ty jsi asi jeden z nich viď? :-) Ty o té službě na nějakém obvodu asi moc nevíš, podle toho, jak píšeš. A s tou spodinou (opravdovou) jsi také asi ještě pořádně nepřišel do styku. Nebo myslíš ty řidiče s botama a chodce? :-) Na divokém západě to tu bude vypadat, když o důležitých věcech budou rozhodovat lidé tvého ražení.
Ahojky a teď jsem zvědavý, jak mi odpovíš. Šlápl jsem ti na kuří oko viď?
  11.02.2007 10:41 Franta
 
Prosimtě, tohohle ten provokatér právě chtěl dosáhnout, že se tady budem obhajovat proti MP. Není to přitom žádný strážník, jen se za něj vydává. Jinak každý dělá svou práci za kterou je placen a může si vybrat ke komu nastoupí a dále není co řešit.
  11.02.2007 10:44 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
For zálusk.
Tak jsem si myslel, že spolu dáme řeč a asi ti došly argumenty. Nebo už musíš do rachoty a na dvoře na tebe čeká šofér s KUKA vozem?
  11.02.2007 11:26 Schimanski
 
Příčinou vzniku Městských a Obecních policií byl myslím zoufalý stav veřejného pořádku , místní dopravy a řešení přestupků občanů v obcích a městech. Výtržnické partičky mladistvých , nepřispůsobiví občané , opilci , narušené mezilidské vztrahy a všeobecný " bordel" jsou to hlavní s čím se občané denně setkávají , co mají denně na očích a co jim nejvíce vadí. Policie ČR v tomto ohledu selhává , prostě na to nestačí a to díky nízkému počtu policistů , bezzubým zákonům s legračními a nevymožitelnými tresty pro přestupce, kteří ve svém jednání stále dál a dál pokračují . Policie ČR navíc řeší daleko širší agendu než MP. Jedná se o objasňování trestných činů, zjišťování pachatelů, zkrácená řízení, pátrání po osobách a věcech, správní řízení a další činosti. Na klasickou obchůzkovou činnost zaměřenou na veřejný pořádek a zjišťování a případně i řešení přestupků již tedy moc prostoru nezbývá. Stát, než aby podpořil navýšení počtů výkonných policistů v obchůzkové a hlídkové službě , umožnil vznik obecních a městských policií placených z rozpočtů jednotlivých měst a obcí. Přenáší tím odpovědnost právě na tyto subjekty. Kdo na to má, zaplatí si vlastní policii a to na úkor Policie ČR. Vždyť si stačí srovnat počty policistů na jednotlivých Obvodních odděleních policie ČR kterí vykonávají obchůzkovou a případně i hlídkovou službu s počtem strážníků v obcích a je to jasné.
Vzhledem k nízkým počtům police ČR je dnes činnost strážníků opravdu velmi potřebná a viditelná. Je si však nutné uvědomit, že tyto služby nestojí proti sobě a měly by pracovat v úzké spojitosti s tím, že každnému jeho jest. Tam kde jsou zřízeni , nechť strážníci řeší veřejný pořádek, kontrolují dodržování různých vyhlášek města a zakročují proti přestupcům , naplní tím svoje poslání a spokojenost občanů a Policii ČR tím uvolní ruce k ostatním činnostem. Myslím, že činnosti MP v současné době již mnohde překračují jejich původní poslání -viz různé zásahové skupiny proti nebezpečným pachatelům , pulty PCO a pod. Je na jedné straně hezké "akčně " zakročovat poti těmto osobám, ale co potom dál . Nastupuje administrativa, zpracování spisů, důkazní řízení , prostě hora papírů, kterou musí někdo vyrobit a zpracovat. To se však již děje v kanceláři a ne ve světle reflektorů. Není to nic akčního a příjemného ale je to minimálně stejně důležité nebo ještě důležitější ,než to samotné zadržení pachatele. Tady je potom " zaseklá" většina policistů ČR. Jinak obdobnou činnost jako strážník MP vykonává policista zařazený u hlídkové policie v rámci PČR a jejcih rizika sou obdobná.
  11.02.2007 11:29 Filcka <standa@standa.cz>
 
11.02.2007 10:27 Franta
Kdo tady má mindráky? Fando koukni se do policejních řed co to tam máte za policajty! Denodeně je v TV, že policajti přepadli benzinku, přepadli kamiony, vybírali výpalný, dělali únosy..... Co by bylo, kdybychom zrušili policajty? Že by klesla kriminalita? Otevři oči a koukni se kolem sebe! Co máte za lidi u policie. Není to pouze o penězích. Soudci mají platy od 100 000 tisíc nahoru a také se podílejí na trestné činnosti. Tvoji kolegové z ÚOOZ také mají super příjem a jsou namočeni do trestné činnosti.
  11.02.2007 11:34 .
 
pro filcku
Tys tu dlouho nebyl, žádná sranda. Už sis umyl nohy? :-)
  11.02.2007 11:43 Filcka
 
.
Ahoj tečko, Já mám za sebou kompletní koupel, ale ty si vypláchni tu tvoji sprostou papulu. Děláš policajtům ostudu. Nemusíš souhlasit s mím názorem, ale zkus mluvit slušně, pan ministr to ocení.
  11.02.2007 11:55 Bývalý strážník Městské policie
 
Tak tenhle člověk tedy ten " Zálusk " se alespoň přede mnou totálně ztrapnil. Je to naivní neznalec. A když jsem si to jeho povídání četl, tak mě to bylo úplně k smíchu.
Ale na vysvětlenou : Jako on jsem přemýšlel v době když jsem byl také městský strážník a takto jsem přemýšlel jen z naprosté neznalosti práce PČR. Policii ČR jsem vlastně znal jen ze situací, kdy jsme jako strážníci zjistili něco co mohlo být asi trestným činem a tak jsme ty od PČR zavolali, aby si to převzali a maximálně jsme napsali někdy úřední záznam.
Potom jsem odešel k Policii ČR a setkával jsem se z bývalými kolegy na mětské policii při své službě u PČR. pak jsem pochopil a poznal ten obrovský rozdíl v náplní práce a hloubky, která se vyžaduje u zpracování oznámených případů.

Dám zde jenom jednu perličku.

Když jsem jednou takhlen seděl na oddělení a byl jsem šťastný, že mám chviličku na prostudování přiděleného spisu, tak se ozval telefon a dozorčí mě řekl, že měšťáci řeší nějakého řidiče, který jim nechce předložit doklady totožnosti. Oprávnění strážníka je v tomto případě jasné, protože při přestupku má právo osobu, která nedoloží ( hodnověrně ) nebo nechce doložit totožnost, tuto osobu předvést na služebnu Policie ČR ke zjištění totožnosti. V tomto případě bylo ale jednodušší zavolat na PČR, že mají tento mrzký problém, který se u PČR běžně řeší předvedením ke zjištění tožnosti. Takže jsem se musel sebrat jít si nafasovat vozidlo a rozjel jsem se na místo, ale notně nasranej, protože jsem skutečně potřeboval dělat svou práci a ne abych ještě řešil takovou hovadinu. Když jsem tedy dojel na místo, tak zde stáli tři stážníci - bávalé kolegové a sddělili mě to co jsem již z oddělení věděl : Řidič se dopustil přestupku a odmítal předložit doklad totožnosti. Vyřešil jsem to asi tak za 90 vteřin, kdy jsem tomu člověku vysvětlil, jestli je nutné, abych si k vůli jeho hrátkám na to jestli vyndá ten průkazek s podobiznou a ukáže jej strážníkům, kteří dle zákona na to mají nárok - oprávnění a musel k vůli tomuhlen jet, když potřebuji dělat svou práci - řešit přijmuté oznámení.
Řidič vytáhnul obč. průkaz, já jsem ho předal vedle stojícímu strážníkovi a jel jsem nazpátek na oddělení pokračovat v přerušené myšlence. Úplně zbytečný výjezd a jen proto, že se někomu nechtělo důrazně pánovi připomenout možnost předvedení a toto třeba při jeho záměrné nespolupráci realizovat. To by se ale na straně strážníků musel psát papír, které se jim psát nechtěl a kterých my běžně píšeme stovky.
Když bude číst tohle nějaký ten strážník, tak ho prosím ať se nerozčiluje, není to všude stejné, někde se i solidně snaží spolupracovat s PČR a svá oprávnění dokáží využívat lépe než jsem popsal, ale u Mětské policie jsem byl 3 roky a můžu směle srovnávat, takže u Městské policie to byl ráj a u PČR je to peklo a kdo nevěří ať to zkusí a pochopí jako jsem pochopil i já.
  11.02.2007 13:18 Polda 33
 
Pro zálusk
Vážený je vidět, že z vás mluví neznalost. To že MP v Praze a v Brně si zřídili své zásahové jednotky je jejich věc, kdy jejich členové obdobně jako naší kolegové z URNY a KZJ trénují zákroky proti nebezpečným pachatelům a pak zakročují proti pachateli občanského soužití na kterého od nás jezdí řadový policisté. Tak nesrovnávejte jablka s hruškami.
Jen pro vaší informaci nás na oddělení nikoho nebaví dělat administrativu, ale musíme a nikdo jiný to za nás neudělá. Už dávno mohli naši zákonodárci tuto činnost zjednodušit po vzoru zemích EU, ale nikomu se nechce, ale můžeme za to my.
  11.02.2007 14:40 Adam <Adam.Synek@seznam.cz>
 
Prosimtě čeho se má týkat ta novela 553/91???
  11.02.2007 06:34 Kyš, kyš
 
Deník Šíp - 10.2.2007
Policisté zrušili demonstraci
Policisté nebudou demonstrovat! Plánovaná demonstrace proti novému služebnímu zákonu se před ministerstvem vnitra tento měsíc konat nebude. Zástupci odborů a ministerstva vnitra slíbili nápravu. Společně svolali shromáždění všech příslušníků bezpečnostních sborů. Středeční schůzky se účastnili zástupci Iniciativy, kteří organizovali demonstraci, vedení Nezávislého odborového svazu a první náměstek ministra vnitra Jaroslav Salivar.
"Konečná dohoda zněla, že žádná demonstrace nebude. Musím ale pominout legitimitu Iniciativy, protože zastupuje jen pár nespokojených lidí," prohlásil po schůzce Salivar.
  11.02.2007 11:36 Schimanski
 
Nečetl jsem plátek ŠÍP z 10.2.2007 a nevím co údajně prohlásil při jednání se zástupci policistů INICIATIVA a NOS pan Salivar. Mylím, že to neví ani autor článku v plátku ŠÍP. Pokud je však pravdivá informace o nekonání , případně o odložení demonstrace policistů proti dopadům nového služebního zákona s tím, že dojde skutečně k serioznímu jednání o těchto věcech a ke skutečné snaze o zjednání nápravy,myslím že je to dobrá zpráva a cesta správným směrem. Pouze hlupák se může tomuto posunu věcí vysmívat.
  11.02.2007 11:47 Filcka
 
To je super. Ještě vám poldům párkrát posunou termín demonstrace a vy zapomenete, proč jste vlastně chtěli demonstrovat.
  11.02.2007 13:27 Polda 33
 
Pro Filcku
Poté co jsi zareagoval je mi jasné, že jsi to byl ty co jsi se za mne vydával. Tímto jsi se u mne totálně zesměšnil, kdy jsi zakomplexovaný ubožák, který umí jenom kritizovat a urážet.
  11.02.2007 21:53 ... ...
 
Dle interních informací ze setkání NOS x Iniciativa x Salivar vyplývá, že demonstrace je i nadále jednou z možností, jak hájit zájmy řadových policistů. Na druhé straně vedení resortu činí kroky k tomu, aby nabídlo solidní řešení problémů. Díky Bohu za vstřícnost Salivara, PP dělá mrtvého brouka.
  11.02.2007 06:19 Polda 33
 
Souhlasím s tebou
  11.02.2007 09:47 Pro Poldu 33
 
To by mělo zajímalo, který ubožák začal používat můj nick.
  11.02.2007 12:46 Filcka
 
Pro Poldu 33
To není úmysl, tady pouze někteří nevědí jak se jmenují.
  11.02.2007 06:19 Jessy
 
Jestli někomu z policajtů snížili plat, tak je to v pořádku. Těm policajtům, co tu diskutují snížili málo.
  11.02.2007 11:09 pro Jessy od Jessy
 
To si musíš pořád na někoho hrát? Můj nick zas tak anonymní není. Protože velká většina policistů mě zná. Tak si používej laskavě svůj a nehraj si na někoho jiného!
  11.02.2007 01:03 Kutil Tim
 
4 Lars
- Nemocenská se platila a vypočítávala stějně jako u jakékoliv jiné profese, tedy podle stávajících předpisů.
- Odchod do důchodu v 55 letech neměla jen policie, ale i jiná povolání, tam kde byla opotřebovanost zaměstnanců vyšší. V současné době to tak již není. Osobně se Vás zeptám, jak si představujete člověka staršího 55-ti let jak se po ulicích za někým honí. To nemá s délkou průměrného produktivního věku co dělat, je to o schopnosti vykonávat své povolání, navíc jaké další uplatnění má takový člověk ve společnosti pro kterou až 35 let pracoval?
- Příspěvky na dovolenou jsou policistům poskytovány z FKSP 1x za 2 roky, žádost musíte podat v kalendářním roce předcházejícím. FKSP může čerpat každý podnik, který na něj přispívá.
- Část vlastních rekreačních zařízení policie rozprodala.
  11.02.2007 01:06 Jessy
 
A zase to není všudec stejné. U nás si můžu dát žádost 1x za 4 roky. Má manželka má příspěvek od firmy každý rok!
  11.02.2007 01:12 .
 
U vojáků co jsem slyšel, mají nárok každý rok, pokud nevyberou přechází do dalšího roku = 5 let nevybírám, pak vyberu za 5 let a jedu na pěknou dovolenou.
  11.02.2007 01:13 Kutil Tim
 
4 Jesy
Moje manželka třeba nemá nárok žádný :-)
  11.02.2007 01:24 Jessy
 
4 Kutil Tim: Ale za to já nemůžu! To je věc firmy, která zaměstnává! Ale teď vážně:-) Vkládal jsem do nového ministra velké naděje, že konečně očistí Policii od pochybného hospodaření a rodiných klanů! Ale je stejnej jako ti před ním! Nechce vidět problémy, které tu jsou. Má v hlavě P1000 a tím udělal všechno! Měněj se okna, stoly židle, výpočetní technika. Super, je to potřeba! Ale, že nevyhovují rozvody elektřiny, takže ta technika, když se zapne najednou bude vyhazovat pojistky a nebo vyhoří. Že nevyhovují odpady. To jsou věci, které nejsou vidět! Že dostaneme techniku, která ve finále je dražší než v prodejně u nás ve městě. Asi rozhodují lidé, kteří o tom moc nevědí. A dalo by se pokračovat donekonečna!
  11.02.2007 01:44 Kutil Tim
 
Škoda jen, že veškerý problém se převedl pouze na výši platů, ikdyž to je téma nejcitlivější, není nejdůležitější.
Všechno vyplývá ze zákona a těch ostatních nařízení, které se do obecného povědomí nedostanou, vlastně ani nesmí dostat. :-(
  11.02.2007 10:36 55
 
na hasiče se kašle nikdy nic jo přispějou malýmu na tábor odbory to je vše
  11.02.2007 12:57 asistent
 
kde sloužíš, že dostáváš příspěvek na dovolenou ? V Praze na správě jsme ještě nikdy nic nedostali.jen ti nahoře a policejním prezidiu.asi jsme vyjímka.
  11.02.2007 12:57 asistent
 
kde sloužíš, že dostáváš příspěvek na dovolenou ? V Praze na správě jsme ještě nikdy nic nedostali.jen ti nahoře a policejním prezidiu.asi jsme vyjímka.