Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  11.02.2007 15:24 Filcka
 
No tak mi něgdo napiště, je mi smutno.
  11.02.2007 15:23 Filcka
 
Víte, já jsem prošel těškým časem, když jsem byl malý, narodil jsemse předčasně ve 2 měsíci a ten handicap už jsem nedohnal. Gdybyjste viděli, jak byl ten titul drahý. Musel jsem po večerech uklízet na Hlaváku WC, abych to zaplatil. Tam jsem získal kladný vstah k filckám. Ještě mám v zásobě nicka Muňka.
  11.02.2007 15:19 Filcka
 
Jo, jsem slabej v pravopisu, vým to a je mi to líto. Ale na podňikáňí mi to ztačí.
  11.02.2007 15:16 Filcka
 
Jsem jen ta nejmenší filcka, ze všech filcek nejfilckovatější. Sice mám JUDra, ale toho jsem si koupil za komárů, kyškyš. Studoval jsem s vaším ministrem.
  11.02.2007 15:15 Karel
 
Pro FILCKU:

Velkými písmeny mezi uvozovkami naznačím hrubé pravopisné chyby, které jsi na těch pár řádcích napsal:

11.02.2007 14:54 Karel
Kájo povídej m"Ě" o tom kdo koho vysává. Kdo nemá nikdy dost? Za to co děláte, máte až příli"Ž". Parazit je ten kdo žije na úkor druhých. Já si na sebe v"I"dělám, já se uživím i s rodinou. Já nepotřebuju být záv"Y"slej na tom co m"Ě" zaplatí či nezaplatí vnitro. "Staň se svobodným, odejdi od policie a "S"kus se živit sám. Třeba zkus podnikání. To je přece tak jednoduché. Celé dny nic neděláš, vozíš se v luxusní" " autě, drbeš podřízené, odrbáváš na daních, chodíš do sauny, na tenis, bowling, samozřejmě v pracovní době, večer do bordelu, do kasína. Nadáváš slušným policistům, kteří tě napomínají za dopravní přestupky, no prostě pohoda". A ty se zahazuješ u policie a dřeš 24 hod de"N"ě. To ti za to nestojí. Změň to!

A to jsem Ti tam nedoplňoval chybějící čárky mezi větami.
  11.02.2007 14:54 Karel
 
Pro Filcku.

Ale aspoň se neschovávám pod cizí jméno.
Ostatně Tvůj nick asi svědčí i o Tvé povaze. Jen takový parazit, který jen vysává ostatní, ale nic jim za to na oplátku nedává. Jen otravuje. Prostě FILCKA
  11.02.2007 15:04 Filcka <standa@standa.cz>
 
11.02.2007 14:54 Karel
Kájo povídej mě o tom kdo koho vysává. Kdo nemá nikdy dost? Za to co děláte, máte až příliž. Parazit je ten kdo žije na úkor druhých. Já si na sebe vidělám, já se uživím i s rodinou. Já nepotřebuju být závyslej na tom co mě zaplatí či nezaplatí vnitro. "Staň se svobodným, odejdi od policie a skus se živit sám. Třeba zkus podnikání. To je přece tak jednoduché. Celé dny nic neděláš, vozíš se v luxusní autě, drbeš podřízené, odrbáváš na daních, chodíš do sauny, na tenis, bowling, samozřejmě v pracovní době, večer do bordelu, do kasína. Nadáváš slušným policistům, kteří tě napomínají za dopravní přestupky, no prostě pohoda". A ty se zahazuješ u policie a dřeš 24 hod deně. To ti za to nestojí. Změň to!
  11.02.2007 15:11 asdf
 
Filcko, já v soukromém sektrou dělal, byl jsem OSVČ při práci. Tato další práce neměla ani nejmenší vliv na práci příslušníka a přesto mi to dle zákona zakázali. Proč tu neustále všechny nabádáš k tomu, aby odešli???? Oni nestudovali několik škola a nevěnovali se studiu odborných předmětů a sebevzdělávání obecně, aby tyto zkušenosti nevyužili a jestli ti vadí, že je už dost velké množství lidí u bezpečnostního sboru, kteří chtějí moderní a fungující policii, tak to bude nejspíše z toho důvodu, že se toho sám bojíš....jinak to nevidím, pokud jsi slušný, poctivý a řádný občan naší země, jejich nesouhlas musíš chápat a podpořit a stejně jako ty je jejich právem se svobodně vyjadřovat a upozorňovat na chyby případně věci, které jim brání jejich práci dělat lépe. Navíc ti nevěřím ani toho tvého JUDr., protože neznám doktora práv, který neumí česky. Dál už na tebe nebudu reagovat, je to zbytečná ztráta času.....
  11.02.2007 15:47 Honza
 
pro filcku ...závyslej, vidělám, deně.....no správná čecha, tak si to užívej ten tvůj velesvět...Honza
  11.02.2007 14:29 Adam <Adam.Synek@seznam.cz>
 
Jsme celník a sloužil jsme u vězeňské stráže Praha Pankrác... Tak můžu jen říct těm zamindrákovanejm blbečkům co tady nasazují na příslušníky ,že si sami nemou přiznat ,že na to nemaj a tak raději na příslušníky nadávaj. Jen si to zkuste těma testama projít-minimum co tu nadává by je udělalo.. A vy idioti nedokážete pochopit ,že příslušníci narozdíl od civilů složí lidem a v případě ohrožení Vám pomůžou i s nasazením života ,ale to je rozdíl od civilů a to nemůžou blbci pochopit!!! Zkuste si přečíst služební přísahu.. Držim palce kolegové!!!
  11.02.2007 14:33 Čeština
 
No, ty jsi se tedy předvedl... Ten písemný projev, to je odraz inteligence...
  11.02.2007 15:02 Nechápající
 
Jak může takovýto člověk někde sloužit, když neovládá ani svoji mateřskou řeč.
  03.09.2007 18:37 Bára <Barbora.pa@seznam.cz>
 
tady je docela dobrá diskuze to co jsi adame fakt napsal je dobrý!!!!!!!!!!!!!! :-)
  11.02.2007 13:25 ..
 
Filcko, chlapáku, JÁ jsem tečka!!! Jestli najdeš v mých příspěvcích nějaké hrubé výrazy, tak jsi borec. (Zralý na vyšetření u očního) :-) . Možná že by bylo pro tebe dobré vzít si pravidla pravopisu a máknout na sobě. Ty hrubky ti nesluší. Taková moudra tu pouštíš a takhle se jen shazuješ. :-)
  11.02.2007 13:32 Filcka <standa@standa.cz>
 
tečko napčíklad toto je tvůj text a máš to tam i s datem

10.02.2007 18:26 .
Mě nevytočíš čuráčku.Na to ty prostě nemáš

Na hrubky se vys... tvoji kolegové hrubky taky neřeší a mají vysokoškolské vzdělání.
  11.02.2007 13:36 Karel
 
Pokud zapátráte na internetu, tak osoba s nickem FILCKA - e-mail standa@standa.cz má na webové adrese www.standa.cz pan JUDr. Stanislav Blažka, Komenského 24, Jihlava, telefon 567 310 700, fax 567 303 178.

Co to je za JUDr-a ?
  11.02.2007 13:50 asdf
 
Jesltli je Filcka doktor práv, tak potěš.....s právem se tu moc nepředvedl....
  11.02.2007 13:52 Filcka
 
11.02.2007 13:36 Karel
Zdravím tě šerloku, to budeš pátrat po všech co vyloženě nevychvalují policii až do nebe? A co třeba civil, xyxy a další, taky mají webovky? A co takhle jít okamžitě pana doktora zatknou za to že píše na tomto webu! Co takhle napadení veřejného činitele, to by šlo, ne? Vždyť vy jste jako poslanci a snátoři.... nedotknutelní.
  11.02.2007 13:52 Karel <karel@karel.cz>
 
Chudák Blažka, ty jsi mu dal. Copak ti není jasné, že nick a e-mail si může každý napsat podle svého? Viz tento příspěvek.
  11.02.2007 13:55 Karel
 
Právě že mi to jasné je. Chtěl jsem poukázat na to, že tito ubožáčci se pořád jen za někoho schovávají a to nejen tady. Přinášejí si to ze svého života mimo internet. Když říkají své "názory" tak místo aby třeba zůstali v úplné anonymitě, tak ještě uvedou cizí konkrétní jméno a ještě jej poškodí.
  11.02.2007 14:02 Filcka
 
11.02.2007 13:55 Karel
hlavně že vy policajti sem uvádíte svá celá jména včetně adres a telefonů.
  11.02.2007 14:25 gesvik
 
JUDr. a taková ubohá filcka
  11.02.2007 14:51 Filcka
 
11.02.2007 14:25 gesvik
ty za to nemůžeš, ty jseš jenom 11.02.2007 14:25 gesvik.
  11.02.2007 18:19 gesvik
 
ty víš moc dobře ubožáčku
  11.02.2007 13:10 asdf
 
Co říkáte na státní svátky? Pokud jsem správně pochopil program EKIS, tak ve vícesměnném provozu jsem na rozdíl od jednosměnného povinen si svátky nadsloužit.....tohle není diskriminace?
  11.02.2007 13:20 Hodiny
 
V roce 2007 je 225 pracovních dnů. 6 týdnů dovolené, 2 týdny rehabilitace, zbývá 185 dnů. Každý den 0,5 hodiny k dobru je 92,5 hodin ročně. 2 týdny dovolené a 2 týdny rehabilitace proti zákoníku práce je 160 hodin. Celkem 252,5 hodin volna navíc proti normálním lidem. To je měsíc a půl. Diskriminace ano, ale normálních lidí.
  11.02.2007 13:25 pro Hodiny
 
Ptal jsem se na svátky, u kterých mají všichni občané našeho státu nárok na volno nebo na jejich zaplacení, pokud musí být v práci. Tvé nesmysly mě nezajímají, nejsou ani pravdivé.

1) 6 týdnů dovolené je v nepřetržitém provozu 24 dní
2) 2 týdny rehabilitace je pro příslušníky nad 15 let praxe
3) 2 týdny dovolené jsi vzal kde?
4) 0,5 hodiny k dobru - to je co? Jestli máš na mysli přestávku na oddech a jídlo, tak ta není započítávána do fondu pracovní doby, takže ikdyž jsi ve službě, jsi tam zadarmo
5) Ptal jsem se na státní svátky, kde jsou povinni příslušníci nadsluhovat, případně si brát dovolenou i na tento den,

takže děkuji za názor, ale je mimo mísu.....
  11.02.2007 13:27 Jessy
 
4 Hodiny: je to trošku jinak!Na rehabilitace má nárok policista po odsloužení 15 ti let. Nevím jestli si někdo z ostatních občanů musil vybírat dovolenou o sobatách a nedělích. Policisté ano. Kolik má zaměstnanec dovolené a jestli má třeba příspěvek na dovolenou. Záleží na kolektivní smlouvě a na zaměstnavateli! Jsou firmy, kde mají zaměstnanci určité finance na dovolenou. Takže pokud něco napíšete, zjistěte si fakta a přečtěte si zákon č 361/2003 Sb. Zde máte vše popsané!
  11.02.2007 13:49 Hodiny
 
Hochu, já ho mám přečtený dobře. To co jsem psal je pravda, to neoddiskutuješ
  11.02.2007 13:53 asdf
 
Nejsem žádný hoch, fond pracovní doby není u PČR na hodiny, protože je zde rozdílný systém služeb a ten nelze vykládat pracovními dny a ve zbytku jsem tvé tvrzení doplnil, to jsi určitě pochopil. O 2 týdnech jsi mluvil nevím pro které specializované složky a těm byla tato dovolená resp.rehabilitace zrušeny a 0,5hodiny je která pravda? Co to je půl hodiny? Pokud mluvíš o 150hodinách zdarma, tak k nim přičti dalších 80 hodin svátků, které musíme nadsloužit, takže už je to na 230hod.....můžeš pokračovat dál ve vysvětlování, třeba se nečemu přiučím, díky...:-)
  11.02.2007 13:54 oprava
 
fond pracovní doby není na dny, ale hodiny
  11.02.2007 13:59 Hodiny
 
Bohužel, ty se nepřiučíš, když nevíš, kolik je pracovní doba a dovolená podle zákoníku práce. To je marný, realita mimo PČR ti uniká. Končím.
  11.02.2007 14:12 asdf
 
Tobě uniká realita u příslušníků bezpeč.sborů, kde to, co uvádíš, není pravda...:-)
  11.02.2007 14:59 asdf
 
a ještě bych dodal, že já tu nesrovnávám zákoník práce a zákon o služebním poměru. Ty ano a ještě minimálně jeden z nich neznáš........
  11.02.2007 15:26 Civil
 
pro asdf
Jak to čtu, tak Hodiny má pravdu. Zákony neznáš ty. Nebo jestli ano, tak napiš jedinou věc, ve které se pletl.
  11.02.2007 15:35 asdf
 
přečti si "pro Hodiny", máš tam 4 body, ve kterých jsem napsal vše podstatné. On se vyjadřoval o zák.o služebním poměru.....já o zákoníku práce nikoliv....
  11.02.2007 16:00 Civil
 
Ale on má pravdu, 6 týdnů dovolené je o dva víc než podle zákoníku práce a 37,5 hod. týdně je o půl hodiny méně než podle zákoníku práce. To se vše píše v těch dvou zákonech. Je to tak těžké pochopit? Zato jsem se tam nedočetl o nějakých 24 dnech dovolené v nepřetržitém provozu...Ty jseš fakt mimo. Jestli to bereš jako dovolenou za 12 a 24 hod. služby, tak máš za ty služby zase volno. Ty jseš opravdu hňup. Tobě bych chtěl velet...To musí být dřina ti něco vysvětlit. Chudák tvůj vedoucí.
  11.02.2007 16:18 asdf
 
6 týdnů není 6 týdnů, umíš číst a jistě vidíš 24 dní, které jsem napsal.... 37,5hod.týdně je pro jednosměnný provoz, vícesměnné toto měli i předtím, ale je to v průměru, tzn., že v týdnu složí mnohem víc. Dalším problémem je nedodržování zákona, nezapisují se uváděné hodiny (150hod.) zdarma, když je odsloužíš. Prostě ti nadřízený řekne, že jsi byl v práci navíc dobrovolně a nic ti do "zelených hodin" nezapíše a spoustu dalších. Prostě o praxi nic nevíte a srovnávat zákoník práce se zákonem o služebním poměru je stejné jako srovnávat různé druhy práce....prostě je to nesmysl.
  11.02.2007 16:24 asdf
 
o zákoníku práce jsem se nevyjadřoval, takže proč soudíš můj názor, já psal o ZoSP. Jestli zmiňuje tu půlhodinu, tak ti to přiblížím z praxe. Pokud má kdokoliv z vícesměnného provozu 12hodinou službu, z této doby se mu započítává do fondu 11hod.a je jedno, jestli měl čas na 2 x přestávku, navíc po pracovní době ve spoustě případů zůstávají na pracovišti ještě cca 0,5 - 1hod., kterou jim opět nikdo neproplatí. Pokud zůstanou i déle, šéf jim to nezapočítá ani do 150hod., už tomu rozumíš z tohoto pohledu? Takže jaké jsou ty výhody?
  11.02.2007 16:27 asdf
 
jo už ti rozumím, ty výhody jsou napsané v zákoně....to je ale tak všechno.....v praxi je to trochu jiné......a proto tu všichni reagují....každý si zákon vykládá po svém...
  11.02.2007 13:01 Past
 
Filcko, NOVÁKU, JURO BRNO, CIVIL, nejste náhodou z řad lidí, kterří jsou ctihodní, slušní, nekonfliktní jako třeba v tomto případě :

11.2. 2007 11:46

KARLOVY VARY - Policejní hlídka chtěla řidiče vozu značky BMW zastavit, protože bezohlednou, rychlou a riskantní jízdou a najížděním do protisměru vážně ohrožoval bezpečnost silničního provozu, uvedla mluvčí.

"Na to však muž nereagoval a začal policistům ujíždět. V obci Dolní Rychnov na Sokolovsku úmyslně naboural do služebního vozidla policie, které se ho snažilo předjet. Když oba vozy zastavily a policista vystoupil s cílem dokončit služební zákrok, řidič BMW se prudce rozjel proti služebnímu vozu a narazil do jeho přední části a do otevřených levých předních dveří," popsala situaci.

Policista se zachránil tím, že včas naskočil zpět do služebního vozu. Honička pak pokračovala směrem na Rudolec, kde pronásledovaný řidič zanechal odemčené vozidlo a utekl. Policistům se ho ale podařilo zadržet.
  11.02.2007 13:09 Civil
 
Ne
  11.02.2007 14:00 Filcka
 
11.02.2007 13:01 Past
Co by jste kluci dělali, kdyby včichni lidi byli slušní a nekonfliktní? Vždyť by jste se nudili. To by jste nedělali za ta love už vůbec nic. "Jasně, uhádnuls, jsme recividisti, 10xn soudně trestaní za ty nejtěžší zločiny. Za volantem jsme ti nejhorší piráti silnic. Patříme na šibenici!" Ty kašpárku, podívej se kolik % policajtů jak měšťáků, tak stáťáků je u skinheadů, neonacistů, fašistů a podobnejch uchylů. Podívej se taky kolik bastardů co dělají veřejně bordel jsou synáčci právě policajtů, st. zástupců, soudců, politiků, kontraverzních podnikatelů a pod.
  11.02.2007 14:28 Filcka
 
filcko malinká otravná, kašpárek sji tady pouze ty