Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  11.02.2007 18:16 .
 
Bez komentáře
----------------------------------------

www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů. Samozřejmě je to zároveň ostuda celé policie. Tuto reklamu sponzorují občané ČR na své náklady, tzv. sponzorský dar pro PČR.
  11.02.2007 18:23 X1
 
Sinagl ? jo to byl ten primitiv ( nebo tak nějak ho nazvali ), který rušil shromáždění důchodců, kteří se pokojně sešli k nějakým proslovům a nikoho neohrožovali - holt fanatikové jsou nebezpeční a může se jednat o jakýkoliv směr fanatismu, vždy je třeba se mít na pozoru - radikální chování má jen krůček od pošlapání práv jiných.
  11.02.2007 19:04 Filcka
 
X1
Máš pravdu, fanatizmus je nebezpečnej. Kolik policajtů je u skinů, neonacistů a dalších podobnejch úchylů? A neříkej že žádnej.
  12.02.2007 08:35 X1
 
Ano jistě jsou a ne jeden, ale ze svého policejního okolí nikoho takového neznám a to že jsem na začátku věty řekl, že " jsou " znamá ale ve skutečnosti hluboko pod průměrem společnosti.
  11.02.2007 18:11 X1
 
Demonstrace přijde až po krachu jednání

Zástupci iniciativy proto zatím plánovanou demonstraci odvolali. Ministerstvo vnitra jim slíbilo brzkou nápravu některých negativních dopadů zákona.

Plakát, který připravili k demonstraci nespokojení policisté. Termín protestu už doplnit nestačili.

"Konečná dohoda zněla, že žádná demonstrace nebude. Musím ale pominout legitimitu Iniciativy, protože zastupuje jen pár nespokojených lidí," řekl iDNES.cz náměstek Salivar.
-------------------------------------------------------
Pár nespokojených lidí - ať si udělají průzkum tam dole a nechají každého vyplnit anonymně najaký " papírek " To bude " spokojených ". Jsou ale lidé kolem mě, kteří by ani toto anonymní nevyplnili podle svého přesvědčení - již jsem slyšel názory, některých, že by podle písma poznali, co kdo psal - a vypovídá to jenom o obavách řadových proti přemýšlení některých diktátorů u policie, t.j. některých nadřízených.
  11.02.2007 18:26 h
 
Pár no krása :-( pár desítek tisíc?
  11.02.2007 21:57 bič na řadové
 
Těch pár nespokojených lidí představuje všechny osoby ve 3,4 platových třídách v republice a to je pěkných pár tisíc lidí. Kdyby měly najednou odejít tak jde policie do p.......
  11.02.2007 18:09 Filcka
 
Tak když chceš slyšet můj názor na váš supr zákon, tak poslouchej. Vůbec bych nic nevymýšlel, převzal bych ho od Maďarů a bylo by. To koukáš, viď?
  11.02.2007 18:15 X1
 
Proč ne třeba od Slováků, ten by nemusel být špatný. Říká se, že jsou na tom jako stát hůře, ale přitom je tam větší výsluha, rehabilitace již dle věku od 35 let nebo po 15 letech (jako u nás ). Ježíš marjá ten jejich zákon by jste ale vůbec neztrávili, když Vám tak vadí ten náš.
  11.02.2007 19:09 Filcka
 
11.02.2007 18:15 X1
ty se taky chytneš na všecko! To jsem nepsal já, ale nějakej vtipálek.
Za chvílu by jsme skončili na UKRAJINĚ. To by tu bylo teprve veselo. Strašná představa.
  11.02.2007 22:40 Soumrak policie
 
Na Slovensku nemají pana Langera a Kalouska dva hrobaře české policie.
  11.02.2007 17:33 X1
 
§ 213
(1) Výměra dovolené činí nejméně 4 týdny v kalendářním roce.
(2) Dovolená zaměstnanců zaměstnavatelů uvedených v § 109 odst. 3 činí 5 týdnů v kalendářním roce.
(3) Dovolená pedagogických pracovníků47) a akademických pracovníků vysokých škol72) činí 8 týdnů v kalendářním roce.
(4) Čerpá-li dovolenou zaměstnanec s pracovní dobou nerovnoměrně rozvrženou na jednotlivé týdny nebo na období celého
kalendářního roku, přísluší mu tolik pracovních dnů dovolené, kolik jich podle rozvržení pracovní doby na dobu jeho dovolené připadá v celoročním průměru.
(5) Dochází-li u zaměstnance v průběhu kalendářního roku ke změně rozvržení pracovní doby, přísluší mu za tento rok
dovolená v poměru, který odpovídá délce příslušného rozvržení pracovní doby.
(6) Vláda může nařízením stanovit pro zaměstnance v drážní dopravě s nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobou podle § 100
odst. 1 písm. c) podmínky, za kterých může být poskytována dovolená v kalendářních dnech.
Díl 2
  11.02.2007 17:33 X1
 
Dovolená dle nového zákoníku práce - běžných je i 5 týdnů dovolené a jsou pracovníci, kteří mají i 8 týdnů dovolené. Stačí prostudovat pane Hodino.
  11.02.2007 17:22 X1
 
TOTO JE PRO PANA " HODINU ", KTERÝ SE NĚKDE DOLE ZASVĚCENĚ VYJADŘOVAL, JAK JSME ZASE OPROTI ZÁKONÍKU PRÁCE ZVÝHODNĚNI ZKRÁCENOU PRACOVNÍ DOBOU O PŮL HODINY TEDY 37,5 HODINY TÝDNĚ

PANE HODINO, ZDE MÁTE NOVÝ ZAKONÍK PRÁCE, KTERÝ HOVOŘÍ TAK, ŽE VÁS VŮBEC V TOM VAŠEM POVÍDÁNÍ NEPODPOŘÍ , TŘÍSMĚNÝ A NEPŘETRŽITÝ PROVOZ V CIVILU JE 37,5 HODINY TÝDNĚ, JÁ DĚLÁM TYTO varianty SMĚN - raní 07.00-19.00, noční 19.00-07.00, raní 07.00-15.00, odpolední 14.00-22.00, noční 22.00-07.00, noční 22.00-03.00, noční 19.00-03.00 a mám pracovní týden 37.5 hodiny. To že mají 37,5 hodiny nově od 1.1.2007 kancelářští, kteří směny nedělají a mají pouze pondělí pátek je nové. Nás ale srovnávejte dole s tím bodem
odst. 1 písm. b)
Je to potom od Vás demagogie podávat to paušálně, když je to " trošičku jinak.

§ 79 Stanovená týdenní pracovní doba
(1) Délka stanovené týdenní pracovní doby nesmí překročit 40 hodin týdně.
(2) Délka stanovené týdenní pracovní doby nesmí překročit u zaměstnanců
a) pracujících v podzemí při těžbě uhlí, rud a nerudných surovin, v důlní výstavbě a na báňských pracovištích geologického průzkumu 37,5 hodiny týdně,
b) s třísměnným a nepřetržitým pracovním režimem 37,5 hodiny týdně,
c) s dvousměnným pracovním režimem 38,75 hodiny týdně,
d) mladších 18 let 30 hodin týdně s tím, že délka směny v jednotlivých dnech nesmí přesáhnout 6 hodin. Délka stanovené týdenní pracovní doby ve více pracovněprávních vztazích podle § 3 věty druhé zaměstnance mladšího než 18 let nesmí ve svém souhrnu přesáhnout 30 hodin týdně.
(3) Zkrácení stanovené týdenní pracovní doby bez snížení mzdy pod rozsah stanovený v odstavcích 1 a 2 může obsahovat jen
kolektivní smlouva nebo vnitřní předpis. Zkrácení stanovené týdenní pracovní doby podle věty první nesmí však provést zaměstnavatel uvedený v § 109 odst. 3.
  11.02.2007 17:23 X1
 
Opravuji odst. 2 písm. b)
  11.02.2007 17:11 Honza
 
Dotaz pro všechny zasvěcené kolegy... je někde upraveno, jestli se může polda přihlásit do několika výběrových řízení ? Honza
  11.02.2007 21:29 ... ...
 
Honzo, jaká výběrová řízení máš na mysli? Dle zákona 361/2003 ? Tento zákon nic neomezuje. Dokonce jsou výběrová řízení vypsána nově dle SIAŘ PP 22/07. Tak hurá do toho !!!!!
  11.02.2007 21:32 .. ...
 
Honzo, Honzo, pokud se ptáš na počet, je vidět že neznáš zákon. A s takovou chceš povýšit? Aby jsi si polepšil, musíš sledovat cvrkot !!! I na intranetu. A nastuduj si zákon !!!
  12.02.2007 11:21 Honza
 
..pro nepodepsaného...zákon mám nastudovaný dost, ale nikde není upraveno, že se můžeš zúčastnit třeba 5-ti řízení...proto se ptám...
  11.02.2007 16:32 MirroK <Mir.I.roK@seznam.cz>
 
Pro FT:
Když jsi si přečetl předešlé příspěvky, snad i pozorně, zemj. v návaznosti na moje poslední, je jen skutečností kdo a k čemu se kým na tomto foru nechá vyprovokovat. Pak v návaznosti na to někdo píše a někdo reaguje nepřiměřenou "i vulgární" formou. Podstata diskuse je O NAŠÍ VĚCI (potažmo věcí sl. poměru přísl. PČR) a jde jen o to, zda-li se někdo nechá někým někam vtáhnout či vmanipulovat do něčeho jiného!!!!!!!!!!!!!!
  11.02.2007 16:29 Polda 33
 
Jinak já bych Vás nezrušil a naopak bych Vám zvýšil pravomoci, aby jste museli přijímat všechna oznámení co se týkají přestupků a tyto vyřizovat a dále všechny žádosti soudů, které vyřizujeme my. Pak by jsi byl bez té rizikové práce a já bych jí na té ulici dělal. Ty chytráku není to tak dlouho, kdy jsem šlapal ulici sám.
  11.02.2007 16:21 FT
 
tak Vás tady v klidu a pohodě poslouchám,nikdy jsem nic nepsal a na nic nereagoval jen četl ovšem budu muset přispět trochou jak se říká do Mlýna .TO CO TADY PÁNOVÉ PŘEDVÁDÍTE ZA ROZHOVORY A DEBATY JE HNUS,URÁŽKY,KOMEDIE,PROVOKAČKY.To,že si tady pár ubožáků léčí mindráky je jejich věc ovšem záleží na tom,jak se necháme vyprovokovat k nesmyslům,urážkám v debatě.Jo a pokud zauvažuji a vrátím seo 15-16let zpátky NIKDY JSEM NEBYL PRO ABY VZNIKLA MP.Jsem toho názoru jeden řád jedno vedení jedny pravomoce.