Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.04.2008 17:29 Jako
 
17.04.2008 22:48 Kateřina Zelená

Expolicista Čermák, který zbil Jacques, je definitivně očištěn


Odvolací soud ve středu potvrdil verdikt obvodního soudu a zprostil obžaloby policistu Tomáše Čermáka. Toho žalobce vinil z napadení Kateřiny Jacques. Soudy tak definitivně potvrdily, že se Čermák svým jednáním trestného činu nedopustil.

"Jednání obžalovaného nebylo sice taktické, ale nebylo ani nezákonné,“ řekl předseda senátu Luboš Vlasák.

Podle něj jednal Čermák v souladu se zákonem a na základě rozkazu. Nynější poslankyně Jacques se dopustila jasného přestupku, když odmítla poslechnout výzvy policisty, aby vyklidila prostor, kde stála, uvedl Vlasák.

"Za svá zranění je prý odpovědná sama. Pokud by nedělala to, co dělala, nic takového by se nestalo," dodal.


Čermák byl od policie propuštěn. Nyní po svém očištění by se rád vrátil. Chtěl by pracovat jako operační důstojník. Bude také požadovat náhradu ušlé mzdy.

Ředitel pražské policie Petr Želásko připustil, že by se Čermák mohl vrátit, jelikož byl očištěn.

Podle obžaloby zbil Čermák Jacques v roce 2006 při protestu proti prvomájové demonstraci neonacistů v Praze na Palackého náměstí. Ta v té době zastávala post ředitelky sekce lidských práv úřadu vlády.

Po incidentu, který byl mediálně velmi sledovaný, byl Čermák propuštěn z řad policie a byl obviněn ze zneužití pravomoci veřejného činitele, ublížení na zdraví a omezování osobní svobody.

Státní zástupce Martin Omelka spolu s Kateřinou Jacques tvrdili, že Čermák ženu několikrát udeřil do hrudníku, smýkl s ní na zem, klekl si na ni a při nasazování pout ji pak bil. Při snaze dostat Jacques do služebního vozu ji podle žaloby mimo jiné udeřil do rozkroku.

Obvodní soud osvobodil Čermáka, který zbil Kateřinu Jacques, už v únoru. Zdroj: ČTK



Podle rozhodnutí soudců obvodního soudu se ale Čermák trestného činu nedopustil. Podle Obvodního soudu příznivci Strany zelených, včetně Jacques, porušili zákon o shromažďování a dopustili se přestupku.

Navíc měli chtít provokovat pravicové extremisty. Policista proto podle soudu naprosto správně všechny vyzval, aby se vydali jinou cestou, což odmítli. Následný Čermákův zákrok podle soudu nebyl trestným činem.
reagovat
17.04.2008 23:49 degradovaný

Jo jo, to bylo aktivit i od samotného pol. prezidenta Čermáka odstřelit před verdiktem soudu a i před začátkem vyšetřování. Prý horlivý trouba. Tak smýšlí vrcholný policejní menežment o řadových policistech. Jo to se stát někomu z vedení. To by se přece do rozsudku nemohl propustit a pro jistotu by se uklidil na vyšší post. Je to hnus. Doufám, že jim to Čermák s právníkama dá pořádně vyžrat včetně JAU JAU squoterky a feťačky - prominentního smrada.
18.04.2008 09:04 XXX-pravý

Být na Čermákově místě, tak bych teď na policii a ministerstvu vnitra vysoudil miliony za urážku osobnosti, poškození společenského uplatnění, ušlou mzdu, .....atd. A že bych si na to vzal fakt dobrého právníka, tak na to vemte jed. Rozhodně bych se nezapoměl i s právníkem připomenout i bývalému PP.
18.04.2008 19:35 jimi

Čermáka neznám a je mi volnej. Jen bych se pozastavil nad prací inspekce,která aktivně obvinila Čermáka z tr. činů} jinak to už ani neumí]- nadřízení odvolali ředitele Prahy 2 z funkce a jeho zástupce také...Na jejich místě bych se soudil s policií. To je celá inspekce. Sami na nic nepřijdou a nic nevyšetří. Reagují jen na podněty a veleaktivně podle rčení kam vítr tam plášť - vyšetřují.St.zástupce je potěšen že může soudu předložit jakoukoliv kauzu. Výsledky jsou však mizivé,protože se jedná jen o vylepšování statistiky.
20.04.2008 00:44 degradovaný

Jasně, inspekce je bezzubá a dělá jasně "propadající" případy. Kdy budou i tyto žluté tašky zodpovědné za svou prácí a zničené kariéry a životy , hlavně řadových nevinných policistů??? Kdo jejich "práci" hodnotí a vyvozuje důsledky??? To jsou takoví bozi, že jsou nepostižitelní??? Pokud dělají práci "napůl" tak taky " z hrušky dolů" a trestat.
  12.02.2007 10:08 Mat
 
Všechny tu zdravím, tak jak dopadla první výplata?? Já už ji mám na účtě :-(( Podle klasické matematiky se dá zjistit, že celoroční průměr mi jde dolů. Nevím co chtějí zjišťovat dál?? Není to o moc jak u jiných, ale mám o 1.000,- Kč méně :-(. Přeji všem ať jsou na tom lépe a hezký den.
  12.02.2007 08:45 1.
 
Myslím si, že by bylo velice dobré pozvat kolegy z vyspělé Evropy, zajistit tlumočníka , a dále zastupci,třeba z Německa, Francie, Anglie, ať poví, jaký mají zákon, jak to u nich funguje, kariérní řád, požadavky, sociální zabezpeční, platy, tedy hasiči, policisté, bachaři. Tedy, aby na západě věděli, že ve středu Evropy je hnus a bordel.Pro všechny, co chtějí lepší zítřek, propady platů je do 6 třídy, sociální jistoty nic moc, kdo odchází, tak popřípadě na ÚP procitne, bez sociálních dávek ,polovina platu, omarodí, zase sankce, souběh nemocenské s rentou, poloviční valorizace na lepší nákup za pár let., tedy do Prahy, týká se to více než 20 tisíc kolegů ve zbrani, bachařů, a hasičů, justičky. Kdo bude mít možnost a nepojede na demonstraci, tak ať neknučí za tento paskvil a v civilu zažije ty tři jmenovaná negativa, zažil jsem to na vlastní kůži, připravit dobře petici, demonstraci, plakáty, informovanost musí být jako blesk, internet, konče mobily, jiná cesta není, jsme skupina lidí, co chtějí žít slušně, a také, co si oddělali zdraví, bohužel 88 z nás se nedožilo lepších zítřů, doktoři, učitelé řvali, a to šlo. Stát, ať se stará, aby fungovala republika, nerozkrádala se, byly pořádné zákony, pravomoce, aby fungovala moc, soudní, výkonná a zákonodárná, jinak se z toho bordelu nedostaneme. Razím a razil jsem heslo, kdo pracuje,ať semá dobře, kdo ne, má smůlu,kdo krade, ať trpí, věřím v budocnost,proto jsem dělal policejní řemeslo ,na Prahu bývalý kolega por Marek ladislav. Držme při sobě, neustupovat, jinak je s nám všemi ámen, ahoj.
  12.02.2007 13:32 *
 
SOUHLASÍM
  11.02.2007 22:38 málo času
 
KDY DOJDE K OCENĚNÍ, UZNÁNÍ A ZAPLACENÍ POLICEJNÍ PRÁCE V PŘÍMÉM VÝKONU SLUŽBY? KDY KONEČNĚ NĚKDO PŘEHODNOTÍ TARIFNÍ TŘÍDY, PRAXI A VZDĚLÁNÍ U TÉTO SLOŽKY? KDY SE ZPRŮHLEDNÍ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ A POCHYBNÝ KARIÉRNÍ ŘÁD?
  11.02.2007 23:29 minutemann
 
Já : 14 let praxe, vzdělání VŠ, hodnost nstrm.
Tlačák : 3 roky praxe, vzdělání US, hodnost npor.

Řešení : odchod k 1.4. 2007 s doživotní penzí 5.900 + valorizace.
  11.02.2007 23:31 minutemann
 
Zapoměl jsem napsat svoji "firmu" : VSČR
  11.02.2007 21:36 Karel
 
Proč tu pláčete, čtěte

Policistům z regionu zatím nový zákon nevadí

Karlovarský kraj - Nový služební zákon nebude mít zřejmě v Karlovarském kraji velký dopad na odchody policistů ze služby.
Podle zjištění ČTK opustí řady policie v kraji kvůli novému zákonu spíše jen několik jedinců, a policie by tak neměla být výrazně personálně zasažena.
Podle mluvčí západočeské policejní správy Heleny Malotínské evidovala policie od ledna 44 žádostí o ukončení služebního poměru, z toho jen jediný policista je z Karlovarského kraje.
Podle okresního ředitele v Karlových Varech Lubomíra Kučery se zatím masivní odchody policistů nekonají. „Zatím je to bez problémů. Počet policistů, kteří odcházejí, je zhruba stejný jako v jiných obdobích,“ řekl Kučera.
Sokolovský policejní ředitel Oldřich Tomášek zatím ví o odchodu spíše starších policistů, kteří ukončí služební poměr v polovině roku. „Z těch mladších vím zatím o dvou,“ uvedl.
Podle Tomáška by ale bylo velmi nerozumné, kdyby se služební zákon, který začal od od letošního roku platit, měl znovu měnit.
„Policisté s ním počítali a snaží se mu přizpůsobit. Jde hlavně o ty nejzkušenější, kteří u policie pracují deset až dvacet let a kteří drží naše dobré výsledky,“ uvedl Tomášek. Jen na Sokolovsku si podle něj doplňuje vysokoškolské vzdělání asi padesátka policistů.
Podle Tomáška sice mohl služební zákon v některých případech policistům snížit plat, ale to se podle něj dá ovlivnit například vyšším osobním ohodnocením.
„Celkově není zákon špatný. Ale pokud se zase začne měnit, policisté už nebudou ničemu věřit,“ doplnil Tomášek.
„Zatím je to bez problémů. Počet policistů, kteří odcházejí, je zhruba stejný jako v jiných obdobích.“ Lubomír Kučera, policejní ředitel

Mladá fronta DNES - karlovarský kraj
  11.02.2007 21:53 odchody ve velkém
 
Ty odchodové vlny teprve přijdou na jaře a v průběhu roku. Všichni byli zvědavi na nový zákon a teď konečně už víme jaké je to zvěrstvo tak se hromadně seberem a pomalu půjdem zase dál. Zákon byl určen pouze pro management a funkcionáře.
  11.02.2007 21:58 řadový polda
 
papučkáři budou muset ale chodit na zákroky, tvz. pracovat
  11.02.2007 22:01 ... ...
 
Nespokojenost a s ní související záměr odejít od policie úzcesouvisí s nabídkou práce v regionu. A nabídka v civilu je největší právě v tom místě, kde je policistů největší nedostatek, tedy v Praze. Nejhorší je, že těm mimopražským, co v Praze slouží, zdražili ubytování a nepřispívají na dopravu, což je zásadní propad, takže je motivovali odejít. Co dodat?
  11.02.2007 22:01 Zbaven ideálů !!!!
 
Ano, p. Tomáška znám a vím, že v dobách prvních modrých vlád (ODS) byl policejním prezidentem. Proč by v nynější době nepřitakával zase na jejich stranu a chválil ten pasqil. Také vím, že tvrzení o odchodu jednoho policisty z OŘ PČR K. Vary je lež, odchází jich o dost víc. Ale to v nynější době asi neřeknou naši manageři na plná ústa. Oni mají své jisté.
  12.02.2007 00:34 dennis cleanis <ZV130@volny.cz>
 
Pánbů s Vámi karlovaráci. S takovým šéfem to dopracujete opravdu hluboko. Možná až ke střevům.
  12.02.2007 01:07 ---
 
Ale papír snese všechno! A pravda to rozhodně není:-) Asi má naše krajská tisková zkreslené údaje! Nebo si před číslem všimla jen jedničky:-) Nebyl bych takový optimista jako naši krajánci!
  06.10.2008 07:55 plk.Oldřich Tomášek <H5N1virus@seznam.cz>
 
Všechno je v pořádku.Policie postupovala v rozsahu obecně právních norem nebo interních normativních aktů.
Tato zpráva,jako jiné byla vygenerována automatickým systémem.
  11.02.2007 20:41 kdokoli <kdokoli@centrum.cz>
 
tak to mám na účtě... jsem na tom dobře, jen 500 mínus :) ..ale sakra, kde je ta čokoládová koule????
  11.02.2007 21:55 361 pro pár lidí
 
No vidíš jak s tebou tento resort cvičí a zkouší co vydrží řadový poldík.
  11.02.2007 19:54 Filcka <standa@standa.cz>
 
viděl jsem ve zprávách razie v tržnicích. Může mě měkdo vysvětlit jak se sem to pašované zboží dostalo? Co dělala celní správa, když sem rákosníčci pašovali zboží?
  11.02.2007 21:04 Petr <Petr@seznam.cz>
 
Vysvětlím Ti to jednoduše - celníci mohou vkázat činnost a v médiích ukázat jak jsou dobří.
  11.02.2007 21:19 Znám o co jde
 
Pane Flicka, neznáte skutečnost že pravidelné kontroly zboží
na hranicích byly ukončeny dne 31.4.2004 v 24.00 hodin,
vstupem ČR do EU. Tudíž hranice jsou pro dovoz i tranzit
zboží zcela otevřeny.
  11.02.2007 21:23 ... ...
 
Milá Filcko, zřejmě jsi si ještě nevšimla, že od r.2004 jsme v celní unii s (v) EU. Tzn. že když zboží překoná hranici EU v Polsku, Slovensku, Maďarsku, tak se může volně převážet po celé EU. Pokud tedy nepřistálo v ČR letecky, celníci to nijak neovlivní. Ovšem černé DVD s filmy jako Apokalypso, které jdou teprve v kinech, ty se vyrábějí u nás v ČR, totéž tzv. padělky značek, které se na zboží také našívají zde. Celníci tak působí především jako finanční policie pro protipirátskou unii a s pašováním to nemá nic společného.
  11.02.2007 22:47 Filcka
 
Je zvláštní, že spousta věcí přejela hranice před rokem 2004 a chudáci rákosníčci zaplatili celníkům na uplatkách značné finanční částky a dnes je tito celníci obírají o zboží, které rákosníčci již jednou zaplatili na úplatcích.
  11.02.2007 22:51 Filcka
 
11.02.2007 21:04 Petr
Tvé vysvětlení se mě zdá rozumné, také si to tak myslím. Dík.
  11.02.2007 19:17 o
 
o
  11.02.2007 18:48 Luboš
 
Pro Karla:přišlo to doporučeně dne 9.1.2007 jako,,Oznámení" o poloviční valorizaci a vydal ho ředitel odboru personálního,vzdělávání a zdravotní péče Gř-cel.Odvolání jsem posílal 14.1.2007 doporučeně,zpět to přišlo jako ,,odpověď na stížnost od Gř-cel, podepsán ředitel odboru personálního,vzdělávání a zdravotní péče.Na stránkách vysluhoveprispevky.estranky se mi nepovedl prví příspěvek.Pak jsem poslal druhý,teď jsem chtěl poslat toto,ale byl mi zakázán přístup z mojí IP adresy.PROMIŇ
  11.02.2007 18:24 xyxy
 
Rozhovory opravdu na úrovni.
  11.02.2007 18:19 Filcka
 
Á, Jura Brno je tu, tož vítej borče.
  11.02.2007 18:24 007
 
...kde, kde je ten kokot?