Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  12.02.2007 22:44 comandos 2
 
nedošla mi slovní zásoba včera odpoledne jen sem čekal co z vás vypadne no a koukám na to a vidim jaké blbosti z vás můžou vypadnout.Př:kolega ze zásahovky ten se má čim chlubyt hulibrk.Tady vidíte jak takovej člověk požaduje nějakou rentu:-)tvrdej výcvik má za sebou to jo,ale na obyčejného dělníka vživotě nemá zdravim vás páry z policejního hovna žádná renta:-)nebude
  12.02.2007 22:50 POL3
 
Na takovou ubohost nema cenu ani odpovidat, ale aby jsi měl radost comandos 2 : "SEŠ OOOOOOOPRAVUUUU DOOOOBREEEEEJ!!!!"
  13.02.2007 07:34 janek
 
a blbej k tomu ))) chlubyt
  13.02.2007 09:18 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
Lidi jako ty mě nemůžou rozhodit. Abys byl v klídku, tak jsem se za své služby setkal s většími blby, než jsi ty. Nemusíš se snažit, na to ty prostě nemáš. Smiř se s tím a běž makat, aby bylo na naše renty.
  12.02.2007 22:24 PCR
 
Popravdě se plakáty znovu rozvěsit bojím , ale udělám to , i když to zavání sebráním osobního ohodnocení a perzekucí.
  12.02.2007 22:28 hjkfk
 
Proč by ti ho bral? Neplníš si povinnosti, máš průšvihy? Nemáš výsledky? Propadají ti lhůty? Neplníš rozkazy? No tak vidííííííš....:-)
  12.02.2007 23:52 vb
 
Zvaž jak na to, na něco přijdeš.
  12.02.2007 21:17 PCR
 
Napiši Vám perličku : Na OO PČR jsem na nástěnky rozvěsil plakáty o demonstraci a o platových třídách. Následně to nějaký "kolega" oznámil vedoucímu, který si udělal tu práci , že s "kurvováním " vyběhnul několik pater a všechny letáky roztrhal. Poté byl vyhlášen přísný zákaz takové plakáty po oddělení vyvěšovat. Udělejte si o tom obrázek sami. Cest práci.
  12.02.2007 21:35 kolega
 
Roznes ty plakáty znovu, nenech se znechutit, víme přece, že to nebude snadné. Zkus své kolegy iformovat ústně. Drž se. U nás to máme jednoduušší, protože naši nadřízení nás chápou a řekl bych, že za námi i stojí.
  12.02.2007 22:24 kjklj
 
že mu hercna neprdla, tolik pohybu po ránu....ještě takhle mít mimořádku na OOP.... :-)
  13.02.2007 07:36 jura
 
je vidět, jak si vás ten nadřízenej váží. Jste jen ovce pro výkon jeho funkce.
  13.02.2007 17:48 PROJEKT 1000
 
Začíná totalitní režim a těžká cenzura s vyhrožováním u potapějící se lodi jménem policie.
  12.02.2007 20:32 Občan na návštěvě u policisty
 
Ještě jsem na návštěvě u kamaráda policisty, který mi vysvětlil, že tuto diskusi stejně ministr něčte, a že má na této stránce jinde místo, kde odpovídá na dotazy. Našel jsem odkaz na Policie ČR, hasiči. Nemůžu tam ale můj dřívější dotaz ministrovi přepsat, protože nemám nějakou registraci. Prosím někoho, kdo tu registraci má ať tam přepíše můj dotaz psaný zde asi v 16 hodin. Děkuji. Jinak nálada je pořád pochmurná a kamarád polda není stále takový, jak ho znám z minulosti. Přeji vám všem hodně štěstí a pevné nervy.
  12.02.2007 20:17 nespokojený
 
Tak jsem dnes pobral výplatu a potvrdilo se co jsem čekal po 10 letech 15500Kč čistého to je opravdu vejvar.Hlavně že jste navýšili platy sami sobě a obyčejní policajti berou méně než v minulém roce.V minulém roce jsem měl stabilně průměr 18000Kč a po dnešku končím s veškerou prací u Policie a jdu od válu.Určitě já budu dělat zadarmo a vy se budete pakovat jako myši.Klacek na vás pánové tam na hoře.
  12.02.2007 18:40 prap
 
Hrstka policistů vyhrožuje protestem policistů
Hrstka policistů vyhrožuje protestem, ale dle návštěvnosti stránek je od 16.1. 07 zájem nízký !!!


Web je podivný, vlastník anonymně žebrá o finanční prostředky na svůj učet !!!

Vybírání poplatku je dle zákona velice sporný !!!

Společná diskuze o tématu je na :

Kdo to může todle napsat to je neskutečný.
  12.02.2007 17:39 výplatní páska
 
Tak jsem si dneska vyzvednul výplatní pásku.
7TT OHK-SKPV. Pro Hrušku s Jablkem upřesňuji, že loni jsem díky zrušeným výjezdům pro OHK před několika lety neměl žádné přesčasy, takže mohu vycházet pouze z holých čísel s následujícím výsledkem :
nový zákon versus starý zákon + 5%navýšení pro státní zaměstnance činí -200 (takže pane ministře + chytrý PP) a to nepočítám, že díky úsporám jsem přišel o čtvrtinu osobka a letos jsme dle sdělení velitelství (management u nás nikdy nebyl, poněvadž ten termín vyjadřuje úplně něco jiného, než co ti naši dělají) bez odměn, poněvadž tyto peníze jsou určeny na kosmetické dorovnání platů nižších tříd, které dopadly mnohem hůře (ale přece to veřejnosti nepřiznáme). Samozřejmě, že tarifem jsem šel nahoru, ale ten zbytek se asi nepočítá.
  12.02.2007 17:25 .
 
Bez komentáře
----------------------------------------

www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů. Samozřejmě je to zároveň ostuda celé policie. Tuto reklamu sponzorují občané ČR na své náklady, tzv. sponzorský dar pro PČR.
  12.02.2007 17:42 X1
 
Sinagl ? jo to byl ten primitiv ( nebo tak nějak ho nazvali ), který rušil shromáždění důchodců, kteří se pokojně sešli k nějakým proslovům a nikoho neohrožovali - holt fanatikové jsou nebezpeční a může se jednat o jakýkoliv směr fanatismu, vždy je třeba se mít na pozoru - radikální chování má jen krůček od pošlapání práv jiných.
  12.02.2007 17:51 xyxy
 
12.02.2007 17:42 X1
Šinágl není fanatik, ale člověk, který ukazuje konkrétně na špatnou práci policie, st. zastupců a justice. Shromáždění důchodců bylo shromáždění komunistů, vpodstatě protizákonné organizace, která je zakázána ve všech opravdu demoktatických státech. Primitivem ho nazval v podstatě šéf zločinecké komunistické strany Miroslav Grebeníček, který za to stanul u soudu, tento spor prohrál a musel se panu Šináglu omluvit.
Tolik pro upřesnění tématu.
  13.02.2007 08:11 X1
 
Nikdy jsem KSČM nevolil a volit nebudu, na druhou stranu jsem proti jakémukoliv zákazu této politické strány, neboť jen prezentace jednotlivých politických stran má přesvědčit o tom, která politická strana je pro občany to pravé ořechové a ne nějaké nucené zakazování. Zákaz této strany by byl je jenom důkaz strachu ze své vlastní neschopnosti a nutnosti si pomoci jinak. Tato strana má 12-13 % voličů tedy 12-13 % obyvatelstva, zejména starších voličů a přirozeným způsobem bude zřejmě časem menší základna voličů. Co bychom po zákazu této strany udělali s lidmi, kteří smýšlejí prokomunisticky - zavřeli někam do lágrů jako nebezpečné lidi ?
Chtěl bych zodpovědět a být poučen, který že to " skutečně " demokratický stát zakázal komunistickou stranu ?
Pane chce to více tolerance a demokratického myšlení - Pinochety nepotřebujeme.
  13.02.2007 18:44 XYXY
 
X1
S tím nesouhlasím. To si potom někdo založí stranu teroru, čí Fašizmu a také ji budeš tolerovat? Každá strana by měla být v mezích zákona a to KSČ není.
  13.02.2007 19:24 X1
 
Nevidím nic protizákoného na činnosti KSČM - protistátní činnost nedělají, terorismus nešíří ....... ať mají prostor přesvědčovat, jako jiné strany, tedy ať jiné strany ukáží čím lepším zaujmou voliče a proč například KSČM nevolit. To je moje poslední odpověď, dále již reagovat nebudu neb to nemá cenu.
  05.03.2007 10:58 Pol3
 
Stojím také plně za názorem X1.
  12.02.2007 17:16 adr
 
Vyplněná žádost o propuštění, oběhat doktory, povracet věci a tradááááá k 1.5.pryč.......po 12 letech sbohem....
  12.02.2007 22:28 PCR
 
Asi Tě budu následovat, já sice po 15 letech.
  12.02.2007 16:56 150
 
Každá hodina odsloužená do fondu 150 je důkazem neschopnosti vašeho nadřízeného.

Ivan Langer to vysvětluje chybami managementu, že odsloužili příliš mnoho přesčasových hodin. Místo toho tedy, aby byli postiženi nadřízení, pykají podřízení, kteří jen plnili rozkazy. Ministru vnitra lze doporučit, aby si přece jen svou strategii promyslel trochu lépe než říšský kancléř a ministr zahraničí Otto von Bismarck-Schönhausen, než ho nastupující císař Vilém II. donutil k rezignaci.
  12.02.2007 21:29 odpad
 
Ať se zeptají na ekonomických odd. jak celý rok škudlili a ke konci roku nás nutili do přesčasů v So. a Ne., aby to všechno utratili. V práci nás bylo v tu dobu tolik, že jsme o sebe klopýtali. během roku tak málo, že jsem se skoro neznali...