Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  20.02.2007 00:23 macoco
 
Pane ministře
Opět jsem otevřel stránky s Vaší diskuzí, čtu je více jak měsíc, takže se omlouvám, jestli jste mi už na mé následující otázky již odpověděl. Je mi 40 let, za svůj život jsem prošel všemi silovými resorty, nyní jsem u vnitra, naposledy jsem pracoval 10 let s klienty u VS ČR, podotýkám v KSČ či estébák jsem nikdy nebyl. Vzhledem k tomu, že tyto resorty jsou podobné, ptám se
1. Jak je možné, že vy otevřete opět lustrační politiku a druhý dá souhlas k tomu, že tato otázka je pro něho uzavřená, VS ČR tuto problematiku stanoviskem GŘ uzavřela.
2. Jak jsem uvedl, pracoval jsem u VS ČR, tuto Vámi objevenou reformu s novými mladými kádry jsem tedy již zažil, podívejte se nyní, jak to tam vypadá, raději jsem odešel, neboť jsem nemohl překousnout arogantní chování mladých nadřízených, nekomunikativnost, o morálním profilu některých nemluvě.
3. Policie se snaží, soudy nestíhají, již několikrát citované. Jasně, soudy jsou nezávislé, ale policie musí konat ve lhůtách v souladu s trestním řízením, soudy pak mají čas. Nedávno na internetu uváděné 8x zastavení řidiče se zákazem řízení z Plzeňska – výsledek – propuštěn – a zase další – policista zastaví – sepíše, propustí atd., šichta uběhla v kanceláři nad papíry, zkrácené řízení a další směna toto může vzít přes kopírák, není to tak trochu Kocourkov ? Spojil jste se s ministrem spravedlnosti, který je mediálně známý mj. především s fiktivní nezaměstnaností, resp. zaměstnaností odsouzených ve věznicích? Při své praxi u policie často shledávám, že občany nejvíc pobuřují drobné krádeže, verbální či neverbální napadání, ničení jejich majetku – toto se jich nejvíc dotýká, protože každý má nějaký majetek ( auto, zahrádku, dům ) a my policisté na ulici jsme ti, kteří nejvíce slyší - vy s tím nic neděláte – ale my děláme pouze to co máme v povinnostech a právech, pochopitelně každé překročení naší pravomoci by bylo přísně souzeno. V této souvislosti si stále připomínám, proč tu jsme, že jsme služba pro občany této republiky, kteří si ji platí ze svých daní a mají právo na ochranu svého zdraví a majetku, neboť né každý si může navíc zaplatit ještě bezpečnostní agentůru.
4. Mluvíte o prevenci kriminality, pouze slova, zatím jsem se nesetkal s konkrétním fungujícím příkladem, jak jsem uvedl, pracoval jsem ve vězení. Vím například že pokud propuštěný klient má více dluhů, rozhodne se jej pochopitelně nesplácet, odsedí si proto svůj trest. Ví dál, že na něho čeká další trest ( několikrát jsem se setkal s odsouzeným, který čekal na nařízení výkonu trestu od dalšího soudu – chtěl si to odsedět vcelku – nařízení dalšího výkonu trestu však nepřišlo a on byl propuštěn, za měsíc opět však nastoupil do VT, ptám se, z čeho měl žít v tomto období , práci nesežene, neboť neví za jak dlouho půjde opět sedět, musel tedy krást a v průběhu dalšího VT již byl řešen policí, soudem za delikty spáchané v tomto měsíci na svobodě ) řeší někdo tuto problematiku ? A Vy se staráte, kdo byl v stb!
Závěrem chci říci, že jsem rád za déle sloužící kolegy, od kterých se mám co učit, protože policejní praxe je o něčem jiném než co píší různé poučky, školy. Ač Váš úsměv v mediálních prostředcích je téměř typický, myslím, že v současné době republice není v oblasti kriminality moc do smíchu, zvláště pak u řadových občanů. Jsem především voják, jako takový jsem zvyklý plnit rozkazy a nařízení, vždy jsem se snažil mít úctu ke starším, k jejich zkušenostem, k jejich profesionálním přístupu, ale s postupem let jsem se musel naučit, že není nic bílé nebo černé, vždy to bylo šedé. Já jako policista, alespoň si myslím, že nemohu koukat zde můj nadřízený je levičák nebo pravičák, či byl za bolševika takový či makový, těšit se na jeho lustrační osvědčení téměř 20 let po revoluci, atd.. Myslím si, že kritériem hodnocení je jeho přístup k podřízeným, jaké má pod jeho vedením toto oddělení výsledky. Doufám, že Vámi prosazovaná reforma nebude dle pohádky o starém psu, kterého bača vyhnal, pořídil si nového, který celou noc spal a ovce se ztrácely, poté ještě rád vyhledal starého psa. A služební zákon – jsem rád, že máte jako ministr resortu příslušníky, kteří chápou, že 1 + 1 v průběhu roku = 3, ale co v této republice je normální. Děkuji za případnou odpověď.
  12.02.2007 22:44 comandos 2
 
nedošla mi slovní zásoba včera odpoledne jen sem čekal co z vás vypadne no a koukám na to a vidim jaké blbosti z vás můžou vypadnout.Př:kolega ze zásahovky ten se má čim chlubyt hulibrk.Tady vidíte jak takovej člověk požaduje nějakou rentu:-)tvrdej výcvik má za sebou to jo,ale na obyčejného dělníka vživotě nemá zdravim vás páry z policejního hovna žádná renta:-)nebude
  12.02.2007 22:50 POL3
 
Na takovou ubohost nema cenu ani odpovidat, ale aby jsi měl radost comandos 2 : "SEŠ OOOOOOOPRAVUUUU DOOOOBREEEEEJ!!!!"
  13.02.2007 07:34 janek
 
a blbej k tomu ))) chlubyt
  13.02.2007 09:18 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
Lidi jako ty mě nemůžou rozhodit. Abys byl v klídku, tak jsem se za své služby setkal s většími blby, než jsi ty. Nemusíš se snažit, na to ty prostě nemáš. Smiř se s tím a běž makat, aby bylo na naše renty.
  12.02.2007 22:24 PCR
 
Popravdě se plakáty znovu rozvěsit bojím , ale udělám to , i když to zavání sebráním osobního ohodnocení a perzekucí.
  12.02.2007 22:28 hjkfk
 
Proč by ti ho bral? Neplníš si povinnosti, máš průšvihy? Nemáš výsledky? Propadají ti lhůty? Neplníš rozkazy? No tak vidííííííš....:-)
  12.02.2007 23:52 vb
 
Zvaž jak na to, na něco přijdeš.
  12.02.2007 21:17 PCR
 
Napiši Vám perličku : Na OO PČR jsem na nástěnky rozvěsil plakáty o demonstraci a o platových třídách. Následně to nějaký "kolega" oznámil vedoucímu, který si udělal tu práci , že s "kurvováním " vyběhnul několik pater a všechny letáky roztrhal. Poté byl vyhlášen přísný zákaz takové plakáty po oddělení vyvěšovat. Udělejte si o tom obrázek sami. Cest práci.
  12.02.2007 21:35 kolega
 
Roznes ty plakáty znovu, nenech se znechutit, víme přece, že to nebude snadné. Zkus své kolegy iformovat ústně. Drž se. U nás to máme jednoduušší, protože naši nadřízení nás chápou a řekl bych, že za námi i stojí.
  12.02.2007 22:24 kjklj
 
že mu hercna neprdla, tolik pohybu po ránu....ještě takhle mít mimořádku na OOP.... :-)
  13.02.2007 07:36 jura
 
je vidět, jak si vás ten nadřízenej váží. Jste jen ovce pro výkon jeho funkce.
  13.02.2007 17:48 PROJEKT 1000
 
Začíná totalitní režim a těžká cenzura s vyhrožováním u potapějící se lodi jménem policie.
  12.02.2007 20:32 Občan na návštěvě u policisty
 
Ještě jsem na návštěvě u kamaráda policisty, který mi vysvětlil, že tuto diskusi stejně ministr něčte, a že má na této stránce jinde místo, kde odpovídá na dotazy. Našel jsem odkaz na Policie ČR, hasiči. Nemůžu tam ale můj dřívější dotaz ministrovi přepsat, protože nemám nějakou registraci. Prosím někoho, kdo tu registraci má ať tam přepíše můj dotaz psaný zde asi v 16 hodin. Děkuji. Jinak nálada je pořád pochmurná a kamarád polda není stále takový, jak ho znám z minulosti. Přeji vám všem hodně štěstí a pevné nervy.
  12.02.2007 20:17 nespokojený
 
Tak jsem dnes pobral výplatu a potvrdilo se co jsem čekal po 10 letech 15500Kč čistého to je opravdu vejvar.Hlavně že jste navýšili platy sami sobě a obyčejní policajti berou méně než v minulém roce.V minulém roce jsem měl stabilně průměr 18000Kč a po dnešku končím s veškerou prací u Policie a jdu od válu.Určitě já budu dělat zadarmo a vy se budete pakovat jako myši.Klacek na vás pánové tam na hoře.
  12.02.2007 18:40 prap
 
Hrstka policistů vyhrožuje protestem policistů
Hrstka policistů vyhrožuje protestem, ale dle návštěvnosti stránek je od 16.1. 07 zájem nízký !!!


Web je podivný, vlastník anonymně žebrá o finanční prostředky na svůj učet !!!

Vybírání poplatku je dle zákona velice sporný !!!

Společná diskuze o tématu je na :

Kdo to může todle napsat to je neskutečný.
  12.02.2007 17:39 výplatní páska
 
Tak jsem si dneska vyzvednul výplatní pásku.
7TT OHK-SKPV. Pro Hrušku s Jablkem upřesňuji, že loni jsem díky zrušeným výjezdům pro OHK před několika lety neměl žádné přesčasy, takže mohu vycházet pouze z holých čísel s následujícím výsledkem :
nový zákon versus starý zákon + 5%navýšení pro státní zaměstnance činí -200 (takže pane ministře + chytrý PP) a to nepočítám, že díky úsporám jsem přišel o čtvrtinu osobka a letos jsme dle sdělení velitelství (management u nás nikdy nebyl, poněvadž ten termín vyjadřuje úplně něco jiného, než co ti naši dělají) bez odměn, poněvadž tyto peníze jsou určeny na kosmetické dorovnání platů nižších tříd, které dopadly mnohem hůře (ale přece to veřejnosti nepřiznáme). Samozřejmě, že tarifem jsem šel nahoru, ale ten zbytek se asi nepočítá.
  12.02.2007 17:25 .
 
Bez komentáře
----------------------------------------

www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů. Samozřejmě je to zároveň ostuda celé policie. Tuto reklamu sponzorují občané ČR na své náklady, tzv. sponzorský dar pro PČR.
  12.02.2007 17:42 X1
 
Sinagl ? jo to byl ten primitiv ( nebo tak nějak ho nazvali ), který rušil shromáždění důchodců, kteří se pokojně sešli k nějakým proslovům a nikoho neohrožovali - holt fanatikové jsou nebezpeční a může se jednat o jakýkoliv směr fanatismu, vždy je třeba se mít na pozoru - radikální chování má jen krůček od pošlapání práv jiných.
  12.02.2007 17:51 xyxy
 
12.02.2007 17:42 X1
Šinágl není fanatik, ale člověk, který ukazuje konkrétně na špatnou práci policie, st. zastupců a justice. Shromáždění důchodců bylo shromáždění komunistů, vpodstatě protizákonné organizace, která je zakázána ve všech opravdu demoktatických státech. Primitivem ho nazval v podstatě šéf zločinecké komunistické strany Miroslav Grebeníček, který za to stanul u soudu, tento spor prohrál a musel se panu Šináglu omluvit.
Tolik pro upřesnění tématu.
  13.02.2007 08:11 X1
 
Nikdy jsem KSČM nevolil a volit nebudu, na druhou stranu jsem proti jakémukoliv zákazu této politické strány, neboť jen prezentace jednotlivých politických stran má přesvědčit o tom, která politická strana je pro občany to pravé ořechové a ne nějaké nucené zakazování. Zákaz této strany by byl je jenom důkaz strachu ze své vlastní neschopnosti a nutnosti si pomoci jinak. Tato strana má 12-13 % voličů tedy 12-13 % obyvatelstva, zejména starších voličů a přirozeným způsobem bude zřejmě časem menší základna voličů. Co bychom po zákazu této strany udělali s lidmi, kteří smýšlejí prokomunisticky - zavřeli někam do lágrů jako nebezpečné lidi ?
Chtěl bych zodpovědět a být poučen, který že to " skutečně " demokratický stát zakázal komunistickou stranu ?
Pane chce to více tolerance a demokratického myšlení - Pinochety nepotřebujeme.
  13.02.2007 18:44 XYXY
 
X1
S tím nesouhlasím. To si potom někdo založí stranu teroru, čí Fašizmu a také ji budeš tolerovat? Každá strana by měla být v mezích zákona a to KSČ není.
  13.02.2007 19:24 X1
 
Nevidím nic protizákoného na činnosti KSČM - protistátní činnost nedělají, terorismus nešíří ....... ať mají prostor přesvědčovat, jako jiné strany, tedy ať jiné strany ukáží čím lepším zaujmou voliče a proč například KSČM nevolit. To je moje poslední odpověď, dále již reagovat nebudu neb to nemá cenu.
  05.03.2007 10:58 Pol3
 
Stojím také plně za názorem X1.
  12.02.2007 17:16 adr
 
Vyplněná žádost o propuštění, oběhat doktory, povracet věci a tradááááá k 1.5.pryč.......po 12 letech sbohem....
  12.02.2007 22:28 PCR
 
Asi Tě budu následovat, já sice po 15 letech.
  12.02.2007 16:56 150
 
Každá hodina odsloužená do fondu 150 je důkazem neschopnosti vašeho nadřízeného.

Ivan Langer to vysvětluje chybami managementu, že odsloužili příliš mnoho přesčasových hodin. Místo toho tedy, aby byli postiženi nadřízení, pykají podřízení, kteří jen plnili rozkazy. Ministru vnitra lze doporučit, aby si přece jen svou strategii promyslel trochu lépe než říšský kancléř a ministr zahraničí Otto von Bismarck-Schönhausen, než ho nastupující císař Vilém II. donutil k rezignaci.
  12.02.2007 21:29 odpad
 
Ať se zeptají na ekonomických odd. jak celý rok škudlili a ke konci roku nás nutili do přesčasů v So. a Ne., aby to všechno utratili. V práci nás bylo v tu dobu tolik, že jsme o sebe klopýtali. během roku tak málo, že jsem se skoro neznali...