Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  02.04.2008 09:32 ještě chvilku policista
 
Ministr a policejní prezidium si nevidí na špičku nosu, protože nepravdivé, či hrubě zkreslené informace z policejní kampaně každý nově nastoupivší policista okamžitě prohlédne a zjistí, že firma nemá prakticky pro nováčky žádné výhody, které kampaň hlásá. Uvedu příklady taháků kampaně a k tomu dodám celé podmínky, za kterých je možno proklamované výhody získat.
1. Práce, která má smysl a pomáhá celé společnosti. Tato práce měla smysl kdysi, kdy policistů byl dostatek, sloužili rádi a působili jak preventivně, tak represivně. V dnešní době je policistů na základních článcí vlivem působení nového zákona o služebním poměru jako šafránu, takže tak tak stíhají věci evidovat a na nějaké prověřování a vyšetřování již tolik času nezbývá. Dnes na drtivé většině policejních útvarů již není ani hlavním kritériem objasněnost případů, ale nejdůležitější je věc ( podezření z trestného činu či přestupku ) jakýmkoli způsobem v co nejkratší lhůtě, jedno jest, zda ku prospěchu poškozeného. Dalším, v poslední době snad ještě důležitějším kritériem je správné plnění evidence trestního řízení, což je počítačový program, který policistům nejenže jejich administrativní práci neusnadnit a nezjednodušil, ale naopak veškeré administrativní úkony při práci v tomto systému trvají dvoj až trojnásobně delší dobu. Není se pak co divit, že ani policité, kteří ve službě setrvávají, se ke své policejní práci a k úkolům, které by měly být jejich prioritou, příliš nedostanou.
2. Garantované hmotné zajištění a kariérní postup.
Nově nastoupivší policista bude zařazen do 1 stupně 2 tarifní třídy k čemuž dostane zvláštní příplatek dle místa svého služebního zařazení. Poté absolvuje ZOP a vzhledem ke kritickému stavu policistů v Praze, bude po ZOP povinně zařazen jako tzv výpomoc na dobu tří měsíců do hlavního města. Pokud bude mít štěstí a na policejním prezudiu nedostanou, jak jsem již uvedl ke kritickému podstavu policistů v Praze, nápad tuto povinnou výpomoc hlavnímu městu o nějaký měsíc prodloužit, bude zařazen v místě bydliště v rámci okresu na útvar, který je vzhledem k personální situaci v nejzoufalejším stavu. Dostane 3 platovou třídu, kdy jeho čistý plat bude činit ( dle výše zvl. příplatku ) cca 14.000,-Kč až 16.000,-Kč. Toť vše, v tomto platu však je započteno 150 přesčasových hodin zdarma, veškeré příplatky za práci v noci, o dnech pracovního volna či svátcích, kdy svátky, pokud je zařazen ve směnném provozu ( což každý nováček rozhodně bude ) musí rovněž zdarma a bez jakéhokoli příplatku napracovat. Valorizace platů nulová. V letošním roce byla na valorizaci platů určena částka 1,5%, a to na nenárokovou část mzdy, což je osobní příplatek, zvláštní příplatek a odměny, kdy však na základní útvary policie ČR žádné finance na zvýšení zvláštního či osobního příplatku dosud nedorazily a finanční kvóta určená na odměny je nižší než v roce 2007. Tedy u policie proklamované zvýšení platů znamená prakticky v letošním roce jejich reálné snížení, troufnu si říci, vzhledem k inflaci, cca o 10 %.
3. Široké uplatnění dosaženého vzdělání a možnost dalšího vzdělávání .... Vzhledem k hlubokým podstavům, kdy nejvíce policistů je postrádáno na základních útvarech, pohotovostních oddílech apod., je nutno zalepit nejprve tyto personální černé díry. Nehledí se tedy na dosažené vzdělání a jeho případné uplatnění v rámci policie. Nejdůležitější je pro každého z vedoucích pracovníků udržet za každou cenu co největší počet policistů na svém útvaru, a to vzhledem ke skutečnosti, že jednou z důležitých součástí jejich hodnocení nadřízenými je personální situace na jejich útvaru. Vzhledem ke skutečnosti, že dle zákona o služebním poměru, pokud se policista chce přihlásit do výběrového řízení na vyšší místo, musí splňovat, krom jiných kritérií, také služební hodnocení nejméně velmi dobré. Vzhledem k výše uvedenému však celorepublikově jsou vedoucími pracovníky udělována policistům plošně hodnocení pouze dobrá a tímto krokem je prakticky plošně všem zablokován kariérní postup. Tedy přestože může být nově nastoupivší policista odborníkem na slovo vzatým na cokoli, na základě výše popsaného může zastávat celoživotně místo na hlídkové službě v nejnižší tarifní třídě.
4. Nadprůměrný plat.
Jak jsem již popsal výše, vzhledem k neplaceným 150 hodinám ročích přesčasů, neplaceným příplatkům, nepřetržité pracovní době, v mnohých případech dojíždění do místa zaměstnání, odloučení od rodiny či hrazení ubytoven, nechť každý zváží ještě k riziku daného povolání, zda plat ve výši cca 16.000,-Kč po absolvování ZOP je nadstandartní.
5. Ozdravné pobyty a lázeňská péče hrazené Policií ČR.
V dovětku ale již není uvedeno, že nárok vzniká až po absolvování 15-ti let služby. Dále zde není uvedeno, že vzhledem k nedostatku finančních prostředků vycházejí lázeňské pobyty v každém roce odhadem pouze pro 10 % policistů, kteří na ně mají nárok. Další absolvují tzv ozdravné pobyty, kdy mají v nějakém rekreačním zařízení Policie ČR, či zařízení se kterým policie uzavře smouvu uhrazen pobyt a stravu a je na nich, jak si svůj pobyt zorganizují. Tato forma ozdravných pobytů bude ale zřejmě brzy, vzhledem k nedostatku finančních prostředků a postupnému rozprodávání rekreačních zařízení Policie ČR nahrazena formou tělesných rehabilitačních aktivit, pod vedením bojařů v místě pracoviště, kdy si policisté po dobu 10 pracovních dnů v roce budou chodit pod vedením bojařů zacvičit. Pro nováčky však psát o ozdravném pobytu nemá smysl, neboť v současné době není u Policie ČR zřejmé co bude platit příští měsíc a ne za nějakých 15 let.
6. Rozvoj fyzických schopností policie ( má řadu sportovních zařízení ). Je pravdou, že policie má sportovní zařízení, ale rovněž je nutno uvést, že ne všude. Ale to, že možná budu mít možnost po pracobní době si někde zacvičit, asi není pro většinu oslovených hlavní prioritou náborové kampaně. Zvláště když jsou v současné době přijímáni takoví, kteří nejsou sto udělat při přijímacím řízení jediný klik, či shyb, o běhu ani nemluvě.
7. 6 týdnů dovolené pro každého policistu či policistku. Toto heslo náborové kampaně jako jediné je pravdivé. Ovšem, že by tato délka dovolené byla až tak extrémní oproti dovolené, které poskutuje řada firem v soukromém sektoru, nechám na uvážení každého.
8. Osobní příplatky a příplatky za vedení ... Je pravdou, že osobní příplatky mohou, dle zákona o služebním poměru dosáhnou výše až 50 % u nižších tarifních tříd a až 100% u vyšších tarifních tříd, avšak finanční prostředky na ně vyčleněné pro základní útvary či SKPV jsou mizivé. U drtivé většiny obvodních oddělení jsou pouze v řádu stokorun na každého jednotlivce. Tento stav panuje odedávna a není v dohlednu jeho zlepšení.
9. Za kvalitní a dlouholetou službu odchodné a výslužné dle zákona. To je pravda, ale nárok vzniká teprve po odsloužených 15-ti letech, kdy vzhledem k situaci u policie, ani déle sloužící policisté, kteří již mají na výsluhy nárok, po všech krocích vlády nevěří, že tato výhoda zůstane zachována. Jak jsem již uvedl, u policie v současné době není zřejmé co se stane za měsíc, natož za rok či 15 let.
10. Prppracovaný systém sociálních a kulturních benefitů jako vlastní rekreační zařízení, příspěvky na rekreace, stravování, penzijní připojištění, sportovní a kulturní akce a další . K tomuto bych chtěl uvést, že tyto benefity jsou hrazeny z fondu kulturných a sociálních potřeb, který však nikdy není nastaven podle potřeb policistů na nejnižších článcích, ale je direktivně nařízen shůry bez ohledů na požadavky policistů. Čili, přestože na základě celorepublikových pravidel čerpání FKSP je mnoho možností, jak tyto benefity žádat, u jednotlivých krajů je toto již odlošné, na základě toho, jak zástupci jednotlivých krajů, podotýkám, bez ohledů na potřeby policistů, o čerpání těchto prostředků rozhodnou. Jsou tedy kraje, kde je možno pouze získat jednou za x let příspěvek na dovolenou ve výši 10,-Kč ( já jej získal pouze jednou za 20 let služby ) a čerpání jiných výhod již není povolen. Jsou kraje, kde je přispíváno na penzujní připojištění měšíční částkou do 200,-Kč, avšak toto je opět vázáno kupříkladu na odsloužení 10 let. Jsou kraje, kde mají příspěvek na stravenky, kde mnohde však policie přispívá denně celých 7,-Kč ( slovy sedm Korun českých ) na jednu stravenku. Co se týče rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, tak tato rekreační zařízení jsou postupně rozprodávána, takže získat poukaz do takovéhoto zařízení bude v příštích letech pro řadové policisty již téměř nereálné.
Vzhledem k tomu, jaká hesla náborová kampaň propaguje, posuďte sami, zda se jedná o kampaň klamavou, či nikoli. Ale nechci nikoho od služby od policie zradit, není nad vastní zkušenost. Já jsem kdysi dávno, ještě za normálního stavu, pln elánu s radostí, tehdy ještě k SNB, nastoupil a po odpracovaných letech ve stavu, ve kterém se v současné době Policie ČR nachází a kam pod vedením současného ministra směřuje, s ještě větší radostí odcházím.
  14.02.2007 19:00 host
 
Komu není rady, tomu není pomoci . Ještě jeden hoste, Ty si myslíš, že ten kdo dostal namazáno si pročítá tuto diskusi a je večer v práci ? Uvažuj ...
  14.02.2007 17:55 y
 
Bez komentáře
----------------------------------------

www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů. Samozřejmě je to zároveň ostuda celé policie. Tuto reklamu sponzorují občané ČR na své náklady, tzv. sponzorský dar pro PČR.
  14.02.2007 18:04 pozorovatel z civilu
 
To co zde uvádíte pane, je práce našich politiků. Zpolitizování policie pro své zájmy a záměrné její oslabování. Kdybyjste jen trochu přmýšlel, musel by jste na to přijít. Jinak je to od vás trapné a ubohé, jak se zde prezentujete. Taky se vším nesouhlasím co zde čtu, ale na rozdíl od vás, se snažím policisty pochopit. Podle toho co píšete, tedy oháníte se www stránkama, moc nemyslíte. Asi vás to moc bolí.
  14.02.2007 19:01 x <hhh@centrum.cz>
 
Děláte si legraci???? Roubal, Kájínek a spol. za mřížemi=velmi dobrá práce policie...
  15.02.2007 10:20 xyxy
 
14.02.2007 19:01 x
Koukám, že seš další zasvěcenej! Nic o tom nevíš, ale blbě kecáš!
  14.02.2007 15:53 inspektor Bouše
 
Vážení kolegové, fandím všem, kteří mají v úmyslu 27.2. protestovat proti novému služ. zákonu. Věříte ale tomu, že tam budou i ti mladí policisté (25-30let) bez praxe z celorepublikových útvarů, kteří od 1.1.2007 se stali podplukovníky a mají 9-10 platovou třídu? Ptám se, jak se mohli tito policisté stát "elitními policisty" i bez příslušného vzdělání a hlavně praxe? Zřejmě měli včasné informace a dobré kontakty nebo strýčky, kteří jim včas místečka do konce r. 2006 obstarali. Zřejmě tady je ta nová generace policistů, která bude s nasazením života bojovat proti mafiím, korupci, organizovanému zločinu apod. Kdy a kde ale získají zkušenosti, aby byli schopni se orientovat v prostředí různých gangů a zločinných spolčení? Kolik let trvá, než se policista zorientuje ve svém (třeba okresním) městečku? Rád se na to podívám a počkám. Obávám se, že tato firma (PČR) brzy vyhlásí konkurz. Jen aby to nezařizoval soudce Berka. Přejí poctivým a slušným policistům (bez ohledu na délku odsloužených let) hodně zdaru a úspěch při protestu. Váš bývalý kolega.
  14.02.2007 19:08 propady peněz
 
Když nepravosti tak jen pro někoho, když cukr taky jen pro někoho.
  15.02.2007 15:16 ještě sloužící
 
ano tímto bych chtěl všem 23,24,25 i 26 letým podplukovníkům na útvarech z celo-republikovou působností popřát mnoho pracovních úspěchů, protože věřím, že jsou to ti "vyvolení", kteří tu policiji jednou spasí, a vy bývalí majoři, kapitáni, tak jim to kurva už přejte
  14.02.2007 15:51 MANIFEST 361
 
http://www.novinky.cz/krimi/policiste-sepsali-manifest-proti-slu zebnimu-zakonu_109329_15gfn.html
  14.02.2007 18:06 host
 
Tak budete dlouho manifestovat, až nebudete mít nic, otevřte oči a podívejte se realitě do očí. Chcete novelu třistašedesátjedničky ? Budete ji mít, ale určitě ne k lepšímu, Vy nevíte, že stát musí šetřit a současná vláda to myslí smrtelně vážně ! Kdo chce víc nebude mít nic ..... A Vy hlupáci k tomu dáváte šanci ...
  14.02.2007 18:11 taky host
 
Hoste, asi máš pravdu. Nová vláda bude šetřit a utahovat nám opasky. Myslím nás ostatní, ne jen policisty. Musí šetřit, aby si mohli přidat a vyžírat tento stát.
  14.02.2007 18:54 ještě jeden host
 
Hoste ty mě připadáš,že sedíš na své kanclíkovksé židli,surfuješ si v práci po netu..dostal jsi pěkně namazáno...a teď se bojíš,že Ti uberou..že mám pravdu:))
  14.02.2007 19:12 pro hosta
 
Jasan! Chcem aby stát šetřil!!!! Naši poslanci doufám také! V tom případě bude můj utaženej opasek mít smysl! Pokud tu jen štengruješ do policajtů, tak jdi do háje! Na policajty si vyskakuješ, to je v kurzu viď? Rejpni si do poslanců, do vojáků! Vždyť stát je ve srabu a musí šetřit! Když šetřit, tak všichni! I ty, i já, prostě všichni!
  14.02.2007 20:19 propady
 
NA POLICAJTECH SE V TOMTO STÁTĚ ŠETŘILO CELÁ LÉTA. NENÍ MOŽNÉ ČEKAT, JSME NĚCO MÉNĚ NEŽ ARMÁDA? PRACUJEME SNAD MÉNĚ NEŽ ARMÁDA? MÁME SNAD MÉNĚ SCHOPNÝCH A VZDĚLANÝCH LIDÍ?
  14.02.2007 21:27 ccc
 
Také pro hosta :

Víte o tom, že od 1.1.2007 si z celého spektra státem placených lidí vzali jako cíl odrbat finančně a i jinak jenom příslušníky bezpečnostních sborů ? Pokud by stát na tom byl natolik špatně a řekl by všem stejně - tedy méně všem státem placeným a pod., tak bychom asi museli uznat jistou logiku věci. Ale za nastálého stavu, to co nám od nového roku připravili - hrozně mě vadí to feudalistické přemýšlení, že nezaplatím za pracovní dobu a řeknu přijdeš zadarmo do práce- Přečtěte si záznam z jednání prezidenta EUROCOPU v ČR, který byl německým policistou, kdy si nedokáže představit, že by německý policista pracoval zadarmo, tedy těch našich 150 hodin zadarmo. Kterého vola mohlo tohle napadnout při " tvoření " nového zákona tam dávat nějakých 300 hodin zdarma a potom slevit na 150 hodin zdarma. Toto je celé v duchu doby před rokem 89, kdy byl fixní plat bez ohledu na čas ztrávený ve službě. Snad je rok 2006, žijeme snad dle jasného pravidla - za vykonanou práci náleží spravedlivá odměna - nebo si zde jen hrajeme na zaručená práva daná ústavou ?
  14.02.2007 21:30 ccc
 
Rok je samozřejmě 2007, měl jsem namysli, že to nakonec v roce 2006 nechali projít až do účinnosti přes avízo, že s tím chtějí něco udělat.
  14.02.2007 14:36 jura
 
http://zpravy.idnes.cz/policejni-nespokojenci-sepsali-manifest-3 61-f2l-/domaci.asp?c=A070214_111940_domaci_ton
  14.02.2007 14:12 jura
 
Podívejte se na stránky policisty a rozhodnutí nejvyššího správního soudu u vojáka z povolání. Je to hříčka slov, ze které vítězně voják rozhodně neodchází. Týká se to zejména výsluhy.
  14.02.2007 14:23 jura
 
opravuju
http://www.vysluhoveprispevky.estranky.cz/
  14.02.2007 13:26 Realista
 
V první řadě, díky iniciativě za zorganizování setkání na půdě PA v Praze. Alespoň něco málo se podařilo.
Dnes sem píši ale z jiného důvodu. Položil si již někdo otázku, co bude pak, co bude následovat a jestli jsme schopni celou věc dotáhnout perfektně až do konce? Tím mám na mysli, že celé toto spontánní hnutí totiž zatím nedělá nic jiného, než že se snaží odstranit pouze následky něčího velmi špatného jednání. Nikdo už se ale nezabývá, kde je příčina toho všeho.
Jak zde bylo již několikráte uvedeno, celý paskvil v podobě z. č. 361 nevznikl sám do sebe. Ten vznikal postupně v poslanecké sněmovně na základě lobování našeho vedení, které mělo zájem, aby tento zákon vyhovoval pouze jim a případně jejich rodinným příslušníkúm.
Předem předestírám, aby mne někdo hned nechytal za slovo, že nyní vůbec nemluvím o poctivých řadových policistech, sloužících již za doby totality. Mluvit chci o těch starších, rádoby policistech, kteří se dnes vznešeně nazývají management. Jak zde bylo již uvedeno, mnozí z nich mají vysokké školy VB, dokonce se někteří honosí titulem Judr. Ano, tzv. maturity a VŠ z rozkazu, kde byly nejdůležitějšími předměty VUML a ruština. Všimněte si prosím, jak jsou tito jednotlivci adaptabilní na nové prostředí. Po revoluci se na chvíli ztáhli do pozadí, aby se pak po přehnání bouře opět vrátili na výsluní. A dnes? Dnes jsou zase hezky spokojení, neboť si připravili krásný zákon, který jim mimo jiné zajišťuje nádherné platové podmínky a navíc jim dává do ruky zbraň, pomocí které mohou naprosto nekompromisně zničit kohokoli z podřízených, který by si náhodou dovolil tento stav kritizovat.
Víte, připadá mi směšné, kdy na jedné straně v naší zemi se všichni politici ohánějí nutností všech lustračních osvědčení a já nevím čím ještě vším, a na druhé straně v silovém resortu MV nadále pracují tito lidé na vysokých vedoucích funkcích. Na jedné straně zde máme úřad pro vyšetřování zločinů komunismu, a na druhé straně bolševici v ilegalitě páchají (minimálně morální) zločiny přímo ve vedení MV. Copak si již nikdo nevzpomíná, jakou úlohu měly bezpečnostní složky za totality? Především udržet lidi této země na uzdě. A jestli si někdo myslí, že se tito lidé po revoluci změnili, pak se šeredně mýlí. Dokazují to minimálně svojím arogantním jednáním a činnostmi ve vedení policie.
Proto na závěr malá úvaha. Snad se mi alespoň trochu podařilo poukázat na jednu z hlavních příčin dnešního stavu u polcie. Pokud se totiž tyto lidi nepodaří postupně odstavit od jejich pozic, muíme počítat s tím, že budou i nadále škodit a maximálně se tak starat pouze o svoje výhody, popřípadě o výhody nově nastupivšího příbuzenstva na uvolněná lukrativní místa.
  14.02.2007 17:36 JUDr.
 
Soudný člověk může s tebou souhlasit asi tak s tím, co je uvedeno v prvním odstavci. Potom s mafií rodinných klanů u PČR a mlíčňácích s jakoukoliv VŠ, deroucích se bezohledně na vedoucí místa. Jinak jsou to samé polopravdy. O těch školách z rozkazu a nejdůležitějších předmětech se nemá cenu s tebou bavit. To napsal člověk který o tom nemá ani páru, nebo vědomě lže. Přeber si to.
  14.02.2007 17:45 ?
 
Možná kolego,
co je to morální zločin? Copak asi ty víš jakou úlohu měly bezpečnostní složky za totality? Dopravka, kriminálka, obvoďáci a podobně. Nepleteš si to všechno dohromady?
  14.02.2007 19:25 realista for JUDr a ?
 
Na vysvětlení. V žádném případě nechci celou věc bagatelizovat a házet všechny do jednoho pytle. To určitě ne. Mám však takový dojem ( sloužím již dosti dlouho ), že ti schopní z řad starších, byť sloužících ještě za totality, již dávno odešli a hravě se uživí v soukromém sektoru. Nepatřím zrovna k těm nejmladším a nejsem vysokoškolák. Zdůrazňuji to proto, aby si někdo nemyslel, že jsem mlíčňák s jakoukoli VŠ, deroucí se na vedoucí místo. To vůbec ne. Jenom zde chci poukázat na fakt, že dosavadní stav u policie neumožňuje novým mladým, vystudovaným lidem (až na protekční vyjímky ) ukázat, co v nich je. Tím vůbec nekladu rovnítko mezi porevolučními vysokoškoláky a automatickým nárokem na různé funkce. Ale proboha, proč těmto lidem někdo nedá šanci ? Tím mám na mysli šanci v podobě jasných pravidel o možnosti zúčastnit se, po dosažení určité praxe, celého procesu řízení naší firmy. Nikde není napsáno, že na těchto funkcích pak již musí navždy zůstat. Prokáže-li se v praxi, že tento není shopný, příjde jinný. To pak přináší i konkurenční prostředí a zároveň tlak, aby se i vedení snažilo plnit si své povinnosti co možná nejlépe. Současný stav akorát vyhovuje našim " dinosaurům " a vůbec je nemotivuje, aby se alespoň pokusili se současnou situací něco dělat. Spíše naopak mají tito zájem současný stav spíše zakonzervovat. Z jejich pohledu je to vcelku pochopitelné. Jen na dokreslení, ještě jsem si na tomto fóru nevšiml, že by někdo z těchto z lidí, jichž se celá věc týká ( až na pár čestných vyjímek ) poukázal na nemorálnost nového sl. zákona, natož aby nás, obyčejné pěšáky, v našem snažení podpořil.
Ještě jedna věc pro " JUDr ". Píšeš zde, že o tom nemám ani páru, nebo že dokonce lžu. Nechci se s tebou přít, kdo má pravdu a kdo ne. Bohužel s lidmi o kterých zde píšu, přicházím skoro každý den do styku. To, že mám na drtivou většinu z nich takový názor, za to si mohou sami. Nemá cenu tu rozvádět jejich odbornou zdatnost, ale jim chybí v mnoha případech i všeobecné znalosti z lidského života vůbec a fundamentální prvky slušného chování.
V čem pouze abnormálně vynikají, lze nazvat zupáctví a absolutně arogantní přístup k jakýmkoli jiným názorům, než jsou jejich. Takže nevím, kde je chyba.
Pro "?". Morálním zločinem mám na mysli hlavně následující.
Píšeš zde, že nevím jakou úlohu měly bezpečnostní složky před revolucí. Víš, není mi již pět let, abych si tuto dobu nepamatoval. Chceš mi tvrdit, že funkcionáři z této doby byli vybíráni jen a pouze na základě svých vynikajících schopností a vědomostí ? Přeci musíš vědět, že v této době na prvním místě byla naprostá oddanost jedné straně, politická angažovanost a bezvýhradná poslušnost. Na odbornou zdatnost a lidské morální vlastnosti se hledělo až v druhé řadě. Dle mého názoru, lidé kteří se na vedoucích funkcích na tomto systému podíleli moc dobře věděli, co za jidášský groš dělají. Dnes tito lidé o tom neradi slyší a pomalu by chtěli, abychom na tuto dobu zapoměli. Jim totiž chybí jakákoli sebereflexe. A argument, že za nic nemohli, že pouze plnili rozkazy, to zní trochu lacině. Tyto argumenty v historii již zazněly, akorát v jinných souvislostech a v jiné době. I v této měl každý možnost volby. Bylo to pouze otázkou osobní odvahy. V tom já právě vidím výšše zmíněné morální zločiny.
  14.02.2007 23:45 nová generace
 
for realista

Pane kolego, zrovna tak jako ty se díváš na své starší, nebo stejně staré soukmenovce na vedoucích místech, tak se má generace dívá i na tebe. Tys také sloužil minulému režimu, bral za to mrzký žold. Hlídal partajní sjezdy a takto svou službou zajišťoval volný průběh stranických akcí. Možná žes byl i v KSČ jako drtivá většina z vás. Takže prosím, zabal si kufr a vypadni. Rentu bych ti nedal, aspoň bude na naše platy. Školu taky nemáš, tak co zde ještě pohledáváš.
  15.02.2007 08:18 ealista for nová generace
 
Tak poslouchej, ty trumbero. Osobně jsem k policii nastoupil v devadesátých letech, takže žádná spolupráce se soukmenovci u mne nepřipadá v úvahu. Další věc. Vysokou školu jsem dělal za vlády právě tebou zmiňovaných soukmenovců, kdy mi tito znemožnili školu úspěšně dokončit.
Nevím, kdo jsi a kolik ti je let, ale v mých očích jsi směšný, když zde vystupuješ pod jménem nové generace a všechny hážeš do jednoho pytle. Přečti si pozorně mé příspěvky a zjistíš, že já nekritiziji všechny lidi paušálně a už vůbec bych si nedovolil uplatňovat zde kolektivní vinu, já jsem mluvil o konkrétních lidech a s tím si myslím většina mých kolegů souhlasí, alespoň co je mi známo.
  14.02.2007 13:12 nejmenovaný
 
Tak jsem dámy a pánové dostal tu zázračnou výplatu.To je hnus jako trus.V loni jsem měl průměr 18100Kč a moje první výplata je jak jsem předpokládal 15500Kč.Takže konec všem pracovním výkonům a já osobně končím.Sbohem pane dementní ministře a prezidente
  14.02.2007 20:40 svinstvo 361
 
PROPADY JSOU DOST PATRNÉ V NEJNIŽŠÍCH TŘÍDÁCH, ALE NAOPAK ZA VODOU JSOU PANÁČCI NA FUNKCÍCH A POSTECH.
  14.02.2007 09:43 to je pravda
 
PRO VŠECHNY (Lukáš Heinz PMJ Praha, 13. 02. 2007 )
Všechny názory co jsem tady kdy napsal byly mé názory soukromé. Říkám to proto, aby nikdo nepochyboval, že názor, který tady teď vyslovím není oficiálním názorem NOSP ani Iniciativy. Nesmírně si vážím aktivity Iniciativy zvlášť když vím, jaký strach ze sankcí u mnoha kolegů budí jen pomyšlení na odpor vůči nadřízeným. Nesmírně si vážím Milana Štěpánka za to že dokáže být diplomat i v nejvypjatějších situacích a z každé situace vytěžit maximum pro policisty, zvláště když je srozuměn s tím že politici se kterými jedná neříkají nikdy úplnou pravdu. Já nemusím být diplomat, protože s politiky nejednám, jsem jen předsedou malé základky NOSP a především policistou PMJ. Když jsem před třemi lety kolegům tvrdil, že počítají s našimi hromadnými odchody a proto dají naše pravomoce armádě nikdo mi nevěřil. Když jsem před třemi měsíci tvrdil kolegům, že někteří z nich mohou jít s platem dolů, nikdo mi nevěřil. Mnoho kolegů si myslí a i těch bývalých, že rozhodnutím politiků uniknou nějakým kouzelným způsobem. Přitom všichni víme, že názor politika je pružnější než guma u trenýrek. Dokáže se se otočit milionkrát a pořádně šlehnout do nejcitlivějšího místa. Pokud pan ministr nyní tvrdí, že nikdy nesáhne na výsluhy, může za měsíc tvrdit pravý opak. Mnozí kolegové si myslí, že odejdou s výsluhou do civilu a uniknou tím osudu ostatních. Ovšem nikdo jim nikdy nezaručí, že výsluhu mohou pobírat i v budoucnu. Veřejnosti jsou naše výsluhý trnem v očích, ta nás nepodpoří. A že je to jinde tradicí a zvykem. To české politiky nikdy moc nezajímalo. Ani bývali ani současní kolegové, kterých se zákon 361/2003 Sb. týká neuniknou společnému osudu. Ať se schováte na jakékoliv místo, ať již jste v civilu nebo tam odejdete nikdo jiný než VY SAMI se nezasadí, abyste žili né živořily, aby vám zůstalo alespoň něco málo výhod, které máte. KDO SE O NIC NEHLÁSÍ NIC NEDOSTANE. Rozpočet téhle země není velký a největší kus si vždy urvou ti co jsou nejblíže a ti co nejvíc křičí. TAK PŘIJEĎTE TEĎ A KŘIČTE, PROTOŽE PAK UŽ MŮŽETE JEN PLAKAT.
  14.02.2007 11:37 Drak
 
Souhlasím s tebou ve všem.Když se nezasadíme o svá práva teď tak už nás nikdy nebudou brát vážně.
  14.02.2007 17:56 J.X.Š.
 
S tím cos napsal se nedá NESOUHLASIT, je to pravda od prvního slova do posledního. Slovo politika v této republice nic neznamená, je to míň než pšouk. Když se člověk podívá do novin, tak vidí tu bídu. Kdo z nich je čistej a není namočenej v nějaké křivárně a proto potřebují policii slabou a nemohoucí. Proto to horečné obsazování vedoucích míst lidma bez zkušeností a nucení k odchodu policistů zkušených.
  14.02.2007 19:47 ja13
 
Slova, která zazněla výše, jsou svatá pravda! Páni kolegové, zamyslete se nyní nad svojí situací, která nastala dnem 1.1.2007. Není to jen to, že vykonáváte tu nejšpinavější práci - myslím Vás, kteří jste v přímém výkonu služby ( byl jsem taky 15 let) a šli jste s platem dolů. Ale je to i skutečnost, že budete marodit, budete čerpat ŘD, OČR.... a o toto se Vám bude krátit základ a peníze půjdou dáme dolů. Je to i o tom, že dneska se bojíte podat si odvolání - páni ředitelé totalitní přežívavci na vás činí nátlak a Vy ze strachu své odvolání stáhnete. Ale že pan ředitel si sexuálně špásuje v pracovní době se svoji personalistkou, to je normální za prachy daňových poplatníků??? Že jako management PČR pracují lidé, kteří jsou jen figurky a o ničem nerozhodnou a že na krajských správách se 50% lidí kope do z odpuštěním prdele a vymýšlí voloviny..... Něco s tím nyní dělejte, DEJTE VĚDĚT svůj názor ven, NEBOJTE SE! Nebudete vystupovat jako jednotlivci, jako síla!!!! právě posloucám i zprávy o dnešní demonstraci lékařů.---- nebojí se a dosáhnout svého - nyní výrok - NEVZDÁME TO JEN TAK! takže toto heslo si dejte i Vy,ale ne jako frašku,ale jako skutečnost! Veřejnost i policiti Vás potřebují! V jednotě je síla a jedině tak něco dosáhnete. Jsem Váš bývalý kolega, vím o co goou a jednoznačně Vás podporuji. Jestliže mě na vaše setkání pustí, dojedu taktéž. Vždyť i mě jde o věc, o moje a i vaše budoucí výsluhy a jejich výši. DRŽÍM PĚSTI a PŘEJI ÚSPĚCH!!!! bývalý kolega z Vysočiny
  14.02.2007 09:40 ,,
 
Přátelské setkání příslušníků BS

-

27.2.07 v 13.30 hod. v objektu PA Praha



Převzato dne 14.2.2007 z http://www.policista.estranky.cz/

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



Web pro všechny bývalé příslušníky bezpečnostních sborů České republiky, kteří ukončili služební poměr dle ust. zákona č. 186/1992 Sb. - o služebním poměru příslušníků Policie České republiky.
Zde můžete prezentovat své názory na celou problematiku valorizace příspěvku za službu a popřípadě se kontaktovat za účelem podání hromadné žaloby na Ministerstvo vnitra ČR v případě zamítnutí odvolání proti rozhodnutí o valorizaci příspěvku za službu.