Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  17.08.2009 10:44 Blažena Čekovská <cekovskab@seznam.cz>
 
Vážený
k odpovědi o mušce vletnuvší do ucha nelze než gratulovat . Čekovská
  17.08.2009 09:54 Jakub
 
Chcete poznat, které politická strana je nejlepší?www.situace-politika.webnode.cz Jen jedina politicka strana stoji za to, aby jsme ji podporovali a volili.
  16.08.2009 21:31 SOS
 
JE NA ČASE ODEJÍT A ZHASNOUT TADY UŽ LÉPE BYLO.............
  16.08.2009 21:07 Morava
 
for J.M. já Vám moc děkuji za názor. Bohužel jsme byli označeni za stejnou osobu, ale jen my dva víme, že vyjadřujeme svůj názor na věc a přitom se neznáme. Jen mě to utvrdilo, že UBS není odborová organizace, ale spolek primitivních lidí, kteří si hrajou na chytráky. Neberou argumenty a tlačí před sebou ten svůj hnůj nesmyslů. Ten kdo přispívá těmto chudákům na jejich plácání lituji. Takhle ne UBS takhle opravdu ne a pan Štěpánek má náskok. Tyto stránky čte spousta policistů a naštěstí se tu nemažou!!!!! Miloši a spol. styďte se, chudáci!!!
  16.08.2009 21:40 XXX
 
Moravo dokaž, že nevystupuješ pod několika nicky a všichni ti zatleskají. Je totiž s podivem jak osoba vystupující pod nickem "Ó, Morava, J.M., Sparta, a několik dalších píší jako přes kopírák. Nezdá se ti to taky zvláštní? Nebudu nikoho obhajovat, ale ani na nikoho plivat. Každý má nárok na svůj názor. Mám za to, že k nějakému mazání již na stránkách UBS nedojde. Souhlasím ovšem aby se mazali všechny příspěvku s vulgárními výrazy.
  17.08.2009 05:24 Morava
 
Dokazovat? Nemám proč.
  17.08.2009 16:39 J.M.
 
také nevidím důvod dokazovat, že jsem někdo jiný. Přirovnání s nickem "Sparta" atd., se mě docela dotýká. Pokud jste tak moudří na stránkách UBS tak se stačí podívat na IP adresu. Jinak jsem policista, který aniž by využil svoje postavení poznal práci policie :-(
  16.08.2009 17:10 kolaps
 
Již několik týdnů putuje mezi policisty a dalšími lidmi e-mail s originálním zvukovým záznamem instruktáže, kterou poskytl hodonínským policistům jejich nadřízený. Vulgární nahrávku předali policisté Právu.
  16.08.2009 17:14 Valerie
 
Jak to těm mladým rychlokvaškám bez praxe jinak vysvětlit.
  16.08.2009 18:52 Pavel
 
Teď to mají velitelé o to horší,protože žádný nováček z Langerova náboru nebyl na vojně
  16.08.2009 21:30 May day
 
To jsou ty mizerné a rychlé nábory všeho posbíraného smetí.
  16.08.2009 21:34 XXX
 
Vedoucí by si neměl dovolit to co zaznělo z nahrávky instruktáže na oddělení v Hodoníně. Na druhou stranu je rozhodně lepší když mě vedoucí za něco co po-s-eru zdrbe jako sysla a vysvětlí mi problém, než aby mi dal flastr. Ono zase ale když policista udělá špatně prohlídku osoby, tak se taky nemusí dožít konce směny. Kdo to zná, tak ví o čem mluvím. V každém případě bylo obojí špatně. Vedoucí neměl být tak sprotý a policista neměl tu nahrávku pustit do médií. V obou případech je to na docela slušné potrestání za porušení kodexu policisty. Závěrem ŠPINAVÉ PRÁDLO SE PERE VŽDYCKY DOMA.
  16.08.2009 12:37 nejmor <nejmor@seznam.cz>
 
Pane Langere,
běžte, pěkně Vás prosím, z politiky pryč.
O to Vás žádají všichni slušní lidé.
Utíkejte, jestli ne, tak vidly do řiti.
  16.08.2009 14:17 Modrybatuzek <evrisendi@seznam.cz>
 
Jestli je to tak, tak tedy všichni ti slušní lidé nebudou volit ODS, a pak bude muset odejít:-), potíž je, že ODS lidi volí, a proto pan Langer naštěstí zůstane:-).
  16.08.2009 10:49 hijack
 
00978021 http://www.rozhlas.cz/radio_cesko/portal/ rozhovor s ministrem Janotou 256 miliard státní dluh.....jenom aby se v říjnu po volbách nezačaly rušit renty v rámci úsporných opatření :(
  16.08.2009 17:11 debakl
 
Tak odejdou naprosto všichni a tato instituce se naprosto rozpadne!
  16.08.2009 18:54 Pavel
 
Myslím si,že renty se do konce roku opravdu očešou,ale už beze mě!!!
  16.08.2009 19:40 fgh
 
Sníží se nadstandartní platy sloužícím policistům o jednu třetinu a využije se 150 hodin nadpracovat zadarmo, tak jak je to ve služebním zákoně. Tudíž renty zůstanou jak byly s tím rozdílem, že se na začátku roku 2010 budou valorizovat.
  17.08.2009 08:19 radar
 
Dobrý. Já už mám 300 přesčasovejch. Co dál?
  16.08.2009 10:20 rentiér <ladislav.marek@volny.cz>
 
Zdravím všechny poctivé lidi. Poslechl jsem si citovanou nahrávku vedoucího směny. Vedoucí vyžadoval jenom to, co mladí kolegové mají dělat. Neštěstí je v tom, že drtivá většina zkušených policistů v přímém výkonu odešla. K tomu pánovi k citaci" snížit všem platy a strop výsluh". Nevím, zda by byl on sám ochoten pracovat bez příplatků, nadělávat svátky, když se slouží tak zadarmo, a že jich je hafo. Dále odpracovat 150 hodin zadarmo. Nasazovat život a zdraví ve službě, též po práci . Zákonodárci schválili zákon č. 361/2003 Sb, strop výsluh nebyl určen. Každý , koho by se to týkalo, by to využil. Pochopitelně zkušení policisté využijí přechodné období a odejdou po 10 letech do civilu. Nevím, která moudrá hlava vymyslela, že se nebude v novém zákoně počítat do zápočtu na výslužku vojenská služba. Je zde cca 20 let po roce 1989, mladí policisté vyrostli v tom vysněném kapitalismu. Vůbec vedoucím všech stupních v přímém výkonu práci s mladými kolegy nezávidím. Interní problém by se neměl ventilovat, je to vše smutné. Drtivá většina policistů dělá svoji práci poctivě. Nechtěl jsem zde psát, ale nedalo mně to. Každý z provokatérů si tuto práci může zkusit.S pozdravem rentiér.
  16.08.2009 14:20 souhlasím
 
neboť z celých prázdnin jsem měl 1. jedinej víkend volný jinak jsem pořád v práci,a co se týče těch 150 hodin,tak to není,jelikož si musíš nadělávat i svátky,tak to dělá 230 hodin,což je naprostý fakt a šílenost,když tě vedoucí o vánocích pošle do práce a děláš to do 150,a poté si musíš ten svátek napracovat,jelikož ti to ekys zpočítá...a co se týče rent,jenom zase v čechách závistivci kecaj,ale ono je to všude na světě,že mají policisté výsluhu.
  16.08.2009 16:55 J.M.
 
výsluhy byly i před rokem 89. Jsou zavedeny ve většině státech. Pokud se nepletu tak stát získá peníze né zrušením výsluh, ale zvednutím daní. Jinak co se týče 150 hod. odpracovat zdarma - před novým zákonem většina policistů měla za rok navíc 100 přesčasových hodin a to neplacených. Smutné je však, že legislativně je toto posvěceno :-(.
  16.08.2009 17:12 sbor laiků
 
Těžko se pracuje s mladými policisty, když jsou ve škole pár měsíců a slovo vojna je jim cizí jako profesionalita.
  16.08.2009 19:46 Ronin
 
Sice nemám rád používání vulgait, ale s některými novými kolegy to jinak nejde než je každou šichtu pucovat.
  16.08.2009 09:33 UBS ostuda
 
odborových svazů, cenzura řádí a svoboda slova???? Na co si hrajou. Čí jsou to loutky??? Pane Langer generační špunt nestačí, chce to hlouběji hodnotit a věřím, že přijdete na zajímavé věci.
  16.08.2009 10:16 J.M.
 
je velice ubohé mazat příspěvky, které nejsou vulgární jen díky tomu, že vyjadřují jiný pohled na věc, nebo vlastní zkušenost pisatele. Navíc mi nedá napsat, že ten kdo je maže (na veřejně prezentovaných stránkcáh organizace) není schopen a ani to zřejmě neumí v rámci svojí asi chabé inteligence, věcně argumentovat nebo přijmout i jiný názor a umět se i o něj obohatit stejně tak, jak to dělal i dělá minulý ministr vnitra - přesto, že nejsem jeho příznivec. Nedivím se , že vtipy o policistech mají stále stále živnou půdu a část policie je organizací lidí, jejichž osobní postoj k občanům je změněn jejich ubohou nadřazeností, která je v jejich vědomí domněle a uboze vytvořena iluzí uniformy.
  16.08.2009 21:06 Morava
 
for J.M. já Vám moc děkuji za názor. Bohužel jsme byli označeni za stejnou osobu, ale jen my dva víme, že vyjadřujeme svůj názor na věc a přitom se neznáme. Jen mě to utvrdilo, že UBS není odborová organizace, ale spolek primitivních lidí, kteří si hrajou na chytráky. Neberou argumenty a tlačí před sebou ten svůj hnůj nesmyslů. Ten kdo přispívá těmto chudákům na jejich plácání lituji. Takhle ne UBS takhle opravdu ne a pan Štěpánek má náskok. Tyto stránky čte spousta policistů a naštěstí se tu nemažou!!!!! Miloši a spol. styďte se, chudáci!!!
  16.08.2009 09:29 To stojí za to
 
Většina z Vás by se opravdu v civilu neuživila a moc dobře to víte. Pane Langer zařídit strop výsluh a snížit platy.

http://www.novinky.cz/krimi/176399-instruktaz-hodoninskych-polic istu-byla-plna-vulgarit-sef-se-omluvil.html
  18.10.2009 18:38 souhlas
 
Měl by být strop výsluh na 10 000 Kč,-, s tím souhlasím a platy policistů by se měli snížit tak jak píšeš aspoň o 40 procent, tak jak to je s platy v soukromém sektoru.Vždyť státní zaměstnanec je placen z daní dělníků a v době, kdy hospodářství upadá musí zákonitě i upadat platy státních zaměstnanců. To je přece logické. Takže příští balíček na rok 2011 bude snižovat platy státním zaměstnancům o 36 procent, už je to v návrhu a tak je to správné. To je správná cesta z krize ven.