Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  02.02.2007 16:18 Poldík
 
Sice trošku víc odeběhnu od tématu,ale vzhledem k tomu,že tuto diskuzi čtou i civilisti a defacto lidé,kteří potřebují naši práci,budu rád ,když si přečtou můj příspěvek.Týká se toho,jak si skoro každý stěžuje na to,za co mají dostat policisté přidáno,když skoro vůbec nejsou vidět v ulicích.Bohužel souhlasím stím, že na ulici potkat někdy policistu je skutečně zázrak,ale NIKDO !!!! NIKDY !!!!! A NIKDE !!!! nenapíše proč tomu tak je.
1.aspektem je , že je nás skutečně málo.A to se nedá změnit ze dne na den a díky novému zákonu bude situace daleko ,daleko horší.Nikdo z těch ,kteří na policisty nadávají,že se flákaj a podobný řeči,k policii dobrovolně nenastoupí. Stali by se okamžitě těmi terči pomluv také.Jednodušší je nadávat a nic proto nedělat.
2.aspektem a skutečnou realitou je,jestli pak skutečně občané vědí jakou práci MUSÍ !!!!! v rámci výkonu služby ten zbytek policistů co ještě na té ulici zůstali,skutečně vykonávat. Zná někdo z vás pravdu o tom, jaká je náplň práce běžného poldy ??? Já vám to povím.
Nejdůležitější prací policisty je přebujelá administrativa,psaní stohů papírů a nic jiného. Dennodenně ,když nastoupí hlídka např.v Praze na denní službu,která je většinou od 08:00 hod do 20:00 hod.první co ráno u šéfa vyfasují,je několik doporučených dopisů od obvodních soudů,které policista povinnen doručovat.V tu chvíli je degradován na poštovního doručovatele. Několikrát za směnu musí oběhnout tyto adresy a zkouší najít člověka,kterému je dopis do vlastních rukou určen. Na všechno musí samozřejmě psát výsledek šetření a obálku.Není žádným tajemstvím,že když jednomu a tomu samému soudu odepíšete, že pan XY na uvedené adrese již 5 let nebydlí,vůbec se nedivíte tomu, že další měsíc přijde jedna a ta samá žádost o doručení znovu. A teď si zpočítejte kolik měsíčně hodin stráví policista touto bezvýznamnou činností,místo toho ,aby hlídal na ulici.
Další lahůdkou je když policista několikrát za den vykonává funkci likvidátora pojišťovny. Ten kdo to nezná,nepochopí,kolik času se strávilo např. nad všemi možnými oznámeními,které byli po nedávné vichřici,jednoznačně docházelo ke škodě na majetku vlivem povětrnostních podmínek,ale na vše museli psát tuny papíru obyčekní policisté.Jakoby nestačilo,aby si k tomu vyjížděli sami pojišťovny.
Dalším nesmyslelm je např. nahlášení ztráty RZ (SPZ)Chápu , že se každý bojí zneužití-je-li RZ skutečně odcizena a někdo si na ní u benziny natankuje plnou,ale oznámení by stačilo udělat na příslušném odboru a ne prostřednictvím policie. Kvůli takto banálnímu oznámení policista vypíše klidně i 14 A4 papíru a to nepočítám ohledání místa činu a fotodokumentaci. A takto bych mohl pokračovat do nekonečna.
Policista v přímém výkonu,díky nadměrné administrativě a díky zbytečným úkonům a mnohdy nesmyslným šetřením opravdu stráví na ulici z 12-ti hodinové směnu úplné minimum !!!!! Jediné co za to však slyší,je , že se někde jistojistě fláká a nic nedělá.To je obrovský omyl,vážení,nikde se nefláká,jen dělá práci za druhé (viz. pošťák a likvidátor pojišťovny)

Jestliže nebude upraven současný zákon,ku prospěchu policistů,jestliže tato společnost nezačne brát svého policistu tak jako je tomu běžně ve světě,nezbyde u policejního sboru už ani nikdo,kdo by alespoň toho pošťáka ,nebo likvidátora dělal.
A nesmím zapomínat na případy,kdy nám lidé oznámí,že jim někdo vykrádá např. jejich osobní automobil a jako jediná hlídka v rajónu,chytneme pachatele na místě. Co následuje ??? Ti samí policisté ,co pachatele chytí sním následně stráví X !!! hodin úkony , které by vůbec nemuseli dělat. Takový člověk se přiveze na místní oddělení.Stálá služba využije hlídku k sepsání ÚZ,seznamu věcí a červeňáků,s člověkem se jede na AFIS,k doktorovi,a pak se střeží do doby,než si ho někdo převezme.To někdy trvá i několik hodin.Hlídka po celou dobu není v ulici,ale stará se o jednoho zlodějíčka,který stejně ve finále dostane maximálně pár obecněprospěšných hodin na úklid obce,které z 99 % stejně neodpracuje,a druhý den jde vesele dál krást.Jestliže je znovu chycen,následuje stejný kolotoč nesmyslných úkonů a hlídka celý den znovu zabije na oddělení,než aby střežila venku,kde je to potřeba. A takto to chodí den po dni,službu po službě.
  15.02.2007 21:00 ra8po
 
To, že se té akce úřastnilo pouze 20 našich kolegů, to může Ivánek klidně povídat, a le jen do TV. Stačilo mi když jsem viděl reportáž včera, tam jsem těch kolegů skutečně napočítal tak 20, ale ti tam byli nonstop??? Jak dlouho toto opatření trvá??? Spíše než senzibily a jiné debily by měl ministr poslouchat raději svého psychologa - to by nám bylo hned lépe...
  15.02.2007 20:49 tojebuřt
 
Já to tvrdím porááád "bohové musí být šílení", jen se bojím, že vzteky. Ještě že se jedná jen o policii a armáda je v klidu. Co kdyby nějaký senzidebil seděl i tam a zdálo se mu, že budeme napadeni cizím státem. Na druhou stranu možná by to bylo řešení.. My bychom se bránili útokem, nejdříve bychom obětovali pravé křídlo, levé křídlo by nedoběhlo protože z těch horentních platů ztloustlo a střed by usnul, neboť by dělal to co běžně v kasárnách... Potom poraženi na hlavu, bychom se konečně dočkali vlády,která by panovala spravedlivě a udržela v této zemi pořádek. Smutné ale pravdivé, češi si nikdy neuměli vládnout a přesvědčujeme o tomto každý den! Stydím se za tuto zem a za to že jsem čech! Všichni venku z nás mají legraci. To jsme to dopracovali..
  15.02.2007 21:06 Polda 33
 
Je to smutné, ale musím s tebou souhlasit, kdyby nás skutečně s krize vyvedla pouze úřednická vláda, kterou by musel dosadit Brusel.
  15.02.2007 20:27 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
Dnes, když jsem slyšel v TV na Nově našeho ministra, jak obhajoval ověřenou zprávu od nějakého senzibila, tak jsem nějak vnímnul, že už na PP někde určitě sedí. Na rameni má minimálně plukovníka, na stole skleněnou kouli a kancelář má hned vedle pana Husáka. Ale nic se neděje, kdyby se náhodou spletl, tak kartářka sedí vedle a pan Baudyš také pomůže. To jsem tedy za dlouhou dobu své služby ještě nezažil. Ještě že šlo o maličkost, jen ohrožení letiště a nasazení dvaceti policistů (údajně). Obrněný transportér tam jel zrovna okolo a naši kluci v neprůstřelkách se samopaly - to je také normálka. Co kdyby se ten senzidebil nepletl. Tak buďte lidičky úplně v klídku, policie má vše pevně v rukách :-))).
  15.02.2007 20:33 Polda 33
 
Tak co kolegové náš pan ministr perlí dál, kdy jen tak dál ať si o něm široká veřejnost co nejdříve udělá obrázek.
  15.02.2007 20:48 X1
 
Buďte v klidu, je to kromě Mgr. i MUDr. a tak lidskou anatonomii ovládá a jistě ví co říká. Někde v hloubi mozkových závitů jsou netušené lidské možnosti a to, že my jimi nevládneme, neznamená, že jimi nevládnou jiní.
Tedy senzibilové - specialisté na letiště asi existují. Několik jsem jich zkoušel vyslýchat, ale potom odjeli do nějakého Petrohradu nebo Beřkovic - údajně se tam jeli zdokonalit. Toho policistu co vyslýchal toho senzibila, či senzibilku bych pokud je to možné dle nového zákona, povýšil, neboť to musel být neskutečně psychicky náročný výslech - se při tom nesmát.
  15.02.2007 23:43 4bebe
 
Chtěl bych jen podotknout, že ten pravdomluvný chlapík s tituly lže kudy chodí. a bohužel i kudy " mluví "Nejhorší je, že tomu lidi věří. To že svým lžím a kecům věří sám, na to jsme si už zvykli.
Ve zprávách na nově říká, že obrněný transportér je tam běžně přítomen a nasazení policisté ( 22 lidí)v té době na místě hlídkovali. Zcela jistě se tato informace nazakládá na pravdě. Na záznamu TV byli zachyceni plicisté z SPJ(domovenky na rukávu) ,ty řádný výkon na letišti nevykonávají. Též vím, že vozidlo bylo z útvaru SPJ. To znamená, že Langr argumentoval lží .
  16.02.2007 10:46 bXXb
 
Postřehl jsem totéž...a znovu se mi potvrdilo, že se langer nestydí lhát všem do očí, přičemž dobře ví, že jeho lži jsou lehce vyvratitelné - a je mu to jedno. Jeho bohorovnost je neuvěřitelná - a sebedůvěra současného establishmentu rovněž. Smějou se nám do očí, protože jsou pevně přesvědčeni, že nejsme schopni nic proti nim udělat...mají pravdu ????
Jsem sice už jen bývalý příslušník,ale i tak mi ze současné situace u Policie, hlavně chování nejvyššího vedení vůči občanům této země, běhá mráz po zádech...
  16.02.2007 12:44 posledni polda
 
jo jo už scházi jen šaman :-)
  15.02.2007 20:25 .
 
Výsledky jednání se již dostavují !!!

Vážené kolegyně a kolegové.

Dnes již mohu oznámit konečně jednu z lepších zpráv od počátku letošního roku. Na základě mnoha jednání s vedením rezortu MV ČR i vedením Policie ČR, dochází k 1.3.2007 k částečnému zlepšení a snad i průlomu v ohodnocení policistů v nejnižších tarifních třídách a zejména těch, kteří jsou ve službě tzv. "na ulici".

1) Je potvrzeno navýšení finanční částky na každého policistu o 300,-Kč ke dni 1.3.2007.

2) Toto průměrné navýšení bude realizováno formou zvýšení zvláštního příplatku u rizikových činností postižených předpokládaným poklesem celkového služebního příjmu oproti roku 2006. Jedná se tedy zejména o hlídkové činnosti u pořádkové, dopravní a železniční služby P ČR. Při tom bude zohledněno zvýšené riziko spojené s charakterem těchto činností mimo jiné při permanentní službě v uniformě a primární přítomnost na místě činu a z toho vyplývající předpoklad prvotního kontaktu s pachatelem. Navýšení zvláštního příplatku bude u těchto policistů zejména ve 3. a 4. TT o cca. 1000,-Kč. Realizace k 1.3.2007

3) S účinností k 1.3.2007 se ruší omezení v systemizaci u 5. TT u skupin služební kynologie !!!

4) S účinností k 1.3.2007 se ruší početní omezení 6. TT u obvodních oddělení v závislosti na jejich typizaci.

5) Nově se zavádí početně neomezená služební místa v 5. TT na obvodních odděleních (zejména k řešení problematiky domácího násilí)

6) Zřizuje se početně neomezené služební místo ve 4. TT na odděleních hlídkové služby

7) Ruší se početní omezení 4. TT na 1. skupinách (1. odděleních) dopravních inspektorátů.

8) Zřizuje se početně neomezená 2. TT a 4.TT na skupinách silničního dohledu správ krajů.



Z uvedeného vyplývá, že na těchto součástech Policie ČR dojde již ve velmi krátké době k výrazným změnám k lepšímu. rozhodovat o služebním zařazení na konkrétní funkce budou vaši ředitelé, kteří tak dostávají možnost k radikálním změnám.

Jak předpokládám, další změny k lepšímu budou již brzy následovat.



Ing. Alexander Burda-1. místopředseda NOS PČR
  15.02.2007 20:36 Polda 33
 
Jestli je to pravda tak se asi hnuly ledy.
  15.02.2007 20:39 Optimista
 
Tak konečně se něco děje. Díky za každou dobrou zprávu.
  15.02.2007 20:55 X1
 
S optimismem bych počkal - to mě naučil život u PČR. Jsou to zatím pouze informace. Jak to dopadne v praxi dle jednotlivých ředitelství a zda to nebude ve stylu, aby alespoň někomu zacpali hubu.
  15.02.2007 21:45 bezejmený
 
a co ty zvěsti (dle mě sice fámy, nerad o tom mluvím - ale na každém šprochu...) o omezení výsluh k 1.6.2007? Nemohu si dovolit zůstat, pokud mi reálně hrozí, že na stará kolena, když nebudu splňovat zejména zdravotní a fyzické předpoklady pro službu, mě nikdo v civilu nezaměstná a nebudu alespoň částečně státem zajištěn.. ?? Je v tomto něco nového? Jinak za Vaše po dlouhé době lepší zprávy děkuji.
  16.02.2007 10:33 obvoďák
 
Největší problém vidím v tom, že o změnách budou rozhodovat okersní ředitelé, jelikož dle pana ministra právě oni zavinili situaci, která nastala. Když náš ředitel nebyl schopen prosadit naše zájmi před 1.1.2007 proč by o těchto místech měl nyní rozhodovat zase on.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  15.02.2007 19:47 jack <45644564@seznam.cz>
 
čau jsem hasič a co se tady děje je fakt soda.u nás na stnici šel každý s platem dolů.musíme se sjednotit a začít na ně pěkně tlačit.mám pro policisty takový návrch jak to dát vládě sežrat a jerště k tomu dostat na svou stranu laickou veřejnost.co takhle při každém dopravním přestupku občana řešit vše domluvou a nevybírat žádné pokuty.ve vaší práci se moc nevyznám a ani nevím jestli to je právně průchodné,ale jestli jo tak to zkuste.jinak,ale nevím jak mi hasiči-kromě demonstrace vás můžeme podpořit.pokud o něčem víte tak napište.zatím díky.
  15.02.2007 18:54 přísl VS ČR
 
Tak trochu sleduji debatu na policistovi o věřejnosti či neveřejnosti policejní akademie. Prosím jsem z Ostravy a nerad bych 27.2. jel do Prahy zbytečně. Dostanu se na služební průkaz vězeňské služby do objektu ? Myslím si, že účast každého z nás je na manifestaci skoro povinná, proto já určitě přijedu.
  15.02.2007 20:49 polda
 
Se sl. průkazem, byť vězeňské služby, by to neměl snad být žádný problém.
  15.02.2007 21:05 ppiissttaa
 
klidně na občanku, jen si Tě zapíšou jako návštěvu. Pevně věřím, že to v tu dobu však nebudou stíhat sledovat.... Na PA jsem studoval, tak to mám z první ruky.
  15.02.2007 18:52 xxx
 
Už jsem to taky slyšel a zítra si to ihned podávám. Langer je největší podrazák vůči policistům. Pořád se tváří jako by se vůbec nic s policií nedělo.
  15.02.2007 18:56 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
To může být dost dobře jen nějaký kec, který nás má jen nas..t. Dokud to nebude ověřené, tak bych zůstal v klidu.
  15.02.2007 18:59 s
 
PLNEJ SOUHLAS!Dyť pan ministr se dušoval ,že na renty se sahat nebude!
  15.02.2007 19:11 z
 
Dušuje se pořád , v klidu ale ve střehu !!!
  15.02.2007 18:47 Simir Gerchan <Johan@seznam.cz>
 
Pánové, to si snad děláte srandu, je to provokace? Kde se dá teda zjistit pravda? To můžou udělat z Policie soukromou firmu a do ní si mohou shánět "ty parťáky" různé pleti.Tak jak to je doopravdy? Jinak jdu taky.
  15.02.2007 18:33 .
 
????????to je zase co??Kde jsi to vzal?
  15.02.2007 18:40 Zdenál <Zdenekvelky@seznam.cz>
 
Volal mi to před chvílí můj syn, který slouží u PČR v Brně.Tam prý je z toho na PPO povstání !Mám odslouženo 20 let a jestli je to pravda ,tak balím kufry!!!Více jak přijedu domů-za chvíli končím.
  15.02.2007 18:41 .
 
a ten to vzal kde????????????
  15.02.2007 18:25 Zdenál <zdenekvelky@seznam.cz>
 
Pánové,může mi někdo potvrdit nebo vyvrátit zprávu, že náš milovaný ministr dnes předložil v parlamentu novelu 361.Max odchodné-2 platy , max výsluha - 5000 Kč !!!
  15.02.2007 18:26 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
A to jsi zjistil kde?
  15.02.2007 18:32 H
 
KDE JSI TO VZAL?
  15.02.2007 18:56 bar bar bar
 
to si delas srandu?
  16.02.2007 11:56 RNB
 
Taky jsme to tu už slyšeli. Má to být nějaká rychlovka, aby se nikdo nestačil ani uprdnout.