Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  17.02.2007 14:09 Lenule
 
Dobrý den,
nevíte prosím kolik je nástupní plat u policie, a jak se potom zvyšuje. Myslím tím, kolik je v době, kdy se studuje škola a potom.
Děkuji
  17.02.2007 14:30 hroh
 
28.000 čístýho + přesčasy + odměny ( cca 5 tis.měsíčně )
  17.02.2007 14:31 H
 
HROCHU TY VOLE! :-)
  17.02.2007 14:35 Pavel
 
Sorry, nějak se mi splašil comp, takže má odpověď pro Leňuli je o kousek výš coby samostatný příspěvek...
  17.02.2007 14:40 H
 
No to je lepší
  17.02.2007 16:41 bar bar bar
 
Hrochu nedelej si z nas kozy.
  17.02.2007 18:21 Pol3
 
Hrohu, ty jsi hovado, co to tady šíříš za lži jakých 28 000,- čistého + přesčasy- asi jsi spadl z višně, že jo ?
  17.02.2007 12:22 xxx
 
Už málokdo věří vedení, že má snahu něco pro obyčejné policajty udělat. Potom, kdy se policisté začali bouřit proti snížení platů, bylo chvíli od vedení ticho (hledali argumenty).
Po týdnu pak přišli s tím, že policisté nemohou porovnávat platy v roce 2006 s platy v roce 2007, protože v platech za rok 2006 jsou započítány přesčasy. Toto je ale pouze účelový argument ale vedení se ho drží jak hovno košile. Každý z nich to dnes opakuje a snaží se to natlouci do hlavy obyčejným policajtům, kteří mají ale naštěstí svoje mozky a nedají se zblbnout. Dodneška mi nikdo nevysvětlil, proč mám o 2.000,- Kč méně na výplatě než loni a přitom jsem dostal přidáno. Je to jako v Kocourkově.
  17.02.2007 12:35 realista
 
Tyto jejich argumenty jsou naprosto směšné. Konkrétně v mém případě ti mohu říci jen asi tolik. V loňském roce jsem neměl žádné přesčasy ( pracuji na oddělení, kde se pravidelně točí čtyři směny ), a stejně u mě propad v lednové výplatě oproti průměrné měsíční mzdě v loňském roce činí 1500 Kč.
  17.02.2007 14:17 h
 
zlatá pravda s těma přesčasama
  17.02.2007 16:22 adf
 
Někdy mi přijde, že někteří z nich sami nedokážou vzít do ruky kalkulačku a počítat. Je sice hezké, že slibují lepší reálné příjmy ke konci roku (jednak nevěřím a umím počítat), ale vše kolem toho už ti raději neřeknou.

Když si srovnám tvrdost nového zákona, různé výhody a nevýhody, k tomu propad platu, tak není o čem debatovat, starý zákon byl v mnohém lepší pro výkonné příslušníky a směnaře.

Když už argumentují tím, že nadřízený měl menší peníze, nyní tomu tak není a kdyby nechali příplatky, tak těžko nadřízeného opět předběhnu s platem. Příplatky nebyly k navýšení příjmů, ale jakousi kompenzací za zničení zdraví a nepřítomnost u rodiny o víkendech a svátcích. Zvýhodněný vícesměnný provoz a je to z lékařského hlediska logické (noční apod.). Tímto způsobem se ulice např.policisty nezaplní.

Pokud někdo argumentoval tím, že platy budou navýšeny (2003-10/2006), pak tím, že budou stejné (listopad) a to dokonce po vydání nařízení vlády ohledně platových tbl., nyní pro změnu tím, že se propady dorovnají (leden, únor), co bude za měsíc, dva?

Jestliže je zákon tak tvrdý, nevidím jediný důvod, proč by měli platy padat dolů. Pokud slyším argument, že se platy dorovnají přesčasy, tak se mi zvedají chlupy na těle....kdo měl loni víc než 150hod.přesčasů? O kolik spadne člověk s platem? Kolik to bude dalších přesčasů nad 150hod., aby došlo vůbec k dorovnání platu? atd...

Nechci vidět pak ty reakce rodin příslušníků, kteří budou domů nosit mnohem méně a navíc budou ještě méně doma......

Stejně tak by měl zajímalo, jak probíhá po zveřejnění informací o novém zákonu nábor do našich řad, tvrdí neustále, že se vše vyrovnává, ale věřte někomu, kdo každý měsíc říká něco jiného...

Mluví se i o financích ohledně výsluh apod.. Pokud za rok odejde pár tisíc lidí, jak to bude vypadat po tomto "úprku" lidí z bezpečnostních složek? (tuším 852 za leden)? To už v létě nebude na odchodné a bude se brát z rezerv? Nedokážu si to představit a k tomu bude ještě větší zátěž na těch, kteří zůstanou. Za posledních cca 5 let se zatížení a počty služeb enormně zvyšují a nevím kam to až půjde...

takže všem, kteří zůstanou, přeji pevné nervy a jestli chcete opravdu změnu, tak se uvidíme 27.2.
  17.02.2007 18:25 WSLK
 
Myslel jsem, že ty argumenty s přesčasama ze strany vedení jsou jen v Prostějově , ale vidím, že to je celostátní trend argumentů vedení!!
  17.02.2007 12:19 roman
 
Co se stane, když z pěti lidí nesoucí skříň ji tři pustí. Váha se přenese na ty zbývající a ty se samozřejmě strhnou, protože ji neunesou. Tak je to nyní s policií. Kdo zůstane tak si koleduje o takové stržení. Jen kdo uteče tak má šanci udržet si určitou "kvalitu života", kterou propaguje současná vláda. I když pro policistu to asi v jejich podání neplatí. Nechci dostat v padesáti infarkt ani mozkovou mrtvici, jako celá řada mých kolegů. Jde totiž doslova o život.
  17.02.2007 13:06 Filcka
 
17.02.2007 12:19 roman
Kdo uteče vyhraje, to je staré přísloví. Mozková mrtvice policajtům nehrozí, je přece mozková.
  17.02.2007 14:04 lada
 
Už se tady Flicko léčíš dost dlouho, ale nezdá se mě, že by se tvůj psychický stav zlepšoval. Dej na mě, vyhledej odborníka - psychiatra, on se na tebé podívá, napíše ti nějaké prášky a tvůj stav se určitě zlepší. Chápu, kombinace schizofrenie a mindráků se těžko léčí, ale věř mě podle projevů, které zde máš je tvoje diagnóza jasná. Vím, že si žádný blázen nepřipustí, že jím je, ale je to tak. Navštiv lékaře a určitě se ti uleví. No a jestli jsi nějaký bývalý trestanec, čemuž by tvoje aktivní negativní chování na tomto fóru napovídalo, tak to ti už asi nepomůže nikdo. V záznamech policie budeš nadosmrti veden a to nikoliv anonymně. Jen tento web totiž umožňuje takovým úchylům jako jseš ty, se zde vybíjet.
  17.02.2007 16:09 Filcka
 
17.02.2007 14:04 lada

ale, potrefená husa se ozvala?
  17.02.2007 18:27 ddd
 
Nech flicku na pokoji, vždyť si dělá jen srandu.
  17.02.2007 22:08 XXX
 
U nás na oddělení s 30 kolegy přichází infarkt již v 33 letech ( kolega ), smrt přichází s nástupem důchodového věku ( 3 z 5 zemřeli ve věkovém rozmezí 55-61 let )
  17.02.2007 12:14 ralista for 888
 
Neboj se, tak naivní zase nejsem. Určitě si pochopil, že to vše bylo míněno jako nadsázka. Je mi naprosto jasné, že určitě pan ministr nezajásá nyní nad mým skvělým nápadem a tento hned nezrealizuje. Ale hezké by to bylo, no néééé ?
  17.02.2007 12:21 888
 
Jasný člověk neví jestli má brečet nebo se jen smát, to co se děje to nemá obdoby. Je to katastrofa. A zdaleka nejde jen o snížení platů.
  17.02.2007 11:28 realista
 
RADA pro P. Langera: Chcete zažehnat vcelku jednoduše připravovanou protestní akci, aniž byste musel vymýšlet složité kompenzace propadů platů příslušníků zařazenýchn do 3., 4. a 5. platových tříd ? Je to jednoduché !!! Vraťte nám k našim nynějším platovým výměrům 13. a 14. platy v plné výšši. Jednalo by se o vstřícné gesto, které by vám nahnalo mnoho bodů na konto vaší popularity a vaši lidé by za vámi stáli. Myslím si, že při troše dobré vůle by toto mohlo být průchozí, neboť tyto platy samé dodnes pobírá jiná skupina státních zaměstnanců. Pokud nevíte která, jedná se o soudce. Nikde jsem se nedočetl, že by tato skupinn lidí v naší zemi by měla být nějak privilegovaná.
  17.02.2007 11:40 Filcka
 
Snížení platů bylo správné, ale nespravedlivé. ČR na to nemá. Stát nemůže mít větší výdaj, než příjem. Spravedlivé by bylo, kdyby se snížily platy všem! Je třeba razantně snížit platy poslancům, senátorům, soudcům, státním zástupcům, ministrům, a spoustě dalším státním zaměstnancům, kteří mají větší příjem, než pracovní výkon. Potom zbydou peníze na to, aby mohli zvýšit vaše platy.
  17.02.2007 12:08 888
 
Tak na to zapomeň, tato výhoda je jen pro vyvolené a to my nejsme. Přestaň snít a vrať se do reality. Jde jen o to zavřít řvounům klapačky, aby byl zase klid. I když je pravdou, že to úspěšně odvádí od jiných závažných problému, které PČR má.
  17.02.2007 12:08 realista
 
Poprvé mi Filcko nezbývá nic jiného, než s tebou naprosto souhlasit. Je mi naprosto jasné, že existuje na jedné straně příjmová stránka rozpočtu a na straně druhé výdajová stránka. Ale to, jak je s dostupnými financemi v rozpočtu nakládáno není naše věc, ale věc pánů politiků. Je zajímavé, že případné omezování výdajů z rozpočtu se nikdy nedotkne paňáků nahoře. Ty jsou schopni si upravovat své platy směrem nahoru i v době, kdy státní kasa zeje prázdnotou. Jinými slovy, oni si své platy navyšují na úkor budoucnosti a vůbec je jaksi nežinýruje, že jejich bohorovnost nepřímo platíme my, potažmo budoucí generace.
  17.02.2007 12:11 degradovaný
 
4 filcka
... ony ty peníze jsou. jen je chtít pustit. proč je poslanci rozházeli na golfová hřiště, nenažarnou Spartu Praha apod.? jen aby se zalíbili ve svých regionech. Mají v hlavách na....o, nebo co? A co automatické zvyšování platu jejich asistentům (příbuzným apod.) atd. atd.atd.
  17.02.2007 12:14 k
 
Jo jo jsou jen takovou politiku rodávání sociálních dávek nechápu!
  17.02.2007 12:28 Baba Jaga
 
Filcko, ono je to s platy poslanců asi tak. Ve státní správě a samosprávě se zaměstnancům zvyšuje plat již několik let za sebou vždy k 1.lednu o inflaci (zatím to bylo vždy o 5 a více %). Následně se vždy zvýšili platy voleným zástupcům, tj. poslancům, starostům ap. většinou v dubnu se zpětnou platností od l.ledna. Dělala jsem starostku 8 let a za tu dobu se mi zvedl plat z čistých 10 tisíc na 19 tisíc a to byla malá obec do 200 obyvatel. Takže pan Langer nemluví jako vždy pravdu. Já jsem si polepšila tak o 12 stovek, páni poslanci o 10 a více tisíc.
  17.02.2007 11:21 y
 
http://www.policista.estranky.cz

http://www.hasicske.estranky.cz

http://www.celnik.estranky.cz

http://demonstrace.blog.cz

http://www.demonstrace.estranky.cz

http://www.demonstrace.phorum.cz

http://www.osh.cz/

http://www.nosp.cz/index.php

http://361.wz.cz/

http://www.vysluhoveprispevky.estranky.cz
  17.02.2007 09:58 Rambo
 
O jakejch 150 hodinách zadarmo to pořád mluvíte?
  17.02.2007 10:18 grr
 
Prostě 150 hodin ti mužou za rok nechat v práci na školení nebo ve výkonu služby a nezaplatí ti nic
  17.02.2007 11:17 Rambo
 
Co já bych za to dal, kdybych jako OSVČ dělal zadarmo jenom 150 hod. Ale k policajtům bych kvůli tomu určitě nešel.
  17.02.2007 11:52 GRR
 
Rambo holt ses měl líp učit aby tě četníkum vzali
  17.02.2007 13:01 Rambo
 
17.02.2007 11:52 GRR
Neprošel bych příjmačem, nejsu dostatečně blbej, abych mohl dělat policajta.
  17.02.2007 13:31 4 Rambo
 
neboj jseš? Nebuď na sebe tak sebekritickej!
  17.02.2007 14:19 f
 
rambo jsi idiot
  17.02.2007 09:27 y
 
Bez komentáře
----------------------------------------

www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů. Samozřejmě je to zároveň ostuda celé policie. Tuto reklamu sponzorují občané ČR na své náklady, tzv. sponzorský dar pro PČR.
  17.02.2007 18:48 najk
 
tož Jurko písni sem nějakou perlu, ať je sranda
  17.02.2007 01:18 ... ...
 
policajti, všichni se podívejte na Intranet - DF Smk - diskuze s vedením - naše odbory, kde Burda uveřejnil výsledky jednání s vedením, resp. novou možnost změn v systemizaci, což umožní např. i na DI a OHS tabulky ve 4.TT a pod., tak aby tam byl možný kariérní růst
  17.02.2007 01:14 ... ...
 
drnku, drnku, nemocenskou máš stejnou 30 dnů, jako podle starého zákona, ale pozor, za průměru za předchozí kvartál