Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  17.02.2007 19:23 kelly <kely@seznam.cz>
 
Pane ministře, měl bych zájem o práci na ministerstvu vnitra, nejlépe jako poradce. Líbí se mi Váš přístup okultním vědám. viz. senzibil a akce letiště. Děkuji . magistr KELLY . Promiňte jestli si pletu století.
  17.02.2007 19:43 boy
 
A já bych mohl vystřídat toho šaška, který skáče, jak pískáte.
  18.02.2007 11:54 Pol3
 
Dobrej příspěvek KELLY - HAHAHA,HAHAHA - konečně trocha srandy.
  17.02.2007 19:23 fgj
 
for propady (poldik, 16. 02. 2007 22:09)
po 12-ti letech v 6TT temer -2 tis. Co na to rict. Tobe gratuluju, ze jsi na tom lepe. Hlavni smula vsech obcanu teto zeme je, ze po skonceni uradovani dnesnich panu vysokych velitelu a politiku se budeme bat vylezt na ulici, zapalit si ohen apod. Dnes mi snad uz ani nevadi ty penize, i kdyz musim zivit rodinu, ale to lhani, zastrasovani z pozice nadrizenych, rvani na ty co nasazujou krk na ulici, snizovani teto sorty lidi na ukor funkcionaru. Navrhoval bych snizit stavy velitelskeho aparatu na nezbytne ridici minimum, ktere bude muset zajistit chod a tylove zabezpeceni a ostatni ven na ulici, do 3 a 4 TT a zaucovat ty nove nastupivsi kolegy. Zadnych 800 lidi nekde na PP apod. Na co je PP, krahje, okresy ? Na nic, to je zcela zrejme. Dnesni nepochopitelne prebujelej aparat vsech funkcionaru, kdy pomalu nevi kdo komu muze velet. Je mi z toho vseho nejak smutno a vnitrne bojuju s tim, zda mam delat tu praci, ktera me bavi, nebo si sebrat par svestek a jit o kus dal. Manzelka uz se priklani k tomu, abych sel pryc. Drzte se kolegove a kolegyne, zadarmo prece neprodame svou hrdost, sve obcany.
  17.02.2007 20:28 propastné rozdíly
 
Ono na ty vepře na prezídiu a top management taky dojde až nebudou lidi mít o službu u policie zájem.
  17.02.2007 18:34 platové rozdíly
 
PROSÍMVÁS CO JE PRAVDY NA TOM, ŽE POLICISTŮM V 3 A 4 TŘÍDÁCH MAJÍ PŘIDAT 300,-?
TO JE APRÍL?
  17.02.2007 18:37 adf
 
1.4.je apríl, dochází k nějakému přehodnocování tabulek od března, víc info se dozvíš 27.2.na Výstavišti
  17.02.2007 18:40 hlídač
 
A co my v druhých ???
  17.02.2007 19:04 4 hlídač
 
četl jsi snad něco o 2? Dvojky podle Olympu asi nikdo nemá:-(
  17.02.2007 19:06 hlídač
 
ale má
  17.02.2007 19:21 PES?
 
A CO 5TT?
  17.02.2007 20:02 xy
 
Když dárečky tak pro všechny. Průměr na policistu 300,-Kč, navýšení. Nehorázně vysoké docenění. Je to k smíchu. Za to se nevyplatí ani nasadit čepici, natož obout boty.
  17.02.2007 21:34 sss
 
Přidání má být snad trochu větší - co jsem slyšel tak 312,50 Kč
  17.02.2007 22:31 k
 
312+na hodinu? :-))))
  17.02.2007 18:21 Jezinka
 
Něco pro zasmání : na www.idnes.cz-názory "Ivan Langer nahradí Cardu v Tele Tele.
  17.02.2007 16:22 Lenule
 
Pavle, to mě zajímá. Hodně jsem četla, že chlapi-policisté nejsou moc doma a nemají čas věnovat se rodině. Nechápu, ale proč? Vždyť kolik odpracujete hodin týdně? 37,5? Pak je to jako všude jinde. Jen se Vám střídají služby. A včem to není jednoduché?
Děkujíííí
  17.02.2007 16:28 adf
 
37,5 hod.tam sice je, ale záleží na spoustě okolností. Záleží, kde by manžel pracoval - u jaké složky (spektrum různých služeb tu je obrovské), kde by pracoval dle místa služebního zařazení, směnnost a stahování do práce z volna na různá bezpečnostní opatření, kterých v poslední době jen přibývá (i díky podstavům tbl.) a spousta dalšího. Jestli mohu doporučit, ať se manžel přihlásí na náborovém středisku v místě bydliště a ptá se na místo přímo tam, kde by chtěl pracovat (trvalé bydliště apod.)
  17.02.2007 16:38 Pavel
 
37,5 hodiny týdně je teorie, protože drbani nepracují na směny a pokud vyjedu na místo činu hodinu před koncem služby, pak rozhodně neskončím dle plánu, ledaže bych pak nechal rozpracovaný kousek kolegovi, co mě střídá, a to mi jaksi svědomí nedovolí. Takže vesele přetahujeme, někdy nám to odečtou od těch 150ti hodin přesčasů zadarmo, mnohdy to jde prostě na oltář vlasti. Zrovna včera jsem měl končit ráno v sedm, ale jelikož se nějaký chytrák rozhodl, že by si mohl položit do příkopu pěknou slečnu a k ránu se nám pak v baru poprali naši nepřizpůsobiví spoluobčané, odcházel jsem po desáté (mimochodem, toho hajzlíka nadrženýho jsme ve dvou nakonec našli - třeba nám za to někdo poděkuje, přinejmenším ta slečna byla určitě ráda...) A jak psal kolega "adf" ve svém příspěvku, ta práce se na člověku podepíše i co se týče chování, přístupu k mnohým věcem, které do té doby považoval za důležité, trošku to zamíchá s žebříčkem hodnot... Neříkám, že u každého, ale kdo to bere poctivě a vážně, chtě nechtě se změní...
  17.02.2007 17:14 Karel
 
Dělal jsem u Policie na Moravě. Sobotní odpoledne, klídek, rodinná pohoda. Najednou volá operační, že na hraničním přechodě se SRN chytli chlapa, na kterého jsem měl vyhlášené pátrání. Takže sednout do auta a jet přes celou republiku pro chlapa. Byl leden, -10, naváto sněhem, prostě hrůza. V neděli ráno jsem s ním přijel a do večera jsem zpracovával spis s návrhem na uvalení vazby. Takže celý víkend v .... a peníze :-DD, můžu si prý vzít náhradní volno, ale jelikož mám hodně vazebních věcí, tak vlastně nemůžu. A proplatit - nejsou peníze.
  17.02.2007 18:04 Rambo
 
Moji známí od policie nejsou doma protože se na služby jenom vymlouvají a chodí za kurvama. Potom se ještě trumfují, který kolik kurev přefikl za měsíc. Podotýkám, že jsou to policajti na vedoucích místech. Šlapky z chodníku neznám.
  17.02.2007 18:14 Trosečník
 
Minulý rok měl prý 14,5 měsíce, je to pravda, nebo ne? Já těch měsíců oddělal 12 plus přes 400 hod., ale v zápočtu se to jaksi neuvádí, naopak se ubírají dva roky ZVS - vojenské služby z příspěvku.
  17.02.2007 18:35 platové propady
 
Dosahy, DBA, eskorty a další................
  17.02.2007 15:52 Leňule
 
Moc děkuji za odpovědi. Je pravda, že peníze nejsou všechno, ale jsou potřeba. A když mě manžel přinese třináctku, tak to si teda vyskakovat nebudeme. Je to hodně málo. To už v současném zaměstnání má více. Ale tato práce ho dost láká a moc bych mu to přála. No, co teď? Četla jsem, že se koncem měsíce chystá nějaká demonstrace. Myslíte, že se něco změní?
  17.02.2007 15:56 H
 
NE
  17.02.2007 15:57 H
 
NE NEZMĚNÍ A V DNEŠNÍ DOBĚ BYCH SE UŽ K TÝHLE INSTITUCI NIKDY NEDAL
  17.02.2007 16:00 adf
 
Něco se mění průběžně, ale nepočítejte prosím s extra přidáním pro začínající, to je nereálné. Je hezké, že manželovi přejete, ale vemte si i u tu stinnou stránku věci. Není to nic jednoduchého být manželkou poldy, bude věčně mimo domov, časem se práce na něm podepíše, bude více nervózní, podrážděný, změní se jeho postoj k "nedůležitým" věcem a jestli to myslíte vážně, tak budete muset být oporou hlavně potom. Jinak přeji ať se manžel rozhodne správně a není to na škodu vaší rodině, což u bezpečnostních složek bohužel bývá.....
  17.02.2007 16:02 Pavel
 
Co se finančních požitků pro nové kolegy týče, asi zatím nic moc - i když na druhou stranu nějakým způsobem sem nové lidi budou muset přilákat, už teď nám na poradách kladou na srdce, abychom náborovali, ale já osobně za stávajících podmínek nevidím důvod, proč bych měl někoho přesvědčovat, aby k nám nastoupil. Fakt je, že je to jakás takás jistota pravidelného příjmu, ale ten jsem měl před lety jako výpravčí u dráhy taky a riziko se nedá srovnávat... Má-li pan choť skutečně zájem o práci u policie, muíte počítat s tím, že prvních pár let to pro vás oba (nebo všechny - nevím, kolik vás doma je...) nebude jednoduché. A vím, o čem mluvím - sám jsem nastupoval po třicítce se dvěma dětmi a ženou na mateřské...
  17.02.2007 16:07 dan
 
Jo jistota,že 15týho peníze budou tam je to jo ale zkušební doba 3roky,zkouška buzerace za buzarací nešel bych znovu do toho
  17.02.2007 16:20 Pavel
 
Však i já bych si to velice dobře rozmyslel, nastoupit za současných podmínek. Ono stačí, že mne čeká ta vymoženost v podobě služební zkoušky, protože jsem nastoupil "až" koncem roku 2004, takže se mě od letošního ledna týká ona diskutabilní změna služebního poměru z doby neurčité zpětně na dobu určitou. Skřípu zubama, kdykoli si na to vzpomenu... Ale soudě dle reakcí (či spíš ve většině případů hraní si na mrtvého brouka) na mé příspěvky na mailové adresy našich zákonodárců je to v naprostém pořádku. Hlavně že oni, ač zvoleni na jasně vymezené čtyřleté volební období, v případě nezvolení v dalších volbách shrábnou tučné odstupné... To je v pořádku? U nich je ta doba určitá přeci úplně zřejmá, ne??
  17.02.2007 18:28 PLATOVÉ PROPASTI
 
U policie se musí něco změnit, tady je ráj pouze pro management a policejní prezidium pro které byl stvořen zákon 361.
  17.02.2007 14:46 Leňule
 
Pavle, díky za info. Tyto stránky znám, ale mám pocit, že jsou zastaralé a nejsou tam aktuální částky. Slyšela jsem, že nástupní plat je kolem 17000hrubého?
K policii nechci já, ale můj mužík. Chce jít k dopravákům do Brna. Nemáte tedy někdo zkušenosti, jak to tam chodí? Je vůbec jisté, že až udělá rok školy, že je tam dají. Ze všech těch názorů, které zde píšete je mi až blivno. Je tedy třeba hodně popřemýšlet, aby se nehnal někam, kde to není zrovna nej.
  17.02.2007 15:08 Minutemann
 
Zdravím Vás Leňule, pro představu posílám plat u VSČR, který bude zřejmě velmi podobný tomu u PČR tedy : 2TT v 1 TS 14.840 + diferenční 2.500 nebo 2.800 nebo 4.500. V době, kdy je člověk na kurzu však pobírá jen 500,- kč diferenčního (pokud se to nezmněnilo) takže jak píše Pavel opravdu 15t.
  17.02.2007 15:19 Pavel
 
Těch 17.000,- bude (přibližně - dle konkrétního zařazení) po škole se započteným zvláštním (rizikovým) příplatkem, jinak stránky vnitra byly nedávno aktualizovány v souvislosti s novým služebním zákonem, protože ještě v polovině ledna lákalo vnitro lidi na požitky dle starého zákona, které v té době byly již jen hezkou vzpomínkou (hodnostní příplatek, příplatky za So, Ne svátky, noční...). I mně je ze současné situace blivno, a to jsem si na rozdíl od spousty kolegů finančně nepohoršil - ale ono to není jen o těch penězích (i když ženu a dcery zajímají z mé práce asi nejvíc, a to nemyslím ve zlém).
  17.02.2007 18:31 propady v 3TT
 
Dopravní služba byla DEGRADOVÁNA do 3TT a služba pro lidi se změnila na hon za čárkami. NEDOPORUČUJI-jedná se o velice složité jednání a dohadování s lidmi i opilcema.
  17.02.2007 14:32 Pavel
 
Milá Leňule,
navštiv stránky http://www.mvcr.cz/nabor - tam jsou v kostce základní informace. Jinak nástupní plat bez jakékoli započtené praxe dělá okolo 15.000,- hrubého, přijata budeš na tři roky na dobu určitou, pak Tě čeká služební zkouška, která dle dostupných informací obsahuje spoustu věcí pro policistu nepotřebných a absolutně nesouvisejících s náplní práce policisty na základním útvaru, kam jsou nově přijatí příslušníci zařazováni (tedy pokud nemáš VŠ + tlačenku, nebo alespoň to druhé, ale bez VŠ by to musela být SUPERtlačenka - pak zapomeň na to, co jsem napsal, neb se Ti otevírají netušené možnosti)... Tím Tě nechci v žádném případě odrazovat, ale je fakt, že v současné době se jakékoli motivační prvky pro nově nastoupivší kamsi vytratily...
  17.02.2007 21:05 hroh
 
No já myslel , že je tady diskuze pol. prezidia , tak pardón. No je pravda , že těch 4O čistýho taky nemám .
  17.02.2007 14:32 Názor
 
Odpověď Františka Bublana
(názor, 17. 02. 2007 14:29)Takže BUBLAN SE TÍM NEZABÝVAL, ALE POUZE Otakar Švejkar. "V případě rozdílné valorizace by došlo k tomu, že prvý policista, kterému by se příspěvek valorizoval vyšší částkou by po několika letech předstihl druhého policistu, u něhož by valorizace byla podle nového zákona poloviční, přitom odsloužil jenom 10 let". Tento názor nezastávám, jednoduše řečeno, proč to nenechali podle takového zákona, který je účinný při odchodu. A to má platit i s valorizací. Byl bych zvědav, kdyby se valorizovalo dle 361 o dvojnásobek starobního důchodu, jestli by nám tuto výhodu také přiznali. Jestli ne, tak bych se nezlobil, protože to byla moje chyba, měl jsem počkat s odchodem. Každý svého štěstí strůjce. Nic jsem špatného neprovedl, nic jsem neporušil a přesto jsem znevýhodněn. Možná bych od PČR nikdy neodešel, ale nejistota která panovala byla k nevydržení, takovejch prasat na KRAJSKÝCH SPRÁVÁCH či OKRESECH co dělaj bačův kokot je zástup. Ten plat, co mají dnes nechci ani vědět. Na toto by se měl někdo zaměřit, vytíženost těchto lidí, co ukrajují peníze poctivejm klukům z ulice, proč takovej aparát, povětšinou s falešnejma VŠ. Tam by si média zařádila.
  17.02.2007 14:25 Štefan
 
co je nového v rentách , psal jsem odvolání a ještě nic
  17.02.2007 15:12 Junek
 
vydrž, maj toho dvě možná tři prdele na vyřízení, je nás spousta, já už to obdržel a obyčejně - zase si serou na dvorek
  17.02.2007 15:14 Junek
 
Štefane nepracoval jsi v Mezáru?
  17.02.2007 15:25 Fery
 
Je to asi u všech stejný, měsíc je pryč a žádná odpověď.