Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  10.07.2007 15:45 Qua
 
Ten samolibý pán je dobrý akorát, tak na teorii. Praxe mu nic neříká. Experimenty, který provádí na policistech v přímém výkonu se nazývá + LANGERPARTE 2007 +.
Jak by mohl takový študovaný člověk přijít s nápadem doplnit POLICII ČR pomocnou stráží ??? Jak může souhlasit s tím, že si SOUKROMÉ SUBJEKTY nebo FIRMY mohou pořídit radary a další příslušenství, aby mohli "pomáhat" vybírat pokuty a mít z toho samozřejmě profit - ze státního. S tím může souhlasit jedině protistátní diletant, který nechal rozpustit finančnní policii, která se mu také nehodila do krámu.
Tento samolibý pán přednáší prosím na Universitě Karlově a to prosím ti chudáci studenti musejí strávit hodně. Jinak by mu nemohlo projít, když jim tlačí do hlavy, že se proti terorismu bojuje Ústavou České republiky a usnesením o vyhlášení Listiny základních práv a svobod ! Viz následující - obrázek si každý o tom ...gogovi, může udělat sám.

„Svoboda a terorismus“ – přednáška Ivana Langera na právnické fakultě Univerzity Karlovy

- z 21.dubna 2004 - výňatek z toho, co Ivan Langer přednáší a sám nedodržuje !!!

V rámci druhé části definice, popis, ukotvení kategorie svobody v rámci ústavního pořádku České republiky jsem nemohl udělat nic, než si vzít tuto moudrou knížku, se kterou občas spávám pod polštářem, která se jmenuje Ústava České republiky a usnesení o vyhlášení Listiny základních práv a svobod. Říkám to s úsměvem, s vysokou dávkou nadsázky, ale vzhledem k tomu, že Na konkurenční právnické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci Přednáším mimo jiné také problematiku zákonodárného procesu, Vždycky každému ze svých studentů říkám:„De fuckto k tomu,aby Jste mohli absolvovat kolokvium nebo zkoušku u mne potřebujete Dvě věci. Potřebujete tuto knížku, resp. Znalosti z klíčových principů, které se týkají problematiky zákonodárného procesu a potřebujete zdravý rozum, resp.schopnost ze všeho co tady je obsaženo dovodit něco konkrétního.“

Stačí číst samotnou preambuly Ústavy, která říká: „My občané České republiky, v Čechách, na Moravě a ve Slezsku jsme od Hodláni budovat, chránit a rozvíjet Českou republiku v duchu Nedotknutelných hodnot lidské důstojnosti a svobody. “Zdůrazňuji přívlastek nedotknutelných hodnot lidské důstojnosti a svobody. Následně potom článek I odst.1 Ústavy říká: „Česká republika je svrchovaný, jednotný a demokratický právní stát, Založený na úctě k právům a svobodám člověka. “Domnívám se, Že z toho co jsem řekl, jasně vyplývá, jaký význam má svoboda Jako obecná kategorie o jejíž definici jsem se svými slovy raději ani sám nepokoušel a použil jsem definici jiných.

Podíváme-li se do preambule Listiny základních práva svobod, nalezneme tam formulaci „Uznávajíc neporušitelnost přirozených práv člověka, práv občana a svrchovanost zákona, pamětlivost trpkých zkušeností z dob, kdy lidská práva a základní svobody byly v naší vlasti potlačovány.“ Tuto pasáž jsem si vybral k tomuto témata zejména pro ten dovětek.Vím, že tady mohu působit téměř jako vetchý stařec, vzhledem k mému věku a ve srovnání s tím, co máte za sebou a před sebou vy. Právě proto na rozdíl od vás si docela dobře pamatuji, co takováto formulace znamená, resp. Proč je obsažena a dokonce Přímo v preambuli Listiny základních práva svobod. Zmiňuji to pro to, že základní svobody byly skutečně v naší zemi potlačovány vědomě, cíleně, na základě jakési ideologie. Byli-li jsme v minulosti svědky potlačování základních svobod občanů, potom v této době čelíme úplně jinému fenoménu. Na základě toho, jakým způsobem se mnozí z nás – a bojím se, Že výrazná většina společnosti – dívají na význam hodnoty svobody v našem životě, dochází k tomu, že se sami dobrovolně své svobody vzdáváme!
A nyní zpět ke svobodě v rámci ústavního pořádku České republiky:
Článek I Listiny základních práv a svobod dále říká: „Základní práva a svobody jsou nezadatelné, nezcizitelné, nepromlčitelně a nezrušitelné.“ Článek IV odst. 1 Listiny základních práv a svobod říká: Povinnosti mohou být ukládány toliko na základě a v jeho mezích a jen při zachování základních práv a svobod.“ Poslední výňatek z Listiny základních práv a svobod, který považuji za rovněž velmi důležitý, je to článek IV odst. 4 Listiny základních práv a svobod, který říká: ‚Při používání ustanovení o mezích základních práv a svobod, musí být šetřeno jejich podstaty a smyslu. Taková omezení nesmějí být zneužívána k jiným účelům, než pro které byla stanovena.“ Zkuste si, prosím, tuto část Listiny uchovat v paměti. Zejména v kontextu s citátem, kterým zakončím své dnešní vystoupení. Zkuste si zapamatovat, že při používání ustanovení o mezích základních práv a svobod při jejich používání, musí být šetřeno jejich podstaty a smyslu a taková omezení nesmějí být zneužívána k jiným účelům, než pro které byla stanovena.
„Svoboda a terorismus“ – přednáška Ivana Langera na právnické fakultě Univerzity Karlovy

- z 21.dubna 2004
  18.02.2007 13:55 MILANZONA <milanzona@seznam.cz>
 
Slyšeli jste jak Bublan říkal, že podle jejich záměru vůbec neuvažovali o zařazení policajtů z ulice do 3. tříd? Tomu bych i věřil. Prostě to na nás Langerovci zkusili a prskli nás do trojek a čekají co se bude dít
  18.02.2007 14:00 jj
 
...no a vyšlo jim to.
  18.02.2007 14:11 Minutemann
 
Nechci se Langra zastávat, ale vyhláška která upravuje zařazování do TT je z roku 2005 a dle GŘ VSČR byly návrhy na zařazení příslušníků dávány již v roce 2003. To byla ODS v opozici.
  18.02.2007 16:35 sniper
 
Bublan si může s Langerem podat ruku! Docela skvěle si přizvukovali, chtělo se mi až zvracet! Bohužel s námi řadovými to myslí dobře snad už jen komunisti...
  18.02.2007 13:23 civilista
 
Otázky Václava Moravce: Langer : policie = 10:0. Hoši nemáte šanci, ten člověk má hroší kůži a vydrží tak dlouho, až vám dojde dech a hlavně euforie. Pár vás odejde do civilu, ale spousta zůstane a podřídí se. Nic jiného nepřijde.
  18.02.2007 13:32 Brz tváře
 
Svatá pravda. Pokud to shromáždění nebude mimořádně velkým počtem zastoupené a nebude vyvíjen neustalý tlak ze strany bezpečnostních zborů, případně neproběhne ta demonstrace, tak dopadneme jak píšeš.
  18.02.2007 13:35 jj
 
...asi tak, koukám, policistům jde ve finále asi jenom o peníze a né o nějaké pořádné systemové nastavení, které by práci u policie vrátilo ke smyslu jejího zřízení a fungování ve slušné společnosti. Prostě jako všechno tady v čechách, zopár lidi se vyleje, většina se podřídí a grázl, který to celé spískal, bude považovan za vzorného a čestného občana tady toho absurdistánu. Von ten Hašek se měl narodit do dnešní doby, to by teprva měl studijní matriál... teda jestli by se z toho nepomátl jako Švejk...:-((
  18.02.2007 13:37 cha
 
naprosto s Tebou souhlasím, nic se nezmění, maximálně něco málo šoupnou do osobního, který kdykoliv pod jakoukoliv záminkou zase potichu zredukujou! je vidět, že i opozice /taky se na tom zákoně podílela/ nemá většího zájmu něco měnit!! bohužel.......
  18.02.2007 13:54 KarlKubrt
 
Prostě pan Langer žije ve svém světě, do kterého jiné lidi a jiné názory nepustí. Existuje jediná pravda, nic než pravda a tu vlastním já, Ivan Hrozný Neomylný Langer, a ostatní lidé a názory, jste pouhá h..na na mé cestě k PRAVDĚ !!!
  18.02.2007 13:08 policista z Vyškova
 
Tak jsem chvíli poslouchal Langera v otázkách na ČT, ale jen do chvíle než jsem se z těch jeho keců musel jít vyzvracet. Je to hnus co plácá za nesmysly. Už je opravdu na čase vytáhnout na Prahu. Jednání ve fontáně se určitě zúčastním, ale myslím si, že stejně nakonec dojde na demonstraci, protože ten arogantní pán nám mimo slibů nedá vůbec nic.
  18.02.2007 13:15 lhář Langer
 
Langer je sprostej lhář a veřejnosti lže přímo na obrazovce České televize. Toto není pohroma jen pro PČR, ale pro celý národ. Bůh s námi.
  18.02.2007 13:21 policista z Vyškova 2
 
Do Prahy jedem všichni, chceme stejné postavení jako má armáda. Ať mi někdo vysvětlí, co děláme méně jako oni. Langer je největší lhář.
  18.02.2007 13:42 policista z Vyškova 3
 
Jojo, ten pořad jsem sice neviděl ale nechám si o něm pěkně povyprávět! Do Prahy jedeme - ale už se málem nejelo!! naštěstí jsme to ubrzdili)))
  18.02.2007 14:39 obvoďák
 
Moravo tak se mi líbíš, Jen tak dál už se na Vás těšíme a do Prahy sebou vemte taky nějaký Moravačky Čau a držte se.
  18.02.2007 13:04 to snad ne
 
Tímto vyjadřuji upřímnou soustrast policistům OOP Čejstlice. Teď se tam dveře pro přicházející a odcházející kontroly nezavřou. Kdo chce psa bít, vždycky si hůl najde.. a v tý práci, kterou každý policista prostě nestíhá, se vždycky něco najde, když není pohodlný..
  18.02.2007 15:44 taky polda
 
Nemáš pravdu kamaráde. O celé akci prý věděl okresní ředitel. Jinak myslím, že ta reportáž byla opravdu dobrá a nejednalo se o žádnou propagandu, která nám je neustále předkládána.
Jinak situace popsaná v reportáži je na každém malém oddělení v okolí Prahy.
  18.02.2007 16:13 ja13
 
Nemyslím, že tato situace je jenom kolem Prahy! tato situace je a bude na každém malém oddělení. No a názor před mnou - že se tam kontroly netrhnou - může být,ale na tom oddělení je asi lvětšina chlapů kolem 29 let služby, no tak odejdou ať již podle starého neo nového. A jeslit jim ředitel dovolil tuto reportáž, tak před tím ředitelem klobouk dolů. Mnohej jinej by to nedovolil a kor jestli by to byl takovej ten soudruh ředitel 50 let a více, kterej má ze všeho strach a hlavně o svý koryto!!!!!!
  19.02.2007 09:30 to snad ne
 
ad a) vyjádřil sem soustrast protože mám bohaté zkušenosti jak to s takovým kritickým vystupováním policistů nejen v tv chodí..

ad b)je to zároveň poděkování a uznání statečnosti oněch policistů, protože to alespoň částečně vystihovalo současnou realitu.

ad c)a když budou chtít tak s nima ti nahoře zametou, si piš.. Pokud jsi (taky polda) z obyčejnýho obvodu musíš vědět, že každý policista má nějakého toho "kostlivce" zahrabaného ve skříni, protože těch úkolů je tolik, že se všechny stihnout na požadované úrovni prostě nedají. "Oni" to ví a trpí to jen do doby, kdy se to hodí použít a kdy člověk se stane nepohodlný..

Můj příspěvek nebyl vůči policistům z Čejstlic myšlen špatně ale měl jsem ještě napsat "chlapi DÍK!". Kdo zná situaci u policie ví, že k takovému vystoupení dochází v krajních mezích, že už není kudy kam a co ztratit..
  18.02.2007 12:31 fk
 
Po 10 minutách Bublan verzus Langer 1:0 pro Bublana!
  18.02.2007 12:09 y
 
Bez komentáře
----------------------------------------

www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů. Samozřejmě je to zároveň ostuda celé policie. Tuto reklamu sponzorují občané ČR na své náklady, tzv. sponzorský dar pro PČR.
  18.02.2007 11:20 to snad ne
 
Promiň, ale já jsem taky policejní důchodce, sloužím přes dvacet let na ulici a jsem na to vážně hrdý - o kariéru jim nestojím. Také ale jsem vděčný alespoň za takové zajištění, které dává současný zákon, protože nevím co bych dělal (už v současnosti hodně opotřebený) v civilu, nebo lépe řečeno, kdo o mě bude zde stát až nebudu splňovat náročné požadavky současného zaměstnavatele který mě za to vykopne.. Pravdou ale je, že v porovnání s oproti těmi nahoře dostanu minimum, nicméně zaplať pánbů za to.. Policista přes třicet let sloužící není pro současnou policii perspektivní, to mi bude padesát..co bude pak??
  17.02.2007 21:02 civilista v záloze
 
Jaký vlastně měl být ve skutečnosti zákon 361? Zatím to vypadá, že si ho důchodci a pánové na pozicích vypracovali pro sebe. Co to je za bordel když kluci na ulici nemají pořádné zázemí, techniku a nakonec ani odpovídající ocenění finančního rázu. Jak může být objektivně vysloven průměrný plat u policie, když tyto částky zvyšují lidé z nepřímého výkonu a z managementu. Hnus celému vedení za takto provedené znění z.č. 361
  18.02.2007 11:33 to snad ne
 
přemáčk jsem se, ten příspěvek nad tebou patří sem. Nezapomínejte, že i ti mladí kluci,kteří dneska slouží na ulici se mnou, budou za pár let v pozici co jsem já a budou vděční za nějaké zajištění tj. výsluhu. Pravdou ovšem zůstává, že výsluha měla být omezena výší pro obyčejné žití a výpočet korigován preferencí let služby na ulici, kde se léta sbírají podstatně hůř jak v teple kanceláře. Ale to nikoho nezajímá. Pro mě je ale hodně důležité, že se nemám za co stydět a případná výsluha je sakramentsky zasloužená. Myslím si, že existuje cíl aby staří i "staří" odešli.. No, jsme tak všichni házeni do jednoho pytle a musím o tomto přemýšlet taky, protože existuje řada fám, které mě k tomu nutí.
  17.02.2007 21:01 Firepolice
 
V neděli ve 12:00 hod. Otázky Václava Moravce - Langer x Bublan!!!
  17.02.2007 21:03 propady v 3TT
 
Pan Langer se bude opět usmívat a usmívat jako hurvínek a nebude si chtít nic přiznat.
  17.02.2007 21:26 propad v 5TT
 
vše bude v pořádku a divák jim dá zapravdu
  17.02.2007 23:29 mánička
 
Jojo bude to debata taťka Spejbl vs. Hurvínek. Mohli by ještě zavolat věrného Žeryka a vše nám hezky vysvětlit.
  18.02.2007 11:07 to snad ne
 
pánové je to politik, ten nikdy neřekne co si myslí ani nepřizná něco, co by mu bylo proti jeho kariéře či smýšlení. Co čekáte?? Je to jako s velitelem ..zeptáte se na to proč jsou zakázány čerňáky a on Vám odpoví o všem možném, jen ne na to co se ptáte..
  17.02.2007 20:54 šlapka pro Ramba
 
Nepíšeš ty o jednom našem vedoucím z H.? Ten si jejich *undy ještě fotí na mobil a pak nám je ráno v práci ukazuje. Ale na druhou stranu si nejsem jistej, jestli to tej svojí stíhá oplatit.
  18.02.2007 12:15 Rambo
 
píšu o policajtech převážně z Brna.
  18.02.2007 13:01 šlapka
 
Tak on to bude obecnější jev...