Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  20.08.2009 11:47 Pavel <petr.petr@centrum.cz>
 
Pane Langre odejdětě zavčas ,protože jako ministr na co jste sáhnul to jste zmršila vaše kecy v televizi u mne vyvolávají záchvaty nepříčetnosti.
  20.08.2009 16:57 Krize
 
Ministr Langer to je pohlavár a podvodník se vším všudy.
  20.08.2009 20:05 pro Pavel
 
Bývalý ministr Langer byl ze všech ministrů nejlepší. Pro policii udělal maximum, žádný jiný nedovedl to co pan Langer.
  21.08.2009 06:13 pro Pavel
 
Máte "pravdu". Langer udělal opravdu "maximum" pro totální rozklad policie. To se nepovedlo dosud žádnému "neministrovi policie" u nás, ani jinde ve světě.
  21.08.2009 16:35 modrybatuzek <evrisendi@seznam.cz>
 
Ty jsi ten samý, co psal ten příspěvek před tebou? Píšeš stejně nemožně a argumenty nemáš žádné. Na záchvaty neepříčetnosti doporučuji psychiatrickou léčebnu.
  21.08.2009 20:29 Ronin
 
Díky Langrovi odešlo tolik poldů a hasičů do civilu jako za předchozí ministry od roku 1992 dohromady a ta sranda stojí jednu miliardu Kč každý rok, při předpokladu, že renty zmrazí, ale díky valorizaci se ta částka bude každý rok zvětšovat.
  22.08.2009 10:39 aaa
 
ano souhlasím s názorem pro Pavel, bývalý exneministr je opravdu velmi schopný, jen bych to maličko upravil, že schopný VŠEHO...
  19.08.2009 18:36 Pacák <tomi.p@centrum.cz>
 
Pane Langře,viděl jsem dnes v ČT24 váš "brífink" k vašemu novému WEBU-fuj to je hnus to slovo - a potvrdilo se mi že jste samolibý kariérista nic víc,umíte se krásně pochválit to ano.Utahujete si z ČSSD ale to je jednoduchý,nejste o nic lepší.Poslední volby jsou systém z bláta do louže(ODS vs.ČSSD).Vím že je to utopie ale přál bych si připojení ČR k USA,protože mi si vládnout neumíme,tady už navždy budou vládnout korupčníci,zaprodanci,kariéristi a vyčůránci co pomáhají hlavně sobě.A vy jste toho příkladem.Hrajete si na antikomunistu ale studoval jste VŠ za komunistů a jistě jste byl aktivní svazák a pionýr...S pozdravem Pacák
  20.08.2009 16:57 Kampaň
 
Trapné modré předvolební bludy ze kterých je na zvracení.
  21.08.2009 16:31 modrybatuzek <evrisendi@seznam.cz>
 
Nelži nám tu, pan Langer studoval práva po revoluci a i kdyby to bylo před ní, tak co? Kolik lidí starších pětačtyřiceti nestudovalo za komunistů (pokud vůbec studovalo)? A kolik lidí za komunismu nebylo v Pionýru? A pokud tolik milujete USA, tak se tam přestěhujte, třeba ovládáte angličtinu lépe než češtinu (poukazuji na "mi si vládnout neumíme" a další chyby).
  18.08.2009 21:10 Co by na to řekl pan Pitr, justice na něj nemá dle pani Vesecké <Ilona.marková @volny.cz>
 
úsporná opatřeníNevím jak na jiných útvarech, ale severní morava navzdory novinovým článkům šetří kde se dá. Limit ujetých kilometrů na 12 hodin je 40 Km bez ohledu na situaci. Jakmile překročím, musím psát úřední záznam včetně Č.j. co a kde jsem řešil. Každá druhá zářivka na chodbě pryč, aby se ušetřilo na el. energii. To, že nám oknama táhne do kanceláří ńikoho nezajímá. Hlavně, že si letos pořídíme parádní recepci za cca 3 mil. Kč. Má někdo podobnou nebo rozdílnou zkušenost?
  18.08.2009 21:24 XXX
 
Praqvdu máte jen zčásti. Ono to v Sm kraji není ještě tak vážné. Vím o čem mluvím, zase vše záleží na tom jak se kde hospodaří.
  19.08.2009 16:38 HA HA
 
Kdyby nebylo zbytečných policistů, kteří se projíždějí v zelených khaki vozech, bylo by dosti peněz pro klasickou PČR.
  19.08.2009 18:15 devastace PČR
 
Tento binec panuje na všech odděleních v ČR jen se o tom tak nemluví........
  19.08.2009 20:18 XXX
 
pro HA HA
Kdyby jsi věděl, že pohraniční policie když byla zrušena a převedena na cizineckou, tak svoji činnost svedla z hranic do příhraničí a byla maximálně zeštíhlena. To znamená, že ti policisté, kteří se projíždějí v khaki vozech dělají svoji práci a ne že by byli na projížďce po kraji. Jak jsem uvedl, nedělají kontroly na hranicích, ale ve vnitrozemí, tedy převážně v příhraničních oblastech. Rozhodně, tím že by se tato složka policie zrušila by se nic neušetřilo. Je to vše o špatně nastavených podmínkách a špatné práci nejvyšších managerů policie a vedení ministerstva vnitra včetně pana Neministra policie Ivana Langera.
  19.08.2009 21:55 Ha Ha
 
Asi ano, špatně nastavené, ale přeci výsledky práce prokáží vytíženost a není co řešit!!! A to by se někdo divil, jestli by tam nestačilo 50% současného stavu!!!
  18.08.2009 21:06 dopad práce exministra pana Langra- je to vše smutné <Ilona.markova@volny.cz>
 
xjhx: Už se to řešilo jinde...
Už se to tady řešilo.Ano, šetří se, Policii byly seškrtány miliardy, no sockám dávky nemůžou skrouhnout. Takže se v rámci Jmk nesmí pěstovat květiny, protože pijí policejní vodu, auta Octavie 1.6 žerou ve městě jako tank.oproti Fábkám, takže se více šlape, obsílky čato nosí poldové sami na místo určení...Konvice žere proud, no a toaletní papír si již někteří nosí preventivně z domů, přehodnocuje se rizikovost krajů jako nulová např. Královéhradecko-aby klesl rizikáč..Takže se brzdí nábor a možná dojde i ktomu, že ve zkušebce cucáky vylejou...To ukáže čas, páč Policie se resort, kde se dají utírat boty...
19:57:55 18. 08. 2009
  18.08.2009 21:22 XXX
 
Vážená Ilono Marková (xjhx).
To co zde popisujete, že se děje v Jm kraji, tak to stejné je v celé republice - zkrátka šetří se všude. Někde více a někde méně. Kraje jsou v současné době finančně "relativně samostatné" a tzv hospodaří na vlastní hromádce peněz. Všechen současný bordel není jen vina I.L ( tímto se ho rozhodně nezastávám), ale především našich pantátů, především ekonomů, na krajských ředitelstvích. Jak který kraj hospodařil, tak hodně musí šetřit. Rizikáč je samostatná kapitola momentálně bez komentáře.
  18.08.2009 23:55 drn
 
Pokud vylejou Langerovy cucáky ve zkušebce, tak se nebudu vůbec zlobit. Větší zmetky policie už nemohla získat. Ještě kdyby vyhodili kinderlangermanagment, budu naprosto spokojený policista.
  20.08.2009 09:26 juko
 
Pro drn:Tvé vyjadřování hovoří za vše.Poslat na pracák by měli takové, jako jsi Ty.
  18.08.2009 20:59 iluze vojáka <ilona.marková.@volny.cz>
 
Cody:
Nejsem naivní,už sem lecos prožil,ale představoval sem si policiji trochu jinak-odcházim z armády právě kvůli té byrokraciji a nesmyslnosti gumových hlav,čekání na spěchání,běhání po poli,spaní ve vodě,zaplý všechny knoflíčky-to člověku leze na nervy.Jak si zjištuju info o pčr,tak to bohužel bude hodně obdobné s ustrojeností a byrokracije snad jěště horší-čekal sem že velitel veme stoh stížností,zapne skartovačku a řekne chlapy děláte dobrou práci,stojim za váma-protože podle hesla kdo nic nedělá nic nezkazí.Ty pravomoce kde jako polda nic nemůžu a drban je v právu mě taky hlava moc nepobírá-těšil sem se k pmj že alespon něaká ta akce,ale nevim-nejhorší je jak bylo dřív dobře-i v armádě-všude-a těch lidí co celej život dělaly hov.. a ted sou rentiéři a jen z povzdálí přihlížejí snahám zrušit renty úplně :-( říká se v armádě už dobře bylo,vypadá to že u pčr taky což?
14:58:52 13. 08. 2009
  18.08.2009 22:37 XXX
 
for Ilona Marková
Všude je chleba o dvou kůrkách.
  18.08.2009 23:57 drn
 
Dámo, raději se rychle probuďte! Rád bych se zeptal na tu byrokracii u armády, to byl vtip?
  20.08.2009 01:08 54 <54@seznam.cz>
 
Tenhle příspěvek hovoří za vše.Jsem již mi mo službu, tŕající 31 let, ale takovou hovadimu bych nikdy nenapsal. Hrůza hrubých chyb, což hovoří vše o autorovi. Je pravdou., že jsem celou policejní praxi pracovals drbanama, ale že jsem dělal hovno, to mne hrubě uráží. Vychoval jsem si však své nástupce a jsem na ně hrdý. Ano, mám rentu, a nebudu z povzdálí čekat.ů Jinak to svědčí o neznalosti základních právních norem, myslím tím zrušení rent. Není se čeho obávat, pouze křiklouni, keří chtějí jejich zrušení, hloupě píší. Buďme v klidu.
  18.08.2009 20:56 kvalitní Langerovi nábory <Ilona.marková@volny.cz>
 
xjhx: Stát nemá prachy
Stát holt nemá prachy a tak zastavuje nábory. V Praze a stř. Čechách, kde chybí policajtů moc a nikdo to dělat za ty love nepude, tak tam budou nabírat furt...Je to škoda, Policie mohla nabrat relativně kvalitní lidi za doby krize, kdy kvalitní lidi se na trhu práce začali objevovat..takhle nabrala co mělo ruce a nohy a kvalita půjde do hajzlu. Je otázkou, kolik těch maturantů vydrží a jestli to nebudou vyhozené prachy...
18:28:39 17. 08. 2009
  18.08.2009 22:39 XXX
 
for Ilona Marková
Až bude tak zle, že stát nebude mít na zaplacení práce policie, tak ne že budou vyhozeni zobáci, ale všichni starší policisté. Držet mladě je levnější i když nic neumějí.
  18.08.2009 20:53 sociální spravedlnost <Ilona.marková@volny.cz>
 
xjhx: to denver
A proč by jsi se neválel ve státním bytě?Myslíš, že např. tebou jmenovaného Roma škrabe svědomí, že dostane byt o jakém se může poldovi jenom zádat?A tito ty kvartýry dostávají...Jo a co týče tý sociálky, tak stará přijímala do firmy jako personalista socky na dělnické práce se základku (mnohdy ani nedochozenou) z pracáku a těm se za nástup 20.000,- Kč vyplatilo vydžet tam akorát měsíc, pak něco zkurvit aby tě vykopli s razítkem (a to byli ti použitenější, zbytek se ani neobtěžoval do práce vstávat, nebo přijít ožralý)..Za kolik makaj poldové? 14.840,- Kč
20:09:04 18. 08. 2009
  18.08.2009 22:43 XXX
 
I cikáni jsou lidé a mají přeci nárok na slušné bydlení, jak tvrdí pan ministr Kocáb. Proč by nevyužili štědrých státních příspěvků. Zkuste něco takového vy, tak z vás bude stažena kůže za živa.
  18.08.2009 20:37 je to velmi špatné
 
Hammer: ty výsluhy mají svoje
opodstatnění, jsou zavedeny na celém světě a žádný stát je nezruší. Každý stát musí mít nějak zajištěnu svoji vnější i vnitřní bezpečnost. K tomu má lákadla, aby lidi stáli o tato riziková zaměstnání. Jak moc riziková zjistí, až když už tam jsou.
Že ale došlo k tomu, k čemu došlo, je věcí politiků. Kde jinde ve světě má policie tak mizerné zastání jako tady? Policie nemá oporu nikde, každý si do ní kopne, poldové se bojí cokoliv dělat navíc, bojí se mluvit o problémech, útrpně čekají na konec šichty... Kdyby v roce 2007 neodešlo dvanáct tisíc poldů s rentou najednou, nebyl by problém.
Problém zvaný Langer i po jeho odchodu z funkce MV pokračuje a nový MV bude muset tuto finanční zátěž v budoucnu řešit. Nijak jinak než na úkor těch, co tam zůstávají, to nepůjde. To zmanená, že dobře už bylo a teď utečou další, kterým PČR přijde jako potápějící se Titanic. Řada z poldů se pořád ujišťuje, že je nemůžou vyhodit, že mají jistotu. Já si pamatuju jak jsme měli jistotu, že nám na platy nikdo nemůže sáhnout...
17:14:31 16. 08. 2009
pindian: co vláda???
Jak bylo psáno níže nemá na to cenu reagovat, ale musím. Když se na to podívá civilista a má řeči, proč je nemá i v případě, kdy si platy smolí vláda, která dochází do úřadu jak dochází??? Představte si jak P ČR tak civilisté, kdyby jste takhle chodili do práce a brali peníze. To bych si přál!!! Vy ne??? Naše renty? A co vyplácení za lidi a romy co opravdu dělat nechtějí a nebudou. To není placení do ztracena??? kolikpak to dělá miliard měsíčně??? My si to alespoň odmakali. Takže až bude zase někdo chytrej.... zkuste to na vládě:-)))
15
  17.08.2009 23:31 cvalda
 
Když je řeč

o tom náměstkovi. Mohl by se někdo podívat na jeho aktivitu v případě tr. stíhání jeho povedeného brášky, které záhadně skončilo zproštěním obžaloby.
  17.08.2009 23:32 pepíček
 
JUDr.J.M.

věc řešil OS PT
  18.08.2009 22:46 XXX
 
for pepíček
Člověče ta jsi tajemnější jak Tajemný hrad v Karpatech. Dej do placu něco konkretnějšího. Ne všichni jsme seznámeni.
  21.08.2009 20:23 pro XXX
 
náměstek = hřibek, mochomůrka, liška, bedla
  21.08.2009 20:26 pro XXX
 
povedený bráška = podvodník
  21.08.2009 20:27 pro XXX
 
JUDr. J.M. = soudce OS PT
  21.08.2009 20:28 pro XXX
 
zbytek se dozvíš na OS PT , rádi ti to sdělí
  17.08.2009 11:14 rentiér <Ilona.markova.@volny.cz>
 
Pro pana provokatéra " fgh". Jenom na okraj pro pána. Není problém u řadového policisty odsloužit třeba 500 hodin za rok za dáčo, bez dalších příplatků, jak jsem dole uvedl. Každá práce má svoje. Stačí si udělat u řadového policisty v hrubém normohodinu v Kč, zas takové to vítězství to není. Na webovkách tn.cz pan Janota uvádí, chce zvýšit DPH a tddd. Je možné, že se nic valorizovat nebude, stát na to nemá. ale šahat na platy policistům,hasičům,bachařům,vojákům, to by bylo to poslední. Drtivá většina policistů, hasičů, bachařů odvádí poctivou práci přes negativní důsledky krize. Je zde weřejný web, ať ten pán " fgh" neplácá nesmysly . S pozdravem rentiér.
  17.08.2009 13:29 Ronin
 
Snižování platů to už tu bylo opakovaně, ale nikdy na něj nedošlo a proč asi, protože to nebude tak jednoduché ? Mě osobně nezajímá, že díky špatné práci politiků ať z levice nebo pravice se prošutrovali peníze a ať šetří tam kde se plýtvá, ale u řadových poldů, hasičů, bachařů to určitě nebude. Reforma PČR se měla udělat už dávno a od shora dolů a snížením tabulek zbytečných funkcionářů, kteří si nechají říkat manageři by se ušetřilo peněz.
PS. pro kritiky v SRN připadá na jednoho vedoucího 50 řadových policistů u nás je to pouze 15 řadových policistů a tuto reformu sliboval i Langer, ale nějak se mu nepovedla.