Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  19.02.2007 18:26 Pro Rambíčka
 
Rambíčku, nějak se Ti rozechvěl svalík a jsi nějaký hrubý. To je přesně česká nátura, nic o věci neví, ale všemu rozumí. Asi jsi se skutečně o věc nezajímal a jenom podlehl jednomu jedinému záběru ze zákroku stále a stále přehrávanému v televizi. Ještě jsi mi neodpověděl, jestli jsi tam byl či nikoliv. A nech si Ty hrubosti, píšeš si se slušným člověkem tak to respektuj. Přeti ti pěkný večer.
  19.02.2007 18:36 Rambo
 
Copak se ti zdá hrubého na mém textu? Nejseš nějakej cíťa? Na poldu jseš nějakej moc citlivej. Dali ti zfetovaní technaři na kokos? Já sem na Čekteku nebyl, nemám rád tuto hudbu, dá-li se tomu hudba říkat. Já jsem sledoval média a byl jsem na spoustě protestních akcích, kde bylo mnohem více informací než v médiích.
  19.02.2007 18:40 jeden
 
a hele, profesionální demonstrant.... protestuješ prot všemu, že? nevadi, že nevíš o co gou, ale hlavně jen když si můžeš zařádit... skoda, že tvůj tatík nepoužil tenkrát prezervativ :)
  19.02.2007 18:47 Rambo
 
19.02.2007 18:40 jeden
ty seš další chytrej polda, že? Na demonstrace kašlu a nechodím na ně. Čektek mě zajímal, protože to byla nejbrutálnější policejní akce od r. 1989. Zajímalo mě proč policie mlátí lidi. Média nejsou většinou neobjektivní a tak jsem se šel podívat na informace z této akce.

Kdo vám poldům na všechno nekejvá jako nemocnej osel a neleze do pr... tak je hold špatnej!
  19.02.2007 19:07 Jihočech
 
Já Ti kašlu na to, aby jsi mi přitakával. Jen se divím, že dokážeš zmínit něco o čem nevíš zhola nic. Ale když si nechceš číst můj názor vnucovat ti ho nebudu. I Ty jsi určitě slušný občan a chceš mít profesionální policii, kterou si platíš ze svých daní že ano ? Závěrem Ti dám jednu dobře míněnou radu. Než-li si utvoříš na věc názor, nejdříve si vyslechni názory a argumenty všech stran a poté si formuj svůj úsudek. To musí policista dělat pokaždé když řeší spory lidí a že jich je!!! Ale o tom Tobě asi nemá cenu psát. Asi jsi hodně namakaný když si říkáš Rambo, nechceš jít k POLICII ? Potřebujeme ranaře !! Jenom trošku zapracovat dle rad "jednoho" na psychice a jsi náš kolega. Jinak díky za Tvé názory, po jejich přečtení budou všichni policisté nad sebou určitě přemýšlet. A závěrem : Na kokos jsem nedostal ani na CZECH TEKU ani na MMF, měl jsem to štěstí a všem kamenům, klackům a flaškám jsem se vyhnul a ostatní útoky se mi podařilo odrazit.Ne všichni policisté měli to štěstí. Ale co, vždyť to jsou jen cajti a ty je třeba mlátit viď ? Tak se měj pěkně a trochu se zamysli.
  19.02.2007 20:34 F1
 
RAMBO = je to jen přejmenovaný provokatér - CIVIL , NOVÁK, JURA BRNO, používá shodných slov nebo spojení slov " policisté byli zalezlí do roku 1997 " , spz končících 0001 - tyto jeho slovní spojení se zde již objevily dříve
  19.02.2007 17:59 Pro Ramba
 
Rambo, prosím Tě o jednu věc. Netahej sem CZECH TEK. Byl jsi tam? Já ano, v uniformě. Nikoho jsem neuhodil, nikdy bych si to nedovolil. A jestli mluvíš o tom, že jsme mlátili slušný lidi tak jen pro Tvou informaci. První kdo vyvolal konflikt byli právě Ti Tvý slušný lidi. Zfetovaní bez jakýchkoliv zábran. Oni nás napadli první. Jestli jsi tam byl, tak se asi nyní stydíš že lžeš a jestli jsi tam nebyl, tak raději drž ústa, protože nevíš která bije. Sbohem.Jihočech
  19.02.2007 18:16 Rambo
 
Vy jste tam měli hov.. co dělat, natož někoho mlátit! Byla to soukromá akce a vás tam nikdo nezval. Konkrétně vám poldům to nelze vyčítat, protože vás tam nahnal Paroubek a ministerstvo vnitra. Hold sloužíte za naše peníze vládě a ne lidem. Tak to bylo vždy, jak za totáče, tak nyní.
  19.02.2007 18:48 Poplatník
 
Rambo, ale to aby byla policie apolitická musíme změnit právě my, občané této země. Po sametu policie apolitická byla, ale pouze několik týdnů, či měsíců, než jí strany začaly zneužívat k obrazu svému. Všechny strany napříč pol. spektrem využívaly jejích úspěchů a zneužívaly neúspěchů. K problémům policie nepolitickým se nyní vyjadřovat nebudu
  19.02.2007 18:57 Rambo
 
19.02.2007 18:48 Poplatník
jak si tak pamatuju, tak do roku asi 1997 byli policajti zalezlí jako potkani a nikdo z mich nevěděl co má dělat. Potkat poldu na silnici byla vzácnost. Standa Gross udal poldům směr. To začal Krištof za Krištofem a začali okrádat řidiče. Není to o bezpečnosti na silnicích, ale o peňezích vybraných na nesmyslných pokutách. To není zákon, to je bordel! Policie byla původně zřízena na vyšetřování vražd a rozkrádaček, dnes je to především o pokutách za dopravní přestupky.
  19.02.2007 19:18 Pavel
 
Rambíku,
nedá mi to, abych nezareagoval - asi dělám někde jinde, neboť se coby inspektor na obvodním oddělení zabývám šetřením trestné činnosti - krádeže, vloupačky, poškozování cizí věci apod. Složitější věci v souladu se zákonem postupujeme kolegům z kriminálky. Takže děláme přesně to, na co dle Tebe policie kašle. A k tomu samozřejmě stihnu i postihovat přestupky v silničním provozu - podle Tebe okrádat řidiče. Já si myslím, že porušení zákazu vjezdu či provozování vozidla zjevně nezpůsobilého k provozu docela dost souvisí s bezpečností na silnicích, ne že ne. Neberu Ti samořejmě právo na názor, ale dle toho, cos napsal výše, do problematiky příliš nevidíš. V tom případě ale piš o něčem jiném. Neříkám, že naše zákony jsou dokonalé a bez chyby, ale kdo používá hlavu, ke zbytečným bezúčelným postihům se neuchyluje už proto, že v případě stížnosti se na nás automaticky hledí jako na ty, kdo jednali nezákonně. Přeber si to po svém...
  19.02.2007 19:34 Rambo
 
Pavlíku já tě zdravím
máš pravdu, že tomu nerozumím. Já to prostě nechápu, asi su blbej. Zákony prý platí pro všechny stejně. Su z Brna a dneska jsem se snažil 55 minut marně zaparkovat na placeném parkovišti. Potřeboval sem něco vyřídit na náměstí Svobody, jelikož je tam pěší tóna a zákaz vězdu. Jak je tedy možné, že ani v této pěší zóně a v zákazu vězdu se nedá nikde zaparkovat? Všechna místa jsou zde obsazená, včetně chodníků. Parkují tam většinou mercedesy, BMV, Audi vyších tříd atd. většina s SPZ končících 0001, 2002, 7007, a pod. Všichni šťastlivci, kteří si tyto SPZ vystáli na magistrátu ve frontách. Během těch 55 minut nebylo pokutované jediné uvedené vozidlo. Že by policie byla úplně slepá? Nebo jsou si nadále všichni rovni a někteří jsou si rovnější?
  19.02.2007 20:30 Pavel
 
Těžko reagovat na konkrétní situaci, pokud jsem nebyl jejím svědkem, ale je fakt, že u nás se v takovýchto případech mohou naši kolegové od Městské policie přetrhout, neboť jimi vybrané peníze jdou do rozpočtu města, které jim to vrací v podobě kvalitního vybavení. Věřím tomu, že kdyby se v místě vyskytla hlídka ať už státní, nebo městské policie, určitě by si nenechala ujít příležitost - pokud by tedy nejela na nějaký zákrok, který má v takovém případě samozřejmě přednost... Ale jak říkám - nebyl jsem tam, místo neznám, nemohu nikoho soudit. A že bych padal na prdel před drahými fáry s protekčními SPZ, to rozhodně ne - spíš mám občas problém s tím, že nezavírám oči tam, kde to možná někdo očekává... Zdravím Brno...
  19.02.2007 20:33 F1
 
RAMBO = je to jen přejmenovaný provokatér - CIVIL , NOVÁK, JURA BRNO, používá shodných slov nebo spojení slov " policisté byli zalezlí do roku 1997 " , spz končících 0001 - tyto jeho slovní spojení se zde již objevily dříve
  19.02.2007 21:52 Zdeno
 
Pro poplatníka
Stím, že je policie zneužívána politicky je pravda. Zejména to ukázal náš současný ministr, který snad žádnou akci nehodnotil kladně, pouze vyzýval ministry Grosse a Bublana k odstoupení, když se něco nepovedlo.
  19.02.2007 22:10 Civil
 
pro F1
Neber si mne do huby, už více než týden pouze čtu a neúčastním se diskuse. A je mi vás všech čím dál tím více líto, ale ne pro 361, ale pro váš intelekt. Opět na delší dobu končím.
  19.02.2007 22:16 F1
 
No pokud se držíš s nervy přes to tvoje zaměření, jsem tedy úžaslý.
  19.02.2007 22:18 F1
 
Jinak já si na svůj intelekt nestěžuji, musím se pochválit mám ho dobrý, kousek od vynikající.
  19.02.2007 17:36 Ladislav Marek <Ivan.Langer@mvcr.cz>
 
Jsem bývl. kolega z ulice 24 let. Pročítám zde již 2 měsíce tyto stránky, podněty na www.policista.cz. Dneska jsem měl poznatek, ale na www.policista.cz mne to nepouští, asi to blokují. Je jasné, že plukovníci neodejdou, nekřesťansky přidáno, kdo má nárok na výslušku, odejde, protože zde již není jistota ničeho, odcházejí elévové, vysokoškoláci z ulice, podmínky pro práci špatné, ohodnocení práce klesá, sociální jistoty padají ke dnu, je riziko, že sundají renty, odchodné nám renitérům orvali valorizaci, mne 310,-Kč jako zločinci, kdo chce jít k polici, je to sebevražda, stát si neváží práce policistů, hasičů, bachařů a dalších. Prožil jsem 24 let ve výkonu, většinou jako zpracovatel OOP Česká Lípa, omezen na rodinném životě, řešil cizí problémy, hodin jako maku, aspoň to propláceli, když jsem nebyl doma,ale ničeho nelituji. Peníze servali i do 6 třídy, plukovníci mají dva platy, nikdo je nedonutí odejít, mají možnost, je to pro ně výhodné, pan Langer řekl, že rozpráší MV,PP a policista na ulici musí být zaplacen, zatím je to obráceně, začínají odcházet i zkušení operativci, dopraváci, pro zbytek ve výkonu, pro ně začíná opravdu kolaps.Stát nezajímáme, chtějí orubat renty, odchodné, nebo zrušit. Kdo slouží 15-30 let, opotřebovaný, praxe v oboru pryč, po 50 ti letech věku nikoho nezajímáte, kdo by šel k polici, přijít o praxi v oboru, pak být pod mostem. Jestli toto panáci v parlamentu, bozi nepochopí, skončí to špatně, to nikdo nechce ani rentiéři, policie je potřeba, hasiči, bachaři. Nejvíce mne rozčílilo, že si přidali platy, nám prý přidali, neviděl jsem těch 8000,-Kč platu, pak si ještě několikrát nestoudně přidali. Nikdo nebude makat 150 hodin zadáčo, 10 svátku za dáčo a další hodiny, též bez příplatků a pořád makat, nechat si vyhrožovat plukovníky, při odvolání proti platebnímu výměru, uváděno na webu, též jsem se odvolal proti poloviční valorizaci, ani to neposlali doporučeně, je vidět, že nás mají i v civilu jakoby za voly, je nutná demonstrace, pořádněji připravit, kdo chce jistotu, lepší podmínky pro práci, nemít též v civilu poloviční valorizaci, pak renty postrádají smysl a jsou po letech pro lepší nákup, kdo neslouží, masově na Prahu, kdo nepůjde, tak ať pak nekňucí, jinak uváděná negativa jsem zažil na vlastní kůži, v civilu jsem byl 6 měsíců na ÚP, nedostal jsem ani korunu, protože jsem měl rentu, novela zákona z. 2005, diskriminace, platil jsem velké daně, ale každý darebák je proti nám ve výhodě, potupné, též souběh nemocenské v ochranné lhůtě a další chuťovky. V civilu se dá uživit, není je jednoduché, říkají Vám pane, většina kolegů , když připlácnou rentu jsou na to lépe, jinak renta je za to, tzv ztížené pracovní uplatnění. Pro občany, civilisty, kdo si myslí, že policista je vyžírka, tak ať jde k polici, procitne. Kdo je zvyklý dělat, dělat bude, ale za dáčo, málo kdo. Proto je nutná demonstrace, p. Kalousek nás ožebračil a řekl, že nedá ani korunu, doktoři , učitelé řvali, zadarmo by nedělali. Držím palce býv. kolega por Marek Ladislav PČR OOP Česká Lípa.
  19.02.2007 18:31 Majka
 
Souhlasím s Vámi, dotazy můžete přes firepolice.wz.cz. Jako máma hasiče držím všem palce, ať zvítězí spravedlivá věc.
  19.02.2007 20:07 Zdeno
 
Laďo. Já měl v září 15 let na zákldním útvaru a teď jsem se dozvěděl, že mám nárok o rentu asi o 2.500,-Kč menší než kluk, který slouží na tom samém útvaru a má odsloženo let 14. Tomu říkám bomba. A to že dostali přídáno nahoře? Tak tomu se nediv. To jsme mohli čekat, když to přebrala ODS. Ty přece razí zásadu chudý orvat a bohatým dát.
  19.02.2007 17:27 y
 
Bez komentáře
----------------------------------------

www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů. Samozřejmě je to zároveň ostuda celé policie. Tuto reklamu sponzorují občané ČR na své náklady, tzv. sponzorský dar pro PČR.
  19.02.2007 18:55 sl4pe
 
Domníváte se, že je toto práce dopravní policie, hlídkové a pořádkové služby, psovodů, bojařů ze služební přípravy, PMJ nebo jiných policistů z ulice?
Uvědomte si, že sponzorujete i jiné. Nepřizpůsobivé, bez domova na dávkách, lidi ve vězení za vraždy i dopravní nehody s alkoholem.
A jinak, i mi platíme daně.
  19.02.2007 19:09 Rambo
 
sl4pe
když jsme u těch nehod s chlastem, kolik jste osolili za chlast svých kolegů za volantem, kolik ministrů, senátorů, poslanců, soudců, státních zástupců, vojáků z povolání, kteří jezdí totálně na štot? Nezkoušej mě vykládat, že to není pravda! Znám spoustu těchto případů a policajti jim ještě dělají doprovod až domů a někdy pod majákama.
  19.02.2007 19:11 rozdíly
 
Vždyť to říkám, že policie je na očích a je jako kopací míč pro kdekoho-proto je třeba se sebrat a odejít-chytrý a přeplacený management si poradí.
  19.02.2007 19:30 sl4pe
 
Rambo,
jiný argumenty nemáš? Tohle je ohraná písnička. A jestli znáš nějakého policistu který na majáky doprovází někoho na šrot, podej na něj terstní oznámení třeba přes státní zastupitelství.
  19.02.2007 19:50 Rambo
 
sl4pe
to není ohraná písnička, to je realita! Já to neznám pouze z vykládání. Mimochodem státní zastupitelství neřeší závažnější případy než je chlast za volantem! Buď seš ještě mladej, nebo nechceš přiznat pravdu, ale s tím se vyrovnej sám jak chceš.
  19.02.2007 20:16 sl4pe
 
Rambo ,
státní zastupitelství jsem ti dal jako příklad (třeba) máš i jiné možnosti. Jseš asi dost chytrej. Já nejsem žádnej mladej je mi 40 let. Vyrovnávat se nemám s čím, jsem psovod na SSK výjezdový. Pokuty nedávám je to pod mojí úroveň.
Jestli se nemýlím reagoval jsem na příspěvek od " Y ". Obviňovat z protekce za chlast jste mě začal Vy. Opravdu se nehodlám bavit s hlupákem.
  19.02.2007 16:46 uvědomělý policista
 
Když se Vám to nelíbí, tak to zkuste jinde, nemusíte tu přeci pracovat.
  19.02.2007 16:49 kdokoli
 
Nezdá se vám zbabělé před problémy utíkat? Co je třeba řešit? a požadovat nápravu? Uvědomělých jsem v životě zažil dost, a všichni stáli většinou za .....:)
  19.02.2007 17:16 Poplatník
 
Cos dokázal, jenom uvědomělý být, tak to opravdu nestačí, těch tu prý bylo před sametem přehršle, učili MLP a dělali nástěnky.
  19.02.2007 16:18 kdokoli
 
rozumíte tomu někdo???

Odborem sociálního zabezpečení bylo zpracováno písemné stanovisko k dotazu ohledně vztahu výsluhového příspěvku a starobního důchodu. Vzhledem k tomu, že se jedná o poměrně častý dotaz, proto text tohoto stanoviska uvádíme:
„V případě, že příslušník již tři roky pobírá starobní důchod a nárok na výsluhový příspěvek mu vznikne za účinnosti zákona dojde k souběhu nároku na výplatu výsluhového příspěvku s nárokem na výplatu starobního důchodu podle ustanovení § 160 zákona. Výsluhový příspěvek mu bude vyplácen za předpokladu, že bude vyšší než starobní důchod náležející ke dni vzniku nároku na výsluhovým příspěvek, a to ve výši rozdílu mezi výsluhovým příspěvkem a starobním důchodem.
Pokud příslušníkovi již vznikl nárok na starobní důchod, který dosud neuplatnil a jeho služební poměr skončí za účinnosti zákona, bude výsluhovým příspěvek podle ustanovení § 163 odst. 1 zákona vyplácen nejdéle po dobu 2 let po dosažení věku potřebného pro vznik nároku na starobní důchod. Nepožádá-li bývalý příslušník do 2 let po dosažení věku potřebného pro vznik nároku na starobní důchod o přiznání starobního důchodu, výplata výsluhového příspěvku se zastaví. Rozdíl mezi výsluhovým příspěvkem a starobním důchodem se stanoví podle ustanovení § 160 zákona.“.
viz:http://statorg.cmkos.cz/
  19.02.2007 17:03 v
 
Kdo bere důchod ne déle než 3 roky a současně slouží, dostane při odchodu příspěvek (část + důchod). Kdo důchod nebere ale má na něj nárok a nepožádá si o něj do dvou let, ten příspěvek nedostane.
  19.02.2007 13:44 abexx
 
to nám zase bude dva roky vykládat jak to bude skvělé, roforma znamená, že bude více krajů a také více ředitelů, náměstků, zástupců, účetních, ekonomů, podatelen a nakonec i uklizeček :-)) a bude někdo na ulici??
http://www.nova.cz/zpravy/?83c=%7Edomaci%7E&83e=DO5740&ex5740=po licejni-reformy-chce-langer-zavest-do-dvou-let&play=1
  19.02.2007 15:36 Rambo
 
Dle mého názoru by potřebovala reformu celá ČR. Bordel je v celé státní správě, u policie to pokračuje a ve vládě to končí. Kam se hrabe ten totalitní nepořádek proti tomuto demokratickýmu bordelu?
  19.02.2007 20:38 F1
 
RAMBO = je to jen přejmenovaný provokatér - CIVIL , NOVÁK, JURA BRNO, používá shodných slov nebo spojení slov " policisté byli zalezlí do roku 1997 " , spz končících 0001 - tyto jeho slovní spojení se zde již objevily dříve
  19.02.2007 13:22 G
 
AHA
  19.02.2007 13:02 wagus <wagus@centrum.cz>
 
Jen bych chtěl vědět jáký kolektiv autorů se na to podílel,abych se mohl dotázat na nějaké nejasnosti.Děkuji.
  19.02.2007 11:33 wagus <wagus@centrum.cz>
 
Pánové byl bych strašně rád kdyby se někdo veřejně přiznal ke studijním materiálům pro studijní texty ke služební zkoušce pro HZS ČR.Děkuji
  19.02.2007 11:56 g
 
Co to je přiznal?
  19.02.2007 14:18 lada
 
dostal jsem do ruky studijní materiály HZS ke služební zkoušce(nečitelné) asi 250 stránek,které se nedají naučit. Samý zákon apod.CD k tomu ,ale tisknout ho ,by znamenalo asi 600 stránek.Máme jet podle posledních informací na 1 týden do Frýdku tam nám to nalejou prý do palice a složíme před 5 plukovníky zkoušku.Čau
  19.02.2007 17:31 Myšpulín
 
Zkouška je od slova zkusit jak nás učili na FEL. Když to nebudou chtít namastit, tak prostě neprojdeš. Byl jsem sice na jakémsi kurzu v Brně, netušil jsem sice kolikátá bije, protože jsem od informatiků, ale nějak jsem papír dostal.