|
20.02.2007 16:47
y
|
|
Bez komentáře
----------------------------------------
www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz
Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří
policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých
policistů. Samozřejmě je to zároveň ostuda celé policie. Tuto
reklamu sponzorují občané ČR na své náklady, tzv. sponzorský dar
pro PČR.
|
|
20.02.2007 15:56
Podpora manifestu 361
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=xbamoG-akT8
sleduj až do konce :-)
|
|
20.02.2007 16:11
Clusoue
|
|
Paráda !!! Nezbývá, než smeknout apoděkovat autorovi. Ještě
jednou DÍKY !!!
|
|
20.02.2007 17:07
hašoun
|
|
Pěkný video smekám
|
|
20.02.2007 17:10
Člověk <hkmp5@seznam.cz>
|
|
Na to by měli koukat od rána do večera lidi typu Jura z Brna,
civil, filcka atd. Třeba by pochopili, o čem je služba u
policie.
|
|
20.02.2007 18:12
super!
|
|
No řekl bych, že to je super video a takhle by mělo vypadat
náborové video:-) Autore díky za Tvou podporu naší věci!
|
|
20.02.2007 18:35
Civil pro "Člověk"
|
|
I když si nejsem jistej, jestli to o tobě platí na 100 %. Nedá
mi to na tebe nereagovat. To video má s realitou společnýho
akorát tak 10 %. Jinak mi tam chybí: hraní karet na počítači,
zadýchaná okna služebních aut v 04:00 hodin, pokutování bez
bloků, hemoroidy od sezení v autě, požívání alkoholu ve službě,
spolupráce s organizovaným zločinem, kopání do bezbranných lidí
(brutalita při czechteku), hraní tenisu zastavovacími terči,
jízdy služebními vozidly na oběd a pro svačinu, parkování na
invalidech. No prostě ta vaše běžná každodenní činnost. Jinak na
stejné stránce jsou právě videa z některých vašich povedených
kousků. Jedině hudba ke klipu je dobrá, na té se nedá nic
zkazit.
|
|
20.02.2007 19:01
Clusoue 4 civil
|
|
Hele, ty jseš asi takovej malej zamindrákovanej buzerant, že jo
? Tobě se nelíbí nic a nikdy, viď ? A musíš proto každému také
zkazit radost, že ? Už si se udělal ? Na takové, jako jsi ty
opravdu slušné chování neplatí. Jak se říká, na hrubý pytel,
hrubá záplata. Ty si opravdu nezasloužíš nic jiného, než
šutrákem do držky a v tvém příadě by se záminka proto našla
vždy.
|
|
20.02.2007 21:02
:o((
|
|
Video je to pěkný, akční, ale jako občan tohoto státu bych
raději žil ve státě, kde něco podobného není třeba. Jenže to
není v policii, ale v systému, kde mají gauneři navrch a nejedná
se bohužel jen o spodinu obyvatel.
|
|
20.02.2007 15:53
361
|
|
JE TATO STRÁNKA URČENA PRO POLICISTY NEBO RŮZNÁ INDIVIDUA JEŽ SI
TADY VYLÉVAJÍ VZTEK, KTERÝ NESOUVISÍ SE SLUŽEBNÍM ZÁKONEM 361?
|
|
20.02.2007 16:08
Rambo
|
|
Tady jseš na stránkách ministra vnitra Ivana Langera! Tyto
stránky nejsou určeny pouze pro uplakané policajty. Jestli se
chceš vyplakat, tak to jdi na www.policista.cz
|
|
20.02.2007 15:38
Jura Brno <legalnivrazda@seznam.cz>
|
|
Vidím, že tady někomu scházím. Přesto, že se těch Vašich žvástů
neůčastním, stále si někdo bere nadarmo moje jméno do huby.
Nesnažte se nijak reagovat, jako bych nic nenapsal. Vaše
policejní názory jsou opravdu mino lidské chápání. Tak
pokračujte v pláči. Na vaše keci nebudu nadále nijak reagovat.
Je to škoda času. Bengo bude pořád jenom bengo! Čest Vaší práci
soudruzi.
|
|
20.02.2007 15:57
Blekota
|
|
Konečně ti to došlo, ty kokotí hlavo !!!
|
|
20.02.2007 16:16
asistent
|
|
...to už jsem někde slyšel... NEBERTE SI MÉ JMÉNO DO HUBY,
NEBERTE, NEBERTE!!!!! Jo už vím, to byl ten pičus Petr Zvěřina!
Nechceš mu zavolat, mohli byste se skvěle doplnovat!
|
|
20.02.2007 17:31
Moravak
|
|
Sice neschaziš, ale pořad čteš a jsi na přijmu. To je duležite.
neodchazej.
|
|
21.02.2007 09:43
emil
|
|
Juro, alespoň se nauč česky, kecy jsou na konci s "y" a
nezúčastním se nepíše "ů". Taky Tvoje vizitka.
|
|
20.02.2007 15:19
adf
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=xbamoG-akT8
|
|
20.02.2007 15:15
Rambo
|
|
Tak fajn, Jirka Kajínek je pro Vás špatné téma, tak co třeba p.
Kožený z Baham a p. Krejčíř ze Seychell? Co dělala policie za
naše daně, když si zrovna balili kufry p. Kožený z Baham a p.
Krejčíř ze Seychell?
|
|
20.02.2007 16:22
Moravak
|
|
Synku, neznáš mapu.
|
|
20.02.2007 16:46
Bez tváře
|
|
Kájinek je padouch , ale zřejmě i obětní beránek některých
vysoko postavených policistů a politiků. Smutné
|
|
20.02.2007 17:02
Rambo
|
|
Moravak
Ty seš polda, nebo kartograf?
|
|
20.02.2007 17:17
Bez tváře
|
|
VSČR můj osobní názor.
|
|
20.02.2007 17:20
Bez tváře
|
|
Jo a patří do basy tak či tak.
|
|
20.02.2007 14:08
Ivan
|
|
Ty jsi opravdu úchylnej magor.
|
|
20.02.2007 14:12
občan
|
|
Ivane, ať chceš nebo nechceš, ať jsi nebo nejsi, tímto
příspěvkem jsi se stal pro Rambíka a jemu podobným policajtem
|
|
20.02.2007 14:25
Adam Němiecz
|
|
Dostal jsem se na tyto stránky náhodou,nejsem kolega,ale bývalý
voják z povolání. Nic ve zlém.Pozoruji, že to i mezi vámi nějak
moc neklape. Škoda, že policajti nemusí na vojnu.Holt to
zrušili, je to škoda. Tam by se ti drzí zobani naučili kdo je
starek kozák. Vono by jim stačilo pár hodin na buzerplacu. Ale
pak ta policie a ostatní služby vypadá. Jste samý uplakaný
bábovky, kteří se ohánějí školami a nemáte žádný zkušenosti a
neumíte poslouchat.Tak ať vám to vyjde ke spokojenosti. Adam
Němiecz
|
|
20.02.2007 14:39
Adame
|
|
ZVS a NVS byla zrušena nedávno a vůbec se nedivím, že jsi
spokojený, vidím totiž i do AČR a mám tam dost parťáků a
známých......(podmínky, technika, platy, rehabilitace atd...).
Tak se hoď do klidu a modli se ať Vás pak ministr financí
neskrouhne jako bezpečnostní sbor, podmínky vám nastavil velice
slušně....
|
|
20.02.2007 15:01
Nespokojený Policista
|
|
Adame, obecně s úmyslným povoláním k ZVS jsem nesouhlasil, měla
být dána možnost volby, tak jako posléze náhradní vojenská
služba, ale něco ta dvouletá ZVS těm klukům dala. Pokud to nebyl
vyloženě posera, tak vojnu zvládl v pohodě. Sám mám za sebou 2
roky ZVS, takže mohu porovnávat. Dnes, pokud nemá mladý člověk
pojem o tom, co je to disciplína, tak je to špatně. Na vojně se
musel podřídit. Dnes je to vidět ve společnosti, jak disciplína
mladým chybí, a většina mládeže tento pojem vůbec nezná. Zatímco
slovo anarchie je jim blízké a slovo demokracie je z úst
mládeže slyšet také velmi často. Jenže problém je v tom, že si
spojují tato dvě slova jako jedno a to samé. Rozdíl je přitom
veliký. To jich mnoho nechápe, a v tom je problém.
|
|
20.02.2007 15:50
Clusoue 4 Adam Němiecz
|
|
Proboha, co to tu kvákáš za blbosti ? Osobně jsem byl 2 roky na
ZVS na přelomu sedmdesázých a osumdesátých let a jediné co mě to
naučilo bylo to, že do smrti budu mýt odpor k nesmyslným
buzeracím a k zupáctví. Nedobrovolně 2 roky života v prdeli a
jediným přínosem u většiny kluků bylo, že se na vojně naučili
chlastat, hulit a hlavně vypíchávat s debilníma lampasákama jak
jen se dalo.
Koukám, že ty to máš pěkně zažraný pod kůží s těma tvýma
výrokama typu " pár hodin buzeráku " atd. Ty asi vůbec nechápeš
jednu základní věc. Charakterové vlastnosti nezíská člověk
nějakým zasraným buzerováním na vojně, ty se pěstují od malička
u každého jednotlivce doma v rodině. V žádném případě nemůže
vojna u dospělého, vyprofilovaného jedince suplovat výchovu
rodiny. A to jestli někdo je nebo není bábovka nelze měřit tvými
lampasáckými měřítky. Možná, že takový člověk, který dle tvého
hodnocení je bábovkou, je ve skutečnosti daleko morálnější,
inteligentnějí a z lidského hlediska daleko kvalitnější než
tebou opěvované vygumované zelené palice.
Takže se vrať zpátky do těch tvých kasáren, hraj si na hrozného
tvrďáka a já budu doufat, že v případě kdy to bude naše země
potřebovat, nastoupí na svá místa více takových jako jsi ty.
Hned se mi dnes bude lépe usínat.
|
|
20.02.2007 17:04
Kamil
|
|
Pro Adama. Prosím Tě, nehraj si na nějakého vojáčka -borce.
Můžeš mi říct, jak je pro obyčejného člověka armáda důležitá,
ještě ta naše? Byl jsem na vojně a vím, že je to nesmyslné
buzerování a hledání si práce, aby se jako dělalo, že se dělá.
Znám několik vojáků a musím Ti říct, totálně vygumovaný mozky.
Divíš se, že jsou policisté nespokojení? Tak poovnej plat vojáka
a policisty, poté co policistům je slibováno, že se tyto
propastné rozdíly vyrovnají, dojde k tomu, že naopkat je tento
rozdíl ještě prohlouben. Můžeš mi říct, proč bere voják
příspěvek na bydlení? Copak policisté, učitelé, zedníci a další
ho berou? A neargumentuj tím, že může být voják převelený. To
může být policista také a žádný příspěvek mu nenáleží. Spousta
policistů odešla k armádě a víš jaký je vesměs jejich názor?
Uznávají, že práce policisty je pro občany mnohem důležitější a
že v armádě jde jen o nesmyslné buzerování, ale za ty prachy to
prý stojí. Pořádat pompézní shromáždění a předávání si medailí
na to Vás užije. A ještě zkus vysvětlit mámě od dítěte, proč
když se po dobu mateřské stará o dítě, bere od státu mateřskou a
vojanda na mateřské k tomu ještě dostává 10.000,- Kč čistého na
bydlení, takže na mateřské celkem dnes pěkných 17.500,- kč čistá
ruka. Proč to tak je co ? Copak vojanda to dítě vychovává lépe ?
Ani policista na ulici tyto peníze nemá. Raději se nepleť mezi
policisty, protože o nich vůbec nic nevíš. POZOR, pochodem vchod
!!!
|
|
21.02.2007 11:12
voj. v záloze
|
|
Pěkně jste se do vojáka pustili, jen co je pravda. Přímo
frontální útok. Jenže pánové, ten voják má z většiny pravdu.
Taky jsem byl dva roky na VZS a vím o čem mluvím. S tím chlastem
a ostatním se dá polemizovat, záleží na člověku, jeho morálních
zásadách a jak byl vychován v rodině. Těžko bylo jedináčkům a
sralbotkům. Že není žádná kázeň u mladé generace je vidět i u
policie. Neúcta ke starším, či hodnosti. O neúctě k občanům
státu ze strany mladých policistů ani nemluvím. Jen se pořádně
podívejte na jejich bratříčkování na BČ s grázlíkama v autech
všelijak upravených a ještě je obdivujou. Dokonce jsem slyšel
jak jim radí, aby na ně jejich kolegové nemohli. To je to
prorůstání mafie do policie a nadržování gaunerům. Policajt má
být policajtem ať je mladej nebo starej a vědět na které straně
zákona je jeho místo. To je také jeden z důvodů proč já vašemu
MV nevěřím. Na vedoucí místa se prosazují a derou lidé bez
morálky, ale zato s VŠ a to je v současné době to
nejdůležitější. Hulvát, ale má VŠ tak bude vedoucí. Bravo, ale
jaký je potom rozdíl mezi policajtem a gaunerem. Snad jen v tom,
že jeden má placku a druhý prachy k jeho podplacení.
|
|
22.02.2007 00:50
já
|
|
pro Adama, mám za sebou dva roky Prostějova VÚ 82/80, teď
sloužím 31. rok. spadám snad také do tebou zmíněné skupiny? Také
se mi totiž současné dění nelíbí. Ryba smrdí od hlavy.
|
|
20.02.2007 14:00
Rambo
|
|
Když jste už u těch protestů, co takhle podepsat petici za
obnovu soudního řízení u Jirky Kajínka? Petice je na
www.jirikajinek.cz
Co takhle udělat dobrej skutek taky pro druhé a ne se jenom prát
za renty, platy a další výhody? Upozorňuji, že se jedná o
obnovení procesu, nejedná se o propuštění.
|
|
20.02.2007 14:11
adf
|
|
s radostí podepíšu petici 3 x A DOST!
|
|
20.02.2007 14:21
Rambo
|
|
20.02.2007 14:11 adf
to je dobrej nápad! Kde najdu takovou petici? 3x a dost bych
snížil i na 2x a dost.
|
|
20.02.2007 14:22
adf
|
|
no vidíš, to by měl zrovna pan Kájínek 6x doživotí...:-)))
|
|
20.02.2007 14:28
Rambo
|
|
20.02.2007 14:22 adf
zákony nejdou uplatnit pozpátku, že? V tom případě by měl ještě
dvě šance u zákonu 3x a dost.
|
|
20.02.2007 14:41
adf
|
|
Přesněji: v trestním právu je retroaktivita zakázaná, to máš
pravdu. V právu správním existuje bohužel pravá a nepravá a taky
to tak v z.č.361/03Sb. vypadá......
|
|
20.02.2007 13:12
Nespokojený Policista
|
|
Na stránkách www.policista.cz už je opět možno vkládat příspěvky
a diskutovat.
|
|
20.02.2007 16:04
Moravak
|
|
Díky, mrknu.
|
|
20.02.2007 12:34
adf
|
|
Rambo, Juro z Brna, Civile nebo jak se zrovna prezentujete,
mohou Vás poprosit o způsob řešení nespokojenosti v
bezpečnostních sborech a množství odchodů ze služebního poměru?
Rád bych zde viděl váš názor, jak tuto situaci zlepšit. Dosud
jste na těchto stránkách ničím k vyřešení problému nepřispěl,
děkuji
|
|
20.02.2007 13:26
Rambo
|
|
20.02.2007 12:34 adf
Jasně, chceš radu? Odejdi od policie, najdi si slušné
zaměstnání, za slušnou a přiměřenou mzdu s pevnou pracovní dobou
a budeš mít klid. Lidi tě budou mít rádi, nebudou ti nadávat a
budeš mít klidný harmonický život až do smrti. Pokud zůstaneš u
policie, budeš nespokojený navěky. Potom si ovšem neztěžuj na
podmínky u policie.
|
|
20.02.2007 13:31
adf
|
|
Asi jsi nepochopil otázku, řešení uvnitř sboru, řešení špatných
podmínek pro práci, řešení špatného pracovního prostředí, řešení
právě těch odchodů, řešení extrémní byrokracie, administrativy,
řešení ke zlepšení služby občanům.
Žvásty o odchodu si nech pro sebe, ty mě nezajímají, chci
zlepšit pohled na PČR a její služby.
|
|
20.02.2007 13:48
Rambo
|
|
20.02.2007 12:34 adf
myslíš, aby byla policie na úrovni jako za totáče? Tenkrát měla
policie respekt, také výhody, které jiní neměli, to jefakt, ale
ta doba se nevrátí. Policie nemá ani respekt, ani úroveň.
Policie si to zavinila sama. Vaši kolegové to zavinili. Koukej
kolik udělali tvoji kolegové záserů, kolik trestné činnosti,
korupce mají na svědomí. To vám ostatním na vážnosti nepřidá.
Lidi nemůžou mít respekt před takovou policií. Než bude policie
na úrovni, tak to vám dá ještě spoustu a spoustu dřiny. Většina
z vás to ovšem vzdá a odejde od policie.
|
|
20.02.2007 13:57
adf
|
|
Kdybych se měl stejně jako ty vyjadřovat o lidech obecně, při
těch počtech spáchaných trestných činů a přestupků, tak bych
musel zavrhnout celou společnost. Je to velká hloupost co?
Takže ještě jednou, tentokrát konkrétněji, když jsi zmínil
profesionalitu z naší strany. Myslíš si, že se pohled na PČR
stejně jako odváděné služby zlepší, když budou na ulici lidé s
minimem vzdělání (SŠ)? Myslíš si, že při tak velkém odlivu
starých a zkušených bude mít kdo předávat zkušenosti nabyté
několika desítkami let? Myslíš si, že při podstavech u PČR
nebude na současné příslušníky mnohem větší tlak, nápor a že
tito nebudou dělat v takovém zápřahu chyby? Myslíš si, že při
odchodech tolika lidí z firmy se bude i nadále provádět kvalitní
a ne kvantitativní nábor, aby se zamázly volná místa a měl kdo
sloužit? Myslíš si, že je rozumné ponížit práci poldy (hasiče,
celníka aj.) na ulici na samé dno? Na ulici nebo přesněji v
přímém výkonu je sakra potřeba kvalitních lidí, jinak se pohled
a služby nezlepší, takže díky za odpovědi
|
|
20.02.2007 14:11
Rambo
|
|
adf
Ne nemyslím si, že když odejdou dobří policajti do civilu, že se
zvedne úroveň policie. To víš stejně jako já. Víš jakej je
státní dluh? Pokud vám přidají, tak tyto peníze budou někde
chybět. A jsme zase u začarovaného kruhu. KSČSSD vám vytvořila
podmínky, které nyní nemůže splnit. Snížit platy je potřeba, ale
začali ze špatné strany. Měli začít od ministrů, senátorů,
poslanců, soudců a hlavně státních zástupců kteří jsou největší
vyžírky atd.....
|
|
20.02.2007 14:17
adf
|
|
Pokud se nepletu, na profinancování zákona bylo peněz dost.
Neustálým odsouváním rozpočet navíc ušetřil desítky miliard,
stejně tak novelizacemi. Pokud chce kdokoliv profesionalitu,
nastaví jeden z nejtvrdších zákonů v Evropě, tak to musí i
zaplatit, to k sobě prostě patří. Když už zmiňuješ státní
rozpočet, tak začít měli "poslaneckými pomníčky", cpát peníze do
svých regionů na golfová hřiště, do fotbalových klubů apod.je
mrhání peněz. Kdyby nakoupili techniku pro hasiče, policii
apod., tak neceknu a poděkuju jim. Takhle šetřit na lidech z
přímého výkonu je přesný opak toho, co profesionalitu zvedne,
navíc se to negativně obrátí opět ke slušným lidem. Když už se
zmiňuješ o soudcích a stát.zástupcích, tak nastup na jejich
místo, zjistíš, že proces, kterým musí každý z nich projít a
znalosti, které musí získat, jsou zaplaceny adekvátně...
|
|
20.02.2007 14:25
Rambo
|
|
20.02.2007 14:17 adf
u některých st. zástupců a soudců bych o tom pochyboval.
Jinak s tím ostatním souhlasím.
|
|
20.02.2007 16:17
Moravak
|
|
Rambo
V něčem máš pravdu. Sloužím 25 roků na DI, na ředitelství jsou
staré struktury, nic se od revoluce nezměnilo. Ale je tu jedna
věc. Mám už skoro 50 roků, nikdo by mě po odchodu z PČR
nezaměstnal. Ptal jsem se, jsem starý policajt, náplň své
původní práce jsem již z části zapoměl, zčásti šel pokrok
kupředu. Mám už i zdravotní potíže. Takže máš pravdu, že za
totáče mi bylo lépe, byly jistoty. Podotýkám, že v KSČ jsem
nebyl ani nejsem. Ale to, co se teď děje, to jsem ještě nezažil,
i když pamatuji 37 ministrů vnitra.
P.S. Nauč se pravopis.
|