Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  15.03.2008 11:37 Další policejní histerka
 
inzerce ´Vlašimská kauza´ opět v centru pozornosti
Pracovní neschopnost zpříjemňuje anglický buldok
Foto: Jiří HrnčířPro spor dvou středočeských policistů s policejními managery na okrese i na kraji se ujal název "Vlašimská kauza". A právě této záležitosti, která se již ocitla i na stole policejního prezidenta, věnoval koncem týdne rozsáhlý prostor Benešovský deník. Obsáhlejší z obou materiálů přinášíme v plném znění. Oba dva články je možné shlédnout ve fotopříloze:Policistka boj nevzdává, nechce s vlky výt
Jsou to již čtyři měsíce, co zájem veřejnosti i policejních kruhů vzbudil případ ve službě napadené a zraněné policistky Petry Lhotákové. Ta po zásahu proti agresorovi u případu domácího násilí přišla nejen k pracovnímu úrazu, ale současně také o ideály a víru ve spravedlnost a pochopení nadřízených. Dost možná ke všemu ještě přijde i o práci, kterou, jak sama uvádí, měla ráda.



Od osudného říjnové dne je totiž stále v pracovní neschopnosti a svůj návrat do služby na místní oddělení PČR ve Vlašimi si po prodělaných zkušenostech představit nedovede. Zatímco mladá policistka se již v médiích několikrát ke kauze vyjádřila, její nadřízení i policejní vyšetřovatelé byli skoupější a až dosud k problému, který označovali za interní, hovořit nechtěli. Teď je ale všechno jinak. Okresní policejní ředitelství případ vyšetřilo a uvolnil informační embargo.



Po prošetření celé události jsme nabyli přesvědčení, že na místě zásahu došlo u hlídky k pochybení v nesprávně zvolené taktice. Policista je školen na to, aby vyhodnotil situaci na místě a rozpoznal, jak by mohl v tomto případě agresivní útočník jednat. Podle toho měla zasahující hlídka zvolit komunikaci,“ uvádí shodně zástupce ředitele OŘ PČR v Benešově Pavel Havránek a velitel služby kriminální policie ČR v Benešově Pavel Mareš s tím, že v případě zásahu u domácího násilí proti ženě není přinejmenším taktické, aby vůči podnapilému agresorovi, který se dopustil násilí na manželce a je o několik váhových kategorií výše, vystupovala opět žena, byť v uniformě.



Útok vedený proti hlídce pracovníci benešovského policejního ředitelství při tom označují za velmi brutální a v žádném případě nechtějí omlouvat útočníka.„Někdy je taktičtější zvolit ústup a vyčkat do příjezdu posily a zákrok uskutečnit třeba za půl hodiny, je třeba si uvědomit, že pachatel našemu zákroku neuteče,“ dodává Pavel Havránek.



Petra Lhotáková oproti tomu namítá, že v žádném případě k pochybení nedošlo. „Taktika zásahu odpovídala vzniklé situaci, kdy podezřelý na hlídku zaútočil bez možnosti vyjednávání,“ říká Lhotáková a své tvrzení opírá o prvotní výslechy oznamovatelky, svědkyně i pachatele násilné činnosti. „To že všichni své výpovědi později několikrát změnili, je běžný jev,“ dodává policistka s tím, že obviněný se k napadení manželky a zasahující hlídky přiznal.







Rozdílné názory mezi vedením OŘ PČR a napadenou hlídkou panují v případě použití tlačítka nouze na vysílačce. Pavel Havránek společně s kolegou shodně tvrdí, že situace je dobře zdokumentovaná vteřinu po vteřině a nikdo z dalších policistů nepochybil. „Operační důstojník okamžitě ověřoval nouzové volání. Neúspěšné pokusy dovolat se zpět trvaly zhruba dvě minuty. Když se operační důstojník dovolal, druhý člen zasahující hlídky oznamuje podrobnosti útoku a žádá o posily. Z hovoru nevyplývá, že by byli členové hlídky zraněni, nebo že použili radiostanici v nouzi vědomě,“ říká benešovský vyšetřovatel. Poněkud jinak ale popisuje situaci Petra Lhotáková. Podle ní byli hrubě osočeni z neoprávněného užití nouzového tlačítka a posily přijely na místo asi po půl hodině. Vyšetřovatelé vypovídají, že operační důstojník reagoval řádově ve vteřinách a dojezd posil závisí na vzdálenosti nejbližšího oddělení, které je v Čechticích.



Tím se mezi zasahující hlídkou a jejich vedením roztáčí následný kolotoč rozdílných pohledů, obviňování, nedorozumění a situace se stává stále nepřehlednější. Tvrzení proti tvrzení. „Po příjezdu jsme oznámili naše zranění operačnímu důstojníkovi a vedoucímu oddělení a žádali příjezd kriminálky,“ uvádí zraněná policistka s tím, že požadovali převezení na ošetření také na vedoucím SKPV. „Vedoucí ale naše požadavky zlehčovali a bagatelizovali s tím, že nevypadáme jako zranění a že si vymýšlíme,“ říká Petra Lhotáková. Ta uvádí, že byla otřesená, pohmožděná v oblasti krku a břicha, že zvracela jak na místě útoku, tak na služebně.



Vedení okresního ředitelství toto rezolutně odmítá s tím, že je to přesně naopak. „To vůbec není pravda,“ ohrazují se proti nařčení oba pracovníci ředitelství s tím, že kam paní Lhotáková míří. „Domníváme se, že důvodem proč to Petra Lhotáková dělá by mohla být určitá nespokojenost, kdy jí byly vytýkány některé profesní postupy,“ vysvětluje Pavel Havránek a dodává, že některý z policistů si to vezme k srdci a jiný se může cítit nepochopený nebo ukřivděný. Každopádně Pavel Havránek s Pavlem Marešem tvrdí, že oběma napadeným policistům byl nabídnut odvoz na ošetření. „To však hlídka odmítla a podrobila se až povinnému formálnímu vyšetření, které ukládají předpisy.



Ještě z nemocničního pokoje však píše Petra první ze série článků do novin nezávislého odborového svazu Naše policie a následuje oslovení dalších periodik, v nichž vlašimská policistka líčí jak to chodí v policejním zákulisí. Tím si evidentně své nadřízené nenaklonila, což ani neměla v úmyslu. Jak sama říká, jde jí o to, aby orgány policie přiznaly chybu. „Oni moc dobře vědí, o co mi jde. Kdyby přiznali chybu, přiznali by i porušení etického kodexu policisty, služební přísahy a policejního zákona,“ usmívá se sebejistě v domácím azylu Petra Lhotáková, kterou prý pravidelně několikrát v týdnu dojíždějí vlašimští policisté zkontrolovat, zda dodržuje léčebný režim a povolené čtyři hodiny vycházek denně. „ Právě pro to, že mám tu práci ráda, chci spravedlnost. Pro takovouhle policii sloužit nebudu. Nepřijmu pravidla ve stylu přísloví kdo chce s vlky žít, musí s nimi výt,“ dodává Lhotáková, která záhadnou ztrátu kamerového záznamu z policejní služebny považuje za zásadní pochybení nadřízených.



Vlašimská policistka, jež se postavila svým nadřízeným chce medializací dosáhnout toho, aby problém nezmizel pod služebním kobercem, se nediví, že nadřízení i ostatní kolegové jsou ve výpovědích zajedno. „Protože si uvědomují, že jim jde o místo,“ říká Lhotáková a dodává, že ohledně nějaké dohody nebyla po celou dobu nikým kontaktována a dokonce jejímu právnímu zástupci není umožněno nahlížet do spisu. „Už se to čtyři měsíce řeší a nic,“ podotýká policistka, která ve svém boji hodlá vydržet až do konce. Proto prostřednictvím své advokátky podala stížnost na vedoucího vlašimského oddělení Milana Macha vedoucího SKPV Benešov, Pavla Mareše a ředitele Středočeské policie Václava Kučeru Policejnímu prezidiu.



„Nemám pocit, že dělám něco špatně. Vím, že mám podporu stovek kolegů po celé republice. Mám i pracovní nabídky vedoucích z jiných krajů, ale nechci utíkat od nevyřešené věci, ač by si to možná někdo přál. Kromě toho jsem při nástupu k policii na něco přísahala a na to nezapomínám,“ říká přesvědčivě vlašimská policistka, kterou její přímí nadřízení označují za příliš horlivou.



Text a foto: Jiří Hrnčíř, Benešovský deník



Publikováno: 01. 03. 2008

inzerce



Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.


jméno
heslo



Věra: Petro, jsem s Tebou!!!
Všichni, kdož sledujete tuto kauzu, včetně samotné hlavní aktérky! Chci Vám říci, že Petru osobně znám, přesto moje slova nebudou nijak zkreslená. Petra je férový člověk, hodná holka a nemyslete si, že na mě kolikrát "nevyjela", když jsem neměla pravdu, nebo jsem říkala, co se jí nelíbilo. Nikdy ale nebyla nespravedlivá, vždycky pro ní byla důležité, aby se došlo k pravdě, ať už byla jakákoliv. Za celou tu dobu, co jí znám - a znám jí i jako kolegyni - nikdy nic nevzdala, nikdy od žádného problému neutekla a nikdy nikoho křivě neobvinila. Je mi moc líto a skutečně až zůstává rozum stát nad tím, že se k ní nadřízení mohou otočit zády, zatímco by jí měli být alespoň rádci. Je cosi prohnilého v našem státě, když naši nadřízení hledí na svůj čistý stůl, na svůj čistý štít a za jakoukoliv cenu jsou ochotni si to udržet. V tomto případě za cenu toho, že nesmyslně hledají důvody pro spáchání přestupku, neřku-li trestného činu, člověkem - ŽENOU, NAPADENOU A ZBITOU ŽENOU (!!!) - a obhajují skutečného pachatele - nad tím opravdu jen bezmocně kroutím hlavou. Moc bych si přála, aby příslušné orgány dokázaly celou věc zhodnotit a vyšetřit bez veškeré podjatosti, zcela objektivně a podle platných právních norem. Slečně Petře Lhotákové bylo mnohokrát za její službu ve Vlašimi ublíženo na těle, to jistě její nadřízení vědí, ale teď i na duši, což jsou rány hluboké a nevratné. Pracovala svědomitě, ukázněně, podle nepsaného zákona "dala ses na vojnu, tak bojuj". Bila se za pravdu, za čest - svou i svých i svých kolegů, pokud cítila, že je jim ubližováno, a jí samotné se nikdo nezastane ... Nikdo už si nevzpomene, že nemlčela, když se nadřízení naváželi do jejích kolegů - jako by to najednou všichni zapomněli. Smutné. I kdybych Petru neznala, nikdy bych nemohla být na straně jejich nadřízených, kteří stojí proti ní - opravdu, pro mě z nepochopitelných důvodů. Vlastně ano - Vlašim je malé město, přece si nemůžeme znepřátelit pro nás důležité a vlivné osoby ... Petro, jsem s Tebou a spolu se mnou i spousta, vlastně skoro většina, našich společných bývalých kolegů. Já ještě pořád věřím ve spravedlnost a pokud se Ti jí nedostane, přijdu i já sama o mnoho svých ideálů. Jsem s Tebou, prosím, nevzdávej to.
11:00:45 13. 03. 2008 DALŠÍ POLICEJNÍ HISTERKA...
  20.02.2007 16:47 y
 
Bez komentáře
----------------------------------------

www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů. Samozřejmě je to zároveň ostuda celé policie. Tuto reklamu sponzorují občané ČR na své náklady, tzv. sponzorský dar pro PČR.
  20.02.2007 15:56 Podpora manifestu 361
 
http://www.youtube.com/watch?v=xbamoG-akT8
sleduj až do konce :-)
  20.02.2007 16:11 Clusoue
 
Paráda !!! Nezbývá, než smeknout apoděkovat autorovi. Ještě jednou DÍKY !!!
  20.02.2007 17:07 hašoun
 
Pěkný video smekám
  20.02.2007 17:10 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
Na to by měli koukat od rána do večera lidi typu Jura z Brna, civil, filcka atd. Třeba by pochopili, o čem je služba u policie.
  20.02.2007 18:12 super!
 
No řekl bych, že to je super video a takhle by mělo vypadat náborové video:-) Autore díky za Tvou podporu naší věci!
  20.02.2007 18:35 Civil pro "Člověk"
 
I když si nejsem jistej, jestli to o tobě platí na 100 %. Nedá mi to na tebe nereagovat. To video má s realitou společnýho akorát tak 10 %. Jinak mi tam chybí: hraní karet na počítači, zadýchaná okna služebních aut v 04:00 hodin, pokutování bez bloků, hemoroidy od sezení v autě, požívání alkoholu ve službě, spolupráce s organizovaným zločinem, kopání do bezbranných lidí (brutalita při czechteku), hraní tenisu zastavovacími terči, jízdy služebními vozidly na oběd a pro svačinu, parkování na invalidech. No prostě ta vaše běžná každodenní činnost. Jinak na stejné stránce jsou právě videa z některých vašich povedených kousků. Jedině hudba ke klipu je dobrá, na té se nedá nic zkazit.
  20.02.2007 19:01 Clusoue 4 civil
 
Hele, ty jseš asi takovej malej zamindrákovanej buzerant, že jo ? Tobě se nelíbí nic a nikdy, viď ? A musíš proto každému také zkazit radost, že ? Už si se udělal ? Na takové, jako jsi ty opravdu slušné chování neplatí. Jak se říká, na hrubý pytel, hrubá záplata. Ty si opravdu nezasloužíš nic jiného, než šutrákem do držky a v tvém příadě by se záminka proto našla vždy.
  20.02.2007 21:02 :o((
 
Video je to pěkný, akční, ale jako občan tohoto státu bych raději žil ve státě, kde něco podobného není třeba. Jenže to není v policii, ale v systému, kde mají gauneři navrch a nejedná se bohužel jen o spodinu obyvatel.
  20.02.2007 15:53 361
 
JE TATO STRÁNKA URČENA PRO POLICISTY NEBO RŮZNÁ INDIVIDUA JEŽ SI TADY VYLÉVAJÍ VZTEK, KTERÝ NESOUVISÍ SE SLUŽEBNÍM ZÁKONEM 361?
  20.02.2007 16:08 Rambo
 
Tady jseš na stránkách ministra vnitra Ivana Langera! Tyto stránky nejsou určeny pouze pro uplakané policajty. Jestli se chceš vyplakat, tak to jdi na www.policista.cz
  20.02.2007 15:38 Jura Brno <legalnivrazda@seznam.cz>
 
Vidím, že tady někomu scházím. Přesto, že se těch Vašich žvástů neůčastním, stále si někdo bere nadarmo moje jméno do huby. Nesnažte se nijak reagovat, jako bych nic nenapsal. Vaše policejní názory jsou opravdu mino lidské chápání. Tak pokračujte v pláči. Na vaše keci nebudu nadále nijak reagovat. Je to škoda času. Bengo bude pořád jenom bengo! Čest Vaší práci soudruzi.
  20.02.2007 15:57 Blekota
 
Konečně ti to došlo, ty kokotí hlavo !!!
  20.02.2007 16:16 asistent
 
...to už jsem někde slyšel... NEBERTE SI MÉ JMÉNO DO HUBY, NEBERTE, NEBERTE!!!!! Jo už vím, to byl ten pičus Petr Zvěřina!
Nechceš mu zavolat, mohli byste se skvěle doplnovat!
  20.02.2007 17:31 Moravak
 
Sice neschaziš, ale pořad čteš a jsi na přijmu. To je duležite. neodchazej.
  21.02.2007 09:43 emil
 
Juro, alespoň se nauč česky, kecy jsou na konci s "y" a nezúčastním se nepíše "ů". Taky Tvoje vizitka.
  20.02.2007 15:19 adf
 
http://www.youtube.com/watch?v=xbamoG-akT8
  20.02.2007 15:15 Rambo
 
Tak fajn, Jirka Kajínek je pro Vás špatné téma, tak co třeba p. Kožený z Baham a p. Krejčíř ze Seychell? Co dělala policie za naše daně, když si zrovna balili kufry p. Kožený z Baham a p. Krejčíř ze Seychell?
  20.02.2007 16:22 Moravak
 
Synku, neznáš mapu.
  20.02.2007 16:46 Bez tváře
 
Kájinek je padouch , ale zřejmě i obětní beránek některých vysoko postavených policistů a politiků. Smutné
  20.02.2007 17:02 Rambo
 
Moravak
Ty seš polda, nebo kartograf?
  20.02.2007 17:17 Bez tváře
 
VSČR můj osobní názor.
  20.02.2007 17:20 Bez tváře
 
Jo a patří do basy tak či tak.
  20.02.2007 14:08 Ivan
 
Ty jsi opravdu úchylnej magor.
  20.02.2007 14:12 občan
 
Ivane, ať chceš nebo nechceš, ať jsi nebo nejsi, tímto příspěvkem jsi se stal pro Rambíka a jemu podobným policajtem
  20.02.2007 14:25 Adam Němiecz
 
Dostal jsem se na tyto stránky náhodou,nejsem kolega,ale bývalý voják z povolání. Nic ve zlém.Pozoruji, že to i mezi vámi nějak moc neklape. Škoda, že policajti nemusí na vojnu.Holt to zrušili, je to škoda. Tam by se ti drzí zobani naučili kdo je starek kozák. Vono by jim stačilo pár hodin na buzerplacu. Ale pak ta policie a ostatní služby vypadá. Jste samý uplakaný bábovky, kteří se ohánějí školami a nemáte žádný zkušenosti a neumíte poslouchat.Tak ať vám to vyjde ke spokojenosti. Adam Němiecz
  20.02.2007 14:39 Adame
 
ZVS a NVS byla zrušena nedávno a vůbec se nedivím, že jsi spokojený, vidím totiž i do AČR a mám tam dost parťáků a známých......(podmínky, technika, platy, rehabilitace atd...). Tak se hoď do klidu a modli se ať Vás pak ministr financí neskrouhne jako bezpečnostní sbor, podmínky vám nastavil velice slušně....
  20.02.2007 15:01 Nespokojený Policista
 
Adame, obecně s úmyslným povoláním k ZVS jsem nesouhlasil, měla být dána možnost volby, tak jako posléze náhradní vojenská služba, ale něco ta dvouletá ZVS těm klukům dala. Pokud to nebyl vyloženě posera, tak vojnu zvládl v pohodě. Sám mám za sebou 2 roky ZVS, takže mohu porovnávat. Dnes, pokud nemá mladý člověk pojem o tom, co je to disciplína, tak je to špatně. Na vojně se musel podřídit. Dnes je to vidět ve společnosti, jak disciplína mladým chybí, a většina mládeže tento pojem vůbec nezná. Zatímco slovo anarchie je jim blízké a slovo demokracie je z úst mládeže slyšet také velmi často. Jenže problém je v tom, že si spojují tato dvě slova jako jedno a to samé. Rozdíl je přitom veliký. To jich mnoho nechápe, a v tom je problém.
  20.02.2007 15:50 Clusoue 4 Adam Němiecz
 
Proboha, co to tu kvákáš za blbosti ? Osobně jsem byl 2 roky na ZVS na přelomu sedmdesázých a osumdesátých let a jediné co mě to naučilo bylo to, že do smrti budu mýt odpor k nesmyslným buzeracím a k zupáctví. Nedobrovolně 2 roky života v prdeli a jediným přínosem u většiny kluků bylo, že se na vojně naučili chlastat, hulit a hlavně vypíchávat s debilníma lampasákama jak jen se dalo.
Koukám, že ty to máš pěkně zažraný pod kůží s těma tvýma výrokama typu " pár hodin buzeráku " atd. Ty asi vůbec nechápeš jednu základní věc. Charakterové vlastnosti nezíská člověk nějakým zasraným buzerováním na vojně, ty se pěstují od malička u každého jednotlivce doma v rodině. V žádném případě nemůže vojna u dospělého, vyprofilovaného jedince suplovat výchovu rodiny. A to jestli někdo je nebo není bábovka nelze měřit tvými lampasáckými měřítky. Možná, že takový člověk, který dle tvého hodnocení je bábovkou, je ve skutečnosti daleko morálnější, inteligentnějí a z lidského hlediska daleko kvalitnější než tebou opěvované vygumované zelené palice.
Takže se vrať zpátky do těch tvých kasáren, hraj si na hrozného tvrďáka a já budu doufat, že v případě kdy to bude naše země potřebovat, nastoupí na svá místa více takových jako jsi ty. Hned se mi dnes bude lépe usínat.
  20.02.2007 17:04 Kamil
 
Pro Adama. Prosím Tě, nehraj si na nějakého vojáčka -borce. Můžeš mi říct, jak je pro obyčejného člověka armáda důležitá, ještě ta naše? Byl jsem na vojně a vím, že je to nesmyslné buzerování a hledání si práce, aby se jako dělalo, že se dělá. Znám několik vojáků a musím Ti říct, totálně vygumovaný mozky. Divíš se, že jsou policisté nespokojení? Tak poovnej plat vojáka a policisty, poté co policistům je slibováno, že se tyto propastné rozdíly vyrovnají, dojde k tomu, že naopkat je tento rozdíl ještě prohlouben. Můžeš mi říct, proč bere voják příspěvek na bydlení? Copak policisté, učitelé, zedníci a další ho berou? A neargumentuj tím, že může být voják převelený. To může být policista také a žádný příspěvek mu nenáleží. Spousta policistů odešla k armádě a víš jaký je vesměs jejich názor? Uznávají, že práce policisty je pro občany mnohem důležitější a že v armádě jde jen o nesmyslné buzerování, ale za ty prachy to prý stojí. Pořádat pompézní shromáždění a předávání si medailí na to Vás užije. A ještě zkus vysvětlit mámě od dítěte, proč když se po dobu mateřské stará o dítě, bere od státu mateřskou a vojanda na mateřské k tomu ještě dostává 10.000,- Kč čistého na bydlení, takže na mateřské celkem dnes pěkných 17.500,- kč čistá ruka. Proč to tak je co ? Copak vojanda to dítě vychovává lépe ? Ani policista na ulici tyto peníze nemá. Raději se nepleť mezi policisty, protože o nich vůbec nic nevíš. POZOR, pochodem vchod !!!
  21.02.2007 11:12 voj. v záloze
 
Pěkně jste se do vojáka pustili, jen co je pravda. Přímo frontální útok. Jenže pánové, ten voják má z většiny pravdu. Taky jsem byl dva roky na VZS a vím o čem mluvím. S tím chlastem a ostatním se dá polemizovat, záleží na člověku, jeho morálních zásadách a jak byl vychován v rodině. Těžko bylo jedináčkům a sralbotkům. Že není žádná kázeň u mladé generace je vidět i u policie. Neúcta ke starším, či hodnosti. O neúctě k občanům státu ze strany mladých policistů ani nemluvím. Jen se pořádně podívejte na jejich bratříčkování na BČ s grázlíkama v autech všelijak upravených a ještě je obdivujou. Dokonce jsem slyšel jak jim radí, aby na ně jejich kolegové nemohli. To je to prorůstání mafie do policie a nadržování gaunerům. Policajt má být policajtem ať je mladej nebo starej a vědět na které straně zákona je jeho místo. To je také jeden z důvodů proč já vašemu MV nevěřím. Na vedoucí místa se prosazují a derou lidé bez morálky, ale zato s VŠ a to je v současné době to nejdůležitější. Hulvát, ale má VŠ tak bude vedoucí. Bravo, ale jaký je potom rozdíl mezi policajtem a gaunerem. Snad jen v tom, že jeden má placku a druhý prachy k jeho podplacení.
  22.02.2007 00:50
 
pro Adama, mám za sebou dva roky Prostějova VÚ 82/80, teď sloužím 31. rok. spadám snad také do tebou zmíněné skupiny? Také se mi totiž současné dění nelíbí. Ryba smrdí od hlavy.
  20.02.2007 14:00 Rambo
 
Když jste už u těch protestů, co takhle podepsat petici za obnovu soudního řízení u Jirky Kajínka? Petice je na

www.jirikajinek.cz

Co takhle udělat dobrej skutek taky pro druhé a ne se jenom prát za renty, platy a další výhody? Upozorňuji, že se jedná o obnovení procesu, nejedná se o propuštění.
  20.02.2007 14:11 adf
 
s radostí podepíšu petici 3 x A DOST!
  20.02.2007 14:21 Rambo
 
20.02.2007 14:11 adf
to je dobrej nápad! Kde najdu takovou petici? 3x a dost bych snížil i na 2x a dost.
  20.02.2007 14:22 adf
 
no vidíš, to by měl zrovna pan Kájínek 6x doživotí...:-)))
  20.02.2007 14:28 Rambo
 
20.02.2007 14:22 adf
zákony nejdou uplatnit pozpátku, že? V tom případě by měl ještě dvě šance u zákonu 3x a dost.
  20.02.2007 14:41 adf
 
Přesněji: v trestním právu je retroaktivita zakázaná, to máš pravdu. V právu správním existuje bohužel pravá a nepravá a taky to tak v z.č.361/03Sb. vypadá......
  20.02.2007 13:12 Nespokojený Policista
 
Na stránkách www.policista.cz už je opět možno vkládat příspěvky a diskutovat.
  20.02.2007 16:04 Moravak
 
Díky, mrknu.
  20.02.2007 12:34 adf
 
Rambo, Juro z Brna, Civile nebo jak se zrovna prezentujete, mohou Vás poprosit o způsob řešení nespokojenosti v bezpečnostních sborech a množství odchodů ze služebního poměru? Rád bych zde viděl váš názor, jak tuto situaci zlepšit. Dosud jste na těchto stránkách ničím k vyřešení problému nepřispěl, děkuji
  20.02.2007 13:26 Rambo
 
20.02.2007 12:34 adf
Jasně, chceš radu? Odejdi od policie, najdi si slušné zaměstnání, za slušnou a přiměřenou mzdu s pevnou pracovní dobou a budeš mít klid. Lidi tě budou mít rádi, nebudou ti nadávat a budeš mít klidný harmonický život až do smrti. Pokud zůstaneš u policie, budeš nespokojený navěky. Potom si ovšem neztěžuj na podmínky u policie.
  20.02.2007 13:31 adf
 
Asi jsi nepochopil otázku, řešení uvnitř sboru, řešení špatných podmínek pro práci, řešení špatného pracovního prostředí, řešení právě těch odchodů, řešení extrémní byrokracie, administrativy, řešení ke zlepšení služby občanům.

Žvásty o odchodu si nech pro sebe, ty mě nezajímají, chci zlepšit pohled na PČR a její služby.
  20.02.2007 13:48 Rambo
 
20.02.2007 12:34 adf
myslíš, aby byla policie na úrovni jako za totáče? Tenkrát měla policie respekt, také výhody, které jiní neměli, to jefakt, ale ta doba se nevrátí. Policie nemá ani respekt, ani úroveň. Policie si to zavinila sama. Vaši kolegové to zavinili. Koukej kolik udělali tvoji kolegové záserů, kolik trestné činnosti, korupce mají na svědomí. To vám ostatním na vážnosti nepřidá. Lidi nemůžou mít respekt před takovou policií. Než bude policie na úrovni, tak to vám dá ještě spoustu a spoustu dřiny. Většina z vás to ovšem vzdá a odejde od policie.
  20.02.2007 13:57 adf
 
Kdybych se měl stejně jako ty vyjadřovat o lidech obecně, při těch počtech spáchaných trestných činů a přestupků, tak bych musel zavrhnout celou společnost. Je to velká hloupost co?
Takže ještě jednou, tentokrát konkrétněji, když jsi zmínil profesionalitu z naší strany. Myslíš si, že se pohled na PČR stejně jako odváděné služby zlepší, když budou na ulici lidé s minimem vzdělání (SŠ)? Myslíš si, že při tak velkém odlivu starých a zkušených bude mít kdo předávat zkušenosti nabyté několika desítkami let? Myslíš si, že při podstavech u PČR nebude na současné příslušníky mnohem větší tlak, nápor a že tito nebudou dělat v takovém zápřahu chyby? Myslíš si, že při odchodech tolika lidí z firmy se bude i nadále provádět kvalitní a ne kvantitativní nábor, aby se zamázly volná místa a měl kdo sloužit? Myslíš si, že je rozumné ponížit práci poldy (hasiče, celníka aj.) na ulici na samé dno? Na ulici nebo přesněji v přímém výkonu je sakra potřeba kvalitních lidí, jinak se pohled a služby nezlepší, takže díky za odpovědi
  20.02.2007 14:11 Rambo
 
adf
Ne nemyslím si, že když odejdou dobří policajti do civilu, že se zvedne úroveň policie. To víš stejně jako já. Víš jakej je státní dluh? Pokud vám přidají, tak tyto peníze budou někde chybět. A jsme zase u začarovaného kruhu. KSČSSD vám vytvořila podmínky, které nyní nemůže splnit. Snížit platy je potřeba, ale začali ze špatné strany. Měli začít od ministrů, senátorů, poslanců, soudců a hlavně státních zástupců kteří jsou největší vyžírky atd.....
  20.02.2007 14:17 adf
 
Pokud se nepletu, na profinancování zákona bylo peněz dost. Neustálým odsouváním rozpočet navíc ušetřil desítky miliard, stejně tak novelizacemi. Pokud chce kdokoliv profesionalitu, nastaví jeden z nejtvrdších zákonů v Evropě, tak to musí i zaplatit, to k sobě prostě patří. Když už zmiňuješ státní rozpočet, tak začít měli "poslaneckými pomníčky", cpát peníze do svých regionů na golfová hřiště, do fotbalových klubů apod.je mrhání peněz. Kdyby nakoupili techniku pro hasiče, policii apod., tak neceknu a poděkuju jim. Takhle šetřit na lidech z přímého výkonu je přesný opak toho, co profesionalitu zvedne, navíc se to negativně obrátí opět ke slušným lidem. Když už se zmiňuješ o soudcích a stát.zástupcích, tak nastup na jejich místo, zjistíš, že proces, kterým musí každý z nich projít a znalosti, které musí získat, jsou zaplaceny adekvátně...
  20.02.2007 14:25 Rambo
 
20.02.2007 14:17 adf
u některých st. zástupců a soudců bych o tom pochyboval.
Jinak s tím ostatním souhlasím.
  20.02.2007 16:17 Moravak
 
Rambo
V něčem máš pravdu. Sloužím 25 roků na DI, na ředitelství jsou staré struktury, nic se od revoluce nezměnilo. Ale je tu jedna věc. Mám už skoro 50 roků, nikdo by mě po odchodu z PČR nezaměstnal. Ptal jsem se, jsem starý policajt, náplň své původní práce jsem již z části zapoměl, zčásti šel pokrok kupředu. Mám už i zdravotní potíže. Takže máš pravdu, že za totáče mi bylo lépe, byly jistoty. Podotýkám, že v KSČ jsem nebyl ani nejsem. Ale to, co se teď děje, to jsem ještě nezažil, i když pamatuji 37 ministrů vnitra.
P.S. Nauč se pravopis.