Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  21.02.2007 09:47 Karel
 
Do starobního důchodu se budete odcházet v 65-ti letech. Který polda a to nejen na ulici, co skutečně pracuje s pachateli trestné činnosti, ale i hasič, dozorce ve věznici a další, kteří jsou příslušníky bezpečnostních sborů (ale nejen ti, jenže jejich výčet by se na tuto stánku nevešel, a tak, protože jde o bezpečnostní sbory, píšu jen o nich) , by mohl do tohoto věku státu sloužit. Tak v pětapadesáti, ti zdatnější v šedesáti neuděláte tělesné prověrky a budete propuštěni podle zákona o služebním poměru dle § 42 odst.1, písm. h), popřípadě písm. i) . ( I proto zde píšu jen o bezpečnostních sborech - občanům mimo bezpečnostní sbory žádný takový paragraf nehrozí).
Sice budete mít nárok na příspěvek za službu, ale v tomto věku už práci seženete jen s velkými obtížemi a budete tedy docházet na úřad práce. Odtud ale žádnou podporu v nezaměstnanosti nedostanete, protože budete mít výsluhový příspěvek, jehož valorizace ani nepokryje inflaci a tak na tom budete rok od roku hůř a hůř. A o tom, že by se o příslušníky bezpečnostních sborů stát postaral stejně jako o vojáky z povolání, si můžete nechat jenom zdát. Stačí si jen přečíst zákon č. 221/1999 Sb. - o vojácích z povolání a další související zákony - třeba zákon č. 32/1957 Sb. o nemocenské péči v ozbrojených silách, který byl naposled novelizován zákonem č.362/2003 Sb. - ejhle, je schválen hned po novém zákoně o služebním poměru. Tedy, když porovnáte výhody příslušníků bezpečnostních sborů (tedy spíše nevýhody) a výhody vojáků z povolání, tak se chce brečet. A zdaleka nemám na mysli jen peněžní náležitosti.
Navíc, pokud by se uskutečnilo nejen zde prezentované razantní krácení výsluhového příspěvku, tak s rentou nemusíte mít ani na jídlo a nájem, to už se raději ani nezmiňuji o "klidném podzimu života".
Jestliže nyní byl porušen princip zákazu retroaktivity - viz. poloviční valorizace příspěvku za službu pro příslušníky, kteří ukončili služební poměr před nabytím účinnosti zákona č. 361/2003 Sb., tak to považuji za první zkušební sondu, co všechno si k nám mohou politici dovolit a pokud to projde bez povšimnutí nebo jen s nepatrnou odezvou, tak mohou zkoušet další a další podrazy, nejen vůči bývalým, ale i vůči stávajícím příslušníkům bezpečnostních sborů.
  21.02.2007 11:02 Rambo
 
Už vám vadí i armáda? Vypadá to tak, že ve finále se tady bude hádat celej aparát všech státních zaměstnanců ze všech oborů. Máte pocit, že třeba zedník, instalatér, řidič z povolání atd. v 65letech bude fit? Obyčejnej šofér v průměru nenese o nic menší riziko než polda. Podotýkám v průměru! Jezdit po silnicích ČR je utrpení. Může mě někdo z vás poldů říct za co se vybýrají dálniční poplatky, když nemáme dálnice? Ten tankodrom rozhodně dálnicí není!
  21.02.2007 11:19 Karel
 
Pro Ramba.

Ne, armáda mi ani v nejmenším nevadí, stejně tak nemám nic proti zedníkům, instalatérům a ostatním profesím, které ale, a to si připusťte, nemusí čelit ani zlomku nebezpečí a rizik, co příslušníci bezpečnostních sborů. A stejně jako tito příslušníci si svá zaměstnání vybírají sami. Pokud se jim podmínky, za kterých pracují nelíbí, ať se ozvou taky, stejně jako nyní příslušníci bezpečnostních sborů. Nechci na nikoho nasazovat, ale nechci a nebudu srovnávat profesi hasiče nebo policisty s profesí zedníka nebo uklízečky, neboť to srovnávat NELZE. Každá profese má svoje.
Každý, komu se nelíbí jeho pracovní podmínky se může ozvat a ne jen ukřivděně brečet a vyčítat ostatním, že se ozvali.
A k těm silnicím - máš naprostou pravdu. Až na to, že dálniční poplatky vybírá někdo jiný, ne Policie.
  21.02.2007 14:51 Polda 33
 
Nám Armáda nevadí, ale chceme stejné podmínky, kdy v čem je voják z povolání lepší. Jedině ve fyzické zdatnosti, kterou si na rozdíl ode mne může zdokonalovat v pracovní době.
  21.02.2007 15:17 adf
 
pro Polda 33: o tom by se dalo polemizovat, kdo má lepší fyzičku, i u bezpečnostních sborů jsou služby a jednotky, které s Armádou ČR spolupracují a fyzicky jsou na tom stejně dobře. Souhlasím ovšem s tím, že fyzická příprava u příslušníka např.PČR ve výkonu je hrůzostrašná.....jako bych to slyšel: "Vaše povinnost je zvyšovat si fyzickou zdatnost ve svém volnu!"...........................................
  22.02.2007 09:54 Rambo
 
21.02.2007 14:51 Polda 33
lampasák se lepší v tom, že nenasírá šoféry na silnici a neškodí civilnímu obyvatelstvu tolik jako policajti.
  21.02.2007 09:03 Ivan
 
Kolegové,všichni zde ventilujeme problémy,které každého z nás trápí(komu nejde o peníze,tak není normální nebo lže).Nyní je ale důležitá naše jednota,která by se měla projevit 27.2.07 na Výstavišti.Přijdte všichni.Vemte i rodiné příslušníky.Věřte,že je to jedna z posledních šancí, kdy můžeme něco změnit.
  21.02.2007 08:46 Rambo
 
video už jsme viděli, KOBRA 11 jak vyšitá, americké akční filmy jsou točeny podobně. Pokud je toto váš vzor, tak chápu chování poldů na silnicích. Ale musím uznat, že ten kdo toto video zpracoval si s ním vyhrál, je to pěkně natočené.
  21.02.2007 09:00 j
 
Kobru 11 nesleduji, je to kravina. Nechápu však, co se Vám nelibilo - chování poldů na silnicích, asi mi to uniklo. Jinak autor si skutečně dal záležet.
  21.02.2007 11:07 Rambo
 
neříkám, že se mě to nelíbylo, ten kdo to video zpracoval je šikovnej. Nedělal to žádnej amatér.
  21.02.2007 08:35 j
 
Měli by jste zhlédnout toto video, ať víte o čem tato práce je. http://www.youtube.com/watch?v=xbamoG-akT8
  21.02.2007 07:34 y
 
Bez komentáře
----------------------------------------

www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů. Samozřejmě je to zároveň ostuda celé policie. Tuto reklamu sponzorují občané ČR na své náklady, tzv. sponzorský dar pro PČR.
  20.02.2007 22:52 Moravak
 
Pro Zvědavej
Protože jde v první řadě o prachy, vole!
Ty bys šel v 55 letech na ulici za 15.000,-Kč, když bys měl na PP asi tak 92.000,-Kč, nebo na KŘ jako obyčejný technik 78.000.-Kč ? To by mohl udělat jen hlupák ! Jsi hlupák, asi ne, že? To je mi novinka, že ? Prachy, prachy a zase prachy !!!
  21.02.2007 00:20 zvědavej
 
Jsem tzv. ucho a přišel jsem na to po dvou letech pouze se střední školou, ale pan Langer má dvě VŠ, takže by mu na to měl stačit poloviční čas. No, ale podle toho jeho úsměvu na tý fotce nahoře, začínám pochybovat i o těch jeho VŠ.
  21.02.2007 00:53 Moravak
 
Nezlob se, nechtěl jsem Tě urazit. Jen jsem z toho už trochu ve stresu, učit mladé v práci, spisy, mrtvoly a.t.d. Však víš.
  21.02.2007 03:10 jarda
 
No, Moraváku, nevím, ale asi nežiješ v realitě nebo na Moravě jsou nějaké jiné platové tabulky. Na OKTE v hl. m. Praze mají pánové 7. a 8. PT, někteří berou méně, než brali před 1.1.2007. A 78.000,- Kč? Možná na Moravě, ale tady v Česku? Pokud mi řekneš jediné jméno technika, který na nějakém KŘ v ČR bere plat 78.000,- Kč, tak smeknu. Ale to mi neřekneš, protože lžeš, děláš dusno a vlny.
  21.02.2007 06:43 Myšpulín
 
Zklidni nerva. A to dělám v Praze v 9.tř a mám to samé v čistým z 1/2007 v porovnání s 1/2006. 78 kKč, chachá... ale bylo by to hezké.
  21.02.2007 10:44 pomocný asistent Čuk a Gek
 
Teď ale vážně, nechte emoce emocema a vy.erte se na platy. Po roce 1989 se mluvilo o zrušení, či zeštíhlení KS a hned se to projevilo na OŘ. Nejednou byl od těchto zaměstnanců dost velký zájem o místa na OŘ. Najednou to všechno přešlo a v současné době to opravdu je tak, že tam úřednící padají oknama ven. O PP nepíšu, neznám poměry, bude to to samé, ale přes dva kopíráky. Ze svých zkušeností vím, že na KS je spousta lidí a de fakto k ničemu. Nemluvím o mord partě, pyrotechnicích a podobně.
  20.02.2007 22:02 zvědavej
 
Pořád se mluví o tom, že je nedostatek policistů na ulicích. Tak proč se konečně nesníží stavy na kr. správách? Je tam lidí až padají oknama ven. Zrovna tak na PP. Vždyť KS je mezičlánek z většiny zbytečný. Tam by se dalo hodně ušetřit na lidech v kancelářích.
  20.02.2007 22:55 Moravak
 
Jak dlouho sloužiš, cype. Typuju to ta takovych 5 roku. Nebo miň? Nezlob se, ale ..............
  20.02.2007 21:49 Moravak
 
Chlapi, začinam mět problem, dostat se na Chat, asi je tu zase cenzura, když se dostanu, povim Vam novinky z MV,PP a podobně, ale do
  20.02.2007 22:00 JFK
 
NAPIŠ TO TADY
  20.02.2007 22:57 Moravak
 
Neboj se, budu ventilovat všechny možne problemy. Šak už ste mě poznali, ne ?
  21.02.2007 03:13 jarda
 
Tak povídej, přeháněj! A nezapomeň na tu o Červené Karkulce, ta je hezká, tu mám rád.
  20.02.2007 21:18 adf
 
Co říkáte na testy? Zajímalo by mě, který s prominutím hlupák, vymyslel stejné testy po celou dobu služebního poměru.....
Nejsem doktor, zato pan ministr ano, ale i tak mi můj mozek říká, že člověk po 20 na tom nemůže být zdravotně a fyzicky stejně jako ten mlaďoch.....
Služební doktoři si musí klepat na čelo, stejně jako u slavného opětovného přezkumování zdravotního stavu po 10, 20, 30 letech služby, to mohlo napadnout opravdu jen blba s kravatou a služební A8 před barákem.....
  20.02.2007 21:21 oprava
 
po 20 letech praxe....:-)
  20.02.2007 21:32 Moravak
 
Jako bys mi mluvil z duše.
Mám odsloužených 25 roků a mám se měřit s kluky,kteří mají cca 22 roků.

Který vůl toto mohl vymyslet?

Za mlada u nás bylo jedno výjezdové auto, zbytek policajtů chodil buď pěšky nebo jezdil na služební motorce. Já jradši jezdil. Ale k tomu byly i doprovody nadměrných vozidel !! V létě, v zimě!! V létě fajn, v zimě ouvej, kanady, kožaky, noviny na kolenech. Dnes revma v kolenou, lokty v hajzlu.

Jak je to vůbec s uznáváním poškození zdraví v závislosti s plněním služebních povinností? To by mě hodně zajímalo.
  20.02.2007 22:42 Karel
 
To je snad přece naprosto jasné. Do důchodu se půjde v 65-ti letech. Který polda a to nejen na ulici, který skutečně pracuje s pachateli a neválí si zadek jako spoustu dnešních funkcionářů, by mohl do tohoto věku sloužit. Tak v pětapadesáti, ti zdatnější v sedmapadesáti neudělají tělesné prověrky a budou propuštěni podle zákona o služebním poměru dle § 42 odst.1, písm. h,i . Sice budou mít nárok na příspěvek za službu, ale v tomto věku už nikde práci neseženou a budou na sociálce. Odtud ale žádné peníze nedostanou, protože budou mít výsluhu, jejíž nárůst ani nepokryje inflaci a tak na tom budou rok od roku horší. No a důchodu se ani nedožijí. Říkáte si, že to přeháním a že naše dobrotivé vlády toto nedopustí. Podívejte se okolo sebe. UŽ DOPUSTILY.
A pokud ty výsluhy ořežou, jak se o tom již mluví, tak pěkně děkuji.
  20.02.2007 23:36 Moravak
 
Karel
O.K. Karle, přesně jsi to vystihl. Když si dřepnu, už se nepostavím (ne, že se mi nepostaví). Sranda. Ale další postup vedení už sranda není !!! Jak je to vůbec s tou demonstrací v Praze, četl jsem, že to není až tak slavné.
  21.02.2007 00:04 Moravak
 
Služební doktoři, těm je to jedno, kus je kus, hlavně prachy za prohlídky, příp. preventivní prohlídky policistů na celém okrese ( to jsou prachy na konec roku, Leasingy na nová auta a pod.), to je opravdu zajímá. A přezkum po nějakých letech - neblázni, kde žiješ? Já jsem šel po 40 letech na plicní, rentgen a odchod. Co si myslíš o nějaké nadstandartní léčebné péči.
Podívej se, jak se na tebe ten nahoře směje. Ten už je za vodou.
  20.02.2007 20:43 polda <aa585@seznam.cz>
 
Hrozně hezký dopis jste napsal, pane ministře. Uklidňujete nás, že nechystáte úpravu výsluhy. Tomu i věřím, ale co flanďák Kalousek? Nikdy jsem práci u PČR nedělal jen pro peníze, ale pokud dojde ke snížení výsluhy, tak odejde 90% policistů, kteří nárok na výsluhu mají. To pak bude opravdový problém, to mi věřte (a vy jste inteligentní, takže mi to věříte)
Policisty neuklidníte dopisem, uklidníte je činy. za 20 let u PČR jsem nezažil takovou nejistotu a takovou nervozitu, jako v těchto dnech.
  20.02.2007 20:52 ještě polda
 
Mohu Ti dát jenom za pravdu, nehorší období za svých 27 let u policie prožívám právě nyní. 50 let na krku a ejhle, mazej dědku do školy, nebo si hledej místo kde chceš. To je opravdu velký vděk zaměstnavatele pro kterého se člověk obětoval na úkor rodiny a svého zdraví. Fuj styďte se !!!
  20.02.2007 20:56 odchody ve velkém
 
Myslím, že odchodové vlny začnou na jaře, v létě a ke konci roku. Odejde hodně lidí a mladí o tuhle práci nestojí, je to o přístupu, zapálení.
  20.02.2007 21:07 degradovaný
 
Pane MV v tom vašem dopise nám neříkáte nic nového. Nejsme blbí a víme, že nový a krásný zákon neruší výsluhy a ani je nekrátí a že vy na MV nic takového neinicializujete a ani nebudete (bodejť , velice dobře víte, že by jste si nadělali do hnízda) Ale co vaši koaliční kámoši vrchní inkvizitor Severa a spol.??? Tam záruku nemáme. Takže neplýtvejte zbytečně energíí na psaní zbytečností. Jednou ministr vnitra, podruhé ministr něčeho jiného nebo lékař na praxi. A sliby? ha ha ha
  20.02.2007 21:19 Moravak
 
Tož, chlapi, jsem si přečetl ty Vaše přispěvky, zjistil jsem, že asi mate pravdu. Kalouskovi bych nevěřil ani slovo, když řekne "Dobré ráno", podivám se na nebe, jestli nesviti Měsíc.

Když zruši výsluhu, du do dupy ( pro ostatní do PI..).

Ale, chlapi, leží mi v hlavě, kdo nás potom bude chránit, bránit? Ti mlaďošci, kteří se mě ptají, co mají na místě TČ dělat, nebo jejich šéfové - potažmo manažeříci a manažeři, které jsem taky zaučoval?
Jsem z toho celý pryč, ještě že mám střeleckého Mistra a i synky jsem naučil střílet.
Čeká Vás těžká doba, asi jako když v roce 1990 pustili z kriminálu všechny zločince. My jsme byli na to připravení, ale chudáci dnešní mladí, kdo je to naučí?
  20.02.2007 21:24 :-(
 
Proč pan MV nechal rozeslat tento dopis? To je jasný, zjistil jak mu teče do bot. Dovede si někdo představit, kolik by odešlo policistů a nové nemá. Nejsou žádné fronty před branama MV. Policisté co jsou v současné době ve školách mu ve službě moc platní nebudou, nemají zkušenosti. Z druhé strany je to možná účelové, slabá policie = silná mafie prorostlá do řad vlády a parlamentu. Je zajímavé, kolik špíny vyplouvá na naše politiky a tomu je přece třeba zabránit. Ne vyhazovem těchto lidí, ale oslabením a devastací policie. V čí prospěch se toto děje, to si snad domyslíte.
  20.02.2007 21:44 Moravak
 
pro :-(
Máš pravdu, pokud odejdou starší a zkušení, kdo bude učit ty vajca ( mlaďošky)? Žádné fronty za jejich 15.000,-Kč hrubého nebudou. Mluvil jsem s několika zájemci, připadal jsem si jako blb - "Patnáct hrubého!?" To budu radši na podpoře doma čumět na televizi!" A budu na tom stejně!"