Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  22.02.2007 13:47 ?
 
Zvu občany, kteří si ještě zachovali zdraví rozum či jeho zbytky a chtějí si ho i nadále zachovat, na druhou pražskou DEFENESTRACI, konanou dne 26.2.2007, z II.patra, č.219, v 9.00 hodin. Jsem k tomuto kroku nucen, protože veškeré zákonné možnosti byly z mé strany již použity a vyčerpány. Tento záslužný čin bude plně v souladu s Ústavou ČR a jejím duchem. Místo činu: Městská část Praha1, Vodičkova 18. Oč se jedná? Policie hl. m. Prahy si opakovaně stěžuje, že jsem jí nepředložil patřičné povolení na umístění zvukové a obrazové aparatury na demonstraci za odstoupení Jiřího Paroubka, na Václavském náměstí v Praze, dne 13.6.2006. Opakovaně jsem zván a na mé vysvětlení není brán vůbec ohled. Úřednicí mi zakazují pořizování zvukového záznamu, odmítli zajistit větší místnost pro veřejnost a nyní dokonce zakázali i přístup veřejnosti. Úředníci porušují platné zákony a předpisy jako na běžícím pásu, bez osobní odpovědnosti – a beztrestně. Kdo jiný je tedy může potrestat než ti, kteří si je platí! Patřičné přílohy k pobavení i poučení najdete v přílohách. Věřím, že tuto záslužnou činnost v zájmu peněz daňových poplatníků nebudu muset vykonávat sám a že i II. patro nám poskytne dostatečnou jistotu, aby už nikdy tito „úředníci“ neměli možnost provádět svoji diverzní a nepřátelskou činnost proti demokratickému zřízení naší milované vlasti a jejímu pracujícímu lidu. Těším se na vaši účast. Přijďte v hojném počtu! Smrt záškodníkům a západním diverzantům! Ať žije soudruh Paroubek – a jeho GRIPPENY!!!
  22.02.2007 13:45 Master <ankety.pbs@seznam.cz>
 
Olomoučáci v úterý 27.2. se jedeme podívat ke Křižíkově fontáně do Prahy. Hrajou tam " Manifest 361 ". Chtělo by to koordinovaný odjezd. Kdo má zájem pište na e-mail.
  22.02.2007 13:43 útěky od sboru
 
Zákazy odvolání, vyhrožování a nakonec pouhé dorovnání propadu-tak to je opravdová rarita evropského formátu.
  22.02.2007 13:42 Rambo
 
22.02.2007 13:35 clusoue 4 Karel
Seš dobrej, tys to uhádl. A podle čeho tak soudíš? Že by podle sebe?
  22.02.2007 13:47 Clusoue
 
Na türlilich, ty trotle !!! Jenže já už mám za sebou na rozdíl od tebe úspěšně absolvovanou ochranou léčbu a jako takový jsem dnes odborník na úchyly tvého ražení.
  22.02.2007 13:52 Rambo
 
Moc si nefandi, Ty odborníku.
  22.02.2007 13:42 bez jistot a peněz
 
TAK ONI CHTĚJÍ PLATY POUZE DOROVNAT, TAK VIDÍM ŽE BUDE OPRAVDU NEJLEPŠÍ ODEJÍT NEŽ SE TO TADY SESYPE. INU NĚKOMU CUKR V PODOBĚ ZVÝŠENÍ PLATU O TICÍCE A NĚKUMU SNÍŽENÍ MAX. DOROVNÁNÍ A RÁNY BIČEM OD RÁNA DO VEČERA. DĚKUJI VŠEM SRÁČŮM, KTeŘÍ VYMYSLELI TENTO ZÁKON PRO VRCHNÍ PATRA POLICEJNÍ STRATIFIKAČNÍ ŠKÁLY.
  22.02.2007 13:09 Rambo
 
Koukám, že podle vás si skorumpovaný politiky a policajty vymyslela média, aby měli o čem psát a točit. Jsem rád že to všechno jsou jenom výmysli a keci médií. Tak vlastně je zde maximální bezpečno. To vše je vlastně bujná fantazie sdělovacích prostředků. Hned se mě bude v noci lépe spinkat, když jste mě to tak pěkně vysvětlili. Dík.
  22.02.2007 13:20 Karel
 
Ne, není to bujná fantazie sdělovacích prostředků, jen sdělovací prostředky zdůrazňují právě nejvíce korupci u policie. Ale co takový soudce Berka a věř, že to je také jen špička ledovce, tzv. "lobisté", politici i na regionální úrovni, doktoři v nemocnicích. Korupce u policie je statisticky stejná jako ve všech výše jmenovaných složkách a oborech lidské činnosti, jen se o ní tak moc nemluví. Proč asi. Korupce je naprosto všude, jen u policie se o ní mluví mnohem víc. A kdo toto nechápe, tak nemá smysl s ním jakkoliv na toto téma debatovat.
  22.02.2007 13:29 Rambo
 
Policie je k ničemu. Pokud policie zjistí při vyšetřování zkutečnosti, které se někomu z vlivných nehodí do krámu, tak policie vyšetřování zastaví, nebo odloží na příkaz státního zastupitelství. Většinu bordelu v tomto státě má na svědomí právě st. zastupitelství, které má neomezené pravomoci. Pokud vám st. zastupitelství nařídí případ zastavit, tak končíte a nikdo z poldů si dál na případu neškrtne.
  22.02.2007 13:35 clusoue 4 Karel
 
Se ti člověče divím. Ten blb nechce slyšet tvoje všeobecně známá fakta. On chce poze prudit. Čím více se s hovnem patláš, tím více ti od něj smrdí ruce. Už z volby jeho nicky je zřejmé, že se jedná o úchyla typu Jura z Brna a jim podobným. Vsadím se o co budeš chtít, že se šátkem uvázaným kolem hlavy teď netrpělivě čeká u kompu na další naše reakce a přitom si leští draka. Připosranej, zaprděnej, malej úchyláček, co chodí na dětský hřiště ukazovat malým holčičkám jakej je chlapák.
  22.02.2007 13:49 Karel
 
4 clusoue
I když bych to asi neřekl Tvými slovy, máš pravdu. Já to psal ale hlavně pro ty, kteří v tom třeba nemají ještě tak jasno - i když, co ti by dělali na tomto webu. Rambo a podobní jsou lidi, kteří si nevidí na špičku nosu. Pro ně je policejní brutalitou i to, když je vyhmátne policie s jointem a půl kilovkou marijánky v kapse a nejsou sto pochopit, že se prostě dopustili trestného činu. Bohužel ale i takoví jsou a nezbývá, než jim zas a znovu vysvětlovat, že nemají pravdu. I když to nepochopí, tak alespoň se o to člověk snaží.
Já jsem od policie odešel před dvěma roky a i když tam v poslední době mého účinkování byla už docela hustá atmosféra a člověk si pořádně nemohl ani upšouknout, aby jej za to šéf neprudil, tak jsem byl a stále jsem hrdý na to, že jsem byl polda. A takoví Jurové z Brna a Rambové si o tom můžou myslet, co chtějí a nic na tom nezmění. A ať si tito človíčkové myslí a mluví, co chtějí, stále považuji práci a poslání policisty za nejprestižnější ve společnosti. To, že se i tam najdou krysy je logické a statisticky ani není možný opak. To, že naše politická reprezentace smýšlí jinak je už druhá věc, ale kdou jednou poldou byl, ať se mu to líbí nebo ne, poldou zůstane až do smrti.
  22.02.2007 13:56 Rambo
 
Ať žije váš POLICEJNÍ STÁT! Vy se bez stupidních zákonů a rozkazů sami ani nevy.....
  22.02.2007 14:26 Nerambo
 
kec bez kecu - hrad bez hradu, hrady - kecy.
  22.02.2007 12:31 najk
 
nabízím 3-4 volné místa, odjezd z děčína 27.2.2007 cca v 11,30 hodin, zájemci zanechte zde e-mail,nebo Skype, ozvu se
  22.02.2007 12:12 Clusoue 4 Alex a jemu podobným
 
Poslouchej dobře. Nikdy v životě jsem nevzal úplatek, ačkoliv mi tento byl nesčetněkrát nabízen. Takže pro všechny zaprděné pisálky, píšící v podobném stylu jako ty. Je mi naprosto jasné, že se i mezi námi sem tam najdou kousci, kteří jsou schopni kvůli pár mizerným šupům nadělat na image naší firmy nedozírné škody. Ty ovšem panstvo nehledejte, až na vyjímky potvrzující pravidlo, mezi " dělníky " této profese. Opravdovou korupci, ve velkém, je třeba hledat někde trochu jinde. Takže neházejte všechny do jednoho pověstného pytle, paušlizování bzlo již dost.
A pokud máš ty sám nějaké osobní zkušenosti s jevem, který zde naznačuješ, je tvojí nejen morální, ale zároveň i občanskou povinností na tento nešvar upozornit.
Ono to totiž v praxi funguje tak, že ke korumpování musí být vždy dbvě strany. Jedna co bere, a hlavně ta druhá, co nabízí. V každém případě se dopouští opovrženíhodného jednání obě strany. A jenom na závěr, vše o čem je zde řeč, není nic jiného než zrcadlový obraz celé společnosti. Pokud totiž " mudlové " budou různým nenažraným, rádoby úředníkům nabízet bakšiš, a tito budou vědět, že neexistuje společenská objednávka na jejich potrestání, pak se tento jev jen tak vymítit nepodaří.
  22.02.2007 12:22 Rambo
 
Vyzkoušej podat někdy trestní oznámení na někoho z řad policie, st. zastupitzelství, soudu atd a hlavně sleduj pořádně jak se vše vyšetřuje! Potom budeš velice překvapenej jakým bravůrním způsobem bude vše smeteno ze stolu. Potom se zkus odvolat a trvat na řádném prošetření a nebudeš se stačit divit. Potom už nikdy nebudeš psát to co jsi právě napsal.
  22.02.2007 12:41 takyrambo
 
Milý příteli. Až přestaneš úplatky nabízet, nebude je nikdo brát. A jestli si myslíš, že nikdo nevyšetřuje korupci u řadových policistů, v tom případě si rač udělat vysokou školu, začni pracovat na inspekci ministra vnitra (za dnes jistě vynikající sociální jistoty) a můžeš se do boje s korupcí pustit. Možná pak nebudeš jen psát nesmysly, ale i něco dělat a zjišťovat, jak se skutečně věci mají.........Nekaž o morálce, když o ní nic nevíš a nic pro ní neděláš. Protože takových keců, že něco nemá smysl, protože..... je tady v tý republice víc než dost. Ono je totiž lepší sedět doma na řiti a křičet do zdi, než si pálit prstíky viď?? Takže až si nějakej policajt řekne o úplatek, tak jdi pěkně do toho a vyřeš to tak, jak se má a jestli úplatek někde nabízíš, nebo jsi nabízel, tak už aby jsi se oblékal a šupajdil se pěkně nahlásit a žádat o potrestání, protože jsi na tom stejně (morálně i trestně odpovědný), jako ten, kdo bere.
Můžeš si vybrat a neblafat nesmysly..............hezký den "americký bojovníku" u televize.....:-)
  22.02.2007 12:07 lada
 
Ivan má pravdu, dneska jednal Kalousek na hradě o veřejných financích(snížení) a víme co umí pan Kalousek s platy příslušníků za kouzla,takže Praha je nezbytná.
  22.02.2007 12:03 Rambo
 
Na jedné straně si dupete na nesmyslnejch zákonech, který mohl prosadit jenom magor, například svícení i ve dne, nebo používání bezpečnostních pásů, špatné parkování atd. Za to řidiče drezůrujete i když vnitřně sami nejste přešvědčeni, že je to normální, ale přesto ZÁKON JE ZÁKON toď vaše slova, ale když někdo schválí stupidní zákon, kterej se dotkne razantně přímo vás poldů, tak to je oheň na střeše!
  22.02.2007 12:12 Hasič
 
svícení a bezpečnostní pásy jsou dobrá věc!Je vidět,že jsi neznalej civil co jen provokuje.
  22.02.2007 12:16 Rambo
 
Možná je to dobrá věc, ale je to problém každýho foféra, když si rotbije ciferník! Ohrožuje pouze sám sebe!
  22.02.2007 12:35 jura
 
je vidět, že na silnici nepatříš a ještě to přiznáš. Když někdo svítí ve dne, určitě je vidět mnohem dříve než ten co nesvítí. Např. v lese, kde ti prosvítá slunce přes stromy. Druhý příklad, když nesvítíš a jede kolona. Paměťový efekt očí ti říká, že nic nejede, můžeš předjíždět, ale najednou se proti tobě zjeví neosvícený vozidlo, který ty jsi nemohl vidět. Třeba Petr Moos stínový ministr dopravy říká, že když zapomeneš svítit, neměly by být strhávány body. Jednou nedejpánbu třeba poznáš, jak je nebezpečný nesvítit. Hlavně neschudnout, žere to cca 0,001 l benzínu/100 ))
  22.02.2007 12:37 jura
 
další pásy. Není to jen věc tvoje, jestli se zabiješ, ale i ostatních. Protože až budou operovat tvůj rozšvihanej ksich o sklo nebo sloupek, věř, že tvý zdravotní pojištění na to stačit nebude a budem to platit i my.
  22.02.2007 12:37 Clusoue
 
Máš pravdu, magore ! Řveme tu jako střelení, protože se zákon č. 361 bytostně týká nás. Na to máme svaté právo.
Zákon o kterém píšeš ty, mě nezajímá, ačkoliv na něj mám také svůj názor. O to ale nejde. Jestli se ti nelíbí zákon, o kterém ty píšeš, máš také svaté právo se proti tomuto ohradit formou stížnosti u poslance případně senátora ve vašem volebním obvodě. Osobně silně pochybuji, zda máš vůbec ponětí o tom, kdo tyto funkce u vás vykonává.
Naše firma ovšem zákony neutváří a její zaměstnanci jsou jako první povinni se těmito zákony řídit. Takže zde pláčeš sice hezky, ale na špatném hrobě.
  22.02.2007 12:42 .
 
Jo a pak řvete jako nezjednaný že vás bolí tohle a tuto a navíc to léčení taky něco stojí!Najednou z frajerů je uplný hovno ubrčený pochcaný posraný.A děkujete že ty hasičí nebo záchranka přijela
  22.02.2007 12:48 clusoue 4 .
 
Moc hezký projev hysterie. Ani jsem nevěděl, že chovanci Jedličkova ústavu mají volný a nekontrolovavý přístup k netu. Fakt, paráda.
  22.02.2007 13:18 Rambo
 
Fajn, když jde o bezpečtnost, zak zakážeme veškeré sporty, protože třeba na lyžích se člověk může zmrzačit více než v autě bez pásů. Motorky preventivně zakážeme taky, protože taky nemají pásy. Zrušíme většinu řemesel, protože jsou také velice nebezpečná, No a policii zrušíme také, neboť uvádíte, že tam jde také o život!
  22.02.2007 13:47 MMM
 
Jo a tobě zrušíme internet, aby si nebrečel na očním :)