Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  10.07.2007 15:45 Qua
 
Ten samolibý pán je dobrý akorát, tak na teorii. Praxe mu nic neříká. Experimenty, který provádí na policistech v přímém výkonu se nazývá + LANGERPARTE 2007 +.
Jak by mohl takový študovaný člověk přijít s nápadem doplnit POLICII ČR pomocnou stráží ??? Jak může souhlasit s tím, že si SOUKROMÉ SUBJEKTY nebo FIRMY mohou pořídit radary a další příslušenství, aby mohli "pomáhat" vybírat pokuty a mít z toho samozřejmě profit - ze státního. S tím může souhlasit jedině protistátní diletant, který nechal rozpustit finančnní policii, která se mu také nehodila do krámu.
Tento samolibý pán přednáší prosím na Universitě Karlově a to prosím ti chudáci studenti musejí strávit hodně. Jinak by mu nemohlo projít, když jim tlačí do hlavy, že se proti terorismu bojuje Ústavou České republiky a usnesením o vyhlášení Listiny základních práv a svobod ! Viz následující - obrázek si každý o tom ...gogovi, může udělat sám.

„Svoboda a terorismus“ – přednáška Ivana Langera na právnické fakultě Univerzity Karlovy

- z 21.dubna 2004 - výňatek z toho, co Ivan Langer přednáší a sám nedodržuje !!!

V rámci druhé části definice, popis, ukotvení kategorie svobody v rámci ústavního pořádku České republiky jsem nemohl udělat nic, než si vzít tuto moudrou knížku, se kterou občas spávám pod polštářem, která se jmenuje Ústava České republiky a usnesení o vyhlášení Listiny základních práv a svobod. Říkám to s úsměvem, s vysokou dávkou nadsázky, ale vzhledem k tomu, že Na konkurenční právnické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci Přednáším mimo jiné také problematiku zákonodárného procesu, Vždycky každému ze svých studentů říkám:„De fuckto k tomu,aby Jste mohli absolvovat kolokvium nebo zkoušku u mne potřebujete Dvě věci. Potřebujete tuto knížku, resp. Znalosti z klíčových principů, které se týkají problematiky zákonodárného procesu a potřebujete zdravý rozum, resp.schopnost ze všeho co tady je obsaženo dovodit něco konkrétního.“

Stačí číst samotnou preambuly Ústavy, která říká: „My občané České republiky, v Čechách, na Moravě a ve Slezsku jsme od Hodláni budovat, chránit a rozvíjet Českou republiku v duchu Nedotknutelných hodnot lidské důstojnosti a svobody. “Zdůrazňuji přívlastek nedotknutelných hodnot lidské důstojnosti a svobody. Následně potom článek I odst.1 Ústavy říká: „Česká republika je svrchovaný, jednotný a demokratický právní stát, Založený na úctě k právům a svobodám člověka. “Domnívám se, Že z toho co jsem řekl, jasně vyplývá, jaký význam má svoboda Jako obecná kategorie o jejíž definici jsem se svými slovy raději ani sám nepokoušel a použil jsem definici jiných.

Podíváme-li se do preambule Listiny základních práva svobod, nalezneme tam formulaci „Uznávajíc neporušitelnost přirozených práv člověka, práv občana a svrchovanost zákona, pamětlivost trpkých zkušeností z dob, kdy lidská práva a základní svobody byly v naší vlasti potlačovány.“ Tuto pasáž jsem si vybral k tomuto témata zejména pro ten dovětek.Vím, že tady mohu působit téměř jako vetchý stařec, vzhledem k mému věku a ve srovnání s tím, co máte za sebou a před sebou vy. Právě proto na rozdíl od vás si docela dobře pamatuji, co takováto formulace znamená, resp. Proč je obsažena a dokonce Přímo v preambuli Listiny základních práva svobod. Zmiňuji to pro to, že základní svobody byly skutečně v naší zemi potlačovány vědomě, cíleně, na základě jakési ideologie. Byli-li jsme v minulosti svědky potlačování základních svobod občanů, potom v této době čelíme úplně jinému fenoménu. Na základě toho, jakým způsobem se mnozí z nás – a bojím se, Že výrazná většina společnosti – dívají na význam hodnoty svobody v našem životě, dochází k tomu, že se sami dobrovolně své svobody vzdáváme!
A nyní zpět ke svobodě v rámci ústavního pořádku České republiky:
Článek I Listiny základních práv a svobod dále říká: „Základní práva a svobody jsou nezadatelné, nezcizitelné, nepromlčitelně a nezrušitelné.“ Článek IV odst. 1 Listiny základních práv a svobod říká: Povinnosti mohou být ukládány toliko na základě a v jeho mezích a jen při zachování základních práv a svobod.“ Poslední výňatek z Listiny základních práv a svobod, který považuji za rovněž velmi důležitý, je to článek IV odst. 4 Listiny základních práv a svobod, který říká: ‚Při používání ustanovení o mezích základních práv a svobod, musí být šetřeno jejich podstaty a smyslu. Taková omezení nesmějí být zneužívána k jiným účelům, než pro které byla stanovena.“ Zkuste si, prosím, tuto část Listiny uchovat v paměti. Zejména v kontextu s citátem, kterým zakončím své dnešní vystoupení. Zkuste si zapamatovat, že při používání ustanovení o mezích základních práv a svobod při jejich používání, musí být šetřeno jejich podstaty a smyslu a taková omezení nesmějí být zneužívána k jiným účelům, než pro které byla stanovena.
„Svoboda a terorismus“ – přednáška Ivana Langera na právnické fakultě Univerzity Karlovy

- z 21.dubna 2004
  26.02.2007 00:24 rtu
 
V minulosti sem dával provokativní příspěvky nějakej magor co si ještě k tomu dělá reklamu na svý úchylný stránky. Teď se přejmenoval na ........ pořád to mění a opětovně provokuje. Co ho nejvíc těší, když reagujete na jeho rádoby diskusi. Až zase bude provařenej změní si opětovně přezdívku. Jediná možná reakce je nereagovat.
  26.02.2007 15:20 nespokojený
 
Máš pravdu je to maniak a je lepší se mu neozývat
  26.02.2007 00:24 gregor
 
Ten kdo se zůčastní manifestu,tak je pára z policejního hovna:-)
  26.02.2007 00:25 rtu
 
V minulosti sem dával provokativní příspěvky nějakej magor co si ještě k tomu dělá reklamu na svý úchylný stránky. Teď se přejmenoval na ........ pořád to mění a opětovně provokuje. Co ho nejvíc těší, když reagujete na jeho rádoby diskusi. Až zase bude provařenej změní si opětovně přezdívku. Jediná možná reakce je nereagovat.
  26.02.2007 00:22 :-)
 
Ivane nepolevuj a přitvrd !!!!!!
  26.02.2007 00:25 rtu
 
V minulosti sem dával provokativní příspěvky nějakej magor co si ještě k tomu dělá reklamu na svý úchylný stránky. Teď se přejmenoval na ........ pořád to mění a opětovně provokuje. Co ho nejvíc těší, když reagujete na jeho rádoby diskusi. Až zase bude provařenej změní si opětovně přezdívku. Jediná možná reakce je nereagovat.
  26.02.2007 12:57 Bambasík <frk2007@seznam.cz>
 
Souhlas ,přitvď.
  26.02.2007 00:21 :-)
 
chrochtání jenom samé chrochtání prasata!co by ste chtěli statisíce a samé výhody.Máte se pořád dobře a mít budete takže nikam nelezte nebo si uděláte ostudu a jak sem už tady čet,tak si s váma ministerstvo utře řit:-)to budete koukat potom.Vždit už to nejde vrátit čau brzy na pracáku:-)
  26.02.2007 00:24 rtu
 
V minulosti sem dával provokativní příspěvky nějakej magor co si ještě k tomu dělá reklamu na svý úchylný stránky. Teď se přejmenoval na ........ pořád to mění a opětovně provokuje. Co ho nejvíc těší, když reagujete na jeho rádoby diskusi. Až zase bude provařenej změní si opětovně přezdívku. Jediná možná reakce je nereagovat.
  26.02.2007 08:47 to snad ne
 
..ty na pracák nemůžeš, protože dle pravopisu soudím, že jsi ještě nedokončil 1.stupeň základní školy..
  25.02.2007 22:01 rtu
 
V minulosti sem dával provokativní příspěvky nějakej magor co si ještě k tomu dělá reklamu na svý úchylný stránky. Teď se přejmenoval na ........ pořád to mění a opětovně provokuje. Co ho nejvíc těší, když reagujete na jeho rádoby diskusi. Až zase bude provařenej změní si opětovně přezdívku. Jediná možná reakce je nereagovat.
  25.02.2007 22:14 Rambo
 
Ty figurko, ty si opravdu myslíš, že su jedinej kdo do vás vyrývá a říká vám pravdu, kterou vy policajti nechcete slyšet? Seš najivní! Myslíš si, že su jedinej kdo nemá rát policajty?
  25.02.2007 22:22 rtg for Rambo
 
víš Rambo, problém je ten že s tou svojí pravdou pláčeš na špatném hrobě, tady s tím nikdo nic neudělá a taky nemůže udělat, pokud máš jakékoliv připomínky nebo konkrétní návrhy na větší efektivnost a fungování ať už policie nebo celé státní správy obrať se tam kde to může být vyslyšeno, ale to určitě víš, takže tady jenom sprostě provokuješ, nebo je to jinak? buď chlap a řekni pravdu
  27.02.2007 09:07 Košábek
 
pro pana mistra a ve všech putykách ČR uznávaného vševěděla pana RAMBA


Pane Rambo, opravdu máte úhledný rukopis. Malinko tam uhýbá český pravopis ale na Hotentota nebo Křováka to je skvělý, opravdu ale opravdu skvělý. Jen tak dál. Vy ty blešky určitě vychytáte.
  25.02.2007 22:00 tt
 
Vaše názory jsou strašné, chováte se stejně jako naši politici. Zajímají Vás pouze Vaše koryta!
  25.02.2007 22:01 rtu
 
V minulosti sem dával provokativní příspěvky nějakej magor co si ještě k tomu dělá reklamu na svý úchylný stránky. Teď se přejmenoval na Rambo a opětovně provokuje. Co ho nejvíc těší, když reagujete na jeho rádoby diskusi. Až zase bude provařenej změní si opětovně přezdívku. Jediná možná reakce je nereagovat.
  25.02.2007 22:19 Rambo
 
25.02.2007 22:01 rtu
Seš trošku pomýlenej. Rambo je Rambo a ostatní názory jsou prostě pouze shodné, tak se s tím vyrovnej. Klidně nereaguj, jenom si přečti názor a přeber si ho jak chceš šerloku. 27.2.2007 se těším na večerní zprávy, dostanete na prd... To bude legrace! Vnitro si s váma vytře pr... Na ně nemáte.
  25.02.2007 21:52 organizátor manifestu :-)
 
dne 28.2.2007 proběhne ten manifest !!!!bacha neplete si to!!!a 27.2.2007 tam běžte,ale bude vás tam jen pár:-)
  25.02.2007 21:54 adf
 
je mi tě upřímně líto.....
  25.02.2007 22:00 rtu
 
V minulosti sem dával provokativní příspěvky nějakej magor co si ještě k tomu dělá reklamu na svý úchylný stránky. Teď se přejmenoval na ........ pořád to mění a opětovně provokuje. Co ho nejvíc těší, když reagujete na jeho rádoby diskusi. Až zase bude provařenej změní si opětovně přezdívku. Jediná možná reakce je nereagovat.
  27.02.2007 07:41 Košábek
 
Jsem dva roky v civilu ale musím reagovat. Rambo, až ti někdo pořádně natrhne kakáč, okrade a poté ti rozbije držku, že tě vlastní rodiče nepoznají ani po hlase, tak nechoď žalovat na služebnu PČR.
  25.02.2007 21:51 y
 
Bez komentáře
----------------------------------------

www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů. Samozřejmě je to zároveň ostuda celé policie. Tuto reklamu sponzorují občané ČR na své náklady, tzv. sponzorský dar pro PČR.
  25.02.2007 21:49 základák
 
Nikam nechodte chlapi a ženský.vždyt vy si nic navíc nezasloužíte.Já bych vám naopak ještě vzal.
  25.02.2007 21:52 adf
 
I Vám pomůžu, bude-li to potřeba, přísahal jsem i za cenu svého života, hezký večer polda Praha!!!
  25.02.2007 21:58 kobra
 
A nejradši přidal sobě, že? Jak si ubohý....
  25.02.2007 21:59 rtu
 
V minulosti sem dával provokativní příspěvky nějakej magor co si ještě k tomu dělá reklamu na svý úchylný stránky. Teď se přejmenoval na zakladak a opětovně provokuje. Co ho nejvíc těší, když reagujete na jeho rádoby diskusi. Až zase bude provařenej změní si opětovně přezdívku. Jediná možná reakce je nereagovat.
  25.02.2007 22:02 tt
 
Souhlasím, naše policie nežije v realitě. Asi je ovládá Paroubek a jeho maťani.
  25.02.2007 22:22 c
 
ASI TO MYSLEL - BOHATÝM BRÁT A CHUDÝM DÁVAT, JE TO ASI ROBIN HOOD, ALE SPLETL SI STRÁNKY
  25.02.2007 21:20 Boy
 
Chlapi a ženský, teď jde o všechno. Kdo si to neuvědomuje, tak to nemá v hlavě srovnané. Žádné další, pokud to teď zpackáme, už nebude. Hrrrrrrrr na ně !!