Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  27.02.2007 19:59 aifell <aifell77@centrum.cz>
 
Pane ministře, tak dnes jste u mě a věřím i u většiny kolegů ztratil i ten poslední kousíček cti, Vy se nestydíte stále lhát a stále šíříte nepravdu!!! To že jste lhal ohledně opatření na letišti to ví každý policista a zvláště ty co tam běžně slouží, každý totiž ví že se jednalo o zesílení hlídek až na popud senzibilky!!!
Dnes jste mě i mé kolegy dorazil tím, že Vás nikdo nepozval ... ani Vás ani pana Husáka a zřejmě ani pana Salivara že?? Prosím chyťte se všichni za ruce a někde v ústraní se pěkně poplácejte po zádíčkách a pochvalte se!!! Nebojte se i na Vás dojde, jak jste dnes mohl na vlastní oči vidět, my se nenecháme zastrašit!!!
Smekám před panem Bublanem, ten si dnes vyslechl a popravdě i "slízl" vše za Vás a vaše figurky!!! Pan Bublan má i nadálé můj respekt a úctu, stejně jako bývalý ministr vnitra p. Gross, Vy těmto pánům nesaháte ani po kolena!!! Vím o čem mluvím pamatuji si co pro nás tyto ministři udělali a třeba i neudělali, ale prostě nepoškodili nása hlavně nás podporovali (viz MMF, různé nácviky a setkání) S vámi se já dobrovolně setkat nechci a určitě Vás a ani Vaši stranu volit nebudu!!! Lháře a lidi bez cti já zrovna nemusím!!!
A nemluvím jen za sebe, na Vás my určitě vzpomínat v dobrém nebudeme, na výše jmenované ano a mají mou úctu.
Odpověď nečekám, já se totiž na nic ani neptám a ani od Vás nic slyšet nechci, stejně by to byly jen lži a mlžení o věcech o kterých nic nevíte a slepě svým řečem věříte ....
  27.02.2007 20:07 Policie
 
Máš úplnou pravdu , na našem OO PČR máme všichni stejný názor. Langer je korytář , o Policii nemá zájem a vyžívá se jen v tom, když může někomu škodit.Hanba mu!!!
  27.02.2007 20:08 zoufalec
 
Promiň, ale abys tu dával za příklad Grosse to snad nemyslíš vážně ... no a pan Bublan byl jeden z ministrů socialistické vlády ČSSD podporované KSČM, který se podílel či nezabránil platnosti zákona č. 361 ... a o současném ministrovi se už ani vyjadřovat nebudu - ten se zařízl dokonale sám !!! Jinak pan Bublan se byl dnes jen zviditelnit - jemu taky nejde o nás, ale o koryto !!!
  27.02.2007 20:13 Patapuf1 <Patapuf1@seznam.cz>
 
Máš pravdu pane kolego, pan Bublan to trošku schytal, ale myslím, že oprávněně a buďme na jednu stranu rádi, že mezi nás dnes nikdo z těch křiváků, o kterých hovoříš ve svém článku nepřišel. Myslím, že by ta demonstrace pak nebyla pokojná.
  27.02.2007 20:15 aifell <aifell77@centrum.cz>
 
To co jsem uvedl o panu Grosovi, tak to co se mě týče tak je pravda, mám k němu daleko větší úctu než k nynějšímu ministrovi!!! Já se s panem Grosem několikrát setkal na nácviku v Milovicích a hlavně na MMF, kde nám šlo o životy ... je to můj názor a v tomto mám jasno. P. Langer u mě skončil ....
  27.02.2007 20:19 Milda
 
Já jsem byl také na setkáních Policie s Grosem a nemohu proti němu nic špatného říct. Byl o 100% lepší, než Langer.
  27.02.2007 20:28 Polda 33
 
Kolegové řekněme si to upřimně každý ministr byl lepší než pan Langer.
  27.02.2007 20:40 -P-
 
Langer je korytář a kálí na nás - s tím prostě nemohu nesouhlasit, je to tak a dnes a denně nás o tom přesvědčuje. Ale proč chválit Grossátko a Bublana?? Grossátku děkuji za to, že si díky jím požehnaným super nákupům výstrojních součástek pro policii (za které má byteček) kupuji vlastní výstroj za své, a Bublan se dnes na Fontáně předváděl, jako by snad ani nebyl v nedávné minulosti ministrem vnitra, a tedy spoluzodpovědný za současnou situaci. To svinstvo se totiž neupeklo za posledních 5 měsíců...
  27.02.2007 19:32 policista
 
Neklépe by bylo kdyby jste pane ministře našel odvahu a navrhl ten z.č.361 zrušit!!!!!!!!!!!!!!!!
  27.02.2007 19:30 Policista
 
Pane ministře udělal jste velkou chybu když jste se neobjevil na manifestaci policistů k tomu legislativnímu"paskvilu" resp. k z.č.361, toto pronesl ministr Nečas k zákoníku práce, je možno udělat rovnítko.
Jsem na Vás moc zvědav co s tím s prezidentem uděláte.
  27.02.2007 19:28 RAFn <RAFn@seznam.cz>
 
Proboha, už nám prosím Vás nepřidávejte.Jestli chcete abych se mohl a většina z nás věnovat své práci a ne abych ve svém volně makal na brigádě.
  27.02.2007 19:18 §PROPADY§
 
ZÁKON MUSÍ BÝT OBJEKTIVNÍ PRO VŠECHNY A NÉ ZVÝHODŇOVAT JENOM MANAGEMENT.
  27.02.2007 19:31 RAFn
 
Vystihnul bych to takhle: pokud ponořím pravou ruku do vařící vody a levou do studené, tak v průměru mi je pžíjemně.
  27.02.2007 20:28 Jojo
 
For RAFn

Jen, aby Langer nám nechtěl do toho průměru zprůměrovat i ten jeho dluh :-)
  27.02.2007 18:58 kk <jkjkjkjk@centrum.cz>
 
dnes jsem slyšel, že Váš advokát chce dát návrh na zrušení zákona u ústavníhosoudu - pánové tak to je nejhorší věc kterou by jste mohliudělat, garantuji Vám, že pak přijdete o všechno a už Vám nikdypolitici žádný zákon neschválí, tak prosím dobře zvažujte, samozřejmě změna některých diskriminačníchpasáží, jako např. 150 hod zdarma, hodnostníoznačení,krácení výsluh atd. je na místě a je nutno to změnit, ale jak si necháte zrušitzákon jste v pr....
a to jak vy mladí tak i ti starší. Ještěpřed zrušením odejde víc jak polovina policajtů, kteří mají nárok na výsluhu.
Radím dobře, bojujte za změny, ale ne za zrušení zákona. Je nutné pohlížet na policii jako celek a ne jen co vyhovuje určité skupině lidí.
  27.02.2007 19:16 Fery
 
Než v této podobě nový zákon, tak to raději ať platí dál podmínky starého zákona, který byl pro řadové policisty lepší. Je jasné, že z případného zrušení nového zákona mají strach ti, kteří si nyní na jeho základě "mastí kapsy".
  27.02.2007 20:04 zoufalec
 
Pokud budu sedět v kanceláři na OŘ, tak se budu klepat taky, aby se nám to nepodařilo ... nebuď sobec
  27.02.2007 20:14 J.K.
 
Já pracuji v kaneláři,ale jsem plně pro zrušení toho nenormálního zákona.Raději opravdu vrátit zpět starý zákon. Byl lepší a výhodnější jak pro policisty, tak zpětnou vazbou i pro občany.Tyden dovolené navíc ať si strčí někam , steně by nám poškodila výplatu. Stejný názor mám na rehabilitaci - lepší byla po staru. A nějaké zkrácení pracovní doby jsem nepostřehl -spíše naopak.
  27.02.2007 20:57 CCC
 
Jaké zkrácení pracovní doby, když máme z pokynu Krajského ředitele nařízeno vyčerpat 150 přesčasvých hodin do srpna a tedy asi za 6 měsíců budeme mít naordinováno celých 150 hodin, kdy tato akce jak ještě více nasrat policisty již má konkrétní podobu, kdy bylo ještě sděleno, že na množství čerpaných feudálních hodin bude mít vliv na to zda budou vůbec nějaké odměny. Co mají společného odměny za dobrou práci s čerpáním 150 hodin ?
  27.02.2007 22:31 PCR
 
A tobě právě vyhovuje stávající zákon, neboť máš dle odhadu odslouženo cca. 20 let a jsi v kanceláři. Že ?
  27.02.2007 18:40 daňový poplatník
 
Pánové policisté byli jste perfektní a máte mé uznání. Slyšel jsem o nepravostech toho zákona.
  27.02.2007 18:49 zoufalec
 
Ať jsi kdo jsi - děkuji ti za všechny ... většina těch co se starají o vaši bezpečnost a jsou takříkajíc vidět na ulici dostali "přes držku" zatímco vedoucí a vyšší úředníci se ve svých mzdách od nového roku přehrabují na svých teplých místech v kancelářích ... ( nejmenovaný ředitel OŘ v Pardubicích uvedl, že si to neumíme spočítat s tím, že jsem všichni od nového roku dostali přidáno ... ať se díváme jak se díváme, tak jsme všichni do jednoho co jsme na ulici dostali "ubráno" a to někteří i o 3 a více tisíc korun ) ... zřejmě zákonodárci chtěli vytvořit novou skupinu sociálně slabších !!!
  27.02.2007 21:24 X1
 
I já děkuji každému v civilu, který se nenechá opít lacinou kritikou policie a dokáže věc posoudit s uvážením různých hledisek včetně známé politické arogance.
Spousta lidí v civilu je nespokojených s bezpečnostní situací a viníka hledá v policii v jejich amatérismu, " lenošení ", prostě nechuti dělat řádně svou práci, ale upřímně, není to jednoduché, nám to vadí také, ale spousta recidivistů je na svobodě v módě jsou z důvodu naplněnosti věznic podmínečné tresty, obecně prospěšné práce ukládané recidivistům, kteří jsou na našich odděleních ráno a večer již pro jinou trestnou činnost znovu. Toto nám také vadí, ale my si svou práci uděláme, víc již opravdu při náročné administrativě při dokumentování trestné činnosti nedokážeme dělat, kdy při naší práci velkou měrou i když to tak na první pohled nevypadá, stavíme hráz proti těmto parchantům - recidivistům, násilníkům a pod., kteří jsou naší protistranou, dobře je známe, oni znají nás a jejich míra živobytí a možností je námi omezována, alespoň na míru našich možností.
Takže díky každé podpoře, abychom se necítili, jako vykořisťovaní ubožáci, kteří nevědějí co chtějí a jsou prezentováni těmi znalými občany, kteří vědí všechno u sklenice piva, jako stádo vyžírků placených z daní, darmožroutů, neschopných a pod. Tito lidé nic o systému a podmínkách naší práce, negativách a rizicích této práce nevědí zhola nic a při jejich uvažování ani nebudou nic vědět, budou celý život jen kritizovat.
  27.02.2007 18:35 kapřík
 
Kuk na vás z horní řádky této stránky. Dneska jste trochu zlobili. Ovšem nebylo to zas tak moc. Nechám vám výhody i nádále. Ale ještě jednou a uvidíte!
Váš Kapřík
  27.02.2007 18:35 Petice 361
 
Souhlasím s podpisovou akcí nebo peticí těch policistů jež považují své ohodnocení za neadekvátní pro ozbrojenou složku.
  27.02.2007 18:31 jj
 
pěkné, ale asi to bude platné tak akorát jako zápis první projevené nespokojenosti bezp.sborů, pan ministr se vám stejně jako doposud směje z dlouhodobě polánované návštěvy Slovenska
  27.02.2007 18:36 Baba Jaga
 
Smích je přejde, až budou protestovat pánům poslancům
před sněmovnou a pánům Kalouskovi a Langerovi před ministerstvem. Pak pan Langer pochopí, že nás nevezmou do Schengenu kvůli Slovensku, ale pro bor..l, který způsobil doma.
  27.02.2007 18:37 kapo
 
no asi to budeme muset zopakovat jako kolegové na Slovensku
25. října 2005 - Na 2500 policistů z celého Slovenska demonstrovalo před sídlem vlády v Bratislavě za vyšší platy. Ministr vnitra jejich požadavky odmítl s tím, že stát poskytuje policistům nadstandardní mzdové podmínky.
3. prosince 2005 - Na 3000 slovenských policistů opět demonstrovalo před sídlem vlády, tentokrát i proti rozhodnutí ministra vnitra, který po říjnové demonstraci propustil z vysoké funkce na ministerstvu jejich odborářského předáka.
  27.02.2007 18:39 for jj
 
S tím počítáme, ale my to nevzdáme, my totiž nemůžeme odejít a předstírat, že je vše v pořádku. On tady jednoho dne skončí, což ví on sám nejlépe. My ale zůstáváme dál.