Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.07.2007 12:58 Franta.Š
 
Pro ty, kteří dělají chytré a zesměšňují se před lidmi, kteří do toho vidí o mnoho víc jsem Vám zkopíroval zajímavý článek o rentách. Myslíte si , že když ořežou důchody,tak Vám mohou přidat platy? Myslíte si , že když ořežou renty tak Vám mohou přidat platy? Ne protože ty peníze nejsou z rozpočtu na peníze z kterých Vám jdou platy. Co s Vámi mohu souhlasit je to, že renty by se u bezpečnostních sborů měli vyplácet až od 20 let. A co se týče mě, tak jsem rád, že po téměř 30 let. Pr. odejdu na silvestra na rentu, protože se za některé poldy opravdu musím stydět. Za renty závidíte někteří, ale za práci, zničené zdraví ne ? Co Vám mohu popřát tak to je chuť a zájem o práci, nezávidět druhým, možná, že až si odsloužíte taky svoje, tak dostanete renty, ale to už budou ty renty daleko větší jako např v Rakousku 80%,Maďarsku 83%, no protože už budeme v EVROPĚ. To pak nebudete psát , aby je ořezali co ? Protože budete staří, vyždímaní psychicky i fyzicky, budete moc dobře vědět, že Vás už do práce nikdo neveme, protože za ty roky už kromě policejní práce nebudete své původní řemeslo vůbec umět. Jinak Vám upřímně mohu sdělit, že budu taky rád, až naši zákonodárci zvýši rozpočet pro policii a konečně se dočkáte vyšších platů, jaké si zasloužíte. A že policejní práce bude opět honorována na určité finanční i morální výši, jak si zaslouží.

---------------------------------------------------------------- --------------------------------------------




Výsluhové náležitosti.
Zcela výjimečně a na dlouho neopakovatelně se budu krátce zabývat diskusí několika jednotlivců na webech, které avizují vztah ke všem bezpečnostním sborům, ale fakticky mají vztah především k policii a které se stávají bohužel čím dál víc spíše žumpou, než místem pro demokratickou a slušnou diskusi (žumpou se ostatně stalo 90% veřejně přístupných diskusních webů) . Sám to již delší dobu nečtu, protože na to nemám čas, ani chuť, ale dostávám od sekretariátu OSH monitoring největších „perel“ ( nic odborného se tam přiučit nelze). Mám na mysli diskutéry, kteří se snaží anonymně vytvářet zdání jakéhosi veřejného mínění policistů, aby přihrávali na smeč jedné politické straně, nebo jsou v horším případě skutečnými policisty a hovoří z nich jen zášť a těžká neznalost. Jedná-li se o ten horší případ, potom policii není co závidět, protože by šlo o lidi, kteří kromě své vlastní práce, kterou zřejmě vykonávají teprve několik měsíců, maximálně let, naprosto nepochopili a zřejmě ani nechtějí pochopit, že jejich Sbor je poněkud komplikovanější organismus, než to vidí lidé zvenku a že přes všechny nedostatky, které každý složitý organismus zákonitě má, je třeba již jenom kvůli skutečnému veřejnému mínění určité věci probírat doma a ne na veřejném pranýři. Mám na mysli výkřiky typu „zrušte už konečně ty výsluhy, vždyť to nemá nikde obdobu“ a pod. Doprovodnými sprosťárnami a vzájemnými urážkami diskutujících se samozřejmě zabývat nehodlám. Odhlížím od toho, že např. poslancům, či senátorům, vyzývaným webovými „odborníky“ ke zrušení výsluh policistů, vzniká nárok na odchodné již po jednom funkčním období, tedy po 4 – 6 letech a že to u nich činí kolem čtvrt milionu korun, i když jejich odchodné není také ničím jiným, než výsluhovou náležitostí, byť podle jiného zákona, než je zákon o služebním poměru. Budu se držet problematiky služebních poměrů a uvedu pro webové „odborníky“ na výsluhové systémy pár příkladů k výsluhovým důchodům z blízkého, i vzdálenějšího „okolí“. AČR, maximum 55%, výjimečně 60%. Policie SR vznik nároku na základ po 15 letech, maximum po 30 letech 60%. Rakousko: základ po 10 letech, max. 80%. Belgie základ 10 let, max. 77%. Itálie základ po 15 letech, max. 47%. Maďarsko: základ po 25 letech, ale hned 65%, max. 83%. Německo základ po 10 letech 35%, max. 75%, V.Británie základ po 16 letech, max. 48,5%, USA základ po 20 letech 20%, max. 75%. Kromě AČR, kde jsem čerpal z § 133 zákona 221/1999 Sb. o vojácích z povolání, vše ostatní viz „Důchodové pojištění speciálních skupin v zahraničí“, Mgr. Markéta Vylítová, Výzkumný ústav práce a sociálních věcí, PaM 13/2002.
Vladimír Mühlfeit předseda OSH


29.5.2007
  04.09.2009 05:56 sniper
 
Dobré ráno, tak jsem přišel z noční, dneska jsem spal jen pár hodin. Vzbudil nás nějakej kreten umouněnej, co jel okolo našeho auta na kole s konvičkou na řidítkách do Kolbenky, na šichtu. Se mu divím. Tak jsem mu to dal za litr, neměl odrazky na šlapkách, hajzl. Sloužíme vyššímu smyslu, když zrovna při noční nespíme.
  04.09.2009 07:40 Ha ha
 
ty jseš jetej. U tebe léčba nezabere, na to léky neexistují, ke zdi!!!
  04.09.2009 08:26 for Sniper
 
mezi policajtama je spousta blbců, ale takovej provokatér z C jako jsi ty, tak ten tam opravdu neexistuje...foukej si bebino
  04.09.2009 05:36 Morava
 
Na UBS opět cenzura - to je úroveň. Kdo nesouhlasí s UBS, nemá nárok na příspěvky. NOS je daleko před Vámi.
  05.09.2009 10:39 Jó Moravo,
 
až si vy založíte soukromý klub kominíků financovaný z vlastní kapsy, také se vám nebude líbit, že vám kdokoliv neomaleně kecá do problematiky, o níž "kulové" ví. Až to přesáhne meze únosnosti, také začnete mazat a vykašlete se na "úroveň".
  04.09.2009 05:29 Snipere
 
Běž si raději lehnout, ať jsi odpočatý.
  03.09.2009 18:17 rentiér <Ladislav.marek@volny.cz>
 
Pro pani L E N K U . Policistům, hasičům, bachařům, justičce, BIS se přidalo až po 4 letech. Takže reálné platy šly dolů.Přidalo se policistům pár stovek korum. Co se přidalo ,dle nového zákona č. 361/2003 Sb, neplatí se žádné příplatky, soboty, neděle, noční, přesčasy,cc 10 svátků se musí nasloužit, je to jako každý den . Když se slouží, též za dara. To nepočítám nařízených 150 hodin dle zákona, když je nějaká kalamita, nápad trestné činnosti. Těch hodin je samořejmě více. Byl jsem s kolegy několik měsíců mimo domov, na třech povodních. Viděl jsem mnoho neštěstí.Bral jsem to jako práci policisty. Doma jsem měl rodinu, ale nedalo se nic dělat. Dále jsem několikrát nasazoval život a zdraví ve službě, byla to moje práce, nebyl jsem sám. Nejednou jsem byl u sebevražd, pracovních úrazů, úrazů jako takových, dokumentoval je, a musel dle trestního řádu rozhodnout. Po 25 letech a nějakých drobných jsem odešel do civilu. Ničeho nelituji. Každá práce má svoje, máte možnost si to též 25 let zkusit. S pozdravem rentiér.
  03.09.2009 20:42 No
 
ale nepřišel jsi ze dne na den o práci a nebo třeba jen o 50% mzdy a to je pak tragédie. Kam jsi dojížděl za prací? Dnes je normální jezdit z pohraničí i stovky km na tři směny, protože holt není práce. Pak když vidím na povolování pobytů policisti "v bačkůrkách", je mi zle, protože by tam mohla sedět úřednice za poloviční plat. Takhle se u nás rozhazuje.
  03.09.2009 21:50 sniper
 
Chlape, to není žádná paní Lenka, ale náš starej známej provokatér, co si mění nicky jak ponožky. Nemá cenu mu odpovídat. Koukni na stránky UBS a dozvíš se víc.
  04.09.2009 05:30 Lenka
 
No a hlavně se podívej na slinty od Snipera.
  04.09.2009 23:21 vaszek
 
Takže Lenko, vím moc dobře, proč to snaiper píše, ale nechci ani nebudu ti to vysvětlovat...a s těma nadprůměrnýma platama jdi taky už někam...zasmějeme se tomu jako ten nad touhle diskuzí,cože?!práci čest :-)
  05.09.2009 10:28 No,
 
a vy si myslíte, že policista nemůže ze dne na den přijít o práci, nebo že mnoho z nich nedojíždí stovky kilometrů za prací? O tom, kde kdo "sedí v bačkůrkách" ale nerozhodují řadoví policisté a měl byste proto své názory ventilovat jinde.
  03.09.2009 15:01 Lenka
 
for Gogo: ano přesně tak nekdy od června či co, spočítej si, kolik je 3,5% z průměru u PČR a takový Sniper jako déle sloužící má dnes nejméně 28000Kč hrubého a to pozor, je placen i za spaní ve službě!!! To by si opravdu nikde nevydělal (možná v PS) Ach ta spravedlnost, na kterou se neustále odvolává!!!
  03.09.2009 17:38 "stará" účetní
 
Milá Lenko, napřed se nechte poučit, z čeho se skládá plat policisty a která jeho část se procentně zvyšuje. Dokud si toto nezjistíte "šoupejte nohama a nedělejte ze sebe husu".
  03.09.2009 17:45 x
 
Přesně jak píše "stará účetní" základní plat policisty a hrubý plat je veliký rozdíl. O průměrném platu u P ČR se vůbec nehodlám bavit(viz. jeden sní husu, druhý nic a oba jsou syti,že?!) :-p Mně osobně a celému kraji poprvě za X-let služby peníze sebrali z důvodu krize.A ten vpravo nahoře se tlemí...
  03.09.2009 20:44 Lenka
 
přečti si reakci nod No a pochopíš. Plat máte dosti nadprůměrný, takže opatrně!
  05.09.2009 10:20 Lenko, Lenko
 
i chytrý člověk se může "seknout", ale rychle si to přizná a chybu už neopakuje. Pak jsou ještě ti "druzí". Jsou to prostě "husy a husami zůstanou".
  03.09.2009 09:30 gogo
 
tak vám zase potichu přidali co? O tom se nezmíníte, jen štěkáte....
  03.09.2009 17:27 ???
 
A komu co kde přidali?
  03.09.2009 17:41 ***
 
Potichu? Kdybyste četl denní tisk, věděl byste o tomto zvýšení minimálně od května. A nezvyšovalo se jen policistům.
  01.09.2009 22:45 karel <m.benda@email.cz>
 
www.svobodni.cz
  01.09.2009 22:32 drn
 
Pane Langer, ta hra na motivy Paroubek a marťani ve flashi je vrchol programátorského amaterismu ODS. Ta sračka se načítá skoro 10 minut a to nemluvím o samotné hře, která se nedá díky ovládání ani hrát. Je tohle opravdu vrchol intelektu ODS programátorů, nebo jen laciný žert vašeho pokleslého ducha?
  31.08.2009 15:12 Zrušit
 
for Sniper

Snipere, pěkně se nám klubeš! Tak co ještě na ty noční děláš? Moc toho nebude. Raději zůstaň kde jsi, jinak je z tebou amen. Jenom se dokazuje, co je v řadách PČR za lemply a to nejsi žádný nováček. Potřebuješ poznat pořádnou práci. Snad to zachrání generační špunt.
  31.08.2009 17:34 Naprostý souhlas
 
Občan pro snipera

No nevím, co je to za psychickou (píše se s "i" šikulo) poruchu, když mne rozčiluje skutečnost, že policajti v noci ve službě chrápou, ale vím, že tvoje porucha, kdy za každým oponentem a kritikem vidíš jednoho velkého nepřítele se jmenuje PARANOIA. A ta může mít a často mívá tragické následky.
  01.09.2009 14:08 for naprostý souhlas
 
sniper dělá hrubky,protože se v "práci" dostatečně nevychrápal.Je vidět,že u policie už zůstali samé netáhla a ti co něco uměli,tak jsou už dávno v civilu
  01.09.2009 21:48 Next
 
A ty ses asi nevychrápal ani doma, viď: zůstalA samÁ netáhla. Tak pozor na hrubky.
  31.08.2009 15:11 To snad ne!!!
 
sniper

4 Z jedné fary: nevím jestli sloužíš noční, ale bez nějaké té hodinky odpočinku jsi totálně nepoužitelnej! (samozřejmě se to nesmí přehánět) Představ si, že Ti v šest ráno písknou zákrok, nedejbože se tam bude střílet, honička v autě atd... jinak ho provede odpočatej polda, a jinak ten, kdo se celou noc honil za čárkami a nad ránem je totálně v prdeli a ohrožuje tímto (třeba pří řízení auta) nejen své kolegy, ale (následným nekvalitním zákrokem) i občany, kterým má pomoci! Mě jako občanovi by bylo milejší, kdyby mi přijel na pomoc do růžova vyspanej polda, ale pomohl mi! Než mátoha, které se nevyspáním zavírají oči, třesou ruce, a nefunguje mozek! Lidské tělo je holt v noci naprogramováno na spánek, to nikdo nezmění, to je příroda!!! Hasiči a záchranáři rovněž vyjíždí na noční zákroky odpočatí, proč asi???
  31.08.2009 15:12 Bože!!!
 
Občan pro snipera

Ty jseš asi padlej na hlavu. Jak si to představuješ několik hodin v práci spát. Když máš noční, máš na ni přijít vyspalej. Myslíš, že dělník ve fabrice si taky zdřímne, aby mu lis neutrhnul ruku? To je neskutečný co si policajti dovoleji, obhajovat spánek ve službě.
  31.08.2009 18:48 xyz
 
Když jsi po noční tak unavený mám za to, že máte asi dvanáctky, tedy požádejte o osmičky a je-li to po osmičkách, tak nezapomeň, že před nástupem služby je třeba si řádně odpočinout, včetně šlofika...