Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  22.03.2009 17:26 For xxx
 
správně. Pán neví co je slušnost. Názor pokud někdo má může sdělit, ale nanapadat celou složku. Je vidět, že pánovo právní vzdělání je na bodu mrazu. Každopádně jsem pro pane Vondra a máte můj hlas :-)
  28.02.2007 16:22 Michal Staněk <Stanca.M@seznam.cz>
 
Tohle jsem napsal vážení kolegové a kolegyně panu ministrovi, v sekci volné, tak jsem zvědav na jeho odpověď:
Michal Stánek

Dobrý den pane ministře, píše vám hodně rozhořčený policista, který v začátku věřil, že když budete kormidlovat loď jménem Ministerstvo vnitra, tak se postaráte o ty bez kterých normální dění ve společnosti nemůže fungovat, aby jste to pochopil pro vás jsou to příslušníci bezpečnostních sborů, kteří pomáhají likvidovat následky dopravních nehod, potírají trestnou činnost, hlídají zločince a vrahy ve věznicích, odhalují závažné trestné činny, ať jsou to policisté, hasiči, věz. služba, celníci, zkrátka ti co jsou dnes a denně ve skyku s realitou na rozdíl od vás tzv. vyšších lidí, kteří vůbec nevíte nic o problémech těch co jsou tím základním článkem ve všech složkách bezp. sborů a bez kterých to ani nůmuže fungovat, a na kterých závisí všechno ostatní.
Jinak by jste ani nemohl mluvit o zkrácení pracovní doby v tůdnu o 2,5 hodiny, pro nás co pracujeme v 12 hod. pracovních směnnách se nám může o zkrácené pracovní době pouze zdát v hodně vzdálencýh snech, a to máme navíc odpracovat státní svátky, kdy jsou ostatní doma, bez nároku na mzdu.
Dále je to ten váš týden dovolené navíc, to už je pro normálního četníka taktéž pracujícího v 12 hod. pracovní směně pouhá utopie, ve městě kde pracuji v policejních řadách si musíme ten váš týden navíc naplánovat do dní svého volna, aby nás nemohl někdo třeba zavolat do služby když si vzpomene, takže jaký pak týden navíc.
A taky který chytrák vymyslel pro lidi pracujíví v 12 hod. prac směnách dny dovolé, za které nám počítají jen 7,5 hodiny. Ona je i celá ta dovolená pouze nahradní volno za nesmyslných 150 hod. zdarma, které se mají využívat jen v mimořádných případech a né na pokrytí hokejových či fotbalových utkání, o jejichž času a mistu konání se ví minimáln půl roku ne-li rok dopředu,
Tak už se proboha zamyslete jaké pro mne jsou toto výhody, když je s vypnutými prsy tak rád a stále dokola prezentujete pane ministře. Poslední ránu, kterou jste zasadil bezp. složkám byla vaše neúčast na našem setkání v Praze dne 27.2.2007, kterou jste vyjádřil co je pro vás důležitější a čí práva hájíte přednostně. Nejednalo se o akci, která se koná každý týden, takže vaši neúčast beru jako účelovou a vaše hájení a vystoupení v televizi dne 27.2.2007 beru jako výsměch všem slušným členům bezp. složek.
Pro mne není problém napsat vám na sebe kontakt, aby jsme mohli vše probrat, ale asi bude problém z vaší strany v neochotě s někým jednat a obhájit si svoje názory jako opravdový chlap a neustále se z něčeho vymlouvat. Tak by jste si měl dál pozor, aby se vám ta loď nakonec nepotopila celá.
S pozdravem Staněk Michal, policista
  28.02.2007 17:06 asistent
 
Už vidím jak se ten SLIZOUN zase usmívá!!!! Fuj, potvora jeden!!!!
  28.02.2007 22:10 dvojka
 
Ahoj Michale,

nejsem ministr (bohudík), ale Tvůj příspěvek mě donutil k reakci - především to Tvé počítání. Je přeci úplně jedno jestli sloužíš sedmapůlky, dvanáctky, šestnácky nebo čtyřiadvacítky - vždy Tě počet služeb, resp. odsloužený čas musí dát fond pracovní doby, což je počet pracovních dní - kalendářních - krát 7,5. Čili pokud sloužíš sedmapůlky, musíš do práce tolikrát, kolik je pracovních dní v daném měsíci, poud sloužíš dvanáctky, tak půjdeš 11-14x (podle toho, kolik máš dalších akcí - školení, porady, kursy, služební cesty apod.) a při čtyřiadvacítkách budeš mít 7-8 služeb.
Nemohu souhlasit ani s Tvým tvrzením o týdnu dovolené navíc - počítej se mnou - podle 186-ky bylo 37 dní a pro sloužící policisty s pracovní dobou 37,5 hodiny týdně (kancelářští = 40 hodin) to bylo přepočítáváno na ony slavné dny volna a dny pracovní, přičemž neděle byla Tvým dnem pracovním a naopak středa byla Tvým dnem volna. Ale zpět k dovolené - dnes je 42 dní, tzn. +5 dní, od toho odečti jednu sobotu a jednu neděli a dostáváš se k číslu 3. Vzhledem k tomu, že program EKIS počítá od 1. ledna pouze tzv. "pracovní dny" = kalendářní, takže z pohledu EKISu máš 30 dní pracovních (kalendářních) a 6 víkendů (sobot a nedělí = 12 dní), dohromady tedy 42 dní.

A na závěr Tvoje poznámka - dovolenou si musím naplánovat na dny volna, aby ... to je nehoráznost, pokud to na vás požaduje váš šéfík. Takový by se měl vrátit zpět na ulici (pokud tam vůbec kdy byl) a nebo měl být nadřízeným "zcivilněn" - to je protizákoné.

Jinak s Tebou v podstatě souhlasím a máš můj obdiv, já se rozhodně nepodepíši.
S pozdravem kolega sloužící již předlouho.
  01.03.2007 09:05 taky jeden z vás
 
Musím reagovat na dvojku i p. Staňka co se týče pracovní doby. Ke zkrácení pracovní doby o 2,5 hodiny týdně skutečně došlo, ale toto se netýká policistů, kteří pracovali normálně v nepřetžitém provozu. Týká se to vedení a policistů, kteří měli pracovní dobu pondělí-pátek od 07.00 do 15.15 hod. (kdysi od 07.00-15,30). Komu se tím zkrátila pracovní doba o 2,5 hod. týdně si jistě domyslíte sami.
  28.02.2007 16:19 doktor ve výslužbě
 
Pánové, zdá se mi, že pláčete na špatném hrobě. Nicméně Vám fandím. Ale nesmíte se osočovat navzájem. Musíte táhnout za jeden provaz. A co se týče Vašeho vedení: Jednoho Husáka už jsme tu měli a jak to dopadlo ? A nepřípomíná Vám vizáž Vašeho ministra trochu Mussoliniho? Z pozdravem.
  28.02.2007 17:40 marta
 
A já pořád tvrdila, že jsem jej už někde viděla, hajzlíka.
  28.02.2007 19:00 jan3
 
Je to holt taková legrace nad kterou se chce brečet.
  28.02.2007 16:13 Nespokojený Policista
 
Dotaz v sekci Policie ČR, Hasiči
Pane ministře,
byl jsem přítomen na Manifestu 361 a chtěl jsem Vám tam položit otázku, nebo spíše podnět k zamyšlení. Vy jste se ale nedostavil z důvodu údajně nutné návštěvy Slovenska, proto jsem ani nevystoupil a nepřednesl svůj příspěvek, který měl být adresován Vám. Nyní toho sice lituji, že jsem nevystoupil v diskusi, ale alespoň zde, na Vašich stránkách Vám napíšu svůj příspěvek a budu očekávat, že mi snad odpovíte.

Moje žena pracuje v soukromém sektoru a do konce loňského roku nikdy neměla příplatky za soboty, neděle a svátky. Nyní, od 1.1.2007 tyto příplatky má a jsou jí zaměstnavatelem řádně propláceny! Naopak já, policista sloužící čtrnáctým rokem, jsem do konce roku 2006 na tyto příplatky měl nárok a vždy mi tyto příplatky byly řádně propláceny, ale s účinností zákona č.361/2003 Sb. na tyto příplatky nárok nemám. Nechápu, proč se stát ke svým státním zaměstnancům takto zachoval.
Druhým takovým paradoxem je to, že ve městě, v němž bydlím, máme několik nepřizpůsobivých občanů, kteří páchají trestnou činnost. Jeden z těchto občanů dostal za svůj delikt trest ve výši 100 hodin veřejně prospěšných prací a musí ZDARMA tyto hodiny odpracovat pro stát. To je zajisté správné, že byl takto "ohodnocen" za svoji nezákonnou činnost. Vysvětlete mi, velice Vás o to žádám a PROSÍM, jak je ale možné, že když jsem nespáchal žádný protizákonný delikt, tak mám přímo zákonem č.361/2003 Sb. určeno, že musím ZDARMA odpracovat pro stát 150 hodin přesčasů, což se s nadsázkou dá i nazvat 150 hodin veřejně prospěšných prací!!!
  28.02.2007 15:48 for clusoue
 
jaký je rozdíl mezi tvojí nickou, to radši nepíši nic. Nezatracuj zákon jako celek, jednou až budeš sloužit delší dobu budeš rád, že některá ustanovení využiješ. A věř tomu na každého jednou dojde a když tě nová mladá generace takhle odkopne tak bych ti to jen přál, protože vy to děláte také. Já si naopaK i starších zkušených kolegů vážím a nikdy bych je takto neurážel.
Zákon samozřejmě změnu chce. Pár stovek vám nestačí vy chcete hned desetitisíce a nejradši by jste je vzali svým kolegům. Nikdo nechce aby jste měli méně ale vy nadáváte od ministra na všechny, urážíte, všichni nic nedělají, jen vy jste ti nejdůležitější u policie. Tak jak vy prosazujete své zájmy je nedůstojné příslušníka policie.
  28.02.2007 15:59 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
Také mám takový názor, lidi jako Clusoue také zmoudří, až budou starší a budou mít odslouženo víc let. Zákon celkově není špatný, jen jsou tam některé věci, které je třeba změnit. A rozhodně je pro nás průchodnější takové změny prosadit, než jej rušit úplně. Jestli Clusoue zná legislativní proces a naší politickou scénu, tak mu to musí být jasné. Jestli ovšem nechce na nový zákon čekat opět nějakých pár let.
  28.02.2007 16:11 souhlas
 
konečně příspěvky na úrovni
  28.02.2007 17:16 rebel
 
Co ty jsi za "hajzla" to svět neviděl ... jak mě říkal známý podplukovník z Prahy ... mě už to je jedno, ale ty hajzlové od vedoucích až po OŘ ty se jen klepou, aby se vám "dole" nepodařilo zvrátit zákon !!! Takže pro tebe ... doufám, že se nám komplet z.č. 361 podaří zrušit ... peníze mají dostat ti co odvádějí tu nejdůležitější a nejnebezpečnější práci a né "povaleči" na OŘ, kteří ze svých přeplněných kanceláří div nepadají z oken !!!
  28.02.2007 17:53 hlídkař
 
Nemám zas tak moc odlouženo, ale kompletně zrušit zákon č. 361 je pěkná hovadina. Přemejšlej trochu. "... peníze mají dostat ti co odvádějí tu nejdůležitější a nejnebezpečnější práci ", ale od toho jsou příplatky, kde toto má být zohledněno. A jak určit, která práce je nejdůležitější. Každá práce pro slušné lidi tohoto státu je nejdůležitější, aspoň z pohledu nás policistů a že práce policisty je nejnebezpečnější je snad jasné. Všude platí, že vedoucí pracovník bere víc než řadový dělník. Tady jde ale o to, aby i ten řadový nebral almužnu. Takže plně souhlasím s příspěvkem pro clusouea a věř, že nebudu sám. Mám sice odslouženo jen šest let, ale nemohu s tebou souhlasit. Jsem pro tvou informaci člen OHS a snížení platu a třídy se mě také týká. Pokud jsi policista, tak si jistě dovedeš představit, že to není procházka růžovým sadem.
  28.02.2007 18:05 ?
 
for rebel
Jinak doma všechno zdrávo?
  28.02.2007 18:16 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
For rebel
Tak jestli tě zajímá, jaký jsem hajzl, tak čti, jestli to umíš. Mám odslouženo cca 30 let. Nikdy jsem nebyl v KSČ, do revoluce jsem byl vždy jen na základních funkcích, potom jsem měl 10-15 podřízených a nyní jsem opět na základní funkci. Nikdy jsem nedostal nic zadarmo a ani nedostanu, nemám žádnou tláču. Ale co mám, je zdravý rozum, narozdíl od tebe a tak dokážu posoudit, co je dobré a co ne. A buď trochu na zemi, jestli si myslíš, že ta tvoje práce je ta nejnebezpečnější a nejdůležitější. Hrdino.
  28.02.2007 21:43 reakce člověk
 
i když nemám tolik odslouženo jako ty tak s tebou plně souhlasím, moc mě mrzí arogantní výstupy těch nejdůležitějších u policie z ulice, jen oni jsou ty nejdůležitější, hoši bez vás se policie obejde to si uvědomte a už konečně přestaňte napadat kolegy kteří určitě dělají odpovědnější práci a jsou podle Vás jen v kanceláři. Ano bez takových lidí by policie nemohla být, ale vaši práci klidně zastane městská policie
  28.02.2007 13:14 Clusoue
 
Tak jsem se včera zúčastnil manifestu v Praze. Atmosféra super. Mohlo nás být více, ale i tak si myslím, že přes všechny naschvály ze strany některých funkcionářů, první akce tohoto druhu splnila naše očekávání.
Teď si pouze nesmíme nechat zalepit hubu pár stovkama a v našem úsilí pokračovat. Zákon musí být zrušen jako celek, jinak naše počínání nemělo smysl. Apeluji na ty, kteří se včera ještě báli zúčastnit. Vidíte nic se nám zatím nestalo, i když a to musím zdůraznit se na srazu pohybovali různí "nenápadní " pracovníci PP, kteří zde prováděli tajný monitorink. No ale, co má být ? Co nám chcete udělat ? My nemáme co ztratit !!!
Takže ještě snad díky organizátorům a hanba politikům za naprostý nezájem z jejich strany.
  28.02.2007 14:29 for clusoue
 
asi ses zbláznil viď, zajímá tě, že jsou také ostatní, kteří zákon zrušit nechtějí-nikdo nemá nic proti vašim požadavkům, pokud došlo ke snížení platu, ale kdo jsi že mluvíš za všechny
  28.02.2007 14:49 Clusoue
 
A kdo jsi ty ? Ptáš se na mne a ty sám nejsi schopen napsat ani svoji nicku.
Dle tvého projevu asi patříš na druhou stranu barikády a jestli ti nový zákon vyhovuje, pak tě šacuji nafunkci od ZVO výše, případně na pracovníka PP. Nevím jestli si byl včera na srazu, ale pokud bys tam byl určitě by si slyšel z úst pana Judr. Janečka, že zákon č.361 je jako celek je v přímém rozporu se základní listinou práv a svobod. Takže, kde je problém ? Sice si nedovoluji mluvit za všechny, ale spousta nespokojených zde již vyjádřila názor, že než-li sloužit podle z.č. 361, pak je již lepší sloužit dle zákona starého.
Pokud se ti líbí nový zákon, jak jsem již uvedl, asi nepatříš zrovna mezi nás, kteří se včera sešli, a tím vyjádřili nesouhlas s paskvilem v podobě z.č. 361.
  28.02.2007 14:57 takycit
 
nenech se otrávit-for..., máš úplnou pravdu, stojíma za tebou!
  28.02.2007 14:59 for clusoue
 
jaké barikády, a vyjádření pana Janečka - on ani neví, že zákon již u ústavního soudu byl a byl shledán v pořádku a ani neví, že o jednom zákonu nemůže ústavní soud rozhodnout jinak než rozhodl. Pokud vám některé věci uvedené v zákonu vadí snažte se o zákonnou změnu, ale tyto výkřiky do tmy z neznalosti práva jsou přinejmenším adekvátní znalostem pisatele
  28.02.2007 15:17 Clusoue
 
Znovu opakuji, že vúbec nevím, s kým se bavím. Mohl by si alespoň nastínit.
Máš pravdu, právníkem nejsem. Na to ale abych jaksi selským rozumem poznal to, že nový zákon vyhovuje jen a pouze paňákům v kanclech docházejících do zaměstnání pouze na ranní směnu, tak na to žádnou univerzitu nepotřebuji. Nový zákon je diskriminační pro lidi v podpalubí. A buď od té dobroty adekvátní znalost, či neznalost práva nech na klidu. Sloužím již hezky dlouho a stímto jsem nikdy neměl nejmenší problém. Ono kolikrát stačí používat selský rozum a cit a nejen nabiflované formulky. Znám plno teoretiků s kterými když jdeš náhodou na ulici, pak aby si
měl ještě oči vzadu, aby tě náhodou takový vůl ještě zezadu nezastřelil.
  28.02.2007 15:34 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
For Clusoe
To jsi trochu ulít, když chceš rušit celý zákon, viď? Přečti si ho pořádně a zjistíš, že tam jsou i dobré věci. Abys náhodou nevylil s vaničkou i dítě.
  28.02.2007 15:55 ale máte
 
já bych vás všechny vyházel do civilu
  28.02.2007 17:00 ale ne
 
A co bude jako potom, tam už tvůj rozum nesahá co !!Napsat každou blbost, která tě napadne není zas takový úspech, tvůj možná jo.
  28.02.2007 17:24 Rebel
 
PLNĚ PODPORUJI KOMPLETNÍ ZRUŠENÍ ZÁKONA Č. 361 ... JEDINÉ KDO SE V NĚM VZHLÉDNUL JSOU FUNKCIONÁŘI ... takže už jen kvůli těm byrokratickým parazitům doufám, že ten zákon padne jako celek !!!
  28.02.2007 18:08 Franc
 
Taky jsem tam byl, ale ty blbosti co tady píšeš v žádném případě nepodporuju. Nejsem vedoucí pracovník, aby měla tvá dušička pokoj.
  28.02.2007 18:34 pohodář
 
Ano, máš pravdu. Nic se nestalo a nic se nestane. Nebo pamatuješ, že by někdy v tomto kapitalistickém státě dala vláda na hlas "s"prostého lidu ?? Myslím, že svým přístupem dali jasně najevo, co si o tom myslí. Na OOP je každý lehce nahraditelný, jak bylo řečeno. A nejhorší je, že oni tomu vážně věří. Už se těším, jak mě nahradí policista, který vyšel ZOP. Mám odslouženo 15 let na OOP, nejsem kariérista (krom toho nemůžou být všichni na SKPV, OŘ, PP, někdo musí být na nejnižším článku). Já jsem finančně zůstal na svém, ale v novém zákonu se mi hnusí oněch tolikrát zmiňovaných 150 hodin, presumpce viny a odebrání dalších "jistot". Dnes nebude problém za sebemenší pochybení přijít o zaměstnání. Ministrova metoda - cukr a bič je mírně ujetá, ale co dnes není. Pomalu každý zákon, který opustí sněmovnu je paskvil a navrhovatel zákona určitě nevěřícně kroutí hlavou ...
  28.02.2007 19:20 MirroK <Mir.I.roK@seznam.cz>
 
pro Clusoue
.... Skutečně by jsi se měl zamyslet nad tím co říkáš (píšeš). Zák. 361 v určitých směrech přinesl posun, vývoj a i pro některé PT (a v nich zařazené skupiny pol.) výhody s poukazem na hrubý plat, odchodné a výsluhy. Nehovořím zde o PPPČR a jeho suitě ap. na KS a OŘ, kterým by to min. z morálního hlediska nemělo příslušet, neboť si již dost "nasloužili a "nahrabali" dříve" a mohli odejít dle "starého" zákona, ale myslím lidi na "odchodu" v souč. době (po skutečně xxx letech odsloužených ve výkonu), kteří by skutečně a "důstojně mohli odejít" (a podřídít se tak tzv. "Langrovu řádu"). Se všemi body "Petice" souhlasím a jsem ochoten kdykoli ji podepsat, neboť z mjr. jsem opět por. na SKPV a v 7 TP nemám bez VŠ ev. VOŠ (ačkoli s DŠ, a nemám ve věku 50 let v úmyslu účelově nastoupit studium PA i když mám 3 roky VŠ) budoucnost. Mám sice zájem dále sloužit, ale 361 mi to vymezil jen do 31.12.2010, do kdy ale skutečně nemíním vytrvat. V té souvislosti jsem pro ev. valorizace výsluhy rovné valorizaci důchodu (mj. v běžných vyspělých zemích ke kteým se ČR chce hlási, je to běžné, neboť si tyto váží svých zaměstnanců). K širší informaci případně shlédni mé předešlé příspěvky na této stránce "langer-volná diskuse, Langer-názory).
  28.02.2007 10:44 První manifest
 
Jste jedničky všichni jež jste se zúčastnili na prvním manifestu. Panové Langer, Husák, Salivar a další pouze ukázali to co jsme o nich dávno věděli, že nemají zájem o řadové příslušníky a hasiče.
  28.02.2007 10:27 Soumrak policie
 
POLICEJNÍ PREZÍDIUM JAKO NEJVĚTŠÍ NENAŽRANÁ OBLUDA ZRUŠIT A PENÍZE ROZPUSTIT MEZI ŘADOVÉ POLICISTY, KTEŘÍ SI JE ZASLOUŽÍ.
  28.02.2007 12:14 m
 
..lze nekde najit, kolik lidi z PP nam dela ten prumer mzdy nad 30 tisic mesicne?
  28.02.2007 13:13 taky polda
 
Souhlas, a pro kolegu "m" pod Tebou, to není težké odhadnout, když si vezmeš, že nejsou v horším jak 10 PT a to nevíme jaké mají procentuální osobní ohodnocení. Možná by stálo za to podle zákona č. 106/1999 Sb. zažádat o tyto informace. Asi bychom se nestačili divit! Ti nám zvedají průměrné platy policistů.
  28.02.2007 08:55 Jarda civil
 
A věřím, že jak pan ministr, tak celé policejní prezídium, chodí prvních 150 hodin v roce do práce bez nároku na mzdu, aby naplnili své rozkazy. Tak to dělají přece i "civilové". Že?
  28.02.2007 09:38 FFF
 
Páni diskutující. Uvědomte si , že na toto DF někdy zajdou i lidé, kteří právu rozumí.Tak nedělejde ze sebe hlupáky. Alespoň ne na veřejnosti.Protože jaký právní vztah má MV k zákonu č.631/2003 Sb. Jinak jak píše Civil, podle mě ti policsté mohly v autě i spát.V případě, že čerpali odpočinek? Je někde uvedeno, že během odpočinku se nesmí spát? Čus
  28.02.2007 09:38 FFF
 
Opravuji zák.č.361/2003 Sb.
  28.02.2007 10:19 civil
 
S tím odpočinkem bych souhlasil, než jet někam na oddělení, je lepší být v úseku a necestovat třeba přes půl Prahy. Taky je vozidlo připraveno v naléhavém případě vyjet. Ale co mě zaráží je to místo, kde je vozidlo odstaveno. To už ho mohli strčit přímo pod Vencu na place, bylo by méně nápadné.
  28.02.2007 10:27 Karel
 
Spát na veřejnosti je naprostá zhovadilost. Kdo to dělá dává zbraň do ruky těch co nás nemůžou ani cítit, a dělá ostudu všem poctivým pracovníkům. Jako občan bych taky řekl, že spaní v práci policajtům není třeba přidávat. A vůbec bych se nestaral o to, že měli pauzu. Policista v uniformě by se měl vždy chovat důstojně a ne spát na ulici, byť v autě jako nějakej bezdomáč. FUJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  28.02.2007 10:36 X1
 
Jó znám různé názory, jako například, že ve službě nemáme jíst na veřejnosti, protože to není vhodné. Je třeba tedy zalézt někam do ústraní a tam někde v koutku ten svůj hamburger natlačit do hlavy, ale dávat si pozor, aby nás někdo neviděl, to by potom někdo mohl zjistit, že máme vnitřní schránku stejnou jako jiní a že potřebujeme jíst a pít.
  28.02.2007 10:50 řidič
 
Jako řidič z povolání si taky v pracovní době schrupnu, mám to dokonce nařízeno zákonem. Tak nač to opruzování. Jen to místo bylo zvoleno nešťastně.
  28.02.2007 08:50 Jarda civil
 
Včera jsem na funkčnost vedení policie a reálný stav slyšel moc hezký názor. Pan ministr a pan policejní prezident by z Policie ČR měli udělat spol. s r.o. a šikovně to prodat nějakému dobře organizovanému gangu. Takhle přece to vypadalo v každé firmě, o které jsme se později dozvěděli, že byla "vytunelovaná".
  28.02.2007 05:31 Civil
 
Dlouho jsem nereagoval, ale dnes musím. Srovnejte vaše včerejší požadavky s následujícím článkem. A než zase začnete nadávat do debilů, zapřemýšlejte o náročnosti své práce a o svém chování. V civilu by ti hošani dnes už byli na pracáku. U jedné velké sociálky s názvem PČR je to ale normální chování, proto se ani tiskový mluvčí ničemu nediví...

http://zpravy.idnes.cz/auto-se-spicimi-policisty-parkovalo-na-pr echodu-fud-/krimi.asp?c=A070227_125335_krimi_pei
  28.02.2007 06:35 to civil
 
máš úplnou pravdu, takový to těm slušnejm policistům hodně moc kazí
  28.02.2007 08:07 DP
 
no pánové s takovýma se musíte vypořádat taky sami mezi sebou a nekrýt se tak, že se nic nestalo!!! jinak je vaše snažení to tam a jakmile se na vaši stranu aspoň malá část přikloní, tímhle je hnedka ztratíte.
  28.02.2007 10:23 civil
 
pardóóón, chyba se vloudila, mrška jedna. Pro Civila od civila.
28.02.2007 10:19 civil

S tím odpočinkem bych souhlasil, než jet někam na oddělení, je lepší být v úseku a necestovat třeba přes půl Prahy. Taky je vozidlo připraveno v naléhavém případě vyjet. Ale co mě zaráží je to místo, kde je vozidlo odstaveno. To už ho mohli strčit přímo pod Vencu na place, bylo by méně nápadné
  28.02.2007 10:29 projekt
 
Pane řešíme tu závažný služební zákon a dopady z něho na řadové příslušníky, takže nechápu co tady hledáte za štěstí?
  28.02.2007 12:16 pro civila
 
Co to tady plácáš za blbosti. Je vidět, že jsi pouze zamindrákovanej mamlas, kterej se k tý sociálce nedostal. Včera jsem šel kolem zastávky autobusu a řidič spal uvnitř. Řidič kamiunu tak spí na odstavném parkovišti v nákladáku. Určítě je taky nikdo nevihodil. To že někdo chrápe v autě ještě neznamená, že něco porušuje. Raději sám napiš co děláš ty, abych ti mohl odepsat, co všechno se u tvého povolání děje a jaká jste banda flákačů.
  28.02.2007 12:18 marf
 
..ja tvrdim, z v sluzebnich vozidlch se spat muze,tuhl jsem pri navratu z eskorty v 3,40h rano v rychlosti 100km/h otevrel oci az 1m od svodidel,tak verte ze muze

..spat na prechodu je brutal,uznavam
  28.02.2007 18:12 Civil
 
pro "pro civila"

Nevyhodil se píše po v tvrdé y, dál se píše kamion a ne kamiun, náklaďák (když už ne nákladní automobil) a ne nákladák. Jinak já dělám to, co ty se svou češtinou dělat nemůžeš a vydělávám tím na tvou výplatu.