Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  03.03.2007 15:33 ala
 
Dokud nenavštíví v jeden den všichni policisté svého ošetřujícího lékaře, tak se nic nezmění. To že vám něco chybí většinou zjistíte až tehdy, kdy to nemáte. Proto na vás všechny pan ministr zvysoka kašle. Z některých příspěvků na tomto fóru se mi zdá, že to společnost jeden den bez policie vydrží, nebo ne ?
  04.03.2007 00:28 mlčím a na moje slova doje
 
Spolčnost to vydrží i týden. Je nakrmaná z médií o naší práci. To, co se teď děje je většine lidí fuk .....
  03.03.2007 13:49 ....
 
od 1.3. musíme dělat výběrová řízení na věci od jedné koruny...dochází mě propiska,tak to jsem asi v kelu...kdo takové zhovadilosti proboha vymýšlí???
  03.03.2007 13:55 ...
 
Ty nejchytřejší z nejchytřejších |-(
  03.03.2007 13:29 Polda
 
Panebože, ti vedoucí jsou snad padlí na hlavu. Nechápu co se v republice děje tak mimořádného a nebezpečného, že se MUSÍ vybrat těch 150 hod. a pak budou přesčasy zaplaceny. Za prvé nic mimořádného se neděje, aby se "balíček"(to je ale blbej pojem)mohl čerpat, za druhé stejně nebudou peníze!!!A za třetí chci vidět ty protáhlé xichty až u ústavního soudu spor vyhrajem a budou zpětně všechno proplácet. Jako vždy je to nehorázný diletentizmus ze strany MV a PP.
  03.03.2007 16:38 Patapuf1 <Patapuf1@seznam. cz>
 
Pane kolego, zdravím,
až vyčerpáme zelené přesčasy, tak nám budou dávat klidně další, kdykoliv si vzpomenou, protože nám za ně dají náhradní volno (na to mají další 3 měsíce), tak si spočítej, kdy uvidíš nějakou korunu za přesčas? V únoru 2008? Ale pozor, nebude to zaplaceno s příplatkem za přesčas (členěný dle toho, zda je odpracován ve všední den, so-ne, nebo svátek, ale bude to jen průměrná hodinová mzdax počet hodin. Takže už víš, kdy budeš ty přesčasy sloužit? :-)))) Přeju ti hezký den, já na takové proplácení už nečekám a k 31.3. 2007 u PČR po 18-ti letech končím. Slovy pana ministra a Husáka (slovo prezident vypouštím) odchází ti opotřebovaní. V civilu jim ale tak nepřipadám a hned 1.4. 2007 nastupuji do soukromé společnosti.
  03.03.2007 16:57 .
 
Podle mě je to v tomto duchu - údajně je na přesčasy hromada peněz, ale překážka 150 protiústavních hodin je blokuje a tak je to tom, že se hraje na slib, který dal ministr Langer, tedy že na konci roku nebude žádný " údajný " propad platů
On / Langer / si může být asi jistý tím co říká, neboť nás nyní honí abychom si během pár měsíců rychle oddělali těch 150 hodin zdarma, tedy těch 150 hodin za které bychom měli být dle základních práv a svobod " právo být spravedlivě odměněni ", takže budem v práci od rána do večera a potom nás ještě budou honit, abychom si dalšími přesčasy " nahrabali " tolik, aby to skutečně převýšilo propad platů a pan ministr mohl řící : Já jako ministr držím slovo, mám odpovědnost jako ministr vnitra a to co jsem slíbil, to jsem i dodržel a policisté mají více než v roce 2006 / za jakou cenu jej nezajímá, že ve skutečnosti nás ošidí o zhruba 30.000,- Kč za 150 hodin včetně přesčasového příplatku /. Ale s efektem, který sám kritizoval, kdy někteří policisté měli dle něj v roce 2006 velké výdělky díky mnoha přesčasům, kdy jako lékař to zhodnotil, že to je špatné, neboť si lidé ani řádně neodpočinou a není záruka řádného výkonu služby - to jsou jeho slova. Takže tak to vidím já.
  03.03.2007 13:25 keci Ivánka
 
Zdravím všechny. Tak jsem si přečetl článek v dnešním Právu „ Spěte klidně: nejsem sociální demokrat, své dvě děti určitě nezadlužím, říká Ivan Langer“. Řeknu vám pouze svůj názor. Jsem rád, že pod tímto ministrem již nesloužím a lituji těch, kteří musí. Stojí to za to, přečíst si, jak si někdo váží nebo neváží práce policie a jak jí přetvoří. Jasně dává na vědomí, že nějaká Iniciativa není pro něj žádný partner pro jednání a že se jedná u jednacího stolu a nikoliv na nějakém náměstí. Ještě že už nesloužím, jinak bych si to v pondělí podal. Jenom mi zkazil víkend – šm….d jeden.
S pozdravem Tourut.
  03.03.2007 13:32 POLIS
 
Pravda,pravda .......
  03.03.2007 18:02 motivace na bodě mrazu
 
Pan Langer a Kalousek jsou hrobaři české policie !
  03.03.2007 11:20 y
 
Bez komentáře
----------------------------------------

www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů. Samozřejmě je to zároveň ostuda celé policie. Tuto reklamu sponzorují občané ČR na své náklady, tzv. sponzorský dar pro PČR.
  03.03.2007 11:31 .
 
neotravuj
  03.03.2007 11:41 www.rambo.cz
 
bez komentáře
____________

www.rambo.cz

Navštivte stránky našeho postiženeho kamaráda, uděláte mu tím radost.
  03.03.2007 13:18 petr
 
Teď se to potvrdilo - je to úchyl.
  03.03.2007 10:43 Pravdiválež
 
je to asi v tom, co říká I.L. : "nemůžu objíždět přímo v takové četnosti policejní služebny, jako v minulosti, tak chci slyšet od vrcholků těch malých pyramid, prostě od okresních ředitelů, jaká je situace, férově, otevřeně jaká je situace a co s tím dělají oni."
Takže tady můžete brečet jak chcete. Krajský a okresní funkcionáři to p. Langerovi férově a otevřeně a pravdivě a nezkresleně (jak jsou mnozí zvyklí:-)) sdělí. Všechno je All Right.
  03.03.2007 11:19 nejmenovaný
 
Nazdar máš úplnou pravdu nikdo si z okresních a krajských ředitelů nedovolí něco panu ministrovi vytknout.V případě že by něco vznesli tak by letěli od korýtka.
  03.03.2007 14:23 zoro
 
Pánové, však soudruzi z okresních ředitelství a krajských správ to Ivánkovi řeknou po pravdě, nic se neděje, všechno frčí a je OK.
  03.03.2007 14:25 zoro
 
jak za starých časů, a prý ODS nespolupracuje s bývalými komunisty.
  03.03.2007 19:53 Zdeno
 
Proč by něco vytýkali. Když ten srab taky okresáci zavinili. Vždyť počty a druhy tříd na základních útvarech si vyžadovali sami okresní ředitelé. To by byli sami proti sobě
  03.03.2007 10:12 Policajt
 
Tyhle stránky ukazují jak se jako národ umíme podržet. Je mi líto,že se nikdy nesemknem a nebojujeme společně. Jsme národ hloupých ovcí,který jenom bečí a brečí. Proto si si náma může každý dělat co chce.Tyhle stránky dávno pozbyli smysl.Zrušte je.
  03.03.2007 10:49 obvoďák
 
Kde jsi byl 27.2.2007 to ti nepřipadalo jako semknutí. !!!!!!!!!
  03.03.2007 11:27 Luigi Putrone
 
Souhlasím s tím, že se 27.2. jsi mohl společně vyjádřit - pokud si nebyl ve službě a takových byla spousta, zavřít ty naše " ordinace " prostě nemůžem.
  03.03.2007 08:31 fzt
 
Byl jsem mimo ČR 27.2. JSEM SE NEMOHL ZŮČASTNIT DEMONSTRACE chci se zeptat děje se něco docílilo se něčeho?
  03.03.2007 09:29 Kolokolomlýnský
 
Doufám, že jste si tu cestu s Ivanem užili ...
  03.03.2007 11:49 fzt
 
pro kolokolomlýnský jsi idiot
  03.03.2007 11:54 Kolokolomlýnský
 
for fzt

Dík. Co by jsi chtěl vědět ohledně manifestu ? Neumíš snad číst, nemáš televizi ? IT máš, tak si nehraj na hlupáka. Znáš tu písničku "Hlupáku najdu Tě?"
  03.03.2007 07:00 Lerak
 
4 fízl
S náma, to znamená s kým, pravděpodobně jsi zamindrákovaný jedinec, který nemá s policií naprosto nic společného, takže se nesnaž zařadit tam, kqam nepatříš!
PS: zřejmě jsi si nepřečetl pravidla, to lze usuzovat z výraziva tebou použitého!!
  02.03.2007 23:43 fízl
 
polovina tady těch žvejkalů a šmejdů nemá s náma nic společnýho, tak se na ně vyserte a nic jim neodpovídejte !!
  03.03.2007 01:06 rtu
 
Tak to máš pravdu. Různý magoři si tady vybíjí své mindráky, protože ve vězení neměli k internetu přístup.