Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  26.01.2008 10:44 býbalý kolega <Ilona.Markova@volny.cz>
 
Zdravím bývalé kolegy. Přečetl jsem si zde dvě poslední stránky, též pod hlavičkou pplk,j.n. jeho názor mne uráží, též všechny policisty, nás rentiéry.Odsloužil jsem 25 let na ulici a odešel dle starého zákona č. 186/92. Měl jsem do výsluhy započten průměr za soboty, neděle, svátky, všechny příplatky dle starého zákona. Toto bylo spravedlivé. Mne nevadí, že tzv plukovníci mají velké renty, ale bylo jim neúměrně přidáno. Kdyby v novém zákona byly placeny příplatky, jak jsem uvedl, tak by rozdíl platů mezi mužstvem a plukovníky nebyl tak drastický. Nedělalo by to zlou krev. Výslužky po 20 ti letech služby, jak tvrdí pan pplk, doufám že to není civil a provokatér, je dosti dlouhá doba. Služba na ulici a na vedoucích postech má svoje specifika. Nedovedu si představit v mém případě, končící 45 rok služby v přímém výkonu, před narozeninami 65 let, jít do služby. Takový policista pro 2O ti leté zločince by budil úsměv. Můžete být ve skvělé formě, ale věk neoblbnete. Je pravdou, že kdo nechce být na ulici, ať jde na vedoucí funkce, tak je dožití 45 let služby reálnější. Proto jsou zde výslužky. Jsem v civilu dva roky, bez výslužky po 25 letech by byla sebevražda jít k polici. Když jsem šel k polici, ani jsem o tzv rentách nevěděl.Pánové, dále si uvědomte, že i po 25 letech služby máte před sebou hafo let pracovního procesu v civilu, protože mocipáni chtějí odchod do důchodu v 65 letech. Kolegové, co odešlli v 55 letech do důchodu, důchod jim by vypočten jenom ze základu, takže důchody 3 roky zpět ccc 8 -9OOO,-Kč. Tedy řadoví z ulice. Bylo úplně jedno, zda u nich neexistovaly víkendy, hafo nočních, hodin jako mraku, něco se zaplatilo. Jsou na tom stejně, jako úředník , který dělá 07.00 do 16.00 hodin. Jinak se úředníkům omlouvám, každá práce má svoje, jenom tímto chci říci, že si policista takto ničil zdraví. Aspoň měli tu výhodu odejít v 55letech do důchodu, dneska sloužit do 65 let, důchod asi až v 65 letech.Je jasné, že policista, který by sloužil ccc 45 let, má malou šanci se důchodu dožít. Stát se snaží, aby policista, hasič nic nedostal, důchodci aby vymřeli. Uvědomte si mladší kolegové, že cc cc 20 ti a více odslouženými roky, Vám ujel vlak, co jste studovali nebo se učili, již neumíte a přechod do civilu není snadný. Též zdraví je již horší než ve 2O ti letech. Výslužka je jenom sociální dávka, zdravotní si musíme platit, když nebudete pracovat. Mnoho kolegů odešlo od policie z důvodu arogance nadřízených, pak kvůli paskvilu. Na toto jsem se ptal psychologa při výstupu v Ústí nad Labem, divil jsem se, že toto doznal. Nechci házet plukovníky do jednoho pytle, ale dokud 10 plukovníků velí jednomu strážmistrovi, ne naopak, tak je to špatné. Na okresech, správách , policejním presidiu , MV plno nesmyslných tabulek. Tyto bych zrušil a početně na výšil stavy řadových policistů. Udělat reformu v této oblasti, zaplatit spravedlivě policisty na ulici, OHS, DS, SDN, řadové kriminalisty, policisty na OOP, techniky, sundat ten paskvil. Ten původní návrh tohoto paskvilu byl aspoň trochu spravedlivý. Dále zde čtu, že je zde úvaha, kdo sloužil před rokem 1989 vyhodit, sloužil komunistům. Může se stát, že přes noc vyjde nějaká novela a podobně, nám starším rentiérům odeberou sociální dávku , vše se v tomto bordelu, může stát.Pořád je nejistota, i v civilu, uvedl jsem zde též postih již v civilu, souběh dávky a renty při evidenci na Úřadu práce, nemocenské v zákonné době, poloviční valorizace, proti ní jsem se odvolal. Dostal jsem nic neříkající dopis od ministra, zamítnutí, prostě další diskriminace. Ničeho nelituji, pracuji v civilu, mám se dobře , ale za toho stavu, v jaké je policie bych se nevracel. Někdo namítne, proč jsem dále nestudoval , když jsem si přečetl kariérní řád, tak to v 44 letech pozbývalo smysl. Kolegové dejte na sebe pozor ve službě, vedoucí ve většině případech se Vás nezastanou, pevné nervy a zdraví, bývalý kolega por Marek z PČR Obvodního oddělení Česká Lípa.
  03.03.2007 15:33 ala
 
Dokud nenavštíví v jeden den všichni policisté svého ošetřujícího lékaře, tak se nic nezmění. To že vám něco chybí většinou zjistíte až tehdy, kdy to nemáte. Proto na vás všechny pan ministr zvysoka kašle. Z některých příspěvků na tomto fóru se mi zdá, že to společnost jeden den bez policie vydrží, nebo ne ?
  04.03.2007 00:28 mlčím a na moje slova doje
 
Spolčnost to vydrží i týden. Je nakrmaná z médií o naší práci. To, co se teď děje je většine lidí fuk .....
  03.03.2007 13:49 ....
 
od 1.3. musíme dělat výběrová řízení na věci od jedné koruny...dochází mě propiska,tak to jsem asi v kelu...kdo takové zhovadilosti proboha vymýšlí???
  03.03.2007 13:55 ...
 
Ty nejchytřejší z nejchytřejších |-(
  03.03.2007 13:29 Polda
 
Panebože, ti vedoucí jsou snad padlí na hlavu. Nechápu co se v republice děje tak mimořádného a nebezpečného, že se MUSÍ vybrat těch 150 hod. a pak budou přesčasy zaplaceny. Za prvé nic mimořádného se neděje, aby se "balíček"(to je ale blbej pojem)mohl čerpat, za druhé stejně nebudou peníze!!!A za třetí chci vidět ty protáhlé xichty až u ústavního soudu spor vyhrajem a budou zpětně všechno proplácet. Jako vždy je to nehorázný diletentizmus ze strany MV a PP.
  03.03.2007 16:38 Patapuf1 <Patapuf1@seznam. cz>
 
Pane kolego, zdravím,
až vyčerpáme zelené přesčasy, tak nám budou dávat klidně další, kdykoliv si vzpomenou, protože nám za ně dají náhradní volno (na to mají další 3 měsíce), tak si spočítej, kdy uvidíš nějakou korunu za přesčas? V únoru 2008? Ale pozor, nebude to zaplaceno s příplatkem za přesčas (členěný dle toho, zda je odpracován ve všední den, so-ne, nebo svátek, ale bude to jen průměrná hodinová mzdax počet hodin. Takže už víš, kdy budeš ty přesčasy sloužit? :-)))) Přeju ti hezký den, já na takové proplácení už nečekám a k 31.3. 2007 u PČR po 18-ti letech končím. Slovy pana ministra a Husáka (slovo prezident vypouštím) odchází ti opotřebovaní. V civilu jim ale tak nepřipadám a hned 1.4. 2007 nastupuji do soukromé společnosti.
  03.03.2007 16:57 .
 
Podle mě je to v tomto duchu - údajně je na přesčasy hromada peněz, ale překážka 150 protiústavních hodin je blokuje a tak je to tom, že se hraje na slib, který dal ministr Langer, tedy že na konci roku nebude žádný " údajný " propad platů
On / Langer / si může být asi jistý tím co říká, neboť nás nyní honí abychom si během pár měsíců rychle oddělali těch 150 hodin zdarma, tedy těch 150 hodin za které bychom měli být dle základních práv a svobod " právo být spravedlivě odměněni ", takže budem v práci od rána do večera a potom nás ještě budou honit, abychom si dalšími přesčasy " nahrabali " tolik, aby to skutečně převýšilo propad platů a pan ministr mohl řící : Já jako ministr držím slovo, mám odpovědnost jako ministr vnitra a to co jsem slíbil, to jsem i dodržel a policisté mají více než v roce 2006 / za jakou cenu jej nezajímá, že ve skutečnosti nás ošidí o zhruba 30.000,- Kč za 150 hodin včetně přesčasového příplatku /. Ale s efektem, který sám kritizoval, kdy někteří policisté měli dle něj v roce 2006 velké výdělky díky mnoha přesčasům, kdy jako lékař to zhodnotil, že to je špatné, neboť si lidé ani řádně neodpočinou a není záruka řádného výkonu služby - to jsou jeho slova. Takže tak to vidím já.
  03.03.2007 13:25 keci Ivánka
 
Zdravím všechny. Tak jsem si přečetl článek v dnešním Právu „ Spěte klidně: nejsem sociální demokrat, své dvě děti určitě nezadlužím, říká Ivan Langer“. Řeknu vám pouze svůj názor. Jsem rád, že pod tímto ministrem již nesloužím a lituji těch, kteří musí. Stojí to za to, přečíst si, jak si někdo váží nebo neváží práce policie a jak jí přetvoří. Jasně dává na vědomí, že nějaká Iniciativa není pro něj žádný partner pro jednání a že se jedná u jednacího stolu a nikoliv na nějakém náměstí. Ještě že už nesloužím, jinak bych si to v pondělí podal. Jenom mi zkazil víkend – šm….d jeden.
S pozdravem Tourut.
  03.03.2007 13:32 POLIS
 
Pravda,pravda .......
  03.03.2007 18:02 motivace na bodě mrazu
 
Pan Langer a Kalousek jsou hrobaři české policie !
  03.03.2007 11:20 y
 
Bez komentáře
----------------------------------------

www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů. Samozřejmě je to zároveň ostuda celé policie. Tuto reklamu sponzorují občané ČR na své náklady, tzv. sponzorský dar pro PČR.
  03.03.2007 11:31 .
 
neotravuj
  03.03.2007 11:41 www.rambo.cz
 
bez komentáře
____________

www.rambo.cz

Navštivte stránky našeho postiženeho kamaráda, uděláte mu tím radost.
  03.03.2007 13:18 petr
 
Teď se to potvrdilo - je to úchyl.
  03.03.2007 10:43 Pravdiválež
 
je to asi v tom, co říká I.L. : "nemůžu objíždět přímo v takové četnosti policejní služebny, jako v minulosti, tak chci slyšet od vrcholků těch malých pyramid, prostě od okresních ředitelů, jaká je situace, férově, otevřeně jaká je situace a co s tím dělají oni."
Takže tady můžete brečet jak chcete. Krajský a okresní funkcionáři to p. Langerovi férově a otevřeně a pravdivě a nezkresleně (jak jsou mnozí zvyklí:-)) sdělí. Všechno je All Right.
  03.03.2007 11:19 nejmenovaný
 
Nazdar máš úplnou pravdu nikdo si z okresních a krajských ředitelů nedovolí něco panu ministrovi vytknout.V případě že by něco vznesli tak by letěli od korýtka.
  03.03.2007 14:23 zoro
 
Pánové, však soudruzi z okresních ředitelství a krajských správ to Ivánkovi řeknou po pravdě, nic se neděje, všechno frčí a je OK.
  03.03.2007 14:25 zoro
 
jak za starých časů, a prý ODS nespolupracuje s bývalými komunisty.
  03.03.2007 19:53 Zdeno
 
Proč by něco vytýkali. Když ten srab taky okresáci zavinili. Vždyť počty a druhy tříd na základních útvarech si vyžadovali sami okresní ředitelé. To by byli sami proti sobě
  03.03.2007 10:12 Policajt
 
Tyhle stránky ukazují jak se jako národ umíme podržet. Je mi líto,že se nikdy nesemknem a nebojujeme společně. Jsme národ hloupých ovcí,který jenom bečí a brečí. Proto si si náma může každý dělat co chce.Tyhle stránky dávno pozbyli smysl.Zrušte je.
  03.03.2007 10:49 obvoďák
 
Kde jsi byl 27.2.2007 to ti nepřipadalo jako semknutí. !!!!!!!!!
  03.03.2007 11:27 Luigi Putrone
 
Souhlasím s tím, že se 27.2. jsi mohl společně vyjádřit - pokud si nebyl ve službě a takových byla spousta, zavřít ty naše " ordinace " prostě nemůžem.
  03.03.2007 08:31 fzt
 
Byl jsem mimo ČR 27.2. JSEM SE NEMOHL ZŮČASTNIT DEMONSTRACE chci se zeptat děje se něco docílilo se něčeho?
  03.03.2007 09:29 Kolokolomlýnský
 
Doufám, že jste si tu cestu s Ivanem užili ...
  03.03.2007 11:49 fzt
 
pro kolokolomlýnský jsi idiot
  03.03.2007 11:54 Kolokolomlýnský
 
for fzt

Dík. Co by jsi chtěl vědět ohledně manifestu ? Neumíš snad číst, nemáš televizi ? IT máš, tak si nehraj na hlupáka. Znáš tu písničku "Hlupáku najdu Tě?"
  03.03.2007 07:00 Lerak
 
4 fízl
S náma, to znamená s kým, pravděpodobně jsi zamindrákovaný jedinec, který nemá s policií naprosto nic společného, takže se nesnaž zařadit tam, kqam nepatříš!
PS: zřejmě jsi si nepřečetl pravidla, to lze usuzovat z výraziva tebou použitého!!
  02.03.2007 23:43 fízl
 
polovina tady těch žvejkalů a šmejdů nemá s náma nic společnýho, tak se na ně vyserte a nic jim neodpovídejte !!
  03.03.2007 01:06 rtu
 
Tak to máš pravdu. Různý magoři si tady vybíjí své mindráky, protože ve vězení neměli k internetu přístup.