Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  05.03.2007 17:58 pplk.
 
Hlupáci - udělejte si nejdříve vysoké školy a pak se dostanete postupně s léty praxe na posty, na kterých budete mít více peněz!!! Jak se chce srovnávat "maturant" s 10-ti lety praxe s vysokoškolsky vzdělaným policistou co má 20 a více let odslouženo??? Přestaňte tu brečet a snažte se !!!
  05.03.2007 18:10 Rozdíly v platech
 
Armáda ČR má také lidi bez většího vzdělání a jak si stojí proti policii. Kolik je nástupní plat tam a kolik u tohoto spolku, kterému vévodí parazitující policejní prezidium.
  05.03.2007 18:12 Bez tváře
 
Pracuji u VSČR. Ještě že tak! Uf. Jestli mají u Policie takové pitomce jako si ty? V jeden den všichni výpovědi na stůl a hned nás začnou prosit a přidávat.
  05.03.2007 18:54 .
 
Co ty jsi za osla.....u nás má VŠ vzdělání víc než 15 lidí a ve vedení je 9z10 lidí bez VŠ, to je ten tvůj kariérní postup? Jdi se vysmát.... Navíc kvůli tomu, abych měl slušný plat se musím drápat po zádech druhých a lézt někomu do......a cpát se na funkce? Jestliže je někdo na ulici a má VŠ vzdělání, tak jej má vedení MV a PP motivovat, aby si takové lidi udrželi a ne tím, že se musí snažit dostat na funkce.....nový zákon sebral těm lidem (s VŠ) i ten vyšší příplatek za vzdělání a důstojnickou hodnost
  05.03.2007 18:59 Clusoue
 
Už mě nebaví poslouchat takové inteligenty, jako jseš ty. A slušnosti už bylo dost. V praxi to vypadá tak, že i kdyby si měl třeba Sorbonu a přitom nemáš nějakého vlivného kamarádíčka, pak jsi stejně v pr..li.
Nehledě k tomu, kdo ti dal právo nazývat lidi bez VŠ hlupáky. To si oparavdu myslíš, že VŠ je automaticky lék na všechno ?
K čemu by tito lidé při své každodenní práci na ulici VŠ potřebovali ? Nebo ty si myslíš, že je potřeba VŠ na všech pozicích u policie ? To by pak nechtěl na té ulici se svým vzděláním sloužit, a celkem oprávněně, už vůbec nikdo.
Takžre než zase něco vybleješ, zkus vzít rozum do hrsti a používej tu hmotu, co snad máš v hlavě.
  05.03.2007 19:56 158
 
Ty jsi zajímavý týpek, napiš mi na policista158@seznam.cz, zajdeme na pivo a dáme řeč, Tebe si vážně rád poslechnu.
  05.03.2007 20:05 asistent vs. pplk.
 
Jestli se v tomto případě jedná názor opravdového pplk. není se co divit, že věci jedou směrem jakým jdou. Můžu Ti pplk. sdělit, že když jsem já snažil po ix letech abych něčeho dosáhl, kromě další speciální praxe, jsem absovolval k tomuto příslušnou školu. Když jsem si podal žádost o změnu místa (samozřejmě lepšího a pro mě velmi zajímavé - jednalo se o kr. technika) tak mi to jeden z funkcionářů na okrese nepodepsal a bylo hotovo. Takže ideály v prdeli, hodnost nyní s New zákonem v prdeli a se třídou jakbysmet. A dělat si vysokou školu - s tím, že to může být bůvíjaká VŠ a která s oborem nemá vůbec nic společného mě neinteresuje. Znám hodně VŠ, mezi nimiž ti, kteří jsou v civilu v praxi neschopní, tak jdou k policii. Zde následuje akcelerovaný postup a když se ještě daří tak rovnou na nějaké teplé místečko na OŘ, KŘ, PP apod. a je vyděláno. A protože k policejní práci přišli takovouto "bleskovkou", tak si neváží práce těch kolegů, kteří dejme tomu takové štěstí neměli a podle toho se k nim tak i chovají. Viz výše netaktní hláška pplk.
  05.03.2007 20:57 xyzž.
 
Jak se chce srovnávat vysokoškolák s roční praxí s maturantem s 15ti letou praxí?
  05.03.2007 21:26 Wayt
 
pane pplk., nevím kde sloužíš, ale jsi asi mimo realitu běžného OOP. Platí a v poslední době čím dál více, že na studium, které ti podpoří vedoucí OOP i OŘP, jsou vybíráni a doporučováni jen vlezdoprdelisti a tlučhubové, v praxi nepoužitelní. Obyčejný polda - praktik se na toto studium nedostane ani omylem. I po tom, co vešel v platnost 361 zase vymysleli naši páni ŠVINDLKURS pro ty, co vzdělání nezbytně pro svou funkci potřebují, mají studijní volna, my děláme za ně, studium si buď neplatí vůbec nebo jen minimum. Já se na studium můžu z vysoka ..., jelikož bych si to musel platiti sám, vybírat na to svou řádnou dovolenou , to tu radši ještě chvilku vydržím a pak tradá pryč - třeba k lopatě, ruce mám zatím zdravé, a hlavu snad dosud ještě taky ( toto by se ale během několika let v tomto bordelu mohlo změnit k horšímu, a toho se chci vyvarovat). Takže p. pplk. - probuď se a uvědom si, komu tady nadáváš naprosto bezdůvodně a ještě hulvátsky.
  05.03.2007 22:19 Luigi Putrone
 
V tomto případě znamená, že protipól nás hlupáků je obyčejný vychcan, protože zde jsou policajti, kteří mají oslouženo 15-20 let, jsou to praktici z ulice a z činnosti, která se leckterému " rádoby praktikovi " s VŠ jaksi vytratila z pod kůže a nebo se mu tam při rychlém a vychcaném řešení ani nedostala právě z důvodu superrychlého postupu.
Sami víme co je na SKPV vysokoškoláků - bývalých učitelů, zemědělců, lesníků, stavebních inženýrů a pod, kteří neprošli ani klasickým ZOP, nikdy nebyli na oddělení, neznají vůbec zatížení klasických oddělení a jejich pochybný, neznalý náhled práce poldy na ulici je vyautuje z pohledu všestranosti.Tito lidé umí vyslýchat a nořit se do problematiky spisové práce - to umíme na odděleních také, ale také musíme zvládat spoustu jiné práce a je to práce o všestranosti - tito lidé by byli při zákrocích naprosto vedle ( vyjma bývalých starých kofrů, kteří začínali kdysi na odděleních - těm patří naprostá kolegialita v měřítku hodnocení zkušeností všeho směru ).
Takže tito a jiní VŠ jsou mi známí, jejich hodnocení ve stylu jak hovoří - hlupáci a pod. znám velmi dobře, jejich vnitřní namyšlené já je jejich osobnostní stránkou zabírající 90 % mozkovny.
  06.03.2007 07:37 Kutil Tim
 
4 pplk. řekni mi kolego, kde sloužíš, klidně se tam nechám přeložit, pokud mi ti VŠ umožníš studovat, u nás to dost dobře nejde. :-)
Možná si potom udělám i druhou.
PS. stačí mi i dálkově, denní studium oželím.
  06.03.2007 08:53 10%
 
Debile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  06.03.2007 09:01 10%
 
pplk
Proto jsme tam kde jsme, protože nahoře nahoře jsou takoví pplk jako ty!!!!! Kdyby byla hodnost nadplukovník, tak ty si pro ni žhavým kandidátem!!!!!! S tebou ani s tvým platem se určitě nikdo nechce srovnávat. Chcem pouze zpátky to co jsme měli doposud.
  05.03.2007 16:51 obvoďák
 
Připomínky k pozměňovacímu návrhu poslance Ivana Langera k předloženému vládnímu návrhu zákona, kterým se mění zákon č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, ve znění pozdějších předpisů
K bodu 13: § 115 – Stupnice základních tarifů
Pozměňovací návrh je veden snahou snížit výdaje státního rozpočtu na odměňování příslušníků bezpečnostních sborů, a to především na úkor příslušníků zajišťujících přímý výkon služby. Stupnice základních tarifů se svou konstrukcí vrací k progresivnímu růstu tarifů mezi jednotlivými třídami, která je obsažena v dosud platné verzi zákona č.361/2003 Sb.. Důsledkem této skutečnosti by byl výrazný pokles platů příslušníků zařazených do nižších tarifních tříd. Ke snížení celkových služebních příjmů těchto skupin příslušníků by došlo v roce 2006 jak v porovnání se skutečností letošního roku, tak zejména v relacích k předloženému vládnímu návrhu novely zákona č. 361/2003 Sb.. Tvrzení, že případný propad služebního příjmu lze regulovat pomocí nadtarifních složek je nereálné, neumožňuje to stanovený limit prostředků na platy. Kromě toho nelze dopředu předjímat použití osobního příplatku jako dorovnávací složky celkového příjmu.
Použití progresivní stupnice a odbourání zvýšených tarifních stupnic, které kompenzují zrušení dosavadních nárokových příplatků (příplatky za noční práci, za práci v sobotu a v neděli, za směnnost a hodnostní příplatek) by mělo negativní dopad téměř na všechny příslušníky ve směnném provozu.. Z porovnání navrhovaných tabulek (stupnice základních tarifů v pozměňovacím návrhu a stupnice zvýšené o 10 % z vládního návrhu novely zákona č.361/2003 Sb.) vyplývá, že k poklesu základních tarifů by došlo v 1. až 9. tarifní třídě. Nejtvrdší dopad by navrhovaná změna měla na příslušníky zařazené do první až páté tarifní třídy, kde by snížení základních tarifů představovalo částku kolem 2000 Kč. Např. u příslušníka zařazeného do 5. tarifní třídy a 6. tarifního stupně by došlo ke snížení tarifního příjmu o 2 100 Kč, k výraznému snížení základního tarifu by však došlo i v 9. tarifní třídě (snížení o 570 až 870 Kč).
Z uvedených důvodů je přijetí tohoto pozměňovacího návrhu pro odbory naprosto nepřijatelné.
  05.03.2007 16:50 Raymond2
 
To je něco pro Vás pánové : http://www.rozzlobenimuzi.com/?linkid=7692
  05.03.2007 16:01 bez jistot a nadějí
 
PRÝ 10% NESPOKOJENÝCH, TAK TO BUDE DALŠÍ LŽIVÁ DEZINFORMACE OD NÁMĚSTKŮ. KONCEM ROKU SKLIDÍTE TRPKÉ OVOCE ZA VAŠE OMYLY A ZKRESLENÉ INFORMACE.
  05.03.2007 16:27 ....
 
Jim je to ale vážně zcela volný jaké bude koncem roku ovoce, to na čem skutečně a především záleží jsou jen jejich vlastní křesla a ty si budou chtít ochránit a o to jediné jde!
  05.03.2007 18:07 zoro
 
Proč by svoje křesla ochraňovali, když všichni co mají odslouženo od 25 let a více si v letošním roce navýší průmer odchodného a poté odejdou se zlatými padáky do civilu. Oni potřebují vydržet jen do konce roku a poté ať se děje co se děje s policii. Jim to bude fuk co se bude dál dít. Nejvíc na to doplatí ti, kteří chtějí sloužit a vedení jim to v současné době znepříjemňuje a nakonec zhnusí a odejdou do civilu v neposlední řadě poctiví občané, že je nebude mít kdo na ulicích hlídat. Management je neuhlída doma na gauči u televize.
  05.03.2007 20:03 ...
 
for zoro.
Souhlas, ale nevěř tomu, že budou masivně hned odcházet, není proč. Není přece špatné zůstat na svých pohodlných židlích za velmi tučný plat a ktomu pobírat důchod do 65let věku. Tak proč by odcházeli jejich průměr se snižovat nebude. Jinak měl jsem také na mysli odpovědné na MV a PP.
  05.03.2007 15:53 Rozvrat policie
 
Pane ministře otevřete už konečně oči a zajedte osobně mezi lidi ať vidíte na vlastní oči ten nedopracovaný zákon z ptačí perspektivy. Dost policistů v nejnižších třídách je důsledkem nového zákona považováno za sociální případy a hodně lidí je svými vedoucími taky zastrašováno a persekuováno. Myslím, že vaše odhady o 10% nespokojených policistů je opět zkreslený a další demonstrace vám určitě napoví více.
  05.03.2007 14:59 jack
 
znovu bych vyzval policisty,že jsme na tom všichni dole byti.demonstrace byla myslím dost vidět,ale soudruh langer jí ani nevzal na vědomí.už jsem tady kdysi psal,že musíme omezovat v rámci zákona svoji práci na minimum.co takhle za dopravní přetupky nevybírat pokuty,ale vše řešit domluvozu.jenom by mne zajímal jak se na to budou ti na hoře tvářit,když nebudou žádné peníze z pokut.pokud máte nějaký nápad jak by Vám mohli v této věci pomoci i jiné složky tak napište.dík.
  05.03.2007 15:04 Petr Hájek
 
Jacku ty jsiu hasič nebo dopravák? Podle toho co píšeš, tak máš k obou daleko.
  05.03.2007 15:25 FrantaŠ
 
Pro Zálesáka.
Pokud jsi ze severní mor.,tak věř že se to bude týkat i tebe. A pokud vím velice brzy.
Přiznávám se ano, nebyl jsem v PRAZE. Protože opravdu nevím co bych tam dělal? Protože lidi, kteří vlastně 361/03 podporovali a jí teď zavrhujou. Bublan a spol…nemusím . Pokud někdo mluví za někoho, tak ať taky uvede za koho mluví. Rozhodně nemluví za mě a pokud vím za velice mnoho policistů. S těma koníkama plný souhlas. Jinak s tím padákem to bylo myšleno pro VO,ZVO a vyšší služební funkcionáře. Tedy mě se to netýká. Určité moudro, které by se mohlo předávat nově příchozím. Nemůžete mít všechno najednou. Važte si více práce, kterou vykonáváte. Ne každý má toto umožněno. Pokud jste si šly k polici vydělat, ta by jste museli mít mnoho škol a ještě více známých. Vydrže určitě budou lepší časy! Čau………….
  05.03.2007 16:21 Pavel
 
Pro Frantu Š.
Mýlíš se a zásadně v tom, že Ti co do Prahy přijeli, zákon v této podobě nepodporovali nikdy, ale jejich hlas nebyl tehdy slyšet a není prozatím ani nyní. Dozvěděl by jsi se více konkrétních informací kolem zákonu kdybys přijel osobně. Mohl jsi pokládat vlastní dotazy, připomínky, nebo návrhy..... Příště přijeď.
  05.03.2007 17:34 jack
 
pro pana hájka.jsem hasič a určitě vím o hasiščině mnohem víc než vy.jinak se nám taky představte.
  05.03.2007 17:35 jack
 
jinak se omlouvám za pravopisné chyby,ale píši to ve spěchu.
  05.03.2007 14:47 jack
 
jo jenom by mne zajímalo.jak mohlo dojít k jedné věci.jsem z ostarvy a dělám hasiče a mám dost kamarádů u policie.no najednou jim zvedly třídu na čtvrtou tak jsem se chtěl zeptat co se za ten měsíc u policie změnilo,protože u nás má pořád většina normálních hasičů 3 třídu,aby soudružky v kancelářích mohli dostat nějaké to osobní hodnocení za namáhavou práci.
  05.03.2007 15:40 112
 
Jsem z Prahy a o tom, že by najednou někdo dostal o třídu víc jsem od nikoho nic neslyšel.
  05.03.2007 15:57 platové rozdíly
 
Zatím lepí med kolem huby a management si dál připisuje královské platy na své účty.
  05.03.2007 17:33 jack
 
já jsem psal,že jsem z ostravy a tady to je ralita,prý jim nějaké třídy zůstaly.jenom by nne zajímalo co by s těmi penězmi menežment dělal,kdyby se policisti neozvali.
  05.03.2007 18:25 Bez tváře
 
Jo něco na tom je. U nás taky dávají vyšší třídy. Dokonce i pětky, ale jen některým. Ve směně je nás deset a děláme stejnou práci ale jen tři dostali pětky třídy a dva čtverky, zbytek zůstal ve trojkách. Chtějí nás oslabit tím že některým zacpou huby!
  05.03.2007 14:36 Raymond
 
Řešení situaci viz videoklip, http://www.rozzlobenimuzi.com/?linkid=7744, mimochodem, moc pěkná písnička.
  05.03.2007 14:35 ARNOST
 
JA TI DÁM DESET PROCENT
  05.03.2007 14:34 Pro FrantuŠ
 
Promiň Inteligente, když máš informace jak se co bude dělat tak je na veřejném vebu zveřejni. Takových informací jsem za těch 16 let co sloužím již slyšel a skutek utek. Chytráky jako jsi ty mám nejradši. Pokud ty informace máš a ověřené, tak uveď kdy, kde, jak, kolk, komu atd. Čau.