Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  08.03.2007 18:31 okrádání policistů
 
Takže OKRÁDÁNÍ ŘADOVÝCH POLICISTŮ pokračuje dál, příchází na řadu cesťáky, směnnost a další svinstva. Za co tady mají lidi na ulici živit rodiny?
  08.03.2007 17:29 hrušky a jablka
 
NEJHORŠÍ VARIANTA JE DÁT DOHROMADY KALOUSKA A LANGERA A VÝSLEDEK BUDE V LÉTĚ PŘÍMO KATASTROFICKÝ. BŮH S NÁMI.
  08.03.2007 20:18 Civilistka
 
Nejhorší varianta je narazit na blba, a ještě k tomu aktivního. Vy jste, ke své smůle, narazili hned na dva.
  08.03.2007 16:14 j
 
Never..to si musíš stěžovat jinde, tady ti to moc asi nepomůže.
  08.03.2007 22:12 Never
 
Víš sám, že stěžovat si, nemá smysl. To spíš zavání inspirací k odchodu - protože nevím jak ostatní, ale když máš chodit na šichtu, která je neplacená, když máš mít noční, SO, NE a svátky, které jsou neplacené, tak se ti "chce" určitě do práce. Fakt mi to připomíná socialismus
:-(
  08.03.2007 16:02 Never
 
Tak fakt už nevím co si o tom mám myslet, když policejní prezident říkal, že se nebudou dávat služby (hodiny zadarmo) jen tak i když k tomu není vyloženě důvod, řekl že se na to podívá a že z toho vyvodí důsledky, když zjistí, že se někde tak děje. Tak zřejmě přehlédl teplický okres. A asi i další. Nebo jsem špatně viděl a slyšel ???
  08.03.2007 18:22 polis SČ
 
Hele ono se šévstvo bude divit až zruší 150 hodin zadarmo, potom naše slavné balíčkové hodiny budou muset zaplatit nebo nechat vybrat v náhradném volnu. Až se zjistí, že je plánovali bez důvodu jen proto, aby mohli od září platit přesčasy. Pak budou mít ještě další problém, kdo bude sloužit, když si budeme muset hodiny vybrat. A 150 hodin je vlastně zhruba měsíc. To, že nám je počítají do balíčku v současné době zcela bezdůvodně jen tak, aby byl splněn plán podle nesmyslného zákona a na podzim se mohly vyčerpat peníze za přesčasy skutečné. Pak ti nakonec zaplatí tři přesčasové šichty - směšné peníze vzhledem ke 150 hodin zadarmo a šmitec. To kdyby veřejnost věděla jakej to je Kocourkov a že jim budou na případy jezdit unavení, znechucení a laksní policisté, hasiči a pod., protože budou v práci od nevidim do nevidim, aby splnili nesmyslnej balíček. Protože odpracovat 150 hodin znamená být stále v práci téměř bez volna a vlastně si tím naděláváme i tu jejich prodlouženou dovolenou, kterou Langer tak opěvuje. Nechápu, on si myslí, že jsme snad opravdu blbci a že si to nedokážeme v hlavě srovnat. Nebo co.
  08.03.2007 20:10 Jezinka
 
Přehlédl i mostecký okres. 150 hodin si hlídkaři odšlapou od 22,00 do 02,00 hodin. Náklady na opětovnou dopravu do zaměstnání si samozřejmě zaplatí ze svého.
  08.03.2007 20:42 polda
 
Tak pol. prezidentovi pošlete podnět k přezkoumání jednání vašich horlivých vedoucích. A přímo jemu. Znáte to, filtry fungují spolehlivě. Pravda na začátku toku informací je na jeho konci lež.
  09.03.2007 06:36 jura
 
dát mi službu od 22 do 2 zadarmo, tak se házim marod na půl roku, než se to vyřeší. Blázna bych jim nedělal.
  08.03.2007 11:02 Ladislav
 
služební zkouška-víte někdo něco bližšího o jejím průběhu
a jak k tomu zkušební komise přistupuje.
  08.03.2007 16:46 karérní neřád
 
Ne a je mi líto těch co nastupují k tomuto spolku.
  08.03.2007 19:04 -P-
 
Ono to není jen pro ty, co teď přijdou, ale bohužel i pro ty, co nemají (respektive k 1.1.2007 neměli) odsloužené 3 roky! A to je teprve k blití!!
  08.03.2007 09:25 marf
 
neda mi to,nebudu cist dolu vse,jestli uz si tu nekdo postezoval,k 1.3.07 v nasem okrese vsem dorovnali 500kacek do rizikace,jen poldum z obvodu,co jsou zarazeni v PJ a to petikilco uz za tuto cinnost meli nedal nikdo nic,tedy ucast v akcich PJ opet zadara,dekujeme,jak premyslite,páni manažéééři
  08.03.2007 18:05 xyz
 
Přečti si ZP PP 29/2007 a zjistíš-li, že u Tebe bylo postupováno v rozporu s jeho obsahem, upozorni nadřízeného, určitě v tom nebyl úmysl. Je to tam jasně napsáno a dvojí výklad není možný.
  09.03.2007 18:41 Nespokojený Policista
 
A co je prosímtě v tom závazném pokynu? Ještě se to k nám nedostalo, nebo možná jen k pánům vedoucím, ale zatím jsem nebyl s tímto nařízením seznámen. Děkuji za zevrubné INFO
  08.03.2007 05:28 jarda
 
Domnívám se, že diskuse na těchto stránkách je naprosto bezpředmětná. Objevují se tu příspěvky, jejichž autorům jde pouze o vyprovokování nějaké reakce. Vážení, PČR je stále ozbrojený sbor a ne spolek dobrovolných hasičů! Pokud mám výhrady ke svým nadřízeným, tak musím mít odvahu jim to říci do očí a za tuto odvahu nést také následky, protože, jak známo, současní šéfové jsou velmi velmi mstiví. Možnosti zjištění autora příspěvků jsou obrovské a jsem přesvědčen, že tyto stránky jsou pečlivě monitorovány k tomu určenými pohůnky šéfů resortu. Určitě jejich práce bude odpovídajícím způsobem oceněna.
  08.03.2007 11:41 překvapený? vůbec ne
 
Jardo, to musí být každému přece jasné. Jedná se přece o stránky pana MV a moc bych se divil, kdyby nedocházelo k jejich monitorování a vyhodnocování. Je to přece běžná policejní práce.
  08.03.2007 16:25 taky ne
 
A za pár let, až se situace sklidní.....................
  08.03.2007 18:33 Patapuf1 <Patapuf1@seznam.cz>
 
Neboj, do diskuse Police ČR a hasiči jsem se zaregistroval po svým jménem i služebním zařazením. Víš proš? Protože k 31.3. u tohoto spolku(to neberu jako urážku vás, kteří zůstáváte, ale co z vás dělají mocní) končím. 18 let mi stačilo, aby mi zůstali hezčí vzpomínky na kolegy, kteří dělali a dělají svou príci poctivě, než vzpomínky na prolhaného Husáká a bohulibě se vysmívajícího Langera.
  07.03.2007 22:56 Vaněk
 
Ví někdo, kde jsou uloženy dokumenty Občanských a Prověrkových komisí a zda budou někdy přístupné veřejnosti. Bylo by zajímavé jak asi vypovídali před těmito komisemi tehdejší předsedové a členové výborů KSČ, kteří se díky práskání na jiné udrželi a vysloužili si krásné důchody. Nyní jsou váženými demokraty a na svoji minulost už dávno zapoměli. Opravdu by mne zajímalo, kde jsou tyto dokumenty uloženy a kdy budou zveřejněny.Tak by se spousta bývalých kolegů dozvědělo, jak to skutečně v roce 1990 probíhalo.
  08.03.2007 05:15 jarda
 
Tvoje starosti bych chtěl mít! Mě osobně by více zajímal profil členů prověrkovýc komisí, protože se nesutále dovídám, že v tomto podivném institutu zasedala celá řada kriminálníků. A to tímto termínem nenazývám lidi, kteří byli údajně trestáni za svoji protistátní činnost. Zloděj je zloděj, ať krade za jakéhokoliv režimu a z jakékoliv pohnutky.
  07.03.2007 22:36 XXX
 
ane ministře, jsem řadový policista a opakovaně se Vás ptám, jaké zlepšení přinesl nový zákon o služebním poměru č. 361/03 Sb. výhody řadovým policistům, hasičům a dalším příslušníkům BS? Sloužím jako řadový policista už 14 let, jsem zařazen v 5PT a mohu Vám zcela upřímně říci, že u ne došlo o proti roku 2006 k platovému propadu o 2.000,-Kč měsíčně. Nebudu míchat jablka s hruškama, jak sám uvádíte, neměl jsem extrémě přesčasových hodin, za rok 2006 jsem měl cca 50, takže možná podprůměrně a přesto jsem v propadu, asi neumím počítat. Kde je to navýšení? Nechme být finanční prostředky, člověk by to měl dělat z přesvědčení, ale zadarmo mu nikdo nic nedá. Dle mého názoru tento zákon je tvořený pouze pro tvz. kancelářké od Po-Pá a příslušníky v nepřetržitém provozu diskriminikuje.
1. Snížená pracovní doba z 8 na 7.5 hodiny - není pravda, minulý rok pro příslušníky v nepřetržitém provozu byla doba stejná, 8 hodin měli tvz. kancelářští ( ve směném nebo nepřetržitém provozu je všude doba 7.5 hodiny), takže + pro kancelářské,
2. Týden dovolené navíc - není pravda, minulý rok jsem měl 37 dní dovolené ( So+Ne), letos mám 42 dní. To je sice pravda, ale počítejte se mnou. Každý pracovní den dovolené se mi započítávalo 8 hodin, letos pouze 7.5 hodiny, takže mi vychází pouze 2 dny dovolené navíc, zase + pro kancelářské,
3. státní svátky, kancelářským je svátek započten do fondu pracovní doby, v nepřetržitém provozu ne, příklad v lednu byl fond pracovní doby 172.5 hodiny, kancelářský byli fyzicky v práci 165 hodin, v nepřetržitém jsme byli fyzicky 172.5 hodiny, takže jako loni, ale za to jsme měli příplatek ve svátek 100%, takže letos si svátek vlastně nadělávám zadarmo, takže zase + pro kancelářské ( nehledě na to, že třeba tvz. mokří hasiči měli dodatkovou dovolenou týden navíc),
4. nechápu proč mají tvz. kancelářští ve stejné výši zvláštní ( rizikový) příplatek jako policisté na ulici, hasiči na výjezdech, já to prostě nechápu, asi kdyby spadli ze židle, další + pro kancelářské.
Dalo by se pokračovat dál, ale se nebudu raději už rozepisovat. Jenom Vás žádám, jestli si myslíte, jak jsem uvedl tyto 4. body, že je to správné, nechcete na tom něco změnit, tak mi to prosím co nejdřív sdělte, abych mohl dát výpoveď a v klidu odejít, že nemám na nic čekat. Hlavně nemíchejte jablka s hruškama. Co přinesl tento zákon řadovým příslušníkům BS, jak uvádíte tahle jsou nastavená nová pravidla? Děkuji za případnou odpověď, možná i za přečtení.
  07.03.2007 22:38 XXX
 
ta dodatková dovolená patří nakonec bodu 2, jak to okno je malé, tak se mi to nějak smíchalo, přehlédl jsem to.
  08.03.2007 05:20 jarda
 
Doporučuji ti doplnit si vzdělání a jít se "válet" do kanceláře. Můžeš pak o tom vyprávět. Takhle jen meleš nesmysly a neví š o čem mluvíš. Většina tzv. kancelářských si tu ulici také zkusila, ale protože měla snahu dělat práci na vyšší úrovni, tak postupovala dále. To, co píšeš, je trapné a lze předpokládat, že ti ministr neodpoví, protože na štváčské řeči se nereaguje. Mně to ale nedalo, protože nemám rád pomýlence.
  08.03.2007 08:57 Miras
 
Naprostý souhlas s Jardou. Všichni jsme si prošli ulicí, každý má svoje. Takže vy, kteří chcete zůstat na ulici, klidně si tam zůstaňte, ale přestaňte se navážet do ostatních. Chápu, že vám jde o lepší podmínky, ale při jejich získávání laskavě přestaňte řvát, jak ti v kanclu to mají vlastně za nic a vy si to strašně zasloužíte. Není to fér
  08.03.2007 08:58 XXX
 
pro Jardu
jediný pomýlenec si tady ty, protože co jsem napsal je pravda, zatím si stojím, vidím to u nás v práci a mysli si o mě co chceš.
  08.03.2007 11:27 Vitas
 
V kanclu pijou akorát kafíčka a mají nohy na stole! Prošel jsem 3 místňáky a všude je to samé! Všechno odklepnou od stolu a o nic se nezajímají max. zvednou telefon a prošetři to přes telefon! To dozorčí, pomocníci dozorčích a hlídkovi se jen otačejí a pořád něco řeší! nazdar Bazar
  08.03.2007 11:28 XXXTR
 
pro xxx

Pane, je již zvykem a to v celém světě, že nejméně jsou placeni dělnící, lépe úředníci a tak dále. Nezáleží o to z jakých složek se ten plat skládá, je to prostě tak a ne jinak. S tím je nutné se smířit.
  08.03.2007 11:34 LX
 
Je přece blbost rozebírat kdo bere víc a kdo méně. Tady jde přece o to, aby i ten nejnižší polda měl dost peněz a nejednalo se o almužnu se kterou se nedá pomalu vyžít a nesvádělo to k braní úplatků. I když u někoho v tom problém nebude ani s poslaneckým platem.
  08.03.2007 11:41 Pro Mirase a Jardu
 
Pro doplnění bych se zeptal jak se dá postoupit na vyšší posty? Jak se leze do tzv prdele, protože to asi neumím. Pracuji jako výkoňák a u PČR jsem 14 let na OOP ve 4 PT . Jsem vysokoškolák a co si pamatuji tak u nás za posledních 5 let se na SKPV dostal jeden člověk. Tak co to tady melete vy, co máte nastláno? Každý má zájem jít výš ale všichni to asi dělat nebudou!!!!
  08.03.2007 11:42 Vitas
 
Jsme všichni kolegové, tak by jsme měli brát stejné peníze za odvedenou práci! I ti řadoví hlídkovi!
  08.03.2007 12:22 Pavel
 
Hoši, už jsem to tady psal nedávno, ale nedá mi to, abych znovu nereagoval. Dělení na "ulici" a "kancelář" už mě se*e. Jedni potřebují druhé a takovéto hádání není k ničemu, jenom tím ohromně pobavíte různá individua, která sem zhusta plácají svá "moudra". Nehledě na to, že na menších odděleních jsou všichni "kancelářsko-pouliční" - máme hromady spisů a zároveň lítáme venku, honíme drbany, děláme DBA, eskorty apod. Dle mého názoru jedním z velkých problémů nového zákona je nahrazení příplatků za noční, So, Ne a svátky jednotnou sazbou 10% pro dvou-, třísměnný a nepřetržitý provoz, takže ten, kdo udělá pár odpoledních ve všední den v 6. či 7. PT, bere vyšší příplatek za směnnost než ten, kdo ve 3. či 4. PT lítá venku v sobotu, neděli, v noci či ve svátek. To ovšem není chyba kluků tzv. "kancelářských", ale těch, kdo navrhli a umožnili schválení toho pokřiveného paskvilu 361. Kdyby se platily příplatky podle předchozího systému, určitě by tady takováhle zbytečná nevraživost nepanovala (i když jsou i tací, kteří nebudou spokojeni nikdy s ničím, ale to je jiný příběh...). Takže prosím, rozum do hrsti a když už rejt, tak do těch, kdo tohle zavinili.
  08.03.2007 13:56 kikin
 
Pan ministr by se měl lépe starat o úroveň jeho managmentu, protože ten při zavádění nového zákona do praxe totálně zaspal. O tomto zákoně se hovoří několik let, a na mě to dělá dojem, že zařažení do tříd bylo děláno nelogicky , jen aby to už bylo. Rizikový příplatek neslouží k ocenění rizika, ale k dorovnávání platů podle nějakého záhadného klíče. Je zcela běžné , že policisté dělající naprosto stejnou práci mají každý tento příplatek jiný.
Osobní ohodnocení ? Neznám u útvaru nikoho , kdo by měl alespoň o 1% vyšší os. ohodnocení než vloni. Nechali sumu, ale ta je procentuálně nižší než vloni, tak předpokládám , že pracujeme špatně. A tento managment by to měl nyní dávat do přádku? Po více než dvaceti letech služby jsem znechucen a odcházím.
  08.03.2007 19:51 Miras
 
Vitas: Jseš trapáček,ale předpokládám, že mluvíš o Praze, jenže ne všude to takhle chodí...
  08.03.2007 20:01 Miras
 
Pro toho, co se neumí podepsat ( pro Mirase a Jardu ): Předně mě opravdu sere názor, že na vyšší místo se dá dostat jenom lezením do prdele a podobnými praktikami. Přijde mi, že ti, co tohle tvrdí, jsou maličko zamindrákovaní. Samozřejmě, že se tak někde asi děje, ale uvědomte si, že takovýhlema kecama urážíte ty, kteří se na nějaký vyšší post dostali poctivě. Proto laskavě přestaňte paušalizovat a začněte myslet. Nebo se taky trošku snažit, abyste nemuseli věčně hnít ve 4 PT s VŠ.
  07.03.2007 22:03 Ivan
 
Pro všechny bývalé příslušníky BS
---------------------------------------
Po jednání Iniciativy s PP ze dne 6.3.2007 se na mně obrátilo několik bývalých příslušníků bezpečnostních sborů s tím, že Iniciativa vůbec při jednání nepředestřela otázku poloviční valorizace příspěvku za službu - výsluhového příspěvku.
Byl bych velmi nerad, aby vznikl dojem, že na nás, na bývalé příslušníky BS Iniciativa zapomněla. Nemusíte mít obavy, ale uvědomte si také, co je v současné době prioritní a aktuální. Jsem také už civil, ale chápu, že v současné době se musí URYCHLENĚ řešit situace příslušníků v činné službě. Ať se nám to líbí nebo ne, naše situace v současné době není kritická tak, jako situace aktivních. Stejně musíme čekat na to, jak dopadne odvolací řízení. Tedy, nemusíme čekat na to JAK dopadne, ale KDY se to dozvíme. I když i zázraky se mohou dít.
Jde tu o to, že Iniciativa nemůže jednat o něčem, co v podstatě není ještě rozhodnuto ani v prvním kole.
O problémech aktivních příslušníků BS rozhodnuto JE ( platové výměry, zařazení do TT a další), proto se musí v první řadě vést rozhovory na toto téma.
Chápu vaše připomínky, ale pokuste se myslet realisticky a také trochu solidárně vůči svým kolegům, kteří jsou nyní v první linii. My jsme nyní prozatím v zázemí. Ale i na nás dojde.