Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  14.03.2007 19:17 Zdeno
 
Dnes jsem se dozvěděl informaci, že PP zastává názor, že pokud nebude odpracováno 150 hodin zdarma, tak se není třeba bavit o navýšení počtu tabulek. Samozřejmě vím, že u mnoha oddělení toto nebude třeba, neboť tam bude plno volných míst.
Zároveň PP přišlo na nový systém úspory peněz a to ten, že nechají odejít policisty v 4 a 5 TT a místo toho přijmou nové policisty do 2 TT. Ale asi si neuvědomujou. že tuto pakárnu jim za to nikdo dělat nebude.
  14.03.2007 18:00 zlý Kalous
 
Kalousek ten likvidátor ozbrojené složky jménem POLICIE něco škaredého chystá v té své kuchyni. Bude to pěkný PODRAZ.
  14.03.2007 18:25 xyz
 
Když všechno víš, sděl nám podrobné informace, jestli nevíš nic, tak nešiř paniku !
  14.03.2007 19:00 Kalous
 
Je logické, že planované reformy(léto 2007) spojené s mandatorními výdaji budou zahrnovat i odebrání 6 hrubých platů a dalších posledních výhod.
  14.03.2007 21:55 dante
 
Ty blafeš. Šesti platů ne, jen čtyř. Dva zůstanou!
  15.03.2007 06:49 xy
 
Je to tak, odchodné v každém případě bude ze zákona vyňato
  15.03.2007 21:53 xx
 
To myslíš v tom nejnovějším návrhu poslanců ČSSD co má jít co nejdřív do sněmovny, jak o tom jejich mluvčí dnes hovořil?
  14.03.2007 17:56 paskvil 361
 
Taky jsem padl po 14 letech do sraček zvaných 3TT a buzerace a tlak neuvěřitelný takže taky balíme u tohoto neperpektivního cajku.
  14.03.2007 17:28 příslušník
 
Počítá se do výsluhového příspěvku základní vojenská služba, když chci využít tříleté přechodné doby a odejít podle tzv. starého zákona? S vojnou bych dosáhl požadovaných deseti let a jelikož sem skočil do 3 TT bez možnosti růstu, nezbývá nic jiného než odchod. Děkuji za radu.
  14.03.2007 18:53 sniper
 
Počítá, stejně jako pro ženy mateřská.
  14.03.2007 18:57 Zdeno
 
Podle starého zákona ano. podle nového paskvilu ne.
  18.03.2007 15:50 dd <dixd@seznam.cz>
 
Dobrý den,
jsem na tom podobně,mam 9 let bez vojny,tak by mně taky zajimalo,jak se započítává vojna.Byla by možná odpověď.Děkuji a přeji příjemný den.
  14.03.2007 15:51 H
 
http://zpravy.idnes.cz/mf-dnes-komorous-velebil-ruskou-okupaci-a -stb-fa5-/domaci.asp?c=A070313_211910_domaci_miz
  14.03.2007 14:53 Stewe <Stewe44@atlas.cz>
 
Dobrý den pane ministře,
chtěl bych se jen zeptat z jakého důvodu je policista v případě podezření z korupce ( úplatku) postaven mimo službu a v případě obvinění i propuštěn bez nároku do tzv. civilu. Sám jistě víte, že jsou propuštění policisté, kteří byli následně sproštěni viny soudem. Zdůvodňuje se to tím, že tito kazí dobré jméno policie, ale potom nechápu postoj vaší strany k osobě Čunka. Podle mě jako vrcholný politik by měl jít příkladem a ne zneužívat svou moc. Zneužívání vidím v tom, že státní zaměstnanec by byl za obdobnou věc "vykopnut" a jmenovaný se ze své pozice drží koryta. Mrzí mě na tom, že malý je bitý a na velkého není metr ( pokud nemá soudnost a pokoru).
  14.03.2007 18:49 Schimanski
 
Toto je velmi dobrá otázka a rozhodně by si zasloužila od našeho elitního ministra odpověď . Tipl by si , že by neodpověděl jinak než jeho blahorodí Topolánek. Přece si odvoláním Čunka nepodřežou pod sebou vlastní větev. Navíc přece jednotliví policisté jsou přece pouze obtížné vši a likvidace vší je přece záslužná činnost. Co je dovoleno Jobovi není dovoleno volovi.
  14.03.2007 09:30 ...ivan rozhodně nelení
 
Komorous velebil ruskou okupaci a StB.
MF DNES má dopis, v němž šéf protidrogové centrály píše o své lásce ke komunismu ...." Mým celoživotním cílem je služba ve složkách StB a zde dosáhnout úrovně velmi dobrého odborníka."...

...to je tak, když se nebezpečné hračky daj retardovaným jedincům, to by se generálu lorencovi rozhodně stát nemohlo...
:-))))
  14.03.2007 15:36 ...
 
našel jsem to tady http://zpravy.idnes.cz/mf-dnes-komorous-velebil-ruskou-okupaci-a -stb-fa5-/domaci.asp?c=A070313_211910_domaci_miz
  14.03.2007 18:28 šťastný a veselý
 
Jestliže Komorouse vyhodí, tak to můžou zabalit. Nikoho lepšího nemají a mít nebudou. Ruku na srdce, kdo dříve nejednal podobně, když chtěl ukázat že něco umí a vyšvihnout se. Podobných je plný parlament, ale s tím rozdílem, že nic neumí. Jeho podřízení mají výsledky a na to by se mělo v první řadě hledět.
  14.03.2007 18:57 Schimanski
 
Pokud jde někomu o věc , tak by měl nechat Komorouse na pokoji. Myslím, že je to člověk na svém místě. Nevím, proč má někdo zájem vyhledávat na takovou osobu nějakou pochybnou špínu z minulosti. Nebo má snad někdo v současné době , nějaký novodobý komsomolec , zájem na laciném zpochybnění někoho, za kým je kus výborné práce ? Bylo by lepší, kdyby jej nahradil někdo typu Ivana Langera ?
  14.03.2007 19:35 ...ivan rozhodně nelení
 
...už za felixe edmundoviče čeka považovala informace o homosexuálních vztazích a drogové závislosti vrcholných členů (jejich rodinných příslušníků) bolševické partaje za klíčové, to samou politiku důležité partajní kontroly převzal i soudruh lavrentij pavlovič s josifem vissarionovičem, jenom nevím jestli ivan je tak schopnej, minimálně jak poslední generál alojz a nebo se matriály budou po partaji pohybovat bez kontroly ( jak jsme u něho standartně zvyklí) ...pak by opravdu mohlo dojít k nějakému stranickému nepokoji až puči, samozřejmě pod pláštíkem ochrany demokracie a lidských práv...:-))
  14.03.2007 20:50 c
 
Může být dobrý.... Ale nemyslím si, že člověk s takovým "morálním" kreditem má šéfovat vysoké složce policie. stb byla složka sloužící zločinnému systému a leckdy páchající min. nemorálnosti.... Jak by jste obhajovali člověka který sloužil Hitlerovi...
  14.03.2007 23:18 :o)
 
Vono bude asi hodně záležet na tom, kde a jak mu sloužil.
  15.03.2007 11:18 malovenkovan
 
Komorous je skutečný PAN POLICISTA. Já nevím, proč se pořád dneska po tolika letech na někoho tahá a vyrábí špína. Je úplně jedno, s kým se kdo tenkrát kamarádil a co kde prohlásil. Podstatný je, jaký je ten člověk dnes a jak kvalitní odvádí práci. A v tomto srovnání myslím právě ti bezúhonní dnes zpravidla prohrávají...
  15.03.2007 21:52 venkovan
 
Po odborné stránce na něj nemůžou, to řemeslo se prostě musí umět. Tak teda jinak no, ..... Řekl bych "schopní versus všeho schopní" a dodal bych "pokolikáté už jen od minulé války?" Ten scénář už tady byl, změnila se barva, hesla, zaklínadla, cíl je týž. Když jsem tyto lidi před volbami slyšel, jak nás straší komunismem, mohl jsem se potrhat.
  14.03.2007 06:54 jura
 
pro Fedof. Díky za upozornění. Ten úžasný zákon, který obhajuješ, bude určitě v brzku novelizován. Vím, že § 159 změněn nebude, ale nebudu sám, kdo se bude snažit aby byl i přes negativní stanovisko ombudsmana. V případě, že bych si § 159 nepřečetl pořádně, asi bych na něj nereagoval. To snad dá rozum. A k těm peticím. Můžeš si je stáhnout z netu a dát podepsat kolegům, kteří smýšlejí jinak. Děje se tak už cca 14 dní.
  17.03.2007 18:21 Eva <ev.fu@seznam.cz>
 
Zákony znam také,ale nikdy jsem nepodrážela kolegum nohy a v takových případech pokud se bude u nás na oddělení nějaká další petice podepisovat,můj podpis nebude určitě chybět.
  13.03.2007 23:02 Brada
 
Tak jak má Kalousek připravený zákon k osekání? Má je mít schváleny do května.
  13.03.2007 23:20 Květík
 
Jen ať si seká, nás co odchízíme k 31.3.2007 už nedoseká!
  13.03.2007 23:35 jj
 
Já si myslím, že pan Kalousek a jemu podobní by spíš měli vysvětlit národu, jak to ve skutečnosti bylo s gripenama a jak pak to je s jejich zapomnětlivostí, co se týče jednání s pánama od této firmy a jejich korupčníma zprávama. Možná by pak měla tahle republika i na něco víc, než jen na platy fízlů. A možná, že kdyby tu fungovala ekonomika tak, jak by měla, tak by možná bylo i na zlepšení životní úrovně lidem, kteří na společnosti jen neparazitují, ale snaží se poctivě žít. (to se ale netýká lidí ve vládě a parazitů zneužívajících sociálních dávek a podpor). Je to můj názor, tak doufám, že je tu minimálně taková "demokracie", že ho i můžu beztrestně mít.
  13.03.2007 22:57 Jula <Jlin@seznam.cz>
 
Jdi včas, ať jsi slušný či neslušný, pokud nemáš VŠ a prošlápnuto na vyšší třídu než je 6. tř., tak vyraž za prací třeba na zónu u dálnice. Tam se snahou a umem brzy prosadíš a firma si tě bude vážit. Tahle policejní firma si neváží ani těch co odcházejí po 30 letech služby. Ti našim generálům plukovníkům a majorům nestojí při odchodu ani za podání ruky. Moje vlastní zkušenost z tohoto roku. S pozdravem policista v.v. Mohu dokladovat a nejsem "průšvihář!
  13.03.2007 23:13 Rambo
 
A co by ste chtěli při odchodu od poldů? Měsíční dovolenou s kurvama na Floridě, zlatej padák tak 100 mega a vilu na Kanárech?
Žijte na zemi a ne ve hvězdách.
  13.03.2007 23:24 Diblík
 
Hlavně slušnost, ocenění za práci, za práci přesčas dostat zaplaceno, dostat zaplaceno i za práci v noci, v sobotu, v neděli a za svátek a ne je ještě nadělávat. To by se ti Rambo také nelíbilo. A zrušit ty přiblblý hodnosti, které jsou na ..... Nám stačí inspektor, komisař rada a ne ty pičoviny co z hodnostmi páníčkové provedli.
  13.03.2007 23:29 AntiRambo
 
Rambíčku, mě stačí co teď. 300 000 Kč odchodného a 25 litrů příspěveček měsíčně jako maj po 25 letech šéfíčkové. Nač Kanáry. I na kurvičky něco zbude, Rambíčku. A co tobě?
  13.03.2007 23:54 Rambo
 
Máte pravdu kluci, to by se mě opravdu nelíbilo, proto taky nedělám poldu.
Co vlastně chcete, aby přidali vám, nebo, aby ubrali vašim šéfům.
  15.03.2007 00:27 malovenkovan <mlovenkovan@seznam.cz>
 
Ano máš pravdu, po 17 letech v přímém výkonu, kdy jsem nebyl ani jednou kázeňsky trestán, obdržel několik desítek kázeňských odměn a zažil občas s gaunerama opravdu perné chvilky, jsem nyní definitivně pochopil, že můj konec v řadách policie se blíží. Po novém roce jsem přišel taky o peníze, o hodnost, ale především o jakékoliv iluze, že bude ještě někdy u policie lépe a budu moci něčeho dosáhnout. Prostě špatně ať to beru z jakékoliv strany. A v první řadě je bohužel vše o penězích. Nedokážu pochopit , že z našich velmi nadprůměrných platů, jak je nám často předhazováno, si nemohu ani po 17 letech u policie pořídit hypotéku na vlastní bydlení, abych tím nepřivedl svoji rodinu na pokraj sociální únosnosti. O dosažení běžného dnešním standardu života ani nemluvě. Manželka mi po těch letech říká: jak je možné, že všichni vrstevníci z tvého okolí, ať jsou čímkoliv se mají prostě viditelně lépe ? Co jí mám odpovědět ? Protože jako polda celá ta léta doplácím na svoji poctivost ? Jen nedokážu stále pochopit, za co a proč jsou tolik finančně a sociálně protěžováni např. příslušníci Armády ČR, když naprostá většina z nich nezažije za celou činnou službu jedinou nebezpečnou situaci a o skutečném přínosu této společnosti se dá jen polemizovat.