Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  18.03.2007 22:25 Macík
 
Tak nám v lednu 2007 na okresním ředitelství PČR mazali med kolem huby, že k propadu příjmů v žádném případě nedojde a že máme vydržet do března. Tak už čekám tři měsíce a nic se neděje, kdy je to tak jak jsem předpokládal a myslím si, že se nebude dít nic do konce roku. Co víc pan Bohm dnes v TV prohlásil, že se mají příští rok zmrazit platy státních zeměstnanců, mezi nimi i příslušníků PČR. Dnes, když jsem řekl klukům, že mám 17.500,-Kč čistýho po 7 letech služby, tak mi řekli, že by za tyto peníze práci u PČR nikdy nedělali. Dále mi řekli, že mi nevěří, že určitě méně jak 20000,- čistého nemám. Tak nevím co si mám o tom myslet a vážně přemyšlím o odchodu. Doufám, že se bude ještě nějaká demonstrace konat, rád bych se zúčastnil a vyjadřil bych tak nesouhlas se současným stavem. Je to síla.
  18.03.2007 23:12 Tesil
 
Jseš evidentně pomalejší (nechá se to napsat i jinak), pokud jsi již alespoň 16. ledna nedal výpověď, nejlépe dohodou k 31.1.2007. Ale i kdyby ti pan ředitlel na dohodu nešel, měl bys to teď ze zákona za pár. Na co čekáš? Zázrak se asi konat nebude, vejšku na 7 a vyšší třídu nemáš, tak jdi makat. Nebo budeš čekat na 15 let odsloužených a pokud se jich bez šrámu dočkáš na příspěvek za službu? Nu také řešení.
  19.03.2007 21:20 Karel
 
Co neudělal, může ještě stihnout do září, pokud mu vedení nenasype. Taky čekám na zrní (teda "cukr").
  21.03.2007 22:59 Karel
 
My též. Jinak to dáme k 31.5.07.
  18.03.2007 22:24 Luda
 
Pane ministře,
narozdíl od většiny zde diskutujících si nemyslím, že byste měl na současné situaci u policie rozhodující vinu, nicméně Vaše současná vyjádření vyvolávají dojem, že nemáte na spokojenosti řadových policistů žádný zájem. Vidím to kolem sebe, kolegové jsou vlivem nového služebního zákona znechuceni, dělají jen to co musí a dřívější zápal pro věc už u nich není. Vím, že služební zákon není jen o platech, ale větu "dělám jen do výše svého platu", jsem od nich dříve neslyšel. Když se pak v televizi nešťastně vyjádříte o tom, že propad je jen u těch, kteří měli příliš mnoho přesčasových hodin, důvěru si tím u nich nezískáte. Veřejnost, která neví o co jde to uspokojí, a možná tomu i sám věříte, protože Vám podklady dodává zřejmě někdo z PP, ale řadový policista si snadno spočítá, že v lednu a únoru 2006 měl plat i bez přesčasů vyšší než v roce 2007 a cítí se pak být Vámi podveden.
Odměňování je navíc nastaveno nespravedlivě, někdo má jednu noční službu a tráví víkendy s rodinou, někdo má deset nočních a rodinu o víkendu nevidí, ale oba za to mají stejné peníze, kdo si dříve huntoval zdraví nočními službami, byl za to alespoň ohodnocen finančně, dnes už je to jedno.
Jak jsem již uvedl, služební zákon není pouze o penězích, je tam více věcí, některé jsou kladné, jiné nikoli. O výběrovém řízení se nemá cenu šířeji zmiňovat, snad jen že si nemyslím, že by to něco řešilo, u policie je to jako všude jinde hlavně o známostech, ale pokud si někdo myslí, že je to krok správným směrem, budiž.
Rovněž si nemyslím, že by současný stav byl lákavý pro schopné lidi, kolik vysokoškoláků půjde k policii s tím, že se jim investice do vzdělání začne vracet až po několika letech, a to ještě jen v případě, budou-li mít zájem jít do nějaké funkce, které ale už budou na dlouho obsazené…?
Vámi proklamovaný „generační špunt“ také není veskrze kladná záležitost, na místa starších policistů nastoupí noví, ale ti bohužel nemají takové znalosti, nedokážou začínajícím ve všem poradit a dá se čekat, že pochybení policistů, hlavně těch začínajících, budou čím dál častější…
Měl bych toho na srdci více, ale nemyslím si, že by bylo k něčemu dobré zde všechno vyjmenovávat a navíc pochybuji, že to tady v té záplavě někdy až iracionálně nenávistných komentářů budete vůbec číst.
  19.03.2007 10:39 X1
 
S tímto příspěvkem se naprosto ztotožňuji. Také nechápu jak mohl někdo vymyslet paušální příplatek za směnost !!!!!
Je to naprosto nespravedlivé v porovnání, když někdo oddělá za měsíc 7 nočních, 7 odpoledních, 3 víkendy v hajzlu a jiný si oddělá těchto příplatkových hodin 1/4, každý víkend s rodinou doma a má stejné ohodnocení ( kompenzaci za zhoršené pracovní podmínky). Člověku co tohle vymyslel upřímně přeji vše nejhorší, neboť tento člověk nemá v sobě ani za mák spravedlnosti - spravedlnost v odměňování je nyní v bezpečnostních složkách otřesná.
  19.03.2007 10:54 X1
 
A ještě dodám : Tohle je hlavně o nočních směnách, které člověka slušně huntují. Jistě všichni, kdo dělají řadu let noční včetně spousty lidí v civilních zaměstnáních vědí že po těch nočních, kdy toho má ten bdící mozek dost, že i bolí hlava z nevyspání a člověk je i přes následný odpočinek - spinkání v denní dobu, jakoby malátný, zkrátka to tomu tělu nesedí. Noční dělám 21 let a vím co říkám a nočňáci to znají. Někdo to snáší lépe, někdo hůře a s přibývajícím věkem to člověk snáší hůře, což u sebe pozoruji.
Takže za tohle by mělo být spravedlivě účtováno a ne za nějaké odpolední směma. Dále je určitě spravedlivá odměna za zkurvené víkendy, kdy je rodinka hezky doma neúplná a za to je spravedlivá kompenzace včetně svátku v práci. Takže tohle jen někdo velmi vychcaně vymyslel hlavně s ohledem k nalití peněz směrem k těm co slouží odpolední, ale je to naprosto nespravedlivé - hnus.
  19.03.2007 17:46 svinstvo 361
 
Stáčí se podívat jak se pořád usmívá, jak vůbec nezná problematiku práce na ulici a v terénu.
  20.03.2007 18:42 ivan
 
02.02.2007 ivan pravda

Dobrý večer pane ministře.
Mám pouze dotaz a to ohledně toho jak je možné, že v Jižních čechách a slyšel jsem od kolegů i jinde se velmi rozmáhá to, že nadřízení na všech článcích řízení(vedoucí, zástupce OOP) sloužili do konce roku 2006 od pondělí do pátku 7-15 hodin. Teď v současné době si jeden z nich vezme každý týden jednu odpolední směnu třeba 12-20 hodin a hned jim náleží příplatek za směnnost. Toto se mi zdá velmi amorální, že k tomuto může dojít, když si vezmu to, že mi sloužíme noční, soboty, neděle a svátky a máme tento příplatek za směnnost + 10%, myslím si více než zasloužený a vedoucím článkům stačí 1 týdně odpolední a mají ho také. Doufám, že toto nedopustíte, již proto že by vedoucí pracovníci měli sloužit jako vzor svých podřízených ne v tomto smyslu, ale v tom, aby šli svým podřízeným příkladem. Snad nemají tak malé platy, aby toto museli provádět. Jsem zvědav co by na toto řekli předkladatelé našeho služebního zákona, a nebo to byl již od počátku záměr.


Dobrý den, jakkoli kritický bych mohl zastávat k takovému postupu názor, nemohu ho žádným způsobem ovlivnit, o příplatku za směnnost rozhodují příslušní vedoucí funkcionáři, nikoli ministr vnitra (ministr vnitra není ministrem policie, ale vnitřních věcí celkově, policie má své vlastní vedení). S pozdravem, Ivan Langer.
  18.03.2007 20:59 sniper
 
4 Rozvrat policie: To snad nemyslíš vážně, na to se mi ani nechce reagovat! Copak třídy něco řeší? Tobě připadá normální, když má někdo jednu a jinej deset nočních(nebo víkendy) a oba za stejný prachy??? A někdo odmaká na oltář vlasti 150 hodin, jinej ani jednu a oba za stejný prachy??? A tak bych mohl v argumentech pokračovat, ale asi to ve Tvém případě nemá cenu...
  18.03.2007 20:58 snížení aparátu
 
Dokud nezačnou od sebe, od těch prasat nahoře, co berou nehorázné peníze na krajích a menší na okresech, tak pro obyčejného poldu nezbude zhola nic. Přebujelý aparát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jsem dva roky v C a v životě bych se nevrátil, protože jsem byl jenom smetí, které se nesmí na nic ptát, máš to rozkazem a neptej se proč a dělej. Bože jak jsem to mohl tak dlouho vydržet - je to banda kamarádíčků a vlezdoprdelků. Vážení tento stát musí zákonitě dostat takovej průjem, že až to bude cákat okolo nás, tak se teprv chytne někdo za hlavu. Jenže to už bude pozdě. Vše kromě ČEZu je prodané a co dál? Je mě z toho zle. Zdravotnictví , školství taky v prdeli!!!! a doplácet si budeme i za to, že dejcháme.
  19.03.2007 08:28 xy
 
Žádný problém, prodáme ČEZ, provize nám ( co jsme o prodeji politicky rozhodnuli), budou stačit do důchodu a možná i pro naše děti. A ostatní? Čert je vem, ať makají a utahují opasky.
  19.03.2007 17:49 Demonstrace
 
Prasata na prezidiu, krajích a okresech jsou placení z peněz řadových policistů na které už nic nezůstalo. DEMONSTRACE
  18.03.2007 19:31 Demonstrace
 
STOP OKRÁDÁNÍ ŘADOVÝCH POLICISTŮ !
  18.03.2007 19:08 platové rozdíly
 
Pane ministře radši odstupte, vaše působení u tohoto sboru nese jen známky chaosu, dezorientace a demotivace. Hlavně že je na platy managementu a PP zbytek ať vezme čert.
  18.03.2007 19:07 nalezeno na netu
 
Od: Jaryn z 16. 3. 22:02
Jestli je tady na chatu někdo od nás z Olomouce, tak si vzpomeňte na pplk.Langra (schválně zda uhodněte v jakém byl vztahu k ministrovi ???), velikého komunistu. Povídá se mezi jeho bývalými kolegy, že mu vojáci zdarma postavili z erárního materialu garáž - jen jako příklad.
  18.03.2007 18:51 jeden metr
 
Langer: O Husákovi rozhodnu až po šetření inspekce

Ministr vnitra Ivan Langer chce o osudu policejního prezidenta Vladislava Husáka rozhodnout až po skončení šetření své inspekce. Zabývá se podezřením, že Husák se zapletl do korupční aféry biolíh, při níž byli loni pozatýkáni lobbisté a státní úředníci z ČSSD, a že z jeho okolí unikly tajné informace o ruském agentovi. Langer to dnes řekl novinářům.

"Musím k tomu přistupovat uvážlivě a seriózně a do doby, než budu vědět co jsou fakta, nemůžu říct to ani to," odpověděl Langer na otázku ČTK, zda zvažuje Husákovo odvolání. Husák obě podezření zveřejněná v médiích rozhodně popírá.

Langer považuje informace o policejním prezidentovi za závažné. Výsledky šetření inspekce by rád obdržel co nejdříve, jak sám řekl, v řádu dní. Nové informace o Husákovi ale šetření inspekce zřejmě zkomplikují a protáhnou, uvedl.

Státní zástupce Michal Zachystal, který šetření inspekce dozoruje, dnes řekl, že Husáka šetří inspekce kvůli podezření ze zneužití pravomoci veřejného činitele případně nadržování. "Policisté nyní ověřují skutečnosti, které byly zmíněny v článku," řekl žalobce.

Policejní prezident si podle Mladé fronty Dnes (MfD) začátkem loňského roku před pozatýkáním takzvaného biolihového gangu intenzivně telefonoval s podnikatelem a bývalým poradcem expremiéra Miloše Zemana Miroslavem Šloufem. Podle zdroje MfD si Husák se Šloufem volal hned poté, co Útvar pro odhalování organizovaného zločinu (ÚOOZ) přišel vedení policie informovat, že se chystá akce biolíh. Na kontakty prý přišla Bezpečnostní informační služba (BIS), když na žádost Národního bezpečnostního úřadu prověřovala Husákovy kontakty. Šlouf se pak podle listu spojil s hlavním podezřelým v kauze biolíh, olomouckým lobbistou Františkem Vybíralem, a varoval ho, ať se do ničeho neplete.

Dnes listy Právo a MfD uvedly, že tajná služba prověřuje Husáka také kvůli úniku informace o ruském agentovi a jeho kontaktech u české policie. Podle MfD získal Husák tuto zprávu od BIS. Tajná služba mu tehdy sdělila, že jeden pracovník policejního prezidia je ve spojení s agentem ruské zpravodajské služby GRU, aniž to sám policista tušil, píše list. Právo píše, že zpravodajci se zaměřují i na Husákovu přítelkyni a bývalou pracovnici kanceláře ministra vnitra Jitku Mitiskovou. Podle informací deníku upozornila přes prostředníka bývalého ředitele úřadu ministra vnitra a šéfa úřadu vlády Pavla Přibyla, že je odposloucháván.

Husák dnes v prohlášení uvedl, že obě obvinění odmítá. V budoucnu už prý na podobné "smyšlenky" nebude reagovat a vysvětlení poskytne pouze Inspekci ministra vnitra. Podle jeho informací se údajně články opírají o materiál, který byl nabídnut různým novinářům už v minulém týdnu. "Nevím, kdo tento materiál vyrobil, kdo ho médiím nabízel, ani jaký cíl tím sledoval. Každopádně jsem přesvědčen, že jde o cílenou snahu zneužít média k diskreditaci mé osoby, a prohlašuji, že jsem odhodlám jí se vší rozhodností čelit," uvedl Husák.

Podezření z trestné činnosti policistů vyšetřuje podle zákona o policii Inspekce ministra vnitra, jejíž šéf podléhá přímo ministrovi. Pokud dojde k závěru, že policista porušil zákon, předá věc s návrhem na obvinění specializovanému státnímu zástupci, který také zahajuje stíhání. Žalobce tak de facto vykonává stejnou práci, jakou u vyšetřování ostatních občanů dělá policie. Kromě toho může inspekce dospět k závěru, že se policista dopustil pouze kázeňského přestupku, a záležitost dostane k vyřízení policistův nadřízený. Třetí variantou je závěr o policistově nevině, kdy inspekce případ odloží.
  18.03.2007 19:11 zoro
 
To je hnus, pěšáka odstaví ihned a Husaka až potom. To je ten pravý meter na všechny policisty.
  18.03.2007 18:49 Lada
 
Tak,kdy bude konečně ta demonstrace??!!?? Víte někdo něco??!!?!!
  18.03.2007 18:48 Lada
 
TaK