Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  21.03.2007 20:13 Honza
 
Dneska jsem se dozvěděl od svýho táty / mimochodem také bývalý polda /, že několikrát teď slyšel v rádiu i televizi, že říkali, že když středoškolský policista se bude sám vzdělávat po nějakou dobu třeba i deset let, bude pravidelně ročně přezkušován, tak pak by se mělo brát, že má VŠ ?! Taky jsem to nikde neslyšel a tak se chci zde zeptat, jestli o tom někdo nevíte ...díky Honza
  22.03.2007 07:19 Souhlas
 
Je to pravda. Formou tzv. "celoživotního vzdělávání" stačí 2 roky samostudia zakončené ročně testem a v třetím roce stačí napsat a obhájit bakalářskou práci. Je to na Právnické fakultě ZČU Plzeň. Ale pozor, má to háček. Přihlásit tě tam může jen zaměstnavatel. Hádej pro koho je ta možnost určena...
  22.03.2007 07:47 Honza
 
...pro naše nejvyšší samozřejmě...určitě se snaží, aby jsme o tom nevěděli, co ?
  22.03.2007 11:11 Frigo bez mašiny
 
No přece pro řadové policisty, pro koho jiného?
  21.03.2007 19:50 por Marek <Ivan.langer@mvcr.cz>
 
Ke kolegovi Tom, p. Kalousek snížím počet 5,000policistů, stát a vnitro vůbec nezajímá policista v přímém výkonu, není zas tak velký problém najít práci v civilu, v klidu, bez buzerace, šikany,stresu, hrabání v mrtvolách, v lumpárnách, jak zde již bylo citováno. Kdo má nárok na rentu odejde, připlácne dva platy a má víc než řadový policista. Plukovníci rok vydrží, také odejdou, každý pochopitelně myslí na svoje štěstí, sám jsem sloužil 24 let v přímém výkou, ale dělat 150 hodin za dáčo, 10 svátků a další hnusy, už ne, v civilu se také maká, ale co se odslouží, hodiny , tak se zaplatí. Ještě bet příplatků nadále sloužit u policie, největší zločin.Pan Langer, pan Kalousek může jít na mráz DBA, další hnusy, zadarmo, ani by nevstali. Všude jinde policistu, hasiče, bachaře zaplatí, zde naopak, pan Langer řval v opozici zaplatit policistu na ulici , rozpráším PP.MV, když není schopen toto splnit, tak ať mlčí, jeho úsměv nahoře je úchvatný. Jít k policii jako elév je sebevražda, žádný stát nešáhne na platy řadových policistů, hasičů, bachařů. Ničeho nelituji, ale sloužit tomuto státu nadále, nelze, okrádat se nenechám, stát si práce policisty neváží, jsemv civilu 14 měsíců, mám se dobře, klid, pohoda. Jinak zde již byo na wwwwebovkách návrh na snížení odchodného, snížení procent výsluh, horší jak 186, poslanci něco změní k nějakému zákonu a řadový policista je pomalu žebrák, je mne smutno, jinak je nutná mohutná demonstrace, jinak se nic nezmění, aby další generace policistů a sloužící měli aspoň sociální jistoty, důstojné peníze, držím palce bývalý kolega por Marek sloužící z OOP Česká Lípa.
  21.03.2007 22:43 pro por. Marek
 
Pokud se máš, jak sám píšeš, po 14 měsících dobře, v klidu a v pohodě, tak furt nebreč nad tím, že Ti dali poloviční valorizaci výsluhy. Užívej si nového života a pokud pracuješ, tak Tě těch pár stovek ročně stejně nespasí. V příštím roce stejně začnou šetřit a dokne se to poldů stejně jako učitelů nebo úředníků. Mohutná demonstrace českých policistů, to je název nového sci-fi? Víc jak 2.000 jich nebude, a to musí přijet ještě hasiči. Jinak užívej zdraví, znám lidi, kteří museli odejít ze služby opravdu ze zdravotních důvodů po přezkumu a ti to mají v civilu podstatně horší. Dobrou noc.
  21.03.2007 19:04 Pokutář
 
Vážení občané
Chtěl bych se jménem všech slušných a soudných policistů, co sloužili současnou DBA, omluvit všem slušným občanům, kteří byli zbuzerováni a byla jim udělena nepřiměřená pokuta. (např. zapomenuté OTP = 1.000,-Kč, propadlá lékarnička 1.000,-Kč. a pod.) Tento hnus není z větší části z hlavy policistů, kteří Vám pokuty udělili ale je to důsledek buzerace ze strany vedoucích funkcionářů, počínaje policejním prezidiem a postupně se snižujíce až na vedoucí jednotlivých skupin. Oni totiž na ulici nestojí a nepřipadjící si jako poslední h.v.d., když udělují takové pokuty. Oni za celkovou výši vybraných částek berou odměny. Ještě se budou divit, co to na té ulici slouží za lidi až se Vám budou muset podívat do očí. Tento systém je nastavem k odírání všech občanů. Měla by se na to kouknout nějaká ta média aby rozkryly tento hnus.
Ještě jednou se omlouvám.
  21.03.2007 22:31 vážený občan
 
Nevymlouvej se na to, že Ti někdo nařizuje dát 1.000,-Kč za propadlou lekárničku. To je Tvoje rozhodnutí na místě a může být i jiné. To by si ale musel nést za svoje rozhodnutí odpovědnost a ne se do nekonečna vymlouvat na vedoucí.
  21.03.2007 22:51 Jan
 
Musím Tě pane kolego, i když bývalý, moc pokárat. Slušný člověk i slušný policista se chová slušně ke slušným lidem. ani ten nejhnusnější šéf jej nemůže přinutit k lumpárnám, které tu popisuješ. Prostě za tyto prkotiny pokárám (věř není to slušnému člověku jedno i se sám zastydí, navíc pokud je to od policisty mladšího než je on či má-li v autě další spolujezdce. A pokuty ala 1.000 Kč a více si nech pro gaunery, které Tebe i nás všechny na silnicích ohrožují.
  22.03.2007 11:19 filozof
 
Jene, celkem máš pravdu, jenže když ten kluk nepřinese pokuty v limitu který mu byl určen, je černá ovce bez dalších nároků. Jak známo, je bližší košile než kabát a tak i když je mu to trapné, pokutu dá. Jinak by byl nevyhovující a následky jsou každému jasné. Peníze až na prvním místě - to je pánové k a p i t a l i s m u s, myslete tržně. Tedy, trhni co můžeš. Vzor máte u poslanců a vlády.
  22.03.2007 14:37 m
 
..muze...prvni ,co slysis kdyz se jde na DBA-koukejte neco "vyskubat"...+vedouci dle "vyslednosti"pise odmeny,do te spada hlavne vyse vybranych pokut
  22.03.2007 14:38 m
 
upresneni-do vyslednosti spada vyse a pocet vybranych pokut v blokovem rizeni
  22.03.2007 16:37 Robocop
 
Přesně tak a zapomněli jste dodat, že kromě pokut musí být co nejvíce KO, KMV a LV, ať žije čárkový systém.
  22.03.2007 17:53 Pepek <Nemo120@volny.cz>
 
Když nedoneseš pokutu za službu,tak píšeš záznam.
Podruhé důtka
Potřetí procenta z platu
Po čtvrté propuštění
Tím nám hrozí vedení,tak co lidi chcete?
Nelíbí se mi to a tak odcházím dohodou do konce měsíce.
  22.03.2007 18:50 xyz
 
Jen samé výmluvy, když nejste schopni chytat skutečné "piráty silnic", tak se vymlouváte, že musíte pokutovat slušné lidi, znám jednoho vedoucího, který naopak říká: "Musím se stydět za své podřízené, kteří dávají pokuty bez rozmyslu a menší částku jak 1.000,- Kč neznají.
  22.03.2007 21:17 filozof
 
xyz

V které pohádce tvůj vedoucí vystupuje?
  22.03.2007 23:00 taky polda
 
Jsi buď provokatér nebo úplný idiot, který nemá u policie co dělat !!!
  23.03.2007 00:57 zvědavej
 
To jako kdo?
  23.03.2007 17:30 xyz
 
Nejsem provokatér ani idiot a už vůbec ne z žádné pohádky, nebo nevěříte, že jsou i slušní vedoucí a řadoví, kterým arogance moci říká víc než slušné chování a poctivá práce ...
  24.03.2007 00:42 :o))
 
Právě, že věříme. Jistě jsi to popletl. Smysl tvého příspěvku dává za pravdu nám.
  21.03.2007 18:59 Petr Buřič <p.buric@seznam.cz>
 
Tak jsem si se zájmem přečetl v deníku Blesk článek "Ministr na telefonu" a co jsem se nedozvěděl: po 25 letech 50% výsluhu a 10% navýšení platu jako kompenzace za 150 hodin odsloužených zdarma. Pan ministr asi neví, že 50% renta je až po 30 odsloužených letech a těch 150 hodin navíc musí odsloužit i Ti, co žádné 10% navýšení nemají. Pevně doufám, že se jedná pouze o dezinerpretaci tisku, že to můj ministr neřekl. Pokud by to ale řekl, buď vůbec neví co v novém zákoně je, nebo lže. Nevím co je horší...
  21.03.2007 20:54 ...
 
Po 25 letech je 45% a 150hod.zdarma si vykládají každý jak se jim zachce, dle starého zákona 186/92Sb. byla služba přesčas zahrnuta v hodnostním příplatku, ten byl zrušen, tak uvedených 150hod.napasovali na 10%, které mají alespoň z části kompenzovat zničené zdraví a rozvrácené rodiny za služby po nocích, svátcích, sobotách a nedělích atd.

Už se na ty lži nemůžu ani dívat, měl by si stoupnout před zrcadlo a tomu chlápkovi před sebou dát pořádné čelo.....
  21.03.2007 21:19 X1
 
Jak je to ale jednoduché, zaplatit zkrátka každou směnnou hodinu jako dřív a zaplatit každou přesčasovou hodinu, případně nahradit volným časem.

Těhle vychcaných lží už mám také dost, neboť tomu pánovi na Ministerstvu vnitra se tak kouří od pusy, že to je již doslova trapné. Okopírujete pane minnistře slovenský zákon, kde jsou spravedlivé příplatky a problém je vyřešen.
  22.03.2007 11:10 dennis cleanis <ZV130@seznam.cz>
 
Účel to panu ministrovi splnilo. Lidé se nyní ptají, proč si ( řadoví policisté ) stěžují, když mají navýšen plat o 10 %. Samozřejmě už nevidí to, že po několika korekcích původního návrhu vznikl paskvil a to navýšení nedosahuje ani reality běžného pl. výměru r. 2006, kdy se ještě k tomuto připočítává oněch 150 hodin + svátky. Nu což. Krmítko mám plné neukončených spisů, zadarmo ( v rámci 150 h. ) ve svém volnu chodím na pěší hlídky, aby měl občan pocit, že se nic neděje a život jde dál. Možná za to dostanu nějakou odměnu. To je koncepce :-(
  21.03.2007 15:54 civil
 
Hoši jak to tu pročítám, je mi smutno a tak trochu jsem rád, že jsem již u PČR skončil, všechno se zvrhlo ve vulgarismus a nadávky, nic méně u PČR jsem byl 10 let a to jako pořadkář na OOP 3 typu, pan Langr na Vás z vysoka káli a ještě se Vám směje do "ksichtu", je to sice český zvyk jen nadávat ale práci chce každý a nevím proč něnit zaměstnání se u nás nějak moc nenosí, ale na rovinu když se mne někdo zeptal co dělám, raději jsem práci Policisty zamlčel a řekl jsem něco jiného /snad jen rodina a blízcí to věděli/. Nevím proč ale práce Policisty mi moc prestiže a uznání nepřinesla, a nehledě na to, že při výběru dalšího zaměstnání Vám to + zrovna nepřidá, nechci nikoho nějak popstrkovat ale v civilním sektoru se chování jako u Policie nedočkáte, zde se k Vám lidi chovají jako lidi a né jako k dobytku či jenom číslu , viz DBA, déšť, horko,mráz, debilní kontrolní atd. Jen si víc věřit a nebát se udělat první krok. Hoši nemusíte nechat sebou orat.
  21.03.2007 16:41 CoJetti
 
Přesně tak. Být Loajální je jedna věc, ale nechat si s.át na hlavu druhá. Všichni sloužící mají přinejmenším střední školu, tedy by měli mít dostatek inteligence a seběvědomí, aby poznali, kde jsou určité meze. Udržet si svoji osobní čest a nenechat ze sebe dělat onuce. A díky otevřenosti Evropy je větší šance na lépe finančně ohodnocenou práci. :-)
  21.03.2007 11:38 haski
 
Opět se ukazuje, že demokracie je nepochybně velmi nákladné zřízení. Jde jen o to, aby počet skutků "pokus-omyl" u lidí, kteří dění ve státě nejvíce mohou ovlivnit, klesl na onu přijatelnou hranici, aby zmíněná vysněná demokracie byla opravdová. Neustálé zatahování policie do politiky je jedním z těch omylů, které se vymstí národu do budoucna. Pokud mě paměť neklame, začal s tím v době, kdy tato složka potřebovala spíše platovou a jinou podporu-např.ve formě okamžitých pravomocí-jak je to ve vyspělých státech Evropy, právě tehdy budoucí a nynější MV pan Langer. Místo pravomocí na ulici narůstá obludným způsobem byrokracie, která ve své podstatě zabraňuje policistům rozhodování na místě samém - ruku v ruce se tím snižuje i autorita policie, policii se pak nevěří, že dokáže ihned pomoci. Tady platí staré osvědčené přísloví - Kdo rychle dává, dvakrát dává. Jestli se pan ministr vzbudí, má co napravovat. Je vzdělaný, má na to snad vyřídilku i kukuč, jen musí síly napnout správným směrem. To co dokázal pan Kalousek s naší armádou, by se mohlo podařit i panu Langerovi. Ještě jsem nezaznamenal jakoukoli nespokojenost z řad příslušníků armády ČR. O policistech a navazujících složkách se toto opravdu říci nedá. Na závěr - ve snižování platů řadovým policistům a zavádění nepopulárních opatření v rámci některých špatných ustanoveních zákona o služebním poměru, to nebude to pravé ořechové. :-))
  21.03.2007 16:28 CoJetti
 
Jenže pan I Langer si myje ruce a hází odpovědnost na PP. On nic, on muzikant :-(
  21.03.2007 04:39 milof jakef
 
existuje v česku větší hajzl jako ty??? Mrkni na svou hubu - dle pravidel policajtů z roku xx "tenká široká držťka s tenkými rty...", o něčem už tak vypovídá, nehledě na ty hajzzloviny co děláš... Víš ty hajzle, že že tě ti blbové z ODS stejně nezachrání?????
  21.03.2007 14:27 To je jedno
 
sice nejsem příznivcem ODS ani ministra MV, ale trochu slušnosti by neškodilo, takhle se nevyjadřuji ani v hospodě po 6. pivu.
  21.03.2007 22:53 Jan
 
Takto se prosím nevyjadřuj. Je to velmi, ale velmi neslušné!
  20.03.2007 18:10 pepe
 
Tak a teď z jiného soudku.
Jaké vidíte šance ČR - Německo?
  20.03.2007 20:44 pepe1
 
CR vyhraje
  20.03.2007 23:06 Pepino
 
Bude to hustý.Ale vyhrajem.Češi do toho!!!!!
  20.03.2007 16:43 pepe
 
V médiích se říká, že mají propustit 41 000 státních zaměstnanců do 3 roků( učitelé, celníci atd). Tak se jim na to vykašlete hned, ať nemají tolik práce s tím zeštíhlováním státní správy a úsporama.
  20.03.2007 17:10 .
 
už se tak děje, jen nechápu, proč stále nabírají, když chtějí propouštět......kde soudruzi udělali chybu.....:-))
  20.03.2007 17:39 xy
 
Soudruzi nikdy chyby nedělají
  20.03.2007 15:24 X12
 
Přijde za otcem pětiletý synáček a ptá se, co je politika.
"Jak bych Ti to vysvětlil", přemýšlí otec.
"Podívej se, to je jako u nás doma: Já jsem kapitalismus. Já vydělávám peníze a nosím je domů. Maminka, to je vláda. Ta mi peníze vezme, něco si nechá a zbytek přerozdělí podle svého uvážení. Naše sluzčbná, to je dělnická týřída. Ta pracuje a my ji za to platíme. Dědeček, to jsou odbory, ten dává pozor , aby dělnická třída nebyla vykořisťovaná. Ty sám jsi lid. Pro tebe to všechno děláme. A tvůj malý roční bratříček, tak to je naše společná budoucnost. Rozumíš tomu?"
Clapeček se dlouze zamyslí a pak řekne:"Zatím ještě nevím, nechám si to projít přes noc hlavou".
V noci se probudí zápachem, protože jeho malý bratříček se pokakal. Zajde tedy do pokoje rodičů. Tam spí maminka a nejde probudit. Chlapec jde tedz do pokoje služky. A tam vidí tatínka jak si se služebnou právě hezky užívá. Ani jeden si malé postavičky nevšimne. Chlapeček se smutně otočí a za rohem uvidí dědečka, jak se zájmem pozoruje tatínka se služebnou. Ani dědeček si ho nevšimne. Chlapeček se rozpláče a jde si lehnout. Ráno se tatínek ptá: "Tak už víš, co je to ta politika?"
A chlapec smutně odpoví: "Už to vím, ale je to trochu jinak, než jsi říkal včera".
"A jak prosím tě?"
"No kapitalismus zneužívá dělnickou třídu. Odbory tomu nečinně přihlížejí, zatímco vláda tvrdě spí. Lid je všemi ignorován a naše společná budoucnost leží ve sračkách".
  21.03.2007 17:26 XB I
 
Už to tady bylo nejméně dvakrát.