Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  24.03.2007 18:15 Rambo
 
Nejtupější policejní akce a reakce
00:00 | Sobota 24. 03. 2007

Muži zákona jsou někdy schopni naprosto neuvěřitelných kousků. - Zdroj: Ondřej Besperát / aktuálně.cz

O policistech se tvrdí, že příliš rozumu nepobrali. To není jen české specifikum, to se říká prakticky na celém světě. Těžko říci, čím si to policisté zasloužili. Jen toho nasazování, co mají. Nasadí čepici na hlavu, nasadí psa na pachatelovu stopu, nasadí vlastní život při lapání lumpa a nakonec grázlovi slavnostně nasadí klepeta. Jenže ne vždy to jde takhle dobře. Občas se policistům něco skutečně nepodaří, někdy se do jejich řad dostanou lidé, kterým nebylo shůry příliš naděleno. A to pak vznikají situace, ze kterých jsme pro vás připravili dnešní zábavný výběr. Dobře se bavte a máte-li vlastní historky s příslušníky policie, nenechte si je pro sebe, diskuze pod článkem je vám otevřena.
---------------------------------------------------------------- ----------------
Vytisknout Poslat e-mailem Váš názor
---------------------------------------------------------------- ----------------

Policisté konstatují smrt

Smrt může konstatovat jen přivolaný lékař, jak už to znáte z černé kroniky, ale někdy to policistům nedá a do konstatování se pustí sami. Pak to v policejních hlášeních vypadá například takto:

Poškozený ležel na zádech, chroptěl a byl evidentně mrtvý.

Po převozu do nemocnice lékař konstatoval smrt pacienta, ale to jsme sami tušili už když jsme ho našli na třech místech v lese.
  24.03.2007 18:31 rtu
 
To nikoho nezajímá. Spíš vyprávěj co dělá bráška. Jak se máš ty a tak celkově, jestli jsi rád na světě a hlavně jestli jsi šťastný. Jsi? Já su taky. Mám také brášku. papa.
  24.03.2007 20:59 .
 
No že o tom komplexu méněcenosti něco řikáš a sám jseš 150 cm chlapeček který si potají honí pinďoura
  24.03.2007 18:03 :-)
 
jak je mozne ze uz se vi a je jasne ze Husak pujde delat namestka na cizinu??? co takhle vyberove rizeni?? to v tomnto pripade neni?? nebude se provadet???
  24.03.2007 18:12 Krab
 
Jaképak výběrové řízení? Takové nesmysly platí jen pro nás, policejní plebs. Pro milostpány od ředitelů obvodů až po prezídium se něco takového vůbec nedělá, vždyť tam ani neví, co to výběrové řízení je. Žijí tam v domění, že výběrové řízení je nějakou formou trestu na policejní mravenečky.
  24.03.2007 18:36 Nespokojený Policista
 
U volných míst u Policie se vyhlašuje výběrové řízení až jako třetí v pořadí. To je potřeba si uvědomit!!! Posloupnost kroků k obsazení místa je stručně napsáno takováto:

1) Vhodný (volný) kandidát z vlastního sboru splňující požadovaná kritéria pro danou funkci (nyní např.plk.Husák)
2) Vhodná osoba splňující požadovaná kritéria na obsazení služebního místa i z jiného bezpečnostního sboru
3) V případě neúspěšného obsazení "volným" příslušníkem se teprve vypisuje výběrové řízení, kam se mohou přihlásit Ti, kteří splňují požadovaná kritéria.

Takže podle tohoto klíče není samo o sobě výběrové řízení jedinou možností na obsazení funkce!!! Nejdřív si to funkcionáři rozdělí mezi sebe formou "já Tobě, Ty mě" a teprve potom zbude nějaké nelukrativní místo pro plebs. To jen tak pro vysvětlení. Takováto pravidla jsou od nového roku v platnosti, tedy pokud něco v poslední době chytré pomazané hlavy nezměnily!!!
  26.03.2007 20:25 dedek <dedek@dedkovo.com>
 
A co takhe § v zákone 361 o tom že policista u kterého vznikne pouhé podezření ze páchání Trestné činnost . musí být ihned postavren mimo službu do té doby dkokud se podezření nepotvrdí nebo nevyvrátí to už jaksi neplatí A nebo zase jenom pro někoho. Je snadd jedno kdo podezření vznese , tam se nikde nepíše o tom ze by muselo být zahájeto . Stačí na to i pouhý přestupek a ne jenom trestný čin . ASI ZAKON PPLATI JEN PRO nEKOHO JAK SE TO KOMU HODI A KOHO JE POTREBA SE RYCHHLE ZBAVIT
  24.03.2007 14:27 dojatý
 
"Začal jsem si uvědomovat, že prostřednictvím mé osoby začíná být poškozováno jméno největší firmy v České republice, Policie ČR. (..) "V tuto chvílí škodím milované osobě, policii ČR a komplikuji život tomu, koho mám rád, policii ČR," řekl Husák.

SKORO MĚ ROPZPLAKAL, nevěděl jsem, že je to tak citlivý člověk .... :-B
  24.03.2007 14:55 stan
 
Což o to, paradoxem vůbec je, že pak Husák nemohl nic poškodit, protože dobrá pověst vzala za své již dávno. Nevím na co si hrají - a to si to dali komici ještě do zákona (§42 odst.1 písm.d) z.č. 361/2003 Sb.). Srážejí policii stále na kolena a současně vyprávějí o dobré pověsti - pěkně zvrácené.
  24.03.2007 12:45 Petra
 
j.v.
Takže je to přesně tak, jak jsem si myslela. Díky. Všichni skončíme na Ruzyni.
  24.03.2007 10:18 Petra
 
Chtěla jsem se zeptat, zda je možné, aby na celém přechodě a to největším ve stř. Evropě měli všichni policisté hodnocení "dobré". Jde mi o to, že kolegové se díky tomu nemůžou dostat jinam, protože výběrová řízení jsou jen pro "velmi dobré". Je to nepsaná dohoda našeho náčelníka s jeho nadřízeným. Máme to taky někde? Dá se s tím něco dělat?
  24.03.2007 11:11 j.v.
 
To víš, zase si nechali v systému zadní vrátka, aby mohli komukoliv znemožnit zúčastnit se výběrového řízení. Sice se ohání kariérním řádem, ale bez protekce, známostí a jiných švindlů to normálně nejde. Tak to bylo a stále je. Kdo má trochu rozhled v policii tak ví jak se praktikuje personální politika. Stačí se podívat na některé elitní útvary a člověk se nestačí divit, kde se tam vzali určití lidé. Pokud se tam půjde hlásit někdo bez protekce tak mu vyjmenují tolik požadavků, že se nebude stačit divit. A tak se z pravidel stávají gumová pravidla jen pro někoho. Dá se říci, že je policie za ty roky nestability personálně poměrně rozvrácená a vše stojí na těch "mezcích" dole co jí táhnou. Nemůžou tedy připustit, aby si někteří z nich ve větší míře polepšili. No a co zbývá, tomu, kdo nemá příslušné hodnocení - velmi dobré. Jít to konfrontovat s nadřízeným nadřízeného a bránit se všemi možnými způsoby. Kdo na to, ale má nervy, že? Pak nezbývá než si najít jiné zaměstnání a jít pryč, jako to udělala a ještě udělá řada našich kolegů.
  24.03.2007 18:01 :-)
 
nepsane narizeni jednotlivych personalek. piste vsem hodnoceni jen dobre a zustanou vam delnasove na utvarech. proto taky chteji vsude letosni a nova hodnoceni. ta lonska neberou. je to hnus.
  24.03.2007 21:00 .
 
Ahojky OK u nás je to samé
  24.03.2007 08:11 malovenkovan <malovenkovan@seznam.cz>
 
Teď jsem si právě spočítal dle plánu služeb, že za měsíc březen budu mít odslouženo celkem 200 hodin. Fond pracovní doby je 165 hodin. Bez nároku na cokoliv. Jsem fakt magor, že ještě u tohohle spolku jsem.....
  24.03.2007 08:46 jen naoko trpělivý
 
Co blbneš, jakej magor. Když každý odpracujem měsíčně jen o 10 hodin víc, zkus to spočítat, o kolik poldů mohou snížit stavy. I na tobě je díl zodpovědnosti za státní pokladnu. Pracuj, své nároky opomeň, ač se jimi nový zákon i hemží, zkus si o ně říci a poznáš zač je toho loket. "Vrchnost to nemá ráda".
  24.03.2007 08:49 týdý
 
....... a nic se nezmění, protože peníze došli. Ale zase na druhou stranu některý služebny mají nově vymalováno. Když přijde oznamovatel tak se přeci musí cítit jako v hotelu to je zřejmé né.
  24.03.2007 08:59 ten nahoře
 
A takhle to ještě vydržíš pár měsíců a pak už zase budeš spokojený příslušník se všemi výhodami, které máš. Týden dovolené navíc je extra výhoda, kterou jen tak někdo nemá. To, že jsi byl donucen pracovat 4 týdny navíc? - tak to je zase výhoda za to, že máš 10% navýšení třídy navíc. (p. ministr BLESK). Že ti nikdo nezaplatí noční a víkendy? - Pánové už si nevymýšlejte my ti nahoře takové problémy nemáme a tudíž ty vaše nás nezajímají. Komu se to nelíbí, může jít ........................
  24.03.2007 12:18 .
 
pro ten nahoře: doufám, že jde o ironii, jinak budeš hákovat za mě, protože se hážu v po.marod....:-)))))
  23.03.2007 22:10 qwert
 
http://bodovy-system.blog.cz/0611/prace-u-policie-cr-1700-volnyc h-mist
Výňatek z diskuse :

Tomáš A., mail, 20.12.2006 23:28 Jeníku, náš poldo, to je přesně ten hnus, byl jsem svědkem jak se náměstek nějakej plukovník Brázda vjádřil ke službě v Praze na intranetu na stránkách pol. prezidia a dle mého to byla spíše drzost a nevědomost ve vztahu ke sboru! Je to fuckt bída kdo nás řídí! .

No vidíš Tomáši a to jsi ještě neměl páru o tom, že to bude za pár měsíců náhrada za policejního prezidenta.
  24.03.2007 08:49 xy
 
Titulů má hromadu, ale názory jiných odmítá. Není to vhodný kandidát.
  23.03.2007 22:04 qwert
 
A jak to ve "vyšších patrech" chodí? Kafíčko, noviny, internet, žádné přesčasy, vysoké hodnosti. Prostě pohodička a policejní ráj na zemi. Kdo neuviděl, neuvěří.
  23.03.2007 21:53 stan
 
Pan Husák na mě chvílemi působil nejistým dojmem. Ale pořád lepší než, kdyby představoval arogantního parchanta, jak často vídáme u jiných funkcionářů a politiků. Je vidět, že v tomto státě ze slušností nikdo nikam daleko nedojde.
  24.03.2007 13:18 .
 
Pan Husák je všechno to co si myslíš že není !
  23.03.2007 21:52 {|{
 
Brázde je s dovolením pěkná svi...., stačí pár odpovědí na pol. intranetu hovory s vedením a obrázek si o mě udělá každý sám, odpovídá arogantě, vysmívá se problému a bagatelizu jej, kdo myslíte že zakázal čerňáky ... no správně a to takovým způsobem vydal jsem rozkaz a hotovo a přes to vlak nejede, já osobně nejsem vůbec rád za pana Brázdu, je to arogantní komunistický STB, můj názor a za tím si stojím zaplať pámbůh že od 01. 04. 2007 jsem už civil, tak pevné nervy a hroší kůži,