Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.03.2007 18:03 cibulka
 
Jak policisté zatýkali
a obviňovali nevinné
a dále v tom pokračují!

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004021801
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004060901



PPLK. PETR VOJTĚCHOVSKÝ,
KTERÝ MĚL ROZKRÝT
BERDYCHŮV POLICEJNÍ GANG,
EXKLUZÍVNĚ PRO DENÍK PRÁVO

"Byl jsem kriminalizován."


Berdychův gang - "česká chobotnice", která prorostla do policejních špiček a léta beztrestně vydírala, přepadala a vraždila. Toto zločinné spojenectví gangsterů a vysokých policejních důstojníků u nás nemá zatím obdoby.

Až nyní, po zproštění mlčenlivosti, poprvé po dvou letech promluvil bývalý šéf policejního týmu Mari podplukovník Petr Vojtěchovský, jenž měl za úkol gang rozkrýt.
Právu, které už odhalilo množství šokujících skutečností o řádění gangu a jeho vyšetřování, se rozhodl poskytnout exkluzívní rozhovor. Jeho svědectví je otřesné. Nevinní lidé, kteří překáželi gangu, byli zločinnými policisty kriminalizováni. Policisté, kteří na to upozornili, byli umlčeni.


* Vy jste v týmu Mari v květnu 2003 věděli, že byli kriminalizováni nevinní a nepohodlní?

V době, kdy jsem vedl tým Mari, jsme o tom měli zcela konkrétní poznatky.

* Kolik nevinných lidí bylo křivě obviněno a zatýkáno?

Nemohu sdělit přesné číslo ani jména osob. I zde totiž probíhá vyšetřování. Údaje mají k dispozici vyšetřovatel a státní zástupce. Víc opět nelze říct. Snad mohu jen zopakovat, že podezření z kriminalizace nevinných a další údaje byly předány orgánům činným v trestním řízení.

* Jak to bylo možné? Bylo to i tím, že třeba David Berdych znal díky zločinným policistům výslechy utajených svědků?

Ano. Poznatky, že Berdych disponuje výslechy utajených svědků, jsme měli. Bylo to i v původním vyhodnocení Mari z 23. května 2003.

* Jak jste poznatky získali?

Nemohu a nebudu hovořit o kriminálním zpravodajství. A nemluvil bych o tom s novináři, ani kdybych byl v této věci zproštěn mlčenlivosti. A je to navíc stále vyšetřováno.

* Vyhodnocení Mari shrnuje výsledky čtyřměsíční práce tohoto týmu. Obsahuje šokující informace o kriminalizaci nevinných lidí nepohodlných Berdychově gangu a policistům napojeným na gang (viz Právo 22. 12. 2004). Můžete potvrdit jeho autentičnost a vysvětlit, proč nejste autorem vyhodnocení, když jste tým vedl?

Se zmíněným vyhodnocením to bylo tak, že týden před mým zadržením, které se stalo 20. května 2003, jsem byl s náměstkem policejního prezidenta Jaroslavem Macháněm domluven na schůzce, kde on žádal, aby na schůzce se mnou mohl vidět vyhodnocení pracovní skupiny Mari.

Vyhodnocení jsem však osobně nemohl napsat. Bylo už proti mně vedeno trestní řízení, takže jsem měl úplně jiné starosti. Navíc jsem byl 21. května obviněn z trestné činnosti a postaven mimo službu, takže k mé schůzce s panem Macháněm už nedošlo. Musím zde ještě připomenout důležitou okolnost. V dubnu 2003 jsme se z policejního i kriminálního prostředí dozvěděli, že na některé členy týmu Mari se "šije šestka". Tedy kriminalizace se sazbou šest let vězení nepodmíněně.
Vyhodnocení, na které se tážete, v této situaci napsal můj zástupce v týmu Mari Radek Čermák. Je i autorem názvu Mari, protože na začátku roku 2001 založil pod tímto názvem spis, ve kterém shromažďoval informace o gangu lupičů v policejních uniformách. Vyhodnocení pan Čermák dopsal dva dny poté, kdy jsem už v důsledku obvinění a postavení mimo službu ve funkci nebyl.

* Řekl vám Čermák o osudech vyhodnocení Mari? Že musel vyřadit pasáže o únicích závažných policejních informací do podsvětí, vyřadit jména podezřelých vysokých policejních důstojníků i pasáže o kriminalizaci nevinných?

Někdy v létě 2003 mně pan Čermák řekl, že vyhodnocení Mari bylo napsáno a předáno nadřízenému na ÚOOZ plukovníku Stanislavu Plockovi. Ten je vrátil k přepracování s pokynem, že ve vyhodnocení musí být vynechány údaje o policistech. Čermák pokyn splnil. Takže druhá verze údaje, na které se ptáte, neobsahuje. A asi před třemi týdny mi pan Čermák řekl, že toto vše uvedl znovu i při posledním výslechu na inspekci ministra vnitra.

* Plukovník Plocek loni v prosinci Právu vše popřel. Řekl, že žádný pokyn Čermákovi nevydal.

Mohu říci, že o tom, co se dělo s vyhodnocením Mari, a o pokynu plukovníka Plocka jsem se dozvěděl i od jiných členů týmu Mari. Nemám důvod k pochybnostem o jejich sděleních.

* Dá se říci, že obvinění vznesené proti vám, tedy vaše kriminalizace a postavení mimo službu, se negativně promítlo i do další práce týmu Mari?

Mým zadržením a obviněním tým Mari prakticky zanikl, i když ještě asi tři měsíce existoval.

* Domníváte se, že váš případ je případem kriminalizace nepohodlného policisty? (A co kriminalizace nepohodlného občana??? Viz: http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201)

Nepochybně ano. Byl jsem nepochybně kriminalizován. Jsem o tom zcela přesvědčen. Cílem také bylo znevěrohodnit celý tým Mari.

* Nezískali rozpadem týmu Mari gangsteři okolo Berdycha a na ně napojení policisté rok navíc, kterého mohli využít k zametání stop a další násilné trestné činnosti?

Každopádně už v roce 2003 podle vyhodnocení Mari bylo připraveno zatýkání pachatelů. Úkol dokončil tým Uniforma. Jako policista jsem rád, že tým Uniforma dokončil práci.

* Domníváte se, že na vaší kriminalizaci mohl mít někdo osobní zájem? Například bývalý šéf Inspekce ministra vnitra Mikuláš Tomin se minulý týden o vašem týmu dokonce vyjádřil jako o Vojtěchovského gangu.

Budu se držet faktů. Vím, že tehdejší šéf inspekce ministra vnitra Tomin měl nadstandardní vztahy s jedním ze tří oznamovatelů, kteří na mě 20. dubna 2003 podali trestní oznámení. Konkrétně s podnikatelem Karlem Kaprem. Tyto nadstandardní vztahy zatím více popisovat nemohu. Vyšetřování není ukončeno. A nejsem pro tyto otázky zproštěn mlčenlivosti. V této souvislosti chci ještě zdůraznit, že poznatky získanými týmem Mari pan Mikuláš Tomin vůbec neprocházel po celou dobu, co jsem tým vedl (vyšetřování nesměřovalo k Tominovi - pozn. red.).

* Vy jste s Kaprem neměl nadstandardní vztahy? Prý jste se s ním scházel a dokonce ho i podle televizních reportáží vydíral.

Já osobně jsem se dostal do styku s Kaprem pouze přes pana Víta Chalupu, který provozuje restauraci v Radonicích, kde bydlím. Pan Kapr mně řekl spoustu zajímavých věcí k různým osobám, což mě z trestního hlediska zajímalo. Kapr dával velmi zajímavé informace o trestné činnosti jiných osob. Byly později využitelné i v práci týmu Mari. Poslední informace mi Chalupa a Kapr dali v lednu 2003. Týkaly se policejní práce. Pak jsem se s nimi nesešel.

* Patřily ty osoby, na které Kapr poukázal, k Berdychovu gangu?

V současnosti se nemohu blíže vyjádřit. Jedná se o mimořádně závažnou trestnou činnost. Mohl bych narušit vyšetřování. A taky nejsem v tak širokém rozsahu zproštěn mlčenlivosti.

* Nezavinil jste si styky s Kaprem problémy sám? Tento podnikatel je z lecčeho podezírán. Prověřováním podezření okolo Kapra se zabýval příslušník ÚOOZ a pak pražského odboru pro boj s organizovaným zločinem Petr Koňařík. Loni na podzim byl Koňařík obviněn ze spolčení s gangem Berdycha.

S ohledem na závažnost věci si jako policista dovolím pouze říci, že podezření z násilné trestné činnosti podnikatele Karla Kapra vyšetřoval Petr Koňařík.

* Nepodezíráte Koňaříka, že se o vaši kriminalizaci zasadil?

Bez komentáře.

* Tominovy reakce na nález jeho směnek a smlouvy o půjčce v kriminálním prostředí v roce 2002 vašimi podřízenými byly neobvyklé (viz Právo 29. 1. 2005). Jako vysoký policejní důstojník vás a muže, které jste vedl, dokonce obvinil z pomstychtivosti. Domníváte se, že právě uvedené nálezy na jaře 2002 odstartovaly záměr vás kriminalizovat, obvinit, umlčet, zavřít?

Je to jedna z variant příčin mé kriminalizace. Může to tak být. Ale to by mělo odhalit vyšetřování. A musím zdůraznit, že jako policista nemohu a nesmím podléhat pomstychtivosti. Byl jsem vychován, vzdělán a vycvičen k úctě k zákonu a nadřazení zákona nad osobní vášně.

* Vysvětlíte, jak to ve skutečnosti se směnkami a půjčkou bylo?

Na jaře 2002 byly mými podřízenými nalezeny v kriminálním prostředí různé písemnosti, na kterých se vyskytovalo jméno Mikuláše Tomina. Jako vedoucí odboru obchodování s lidmi ÚOOZ jsem na pokyn nadřízeného toto sepsal a zaslal služebním postupem cestou policejního prezídia k adresátovi, kterým byl tehdejší ministr vnitra Stanislav Gross.

* Jednalo se i o směnky avalované Mikulášem Tominem a jeho bratrem Alexejem v hodnotě 1,8 miliónu korun? Šlo i o nález smlouvy o půjče ve výši 1,8 miliónu korun, kterou Mikuláš Tomin poskytl svému arabskému příbuznému?

K osobě Mikuláše Tomina se zde nebudu vyjadřovat. Dovolím si říci, že avalovat směnky a poskytnout půjčku samo o sobě není trestné.

* Dosud jste mlčel k závažným obviněním, o kterých informovala média. Vaše žena měla ve firmě prát špinavé peníze, kontaktovat se s jakýmsi Sergejem z ruskojazyčné mafie , vy jste se měl jako náhončí snažit, aby starosta Jílového u Prahy Karel Dostálek prosadil změnu územního plánu tak, aby se údajně vaše žena dostala k lukrativním pozemkům.

V jedné televizi dokonce odvysílali, že jsem byl ve vazbě. A nebyla to pravda. Soud návrh na mé vzetí do vyšetřovací vazby zamítl.
Útoky na policisty a šíření nepravd o policistech jsou snadné, protože policista je vázán mlčenlivostí a může promluvit, až když je mlčenlivosti zproštěn. Vždy však pouze v rozsahu, který určí zproštění mlčenlivosti.
Mohu s čistým svědomím říci, že má žena se nikdy nedopustila žádného trestného činu stejně jako já. Neprala špinavé peníze. Neznáme žádného Sergeje. Dodnes jsem se nedopídil, kdo to je. S žádnými Rusy a žádnými jinými cizinci moje žena neobchodovala. Ani takový obchod nedomlouvala.
Daňové důkazy o podnikání mé ženy má k dispozici finanční úřad. Vyšetřovatelé mají k dispozici veškeré účetnictví mé ženy, které jim dobrovolně vydala při domovní prohlídce v listopadu 2003. Nikdo neshledal žádné pochybení. Pokusy o kriminalizaci od podzimu 2002 se prostě nezdařily.
K vystoupení pana Dostálka v televizi v červenci 2003 mohu uvést, že pan starosta ve svém vyjádření na Inspekci ministra vnitra vše, co řekl v televizi, popřel. Inspekci dokonce řekl, že mě vůbec nezná.




***

CHAPADLA, TĚLO A MOZEK
ČESKÉ POLICEJNÍ CHOBOTNICE


MOZEK: Vysocí policejní důstojníci - dosud na svobodě?

TĚLO:

1) Obvinění policejní důstojníci Josef Opava , Petr Koňařik, Jiří Žofčín... ze speciálního policejního Odboru pro boj s organizovaným zločinem – OBOZ : Dagestánské a ruskojazyčné gangy

2) Tomáš Půta s kontakty na italské a irské gangy

3) Maroš Šulej, Peter Zajak a slovenské gangy

4) Tajní informátoři OBOZ

5) Vykonavatelé: David Berdych a spol.

6) Gelani Aboud alias Samopalník Tony a arabské gangy


Na snímku zleva obžalovaní gangsteři Radek Trumpeš a David Berdych.


Foto PRÁVO - Michaela Říhová

Datum: 05.02.2005
Autor: Pavel Blažek
Zdroj: Právo
Strana: 16




BERDYCHŮV POLICEJNI GANG V DATECH

1990 až 1996: V Discolandu Sylvie Ivana Jonáka začali působit David Berdych a Antonín Slezák. S podnikem byla spojena násilná kriminalita. V dubnu 1994 byla zavražděna na Jonákovu objednávku jeho manželka Ludvika.

1996 až 2001: V čele gangu je Berdych. První známou akcí byl únos a zavraždění zlatníka Václava Tomana v listopadu 1996. Policie netušila, že šlo o Berdychův gang. Šéf 1. odboru středočeského úřadu vyšetřování Karel Malý v listopadu 1996 přiznal, že nezná motiv vraždy: „Nikdo ho ani nevydíral.“

2001 až 2002: Berdych ve vyšetřovací vazbě. Vedení gangu převzali Tomáš Půta a Maroš Šulej. Gang se rozdělil do skupin. Ve vybraných akcích se skupiny spojovaly. Řídili je: 1. skupina - Tomáš Půta, Daniel Herain alias Pomáda alias Dan Kočka; 2. skupina - Gelani Aboud alias Tony Arab alias Samopalník Tony; 3. skupina - David Berdych. Z gangu odešli a „udělali se pro sebe“: Tomáš Hofer (obviněný) začal spolupracovat s bulharským podsvětím , Jaroslav W. přešel do drogového podsvětí, Aleš L. začal spolupracovat s ruskojazyčným podsvětím .

2003: Zjištění policie, že obětí první známé akce je zavražděný pražský zlatník Václav Toman v listopadu 1996. Podezření, že gang v přestrojení za policisty a vybavený policejními průkazy a odznaky kriminálky spáchal okolo 80 loupežných akcí a zavraždil nejméně tři oběti . Závažné úniky informací z policie do podsvětí. Berdych až díky těmto únikům zjišťuje, že policisté z týmu Mari ÚOOZ znají většinu členů gangu přímo jmény, včetně dat narození. Členové gangu se do této doby totiž znali převážně jen pod přezdívkami.

2004 - 2005: Počet obviněných pachatelů dosáhl 41 osob. Policisté však stále nepozatýkali všechny členy Berdychova policejního gangu, který údajně čítal okolo 60 až 70 lidí. Předpokládá se další zatýkání. Dnes se zatím odhaduje, že ukořistili 50 milionů korun .


Datum: 29.01.2005
Autor: Pavel Blažek
Zdroj: Právo
Strana: 07



Berdychův policejni gang:
česká Chobotnice

Krvavá dramata, kdy se brutální zločinci spolčili s vysokými policejními důstojníky, jsme znali jen z akčních televizních seriálů a mysleli si, že něco takového není u nás možné. Z omylu nás šokujícím způsobem vyvedl gang kolem Davida Berdycha.
Organizovaný zločin prorostl s policií a léta společně neomezeně mučili, vraždili, vydírali a loupili. Ti, kdo ho měli zastavit, naopak brutální zvěrstva sami řídili či se dokonce na bestiálních činech přímo podíleli.

Krvavý tanec rozpoutali už v polovině devadesátých let. Klec začala padat teprve v září 2004. Do té doby se zločinci měli kromě přepadání kamionů dopustit kolem 80 loupežných akcí. Jen 22 z nich se však vyšetřuje, z toho ve třech z nich měl gang vraždit. Tělo oběti se našlo zatím jen ve dvou případech. Obětí české Chobotnice však bude nejspíš mnohem více.

Hovoří se až o dvaceti neobjasněných vraždách, vesměs bohatých lidí, které od roku 1996 přepadali gangsteři v policejních uniformách vybavení služebními průkazy a odznaky kriminálky či elitního Útvaru pro boj s organizovaným zločinem. Dostali je od policejních kompliců.

„Vyšetřujeme jen to, co se daří prokázat a kde se přihlásili poškození. Zatím neznámý počet obětí stále mlčí. Buď se z prožitých hrůz nevzpamatovaly, nebo mlčí ze strachu,“ vysvětlil Právu kriminalista.


Kápové na OBOZ

„Fungovala dohoda s policisty, že se pod jejich krytím bude páchat rozsáhlá trestná činnost,“ vypověděl u soudu Berdych. Uvedl, že činnost gangu, který své oběti unášel a mučil, neřídil on, nýbrž policejní důstojníci z pražského Odboru pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ) Josef Opava a Petr Koňařík ve spojení s podnikatelem Luďkem Žaludem starším, majitelem sklenářství v Praze.

Žalud, Koňařík a Opava podle Berdycha dostávali 30 procent ze zisku, zbytek patřil ostatním z gangu.

Současní vyšetřovatelé teď musí vypátrat, jak, proč a kdy došlo k propojení gangu s policisty, kde je ukryta kořist, kolik únosů, loupeží a vražd zločinci spáchali.

Tělo oběti se našlo zatím jen ve dvou případech.

PĚKNĚ POHROMADĚ. Zleva Petr Koňařík, Josef Opava, Jiří Žofčín a František Brázdil.
Foto TV NOVA, Na vlastní oči

DAVID BERDYCH při soudním líčení zachovával ledový klid.

Foto PRÁVO - Lukáš Táborský

Datum: 29.01.2005
Autor: Pavel Blažek
Zdroj: Právo
Strana: 07



JAK ELITNÍ ZLOČINCI
SROSTLI S ELITNÍ POLICIÍ

Berdych s pomocí policistů
likvidoval konkurenční gangy

Nikdo zatím nespočítal, za kolika úspěšnými a široce medializovanými akcemi policie proti ozbrojeným lupičům stál v pozadí policejní informátor David Berdych a jeho komplicové. Neznámý je také počet konkurenčních lupičských gangů a policejních informátorů, které Berdych s komplici a policisty zločinci zlikvidovali.

Vyšetřovací spisy vedené pod dozorem středočeských žalobců Tomáše Milce a Svatopluka Nauše, který je také vyšetřujícím žalobcem, obsahují výpovědi, podle nichž Berdych jako policejní informátor využíval své pozice v boji proti konkurenčním gangům. Chystal pro ně údajně se svým řídícím policejním důstojníkem Petrem Koňaříkem a jeho policejními komplici i smrtelné pasti. Jedna z nich sklapla před pěti lety na Mělnicku ve Všetatech.

„Tehdy tu vyloupili pobočku České spořitelny. Bylo to 22. 11. 2000,“ vzpomínal starosta Všetat Miroslav Baloun. „Policisté po dohodě s personálem pobočky ji nechali vyloupit. Na ujíždějící auto s lupiči zaútočili, až když vyjelo ze Všetat. Tehdy jednoho z lupičů střelili přímo do hlavy,“ řekl starosta. Uvedl, že se o události mezi místními obyvateli dlouho hovořilo. „Už tehdy jsme si říkali, že se policisté chtěli někoho zbavit. Berdych nás napadl až loni. Když ho zatkli,“ poznamenal starosta. Za mrzuté označil, že centrála České spořitelny pobočku po loupeži zrušila.

Dozorový žalobce Milec se k informacím Práva a sdělením starosty Balouna nevyjádřil. „Je pracovně na policii,“ vysvětlila včera Právu pracovnice středočeského krajského zastupitelství.

Nová obvinění

Přepadení všetatské pobočky a její následné zrušení Právu potvrdila pracovnice tiskového oddělení centrály České spořitelny Helena Matušná. „Pobočka byla před pěti lety přepadena a pak zrušena,“ řekla Právu Matušná. Uvedla, že za posledních pět let došlo na pobočkách spořitelny ke 103 loupežným přepadením.

Kolik z uvedených loupeží zorganizoval informátor Berdych se svými policejními komplici, se neví. „Teprve se vše prověřuje,“ řekl Právu zdroj dobře seznámený s vyšetřováním.

Policisté a žalobci chtějí do září ukončit vyšetřování 25 násilných loupeží spáchaných Berdychovým gangem, který spolu s obviněnými policisty má tvořit 40 osob.
V posledních dnech však k uvedenému počtu přibyl další případ. Je jím oloupení podnikatele z Prahy 10, které se mělo stát v březnu 1996. Berdych se čtyřmi spolupachateli prý tehdy napadl podnikatele údery baseballové pálky do obličeje a naložil do auta. Pak oběť podle ČTK odvezli na chatu jednoho z lupičů a chtěli po ní výkupné deset miliónů. Sumu hledali i v bezpečnostní schránce oběti. Neuspěli, a tak nakonec podle obvinění uneseného podnikatele přiměli k tomu, aby telefonicky přesvědčil známého k vydání dvoumiliónové částky. Té se prý také dočkali.

Vraždili informátory?

Podle informací Práva uvedené obvinění zřejmě nebude poslední. Jedna z obětí Berdychova gangu Právu v pondělí sdělila, že k další loupeži došlo v Praze 10 v roce 1998.

„Byl to taky podnikatel. Lupiči jej v policejních uniformách sledovali na cestě s dcerkou do mateřské školy. Když dcerku předal, tak jej na zpáteční cestě nacpali do auta a odvezli na nějakou chatu. Tam ho dva dny mučili, aby vyzradil úkryt peněz a čísla bankovních kont. Podnikatel povolil, až když mu řekli, že zabijí jeho manželku a dceru. Telefonicky ho pak spojili s manželkou. Ta manželovi řekla, že je držena s dcerkou jako rukojmí. Teprve potom jim unesený podnikatel řekl, co chtěli,“ sdělil Právu svědek, který si nepřál být jmenován. „Berdychovci mě měli v rukou dvakrát. Mám strach,“ vysvětlil.

Zvláštní kapitolu v činnosti gangu tvoří zřejmě popravy informátorů policie. Jde například o táborského starožitníka Václava Skalu, který byl údajně naposledy viděn v jihočeských Kvašejovicích 16. 6. 2002 a od té doby po něm není ani vidu, ani slechu. „Skala byl policejním informátorem snad 30 let. Řídil ho v posledních letech nějaký Vorlíček z policejního prezidia a pak ho půjčili jako agenta Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu. To byl Skalův konec,“ řekl Právu dobře informovaný zdroj. „Z vraždy Skaly jsou obviněni Daniel Herain alias Pomáda, Gelani Aboud alias Samopalník Tony a Martin Švec alias Marci. Obvinění je na vodě. Policisté nemají ani tělo, ani vražednou zbraň,“ řekl Právu advokát seznámený s případem.

Pavel Blažek

Právo 12.07.2005


MUŽI DVOJÍ TVÁŘE

Vyšetřování vázlo proto, že po gangu pátrali detektivové pražského Odboru pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ). Obviněni jsou Koňařík, Opava, Žofčín a Kaňka. Právě je v listopadu 2004 označil zatčený Berdych za organizátory gangu. Podle něho měl dokonce být šéfem gangu bývalý důstojník OBOZ Josef Opava. Gangu pak měli vynášet utajované informace z policejního zákulisí důstojníci OBOZ Petr Koňařík a Jiří Žofčín.
  25.03.2007 15:43 haski
 
Rambo čti pozorně : "Ještě nikdy mě policie nepomohla, když jsem ji potřeboval." Ty jsi někdy fakt potřeboval policii? Velmi zajímavé... :-)))
  25.03.2007 16:01 Rambo
 
kdysi dávno, to jsem byl ještě mladej, blbej a hodně najivní. To jsem ještě nevěděl co za parchanty slouží u policie. To jsem si ještě najivně myslel, že policie slouží lidem. Dneska už tak najivní nejsu. Denodení zprávy v médiích jsou toho důkazem co jsou policajti tač. Klidně si tu fňukejte dál, dnes končím.
  25.03.2007 17:35 :o))
 
Od svého mládí ses vůbec nezměnil, neměj strach.
  25.03.2007 13:17 to je goolo
 
Vážený pane Husáku, koukl jsem se na Váš výkon v otázkách Václava Moravce a hrklo mi do očí vzteky tolik slz, že už sem pochopil, proč to jde s náma od desíti k pěti... Jste byl natolik zaslepený tou Vaší láskou, že jste neviděl vůbec nic kolem sebe a jen jste se kochal svým postavením. Jsem zklamán, čekal jsem nějaké změny k lepšímu, ale zůstalo jen u planých řečí.. Je to stále horší, rozhodnul sem se proto odejít. Pod takovými lidmi jako jste Vy nebo nyní Vás zastupující pan Brázda nebudu sloužit.
  25.03.2007 14:06 .
 
A ty myslíš, že pro tebe někdo bude plakat? Zapomeň na to a jdi. O jednu ufňukanou šlapku míň.
  25.03.2007 12:40 zvědavej
 
jen jsem se doslech o těcto stránkách a tak tu jsem na čumendu a asi sem budu chodit častěji, jsem si myslel že vtipy o policajtech mě pobaví ale tupost některých rádoby lidí mě pobavila ještě více, jen tak dál aspoň se ukáže kdo je tu opravdu za blba,
  25.03.2007 12:38 Pro Rambo
 
Možná nastane v tvém životě situace, kdy budeš policii opravdu potřebovat. Možná ne.
  25.03.2007 13:21 Rambo
 
Ještě nikdy mě policie nepomohla, když jsem ji potřeboval. Myslíš, že by nastala snad nějaká změna?
  25.03.2007 14:14 Civil
 
Souhlasím s tebou Rambo. Ale těmhle ufňukanejm šlapkám je to zbytečné říkat. Nejzbytečnější je říkat hlupákovi, že je hloupej. On to totiž nepochopí a reaguje tak jako ti supermani na tomto DF, kteří to dotáhli u PČR až do 3 TT. To je tedy výkon. Já být v té třídě po více než 3 letech, tak se za to stydím, ale oni to kamuflují tím, že tu pošťáckou práci mají rádi. No co jim zbývá, když jsou neschopní.
  25.03.2007 12:37 ?
 
Rambo
ach ta čeština, ta ti dává zabrat že?
  25.03.2007 11:39 Majka
 
Chlapi, jsem jenom matka hasiče, ale nechápu, jak se necháváte vytáčet některými zprávami typu Rambo. Povzneste se to těmi hloupými kecy, vy víte co děláte, takoví jako on to nepochopí. Většina slušných lidí Vás potřebuje proti darebákům. Díky
  25.03.2007 11:57 Rambo
 
Majka
Slušní policajti jsou velice dobře placeni za svoji práci a nechodí plakat na tyto stránky. Zde se vykecávají většinou darmožrouti, kteří jsou u policie z vyčůranosti. To jsou ti co nezvládají psychycky práci policisty, natož moje vyrývání a ti si nezaslouží váš obdiv.
  25.03.2007 12:36 ..
 
holka máš recht
  25.03.2007 10:41 {|{
 
nereagujte na toho tupouna on se tím jenom baví, nejhorší pro takové je když si jich nikdo nevšíma a ono je to přestane bavit, do očí by to nikdy nikomu z nás neřekl, raději, posera.
  25.03.2007 11:14 Rambo
 
Jo, máš pravdu, že se tím bavím. Jste moc vztahovační, bez smyslu pro humor. Většina z vás jste arogantní namachrovaní ranaři, kteří mají pocit, že spasí svět. Ono by to všechno fungovalo i bez vás. Toto všechno klidně zopakuju každýmu z vás do očí. Můžete si stoupnout do fronty kašpárci. Hlavně si nezapomeňta navlíknout unifofmu. Potom se můžete chudáčci ohámět zákonem "útok na veřejného činitele".
  25.03.2007 17:09 {|{
 
for. Rambo
silacký řeči, řekni kdy a kde a já tam přijedu a uvidíme kdo je kašpárek,
  24.03.2007 21:30 Rambo
 
Kluci, doufám, že je sváma sranda i když jste ve službě. Doufám, že máte respekt u malejch dětí, když je honíte za kouření před školou, když ostatní na vás kašlou.

.
Orgán nehoním, neboť by to mohlo být bráno za útok na veřejného činitele.
  24.03.2007 22:44 pohodář
 
Když tak čtu vaše příspěvky, tak mi pomalu začína docházet, co je nejnižší forma života. Je vidět, že asi nemáte co na práci, ačkoliv jste psal, že jste podnikatel. inu podnikat se dá i stylem - nákup - prodej. Takových býva polovina vesnice. Neberte to jako urážku, ale mě klidně urážet můžete, jako ostatní mé kolegy. Ale na to, abyste mne urazil prostě nemáte ty správné buňky v mozku.
PS: Mozek je v hlavě ..... kdybyste potřeboval bližší vysvětlení k čemu se používá, tak mi napiště. Jsem soucitný člověk.
Jinak některé vaše příspěvky mě docela rozesmály, takže jste asi komik či klaun v cirkusu.
  24.03.2007 22:51 rtu
 
Je to zakomplexovanej primitiv, který si zde vylévá své mindráky, protože si myslí, že mu někdo zabil bráchu viď?
Jen jestli jsi ho nakonec nezabil sám. Zpytuj svědomí a radši se přiznej - je to polehčující okolnost.
  24.03.2007 22:56 pohodář
 
For rtu
Nevím .. Dělám u firmy 15 let a za tu dobu jsem se setkal se spoustou duševních poruch, ale přesto nejsem psychiatr. S těmito lidmi mám vážně soucit a zaplaťpánbůh, že existuje internet a že si tady můžou ulevit od svých traumat. Jiank by se mohli projevovat třeba na veřejnosti a musela by zasahovat Policie ČR, záchranka, možná i hasiči. nikdy nevíš, co se v nějaké hlavě vylíhne za nápad.
Počítám, že mi rozumíš ... ;), jak to myslím.
  24.03.2007 23:14 rtu
 
Roky a zkušenosti máme podobné, takže není co dodat.
  25.03.2007 10:16 poustevník
 
Vono rádoby Rambo, je zajímavá jedna věc. Když s tím nesouhlasíš, snad hovoříš za většinu obyvatel tohoto státu, proč na linku 158 volá kdejaká trubka a vehementně se domáhá toho, aby hlídka zakročila tam a tam, že zde kouří děti /cigarety - kdyby ti to nedošlo/. Takže ne, že policie sama od sebe, ale na podnět občanů. Takových jako jsi ty, můžeš se smát jim.
  24.03.2007 20:25 Rambo
 
Kluci uklidněte se to není jenom můj názor, kouknete se na originál

bleskove.centrum.cz/kuriozity/clanek.phtml?id=31453

Na mě si nemusíte vy chudáčci léčit komplex méněcenosti!!!
  24.03.2007 20:28 rtu
 
To nikoho nezajímá. Spíš vyprávěj co dělá bráška. Jak se máš ty a tak celkově, jestli jsi rád na světě a hlavně jestli jsi šťastný. Jsi? Já su taky. Mám také brášku. papa.
  24.03.2007 20:33 Baba Jaga
 
Rambo, kdyby se ti dostaly do ruky poznámky do žákovských knížek, popisy pojistných událostí, rozsudky od soudů - to by ses teprve nasmál.
  24.03.2007 20:58 .
 
No že o tom komplexu méněcenosti něco řikáš a sám jseš 150 cm chlapeček který si potají honí pinďoura
  24.03.2007 21:05 .
 
Tak kdepak tě máme ty silálu?Tatínek tě pustil na chvíli na net a chklapeček dělá machra.
  24.03.2007 18:18 Rambo
 
Policisté zajišťují stopy

Rozkaz zněl jasně, muž s červenou igelitkou nesmí projet... - Zdroj: Ondřej Besperát / aktuálně.cz
Když policisté dorazí na místo činu, je potřeba zajistit veškeré stopy. Britští policisté to mají jednodušší, protože jsou ve stopách zvyklí měřit odmalinka. A co napsali do služebního hlášení Češi?


Pachatel zanechal na místě činu mnoho otisků, z nichž mu ale žádný nepatřil.


Otisky prstů nebylo z čeho sejmout, protože pachatel na co sáhnul, ukradl.


Po příjezdu na místo hlídka zjistila stopy násilí na dveřích, skříních, tchyni a okolí.


Služební pes sledoval stopu několik metrů a poté usnul.


Občas je nutné některé důkazy opravdu pečlivě prozkoumat. Zbrklost by byla při vyšetřování rozhodně na škodu.

U jmenovaného bylo nalezeno větší množství pornografických materiálů, jejich část byla ponechána na stanici pro další využití.

Policisté pátrají v ulicích

Policisté se neválejí celé dny na služebně. Naopak, vyrážejí do ulic a vykonávají mravenčí práci. I když... viděli jste někdy, co dělají mravenci? Prakticky jen tahají svá vejce sem a zase tam. Ale naši chrabří policisté dělají mnohem víc! A i to se dostalo do policejních zápisů...

Po kontrole občanského průkazu jsem byl natolik zmatený jeho fotkou, že jsem zapomněl na to, že ho mám zatknout, tak jsem ho nechal jít.

Nepamatuji si, že bych toho člověka už někdy viděl, a to mám skvělý zrak, jen s tou pamětí je to horší.


Pachatel byl v takovém stavu, že na naše zavolání "Stůj" upadl.


Několikrát jsem ho vyzval, aby zastavil, ale on padal z okna dál.


Policisté střílejí po lumpech

"Zastavili jsme rychle jedoucí auto, jenže málo, takže pokračovalo dál v jízdě nepřiměřenou rychlostí..." - Zdroj: Ondřej Besperát / aktuálně.cz
Beze zbraně to nejde. Mezi grázly všeho druhu je zbraní plno a tak musí být na ozbrojený konflikt připraven i policista. Samozřejmě, použití zbraně je svázáno mnoha pravidly a je potřeba k němu mít důvod, který se pak dostane i do zápisu:

K varovnému výstřelu do vzduchu došlo na ulici Pekařská členem hlídky na pokyn velitele hlídky, neboť hrozilo vyčerpání příslušníka hlídky během.


Vystřelil jsem na něj služební zbraní až poté, co jsem střílel do vzduchu, ale to bylo tři dny před tím, a to zadržený asi neslyšel.


Nejdříve jsem si myslel, že jen žertuje, a že po mně střílí slepými náboji. Když mě odváželi do nemocnice, tak jsem si to už nemyslel.


Policisté zatýkají syčáky


Ať už je lump střelnou zbraní trefen, nebo se vzdá i bez dramatické přestřelky, fáze samotného zatýkání také není nikterak snadná. Pokud vám někdy do domu zatýkalo děravou střechou, víte, o čem mluvíme. A pokud ne, přečtěte si, co říkají policejní anály o zadržení pachatelů:

Zadržený při zatýkání kousal, proto to asi služební pes nevydržel s nervy a kousl ho také.


Zadržený se při zatýkání bránil, jako kdyby věděl, že ho chceme zatknout.


Služební pes sice zadržel pachatele, ale pouta jsem mu musel nasadit já.


V parku nemohla být pouta přiložena, neboť velitel hlídky je nechal ve služební brašně ve vozidle.


Tolik pro dnešek. Doufáme, že se vám první díl policejní smršti líbil a na příští víkend vám můžeme slíbit pokračování, ve kterém se dozvíte, jak se s bídníkem pracuje bezprostředně po zadržení, jak vypadá převoz na policejní stanici, co vše se může stát u výslechu a podíváme se i na matematické a lingvistické schopnosti policejních expertů.


Jaroslav Mareš & Scalex
  24.03.2007 18:32 rtu
 
To nikoho nezajímá. Spíš vyprávěj co dělá bráška. Jak se máš ty a tak celkově, jestli jsi rád na světě a hlavně jestli jsi šťastný. Jsi? Já su taky. Mám také brášku. papa.
  24.03.2007 18:57 .
 
For RAMBO
blb zůstane blbem i kdyby se na hlavu stavěl
  24.03.2007 20:25 Jezinka
 
Rambo, je vidět, že málo pamatuješ. Tohle jsou policajtský fórky starý jak Metuzalém. Jeden ti přidám: Víš proč měli policajti rozparek na zadním dílu saka? Aby jim takoví jako ty mohli políbit pozadí.
  24.03.2007 20:28 Rambo
 
24.03.2007 18:57 .

Jo máš pravdu blb blbem a policajt policajtem, ono je to nastejno. Prostě ti není pomoci.
  24.03.2007 20:35 Alena
 
A Rambo Rambem - také mu není pomoci.
  24.03.2007 20:59 .
 
No že o tom komplexu méněcenosti něco řikáš a sám jseš 150 cm chlapeček který si potají honí pinďoura