Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  30.03.2007 21:16 for police
 
Sranda číst o policistech bývalé StB a o tom jak pan ministr nechává prověřovat jejich lustráky ad. nesmysly. Znám jednoho pilného co si loni na přesčasech vydělal 300 tis. Kč (to byl asi bonus za spolehlivé služby). Zarážející je, že mu velí jeho kamarád a tak se není čemu divit. Ti dole si tyto prachy nevydělají ani na běžném platě. Vskutku spravedlivý a motivující systém pane Langere. Řada lidí jen kroutí hlavou.
  31.03.2007 19:46 Von
 
Kdse to prosím bylo, součást, pracovní místo, chci tam také.
  30.03.2007 21:09 ostravak
 
Do diskuse v této rubrice Ivan Langer nezasahuje... zní titulek a já odpovím. Bodejť by zasahoval, má teď jiné starosti,jak odpoutat pozornost od skutečného viníka úniků tajných informací z Kubiceho zprávy, úniků z vyšetřovní, BIS aj. Je to lump a darebák.
  30.03.2007 20:34 civil
 
hoši jak to zde čtu sám se divím, že zde tolik lidí naříká a stěžuje si, já jsem byl u sboru 10 let a teď mám zaměstnání dvě jedno na HPP a druhé na IČO a plat nechci Vás nasrat ale to co jsem měl za měsíc mám teď za týden a to je ten týden slabý x 5 týdnů, kupecké počty, hoši nebát se zkusit to i jinde práce je všude plno a kdo se nebojí makat ten se uživí hravě měl jsem také obavy ale kdo se snaží nemá se čeho bát. Nikde se k mě nikdo nechoval tak špatně jako u policie, teď pravidelný spánek, pravidelná strava a klidné víkendy s rodinou, no prostě balzám pro duši, každý strůjcem svýho štěstí,
  31.03.2007 09:06 Civil
 
Mluvíš mi z duše, není co dodat...
  01.04.2007 14:18 asistent
 
...a to pracuješ v České republice?
  30.03.2007 17:16 Václav <Terno200@seznam.cz>
 
Vážený p. ministře,
u policie pracuji čtyři roky a to na malém obvodním oddělení na Teplicku, kde zpracovávám přestupku a v rámci nápadu trestné činnosti také dílčí úkonů v trestním řízení. Asi před deseti dny mi byla zjištěna nemoc zvaná cukrovka. Jedná se o cukrovku 1. typu, což je na celý život. Musím si píchat inzulín, po týden, který jsem strávil v místní nemocnici, mne všichni přesvědčovali, že život jde dál. Po dodržení diety a řádném užití inzulinu nejsem nijak omezen, mohu dle specialisty na tuto chorubu dělat prakticky cokoliv včetně řízení vozidel a nočních směn. Uvěřil jsem tedy tomu a nemoc jsem chtěl zvládnout, s tím, že se s ní poperu. Stalo se však to, že mi policie potažmo Váš nový služební zákon, smetl veškeré moje iluze o normálním životě s touto nemocí. Dle tohoto zákona nemohu svou práci vykonávat a to ani na ranní směny. Je to pro mne velký šok, jsem teď sražen na kolena. Hledat si novou práci, co moje půjčky, rodina, poplatky? Moje práce byla pro mne posláním, bavila mne. Nevím tedy proč nemohu vykonávat alespoň ranní směny, třeba na spisovém materiálu. Jsem velmi znechucen, za tuto mou nemoc já nemohu, není vrozená ani dědičná, je to prý asi ze stresu. Je tedy dost možné, že jsem tuto nomoc dostal právě z mé práce a takhle se mi policie odvděčila? Nečekám Vaší odpověď, ale Vaše zamyšlení. S pozdravem zatím ještě marodící policista.
  30.03.2007 17:38 pro Václav
 
Dopadl jsem úplně stejně jenom s tím rozdílem, že aspoň beru nějakou výsluhu. Odcházel jsem za starýho zákona, protože bylo jasný, jak nový zákon se mnou díky cukrovce zamete. Vykašli se na to, práce u policie není jediná a rozhodně se uživíš i jinde. Nezapomeň na svůj zdravotní stav, ten je nejdůležitější. Pamatuj, žádný MV se o tebe nepostará, makej sám. Je to možná tvrdý, ale já jsem si to už taky prožil - myslím to zklamání. Dneska to považuji za ukončenou etapu, ke které se nechci nostalgicky vracet. Hodně štěstí.
  30.03.2007 19:49 demotivující 361
 
Je mi líto všech slušných policistů na nejnižších patrech kariérního řádu. Tento zákon nebyl stanoven pro tyto lidi, ale pro špičky a management.
  31.03.2007 23:44 impresario
 
Nezoufej a věř na lepší zítřky. Myslým to upřímně.
  30.03.2007 15:50 qwert
 
Proč Vám odchází neznámá data z počítače?

(Vzhledem k délce článku a těmto roztaženým stránkám doporučuji zkopírovat a přečíst v textovém editoru.)

Pánové a dámy, když se účastníte diskusí a surfujete po internetu, měla by se dodržovat určitá pravidla bezpečnosti. Jde jen o to se tomu trochu věnovat, vše si nastavit a pak už jen bezpečně surfovat. V případě diskusních fór, chatů apod. doporučuji použít nějaký anonymiser. Na začátek postačí použít například tento : http://anonymouse.org/.. Je to zcela jednoduché, na těchto stránkách vložíte adresu stránek na kterých chcete surfovat a je to. Sice se zpomalí trochu načítání této konkrétní stránky a občas na vás vyskočí reklama, máte tak alespoň trochu jistoty, že se Vaše IP adresa neobjevuje přímo u administrátora příslušného serveru, kde se účastníte diskuse. Není to sice extra sofistikované řešení, jsou daleko propracovanější, ale určitě to ztíží identifikaci. Celou cestu si můžete uložit do oblíbených, takže příště již vůbec nemusíte celou operaci znovu provádět. Dále je dobré vypnout správu cookies pro dané stránky. Upozorňuji, že některé stránky či email bez toho však nefungují (lze jednoduše vypínat a zapínat či nastavit filtry). Vypnout cookies lze například u Mozilly Firefox takto : Nástroje/Možnosti/Povolit serverům nastavovat cookies. Dále a to již považuji za samozřejmost mít v počítači firewall, který kontroluje kromě příchozího provozu také ten odchozí. (Například Kerio či nově Sunbelt a mnoho dalších). To je ten důvod, že se divíte, co Vám odchází za data z počítače, aniž víte co to je. Mnoho programů totiž komunikuje z Vašeho počítače ze svými servery aniž by jste o tom věděli. Právě firewall zabudovaný ve Windows odchozí provoz vůbec nekontroluje a neblokuje. Je to takové poloviční řešení. No a nakonec aktualizovaný antivir a nějaký antispyware + aktualizovaný operační systém a prohlížeč. Vše je jednoduché až primitivní. Možná trochu složitější, je nastavení firewallu, ale když si s tím trochu pohrajete dá se to také zvládnout. Pokud máte nějaké jiné bezpečnostní tipy napište. Jinak přeji bezpečnou komunikaci a soukromí.
  30.03.2007 16:03 qwert
 
A ještě bych chtěl dodat, že se veškerý internetový a komunikační provoz na základě zákona monitoruje a ukládá po určitou dobu. (6 měsíců). Je to povinností každého providera. Je tak možné zjistit, kdo kam a s kým komunikoval. Nezjistitelné je to jen u těch sofistikovanějších řešení, kde se používá kryptování a další metody maskování. To, ale není případ většiny uživatelů PC.
  30.03.2007 14:59 Jan3
 
Takhle to začíná a po čase tato diskuse bude zrušena úplně co?
  30.03.2007 12:53 Spokojený.
 
To jsem rád, že to tak dobře dopadne! Zdravím p.Langra.
  30.03.2007 12:36 .
 
Pro pana administrátora já se divím že ty stránky třeba neroztáhneš od Aše až k Tatrám.Kdo se na to má koukat a jezdit s těma stránkama jako blbec.Asi to nařídil pan ministr viď?
  30.03.2007 16:29 Civil
 
To není vinou administrátora ale webmastera, který tY stránky tak naprogramoval a toho píčuse, který na konci této stránky vložil milion vykřičníků bez mezery. Nick Pavel
  30.03.2007 12:34 nespokojený
 
Zdravím všechny kolegyně a kolegy,kteří ještě setrvali u našeho spolku.V poslední době co se děje je už do nebe volající.Jo zametli s náma jako s kusem hadru.já když jsem před několika lety nastoupil na DI na 1.skupinu tak nás tam vylom 11 lidí a tabulkově nás tam mělo být 14.Jo a v dnešní době je to katastrofa zbyli tam 3 lidé.Já osobně jsem měl to štestí a dostal jsem se na nehodovku.Ale ty ostatní kluci co tam zbyli jsou chudáci odkázání na tu almužnu jako prase.Je to výsměch všem obyčejným policistům,kteří denně vykonávají náročné povolání.Jo hlavně že ti páni na policejním prezidiu se mají fajnově a nám se jenom chechtají.Já osobně ještě chvilku vydržím u tohohle spolku a vypadnu.Je to verbež jako vrata když se takhle chovají.Jenom samé sliby a skutek utekl.Hlavně mě zajimá kde chce pan ministr sehnat ty peníze aby žádný policista nebyl na konci roku v mínusu.Jenom lže a nejhorší je na tom to že on sám tomu snad věří,že tomu tak bude.Jenom aby na konci roku tady měl kdo sloužit
  30.03.2007 12:17 Nejmenovaný
 
No já jsem si ničeho nevšiml,že by se mi něco ztrácelo z počítače,ale ani bych se nedivil ono totiž v dnešní době se dějou samé divné věci.Asi si nás pan ministr začal hlídat jako kdyby chom byli někde v USA a sledovalo nás FBI