Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  05.04.2007 21:03 x
 
nechci se nikoho dotknou ale když je to tak špatné jak se zde prezentuje tak potom se divím těm pisálkům kteří zde naříkají a pláčou jak jsou na tom špatně, asi zas tak né? že nebo se bojíte to zkusit v civilu, koho chleba jíš toho ....., když mě to přece někde nabví a vím že je to špatné tak jdu pryč a najdu si něco lepšího ne? Jen na okraj pro ty že není jen sociálně zaopatřovací ústav jménem POLICIE ČR jsou i jiné a lepší podniky a s platy kde za to co odděláš dostaněš zaplaceno.
  05.04.2007 22:16 pohodář
 
Ono to tak není, jestli baví nebo nebaví. Já jsem u firmy 15 let a práce mě baví. Rád někomu pomůžu, rád chytím darebáka. Ale je to o tom, že ti, kterým by na tom mělo nejvíc záležet, hážou klacky pod nohy. Já se s tím vyrovnám, není mi 20 let, ale připadá mi to demotivující. Celý pan Langer i se svými opičkami mi může vlézt na hrb, já tu práci nedělám kvůli němu. Myslím si, že za 15 let u firmy jsem dokázal více (nebo méně ??? ) než pan velevážený rádobyminist na křesle. Inu, každý máme své hodnoty a své meze, za které prostě nepřejdeme. Vím, že pan Langer to číst nebude, protože sem nezasahuje (asi ví proč, protože by byl udupán písmenkama), ale firma PČR se potápí a podle mě jí není pomoci. Zapomíná se na české tradice ... třeba defenestrace .. možná by to pomohlo všem. Nám policistům i všem občanům, kteří ctí zákon (i když kolikrát nesmyslný - ale kdo ví, komu hraje do karet). Přeji všem slušným lidem hezké velikonoce a i zbytek života. Ať nás potkávají co nejméně ...
  05.04.2007 22:52 Jeo
 
Chlapci hlavně zdraví. Anebo zlaté moto: "..zlatý komunisti, ty na nás nic nechtěli a kdyby nám barák na hlavu spadnul, tak jim to bylo jedno.."
  06.04.2007 08:05 dennis cleanis <ZV130@seznam.cz>
 
koho chleba jiš toho ..... Tak proč demonstrují třeba železničáři, lékaři, zaměstnanci Škoda a.s. a jiní a proč nestávkují ( nedemonstrují ) třeba vojáci? Pojem, že je někdo na tom špatně je v tomto případě zkreslující. Kdyby Vám zčista jasna sebrali 20% platu, tak by jste to také nechal být? A v takové situaci se ocitla naprostá většina nespokojených policistů včetně mě ( i když jsem přišel pouze o cca 10% platu - mám 5.TT ) v situaci, kdy 3 roky policisté čekají, že se situace zlepší. Ona se zhorší, nedostanou přidanou valorizaci, jako ostatní státní zaměstnanci a ještě musí odpracovat až 150 hodin zdarma ( já mám za březen 30 hodin zdarma a to jsem měl týden dovolené - nařízené dovolené, aby se odčerpávala )? K tomu připočtěte situaci, že z velké části neschopní "manageři" dostali řádově přidáno, chystají se odejít na rentu, která se jim přidáním pěkně navýší a dále dlouhodobě neutěšený stav v materiálním zabazpečení, legislativě, interních aktech a odkládané reorganizaci. To je prostě výbušná směs a těžko někdo odhadne, jak to vše dopadne. Občané to odnesou (již odnáší ) v každém případě. Naše oddělení má 2/3 plánovaného stavu a to je štěstí, že tam jsme relativně mladí, protože tam, kde mají nárok na rentu houfně utíkají, takže sloužíme za vedlejší dvě oddělení v počtu, o jaké jsem psal. Již před tímto byla situace na pokraji možnosti a nyní? Odpovězte si sám - myslíte, že to kriminalitu neovlivní?
  05.04.2007 20:42 Karel
 
Jsem zde poprvé, přečetl jsem si pár příspěvků. Mohu však odpovědně prohlásit, že ač jsem policista, který slouží již 28 let, tak jsem čím dál víc zhrozen co zde přispívá za lidi. Chce se mi věřit že to většinou nejsou policisté. Jestli ano tak je to s Policii opravdu špatné, Sice znám osobně nekolik jedinců kteří jsou na tom rozumově trochu pozadu, ale to co se vyskytuje zde to je tedy ...... Co si o nás opravdu ta veřejnost myslí za to si můžeme jen a jen sami, když se zde někteří z nás takto projevují.
  05.04.2007 21:00 pepe
 
Lidičky žijí v existenční nejistotě. To potom stačí, aby přeskočila malá jiskra a je to všechno venku. V návalu emocí , kterých je zde někdy příliš, se to nedá ukočírovat.
Hlavu vzhůru, budou svátky, tak si je nekažte.
Ahoj
  05.04.2007 21:03 Kolega
 
Karle, pokud sleduješ i diskuzní fóra na intranetu, tak se není čemu co divit. Část našich spolupracovníků nám dělá opravdu ostudu a jsou bez úrovně. Taky mám "přes dvacet" a tohle nemá obdoby....
  05.04.2007 22:55 Jean
 
Asi jsi se za 28 let vyšplhal aspoň na 7 - 8. třídu a při bonusech za odsloužené roky jsi na tom pře 40 litříků. Takže co by sis stěžoval, že? Tobě je hej. 5x týdně na 7,5 hoďky do práce a palba výplata. Ale co mlaďoši v trojkách, čtyřkách SO, NE, Svátky, noční atd.?
  06.04.2007 00:00 +-
 
A pán je moralista. Na to že jsi zde poprvé mě tvé prohlášení:“ Jsem čím dál tím víc zhrozen“ přijde zábavné. Za své roky máš medaili a poměrně slušnou výplatu. Ty kluci co tady kritizuješ, mají jen hromadu starostí a jedno velké dilema. Jestli s PČR nevsadili na špatného koně. A ty jim s tím se svou spokojeností rozhodně nepomůžeš.
  06.04.2007 00:07 +-
 
Jo a Karle jestli se domníváš, že veřejnost ve vztahu k nám myslí, potažmo v prostředí, které je kolem nás vytvářeno, nic jsi za svých 28 let služby nepochopil.
  05.04.2007 20:32 pepe
 
jj. 20 roků jeden z vás, teď už to bude kolem dvou let, co jsem v civilu, ale to na věci nic nemění.
Hlavně klídek, i malá kachna, kterou tady někteří vypouští, může udělat hodně škody.
Ahoj.
  05.04.2007 17:41 fred
 
Pánové a kolegové já jsem jenom zvědavej co na nás chystaj od začátku 7 měsíce, reforma 361 a mám takovýho tušáka že výsluh. nároky půjdou do koše.
  05.04.2007 18:21 1.7. 2007
 
To je známé, proto odchází špičky okresního a krajského vedení v hojném počtu!
  05.04.2007 19:28 pst
 
Kdo je zvědavej bude brzy starej, co se chystá zde ví každý, ale co bude je otázka.
  05.04.2007 22:57 +++
 
To myslíš ty z Kladenského vedení?
  05.04.2007 16:04 361
 
PAN MINISTR LANGER SE ROZHODL UDĚLAT SI S MANŽELKOU PĚKNÝ VEČER A VZAL JI DO RESTAURACE. PO DOBRÉ VEČEŘI CHCE ZAPLATIT. PŘIJDE MUŽ A POVÍDÁ: KDEPAK PANE MINISTŘE, JÁ JSEM BÝVALÝ POLICISTA A DÍKY TOMU, ŽE JSEM SE ROZHODL KVŮLI NOVÉMU ZÁKONU ODEJÍT, JSEM NYNÍ MAJITEL TOHOTO ÚSPĚŠNÉHO PODNIKU, TAKŽE VEČEŘI U MNĚ MÁTEW GRÁTIS.
PAN MINISTR LANGER POKRČÍ RAMENY, NECHÁ SI ZAVOLAT TAXI A S MANŽELKOU SE NECHAJÍ ODVÉST DOMŮ. KDYŽ CHCE PLATIT TAXIKÁŘ POVÍDÁ: KDEPAK PANE MINISTŘE, TO SI OD VÁS NEMOHU VZÍT, JSEM TOTIŽ BÝVALÝ POLICISTA A VLASTNÍM VĚTŠÍ TAXISLUŽBU TAKŽE VÁM TÍMTO CHCI PROKÁZAT TU ČEST A ODVÉST VÁS.
LANGER OPĚT POKRČÍ RAMENY A VYSTOUPÍ. PŘICHÁZEJÍ K DOMOVU A TU SI VŠIMNOU JAKÉHOSI POBUDY, KTERÝ VYBÍRÁ ZBYTKY Z KONTEJNERU.
NO NEŘÍKEJTE, ŽE JSTE TAKÉ BÝVALÝ POLICISTA?
POBUDA SE OTOČÍ, PROHLEDNE SI HO A POVÍDÁ:
"KDEPAK TY CHYTRÁKU, JÍ JEŠTĚ SLOUŽÍM" !
  05.04.2007 21:02 pohodář
 
Tehle fór znam, ale byl tam pan Ruml. Jak je vidět, je to stále akatuální a asi stále bude. Někdy se stydím za to že jem ČECH
  05.04.2007 22:58 karl
 
V popelnici?
  06.04.2007 15:49 Nespokojený Policista <nespokojenypolicista@seznam.cz>
 
Docela dobrý fórek a musím potvrdit i z vlastní zkušenosti, že je téměř pravdivý a není daleko od reality dnešní doby!!! Můj kamarád, který už je dva roky v civilu, jezdí s kamiónem a je nadmíru spokojen. Peněz víc a bez nervů!!! Druhý bývalý kolega na rentě vlastní restauraci a je spokojen ještě více a říkal, že kdyby věděl, že bude tak prosperovat, tak odešel už dřív!!! A nyní můj příběh. Sloužím už 14 let a přemýšlím o tom, kde levněji nakoupit potraviny a oblečení a jiné potřebné věci, protože na značkové věci jako policista nemám a přivydělat si nemůžu!!! Připadám si jako ten pobuda v tom vtipu výše!!!
Pane ministře, opravdu si připadám jako pobuda, protože já na rozhazování nemám a rodinu uživit musím!!! Asi brzy odejdu na rentičku, tedy pokud jí nezrušíte! Vlastně kdyby jste renty zrušili, tak bych odešel na 100% už nyní.
  05.04.2007 14:47 pepe
 
Nazdárek,
bývalé kolegyňky a kolegové, chce to klídek. Hlavně si neničte nervy s těmi omezenci, co se Vás snaží vyprovokovat a nasrat. Mnozí o policejní práci nemají ponětí. Hezký den a VESELÉ VELIKONOCE.
Ahoj
  05.04.2007 15:45 .
 
Jo díky za oporu jsi jeden z nás,Jo v poslední době se tady snaží nějkteří jedinci vyprovokovat jenom hádky a jenom nějaké nesváry.Jsou to jenom vylízané hlavy které mají vztek na českou Policii.Já se stakovou holotou bavit ani nebudu je to z nich jenom samý kázeťák a chudáček.Hlavně aby nám vyšla ta naše věc.Mějte se všichni moc dobře.
  05.04.2007 22:59 Jag
 
Hlavně zdraví. Krásné a veselé...
  05.04.2007 14:19 Jan3
 
Pochybuji, že se ti zde někdo z těch nahoře ozve. Ty si totiž zde jen čtou a baví se tím, protože nemají pořádně co na práci. Ano, myslím zrovna ty co o tom rozhodují a mají na to vliv. Tak to bylo vždy, když se jich problém netýká, tak žádný problém neexistuje. Čtou a čtou a ani nedutaj. Viďte?!
  05.04.2007 15:27 adf
 
ti co co? Ti co mají rozhodovat? Myslíš ty uprděnce, co mají 2000 podpisových doložek a nikdo není za nic odpovědný????? No tak ti se možná smějí, ale moc rozhodovat nemají žádnou a i kdyby měli, tak to raději přepošlou někomu nad sebou....pro jistotu
  05.04.2007 23:00 Mário
 
A do vás tady dloubou.
  05.04.2007 13:07 Překolpeno z policisty
 
MOC HEZKÉ (pro kriminálku, 05. 04. 2007 12:58)
To jsi mi napsal ze srdce. V některých bodech přeci nejde o to co parlament!!Ale jak postupujou naši nadřízení. Miloši, na to, aby nám přestaly nařizovat hodiny do 150 hodin stačí na poradě dát rozkaz!!A ten rozkaz z PP zveřejnit, aby žádný vedoucí se nemohl vymlouvat, že o tom neví!! Podle toho co se tu píše,je vidět,že někteří vedoucí to DĚLAJ I BEZ ROZKAZU!!A druhý to dělaj VESELE DÁL. A na to,aby se to ve všech útvarech srovnalo musíme čekat do 30.6.07??Nezdá se vám, že naše vedení si z vás dělá KOZY??A využívaj situace a nutí nás makat do 150 hodin?? (že by typická škodolibost některých čechů?Když vám to můžem ještě opepřit, tak vám to opepříme!Ještě nám to nikdo nenařídil!)A jinde ,třeba už vesele PLATÍ přesčasy?? Opravdu se to už nedá srovnat?? Nedomluvíte se u nás a jak se chcete domluvit v parlamentu?Jistě si každy policista teď dovede představit ,jak někteří zaměstnanci PP nebo MV, kteří to maj na starost tvrdě 4 měsíce na tom makají a výsledek NIKDE!Je vidět, že maj na to MÁLO času. Co kdyby jim jejich vedoucí NAŘÍDIL těch 150 hodin, aby to stihly !!! Věřím, že zítra už těch 150 hodin nemáme!!! Ale jim přeci těch 150 hodin NEHROZÍ!! Tak proč by se za nás postavily.Děkujem vám tam nahoře za vaše soucítění s námi co jsme na ulici. Děkujem, že na nás myslíte.My, při každé hodině do zelenejch na vás taky myslíme!!(Škoda, že vám všem jmenovitě nemůžeme poděkovat!!Ozvěte se tady na vebu!) Miloši držíme ti palce a všem co se snaží,ale my nechcem odpracovat ty hodiny a čekat do 30.6.07,protože to skoro všichni stihnem odpracovat a čekat potom, že nám je zpětně ZAPLATĚJ???Miloši promiň, mně ale nepřipadá, že jsme všichni na jedné lodi!!! Mně připadá, že HRSTKA PĚTI TISÍC POLICISTŮ V ZÁCHRANÝCH ĆLUNECH SE NA LANECH SNAŽÍ DOTÁHNOUT POTÁPĚJĆÍ TITANIC DO PŘÍSTAVU NA OPRAVU A MEZI TÍM CO MAKAJÍ, SE NA TITANICU, KTERÝ se potápí,se na horních palubách tancuje, hraje hudba, pořádají se rauty a kapitán nařizuje plnou parou vpřed. Pán Bůh nás ochraňuj i když jsem atheista díky Bohu.!!!!!!!(použito z příspěvku,hezky napsané děkuji!)
  05.04.2007 16:40 hromadné odchody
 
Odcházím na tohle policejní svinstvo a osekávání výsluh čekat nebudu. Pane ministře udělal jste policii pěknou rakev a pan Kalousek ji spustí pod zem.
  05.04.2007 12:57 Rozhodnutý
 
Chtěl bych je informovat ty policisty, kteří uvažují o odchodu od PČR. Nebojte se toho a odejděte co nejdřív dokud z toho budete ještě něco mít. Sloužím u policie 13 rok . Jen tak jsem šel na výběrové řízení jestli jsem schopen začlenit se do civilního života a ejhle já to výběrové řízení vyhrál. Nastupuji 1.5.2007 na funkci vedoucího směny v jedná nadnárodní společnosti za 17.000,- Kč nástupního platu. A to jsem absolvoval pouze jedno výběrové řízení. Takže není čeho se bát. Žijeme v kapitalistické společnosti a dobře se budou mít pouze ti co budou pracovat pro soukromý sektor a ne pro stát.
  05.04.2007 16:36 svinstvo u policie
 
Nebojím se už to podávám, tady je opravdu konečná a jěště s držkovou.
  08.04.2007 00:27 .
 
Nazdar kolego máš absolutní pravdu já se nebojím a jdu také od tohohle spolku na ochranu opic. Já jsem už také sehnal docela dobré místo a hlavně žádnej stres. Já tady nebudu čekat až mě nějakej šulin vyhodí za nějakou blbost jako že jsem neměl na hlavě čepici a nebo že jsem neměl zapnutou bundu. A lepší to tady prostě nebude naopak bude to tady stát čímdál za větší kulové s přehazovačkou.Tak kolegové trocha odvahy a jdeme všichni do prd... Jinak všem přeju dobrou noc a hlavně bez problému prožitou. Tak zdárek
  05.04.2007 10:58 Titanic
 
Musím souhlasit loď se potápí, na horních palubách se tancuje, hraje hudba, pořádají se rauty a kapitán nařizuje plnou parou vpřed. Pán Bůh nás ochraňuj i když jsem atheista díky Bohu.!!!!!!!
  05.04.2007 11:13 .
 
Jo já jsem téhož názoru že na horních palubách této lodi se bezmezně tancuje a my jsme zavření dol v kajutách a krmí nás vtipnou kaší.jo já jsem to říkal že se na nás každý z vysoka vyse.....Na obyčejném policatovi v téhle zemi nidy nezáleželo a záležet ani nebude to si pamatujte.Já jsem to už vzdal a nebudu se rozčilovat,protože mi to je stejně k prdu.Já říkám, že se to musí nejprve podělat tenhle systém a potom až začnou obyčejní lidí nadávat jak je to všechno možné že nemá pomalu kdo sloužita bude občas zase nějaký průser tak se s tím možná bud něco dělat.Jo to bylo porád že před branou jich čekají stovky a nikdy jsem žádného neviděl.Jo a když se jich hlásí nakonec 10 tak jich 9 neprojde z důvodu že jsou zdravotně nezpůsobilý.Jo pánové ale to není všechno,protože tihle mladí kluci to tady nevytrhnou jelikož z nich bude policajt tak za 6 let až se něco naučí jestli je to ovšem bude mít kdo učit.Jak tohle všechno přeci dopadne to jsem opravdu zvědavej-
  05.04.2007 16:37 Bič na lidi z ulice
 
Pánové nedivte se ten zákon byl stvořen pro ty vandráky na vysokých funkcích nikoli pro řadové poldy na ulici.