Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  02.02.2007 16:18 Poldík
 
Sice trošku víc odeběhnu od tématu,ale vzhledem k tomu,že tuto diskuzi čtou i civilisti a defacto lidé,kteří potřebují naši práci,budu rád ,když si přečtou můj příspěvek.Týká se toho,jak si skoro každý stěžuje na to,za co mají dostat policisté přidáno,když skoro vůbec nejsou vidět v ulicích.Bohužel souhlasím stím, že na ulici potkat někdy policistu je skutečně zázrak,ale NIKDO !!!! NIKDY !!!!! A NIKDE !!!! nenapíše proč tomu tak je.
1.aspektem je , že je nás skutečně málo.A to se nedá změnit ze dne na den a díky novému zákonu bude situace daleko ,daleko horší.Nikdo z těch ,kteří na policisty nadávají,že se flákaj a podobný řeči,k policii dobrovolně nenastoupí. Stali by se okamžitě těmi terči pomluv také.Jednodušší je nadávat a nic proto nedělat.
2.aspektem a skutečnou realitou je,jestli pak skutečně občané vědí jakou práci MUSÍ !!!!! v rámci výkonu služby ten zbytek policistů co ještě na té ulici zůstali,skutečně vykonávat. Zná někdo z vás pravdu o tom, jaká je náplň práce běžného poldy ??? Já vám to povím.
Nejdůležitější prací policisty je přebujelá administrativa,psaní stohů papírů a nic jiného. Dennodenně ,když nastoupí hlídka např.v Praze na denní službu,která je většinou od 08:00 hod do 20:00 hod.první co ráno u šéfa vyfasují,je několik doporučených dopisů od obvodních soudů,které policista povinnen doručovat.V tu chvíli je degradován na poštovního doručovatele. Několikrát za směnu musí oběhnout tyto adresy a zkouší najít člověka,kterému je dopis do vlastních rukou určen. Na všechno musí samozřejmě psát výsledek šetření a obálku.Není žádným tajemstvím,že když jednomu a tomu samému soudu odepíšete, že pan XY na uvedené adrese již 5 let nebydlí,vůbec se nedivíte tomu, že další měsíc přijde jedna a ta samá žádost o doručení znovu. A teď si zpočítejte kolik měsíčně hodin stráví policista touto bezvýznamnou činností,místo toho ,aby hlídal na ulici.
Další lahůdkou je když policista několikrát za den vykonává funkci likvidátora pojišťovny. Ten kdo to nezná,nepochopí,kolik času se strávilo např. nad všemi možnými oznámeními,které byli po nedávné vichřici,jednoznačně docházelo ke škodě na majetku vlivem povětrnostních podmínek,ale na vše museli psát tuny papíru obyčekní policisté.Jakoby nestačilo,aby si k tomu vyjížděli sami pojišťovny.
Dalším nesmyslelm je např. nahlášení ztráty RZ (SPZ)Chápu , že se každý bojí zneužití-je-li RZ skutečně odcizena a někdo si na ní u benziny natankuje plnou,ale oznámení by stačilo udělat na příslušném odboru a ne prostřednictvím policie. Kvůli takto banálnímu oznámení policista vypíše klidně i 14 A4 papíru a to nepočítám ohledání místa činu a fotodokumentaci. A takto bych mohl pokračovat do nekonečna.
Policista v přímém výkonu,díky nadměrné administrativě a díky zbytečným úkonům a mnohdy nesmyslným šetřením opravdu stráví na ulici z 12-ti hodinové směnu úplné minimum !!!!! Jediné co za to však slyší,je , že se někde jistojistě fláká a nic nedělá.To je obrovský omyl,vážení,nikde se nefláká,jen dělá práci za druhé (viz. pošťák a likvidátor pojišťovny)

Jestliže nebude upraven současný zákon,ku prospěchu policistů,jestliže tato společnost nezačne brát svého policistu tak jako je tomu běžně ve světě,nezbyde u policejního sboru už ani nikdo,kdo by alespoň toho pošťáka ,nebo likvidátora dělal.
A nesmím zapomínat na případy,kdy nám lidé oznámí,že jim někdo vykrádá např. jejich osobní automobil a jako jediná hlídka v rajónu,chytneme pachatele na místě. Co následuje ??? Ti samí policisté ,co pachatele chytí sním následně stráví X !!! hodin úkony , které by vůbec nemuseli dělat. Takový člověk se přiveze na místní oddělení.Stálá služba využije hlídku k sepsání ÚZ,seznamu věcí a červeňáků,s člověkem se jede na AFIS,k doktorovi,a pak se střeží do doby,než si ho někdo převezme.To někdy trvá i několik hodin.Hlídka po celou dobu není v ulici,ale stará se o jednoho zlodějíčka,který stejně ve finále dostane maximálně pár obecněprospěšných hodin na úklid obce,které z 99 % stejně neodpracuje,a druhý den jde vesele dál krást.Jestliže je znovu chycen,následuje stejný kolotoč nesmyslných úkonů a hlídka celý den znovu zabije na oddělení,než aby střežila venku,kde je to potřeba. A takto to chodí den po dni,službu po službě.
  02.05.2007 17:46 Pepa
 
Sloužím na 1 sk. DI 14,5 roku a také nám od 1.5.2007 rozhodnutím odebrali směnnost a zařadili nás do jednosměnného provozu s tím, že budeme sloužit ranní , odpolední i noční plus SO,NE dál. Potřebujem poradit, kde by jsme našli víc informací o jednosměnném režimu služby. (rozdílný nástup jednotlivců ve směně, noční ,SO,NE a tak).
  02.05.2007 20:29 hnus posledních dní
 
Jsme na tom podobně, honíme čárky jak blázni a výsledek na výplatní pásce tragický odpovídající 3 třídě s rizikem, které u žádné složky nemá obdoby.
  02.05.2007 16:47 konečná
 
Jdu do civilu nehodlám tady za těchto podmínek učinkovat. Je vymalováno do konce roku a to bez nejmenší změny k lepšímu.
  02.05.2007 12:55 polda <p@se.cz>
 
Dobrý den p. ministře, mám na Vás jednoduchou otázku a to kdo vymyslel nesmyslné přesunutí dvou okresních ředitelství konkrétně Vsetín pod Brno a Prostějov pod Ostravu. Každý kdo se podívá na mapu si musí okamžitě udělat obrázek, že tento krok je neekonomický. V dnešní době, kdy vnitro shání každou korunu se udělá tento nesmyslný krok. S kolegy jsme spočítali kolik se projezdí týdně kilometrů ze Vsetína do Brna a je to neuvěřitelných 1500 km. Jestli tohle vidíte jako ekonomické tak opravdu nevím co děláte na místě ministra vnitra.
  02.05.2007 20:31 sbohem PČR
 
Končím a děkuju za všechny podrazy a degradaci.
  02.05.2007 11:10 Dirty 361
 
Být či nebýt ?
Kdo jste již prošel "kariérním výběrem", víte jak to dopravdy funguje.
Berou se hlavně ne místní, ale z cizích obvodů a krajů, aby se doplnily stavy !
Místní nemají šanci.
Tak jak to bylo zaměstancům řečeno a vysvětlováno na začátku, to někde nefunguje.
Šaškárna na N-tou jen to fičí.

361 je uvařená pro lidi, kteří mají tento rok odejít s
tučným odchodným!
Proto na Vás dole už nezbývá! :-(((

PS: Kdokoliv to zde bude popírat, je tím "tučňákem", který nestojí o změny !!!
  02.05.2007 12:33 FrantaŠ
 
Musíš si ty ročky holt odsloužit a pak bude 361-ka uvařená i pro tebe.PAk budeš odcházet ještě s větším odchodným.Snaž se více ať se můžýeš dostat nahoře a pak zřejmě už tolik nebudeš závodět.
  02.05.2007 15:42 Jana
 
Ty musíš být pěkně na hlavičku podle toho co píšeš?
  02.05.2007 17:37 Franto velké eš
 
"Snaž se více ať se můžýeš dostat nahoře a pak zřejmě už tolik nebudeš závodět."
To je zbrusu nový jazyk našich manažerů či stařecká demence?
  02.05.2007 06:12 policajt
 
Vydíte,říkal jsem to.vše je ztraceno.Končím.Bude to už jen horší.Výsluhy budou brát.Už nemá smysl u této firmy pracovat.Jdu do céčka k měštákům.Tam to bude za pár let lepší než tady.Musím dát za pravdu zasvěcenýmu.
  02.05.2007 12:35 FrantaŠ
 
Ty jsi divný policajt.Prozraď nám, odkud máš ty tajné informace.Drží tě někdo?
  02.05.2007 13:52 ....
 
S tím Tvým pravopisem klidně jdi :-)
  02.05.2007 16:45 odchody
 
Pánové má pravdu, vztahy, podmínky k práci a finance u této složky nejsou přány lidem ve výkonu, ale jiným lidem.
Taky odcházím.......
  03.05.2007 10:47 Tvrdá palice
 
Znám pár "měšťáků", kteří pro neúnosné podmínky a vztahy na pracovišti přešli k PČR - tak abyste nespadl z bláta do louže.
A co mne se týče, mám raději policisty, kteří pro nápravu špatného něco dělají a nesou pro to kůži na trh, než ty co "vidíte, říkal jsem to, vše je ztraceno", ale sami nehnou prstem".
Jako občan mám raději co do činění s těmi prvními, více jim důvěřuji. Ti druzí - jaký je na ně spoleh, když se nespolehnou ani sami na sebe a raději zdrhnou?
  03.05.2007 11:02 Roman
 
Ne nadarmo se říká kdo uteče ten vyhraje. Zde to platí na 100%. A ty chytráci s poučnýma řečma ať si to do jdou na ty "správná místa" vyzkoušet. Když někdo pracuje v "ráji" tak si asi nedovede představit , že existuje taky peklo.
  01.05.2007 21:37 xx
 
Tak to se Vám povedlo iniciativo, díky moc, odcházím.
  01.05.2007 21:54 sos
 
souhlas
  02.05.2007 08:03 včera bylo pozdě
 
Dojde-li ke zhoršení ve výsluhových nárocích, pak můžete poděkovat iniciativě, nebo si myslíte, že pro potřeby policie se najdou v prázdé kapse nějaké peníze.
  01.05.2007 20:27 JirkaS
 
Tak jste to slyšeli, na výsluhy sáhnout až příští rok společně s odstraněním 150 hod. zdarma. Takže vy všichni "Kalouskovy" SNBáci můžete být do konce roku v klidu, Vás se to nedotkne.
  01.05.2007 21:21 ...
 
Ba naopak, k 31.12.odšupajdí s 25.000,-důchody a pak to zruší s odůvodněním, že se vyplácelo moc a zvedají se tak mandatorní výdaje. A pro jistotu to zruší úplně....
  02.05.2007 16:49 bez šance na zlepšení
 
Esenbáky patří nakopat do........nezůstanou tady žádné finance a na ulici nebude člověk.
  01.05.2007 16:45 Kolaps
 
Že by policii už docházely finance, když už berou těm dole, které už novým zákonem oškubali?
  01.05.2007 16:40 hnus ve 3TT
 
Sloužím na DI na 1.skupině už 13 let a dočkal jsem se degradace, přišel jsem o mimořádné povýšení, o rehabilitaci a místo slíbených 4. tříd za nadstandardní výkony opět ubohost v podobě 3 třídy a spousty nesmyslných DBA.
  01.05.2007 14:47 Míra
 
Sloužím na DI na 1. skupině a od 1.5.nás zařadili do jednosměrného provozu (bez nároku na směnnost) ale sloužíme stále stejné služby t.j. i odpolední a soboty a neděle. Nevíte někdo kde bych našel vysvětlen pojem Jednosměrný provoz? Díky
  01.05.2007 16:41 realita
 
Vnitro nemá peníze tak ožebračuje lidi na nejnižších postech!
  01.05.2007 17:33 Roman
 
Kde to najdeš ti neporadím, ale pečlivě shromažďuj důkazy a nech je to dělat nějakou dobu a pak je dej k soudu. Jinak se spravedlnosti asi nelze domoci.
  02.05.2007 10:18 Nespokojený Policista
 
Předpokládám, že jednosměRný provoz je jen překlep, i když to slovo používáš dvakrát ve svém příspěvku, a myslíš tím jednosměnný, čili denní směny!

Malá poznámka!
Jelikož jsi na DI, doufám, že nesloužíš jen v jednosměrné ulici! To byl žertík, promiň, ale já už si z toho všeho dělám legraci, protože jak s námi zametají, tak to už je opravdu síla. Připadá mi, že zkoušejí, co jsme schopni ještě vydržet! Moje mez tolerance je už ale překročena!!!!!!!!!!!!!!!
  02.05.2007 12:37 Petr
 
Tak pojď sloužit k nám na OOP a uvidíš co to je vícesměnný provoz.