Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.04.2008 17:29 Jako
 
17.04.2008 22:48 Kateřina Zelená

Expolicista Čermák, který zbil Jacques, je definitivně očištěn


Odvolací soud ve středu potvrdil verdikt obvodního soudu a zprostil obžaloby policistu Tomáše Čermáka. Toho žalobce vinil z napadení Kateřiny Jacques. Soudy tak definitivně potvrdily, že se Čermák svým jednáním trestného činu nedopustil.

"Jednání obžalovaného nebylo sice taktické, ale nebylo ani nezákonné,“ řekl předseda senátu Luboš Vlasák.

Podle něj jednal Čermák v souladu se zákonem a na základě rozkazu. Nynější poslankyně Jacques se dopustila jasného přestupku, když odmítla poslechnout výzvy policisty, aby vyklidila prostor, kde stála, uvedl Vlasák.

"Za svá zranění je prý odpovědná sama. Pokud by nedělala to, co dělala, nic takového by se nestalo," dodal.


Čermák byl od policie propuštěn. Nyní po svém očištění by se rád vrátil. Chtěl by pracovat jako operační důstojník. Bude také požadovat náhradu ušlé mzdy.

Ředitel pražské policie Petr Želásko připustil, že by se Čermák mohl vrátit, jelikož byl očištěn.

Podle obžaloby zbil Čermák Jacques v roce 2006 při protestu proti prvomájové demonstraci neonacistů v Praze na Palackého náměstí. Ta v té době zastávala post ředitelky sekce lidských práv úřadu vlády.

Po incidentu, který byl mediálně velmi sledovaný, byl Čermák propuštěn z řad policie a byl obviněn ze zneužití pravomoci veřejného činitele, ublížení na zdraví a omezování osobní svobody.

Státní zástupce Martin Omelka spolu s Kateřinou Jacques tvrdili, že Čermák ženu několikrát udeřil do hrudníku, smýkl s ní na zem, klekl si na ni a při nasazování pout ji pak bil. Při snaze dostat Jacques do služebního vozu ji podle žaloby mimo jiné udeřil do rozkroku.

Obvodní soud osvobodil Čermáka, který zbil Kateřinu Jacques, už v únoru. Zdroj: ČTK



Podle rozhodnutí soudců obvodního soudu se ale Čermák trestného činu nedopustil. Podle Obvodního soudu příznivci Strany zelených, včetně Jacques, porušili zákon o shromažďování a dopustili se přestupku.

Navíc měli chtít provokovat pravicové extremisty. Policista proto podle soudu naprosto správně všechny vyzval, aby se vydali jinou cestou, což odmítli. Následný Čermákův zákrok podle soudu nebyl trestným činem.
reagovat
17.04.2008 23:49 degradovaný

Jo jo, to bylo aktivit i od samotného pol. prezidenta Čermáka odstřelit před verdiktem soudu a i před začátkem vyšetřování. Prý horlivý trouba. Tak smýšlí vrcholný policejní menežment o řadových policistech. Jo to se stát někomu z vedení. To by se přece do rozsudku nemohl propustit a pro jistotu by se uklidil na vyšší post. Je to hnus. Doufám, že jim to Čermák s právníkama dá pořádně vyžrat včetně JAU JAU squoterky a feťačky - prominentního smrada.
18.04.2008 09:04 XXX-pravý

Být na Čermákově místě, tak bych teď na policii a ministerstvu vnitra vysoudil miliony za urážku osobnosti, poškození společenského uplatnění, ušlou mzdu, .....atd. A že bych si na to vzal fakt dobrého právníka, tak na to vemte jed. Rozhodně bych se nezapoměl i s právníkem připomenout i bývalému PP.
18.04.2008 19:35 jimi

Čermáka neznám a je mi volnej. Jen bych se pozastavil nad prací inspekce,která aktivně obvinila Čermáka z tr. činů} jinak to už ani neumí]- nadřízení odvolali ředitele Prahy 2 z funkce a jeho zástupce také...Na jejich místě bych se soudil s policií. To je celá inspekce. Sami na nic nepřijdou a nic nevyšetří. Reagují jen na podněty a veleaktivně podle rčení kam vítr tam plášť - vyšetřují.St.zástupce je potěšen že může soudu předložit jakoukoliv kauzu. Výsledky jsou však mizivé,protože se jedná jen o vylepšování statistiky.
20.04.2008 00:44 degradovaný

Jasně, inspekce je bezzubá a dělá jasně "propadající" případy. Kdy budou i tyto žluté tašky zodpovědné za svou prácí a zničené kariéry a životy , hlavně řadových nevinných policistů??? Kdo jejich "práci" hodnotí a vyvozuje důsledky??? To jsou takoví bozi, že jsou nepostižitelní??? Pokud dělají práci "napůl" tak taky " z hrušky dolů" a trestat.
  11.05.2007 10:15 ...Es kommt der Tag...
 
...za udávaní a sledování Randáka byl dědkem ( na popud langrovidímopitra-company) řádně a stylově odměněn, na výročí oslavy největšího masakru v novodobých dějinách byl Langrovi udělen generálský lampas....čest práci, soudruzi, soudruh Lorenc z Vás musí mít upřímnou radost... :-)
  11.05.2007 10:09 Issur <issur@europe.su>
 
Podivna doba a jeste podivuhodne nazory a mynyry ministra vnitra.Probudte se,clovece na povrchu vzdelany a v hloubi duse zaostaly a primitivni.Pockejte na svou dobu az se vyplni Vas zivot o zkusenosti lety nabitymy.Dekuji.
  11.05.2007 01:04 odchody
 
Ať žijou pomocné stráže policie, ať žijou donašeči a práskači.
  11.05.2007 15:06 Marek
 
No,když na to Policie nemá,tak někdo pomáhat musí,ne?
  10.05.2007 15:41 radek
 
Nevíte prosím někdo, jestli při studiu na ZOP se musí být na ubytovně nebo se může i dojíždět.
Díky
  10.05.2007 20:54 fox
 
Nevim, ale když ti zde nikdo neporadí tak si tam zavolej přes policejní spojovatelnu. Školy jsou v Brně a Praze.
  11.05.2007 01:10 .
 
Můžeš tam bydlet, nebo pokud se ti to vyplatí, a budeš chtít, můžeš dojíždět. Je to jedno
  10.05.2007 15:30 Pavel
 
Ahoj, já bych se jen chtěl zeptat, ja kto bude se služebnama 3. a 4. třídy? To se budou opravdu rušit a ti policiste pujdou na nejbližší 2. a 1. oddělení?
  10.05.2007 15:50 ruza
 
Apríl už sice byl, ale stejně tomu nevěř. Záleží na místní situaci a jak rozhodne vedení Vašeho ředitelství. Určitě to neplatí celoplošně. A jinak jsou to typy ne třídy, tam jsi chodil ve škole.
  10.05.2007 13:02 Robocop
 
Jenom další náznak toho, že naše loď se potápí, ale kormidelník s kapitánem tomu stále nevěří. Je to jenom můj názor, ale PČR někde funguje jenom díky 150 hodinám zadarmo, protože kvůli podstavům nemá kdo sloužit. A po odchodu dalších tu díru náš kapitán zacelí policejními důchodci a občanskými hlídkami v podobě pomocné stráže. Moc dobrý nápad, ale nevím jak náš kapitán docílí toho, že problémový občané budou mít z těchto pomocných stráží respekt.
  10.05.2007 14:58 QO
 
Hlavně, že budou mít dostatečnou kvalifikaci :-) a můžou si jí neustále zvyšovat a zvyšovat a zvyšovat a zvyšovat a zvyšovat - až můžou potom zaskočit i na ministerstvu :-) či jinde ve vládě :-)))
  10.05.2007 23:35 Joe
 
Ale musí mít lepší hodnocení než dobrý, jinak jim ani VŠ u našich šéfíčků nepomůže.
  10.05.2007 12:29 kolaps policie
 
Pánové jak říkají odborníci, tady je konečná a je třeba se sebrat a odejít. Taková úcta k řadovým policistům to není nikde v Evropě. Inu začnou tuhle práci dělat pomocné stráže VB.
  10.05.2007 12:50 Petra
 
Nikdo tě nedrží odborníku! Úcta je taková jakou si ji POLICIE vydobude,to bys měl vědět.
  10.05.2007 12:51 EsPe
 
Vono Langerovi od nového roku asi nic jiného nezbyde....A tak hlídky zesílí pomocnou hlídkou policie......
  10.05.2007 12:56 Soumrak
 
A ten odborník jsi ty ?! Tak to se honem seber a nezacláněj...
  10.05.2007 13:25 Robocop
 
Pro Petru
POLICIE ČR nikdy nemůže mít respekt, protože zejména politikům slouží jako fackovací panák před volbami, kdy u nás platí kdo více pošpiní PČR získá více hlasů voličů.
A k odchodům kolegů jsou dosti velké, kdy zejména záleží na regionu. U nás na oddělení chybí 1/4 stavu a na vedlejším oddělením s kterým nás budou slučovat už chybí dokonce 1/3 stavu. V menších obcích a městech se budou služebny rušit.
  10.05.2007 16:02 Jan3
 
Pro Petru,
kolega myslel úctu Policie ke svým zaměstnancům.
  11.05.2007 01:03 Petra z metra
 
Petro ty jsi nějaká chytrá, nebudeš taky........
  10.05.2007 10:08 malý triumvirát kubice, vidím, langer..
 
...chce znova zavést na vnitru institut pomocné stráže veřejné bezpečnosti... tato služba občanů občanům se v minulosti ukázala jako velmi užitečná a potřebná a tak proč se k prospěšným věcem nevrátit...odložme ideologické brýle a podívejme se na věc zcela pragmaticky a nezaujatě... ...ivan v.m.
  10.05.2007 15:58 Dalibor
 
To jsou věci, STBáky budou honit ještě v době, když už budou všichni pod drnem a na druhou stranu budou zavádět PS SNB. To jen dokazuje, že odkládají ideologické brýle, kde se jim to hodí. A taky to dokazuje, že je na tom policie personálně už hodně bídně. Měl bych ještě jeden nápad - vyžeňte ty zašíváky z PP do ulic.
  10.05.2007 16:48 ...Es kommt der Tag...
 
...nenech se vysmát, tady NIKDY estebáci nehonili estebáky, maximálně jejich slouhy, kterých byla půlka národa - ta druhá byla těmi prvními, rychlejšími" udána"...
  08.05.2007 19:40 :-)
 
pane MV. kdopak prosetri postup vlady a kdo bude potrestan za hrozici pokutu od EU??? stinovali jste pekne dlouho a mate taky pekny houby pripraveny. jste k smichu.
  08.05.2007 20:30 Soumrak
 
O potrestání je již rozhodnuto. Odpovědní politici to nebudou, vězni ve výkonu trestu odnětí svobody také ne, těch je třeba se zastat, že nevládní i vládní organizace? Budou to poplatníci, jejichž příjmy jsou za odváděnou práci i menší, než poloviční oproti výdajů na uváděné odsouzené. O politicích raději nemluvím.
  08.05.2007 20:47 QO
 
Jo. Tady je názorně vidět jak schopná "inteligence" zastupuje tento stát. I když se někteří honosí tituly a školami, tak lemplové vždycky zůstanou lemplové :-((( Nikdo na ně přece nemůže, že ? A že stát reprezentují někteří "šašci", to EU myslím dobře vnímá a vyhovuje jí to ... Bohužel pro ostatní občany ČR
  11.05.2007 08:40 MMM
 
Nebuďte k smíchu. Viděli jste kapra, který by si vypustil sám svůj rybník, já ne a to už pamatuju hodně.
  08.05.2007 14:09 ...Es kommt der Tag...
 
...dnes je výročí, kdy pokrytci masově uctívají památku mrtvých, kteří umřeli naprosto zbytečně... ...tak i dědek dorazil na vítkov na taneček - prostě živí záviděj mrtvým, tak je i po smrti znásilňují...
  09.05.2007 07:49 květen v Praze
 
Naše současnost? Pro asi stále ještě pokrytecky lpíme na těch pár chaotických dnech, kdy hrstka bezesporu statečných vzdorovala několika desítkám !! kvalitně vycvičených a vyzbrojených divizím wehrmachtu dislokovanými na území Prahy. Rovněž je velmi sporné nazývat osvobozením to, co k nám přinesli divoké stepní hordy z východu. Nebo jsme si prostě na doby temna již zvykli. Ostatně kouknu z okna – zataženo.
  09.05.2007 11:39 otto
 
Všichni jsme zapomněli na Vlasovce, ti pomohli povstalcům. Bez nich by je vojska SS zmasakrovala. Politici o nich nemluví a zase nám překrucují dějiny. Tento svátek nemáme ani slavit, celou dobu drtivá většina národa kolaborovala, hlavně klid!!!!!! To umíme dokonale. Před koncen války vytáhnout naftalínem smradlavé uniformy na sebe a hurá! Asi politici nečtou knihy!!!!!Ale po roce 1948 popravit a pozavírat naše velitele povstání, to nám šlo.
  09.05.2007 18:19 květen v Praze
 
Jistě že vojáci generála Vlasova čichali k šeříku jako první, ale bojovat zas tak nebylo s kým. Stvůra již byla mrtvá a německý voják netoužil po ničem jiném než se vzdát. Komukoli jen ne Rusům. Jen pár fanatiků a naše slavné povstání jim celou věc zkomplikovalo. Hrdá Varšava může mluvit o povstání, jenže to bylo utopeno v krvi za dohledu Rudé armády. Budeme-li poučovat dějiny nikdy se nepoučíme. A vše se bude opakovat a opakovat.