Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  11.12.2008 21:05 ivan
 
Vážený pane ministře,

už jsem Vám psala a posílala i odkazy na youtube a na jiné stránky, abyste se podíval, že policejní zásah proti obyvatelům Janova a proti aktivistům Dělnické strany byl neadekvátní !!Posílala jsem Vám i fotky z 18.10.2008 z Janova, kde byli romští aktivisté ozbrojeni mačetami, noži, připevněnými na násadách od koštěte, tyčemi, klíči od aut a jiným nářadím, které nemělo rozhodně sloužit k opravě aut anebo k zametání chodníku. Pročpak to ?? Proč se ti "mírumilovní" Romové ozbrojili takovými věcmi, když nikomu nechtějí ubližovat a chtějí jenom diskutovat ?? Naproti tomu, aktivisté, kteří přišli do Janova na protest, ozbrojení nebyli, našlo se mezi nimi všeho všudy 1 boxer a myslím, že 2 nebo 3 tyče nebo pálky. Ono je lepší zasahovat proti neozbrojeným náctiletým než proti "romským gorilám",které jsou až po zuby ozbrojené, viďte ?? Jak jsem Vám už psala, tato otázka se mne osobně dost dotýká. Bydlím v takové podobné čtvrti už 19 let a můžu říct, že toho mám akorát tak plné zuby, protože jsem byla několikrát takovými "mírumilovnými" Romy napadena bez důvodu, taktéž moje rodina, moji přátele a moji známí. Váš okouzlující úsměv a lehkost Vaší komunikace s nadsázkou je opravdu super a skvělá, ale to bohužel obyvatelům Janova moc nepomůže a taktéž to nepomůže ani nám všem ostatním. Jak by se Vám líbilo, kdybyste šel po ulici, aniž byste zadal jakoukoliv příčinu k napadení a tam by na Vás šest výrostků pokřikovalo jiné různé hanlivé výrazy, které se ani nedají opakovat, od dámského přirození až po ty jejich výrazy, asi tak nějak a kdybyste se na ulici nikde nedovolal pomoci, protože najednou všichni, co jdou kolem jsou hluší a slepí. Co byste dělal na takovém místě ?? Já Vám řeknu, co byste mohl dělat, mohl byste jedině vytáhnout zbraň a říct jim, at Vás nechají v klidu, pak byste měl respekt. Ale co by dělal člověk, který žádnou zbraň nemá ?? Můžete se snažit jim ukázat, že nemáte nejmenší chuť se s nimi pustit do konverzace, pak je naštvete ještě víc a pustí se do Vás. Můžete jím ukázat, že na ně kašlete a že si jdete svojí cestou, ale to je taky naštve, protože si jich nevšímáte. Nebo se s nimi můžete pustit do potyčky, pokud máte alespoň černý pásek Aikida nebo nějaký kurs kung-fu, karate, aj. sebeobranných kursů. Můžete mi říct pane ministře, jak chcete, aby lidé této země v klidu pracovali, když nemají klid ani na ulicích a ani doma, ve svém soukromí, které zajišťuje i listina práv a svobod?? Když tito "mírumilovní" Romové tancují a zpívají nebo se baví 3x - 4x do týdne, do rána, do dvou do čtyř hodin, at už na hřišti pod balkonem anebo u nich doma slaví narozeniny, když grilují na balkoně a Vy jste si zrovna pověsil prádlo a když se ozvete, tak Vám naskáče celá dvacetičlenná rodina do bytu a braňte se proti nim, zavolejte policii, která přijede po dvou až třech hodinách, když už je klid a není co řešit. Co s tím uděláte pane ministře?? Budete se dál na to dívat a usmívat se a brát všechno na lehkou váhu a s nadsázkou?? Jak by bylo Vám, kdyby Vám tito "mírumilovní" Romové ukopali Vašeho syna skoro k smrti a kdyby ležel 3 týdny na lůžku na Áru v bezvědomí a kdyby se z toho jen taktak dostal, tak by se to všechno opakovalo znovu a Váš syn by skoro umřel?? Co byste dělal?? Já myslím, že byste se tak moc hezky už neusmíval...:o( Je fajn mluvit o tom z ministerského křesla někde od stolu a v teple kanceláře?? Myslím, že byste toho moc udělat nemohl. Mohl byste si pořídit zbraň a tu "mírumilovnou romskou menšinu", co umlátila Vašeho syna skoro k smrti odstřelit, ale to by nemělo řešení. No možná ano, sociálka by ušetřila na dávkách a sběrny kovu by neměly takovou tržbu a hlavně byste si vynutil respekt a příště už by Vás nikdo nezastavoval, Vašemu synovi by to sice moc nepomohlo, protože by byl postižený a Vy byste se na něho díval každý den po celý život, ale měl byste alespoň pocit zadostiučinění. Anebo byste mohl pozvat své přátele motorkáře, kteří by jim řádně domluvili a už by se to neopakovalo, pak byste měl klid Vy i Váš syn, protože tito "mírumilovní občané" by si potom už dali na Vás pozor, věděli by, že máte přátele na lepších místech. Anebo byste pozval aktivisty dělnické strany, kteří by ukázali, že se nebojí a že když něco, takže budou stát za občany této země, za občany Janova, kteří mají stejná práva jako romská menšina, ale kteří se jich nemohou domoci, protože vláda na ně kašle a místo, aby se jich policisté zastali, tak po nich stříkají vodním dělem. Řekněte mi prosím pane ministře jaký je rozdíl mezi bílým rasismem a černým ?? Když Rom řekne " ty k**do jedna bílá zk*rv*ná, já tě zab*ju až z tebe bude krev sříkat" anebo " ty sv*ně jedna bílá, já tě roztčt*rtím zaživa", jak je vidět z různých videií na youtube, tak to není rasismus?? To není rasismus, protože to řekl Rom?? Jak byste se zachoval, kdyby do Vaší kamarádky kopaly Romky a nadávaly ji tam a dávaly by jí různá jména, viz výše uvedená. Díval byste se na to a dělal, že svojí kamarádku neznáte anebo byste se na ni vrhnul a přikryl jí vlastním tělem a postavil se takovým krásným "romským dívkám, plnoštíhlé postavy",kterých je 5,když Vy sám vážíte 52 kg a riskoval byste tím i vlastní zdraví ?? Těch případů je mnohem víc, ale lidé se bojí mluvit, protože nemají zastání u policie a když vypovídají, tak je známí Romů zase zastrašují jako svědky. Dokonce i samotní policisté, kteří svědčili u soudu, utíkají od policie a mění trvalé bydliště i telefony, aby je tito "mírumilovní" Romové náhodou nezastihli doma nebo na mobilu. Vím moc dobře o čem mluvím a není a nebyl to jenom jediný případ. Jestliže stát nedokáže zaručit bezpečnost všem obyvatelům stejně, pak si obyvatelé vynutí tu bezpečnost sami !! Pak lidé sami vezmou spravedlnost do svých rukou a sjednají si nápravu jinou cestou. Pak budou vznikat takovéto, podle Vás,extremistické skupiny, domobrany a jiné další různé skupiny obranného charakteru, pokud s tím stát něco neudělá, to je snad pochopitelné, ne ?? Jestliže někdo žije v tomto státě, tak by se měl řídit jeho zákony a dodržovat je a ne, že jedno etnikum bude mít výhody jen proto, že má trošku tmavší barvu kůže. Jak je možné, že Čechům nevadí ani Vietnamci ani Ukrajinci?? Taky určitě dělají různé potíže, ale ne tolik jako romská menšina. A tím, že jim ustoupíte a přistoupíte na jejich požadavky, tím si jenom pod sebou podřežete větev !! Když uvidí, že Vás mohou vydírat a že Vy jako vláda jim na jejich nesmyslné požadavky přistoupíte, pak už nikdy, už nikdy nebudete mít respekt, nejen u této romské menšiny, protože uvidí, co si mohou dovolit, ale nebudete mít ani respekt u obyčejných řadových občanů jako jsem já. Myslím, že píšu každému z duše a že nazývám věci pravými jmény. Jestliže práva a zákony, tak pro všechny stejné, at je ten člověk bílý nebo černý, žlutý nebo fialový!! Jestliže někdo zdemoluje byt a dostane jiný, nový, když člověk na byt čeká 3 až 8 let a nemůže si ho pořídit, protože nemá peníze, tak tomu říkám nehoráznost !! Jestliže někdo napadne člověka a není za to potrestán, když mu zbůsobil újmu na zdraví, jak na těle, tak i na duši, tomu říkám nespravedlnost a zbabělost !! Pane ministře měl byste se na to podívat i z jiné strany, ze strany obyčejného člověka, řadového občana, který nemá žádné výsady a výhody, který nesedí tam někde v parlamentu, který chodí každý den do práce a chce mít klid a bezpečné ulice, aby se po nich nemusel bát chodit. Jestliže Romové chtějí emigrovat do Kanady, tak jim v tom prosím nebraňte a vyhověte jejich požadavkům o emigraci. Kanada je velká, je tam hodně krásných lesů, dost dřeva na sruby. Volnost a svobodu tam budou mít určitě taky. Řeky jsou tam plné lososů a zvěře je tam také učitě dost. Určitě od kanadské vlády dostanou i větší podporu než u nás. Jenom bych ještě uvedla, že pokud by emigrovali, tak by už neměli žádný nárok na byt a podporu při eventuelním se vrácení nazpátek do České republiky. Mají svobodnou vůli, stejně tak jako my, jestliže někdo emigruje ze svobodné vůle, je to jenom jeho rozhodnutí a nikoho jiného. Kdybych se rozhodla emigrovat já a prodala svůj byt, tak by mi ho taky určitě nikdo nevrátil a neměla bych ani nárok na jiný další a dokonce nový. To, co teď předvádějí Romové, tomu se říká v právnické mluvě vydírání a zastrašování !! Teď už záleží jenom na tom, jestli se tahle vláda nechá zastrašovat a vydírat anebo si sjedná pořádek a ukáže, že stojí za právy většiny obyvatel České republiky. Sjednejte si pořádek a nenechte se zastrašovat a ani vydírat!! Neustupte nátlaku romské menšiny a ukažte, že stojíte alespoň za něco a že jsme Vás nevolili nadarmo !! Děkuji za všechny, jichž se to dotýká.

Zatím
  22.05.2007 20:46 profík nebo zajíc
 
Pánové celá systemizace je dostatečně sprasená pro policisty v přímém výkonu, ale nikoli pro fešáky na manažérských židlích. Těch se rozhodně plnění 150 h nedokne, těch se nedokne ani práce v noci, víkendech a svátcích protože nám ucpali hubu 10% směnnosti, která je postavena opět zády k lidem ve výkonu.
  23.05.2007 20:34 :-)
 
docela by jsi koukal jak lidi na PP v 9TT maji 10%. protoze chodi na smeny. ranni a odpoledni. to niiiiic
  25.05.2007 10:22 svinstvo u policie
 
Tak to je velké svinstvo a rozmýšlím se, že to zabalím.
  22.05.2007 19:15 12°
 
Pro mola a poldu:

Nesmyslně motáte pojmy a dojmy. Jakej dělník? Jsou zaměstnanci na státních úřadech také dělníci ?
  22.05.2007 19:47 moly
 
takže pro méně chápající: jednalo se o přirovnání, např.: dělník, parťák, mistr, vedoucí dílny (cechmistr), vedoucí výroby, náměstek, ředitel, gen. ředitel ap. U PČR: policista(dělník), DS (VS), ZV V, velitel služby, náměstek, ředitel OŘ, atd až po PP , nebo např. OHS, OOP, SKPV na okrese , SKPV na kraji, ÚOOZ ap. chapišto? a trvám na tom, že zde brečíte na věřejném vebu a tvrdím, že čím služebně mladší kolega (samo, že ne všichni) tím se cítí důležitější a samo sebou nedoceněn, on nebude čekat on chce vše hned i na úkor třeba jiných (starších) a dále tvrdím - nemělo dojít v žádnem případě k propadům platů
  22.05.2007 19:57 moly
 
ještě něco, stejně až se odstraní některé bludy 361, tak se stejně musíte smířit s tím, že práce(služba) se vždy bude hodnotit podle postu !!!!!! není možné aby pochůzkář měl větší peníze než třeba kriminalista, to je proti logice (porovnávám délku služby), než třeba jeho vedoucí, tak to je, tak to bude a tak to nebylo,
  22.05.2007 20:04 Pro moly
 
a tím chceš říci, že kdyby se odstranili problematické věci ze zákona, příp.srovnala aplikace do praxe a ten kolega měl stejné peníze jako loni, tak bude mít víc než vedoucí oddělení nebo kriminalista? Nenech se vysmát. A když už se vyjadřuješ k postupu dle starého zákona - to je jediné pozitivní a stejně se bude obcházet jako doposud. Ne všichni schopní a tvořiví se dostali na SKPV právem. Podívej se kolem sebe. Takový chlap z OOP (MOP) po 5 letech má víc zkušeností a znalostí z práva než kdokoliv jiný. V novém zákoně je další fígl, který bude bičem na to, aby schopní neodcházeli (nebo "rebelové") neměli šanci postupu. Tak to bylo, je a bude pořád
  22.05.2007 20:08 moly
 
nechápeš? nemělo dojít k propadům a vedoucí jakýkoliv i v civilu nemá mít méně než jeho podřízený
  22.05.2007 20:14 moly
 
myslíš, že je to taky v pořádku když můj ZV má o 6 litrů více?, ani náhodou mu to nezávidím, podívej se do tabulek , souhlasím, že řada bejkáren se dělala, dělá a vždy to česká hlavičky vymyslí tak, aby to nějak šlo (obsazování míst)
  23.05.2007 21:51 12°
 
Pro MOLY: Zase špatně pane vedoucí. (jouda nevím, potrefený trošku a hnusnou kancelářskou krysou jste se ohodnotil Vy sám) Policista na ulici je úředník - VČ - prodloužená ruka zákona, které řeší problémy přímo v terénu a ne jen kanceláři. Takže žádný dělník. K tomu musí mít a také má patřičné vzdělání a další schopnosti (při vstupu apod.), aby takovou činnost byl schopen vykonávat. To není a nemůže být žádný blbý "dělník"! Takže "dělník" NE, ale úředník.
Tady je prosím problém jinde, který nastal až s uvedením zák.č. 361 do praxe.
  23.05.2007 23:40 Espozito
 
A co takhlen dnešní praxe :

Přijde z civilu pan s VŠ, ohřeje se nějakých 5 měsíců na OOP (MOP) a najednou je s těmi svými 5 měsíčními zkušenostmi na kriminální službě - znalost pachatelů nicotná na rozdíl od dlouholetého kolegy, který si pachatele ukládal do hlavy celá léta ještě včera dělal " seznámení " alespoň s těmi nejčastějšími a že to trvá celá léta - každý déle sloužící policajt to moc dobře ví.
Co je to za dobu ? Zkušenosti nikoho nezajímají ? Je to jen o VŠ ? Bude ta vysokoškolská hysterie u Policie ČR znamenat, že bude nejvzdělanější a nejlepší ? Zkušení bez školy jsou odepsaní ? Zaslouží si kriminalista s 5 měsíční praxí ( tedy totální neznalostí pachatelů ) lepší ohodnocení než ten praktik z OOP (MOP) ?
  22.05.2007 19:10 12°
 
ZRUŠIT zákon č. 361/2003 Sb. !!!

Čím dřív, tím líp. !!!
  22.05.2007 20:26 Joiu
 
Co to tlacháš. Jen jej ještě nech, ať můžeme s 9 litry navýšení na 45 % pžíspěvečku k 31.12.2007 odejít. To se teprve budou divit jak jim zkušení, ne jako k poslednímu březnu staříci, a vedení naráz odejde s 25 až 40 litry příspěvku. To si budou drbat hlavy. Jen ať to do 31.12.2007 vydrží hošové.
  22.05.2007 20:50 okrádání u PČR
 
361 byl stvořen pro určitou skupinu policistů, ale sociální jedinci v nejnižších třídách to nejsou.
  22.05.2007 21:52 zoro
 
Jen ten zákon nechte ještě v platnosti jak je. 31.12.2007 vám odejde vysoké vedení z okresních ředitelství, krajských správ s tlustými rentami a po nás potopa. Poté bude pan IL mudrovat v televizi, že odchází jenom staří a na jejich místa jsou přibíráni nový policisté. Tento den bude sodoma komora pro celou PČR.
  25.05.2007 09:48 Nespokojený Policista
 
Tvrdím to také, že 31.12.2007 bude masívní odchod policistů z vysokých funkcí! Už mám takové kusé informace, že to sice neříkají "na plnou hubu", neboť mají strach, že na jejich místa by mohli být v průběhu roku dosazeni jiní ambiciózní jedinci, kteří chtějí zůstat, ale že už někteří mají napsány žádosti v šuplíku s termínem posledního dne tohoto roku.
  25.05.2007 10:23 odchody perpektivních
 
Jdu také je to v pr............
  22.05.2007 19:08 12°
 
pro ty moly a poldy :


Nikdo zde nebrečí joudové :-))

Ale potrefení se vždycky ozvou :-D

Sami víte, že to povídáte jsou nesmysly :-)
  22.05.2007 20:05 moly
 
jouda nejsem, potrefený taky ne, já jsem u sboru 15 let, dle Vás hnusná kancelářská krysa (vedoucí útvaru), v pořadí výše příjmu jsem figuroval asi někde uprostřed z celého útvaru, bylo to normální? když jsem si hledal ZV, tak dobří kluci, kteří by se na to hodili mě poslali někam, že co by tam jako dělali, nechali se buzerovat za méně peněz, stačí sem tam svátek, pár dalších příplatků a příplatek za vedení a větší osobku to hravě nahradilo, a pořád tvrdím, že nemělo dojít k propadu příjmu u žádného policisty
  22.05.2007 20:51 burn-aut
 
Všechny neřády z kanceláří vyhnat na mráz nic nevyřeší-stejně jsou vyhořelí a čekají jen na správný den.
  22.05.2007 21:27 Burnout
 
je správně...:-) Problémem bude i to, že se v tomto syndromu budou nacházet i kolegové z výkonu (při podstavech). Nejsou s rodinami, společenské uznání u naší firmy neexistuje, pocity jsou dávno potlačeny, deprese na obrozu a psychosomatické problémy za prvním rohem. Začne to být tak extrémní, že se začnou množit případy absence a poslední zhasne....
  22.05.2007 21:31 smutné
 
na tom je i to, že i u kolegů věčně naplněných entusiasmem i tento odchází a pomaličku překračují fázi stagnace. Zbývají jen dvě, frustrace a izolace no a pak nechci vidět takového kolegu při řešení konfliktu.... Vlepíme tam pár zelených a bude vymalováno. Zamyslete se pánové než bude pozdě....
  22.05.2007 17:59 4
 
Co jsem slyšel, tak, na jenom Teplicku odcházejí další do "C" a další se pomalu připravují. Pořádá se tam bezpečnostní opatření, prý aby se s tím spláchly ty hodiny zadarmo do toho balíčku. Lidé v uniformě mají v měsíci, třeba jen pár dní volna. Za to neuniformovaní mají víkendy volné. A to ještě mají další výhody - při tělesných prověrkách, ale co je ještě zajímavější při střeleckých - takže mají o hodně menší náročnost, ale jsou ve vyšších TT a zatímco na uniformované složky jsou kladeny mnohem větší nároky (už při samotné práci s lidmi a na veřejnosti), a proto mají nižší TT. . SO, NE, NOČNÍ a svátky jsou mezi policisty nepoměrně rozdělované. A, že jich má někdo více a druhý méně to nikoho nezajímá.

Proto by to chtělo ZRUŠENÍ zák. 361/2003 Sb.
a nastolení normálního a spravedlivého odměňování zaměstnanců podle zákoníku práce !!! Jako je to v německu. Tenhle bordel, co je dnes u této firmy má málo společného s normální prací - díky POLITICKÝM VLIVŮM. Silná politická vůle (jak uvádí IL ve svém letáku pro PČR) už zde byla za KSČ ! A podle toho to také dopadlo. Ty pilíře si může strčit za klobouk. Každý policista chce za svou práci (a podle nároků, které jsou na něho kladeny jako na uniformovaného) spravedlivou odměnu.
Znovu opakuji, že UNIFORMOVANÁ POLICIE JE ZÁKLAD, která zajišťuje základní servis pro lidi a další složky !!! Nepochopení této definice pane manažére IL vede k sebedestruktivní selekci policie a blízkému kolapsu. Což už pana IL i napadlo, když v nouzi dostal nápad oživit jednotky PS VB. Teď je opravdu stav nouze - SOS - A už jsem dloho neviděl - hledáme nové partáky (kteří si nechají SR@T na hlavu).

OKAMŽITĚ ZRUŠIT deformační a degradační zák. č. 361 !!!

Všechno je to zde na tzv. " Na dlouhý loket", zbytečně dlouho se o některých záležitostech jedná a výsledek je zatím hodně záporný.
  22.05.2007 18:31 moly
 
nebreč jak malé dítě, dělník je vždy dělníkem a základy jsou vždy dole i když jsou důležité, nelíbí se Ti to, tak odejdi a zase začneš jako základ a chceš-li být vyšší patro, tak pro to něco udělej, ale hlavně nebreč ......
  22.05.2007 18:45 polda
 
nebuď závistivej, máš také možnost jít do vyšších TT - stačí jen se přihlásit do výběrového řízení a jestli se ti to nelíbí tak si můžeš jít do civilu vydělat víc
  22.05.2007 19:37 qwert
 
Pro poldu,

hm, už jsi něco slyšel o služebním hodnocení a jak se plošně zneužívá k tomu, aby se zabránilo lidem hlásit do výběrových řízení? A není to o tom jestli je někdo dobrý nebo velmi dobrý, je to o vztazích s nadřízeným. Ti co vymysleli a poté opakovaně měnili zákon nebyli totiž vůbec schopní domyslet důsledky jeho jednotlivých znění. Pokazili co se dalo. Je to dyletanství s katastrofickými důsledky do budoucnosti. Samozřejmě policie budu fungovat stále - ale jak?
  22.05.2007 20:29 4 qwert od moly
 
s tím hodnocením souhlasím je to gordický uzel, nebo začarovaný kruh, anebo bejkárna jak si to přebereš ,u mně je absolutní podstav a představ si, že jsem krvácel a klukům co se přihlásili do výběrka na jiný útvar (jsme útvar nad hrobem - RCPP) jsem napsal "velmi dobré" zaslouží si to, ale teď už snad bude za ně sloužit uklízečka a já ....
  22.05.2007 20:54 svinstvo 361
 
Než si lidé z vedení policie propláchnou oči tak se jim ten slavný sbor rozpadne pod rukama. Na co by tady lidé čekali, když mají možnost odejít na lepší-to lepší je skoro všude bez stresů a napadání.
  23.05.2007 17:41 Starej oli
 
Výše uvedenou informaci ohledně odchodů mohu jen potvrdit protože i já jsem se rozhodl po 16 letech odejít. Už mi připadá zcela nelidské odpracovat při normálních směnách a "bezpečnostním opatření " v jednom týdnu( pardon od NE večer do Po rána dalšího týdne ) celkem 83 hod ve výkonu. Mám zato že tento počet hodin by " zabil i vola" Podal jsem výpověď a jdu protože tohle jednání nemá obdoby. A teď jedna dobře míněná rada p. Langerovi: Jsem zvědav komu budete velet a vydávat příkazy až z ulic zmizí policisté v uniformě.

Jinak zdravím všechny tepličáky kteří mě znali jako Olina
  22.05.2007 17:49 vožumbura
 
Pojďte se domluvit a když to nechtějí udělat odbory tak jako nátlakovou akci podáme výpovědi k jednomu datu. Nebo by to mohla organizovat Iniciativa.
  22.05.2007 18:32 moly
 
tak začni, už jsi si ji podal? hlavo, ten nápad stál námahu
  22.05.2007 20:55 podrazy u MV
 
Kdo tady bude sloužit-Ukrajinci nebo Vietnamci?
  22.05.2007 17:46 vožumbura
 
já jsem šel na ulici o 3000,- dolů a důchodce VS co dělá max. 1 hod. denně šel o 6000,- nahoru. Děláte si prdel?
  22.05.2007 18:38 moly
 
tak se pochlub, kde je ta fara, kde VS dělá 1 hodinu, kolik let ma odslouženo oproti Tobě? zase jenom závist, závist a rozeštvávat to Vám jde .....
  22.05.2007 18:50 solidární
 
nebuď závistivej Vožumbro až se dočkáš důchodu, tak ty peníze budeš mít také.
  22.05.2007 20:59 platové rozdíly
 
Tak se neboj ten kancelářský jednou bude sloužit sám na ulici, protože se mu mužstvo odebere do civilu.
  22.05.2007 15:39 polis 2
 
v minulosti jsem se nikdy nehrnul dělat tvz. plánovaně neplánované přesčasy. Tuto možnost měli pouze prominenti. Přesto jsem nyní za mnohem víc práce se mzdou klesl min. o tisíc Kč za měsíc.
  22.05.2007 16:18 Ján
 
Tak si je teď užiješ, když se na tebe loni nedostalo. Ona spravedlnost musí být.
  22.05.2007 21:10 soumrak policie
 
Však ono se to pánům tvůrcům zákona 361 v žaludku musí obracet jaká zvěrstva a rozdíly udělali mezi lidmi.
  22.05.2007 00:19 polis
 
(dohromady) :-)
  22.05.2007 00:16 polis
 
pan ministr nezažil život na ulici jak to tak vypadá.Myslí si asi,že je policie nepotřebná.At začne přemejšlet do předu!!!a rychle nebo mu u policie nikdo nezůstane.jestli to tak bude tak at se připraví na pořádnej sajgon vznikne tady bordel,který už nikdo nedá do hromady..........čaues
  22.05.2007 13:12 odchody perpektivních
 
Ministr a celé vedení nemá představu o důsledcích, které dopadají na lidi v přímém výkonu a jak tyto lidi nutí odcházet.