Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  03.10.2009 08:31 Kolaps policie
 
Méně policistů se stejnými platy, anebo stejný počet policistů s platy nižšími. Takové jsou podle policejních personalistů možnosti, jak se vyrovnat s plánovaným snížením platů veřejných zaměstnanců o 4 procenta.
  05.10.2009 09:24 jjj <j@ciril>
 
máš pravdu, takhle seberou peníze a ti co mají léta, tak samozřejmě půjdou a stát jim bude muset zacálovat a skončí to fiaskem. Zatímco kdyby přidali peníze, tak by státní pokladna samozřejmě vypadala lépe, páč by nemuseli tolik vyplácet na rentách a odchodným. Mě řekněte, co tam sedí za paka.Nemám slov , fakt nemám slov na to co se tady těď v tuté zemi děje.!!!!!!!
  03.10.2009 08:15 Propady mezd
 
U policie to vře. V souvislosti s očekávaným dalším propadem příjmů stále více policistů mluví o odchodu do civilu. Do konce roku by tak mohlo svléknout uniformu až několik tisíc lidí, za které by kvůli škrtům v rozpočtu nepřišla náhrada.
  03.10.2009 08:27 ?
 
Další propad? Kdy byl první ?
  03.10.2009 16:50 kukla
 
Kdo uteče, vyhraje. Ten kdo umí makat rukama, ten se o práci v civilu bát nemusí. S rentou to dá více než dělat u policie děvečku na všechno. Když si to vezmu zpětně, jak se mnou vychcávali, ty nesmyslné rozkazy, ta naivita, tak bych se nevrátil ani za zlatý prase. V dnešní době se všechno svádí na krizi, že není práce atd., ale realita je jiná. Dneska bude vedení s personálem akorát vychcávat, sloužit do balíčku zadara, aby toho nebylo málo. A policista bude držet hubu a skákat jak vedení píská. Hrozná doba, ale držím palce.
  03.10.2009 18:00 xxx
 
Kolega mi teď říkal, že jeho kamarád nastoupil do řad P ČR a když mu po měsíci osvětlili finanční situaci, jak to s ním do budoucna vypadá, se slovy :"To si snad děláte p.r.d.e.l.!"odešel..:-))
  03.10.2009 07:47 redukce
 
Kdyby došlo k redukci např. ICP, kde sami kluci přiznávají, že napsat několik KO,KV a jednu pokutu v ZZ je vše a někde jich je jak hnoje. V praze toho hnoje moc neseženete tak asi víte kam mířím.
  03.10.2009 11:33 xxs
 
Vzkaz- kdo se na ICP nudí , nikde a nikoho tam nedrží. Kdo tvrdí, že dělá jen to co je napsáno, nic neumí a jinde se to nenaučí.Je na každém jak chce a bude pracovat.
  03.10.2009 07:39 For Miloš, Mirek,Sniper
 
Miloši s tím příspěvkem jsi trochu vedle, ale to se ti stává často. Jinak to co se stalo je u těchto složek známé a vyřizování si soukr. věcí v pracovní době je celkem běžné a divím se, že se někdo nad tím pozastavuje a zpochybňuje to. Takové věci jako při službě si zajet domů na nedělní oběd a dát si kafíčko a prosedět dvě hodiny není vyjímka a ptám se, jak dlouhá pauza je pro policii na oběd? Pochybuji, že se tam řeší sl. věci, možná jedině sl. příjem. Také zdravím Snipera, který jak se nám přiznal o noční spinká, no jen tak dál kluci buci.

Na UBS bude cenzura a klucííí to tady stejně čtou.
  02.10.2009 23:57 POSLYŠTE DOBŘE !!!
 
jakou obrovskou výsluhu má pan "satan" - 90.000,-Kč. Koho už zavřou za ty nehorázné odměny , co si vloni nasypali papaláši a nyní už si chrochtají v civilu !!!
  03.10.2009 08:32 ?
 
Ty jsi viděl rozhodnutí o přiznání výsluhy?
Nevěř všemu, co se k věření předkládá, tím neříkám, že někteří nemají výsluhy pěkné, ale určitě ne takové.
  03.10.2009 08:36 to se ozval
 
ten co dostal nasypáno ?
  03.10.2009 10:35 ?
 
Ti, co dostali nasypáno, sem určitě nechodí !
  02.10.2009 20:06 Pan Pecina <Ladislav.marek@volny.cz>
 
http://www.ct24.cz/domaci/68530-pecina-zustava-ministrem-vnitra- i-po-schuzce-s-premierem/
  02.10.2009 19:26 Pan Langer- nenávist proti panu Pecinovi <Ladislav.Marek@volny.cz>
 
Pan Langer je tak nasratý, že přišel o výhodný post.Většina policistů jej nechtěla za jeho zajímavé divné vlády, nechci, říci podivné okolnosti. Nechápu, jak tento arogantní člověk dostal moc a byl tak dlohou u moci.Každý policista ví, na co se naráží. Kdyby byla spravedlnost v této zemi, fungovaly normálně zákony proti miliardovým zlodějům,dle papeže světská spravedlnost, tak ten člověk, co rozbil policii ČR ,by seděl někde jinde. Dneska není u moci a kouše proti panu Pecinovi. Chtělo by to podrobný audit a pozavírat všechny tuneláře. Zločinecká ODS,tato bere chudákům, udřeným dělníkům peníze, ožebračuje rodiny s dětmi, težce nemocné invalidy a důchodce. Stačilo si poslechnout nějakého pana Nečase z ODS, vadili mu tyto sociální dávky, hnus.Nebýt komunistů a socialistů, tak by invalidé v I stupni neschopnosti přišli o 1000,-Kč měsíčně, v II stupni, také můj syn o 800,-Kč. Ale moci páni si seberou z koryt cc 2500,-Kč, jak pak mohou kázat morálku obyčejnému poplatníkovi občanu této malé nádherné zemi. Co to je za vládu, za vysněný kapitalismus. V Číně je tzv kapitalistickosocialistický model, jak to tam za hluboké krize funguje. Růst národního bohatství více než l0 rocent, jak je to možné. Jo cinkalo se klíči, řvalo se na Václavském náměstí mafie, dneska ji máme.Pak čtu na webovkách, že nějaký expresident pan Václav Havel s knížetem bubnují na fesťáku internacionálu a jsou vyřechtaní.Ten človíček hlásal, láska a pravda zvítězí, šlo mu jenom o majetky, utiskovaný kapitalista.Kapitalisti si peníze neseberou, snad něco dají udřenému děln íkovi na obnovu pracovní síly, něco přičmrdne státu na potřebné. Národní bohatství jde miliardářům na vily, další peníze do bank mimo republiku.Jo, je to sice napsáno velice zjednodušeně, ale dneska mají miliardoví zloději,tuneláři, podvodníci zelenou. Pak není na potřebné, ani na naše sociální dávky po letech služby. Jestli vyhraje volby nějaká ODS, tak bůh s námi a to jsem ateista. S pozdravem jenom poctivý občan, nejsem sám s tímto zjednodušeným názorem v této krásné malé zemi.
  03.10.2009 08:32 tunelÍčko
 
Modrý zloděj Ivan už neví kudy kam.......
  02.10.2009 18:59 XXX
 
Novela z.č.361/2003 Sb. prošla poslaneckou sněmovnou do druhého čtení.
http://nosp.cz/AKTUALNE/novela-zakona-o-sluzebnim-pomeru-dnes-v- poslanecke-snemovne
  02.10.2009 14:56 země Švejků
 
Recidivista z Ostravy, který byl už jednadvacetkrát odsouzen vesměs za krádeže v obchodech, půjde po Novém roce z vězení domů. Nikdy totiž neukradl nic za víc než pět tisíc korun a podle nového trestního zákona, který začne platit 1. ledna 2010, bude jeho jednání pouze přestupkem. Stejné štěstí může potkat stovky dalších zlodějíčků.
  02.10.2009 15:52 XXX
 
Jen hustěji a větší kapky. Však až vykrade nějaký tokový borec někoho z vyšších sfér a několikrát za sebou se škodou do =5.000,-Kč, tak se okamžitě provede novela trestního zákona za plné podpory celé sněmovny.
  02.10.2009 14:26 Dan
 
Novela zákona č. 361/2003 Sb., prošla prvním čtením a jde do výboru pro bezpečnost. ODS se ho marně snažila zastavit.
  02.10.2009 18:59 Výhra?
 
A nyní se modlete, aby pozměňovací návrhy v druhém čtení, nebyly v duchu nutnosti úspor a nemuseli jste na tomto fóru nadávat, že máte zase méně a bude žádat, aby vše bylo postaru...
Myslím, že otevření zákona 361 nebylo v tuto dobu vůbec šťastné ...
  02.10.2009 19:30 ...
 
Ve sněmovně bylo celkem 104 poslanců. až bude třetí čtení bude jich ...
  02.10.2009 19:50 David
 
Pravdou je,že to ta nejhorší možná doba na otevření paskvilu 361