Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  24.10.2009 10:26 rentiér <Ladislav.marek@volny.cz>
 
Pro kolegu s hlavičkou PLEPA : Plně s tebou souhlasím, dělal jsem spisy 19 let jako zpracovatel na OOP Česká Lípa.Stačí odejít na ŠPO 1 x ročně, pak si dovolit jít na 14 dní na dovolenou. Vždy, když jsem otevřel 3 kaslíky, byla to velká stěna s čísly, tak se to na mne vyvalilo. Trvalo pak 14 dní, než jsem si pozval lidi, odepsal na urgence z OSZ Č.Lípa a podobně. Minulý režim byly přečiny , bylo tzv vyhledávání. Pak přišla novela, šetření 158/1 tr.ř., filtr pro vyšetřovatele ČR nebo § 158/3 tr řádu ZÚTŘ, přibírat znalce, pol. orgán též prováděl neodkladné úkony, rekonstrukci, rekognici. Zavalen spisy. Když jsem si pozval lidi k výslechu, tak nějaký blb dal poplašný telefonát, a další spisy, šíření poplašné zprávy, nebo dopravní akce a podobně. Takže na to byl okrskář na obvodě lépe, než zpracovatel. Pak vymysleli ZPŘ, abych se nenudil. Takže dokumentraci,důkazy prováděl pol. orgán, vyšetřovatel dostal vše se spisem, s podrobným obsahem a vysvětlením. Byl v uvozovkách vysmátý. Jednalo se o spisy se sazdbou do dvou let. Nejlepší byli nezletilci, k tomu patřičné zprávy, pohovory a úchvatná na hodinu statistika. Dělala se elektronicky a papírově. Takže, aby policejní orgán dělal práci na ulici, tak suploval vyšetřovatele.To nemluvím o OMČ a podobně. Toto ještě chápu. Měl jsem dobré vztahy s kriminálkou, s operativou, tak si přebírali některá složitější zvěrstva, ale spis byl psán na mne. Nejlepší šetřit dle § 158/1 tr řádu, poškozený si pochopitelně ztěžoval a pak pimponk s OSZ Č.Lípa. Poté si spis ofotil zadáčo a použil spis pro občanskoprávní spor. Takže pol. orgán děvečka pro všechny. To vše na úkor hodin, zdraví, rodiny. Odešel jsem dle starého zákona, na nový jsem nečekal, dělat 150 hodin zadarmo, nadělávat svátky, když je sloužit zadarmo, bez příplatků. Pak se jedná o práci, nasazení života a zdraví. Je to naše práce, ale ,když jsem zjistil a stále doufal po letech, že zákonodárce si neváží policisty, tak jsem po 25 letech vyhořel. Kdo z mladíků měl opravdu zájem o práci, tak jsem mu předal šanon, jak se co dokumentuje. Je zde problém mladí a starší, tedy služebně, ne ale vždycky. Není to dobré, ještě policisté jdou s penězi dolů, mně sebrali usmolených 130,-Kč na výslužce, valorizace. To zkousnu, ale šáhlo se na moje těžce nemocné rodiče, peníze na plně invalidnímu synovi, tzv úchvatný Janotův balíček. Je přechodné období, na www.policista.cz v položká přechodné období ,již astronomické číslo shlédnutí celkém 12000, to něco svědčí. Všude je chleba o dvou kúrkách, ale žádný stát si nedovolí pustit ccc 20000 zkušených policistů během 5 let do civilu, Asi jsme bohatý stát.Co chceme, když se mocipáni v parlamentu častují xxxxx. co x tak sprosté slově. Jinak ti přeji pevné nervy, hodně zdraví, dej na sebe ve službě pozor s pozdravem rentiér Ladislav Marek. Čtou to zde i civilisté, ale je to pravda. Také provokatéři, ale nevědí, o co se jedná.Já se mám dobře, ale již bych se nevracel.Nejsem sám. Hlídat 18 ti leté kluky je dosti o hubu.
  13.06.2007 00:10 Jo
 
mil.hauss: Vážený pane policejní prezidente. Hodláte vůbec něco udělat s rproblémem, který se týká z.č. 361/2003 Sb., konkrétně mám na mysli odpracování nesmyslných 150 hodin zdarma. Rovněž tak se chci optat, jak to bude s příplatky za výkon služby v noci, v sobotu a neděli, rovněž tak ve svátek. Za odpověď Vám předem děkuji, Váš podřízený.
martinu: důležitá je aplikace platného a účinného zákona, odměny za práci přesčas musí být vypláceny v souladu se zákonem a v souvislosti potřebami řešení bezpečnostní situace, zákon byl původně konstruován na tzv. silném tarifu a nepočítal s proplácením žádné práce přesčas, která již "měla být" v tomto tarifu zahrnuta, s postupným odkládáním účinnosti zákona docházelo i k valorizačnímu navyšování tarifů a k 1.1.2007 tudíž nastala situace, kdy určitá část policistů bohužel "propadla" s platy ve srovnání s rokem 2006, aplikační praxí se snažíme, aby celkový roční plat policistů byl minimálně na stejné úrovni ve srovnáním s loňskem, ale myslím, že většina na tom bude lépe.
  13.06.2007 00:14 Ji
 
150 nebo ne 150, jen když to šlape.
  13.06.2007 00:09 Jo
 
kajiberuska: Dobrý den, jak se s odstupem několika měsíců díváte na nový služební zákon. Myslíte si, že tato cesta je správná? Po zavedení nového služebního zákona odchází zkušení policisté, motivace odvádět řádně práci se také vzhledem ke snížení platů snížila, policisté, kteří nemají v současné době požadované vysokoškolské vzdělání, museli například po 16lelet u PČR podepsat pracovní smlouvu na dobu určitou, což je omezuje například při žádostech o půjčky či úvěry.....
martinu: 1)nový zákon je dobrý, postavený na kariérním řádu, vzdělání, odborných požadavcích, dosažené praxi 2) je svým způsobem nadčasový, ale do jisté míry na určitou dobu (nesmí trvat příliš dlouho)zakonzervoval v některých ohledech faktický stav (podle tohoto zákona by se na určitá místa někteří policisté neměli možnost za jeho účinnosti dostat..) 3) pokud by nebyl přijat, byla by situace daleko horší!! 4)ačkoliv je to o "penězích" taky nesmíme zapomínat i na jiné hodnoty (jsem realista)
  13.06.2007 00:16 Ji
 
Tak tedy:

nesmíme zapomínat i na jiné hodnoty !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Copak Vám (starším) to připomnělo?
  13.06.2007 00:08 Jo
 
pagula: Dobrý den. Chci se zeptat, jak chcete motivovat lidi, aby se hlásili k policii, když, jak všichni víme, nový zákon jim jen přitížil, hlavně finančně. Děkuji
martinu: mít možnost dělat smysluplnou práci, která bude společensky více respektována než dosud (viz výše), vytvoření lepších podmínek pro práci apod. (např Projekt P1000), ale nepůjde to přes noc..jedná se o dlouhodobější záležitost
  13.06.2007 00:17 Ja
 
Tak chlapci, ne finance, ale "mít možnost dělat smysluplnou práci" to bude držet Vaše rodiny nad vodou.
  13.06.2007 06:39 ...
 
kterou rodinu? Ta co se mi rozpadla protože nejsem věčně doma????? Ať jdou do .... i s hodnotama a smysluplnou prací, je to dřina od nevidím do nevidím a nikdy nekončící, gaunerů bude víc a víc
  13.06.2007 10:40 bez šance na zlepšení
 
Já jsem taky bez rodiny díky policejní práci. Ani ohodnocení ani čas na vlastní rodinu je to hnus a bída.
  13.06.2007 00:07 Jo
 
Pan.Miska: dobrý den, jak hodláte řešit korupci u policie?
martinu: 1) vzděláváním a "výchovou" policistů 2) zvýšenou kontrolní činností bezprostředních nadřízených 3) zvýšenou kontrolní činností specializovaných kontrolních a inspekčních orgánů 4) zveřejňování konkrétního korupčního jednání jako "špatné" praxe, včetně způsobu jeho potrestání - "pohrůžka represí"
  13.06.2007 00:17 Ja
 
Na hajzlíky bič. To je správně!
  13.06.2007 11:34 x1
 
Jak proti braní úplatků ukázali tvůrci filmu " Jáchyme hoď ho do stroje " - modelová cvičení
  13.06.2007 00:07 Jo
 
mad.jit: Budou policistům zachovány výsluhové renty i v roce 2008 nebo uvažuje vlády o jejich zrušení případně snížení? Jaký je Váš postoj k této problematice? Děkuji
martinu: Jsem proti jakémukoliv snižování výsluhových příspěvků a novelizaci zákona o služebním poměru, který nedávno vstoupil v účinnost a ještě jsme se jej ani pořádně nenaučili aplikovat
  13.06.2007 00:18 Ji
 
Alespoň něco jek Kolář naučil.
  12.06.2007 17:54 platové propady
 
PRŮMĚRNÝ PLAT U POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY = 30600,- Kč. TO JE PLIVNUTÍ DO TVÁŘE VŠEM POLICISTŮM V PŘÍMÉM VÝKONU.
  12.06.2007 21:16 Colombo
 
Měl by si vyrazit zpátky do školy, zopakovat si matematiku. Třeba by Ti paní učitelka po škole vysvětlila, co je to průměr a jakou hodnotu má.
  12.06.2007 21:22 průměr a průměr
 
Nechte toho jsou to zajímavá čísla a hodně často je říkají jen lidé z vedení policie.
  12.06.2007 04:04 Vanek
 
Trestní oznámení na pana MUDr. Mgr. Ivana Langera

http://www.geocities.com/gvanek2000/Bohemia.html
  11.06.2007 17:17 TITANIC
 
Firma se rozpadá na horních palubách se tančí a dole v podpalubí se všechno hroutí a topí se v problémech.
  12.06.2007 21:22 civil
 
Když to tady čtu, tak se nemůžu ubránit dojmu, že jeden obrovský klad 361 má. Policie se očistí od různých nemakačenků, jedno kolik let mají odslouženo a jaké funkce zastávají. A kecy o tom, že budou chybět poldové v přímém výkonu jsou jenom uměle vydržovaný fámy. U policie je lidí dost, jsou jenom jinde, než mají být. Uvidíte sami, kolik poldů bude k dispozici po vstupu do schengenu. Cizinecká a pohraniční je dost velká zásobárna.
  12.06.2007 22:02 hijack
 
Souhlas s civil, je třeba zlepšit kvalitu, údajně také 66 procent funkcionářů nesplňuje potřebné vzdělání, tak to snad nový zákon trošku pročistí:)
  10.06.2007 20:24 platové propady
 
Jak již bylo řečeno 361 není určen pro policisty ve výkonu, ale pro vyhořelé mnohaleté existence na dobrých postech.
  11.06.2007 09:26 .
 
Ale stále se to vyhodnocuje ;-(
A někomu nahoře to vyhovuje za řekněme finanční podpory z "druhé strany", že to nefunguje a firma se v základech rozpadá.
Nebo myslíte, že je tato "firma" vznikla od policejního prezídia ?

A proto chtějte co nejdříve zrušit zákon č. 361, který Vám nic dobrého nepřinesl a nepřinese a potažmo mnohé z Vás v přímém výkonu poškodil !
  11.06.2007 22:03 jOE
 
s PROMINUTÍM, KDO JEJ ZRUŠÍ. TY JSI TÉŽ JIŽ DOBŘE VYHOŘELÉ PALIVO.
  11.06.2007 22:13 .
 
Ne já jsem nasranej co si tady v Čechách nechaj lidi líbit od nějakých retardovaných politiků !
  12.06.2007 20:04 SOS
 
Má pravdu jde tady jenom o prachy, které kluci na ulici bohužel nemají.
  12.06.2007 21:14 Colombo
 
.. ty jsi někde venku viděl, aby kluk co nastoupí k policii měl stejný prachy jako lidi ve vedení? Spadni z jahody na zem!!!!!!!!
  12.06.2007 23:29 Jou
 
Tak ti politici ti buď zlepší, anebo (nejspíš) zhorší zákon. A že by jej zrušili - ani náhodou!
  12.06.2007 23:55 jeníček
 
Přesně, jen doplňuji, že než zcela vyhořeli naši mocní, tak s účinností 361 podřízeným odňali osobní ohodnocení a sobě si ho dali na 100 %, takže někteří mají více jak 90 000 Kč hrubého.Vydrží do konce roku a mají do smrti více jak 45 000 Kč důchodu. Není to paráda...
  10.06.2007 13:46 Místňák
 
Může mi zde z některých kolegů sdělit, jaké má zkušenosti s výběrovým řízením? Tedy jde mi zejména o potřebné služební hodnocení, které má být alespoň velmi dobré. Tímto způsobem nad námi získali naši nadřízení obrovskou moc. Když se budu jako četník snažit a budu nadstandardně dělat svou práci, vedoucí mě nebude chtít logicky pustit a napíše mi hodnocení jenom dobré. To musel vymyslet jenom vůl a doufám, že tato podmínka bude ze zákona vypuštěna. Nechci slyšet pane ministře, že se zase budete vymlouvat, že objektivní hodnocení je věcí vedoucích praconíků. Nám je přeci jasné, že většina z nich objektivní není a ani mnohdy nemůže být, protože lidi nejsou nikde a shora by dostali pojeb.
  10.06.2007 19:12 kariérní zlořád
 
Situace je velice těžká pro policisty v přímém výkonu při postupu po tzv. kariérním řádu. Vše mají v rukou panáčci z managementu a velice úzký okruh lidí určuje pravidla hry.
  10.06.2007 19:18 qwert
 
Mravenečků hodně, teplé hnízdečko královny jen pro vyvolené. Takže na to rychle zapomeň, nic se měnit nebude.
  10.06.2007 20:49 dennis cleanis <flowmi@seznam.cz>
 
To je jeden z mnoha důvodů, kdy myšlenka paskvilu popírá sama sebe. Stěžejním důvodem vytvoření paskvilu byl karierní řád a toto ustanovení jakoukoli kariéru zahubí, pokud vedoucí nebude chtít pustit. U nás na malém oddělení na tom dva lidé také vybouchli. Oni prostě nechápou, že zákon nezákon, ale lidé navzdory tomu, že chybí lidé na odeěleních, chtějí budovat svou kariéru a takto jim to akorád znechutí. btw: V praze prý při chtění odejít z Prahy neexistuje hodnocení velmi dobré ... prostě se odtud nikdo nedostane.
  11.06.2007 11:53 xy
 
Nejprve k tomu musíš mít předpoklady dané dobrými osobními vztahy k vrchnosti, a pak ti je ušito výběrové řízení přímo na míru. Nic víc, nic míň. Na hodnocení nezáleží. Je to jen zástěrka.
  11.06.2007 16:51 .
 
Nazdar kolego přesně tak jsi to popsal tak to přesně funguje v dnešní době u Policie. Já osobně jsem se přes výběrové řízení dostal,ale to bylo po předešlé rozmluvě obou vedoucích, kteří se mezi sebou doholi, jinak tvrdím že bych měl velikánskou smůlu.
  12.06.2007 23:58 jeníček
 
Je to jen zástěrka pro diváky, vše je dopředu dohodnuto, na kvalitách nezáleží. Vlastně co je to personální korupce?