Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  07.10.2009 21:45 ...
 
tak prej na plzeňský univerzitě pár papalášů udělalo švindl kurz za pár měsíců,hmmmmmm a prej tam jsou i z pol.prezídia,ono už se není čemu divit...
  09.10.2009 12:37 Kolaps policie
 
Modrá svoloč
  06.10.2009 22:19 Hips <hips14@seznam.cz>
 
Chcete začít podnikat a vydělat si na bohatý život? Napiště na hips14@seznam.cz nebo přejděte na http://hips14.ws
  06.10.2009 02:48 XXX
 
Jo jo pánové, každá sranda něco stojí, vůbec když to stojí, ža ano.
  05.10.2009 16:56 bez peněz
 
Zrušit policejní prezídium, absolutně k ničemu, ostatně prezentovalo to několik policistů ze zahraničí, že vůbec netuší, nač nám jsou.(22ceti letý blondýny v hodnosti plukovnic s příjmem vysoce nadstandardním, nikdy v životě nebyly na ulici,ale vědí, na který klín se posadit, hlava mi to nebere)howgh
  05.10.2009 19:51 recht
 
Ještě, aby ve 22 letech nevěděla k čemu to mezi nožkama má. A to nemusí být ani blondýna. Kdybys to měl taky, tak bys taky věděl, komu sednout na klín. Můžeš být blbej, ale musíš vědět jak s tím zacházet a to ty holky, a né jenom na prezídiu, moc dobře vědí. Podle toho taky ty místečka a hodnosti. Ono všechno to ale něco " stojí".
  06.10.2009 19:29 jsem ok
 
Zdravím, mám otázku. Již nějaký ten rok jsem zařazen na policejním prezidiu a mám pocit, že máte informace o nějakém jiném prezidiu. Prosím alespoň jedno jediné jméno blonďaté plukovnice ve věku 22 let. Žádnou takovou bohužel neznám :-(. Je jen jediný útvar, kde je možná více mladších žen, než by bylo na první pohled zdrávo, ale ten je výrazně administrativního charakteru, určen pro zahraniční spolupráci a tak je na místě kumulace vzdělaných mladých lidí, ovládajících i více cizích jazyků najednou. Naopak jsem moc rád, že policejní prezidium se za posledních pár let, alespoň částečně omladilo, jinak by to byl za chvíli domov důchodců....
  06.10.2009 19:47 krize PČR
 
O tom, že PP se nadbytečný aparát policejních funkcionářů ví naprosto všichni v této zemi. Tento institut nemá ve světě obdoby.
  07.10.2009 14:29 xxx
 
Taky mám otázku, co policejní prezídium policii přináší vyjma x různých nařízení, který už ani nikdo nemá sílu číst a tím, že díky jejich platu průměruje ostatním řadovým policistům na plat, který nikdo z nich nemá a neměl.V posledním časopise policista, prostřední stránky, kromě pár vyjímek samé pplk.(-nice), kpt.(-ánky), asi o tomhle útvaru byla řeč, že?!.Nakonec alespoň je na co koukat :-)) www.mvcr.cz/clanek/casopisy-policista.aspx - foto uprostřed (zatím ještě řadové :-p)
  08.10.2009 07:30 xxs
 
Zrušit nebo nezrušit PP. Nechválím je ale je to jediný institut, který je v PČR respektován, přes kupu skvělých nápadu. Nedovedu si představit, že by to vzal na krajích a územ. odborech, místy nový - kindermanagent- to by jsme teprve čuměli. Po novém roku to vezmou do vlastních rukou. To můžete veselé psát.
  08.10.2009 07:41 XXX
 
for xxs
Kolego, jestli zrušit nebo nezrušit PP? Z mého pohledu je to jasný - zrušit. Pamatuju doby kdy jsme byli zaměstnanci MV, kde měl ministr náměstka pro policii (tehdy SNB) pro hasiče a další. A ono div se všechno fungovalo a dobře. Nebylo tolik zbytečných lejster, který už stejně nikdo nečte, a vztahy mezi lidmi byly daleko lepší. Heslo pomáhat a chránit platilo taky i když nebylo nikde napsaný. Z toho mi vychází jednoznačně PP zrušit, protože je to úložiště neschopných plukovníků za hříšné peníze.
  04.10.2009 20:13 Franta
 
naše republika není v dobré kondici a proto by bylo záhodno se zamyslet
# nad zbytečnými výdaji. Jsem z pohraničí a nechápu, že stále existuje cizinecká a
# pohraniční policie v takovém počtu policistů, jako v současnosti. Jsou skutečně
# potřeba, když je Schengenský systém? Myslím, že jsou moc dobře zaplaceni a to nemluvě o
# výhodách, které vyplývají ze sl. poměru. Proč ministr Pecina a nejen on neudělá audit,
# který odhalí nepotřebné funkce a složky. Mimojiné na některých úřadech je pracovní
# morálka k pláči a takovéto horentní nasazení by neustál žádný podnikatel.
Začněte konečně zeštíhlovat státní správu a samosprávu. Je potřeba si uvědomit,
že stát není zaopatřovací ústav, ať se konečně začnou smekat. Jedině tam je vidina
velkého ušetření peněz ze st. rozpočtu. Mimoto je třeba podporovat český průmysl a
další obory, nejen automobilní, kteří budou zaměstnávat a tím přispívat do
rozpočtu.
  05.10.2009 00:23 pro Frantu
 
Cizina se stáhla vice do vnitrozemí a že zrovna ty nechápeš k čemu je , tak to neznamená že je k ničemu. Už není pohraniční, ale to jen detail. A výhody? Bejvávalo. Pojď si to zkusit. Já oddělal v C vice než u PČR...
  05.10.2009 09:06 .
 
neboj frantíku, už se začíná u celníků. ti co ted neodejdou s výsluhou, příští rok je jednoduše vyhází. a že jich nebude málo.
  05.10.2009 12:09 xxs
 
pro frantu- když neznáš činnost cizinecké policie, tak nerozhoduj. Pokud si ale v ní pracoval, tak jsi to asi také nezjistil. Nic si z toho nedělej, nejsi sám.
  05.10.2009 18:28 for xxs
 
Myslím, že mě stačí z vyprávění pracovníků, co ta dělaj a jestli nechápu 1xKo,1xKV a 1xBP tak už nevím. Co takhle GPS a možná by jsme se divili.
  05.10.2009 19:10 For Franta
 
jasně...to umíme...mlátit do vlastních řad. Třeba je začít u sebe a né žalovat. Hlavně závist... to je to co Čechům jde nejlépe, stejně jako rozumět všemu. Pamatuji kdy stál policajt za policajtem ! Každá věc má obě stránky mince a dnes nerozhodují praktici, ale telata !
  06.10.2009 18:06 Franta
 
Tady nejde o závist, ale o to, aby bylo rovnovážně vytíženo každé oddělení. Někde se z toho můžou po.... a jinde no vždyť to každý zná.
  06.10.2009 19:01 For Franta
 
bohužel skreslený pohled a subjektivní názor je jedna věc :-(. K cizině rovněž mohl každý. Pokud se nepletu je to naprosto stejný pohled jako pohled civila na darmožrouty policajty. Takže mírnit slova a nežalovat. To nám jde že ? Na CP jsem začínal a zatímco se policajt v městě zašil na "Aralku" tak na hranici tak sotva do krmelce. Trošku soudnosti a nejdřív si to zkusit. Koleg. je v pr... a ono se to jednou každému vrátí, Takž začít u sebe !
  06.10.2009 21:59 Franta
 
Takže je správné, že se policajti zajebávaj. Jestli jsem měl toto pochopit tak to beru. Jinak GPS je to pravé.
  08.10.2009 17:00 kavak
 
Jsou to dříči ... narozdíl od některých, žalovníčků .....
http://www.policie.cz/sluzba-cizinecke-policie-zpravodajstvi.asp x?q=Y3BpPTE%3d
  08.10.2009 17:03 kavak
 
tenhle odkaz funguje líp ...
http://www.policie.cz/clanek/sluzba-cizinecke-policie-galerie-so ubory-zpravodajstvi.aspx
  08.10.2009 18:11 No
 
Kavaku to jsou fakt dříči!!!!
  04.10.2009 18:57 Přerozdělit
 
pracovníky u PČR a bude po problému a ještě bych propustil 20%. Bohatě to bude stačit!!!!!!! Někde se mají jako v ráji co pánové???????
  05.10.2009 16:06 xxx
 
Zrušit policejní prezídium, absolutně k ničemu, ostatně prezentovalo to několik policistů ze zahraničí, že vůbec netuší, nač nám jsou.(22ceti letý blondýny v hodnosti plukovnic s příjmem vysoce nadstandardním, nikdy v životě nebyly na ulici,ale vědí, na který klín se posadit, hlava mi to nebere)howgh
  05.10.2009 16:13 xy
 
A co takhle zrušit policii úplně a občané si mohou založit domobranu.
Potom budou v "ráji" všichni, ale obávám se, že spíše někde úplně jinde.
  05.10.2009 18:27 Redukovat
 
Redukce to je to slovo. Musíš lépe chápat.
  04.10.2009 18:48 4%mínus
 
PROPADY MEZD
U policie to vře. V souvislosti s očekávaným dalším propadem příjmů stále více policistů mluví o odchodu do civilu. Do konce roku by tak mohlo svléknout uniformu až několik tisíc lidí, za které by kvůli škrtům v rozpočtu nepřišla náhrada.
  04.10.2009 18:58 V
 
civilu rychle vystřízlivý, tam se totiž musí makat a spousta jich vzpomíná na PČR a pravidelný příjem. Pravda bratře!
  05.10.2009 00:25 V civilu se musí makat .....
 
a že všicni vystřízlivý? Co to proboha meleš? Kde to žiješ, ukaž mi to. Strašit můžeš svoji babičku..........
  05.10.2009 09:32 Bohužel
 
jsou hodně překvapený.
  05.10.2009 12:07 xxs
 
Když si myslíš, že jen v tzv. civilu se musí makat, tak vysvětlí proč se nehlásí uchazeči k Policii. Proč musí být drahé náborové kampaně.
  05.10.2009 13:09 pro xxs
 
Žádné náborové kampaně se již nekonají a k policii se hlásí mnohem více lidí než lze přijmout. A v tzv. přechodném období neodchází žádné velké množství policistů.
Zeptej se personalistů, na každém bývalém okrese je, a ti určitě vše potvrdí!
  05.10.2009 16:54 pro V
 
To máš pravdu, vystřízliví, ale jen ti co jsou líní jako vši. Kdo umí makat, tak si práci vždycky najde, ale to co teď nabrali k P ČR to děs. Ti se tam budou držet jako klíšťata, poněvadž takoví by se asi opravdu v civilu neuplatnili a opravdu by vzpomínali na práci u Policie ČR. A ještě jednu věc. Než takovej nábor co byl za pana Langera, tak to raději nic a je dobře, že je zastavený. Ať si to každý přebere jak chce, ale s takovým náborem to by nebyla Policie, ale dětský pionýrský tábor placený ze státních peněz. Ono tohle už stačilo.
  03.10.2009 16:02 ivana
 
Pane Langr,vaše hysterie mě opět pobavila při duelu s panem Pecinou.Jste jako malé dítě,kterému vzali jeho hračku.Taky kolem sebe kopete a chováte se jako fracek.Budete se divit,ale lidé jsou s touto vládou spokojeni více než s předešlou,protože ta narozdíl od té vaší pracuje a nevede žabomyší války.Když se sejdou rozumní lidé,kteří své práci rozumí,přijdeme na to,že to jde i bez vás politiků.
  04.10.2009 07:53 modrý tunel
 
Íčkovi šlo pouze o lázně a netransparentní výběrová řízení.
  04.10.2009 15:54 XXX
 
Ičkovi nešlo jen o lázně a netransparentní převody majetku, ale především mu šlo o vládu nad MV. Kdo vládne na MV, ten vládne celé republice. To on a jeho kamarádi potřebovali, proto teď tak vyvádí nejen Ičko, ale celá ODS a brojí proti Pecinovi.
  04.10.2009 18:56 !!!
 
Už aby byly nové volby a doufejme, že vyhraje ČSSD. Jakmile vyhraje ta zkorumpovaná strana ODS ( nebo Kalouskova Top 09 ), tak to je konec a nejen pro státní zaměstnance, ale pro všechny nebohaté zaměstnance. Ale zase ty co si na úkor nás nahrabali, si za ODS nahrabou ještě víc.
  06.10.2009 10:23 jj.bluestar
 
Ivano, absolutbě nebíš o čem mluvíš.
  06.10.2009 19:06 jsem ok
 
Milá Ivano, projevem hysterie jsou urážky, neboť k nim se uchyluje člověk, pokud nemá argumenty. Slova pana Peciny, který jedním dechem tvrdí, že je výrazně apolitický a druhým dechem projevuje přání, že by tím ministrem vnitra byl rád i po volbách. Za kterou asi stranu? Opravdu výrazně apolitický projev. Konkrétně Pecina si nepokrytě připravuje křeslo, pokud SOCANI vyhrajou. Takže bez politiků to nejde, protože ministr vnitra politický totiž je.................i bez voleb
  06.10.2009 19:07 jsem ok
 
Milá Ivano, projevem hysterie jsou urážky, neboť k nim se uchyluje člověk, pokud nemá argumenty. Slova pana Peciny, který jedním dechem tvrdí, že je výrazně apolitický a druhým dechem projevuje přání, že by tím ministrem vnitra byl rád i po volbách. Za kterou asi stranu? Opravdu výrazně apolitický projev. Konkrétně Pecina si nepokrytě připravuje křeslo, pokud SOCANI vyhrajou. Takže bez politiků to nejde, protože ministr vnitra politický totiž je.................i bez voleb
  06.10.2009 19:07 jsem ok
 
Milá Ivano, projevem hysterie jsou urážky, neboť k nim se uchyluje člověk, pokud nemá argumenty. Slova pana Peciny, který jedním dechem tvrdí, že je výrazně apolitický a druhým dechem projevuje přání, že by tím ministrem vnitra byl rád i po volbách. Za kterou asi stranu? Opravdu výrazně apolitický projev. Konkrétně Pecina si nepokrytě připravuje křeslo, pokud SOCANI vyhrajou. Takže bez politiků to nejde, protože ministr vnitra politický totiž je.................i bez voleb
  06.10.2009 20:04 pro jsem ok
 
vol teda krakkatici Langera vole
  03.10.2009 15:51 najdi svého parťáka
 
Policista se účastnil lynče na údajného zloděje
Sedm rozhněvaných mužů mezi kterými byl i policista vzalo před týdnem spravedlnost velmi svérázně do rukou. Tragickým vyvrcholením jejich trestné výpravy byl ubitý člověk.
  03.10.2009 19:55 for
 
Neměl šmejd krást. Kdo by si nechránil svůj majetek. Policie někdy najde pachatele, ale odcizenou věc málokdy. A o co jde občanovi? O pachatele nebo o majetek? Policii o pachatele ( kvůli čárce ), občanovi o majetek, ten se může na pachatele vykašlat. A když to nejde po dobrém, tak to musí jít po zlém. Neříkám, že ho měli zabít, to v žádném případě, ale dostat do čumáku si takovej šmejd zaslouží.
  03.10.2009 10:34 ?
 
Ti, kdo dostali nasypáno, sem určitě nechodí...
  03.10.2009 17:58 .
 
Proto sem chodím :-))
  04.10.2009 13:04 qqq
 
Příší rok dostane nasypáno každý řadový policista, nikoliv však na výplatní pásce, ale k "krmítku" se spisy. Policistů méně a ještě za míň peněz. I v době krize by za těchto podmínek sloužil jen blázen. U policie jsou teď výborné vyhlídky do budoucna, ale lepší se nerozhlížet a plnit absurdní pokyny vedení. Věřím tomu, že ten kdo má teď šanci na rentu tak ji vezme a za včas odejde, snížení platů totiž nebude jen na rok 2010, jak se všude mediálně zveřejňuje. Peníze nejsou a naše země nemůže utáhnout takovou masu státních zaměstnanců a k tomu jim ještě zvyšovat plat když to jde s námi z kopce. Dojde na má slova.